25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Heroes of Might and Magic V.

sipec
#1835 sipec [19623]
hmmm hat eleg erdekes megoldas, h mindent lerohanni hmm hmmm

hat holnap try again

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.09.04. 02:37
szbszig
#1834 szbszig [33601]
Hát igen, az az első komoly pálya. Sajnos sok segítséget nem tudok adni, mert én minden különösebb probléma nélkül végigvittem. Egy idő után Gilraen feltűnt másodszor, én meg nekimentem, és egy közepes nehézségű csatában legyőztem. Annyit tudok csak mondani, hogy koncentrálj a sylvan várra, az inferno várat hagyd a fenébe, és igyekezz mindent elfoglalni és begyűjteni nem törődve a kisebb veszteségekkel. Így remélhetőleg, mire Gilraen megjelenik, kb. az övével megegyező méretű sereget szedhetsz össze. Persze olvastam mindenféle trükkös megoldást is, hogy például először nem kell elfoglalni a sylvan várat, hanem neki kell menni a phoenixeknek, és az egész térképet megkerülve eljutni az északkeleti részig, meg hasonlók, de ezeket soha nem próbáltam.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

sipec
#1833 sipec [19623]
bassza+ elakadtam az act2 3. palyan... annyi ellenseggel jon a gep, h mindig kihalok..
help

Válasz erre

Matykó mester
#1832 Matykó mester [2255]
RANAAR - Stonehelm szerintem tuti barbár nép, mert oda kell behelyezni az orkokat, aki ugye a DM-be már benne vannak.

"Bárcsak egy légy lenne a világ, én meg egy összetekert újságpapír!"

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.09.01. 04:04
szbszig
#1831 szbszig [33601]
Pontosan. A démonok őshazája persze Sheogh, én azt a Karthalt valamiféle felszíni outpostnak gondoltam csak. Heresh pedig létezik, és a nekromanták birodalma, mert például a necropolis 5. pálya címe is "The Lord of Heresh".

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2006.09.01. 08:43
davkar9
#1830 davkar9 [11291]
Karthal lehet hogy új démon város lehet, mert aki végigjátszotta az játékot az tudhatja mért. A térkép alapján meg RANAAR-ba nyugodtan bepakolhatnának hegy óriást meg minden más lényt amit szbszig említett. Heresh meg tényleg az undeadeké mert a játékban folyton beszéltek róla (bár lehet hogy én értettem félre valamit). Habár markal tényleg nem volt uralkodó csak kavarta azt a bizonyost.

Válasz erre

ToZo
#1829 ToZo [312]
"? - Karthal - Inferno - a démonok"
Nem egészen,
Sheogh - Ur-Hekal - Inferno - a démonok
Úgyhogy szerintem Karthal az más fajhoz fog tartozni, talán.
"HERESH - Nar-bikar (?) - Necropolis - az élőhalottak"
Ez meg pláne nem igaz, ui. az élőholtak egy titkos társaság az Academy-n és a Haven-en belül, ezért nincs birodalmuk és fővárosuk => HERESH is esélyes egy új faj birodalmának lenni, talán onnan jönnek majd, mondjuk a boszorkányok.

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.09.01. 04:04
VodevilX
#1828 VodevilX [11345]
de ez ugyanúgy a Dark Messiah világának is térképe, lehet ott is találkozunk valamelyik helyszínnel

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.09.01. 04:04
szbszig
#1827 szbszig [33601]
Ashan térképe

Amúgy ha megnézitek a fenti, a collector's editionhöz mellékelt térképet, akkor megtalálhatjuk rajta az eddig ismert frakciókat:

BIRODALOM - Főváros - Frakció - nép
---
HOLY GRIFFIN EMPIRE - Talonguard - Haven - az emberek
? - Karthal - Inferno - a démonok
HERESH - Nar-bikar (?) - Necropolis - az élőhalottak
YGG CHALL - ? - Dungeon - a sötét elfek
IROLLAN - Syris Thalla - Sylvan - az elfek
THE SILVER CITIES - Al Safir - Academy - a varázslók
---
GRIMHEIM - Tor Murdal (?) - Fortress - a törpék
---
RANAAR - Stonehelm - ? - ?

Az utolsóról még nem tudunk semmit. Kinézetéből ítélve szerintem az esélyes egy barbárok lakta vidéknek (Stronghold?), és esetleg majd a második kiegészítő fogja tartalmazni.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#1826 szbszig [33601]
Még mindig túl sok a törpe nekem. Pedig egy csomó jó ötletet olvastam még most is fórumokon: ice spirit, mountain giant, frost wolf, ha már a jeges-hegyes témánál akarunk mindenáron maradni. Vagy legalább lehetett volna női törpe, amolyan valkűrszerű lovas. Vagy gnómok, félszerzetek, mittudomén... Vagy egy másik nagyon jó ötlet lett volna, hogy mivel a törpék úgyis híresek a kovácsmesterségükről, valami jó kis mechanikus cucc, mint a dragon golem a HIV-ben. De ha már ezt se, akkor legalább arról a szerencsétlen medvéről szedjék le azt a lovast, könyörgök!

És miért ne lehetne a fentiek közül valami? Hülyeség, hogy nem érnek rá befogni más lényeket, hiszen akkor hogyan lenne fire dragonjuk (ami mellesleg baromira nem illik a jeges világba, és roppant idétlen is, úgy néz ki, mint egy két lábán ágaskodó hell charger...).

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

sipec
#1825 sipec [19623]
ujrakezdtem a game-t vegre!
act1 5.palya vegen tolom

Válasz erre

Bazsee
#1824 Bazsee [65]
ez a törpös cucc tiszta bfme2 feeling nem tom mért kell ennyire másolni egymás ötleteit nem azt mondom h rossz de azért valami egyedit is kitalálhatnának a tisztelt fejlesztők meg én keveslem ezt az 1 új népet (már csak az hiányzik h kitalálják az orkokat is) pl elementál várat még meg lehetne csinálni...

Válasz erre

ToZo
#1823 ToZo [312]
Nem történt semmi csak én már jobban figyelek az ilyen apróságokra is, ui. talán én vagyok a legnagyobb heroes-fan a városomban, de szerény vagyok . Meg aki mind az öt résszel játszott .

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.08.31. 15:47
szbszig
#1822 szbszig [33601]
Bocsi, ebben teljesen igazad van, és úgy is akartam számolni, csak kifelejtettem. Akkor "3-4".

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: ToZo 2006.08.31. 15:36
ToZo
#1821 ToZo [312]
Igen, de még az előzőhöz annyit, hogy ennyi erővel a sötét elfek gyíklovasa is sötét elf, elvégre egy sötét elf ül a gyík hátán.

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.08.31. 14:57
ToZo
#1820 ToZo [312]
A törpék a földalatti lények, és csak barlangi lényeket tudnának befogni, ezért most nem furcsa lenne a thunderbird, az efreet meg pláne, meg amúgy sem nagyon érnek ők rá arra, hogy különféle lényeket befogjanak, és beidomítsák őket, a medve meg nyilván más célt is szolgált, ezért ő kézenfekvő megoldásnak tűnt harci feladatokra is.

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.08.31. 14:53
szbszig
#1819 szbszig [33601]
Ezt még ajánlom mindenkinek, olvassátok el.

Legalább a racial skillük, a rúnavarázslatok érdekesen néz ki.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#1818 szbszig [33601]
Jó, jó, talán még el is fogadnám ezt a törpevárat (aminek a neve, ha jól tudom, fortress lesz, bár köze sincs a HIII-beli fortresshez), ha legalább egy kicsit kevesebb törpe egység lenne. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy a 7-ből 6 egységük + a hősük törpe. Ennél még a haven frakció is változatosabb a maga 5 emberi egységével... Ha jutott volna a törpékből 3 szintre egység, mint mondjuk az elfeknél vagy a sötét elfeknél, és a többi tiert egyéb lénnyel töltötték volna fel (mondjuk farkas, troll, thunderbird, erfreet, esetleg valamilyen mechanikus cucc stb.), akkor nem tűnne ilyen unalmasnak a dolog.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

stifflerpapa
#1817 stifflerpapa [17]
http://www.jeux-france.com/news17236_hammers-of-fate-presente.html
Már megtaláltam köszi!

Válasz erre

ToZo
#1816 ToZo [312]
itt vagy a főoldalon rákattintasz a bal kéz felől legelső kis képre.

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: stifflerpapa 2006.08.31. 14:40
stifflerpapa
#1815 stifflerpapa [17]
Hali!Hol találok képeket a kiegészítőről?Előre is köszi, csé

Válasz erre

ToZo
#1814 ToZo [312]
Az első kieg.-ről, a Hammers of Fate-ről, most jelentek meg az első képek, és hogy miért nem a H3-beli stronghold (barbárok) és fortress (boszik) várak jöttek vissza, meg miért pont a törpék, akik mindig csak egy egységgel képviseltették magukat a Heroes-okban.

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: stifflerpapa 2006.08.31. 10:10
stifflerpapa
#1813 stifflerpapa [17]
Sziasztok!Szeretném megkérdezni, hogy miről beszéltek, mert egy kicsit lemaradtam!Mik ezek az új képek, szerkesztések, ilyen-meg olyan várak és hősök?

Válasz erre

ToZo
#1812 ToZo [312]
Megnéztem én is, hát egy kicsit furcsa, de most mit csináljunk? Meg a ** **** és a ******** is azt írta, hogy az alapjátéknál nem mertek nagyon belenyúlni a koncepciókba, most megcsinálták, mert eddig úgy volt, ahogy írtad, csak annyit pontosírással, hogy mindig pontosan egy egységgel voltak képviselve. Sztem a régi stronghold és fortress várak és visszatérnek majd a második és a harmadik kiegészítőben .

"Drágakő fenn a fényben, hamis gyöngy lenn a szemétben" - Ossian: Nézz rám

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.08.31. 00:22
szbszig
#1811 szbszig [33601]
Hülye IE kilépett szerekesztés közben megint...

Szóval annyit akartam még mondani, hogy én kicsit jobban örültem volna, ha a régi stronghold vagy fortress várak térnek vissza, és nem a törpékből alakul egy önálló frakció, akik korábban ugye minden részben legfeljebb egyetlen egységgel képviseltették magukat.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#1810 szbszig [33601]
Láttátok az új képeket? Csupa hó meg törpe meg mammut... Kicsit, öh, bizarr... Olyan furcsa, mintha nem illenének a Heroes-univerzumba...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

cserkeszke
#1809 cserkeszke [7]
Ohh... Köszönöm szépen!!
már 2.-szor segítetek nekem, köszönöm

Válasz erre

davkar9
#1808 davkar9 [11291]
Amikor lemész a föld alá menj a jobb oldali útra (azon amelyiken footman garrison van) és menj végig rajta majd kövesd a kanyart. itt egy kis gyaloglás után lesz valamilyen nyersanyagtermelő (talán higany=mercury) és itt menj be azon a beugrón. de van a bejáratnál egy tábla ha azt megnézed kiirja hogy prison.

Válasz erre

cserkeszke
#1807 cserkeszke [7]
1.Lent nem találtam semmit se, és ott börtönt se ahol lenne Godric

Válasz erre

szbszig
#1806 szbszig [33601]
A föld alatt keresgélj. Amikor fent elindulsz, előbb-utóbb elérsz egy garrisonig. Na azt ne foglald el, hanem menj tovább, így lejutsz a föld alá. Tisztíts meg ott mindent, és miután megtaláltad Godricot, csak utána menj vissza, és folytasd az utat a garrison felé.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: cserkeszke 2006.08.29. 11:34
cserkeszke
#1805 cserkeszke [7]
hali!
én most megunt elakadtam, amikor ki kell szabadítani Godrikot a börtöből...
szar helyzet, mert nem találom a börtönt... vki segítsen!!!

Válasz erre

szbszig
#1804 szbszig [33601]
Arról nem is beszélve, hogy az academy várban ott van ráadásul az artifact merchant is, szóval ha a térképen nem is találod a pendant of masteryt, még mindig jó esélyed van rá, hogy ott megveheted.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.08.27. 22:17
szbszig
#1803 szbszig [33601]
Most olvastam, jópofa.

Válaszd az academy frakciót. Fejlessz fel egy hőst expert artificerig, és építsd fel a váradban az arcane forge-ot (mind megvan könnyedén). Valahonnan keríts egy pendant of mastery artifactot (ez már szerencse kérdése, de azért van rá esély, hogy találsz ilyet a térképen). Menj vissza a várba, és gyárts le annyi mini-artifactot, amennyit csak tudsz. A pendant of mastery növeli a racial skillbeli képzettséget, így ugye ultimate artificered van, amivel a mini-artifact gyártás feleannyiba kerül. Most szedd le a hősödről a pendant of masteryt, és adj el minden mini-artifactot. Mivel teljes áron adsz túl rajtuk, ezzel elvileg kétszeresen nyered vissza a befektetett tőkét. Használj marketplace-t tetszőlegesen, és így gyakorlatilag végtelen aranymennyiségre tudsz szert tenni. Ez a taktika tetszés szerint erősíthető is. Például szerezz és építs fel egy haven várat, valamint egy haven hőst, és a rendelkezésre álló pénzből mindent, aki él és mozog képezz tovább egészen paladinná. Ez kb. hetente 80 paladint jelent csak abból az egy várból...

És megerősítették, szóval állítólag tényleg működik.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#1802 szbszig [33601]
Nem emlékszem már pontosan, mi lehet a baj, de azt próbáld meg, hogy:

1. az összegyűjtött sereget Findannek adod, és bemész vele a fővárosba;
2. a seregből leválasztasz pontosan annyi egységet, amennyit a feladat előír, és ezzel megismétled az 1. pontot.

Arra emlékszem, hogy nekem sem lett rögtön vége, amint kiirtottam mindenkit, pedig megvolt a kellő mennyiségű egységem, de aztán valahogy rájöttem, hogy mi lehet a baj, kihasználtam az alkalmat arra, hogy a támadgató necromancerekkel való csatákban felfejleszthetem a másik két hőst maximumig (jól jött a kampány utolsó pályáján), és csak utána teljesítettem a feladatot, ha jól emlékszem, a fenti 2 pont valamelyikével.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: kornel79 2006.08.26. 07:57
kornel79
#1801 kornel79 [1]

Ha valaki tudna segiteni a HEROES OF MIGHT AND MAGIC V -ben azt nagyon megköszöném.
Na a probléma: Most jejenleg a VÁNDOR HADJÁRAT-ban A VÉDELEM KÜLDETÉSBEN járok,az a feladat hogy :1.:szabaditsak ki 2 hőst és fejleszem fel őket.
2.:gyüjtsek össze 50 druida mestert,30 egyszarvut,10 sárkányt.
ez minden oké mert már mindenböl összegyüjtöttem vagy a 10* -ét.
Na az a probléma hogy nincs már elenfelem mégse enged tovább.ha valaki már ott jár kérem mielöbb válaszoljon nekem mit kell csinálni
előre is köszönöm.

Válasz erre

szbszig
#1800 szbszig [33601]
Vagy gyűjtsd össze a 4 db dwarven artifactot, amik a föld alatt garrisonok mögött találhatók, vidd vissza a seernek, kapsz cserébe 5 phoenixet, és úgy győzd le Nicolait, hogy legyenek nálad a phoenixek, és legalább 1 élje túl a csatát. De ez sokkal macerásabb, és mivel mindkét megoldás egyenértékű, én a lentit javaslom.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: cserkeszke 2006.08.25. 11:37
davkar9
#1799 davkar9 [11291]
Le kell győzni a fekete csontsárkányokat amiket a varázskunyhó megmutat és akkor újra nappal lesz és így már le tudod végleg győzni nikolait.

Válasz erre

cserkeszke
#1798 cserkeszke [7]
nekem kéne egy kis segítség!
Az elfek utolsó pályályán nem tudom, hogy hogyan kell legyőzni Nikolájt, ugyanis, amikor megölöm, mindíg újra éled. És nem írnak róla semmit se, hogy hogyan lehetne megölni! Kérlek segítsetek...

Válasz erre

VodevilX
#1797 VodevilX [11345]
még mindig gyorsabb mint egy átlagos 2 személyes multipartyban egy kört kivárni
aztán el lehetne képzelni egy xl-es mapot 6 ill 8 emberrel
egyébként többnyire én is így játszom:
- xp mindenek előtt
- max mage guild
- senki sem menekül előlem
(na jó ha szintkorlátba ütközöm akkor ez borul, és a kincsesládákból xp felszedés is)
- mindent meglátogani
- 1 hős

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

szbszig
#1796 szbszig [33601]
Utólag visszagondolva talán tényleg a sylvan 5. volt a legnehezebb pálya. Ott Nicolait a 6k skeleton archerjétől első alkalommal csak erősen trükközve tudtam megszabadítani. De igazából abban a szerencsés helyzetben fejeztem be a játékot, hogy egy pályát sem kellett újrakezdenem, sem elrontott taktika, sem bugok miatt. Az olyan sokak által nehéznek minősített csaták is, mint Agrael (heaven 5.), Gilraen (inferno 3.), Godric (necropolis 5.) stb. elsőre rögtön sikerültek. Mindezt meg tudtam úgy valósítani, hogy (az elején egy-két kivételtől eltekintve, de azokat sem használtam harcra egyszer sem), nem fogadtam fel soha plusz hősöket. Adott hőseimet viszont a lehető legjobban felfejlesztettem mindig: minden pályán legyőztem mindenkit (sokszor, például a dungeon 5.-ön, azon túlméretezett csapatokat is, melyeket a készítők nyilvánvalóan azért raktak ki, hogy az ember kikerülje őket); a meghátráló semleges csapatokat soha nem engedtem el csata nélkül (kivéve a pálya legvégén néha a közben a week of akármi által megjelent nevetséges csoportokat); soha nem használtam quick combatot; bejártam minden exp. és prim. skill növelő helyet (Findan például valahogy így nézett ki a végére: attack 38, defense 38, spellpower 32, knowledge 33); felépítettem minden mage guildot, és megtanítottam a hősöknek a lehető legtöbb varázslatot; amíg lehetett, a kincsesládákból az exp.-et választottam stb. Legalább egyszer kipróbáltam minden secondary skillt, különös tekintettel mind a négy magic schoolra nézve. A legtöbb várat felfejlesztettem, használtam mindenféle egységet beleértve a semlegeseket is, és természetesen harcoltam is mindegyik fajta ellen. Szóval azt hiszem, maximálisan kiélveztem a kampányokat. Májusban valamikor, még vizsgaidőszak előtt kezdtem el játszani, június 9-éig pontosan eljutottam a játék feléig, utána félre kellett tennem néhány hétre a vébé + vizsgaidőszak vége miatt, júliusban folytattam, aztán megint volt egy hét szünet, amíg külföldön voltam, és augusztus közepére fejeztem be teljesen, stílszerűen immár megint, jelenleg egy szigorlatra készülés közepette. Sokáig tartott, tudom, de egy azért nem csúcskategóriás laptopon játszottam végig, és bár az anti-alisinget és egyéb csicsát kikapcsoltam, de a very high képminőségből semmiképpen sem akartam engedni, így főleg a nagyobb pályákon erőteljesen szaggatott, és a gép köre meg a mentési idő (autosave) is erőteljesen megnőtt. Hát ez volt a Heroes V. és én. Normalon és 1.0-s verzióval játszottam végig, de állítom, hogy sokkal könnyebb volt, mint például a Heroes III.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

szbszig
#1795 szbszig [33601]
Ja, de mondjuk nekem minden very big méretű pályán ugyanezt csinálta sajnos, úgyhogy a végére már teljesen megszoktam...

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: Bazsee 2006.08.23. 21:20
Bazsee
#1794 Bazsee [65]
academy 4 nél nektek is olyan lassan turnol a gép?????????

Válasz erre

Bazsee
#1793 Bazsee [65]
na végre túljutottam az academy 3 kérdéses részénél lehet h még a végén végig tom vinni?

Válasz erre

Johnny667
#1792 Johnny667 [1]
Egy kis segítségre lenne szükségem. Elakadtam a Dungeon kampány harmadik pályájánál! Végeztem minden ellenféllel, elfogalaltam az összes várat és bányát, de így sem tudok átmenni a következő pályára.Ha valaki tud segítsen. Előre is Köszi!!!

Varga János

Válasz erre

szbszig
#1791 szbszig [33601]
Na akkor MOST felteszem a patcheket.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: szbszig 2006.08.18. 16:33
cserkeszke
#1790 cserkeszke [7]
Titman!
Nem igazán működik a kód amit említettél...
Kezdetben itt van ez a jel ~ ami nem működik és így nem tom hogy mi a hiba (lehet hogy rosszul írtam le fájlba a szöveget...

Válasz erre

szbszig
#1789 szbszig [33601]
És vége, szép lassan én is a végére jutottam. Az utolsó pálya érdekes volt, de nehéznek egyáltalán nem nehéz.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

hz74
#1788 hz74 [9]
Köszi atippet, végre sikerült!

Válasz erre

hz74
#1787 hz74 [9]
Ez eszembe se jutott azt hittem igy is úgy is rámrongyolnak és akkor már jobb ha én választok. kipróbálom kössz!

Válasz erre

szbszig
#1786 szbszig [33601]
Húzódj félre, hadd csépeljék egymást ők először.

Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

Válasz erre

Előzmény: hz74 2006.08.15. 14:15

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.