Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Red Alert 2
Command & Conquer: Red Alert 2
- 2016.11.09. | Hírek » Játék
Red Alert 2 VR-játékként? - 2015.09.19. | Hírek » Játék
Command & Conquer: Red Alert 2 és kiegészítője ingyen az Originen
DE!!!
Sajnos egyetérrtek Sacc-al.
Ez nem stratégia!!! Oroszokkal Medium-on könnyen lehet nyerni. Aki azzal van az a nyerő!!!
Gyártasz 20 tankot és csak a You are Victorious állit meg.
Sajnos.
Egyébiránt a Warzone 2100 és a Z volt szerintem a jó stratégia !!!
Valahogy megragad, és jó 3 óráig nem enged el.Olyan, mint az Age of Kingsben, ahol 28 óráig ülök a gp előtt, azért, hogy második legyek és hogy kinyírják a királyomat!!!
A kutyus a legjobb!!!
Olcsó, és hatékony!(persze nem tankokra van)
az IG2 ha nem is hibátlan de nagyon jó és élvezetes!és a MIÉNK!
egy MAGYAR fejlesztés de nem ettől dicsérem mert magyar hanem mert jó!JÓ
Sőt! Szidjuk csak mi bunkó magyarok a Digital Reality-t az IG2-jével együtt, haggyuk meg ezt a játékot Európának. Végül is itt vannak az ilyen iszonyat jó játékok helyette, mint pl. a RA2.
Lehet, hogy az IG2 nem tökéletes játék (távol van tőle), de attól függetlenül az egyik legjobb űrstratégia, és ráadásul ez eddig szinte az egyetlen, ami a birodalomépítgetés mellett ilyen látvánnyal kápráztatja a játékost...
Mellesleg én egyik programot sem szeretném lehúzni, nekem mindegyik tetszett és csak a véleményemet írtam le.
patch nem megy fel?
akkor ott valami bibi van
Hogyan tudom felrakni a patchet?? Letöltöttem de nem találja meg a game.exe-t!! Nem tudom miért és ez miatt nem tudok neten játszani!!! Lehet hogy az írott CD miatt!??????
ha nem tetszik akkor ird le EGYSZER és akkor ne gyere ide. Mert azért a többségnek tetszik . És úgy eltudjátok venni az ember kedvét az ilyen hülye dumával, hogy gyerekes grafika meg minden. kiváncsi vagyok mennyit játszottál vele? Nekem kifejezetten tetszik a grafikája szépek a robbanások szép a táj stb...
azzal nyomulok! Meccset hol lehet játszani?
De akkor is vannak nagy hibái, könnyen végigjátszható, förtelmes grafika, sokkal jobb a RED ALERT 2, de ennek ellenére jó az IG2-is, de nem jobb, mint az 1.
Hiába magyar játék, attól még nem feltétlen jó. Sőt! Mondom: Nekem tetszik, de a RA szebb és jobb.
ÉS bár nem kifejezetten a RA a mindenem de szerintem jó progi és , mert sokan birják nem kell lefikázni!
Amúgy pedig inkább a Predator az aki isteniti
az IG2 játékát!
To Lac: Szivesen megnézném, hogy Te hogyan játszol. A tank rash még most is jó taktika de nem az egyetlen. Lehet nyerni akár 4-5 egységgel is ha normálisan játszol.
To predator: Képzeld el én játszottam az IG2-vel és nagyon tetszett és még végig is tudtam játszani, pedig én is egy agyatlan westwood rajongó vagyok.
Érdekes az is, hogy eggyesek mennyire sznobok. Ha valami nem 3d-s akkor már szar.
Talán játszani is kéne vele és utána véleményt formálni
Egyébként az IG2-ről: messze a legegyszerűbb űrstratégia. Aki játszott már hasonló játékokkal, az tudja. Csak a RedAlert rajongók - akik mással már nem is tudnak játszani, mert ugyebár a Westwood az isten (hiszik, sőt hírdetik ők)- nem tudnak vele semmit kezdeni. Az ilyeneknek kellene Master of Orion-t, Ascendancy-t vagy Space Empirest a kezébe adni!
A Red Alert 2 grafikája egyébként ismét ugyanolyan szar, mint a Tiberian Sun-é. Az IG2-vel nem lehet összehasonlítani. De még a két éves StarCraft-tal sem!
A Westwoodnak ilyen grafikával inkább valami Hupikék Törpikék Kommandó játékot kellene csinálnia, mint RA2-t.
Nagyon-nagyon király játék készült, sőt igazából a legjobb a bizonyos Red Alert óta.
Néhánt Stratéhgia, ami nagyon élvezetes volt, de nem egy kategória a RA-tel: Homeworld: talán a legjobb. Hihetetlen élvezetes, épp' csak a RA jobb nála az abszolút listámon. Hihetetlen szép grafika, élvezetes játék.
Populous 3: sokat játszottam, vele, de messze nem annyit, mint a RA-tel. Király irányítás, és játék.
Itt van még a Dungeon Keeper 2, amivel ma is játszom, egy vicces és roppant élvezetes játék.
Tehát a Westwood vs Blizzard téma helyett inkább drukkolni kéne, hogy minél jobb játékok jöjjenek ki, vagy legalább olyan jók, mit az imént felsorolt néhány.
Itt van még a Bullfrog, ami szerintem van olyan jó, mit az emlegetett kettő fejlesztőcsapat.
És kezem közé vehettem végül a Red Alert 2-t. Igazából engem váratlanul ért a hír, háromnegyed éve, hogy bizony egy komoly folytatása készül a kedvencemnek.
Több hónapon keresztül csak imátkozni tudtam, hogy legyen nagyon élvezetes, le se szarom a grafikát majd.
És most megvan!!!
Most, amig még alig néhány napot játszottam vele tapasztalataimat nem osztom meg, hiszen elfogult vagyok: Szerintem megközelíti az első rész színvonalát. Tehát NAGYON-NAGYON JÓ!!!
A grafika ideális: semmi 3d effekt, nem kell forgatni, dönteni a képet, nincs kamerához közeledő, amúgy messziről szépen, de közelől rondán festő 10 poligonos vadászgép, semmi extra fény effekt, csakis a STRATÉGIA és a stratégia szempontjából fotos dolgok a képen. És igen élethű a grafika, mindamellet élvezetes, sőt: élvezetesebb, mint pl. az Imperium Galactica 2-jé, ahol a talaj a pixelmentesítés miatt olyan rondán volt foltos, hogy hányni tudnék tőle. Nézd meg a RA2-t játék közben! 640*480-on is király a kép: épületek, szobrok, egységek, mivel izometrikus 3D-ek hihetetlenül részletesek, emellett jobb az időjárás is. Külömben pedig a 3D csak zavaró lehet. Már a Warzone 2100-nál, ahol alig volt magas poligonhegy, probléma volt, hogy forgatni kellett a képet. Egy amúgy tényeg jó játéktól ez vette el a kedvem. Én egy stratégia játszásakor rátapadok a képernyőre, már akkor a hajam tépem, ha ide-oda kell huzogatni a bázis körül a képernyőt, hát még akkor, ha tudom hogy van egymás mellett/alatt a sok épület, és akkor el kell forgatnom a képet pl. 124,45 fokkal, és máris káosz az egész. Egyszerűség a lényeg a kezelhetőségben, hogy a játék legyen bonyolult. Asszem ezért szeretitek a Srarcraftot, és én is azért játszottam végig, annak ellenére, hogy az egész nem tetszett.
Sajnos, mint pl. a magyar IG2-nél is látjuk, a grafikával takargatják az összetettséget, de sok játék után kibújik a szög a zsákból.
Játszottam tehát a Dune2000-el, Tiberian Sunnal, viszont az élvezetes, kellemes küldetéseket elrontotta az egységek túlzott változatossága, az, hogy túl sok mindenre oda kell figyelni, hogy nem is látjuk, honnan támadnak, mert a föld alól/láthatatlanul/teleportálva/repülve jönnek.
A RA2-nél azonban ez nincs (nagyon) jelen, igen jól megoldották az egységkérdést, habár még aprólékosan felfedezhető a túl sokszínűség az egységek "működésében" de már semminek mondható a TS-hoz képest.
Véleményem a játékról nem végleghes, de nagyon pozitív, most úgy érzem, méltó folytatása a RA-nek, de persze komolyabban majd kb. egy hónap múlva nyilatkozom, amikor a küldetések már a könyökömön jönnek ki
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.