Just another freak in the freak kingdom
Fórum » Filmek - mozi, TV, DVD
Filmek, mozik, színészek, stábok, premierek, kritikák, bukások
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
rules
igy talan konnyebb?tudod ha valami nagyon tetszik akkor van ra ez a divatos kifejezes,de mivel en hanyok a divatos kifejezesktol,ezert itt van nekem ez a 2 jo kis kevesbe divatos kifejezes (ownZ-owns r0x-rocks)
vuah
Just another freak in the freak kingdom
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
ownZ r0x rlz folytassam?:
Just another freak in the freak kingdom
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Just another freak in the freak kingdom
nekem a signs(jelek) nem jott be annyira,a mad max ek meg fosvadvanyok
Just another freak in the freak kingdom
nekem a signs(jelek) nem jott be annyira,a mad max ek meg fosvadvanyok
Just another freak in the freak kingdom
A Hazafi jó közepes alkotás, Gibson játéka sokat dob rajta, anélkül meg se néztem volna.
Láttam régen egy nagyon régi ausztrál filmet, ahol kb 18 lehetett Mel. Na az vicces volt. Valami farmon játszódott, de nem emlékszem sokmindenre.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
Just another freak in the freak kingdom
Én nagyon tisztelem az amerikai színész-rendezőt, nem egy izgalmas, látványos, megrázó film főszereplője volt, és rendezőként eddig fenomenális. A Hazafi, habár csöpögős Hollywood, nagy színészi játék volt tőle, ugyanígy az összeesküvés elmélet kattant alakja, a Váltságdíj érző de keménykezű családapája, a Halálos fegyver sorozat akciósztárja vagy a Visszavágó igazi kispolgári gengsztere. Ezen Hollywoodi filmek mind jók voltak, színészileg kiválót alkotott. De számos egyéb szerepében is kitűnő volt: Az arcnélküli ember, Rettenthetetlen. Ez utóbbival pedig még a rendezésért is besöpörte az Oscart.
Ki tiszteli még Hollywood egyik nagyjaként Mr. Gibsont?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
KORCS SZERELMEK
2000-ben a legjobb film volt ez!
Mélylélektani/társadalmi több szálon futó, összetett dráma, de újvágású stílusban, mexikói tálalással, kiváló rendezéssel fényképezéssel és színészi játékokkal.
Mexikóvárosban a 153 perces film második órája végefele egy szép női modell kocsijába belehajt vagy 150km/h-val két fiatal srác. A baleset sérültjeit egy csöves szabadítka ki a kocsiból.
Ekkor már mindhárom szál szereplőivel megismerkedtünk többé-kevésbé. Időben párhuzamosan ill. kissé eltoltan három szélsőségesen különböző világba nyerünk betekintést, a helyszín pedig a húszmilliós Mexikóváros.
A lepattant város lepattant macsói közt tengeti életét a fiatal rabló, Ramiro, aki szokta verni fiatal feleségét, Susana-t. Ramiro öccse Octavio szerelmes Susana-ba, s miután kiderült, hogy Coffee nevű kutyája világverő kutyaviadalkirály, pénzt csinálva a kutyából Susanaval és annak gyerekével el készül hagyni a várost. Eközben a kutyaviadal korábbi nyertese, a most vesztes srác bepipul, és Octavió bekeményít, és szükségszerűen következik a katasztrófa ebben az erőszakos közegben. Az első korcs szerelem a Susana és Octavio között ki nem alakult kapcsolat illetve a Ramiro és Susana közötti eldurvult házasság.
A második epizód rögtön egy befejezett szerelemmel indít: Daniel az ország első számú fotómodelléért elhagyja családját, le se szarja őket innentől kezdve. Ezért a bűnéért modell szerelme bűnhődik meg: a bizonyos balesetben először tolókocsis majd féllábú nyomorékká válik. A kezdetben bűnös forrású de plátói szerelem idővel eldurvul és a katasztrófa itt is elkerülhetetlen (amputálás).
A harmadik és egyben legszemélyesebb epizód a csöves - ex-kommunista gerilla - bérgyilkos Szakáll története. Szakáll szeretete 3 kutyájára terjed ki, embertelen körülmények közt élve jónéhány éve elhagyott lányának szeretetét sírja vissza. Ő ugyanakkor bérgyilkos is, de szelíd gyilkos: legújabb páciensét meg sem tudja ölni, de a pénzt lenyúlja és lányához juttatja.
A három igen emberközeli, de igazán izgalmas és összetett történetből egy igazi latin-amerkai művészfilm áll össze tele kiszólásokkal, utalásokkal, társadalom- és önbírálattal, fájdalmas jelenetekkel és jelképes epizódokkal. A szerelem és szeretet (hiánya) jellemzi az egész filmet, az emberi kapcsolatok elromlása a főtéma.
Igazán érdekes és jelképes dolog a kutyák szerepe: áttvitt értelmükben ők is emberi érzelmeket fejeznek ki vagy okoznak magatartásukkal. A gyilkos Coffee a lepattant macsók világának legerőszakosabbika. Richard a kis gazdag kutya, aki elszigetelődik a világtól a topmodell elcsesződő életének lefordítója. A csöves három fajtájú kutyája pedig a halálra ítélt, világtól kivetett típusokat jeleníti meg, akik életét Coffee oltja ki.
A három eb meghal, Coffee, aki tudta nélkül okoz kárt megmarad az utókorra és Richard előkerül, ő mintegy megújulás-szimbólumot testesít (kutyásít) meg. Egyértelműen minden (fő)szereplőnek megvan a saját kutyatípusa és a történet végére is megmarad a párhuzam.
A lassan lüktető összetett cselekményű dráma igazán különleges - különlegesen latin-amerikai, de különlegesen evilági is. Semelyik hős nem képes normális emberi kapcsolatot létesíteni, és ez - talán csak közvetetten - sorra tragédiába üldözi őket. Fizikai és szellemi tragédiákba. Szomorú, mondumentális, megrázó kép ez a rendező Alejandro González Inárritutól, egyértelműe az év filmje világviszonylatban is.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Emlékszem, anno késő éjszaka játszották, Galla beszélt minden rész előtt, és a szomszédok ki akartak nyírni, mert nem tudtak a hangos röhögéstől aludni.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Könnyen a gladiátolképzőben találhatod magad, ilyen lohadt viselkedéssel!
És te, szelinted vicces, amikol azt mondom: Fikusz Kukisz?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Bár én valahogy a Fészkes Fenevadakat kedvelem legjobban, ha Monty Python kerül szóba. Mindezek előtt van persze maga a sorozat. Azt nem übereli semmi.
Just another freak in the freak kingdom
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Brian elete uncsíííí
Just another freak in the freak kingdom
Szerintetel melyik a jobb? Szerintem a Brian élete
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
nem akarlak megsérteni de ez neked bő vélemény??????????????
"És most a kedvencem: TŰZZEL-VASSAL Nagyobb, hosszabb, vágatlan, azaz 3 órás, momentális alkotás rendkívül sok emberrel, harccal és érzelemmel. A Lengyel köztársaság idején"
??????????????????
www.wargamer.hu
(a Tűzzel-vassalt? ebben a topicban van!)
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
"s nagyon fontos események kimaradtak, irreálisan sőt hamisan lettek ábrázolva.
"
na ez teljes mértékben igaz
"Napóleonként átláthatjuk a terepet és a hadsereget, láthatjuk a kor tökéletesen hű harcmodorát és taktikáját."
hát Napóleonkét biztos nem mert Napóleon a filmben egy dombról nézte miközben valójában folyamatosan lovagoltak a hadvezérek iránytva a seregeket a kellő helyen
tökéletesen hű harcmodor?
hát engem eléggé zavart pl az hogy a Francia vértesek sok csatában mikor rohamra indultak 10-20an voltak és mögöttük pedig lovas Chasseur indultak csatába holott 1álltalán nem alkalmazták őket együtt (1 csapatba/brigádba szervezve)
"Napóleon ezzel télleg 500 év legnagyobb hódítója lett, de szerintem senki nem gondolja komolyan, hogy akkora hazafi volt, mint a filmből kitűnt."
miután Napóleon "Korzikai-kaland"ja után vissza (immáron haza) tért Franciaországba számára nem létezett Korzika csak a "forradalmi" Franciaország (bár akkora hazafi tényleg nem volt)
célja nem a Franciák "kisemmizése" hanem (mint előtte és utánna sokaknak) a világ vagy legalábbis az Európai uralom
www.wargamer.hu
A kb 6 és fél órányi film, ami Napóleonról szól TV-re készült, tehát moziban nem mutatták be (én 3 trilógiába vetítettem volna és a plusz jeleneteket tettem volna így bele).
A film hatalmas költségvetésű volt, több ország is részt vett a munkálatokban: Lengyelország, Spanyolország, Egyiptom, Oroszoszág, Ausztria, Magyarország, Németország. Statiszták ezrei harcoltak a hódító mellett és ellen, mindennek eredménye, hogy a TV-re készült film jelenetei simán überelik a GYU középső epizódját vagy bármelyik Hazafi típusú háborús film csatajeleneteit.
A monumentális alkotás Napóleon fiatal korától, a századfordulótól indít (illetve a visszaemlékezések a végén) és tart haláláig. Most leszögezem: szerintem nagyon jó lett a film, csak kissé Hollywoodosan egyszerű és franciásan önistenítő.
Hogy részleteiben tudjam tárgyalni, mik nem tetszettek, először elmondom, miért szúrtak azok szemet. A film mintegy 400 perce sem volt elég hogy minden részletre, eseményre kitérjenek a készítők, mégis megpróbálták Ez igencsak megizzaszthatta a nézőket: aki nem francia vagy nem olvasta a könyvet kb 15percenként kémlelheti valamelyik történelmi lexikont, hogy most mi is történt, szörnyű káosz az eseményláncolat-ábrázolás, s nagyon fontos események kimaradtak, irreálisan sőt hamisan lettek ábrázolva.
A kiváló csatajelenetek minőségben télleg odavernek mindent: hatalmas tömegek, ágyúk, lovasrohamok, magunk is Napóleonként átláthatjuk a terepet és a hadsereget, láthatjuk a kor tökéletesen hű harcmodorát és taktikáját. Azonban a csatáknak se eleje se vége. A bárgyú mosolyú szerintem idétlen Napóleon-figura parancsai tűnnek a legkevésbé hitelesnek, olyan Hollywoodian dolgozik, majd kifejtem mit értek ezalatt. A 3. részre már biztosan meg lehet unni a csatajeleneteket, pedig bőven tartogat még minőségi csatákat az utolsó rész is! Csakhát egy pillanat alatt a csata közepén vagyunk, Napóleon parancsol, a marsallok, tábornokok lerohanják az ellenséget, és mintegy PC-s játék, villámgyorsan széthullik az ellenség, majd képváltás, és megint Párizsban vagyunk, egymillió eurós jelenet jócskán megvágva. Megfelelő fel- és levezetés nélkül csak fel-le rohangáló (látványosan fel-le rohangáló) egységeket látunk összesen kb 2 és fél óra terjedelemben.
Napóleon alakjával csak egy bajom van: nem jó színészt választottak. De ezt tetőzte az az a bárgyú mosoly, amit 6 órán keresztül látunk megállás nélkül. Látjuk Napóleon felemelkedését és bukását, szerelmeit, bánatait, de csak események tükrében, az arcáról egyszerűen semmi nem jön le, semmi érzelmet nem tükröz. Aztán: az átirat hibája, hogy van egy esemény: xy tábornok szól, hogy mittudomén: "felség, az oroszok furcsállják, hogy nem mutatkozi meg, bújkál a seregével. Gyávának hiszik" "Jólvan, AKKOR megtámadom a poroszokat Jénánál!" Idétlen, oda nem illő mondatok hatására hirelen, megfontolatlannak tűnő felkiáltásokkal nyeri meg az összes csatáját Napóleon, mert ő akkora zseni, hogy hirelen felindulásból népeket igáz le, tábornokai pedig egytől-egyig mind hülyék, gyávák.
Aztán: a végét leszámítva a lényeg hiányzik a filmből: Napóleon, az EMBER. Lelki és politikai karrierjének összefüggéséről, mély érzelmekről szó nincs, nem tudni, hogy hogy változik meg 20 év alatt, mialatt kisfiúból tábornok, császár, megalázott császár lett. Az összes nővel úgy flörtöl, mint egy Hollywoodi filmben mondjuk Stifler, de még őnála is hamarabban szerzi meg a nőket, pl. a lengyel lány ilyet szól: "a mai napon nem gondoltam lengyelországra, te voltál a hazám!" No igen, pedig Maria nagy hazafiként megy Napóleonhoz, s a hazáját is megtagadja a farkáért.
Egyébként minden szereplő egysíkú, egy fajtából való, egyértelműen negatív vagy pozitív. Taleront, az érsek a GYU kígyónyelvűjénél ezerszer gonoszabb, hátsó szándékúbb, nyalógép, szinte főgonosszá teszik, hogy a császár fölötte is nyerhessen erkölcsi háborút. A rendőrminiszter, az anyja, a császár, a Bourbonok, mindenki a gúny tárgya.
Az orosz cár is nyalógépnek van beállítva, Napóleon mindenkit tegez, mindenkivel kiabál, és mindenki meghajol előtte. Egy dolog: azért a császárról és a cárról van szó, szó nincsen arról, hogy ketten, személyesen beszélgessenek, ennek megvoltak a saját formái, s nem igaz, hogy Napóleon ezeket felrúgta.
A spanyol király és fia az egymást cseszegető disznó böfögő röfögő zabagépekhez nem tudom, hogy a spanyol nézők mit szólhattak, hát kicsit túlzásba vitték a mi persze franciák vagyunk-féle gúnyolódást. IV Károly mintegy varangy. És hogy Napóleon egy szóval, nem hivatalon tárgyaló stílusban küldi el zabálás közben a spanyol trónról a királyt és fiát, no ilyen nincs és sosem volt.
Mária Lujzát 15 perc alatt lefektette egy szeretlek téged! mondtattal? Télleg nagy 'hódító' volt! De a csatatéren már kisebbnek bizonyult, főleg hogy nem vívott meg olyan csatákat, amelyek azért mégiscsak megtörténtek, s sorsdöntőek voltak. Ha a forgatókönyvíró izgalmassá akarja tenni egy csata végkifejletét, egy ilyen mondtat hangzik el: huhh, közel voltunk az összeomláshoz. Kész, letudva.
Szintén téves az, hogy Napóleonra gyújtották Moszkvát az oroszok. Ha úgyis elvitték az élelmet meg a muníciót, 1. miért kell saját székvárosukat porig rombolni, 2. miért kell a robbanóanyagot Moszkva felrobbantásához hátrahagyni, ha úgyse tesznek kárt a fr. hadseregben.
Napóleon vereségei is mind erkölcsi győzelmek, ami nem igaz, Napóleon a végén Hitler kiskatonáinál is fiatalabbakat vetett be, de oroszország bukását pl abszolút kihagyták.
1813-ban az orsztrák herceghez így szól: "hogy van az öreg Feri?" A finomlelkű franciák igazi modora ez?
A film végére berakták gyerekkori képeit, mintegy jelezvén: a kemény kiképzés meg a csengetőzés miatt lett hódító. No, ezt nem is tudtam.
Összefoglalásképpen elsősorban a csaták időbeli kidolgozásával, Napóleon személyének kidolgozatlanságával és a francia felsőbbrendűséggel (varangy spanyol, öreg Feri, szat Talerant stb).
Mégis azt mondom, hogy mindent összeadva, a hibákat a film lendülete, a látvány és a kiváló negyedik rész elnyomja, ezért mondom, hogy jó film, csak én, történelem-mániás akadtam ki egy-két-három nagyon lehetetlen jeleneten.
Nagyon tetszett Josefine, első feleségének személye, bátyja, tetszettek a harci jelenetekben a hadtestek beállításai, a csaták összességében télleg az eddigi legjobbak. Nagyon sok embert nagyon profin mozgatnak. Párizs, a palota és környéke is korhű, és mondanom sem kell: a hangulat kiváló, magával ragadó, a korba helyez minket, és Napóleon szemével látva szinte azonosulunk az eszménnyel és a néppel.
Remélem lesz DVD verzió (magyaroknak is), hiszen jó hanggal és képpel télleg magasra állítaná a márcét a jövő történelmi film készítőinek.
U.I. A történelmi Napóleon egy őrült zseni volt. Én nagyra tartom, bevállalta az oroszokat, kiváló taktikus volt (nem mint a filmben: másodpercek alatt határozott, pont ellenkezőlen: nagyon megfontoltan cselekedett.) De Napóleon sikeréhez egy erős hadsereg és egy gyenge uralkodói réteg kellett, így lehetett valaki, így lehetett császár. Őrült, mert világhódító terveiben nem számolt azzal, hogy Európa soketnikumú, a nemzetállamok kialakulásának előszelekor pedig mindenkit hazájára haragítva gyakorolta a hatalmat Európa felett. Napóleon ezzel télleg 500 év legnagyobb hódítója lett, de szerintem senki nem gondolja komolyan, hogy akkora hazafi volt, mint a filmből kitűnt. Hisz nem is francia származású volt, s világhódításával tudatosan Franciaország ellen harcolt: a nagy hódítókat száműzik, de hazájukat súlyosan megbüntetik. Napóleon tudta, hogy őnélküle a francia nép rácsesz, de egy idő után vele is.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
A Csodálatos elmét meg senki sem felejtette el, miután itthon reklámja alig volt, DVD/VHS/TV megjelenése messzi, így egy ideig nem is le ismert hazánkban. Azért megnéznek belőle egy duplalemezes DVD változatot, csakúgy mind a GYU-ból a trilógia 12? DVD-sét.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Ki melyiket válaszotta vagy választotta volna megőrzésre? (felvenni VHSre?)
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Az Egy csodálatos elme nem volt rossz, csak szét Hollywood a történet, olvastam egy cikket, ami az igazi John Nashről szólt, szépen kiszínezték és leegyszerüsítették a dolgot. De nekem tetszett, főleg amikor kiderült, hogy skizofrén. Ezért kellett volna az Oscar és nem a Gladiátorért (és fordítva: nem nevetségesen jutalmazható Kiképzés, hanem a Hurrikán miatt kellett volna Washingtonnak megkapnia az akadémiai díjat)
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Nem lepődtem meg, hogy a TTT nem kap semmit, de ha jövőre se fog, akkor az már meglepetés lesz.
Amúgy emlékszik még valaki arra a filmre, hogy Egy Csodálatos Elme? Nem hinném.
- Best dramatic movie: THE HOURS
About Schmidt
Gangs of New York
The Hours
The Two Towers
The Pianist
- Best movie comedy or musical: CHICAGO
About a Boy
Adaptation
Chicago
My Big Fat Greek Wedding
Nicholas Nickleby
- Best Director: Martin Scorsese
Steven Daldry - The Hours
Peter Jackson - The Two Towers
Spike Jonze - Adaptation
Rob Marshall - Chicago
Alexander Payne - About Schmidt
Martin Scorsese - Gangs of New York
- Best actor in a dramatic movie: Jack Nicholson
Adrien Brody - The Pianist
Michael Caine - The Quiet American
Daniel Day-Lewis - Gangs of New York
Leonardo DiCaprio - Catch Me If You Can
Jack Nicholson - About Schmidt
- Best actor in a comedy or musical: Richard Gere
Nicolas Cage - Adaptation
Kieran Culkin - Igby Goes Down
Richard Gere - Chicago
Hugh Grant - About a Boy
Adam Sandler - Punch Drunk Love
- Best actress in a dramatic movie: Nicole Kidman
Salma Hayek - Frida
Nicole Kidman - The Hours
Diane Lane - Unfaithful
Julianne Moore - Far from Heaven
Meryl Streep - The Hours
- Best actress in a comedy or musical: Renee Zellweger
Maggie Gyllenhaal - The Secreteray
Goldie Hawn - Banger Sisters
Nia Vardalos - My Big Fat Greek Wedding
Renee Zellweger - Chicago
Catherine Zeta-Jones - Chicago
- Best actor in a supporting role: Chris Cooper
Chris Cooper - Adaptation
Ed Harris - The Hours
Paul Newman - Road to Perdition
Dennis Quaid - Far from Heaven
John C. Reilly - Chicago
- Best actress in a supporting role: Meryl Streep
Kathy Bates - About Schmidt
Cameron Diaz - Gangs of New York
Queen Latifah - Chicago
Susan Sarandon - Igby Goes Down
Meryl Streep - Adaptation
- Best screenplay: About Schmidt
Bill Condon - Chicago
David Hare - The Hours
Todd Haynes - Far from Heaven
Charlie and Donald Kaufman - Adaptation
Alexander Payne and Jim Taylor - About Schmidt
- Best foreign movie: Talk with Her (Almodovar)
Balzac
City of God
Crime of Father Amaro
Hero
Talk with Her
Nowhere in Africa
- Best Score: Frida
Far From Heaven
25th Hour
Rabbit Proof Fence
The Hours
Frida
- Best Song: U2 - Gangs of New York
Die another Day (Madonna) - Die Another Day
Wild Thornberries
U2 - Gangs of New York
Spirit, Stallion of the Cimarron
Lose Yourself (Eminem) - 8 Mile
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Just another freak in the freak kingdom
Ma este Golden Globe díjátadás! Érdekes a filmtermés, amelyet díjaznak, holnap írok a nyertesekről.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Just another freak in the freak kingdom
('sszem eye of the tiger a "mu" cime ,rohogok ha ra gondolok ,kegyetlen jo )
Just another freak in the freak kingdom
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Mel Gibson, a lövöldözős-verekedős filmek színésze és patetikus-lövöldözős filmek rendezője elérkezettnek látta az időt, hogy színes, széles vásznon, dolby surround hangot adjon vallási meggyőződésének. Most készülő munkája Jézus utolsó tizenkét óráját dolgozza fel. Gibson, akinek lánya önkéntes zárdába vonulása óta még több ideje van az elmélkedésre, arra jutott, hogy mozija hitelességét eredeti nyelvek használatával fogja a végletekig fokozni.
A Passion címen készülő munka ugyanis teljes egészében két korabeli, de mára halottá vált nyelvet használ: a dialógusok és a narráció latin és arámiai nyelveken folyik. - Feliratozást sem fogunk használni. - mondta a karrierjét Mad Max című, autózós-mészárlós filmmel megalapozó Gibson. - Remélem, hogy képes leszek csupán a filmes eszközök használatával legyőzni a nyelvi akadályokat. Nagyon látványos sztoriról van szó, ami ráadásul civilizációkat befolyásolt, minden elképzelhető irányba, szerintem. - tette hozzá a 46 éves, magát jámbor katolikusnak mondó színész-rendező.
A film sok fejtörést okozott a nagy, amerikai filmforgalmazóknak. - Senki sem akar két, halott nyelvet használó filmmel foglalkozni. - nevetett Gibson, miközben megmutatta parányi, Jézusfejekből fűzött rózsafüzérjét. - Azt hiszik, megőrültem, és tulajdonképpen lehet, hogy igazuk van.
Gibson kaliforniai birtokán saját kápolnát építtetett, ahol privát istentiszteleteket tart családja és barátai számára. - Még ilyen kis szobrocskák is vannak az oszlopokra szerelve. - büszkélkedett.
Hivő katolikus létére nem mulasztja el az alkalmat, hogy a mai, katolikus egyházat ostorozza. - Nem könnyű manapság megtartani a hitet. Pedofil botrányok az Egyesült Államok katolikus papjai körében, meg a tömjén megbízhatatlan minősége... Beszéljünk inkább a filmről. - legyintett a barázdált arcú filmes.
A forgatások a híres Cinecitta stúdióban zajlanak majd, Róma mellett, és a barlangjairól híres Materában, Olaszország déli részén. A Vatikán hozzáállásával kapcsolatban pedig csak annyit mondott: - Nem lehet kiszámítani, miként kezelik ott az ilyen ügyeket manapság. A legfontosabb, hogy hiteles filmet forgassak.
Gibson, aki hajdanán már elutasította Martin Scorsese felkérését a Jézus utolsó megkísértése főszerepére, most ismét megtagadta magától a nagy lehetőséget. Jézust az a Jim Caviezel alakítja majd, aki a Monte Cristo grófja című filmben már megmutatta, hogy tudja, mi az a várbörtön.
A rendező döntésével kapcsolatban annyit mondott: Mikor fiatal voltam, elhatároztam, két szerepet nem fogok soha játszani. Önmagamat és Jézust. Akkor már inkább a gyilkolászás valami nagyváros utcáján, nem? - kacsintott.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Semmi sem magyarázna minőségi romlást, mert ugynaz szerezte, ugyanazok játszották, ugyanannyi idő alatt készült, csak a FotR-et nem kellett semmihez sem hasonlítani, míg a TTT-nek, már nagy "konkurenciája" akadt elődje személyében.
Új fórumcsoport!
No mindegy. Gebasz: erről a zene dologról áradozhatnál egy kicsit, szerintem ez volt a leggyengébb - ismerve az előzőt. Nem azzal volt a bajom, hogy "új, szokatlan" stb., hanem egyszerűen nem teremtett hangulatot, nem pörgött fel eléggé vagy igazodott az eseményekhez eléggé sehol, olyan B-kategóriás íze volt. Meg van a CD, s ha csak az első zenéjével hasonlítom össze, akkor is hatalmas a különbség, de ha a film és a zene harmóniáját nézem, akkor bizony a TTT zenéje igencsak a FOTR mögött van...
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Mondjuk érted: ha a sok új jelenetet (Aragorn stb) nem teszik bele, de helyette azt a 30-at, ami a DVD-n lesz, az is 180... De nem akarok vitázni, a héten mégegyszer megnézem.
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
Amúgy még a TTT-re visszatérve. Nem hiszem, hogy a DVD-ből akarnak meggazdagondni (nemcsak abból) de ha belegondolsz egy 180 perces filmet is nagy bátorság moziban bemutatni, most akkor gondolj bele egy 210 perces filmbe (+ a felirat hossza). Megfelezné a bevételt. Már így is sokan fintorogtak a hossza miatt. A DVD-n nincsenek ilyen megkötések.
A másik, hogy miután mégegyszer megnéztem sokkal jobb volt. Ami sokkal jobban tetszett most az a zene. Pár téma eltünt az egyből, ami nekem nagyon tetszett, de az új, a rohani téma most már nagyon tetszett.
Just another freak in the freak kingdom
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát
- 2. Kingdom Come: Deliverance II próbakör
- 3. Bemutatkozott az LG első 5K2K hajlítható monitorja
- 4. Nem akármilyen újévi ajándékot kaptak a Stellar Blade fejlesztői
- 5. Fairy Tail 2 teszt – Durvuló tündérek
Legfrissebb fórumtémák
- 14:08
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15071]
- 09:56
- Sorozatok [10872]
- 19:12
- The Blood of Dawnwalker [4]
- 17:48
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43370]
- 09:09
- Mit hallgatsz most? [39615]
- 19:38
- Kingdom Come: Deliverance II próbakör [hozzászólások] [20]
- 18:34
- Moderátoroknak [17361]
- 18:01
- Bemutatták az NVIDIA GeForce 50-es GPU-szériát [hozzászólások] [10]
- 17:16
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43944]
- 16:20
- Szavazz a 2024-es év legjobb játékaira! [hozzászólások] [8]