A Hand of Fate 2 készítői ígéretükhöz híven folytatják a megjelenés után is játékuk bővítését, szépítését. Ennek egyik legnagyobb mérföldköve az év elején kiadott új játékmód, az Endless Adventure volt. Ha legalább öt kalandot sikeresen teljesítetek, a térkép melletti menüből választható lesz ez az opció is, amelyben a megszokott kocsi helyett egy erdei tisztáson pakolja ki a lapokat asztalkájára a dealer, és egészen addig folytatja a játékot, amíg fel nem adjátok vagy fűbe nem haraptok. Az ebben a módban elért teljesítményetekért cserébe úgynevezett Endless pontokkal gazdagodhattok, amelyekkel – bár hagyományos multiplayer továbbra sincs – online toplistákon versenyezhettek.
Az Endless Adventure viszont közel sem olyan céltalan paklikeverés, mint amire sokan a „végtelen mód” hallatán gondolnának. Kisebb kalandokra, küldetésekre van osztva, amelyeket küldetéslapok formájában kapunk, meghatározzák a történetet, a leggyakrabban előforduló ellenfeleket, az elvégzésüket követően egyre nehezednek, teljesítésük pedig egy combos főellenfél-karakter leküzdését követeli. A küldetések vállalásakor kötelező és általunk választott lapokkal bővül a pakli, életerőnk aktuális állása és tárgyaink megmaradnak, viszont hírnevünk, páncélunk és fegyverünk minősége fokozatosan romlik, minél tovább húzzuk, ha pedig még ez sem elég kihívás, minden kaland kezdetén extra nehezítő szabálylapokat vonhatunk be a még magasabb Endless pontszám érdekében.
A kalandok listája pedig a napokban tovább bővült, a készítők ugyanis egy méretes frissítés és több javítás, finomhangolás kíséretében bedobták a keverékbe a Goblin fajt. Bár az enyveskezű kis rémségek már az első Hand of Fate óta keserítik a játékosok életét, és ragadják el kemény munka és szerencse árán megszerzett tárgyaikat, ezúttal számos új egységgel, eseménykártyával, és az Endless Adventure-ben pár kifejezetten rájuk koncentráló kalanddal is teljesértékű ellenséges sereggé léptek elő. Soraikat nemcsak három vadiúj ellenségtípus gazdagítja az egyszerű harcostól a törzsi boszorkánydoktorig, de magukkal hozták hasonlóan rosszindulatú esküdt ellenfeleiket, a gnómokat is, akik korábbi, csak narratívában megjelenő szerepüket maguk mögött hagyva a játék jelenlegi legidegesítőbb ellenféltípusaként csoportosan vetik magukat rá a játékosra, hogy lefogják, folyamatosan sebezzék, és egyszerű harc helyett csak az elvétett ugrásukat követően lehet őket jobb belátásra bírni egy jól irányzott rúgással. Ráadásul a már korábbi, goblinokhoz és gnómokhoz kapcsolódó lapok is új opciókkal, végkimenetelekkel bővültek.
Így bár a Hand of Fate 2 már megjelenésekor is egy kiváló, élvezetes darab volt, egyre gazdagabb, tartalmasabb választás lesz, amely minden egyes nagyobb frissítéssel, finomhangolással, ingyenes DLC-vel egyre jobb vétellé és egyre inkább kötelező indie gyöngyszemmé válik. Továbbra is csak ajánlani tudom, ha esetleg kimaradt volna, feltétlenül pótoljátok mind az első, mind a második részt.