Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Ismertető/teszt

When Ski Lifts Go Wrong

When Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítést

Turistákat feljuttatni a hegyre? Ugyan, mennyire lehet nehéz?

2019.04.06. 21:30 | szerző: B. Ottó | Ismertető/teszt

A fenti mondatok jártak (Jeremy Clarkson hangján) a fejemben, amikor elindítottam elsőre a tesztre kapott játékot. Pár perccel később pedig már tudtam, hogy elég sok minden tudja hátráltatni ezt az egyszerű feladatot. Hídépítős játékokból rengeteg van, főleg mobilokon, de PC-n is akad szép számmal jelentkező, elég csak a Poly Bridge-re gondolni. A feladat egyszerű bennük: eljuttatni valakit vagy valamit A-ból B-be, építkezés segítségével. Ezt a feladatot adja a When Ski Lifts Go Wrong is, bár a fejlesztők szerencsére törekedtek a változatosságra.

When Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítést

Az alapcélunk az, hogy a síelőket feljuttassuk a hegyre, felvonók segítségével. Ehhez pedig különböző alapanyagokat használhatunk. Kezdetben csak sima deszkák és fogaskerek, majd erős rönkök és rögzítőkötelek állnak rendelkezésünkre. A deszkákat végtelen mennyiségben használhatjuk, míg a rönköket, fogaskereket csak meghatározott számban, ezzel is elérve azt, hogy minél kreatívabbak legyünk.Amire szükségünk is lesz, hiszen minden pályán kapunk három célt. Ezek olyanok lehetnek, mint a fix maximális költségvetés, az aranymedál megszerzése vagy a biztonságérzet megteremtése.

A játékban 8 nagy szint vár, amelyek egyenként 13 pályát rejtenek. De a minden pálya csak arról szólna, hogy építs, majd nézd végig, ahogy a felvonó végigmegy rajta, akkor hamar ráunnánk a játékra. Azért, hogy ez ne következzen be, a fejlesztők beletettek motorosszános és síléces szinteket is. Itt van, amikor csak annyi a dolgunk, hogy szépen végigmenjünk a pályán, vagy pedig ugratókat, utakat építve érjük el a célt. Leírva ezek nem tűnnek izgalmasnak, de az igazat megvallva, megvan a bájuk, hisz nem elég csak a gázt nyomni, hanem egyensúlyozni is kell, különben felbukhatunk és meghalhat a síelőnk. Igen, jól olvassátok, meghalhatnak a kis figurák. Morbid dolog, de egyben kicsit vicces is, ahogy a kis emberke leesik, felbukik az akadályokban és vörösre festi a havat.

When Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítést

A sok jó és ötletes megoldás ellenére vannak hibái is a When Ski Lifts Go Wrongnak. Sajnos az irányítás nem a legjobb. Gyakran előfordul, hogy a játék nem érzékeli jól, hogy hova kattintunk, merre húzzuk a deszkákat. A motorosszán egyensúlyozása mintha késleltetett lenne, míg a síelőké viszont túlságosan is érzékeny.
A másik probléma a 2D és 3D közötti váltás. A játék engedi, hogy nézelődjünk térben, de a tereptárgyak úgy maradnak, mintha síkban lennének. Így a fákat kikerülni továbbra se lehet, mindenképpen fölöttük kell a kábeleket áthúzni. Kár ezért, hiszen ha jobban kidolgozzák a játék ezen részét, még érdekesebbé tudták volna tenni.

Összességében a When Ski Lift Go Wrong egy igen élvezetes logikai játék, az összképbe viszont sajnos beleront a karakterek nehézkes irányítása, illetve a 3D-s nézet kihasználatlansága. Azoknak, akik szeretik a Poly Bridge-et és társait, bőven ajánlható, hiszen vannak benne eltérések, amelyek feldobják a már ismert receptet. ■

When Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítést
When Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítéstWhen Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítéstWhen Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítéstWhen Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítéstWhen Ski Lifts Go Wrong teszt – Ha unod a hídépítést

A tesztpéldányt a játék fejlesztője biztosította.

értékelés

When Ski Lifts Go Wrong

Pozitívumok
  • Változtatások a megszokott hídépítős játékmenetben
Negatívumok
  • 3D kihasználatlansága
  • Problémák az irányítással
When Ski Lifts Go Wrong
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
When Ski Lifts Go Wrong

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló