26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Autók

Z-Master
#193 Z-Master [20402]
Hogy áll az autód Eric?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Z-Master
#192 Z-Master [20402]

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#191 Peac [1222]
Mondom, hogy nem tudtok zavarba hozni!!! Na! Elég ebből! Megyek is aludni, még mielőtt végképp aláássátok szakmai hitelemet!

Örültem. :)

Válasz erre

Eric
#190 Eric [20761]
"Nem tudtok zavarba hozni!!! "

Pedig máris magyarázkodsz!

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.19. 00:02
Z-Master
#189 Z-Master [20402]
Ok elhisszük

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#188 Peac [1222]
Hát Istenem! Z-Master jó környéken lakik.


Amúgy tudtam, hogy erről van szó, de nem hittétek el, hogy az első bukólámpás autók között volt. De mostmár elhiszitek...


Nem tudtok zavarba hozni!!!

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#187 Z-Master [20402]
Bizony Eric erre gondoltam.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Eric 2003.02.18. 23:58
Peac
#186 Peac [1222]
Ezért jegyeztem meg többször is, hogy erről beszélek! Amúgy meg ne kötözködj! Nekem volt igazam és kész.

Különben is! Ez szebb volt, mint a modern!

Örültem. :)

Válasz erre

Eric
#185 Eric [20761]



Hát valószínűleg Z-Master nem erre gondolt, amikor azt mondta, hogy milyen menő volt néhány éve a környékükön.
Egy 84-es gép az majd' 20 éves.

Szerintem inkább ez lesz az amiről szó van.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.18. 23:53
Z-Master
#184 Z-Master [20402]
De én nem a 80-as években gyártottra gondoltam.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.18. 23:50
Peac
#183 Peac [1222]
A fr*nc belétek!!! Nézzétek meg! 1984-es gyártmány!

www.extra.hu/bnora/300zx.jpg

Örültem. :)

Válasz erre

Eric
#182 Eric [20761]
A Nissan 300ZX nem bukólámpás.
A lámpái a motortér vonalát követik.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.18. 23:47
Peac
#181 Peac [1222]
Természetesen én a '80-as években gyártott példányokról beszélek!!!!

Örültem. :)

Válasz erre

Peac
#180 Peac [1222]
De igen. - Nem teljesen, hiszen csak félig bukik le, de attól még nevezhetjük bukólámpának.

Vagy nem ugyanarról beszélünk? - Nissan Fairlady Z (300 ZX)

Most egy kicsit elbizonytalanodtam, de azért fogadni még mernék az igazamra.

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#179 Z-Master [20402]
A 300zx nem bukólámpás!

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#178 Peac [1222]
A Nissan 300zx egy nagyon kellemes és sportos autó volt. Gyermekkorom álma. Azt hiszem az volt magyarországon az első bukólámpás autó, amihez hozzá lehetett jutni.

Nekem még ma is tetszik.

Örültem. :)

Válasz erre

Eric
#177 Eric [20761]
Persze tipikusabb. De ha így megy tovább, ki tudja?
De az neked is feltűnt gondolom, hogy igencsak megszaporodtak a Calibrák mostanában.
És természetesen ezek 90%-ában meglehetősen selejtes alakok leledzenek.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.18. 23:28
Z-Master
#176 Z-Master [20402]
Nálunk ill. a környékünkön még egy pár évvel ezelőtt a Nissan 300zx volt a nyerő de mostanságra valahogy kánforrá váltak.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#175 Peac [1222]
Óóo! Hát miféle hozzáállás ez Te Eric?

Szerintem a három hengeres Suzuki sokkalinkább tipikusabb, mint a Calibra! No meg a piros Lada...

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#174 Z-Master [20402]
Tényleg sok Calibra rohangál az utakon.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Eric
#173 Eric [20761]
Nem kétlem, hogy jól megy . No de egy Calibra???
Istenemre mondom, tetszett kb egy évvel ezelőttig!
Kb akkor kezdték hugyért-sza@rért utanádobálni az embereknek tőlünk nyugatabbra. Nos ettől kezdve elárasztották kishazánkat a Calibrák.
Úgyhogy most az összes 18 éves műmájer, ruppótlan, apuciból élő ilyenekben pöffeszkedik.
Bahh...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.18. 23:19
Peac
#172 Peac [1222]
Ma csak egy hajszálon múlt, hogy nem kellett alsónadrágot cserélnem. Vittek egy kört egy autóval, ami mostanság tűnt fel az amatőr ralliversenyeken.

És, hogy miért volt olyan kedves ez az én kicsi szívemnek?
- Opel Calibra 4x4!!! 2000ccm, turbó!!! Majdhogynem 210 Paripa.

Ez aztán a nagyszerű autó!

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#171 Z-Master [20402]
Egy brutál verda:Cadillac Sixteen

Két nyolchengeres,soros blokk erőforrása van.A hengerürtartalom 13.6 liter.szép
Nyomatéka:1134 Nm
1000 lóerős az erőforrása
Váza:alumínium
Egy kis plusz még,hogy 24 colos kerekeken gurul.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Vaszilíj Zajcev
#170 Vaszilíj Zajcev [1970]
Az. Viszont a menetstabilizátor kikapcsolása után olyan érzésed van, mintha mind a 116 csődör egy nyereg alatt lenne. Pörgés-forgás,csikorgás.
Szerintem csak a női vezetők miatt van benne ez a funkció.

divide et impera

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.18. 13:58
Peac
#169 Peac [1222]
Ismerem az autót. Sajnos BMW-s élményekről még nem tudok beszámolni, de egy havernak van egy Mini-je. Nagyon kemény. Én még sajnos nem vezettem, de sokat ökörködött vele a srác. Próbálkoztunk csúszkálni egy kicsit egy bevásárlóközpont mögött, egy szépen elfüvesedett parkolóban esős időben. Hihetetlen kocsi. Nem tudom, van-e benne aktív felfüggesztés, de az autót egyszerűen alig lehetett kibillenteni az egyensújából. A csúszós úton nem akart megcsúszni. Egyszerűen már minden áron tartja az utat. Hihetetlen kis autó.

Örültem. :)

Válasz erre

Vaszilíj Zajcev
#168 Vaszilíj Zajcev [1970]
Ha már a nagy motoroknál tartunk.
A minap kipróbáltam a cimborám 10 éves BMW M5-ét!
350 LE, soros 6 hengeres moci...
Az M3-on pikk-pakk 250-nel mentünk, őszintén bevallom, 260-270 környékén már nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.
120-160 között úgy 10 liter körül eszik, a városban 15-18 az átlag!

Ja, és még 1 élmény:
Mini Cooper
Már ezt is a BMW gyártja, olyan kemény a kocsi, hogy az az érzésed, egy lepedőn húznak az úton.
Kicsi karosszéria, 116 LE-s motor, megy mint a barom.

divide et impera

Válasz erre

Eric
#167 Eric [20761]
A nagy motoroknak megvan az az előnyük, hogy ha az ember ésszel bánik velük(azaz cseréli az olajat, mert ennyi már gyak. elég) akkor szó nélkül elmennek 4-500ezer km-t.
Ennek persze a hátulütője a kissé magas fogyasztás.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.17. 23:44
Z-Master
#166 Z-Master [20402]

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.17. 23:57
Z-Master
#165 Z-Master [20402]
Nekem egy kis Volkswagen Polo 1.4 PD/TDI autóm van.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#164 Peac [1222]
Igen. Ez függ az időjárástól, pártartalomtól, évszaktól és attól, hogy sportcipő, vagy bakancs van-e a lábamon.

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#163 Z-Master [20402]
11-13L fogyasztás átlag?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#162 Peac [1222]
'90-es Opel Omega (A) 2.4i! CD-felszereltségű Diamant és egy pici tuning: Sport auspuff.
130 Paripa, szóval nem egy betontorpedó, de szép egyenletes nyomatékgörbe kb. 160-ig. A vége egy picivel 200 fölött van. 11-13 literes fogyasztás a computer szerint. 1350 kg önsúly, majd 5 méter hosszú, a legnagyobb szélessége pedig 1.75 méter. A légellenállási együtthatóját nem tudom, de nem lehet sokkal több 0.30-nál szerintem.
Ja, és soros 4 hengeres, hengerenként két szeleppel. Komoly törése csak egyszer volt, de ezért zörög a beltér néhány eleme az autó hátuljánál.

Persze tulajdonosi szeretet is van a Világon, de szerintem elfogultság nélkül mondhatjuk, hogy egy nagyszerű szerkezet. A korához képest egészen jó műszaki állapotban.

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#161 Z-Master [20402]
Cadillac Sixteen-t ismered?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Z-Master
#160 Z-Master [20402]
Jahh...

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Loeb
#159 Loeb [1280]
Clio 2.0 16VT! Ő már aranyos!

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

Válasz erre

Z-Master
#158 Z-Master [20402]
Peac!Lehet,hogy már írtad most azért nem nézem át az összes levelet.Neked milyen verdád van?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Z-Master
#157 Z-Master [20402]
Jahh bocs nemfigyeltem.Clio már tetszik!
De a Thalia egy kicsivel drágább mint a Suzuki.Bár annyival is jobb.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#156 Peac [1222]
De figyelmetlen itt valaki... - 2.5 misi.

Amúgy, ha nem tetszik a Thalia, akkor ott van a kistestvér: Clio

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#155 Z-Master [20402]
Nekem a Thaliának a segge baromira nem tetszik,de ez izlések és pofonok.De azért mint mondtam inkább Renault.Tényleg amúgy mennyibe kerűl egy Suzuki Sedan és egy Renault Thalia?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#154 Peac [1222]
Amint azt mondtam: Renault Thalia-t!

Örültem. :)

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2003.02.17. 23:09
Peac
#153 Peac [1222]
Az autó egész egyszerűen rosszul van megkomponálva. A belő elemek valóban nagyon gyengék és nagyon kopogósak. De a legrosszabb mindenképpen - a törésen kívül persze - a kényelmi összhatás. Szörnyen nagy a menetzaj (főleg amikor víz csapódik a sárvédőre és ez belül nagyon hangos), kellemetlen a futómű összehangoltsága. Pl.: érezhetjük azt is, ha egy 10 forintosom átmegyünk, de nem az autón, hanem egyenesen a derekunkon és a beltér is tiszta életveszély az utas-oldalon.

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#152 Z-Master [20402]
De mondjuk ennyi pénzért mit vár az ember?

(egy jobbat

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Eric
#151 Eric [20761]
A sárvédőket egy ujjal be lehet horpasztani. Sőt inkább azt mondom, hogy át lehet lyukasztani.
Amúgy a motorral tényleg nincs baja: kis fogyasztású megbízható és pörgős.
De az összes többi... Forget about it!

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.17. 23:01
Loeb
#150 Loeb [1280]
A motorral tényleg nincsenek nagyobb gondok, de hát ehhez kell egy "keret" ami a Suzu-nál háááááát nem nagyon van meg.

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

Válasz erre

Z-Master
#149 Z-Master [20402]
Úgy hallottam,hogy a Suzuki-nál főleg az elektronikával van a baj + a belsőelemek.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Peac
#148 Peac [1222]
Azért a Suzukit nem ismerők kedvéért elmondanám (nekem már volt szerencsém néhány példányhoz), hogy a motorját kritika nem érheti, ugyanis azt Japánban szerelik össze.

Amúgy néha már tényleg nem értem azt a bizonyos túlfűtött tulajdonosi szeretet, amit a Suzuki-tulajdonosok nagyrésze tanusít.

Örültem. :)

Válasz erre

Z-Master
#147 Z-Master [20402]
hehe

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Eric
#146 Eric [20761]
A Suzuki egy alufóliából készült mozgó koporsó...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Z-Master
#145 Z-Master [20402]
Egyik se!De ha nagyon muszáj választani akkor talán R.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Loeb
#144 Loeb [1280]
Egyértelműen Renault..

Egyrészt mert francia!
Másrész meg ha ültél már mindkettőben érezhető a különbség a Renault javára.
Ja meg még motorpalettából a Renault szélesebb sávot biztosít mint a Suzu.

Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally

Válasz erre

Előzmény: Peac 2003.02.17. 22:27

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat