25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Far Cry 2

Eric
#1107 Eric [20761]
Amit az alábbiakban is írtam: lemez a meghajtóban, telepítés gombra kattintok, erre nem történik semmi.
Próbáltam direktben a setup.exe-vel is, felraktam a legújabb WHQL drivert, próbálkoztam egy beta-val is, leszedtem a Daemon Toolst is.
Semmi változás.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2008.12.29. 14:06
McCl@ne
#1106 McCl@ne [13401]
Mi történt?

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: Eric 2008.12.29. 14:05
Eric
#1105 Eric [20761]
Na, akkor itt az ideje, hogy vissza battyogjak a boltba és egy "kenjétek a hajatokra" mondat elmormolása közben visszakérjem az árát...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Eric
#1104 Eric [20761]
Az már megvolt....

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2008.12.27. 17:37
davkar9
#1103 davkar9 [11292]
Próbáld a jobb gomb->megnyitás->setup-ra kattintással.

Válasz erre

Előzmény: Eric 2008.12.27. 16:07
Eric
#1102 Eric [20761]
A legfrissebb WHQL driver (180.48 ) fent van...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

Előzmény: Eric 2008.12.27. 16:07
Eric
#1101 Eric [20761]
Help!

Autorun ablak - klikk:Telepítés = nem történik semmi(azon kívül, hogy bezáródik az ablak).

"Dilisek ezek a rómaiak...!"

Válasz erre

PC Dome
#1100 PC Dome [766]
Új hír a játékról
Far Cry 2 - patch
Letölthető az FPS második frissítése.

Válasz erre

xyzw
#1099 xyzw [755]
Kösz ! Ebben bíztam, hogy azrt két hónap alatt csak be tudták építeni a javítást.

Válasz erre

Előzmény: shinfaster 2008.12.16. 15:57
shinfaster
#1098 shinfaster [59]
Nekem simán megy 8.12-es driverrel, nem tettem fel semmi hotfixet!

Válasz erre

Előzmény: xyzw 2008.12.16. 09:47
xyzw
#1097 xyzw [755]
Szóval nem tudja valamelyik ati tulaj esetleg ?

Válasz erre

Előzmény: xyzw 2008.12.16. 09:47
xyzw
#1096 xyzw [755]
Ati kártya tulajoktól kérdeném: a 8.12-es catalyst mellé kell még valamilyen ati hotfix ezen progi esetén, vagy önmagában elég az is ?

Válasz erre

Szabip
#1095 Szabip [2426]
Én ugyan ezzel a hibával találkoztam egy közeli küldetésnél, én is meglepődtem, nekem se volt más küldetésem éppen.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2008.12.11. 17:07
McCl@ne
#1094 McCl@ne [13401]
Hmmm, apróság, de:
A UFFL ajtónállója ad egy küldetést, rövidet, amolyan bemelegítő jellegűt: szabadítsak ki egy Palához közeli támaszpontból egy csókát. Odalibbenek, buddy a szokásos kis házikóban, körülötte 5-6 ember, piff-puff, srác kiszabadít, "Találkozunk Mike bárjában!", ennyi.
Nincs semmilyen küldetésem, megyek Mike bárjába, ott ül a csóka, nekiáll valami különleges lőszerekkel kapcsolatos küldetésről pofázni, elvállalom-e. Nyomom, hogy igen, erre felugrik egy ablak: "Félbeszakítja-e az aktuális küldetését?" Mármint, hogy megcsináljam ezt. De nincs semmilyen küldetés, nem, gyógyszeres is most volt...

Fura. Nem hiszem, hogy sokat számít, gondolm bug, de igyekszem úgy játszani, hogy a lehető legtöbb mellékküldetést megcsináljam és nem akarok lemaradni semmiről. Ötlet?

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

xyzw
#1093 xyzw [755]
Nem tudjátok véletlenül, hogy az új Ati Catalyst, a 8.12-es már tartalmazza a korábbi Ati Far Cry 2 hotfix-et ? A leírás csak annyit ír, hogy teljesítménynövekedést okoz a Far Cry 2-ben, de a javításról nem szól. Vagyis:kell még mellé az Ati hotfix ? Most szeretném beszerezni a progit.

Válasz erre

nedcoleman
#1092 nedcoleman [13]
(Szóval szerintem a Crysis legnehezebb fokozaton is igen könnyűre sikeredett.)
A Far Cry2 legnehezebb szinten némileg már nehezebb de még ez sem nagy kihívás.
Kövezzetek meg de nekem ez még mindig könnyű...
Nem tudtok véletlen valami Advanced modot vagy valami ilyesmit hozzá?
Vagy manualban nem lehet véletlen állítani valahogy még az AI kraftját?
Tudtok segíteni?


Köszi

Válasz erre

balays82
#1091 balays82 [14276]
Meglepő módon ezek single mapok, egészen pontosan 6 új küldetésről van szó.

Részletek:

Mission 1: the Morrocan
This mission sends you into the most heavily guarded region of the Leboa-Sako territory. Hiding out at the old Legion fort is a Moroccan who might be able to help you locate the Jackal. Your objective is to locate him and find out what he knows.

Mission 2: the American
Your predecessor has tracked down the American informant to the Dogon village in the rocky northern ranges. Your objective: follow his trail and find out what the informant told him.

How to get these missions
These bonus missions are two of six in total that you can unlock and play. When you complete the first six, you will be able to play a seventh bonus mission.

However, the two missions brought to you by Intel Game On can only be unlocked by downloading and running the exclusive Intel Game On program below. Simply run FarCry2IntelMissions.exe from your PC to get access to the first mission: ‘The Morrocan’. Completing that mission unlocks the second mission: ‘The American’.

Válasz erre

Előzmény: M4LC0LM 2008.12.08. 13:26
Chavez
#1090 Chavez [1032]
Többnyire multis pályákat szoktak tartalmazni az ilyen "mini-dlc-ék."

Válasz erre

Előzmény: M4LC0LM 2008.12.08. 13:26
M4LC0LM
#1089 M4LC0LM [94]
Valaki megnézte már a bónusz mapokat? Mert nem tudni, hogy ezek most multi vagy single mapok!!!

˝Hell on earth!˝

Válasz erre

PC Dome
#1088 PC Dome [766]
Új hír a játékról
Far Cry 2 - bónusz pályák
két új map tölthető le az akciójátékhoz.

Válasz erre

Szabip
#1087 Szabip [2426]
Pont ez az amit én is ki akartam emelni, hogy az MI nem olyan gyenge mint, ahogy az újságokban, neten írják. Gyorsan reagál, bekerít sőt amin meglepődtem elmenekül ha reménytelennek látja a helyzetet de késöbb képes visszalopózni.

A lopakodással nem értek egyet nekem nem jött be, sajnos. MP 5 el estem neki a szívattyús résznek de az első likvidálása után rámesett az egész környék, pedig lesből öltem egy fejlövéssel éjjel. Hihetetlen, hogy hogy képesek kiszúrni. Nem várom el, hogy Splinter Cell legyen de egy Crysishez hasonló persze cloack nélküli lopakodás nem lett volna rossz.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2008.12.07. 14:07
Razor03
#1086 Razor03 [14703]
A buta AI-t is csak trendből szokták írni, mert ami kurva élvezetes azon aztán tényleg nehéz fogást találni . Engem néha úgy kijátszanak, és körbevesznek, lerohannak, még akkor is ha egy magaslaton csipázok, ráadásul hallani lehet, ahogy egymással kommunikálnak, ki merre menjen, vagy épp azt beszélik honnan jött a támadás, mennyien lehetnek. Abszolút nincs probléma az intelligenciával, így is kihívás minden küzdelem.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2008.12.07. 13:35
McCl@ne
#1085 McCl@ne [13401]
Ide is benyomom, hátha valaki talál benne használható észrevételt:

Na, akkor egy-két új tapasztalat, nézegettem a neten, picit jobban belemerültem a játékba is, mióta megvan eredetiben és végigküzdöttem magam a Fallout3mon...

-a cikkben azt említitek, hogy a játék még könnyű fokozaton is túl nehéz(?)
Én normálon játszom, semmiféle problémám nem volt vele, néha meghalok, mert ugye elgázolnak, nem úgy mérem fel a terepet, ahogy a helyzet megkívánja, ill. ökör módjára belehajtok a tömegbe... De ez nem a játék hibája, sőt!

-a lopakodás lehetetlenségéről is sokat olvasni, meg kell, hogy cáfoljam az ilyen véleményeket... Először is, ez nem egy lopakodós játék, tehát értelemszerűen az árnyékból árnyékba, csigalassúsággal ide-odakúszást el kell felejteni, ez nem Splinter Cell... Viszont a dolog abszolút nem lehetetlen. Vegyétek meg a Camo-Suit-ot, válasszatok egy lopakodáshoz kézenfekvő napszakot (éjszaka, alkonyat, pirkadat) és mondjuk egy hangtompítós MP5-öst! Próbáljatok meg becserkészni így egy outpostot. Ha ésszel csináljátok, ki lehet végezni azt a 3-4 embert úgy, hogy egyikőjük sem szúr ki minket!
Ha én meg tudtam csinálni, meg tudjátok Ti is.

A játék hibája inkább az, hogy az ellenfelek bizony tökéletesen látnak fülig érő fűben vagy éppen egy kurva nagy bokor mögött is, míg nekünk csak sejtésünk lehet, hogy vajon honnan lőnek, torkolattűzről lehet beazonosítani esetleg. Ez gáz, bár nem olyan, amit egy patch ne rakna helyre...

A félpercenként respawnoló őrposztokra is van megoldás: vajon mire jó a hírnév (reputation) a játékban? Ha sok buddy-questet csinálsz, növekszik a hírneved és az őrposztoknál strázsáló arcok nem kezdenek el automatikusan lőni rád, hanem csak felvesznek egy fenyegető állást és kész... Legalábbis külföldi fórumok szerint, én egyelőre nem tartok még itt, de ha ezt mondják, nyilván így van. Tehát kinyírni sem muszáj őket, vagy ha igen, akkor csak az esetleges bónuszokért, de megfelelő reputáció mellett te akár keresztül is hajthatsz rajtuk!

Stb.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

fax
#1084 fax [1525]
hi 1 olyan kérdésem lenne h a játék nyelvét hol lehet beállítani?

Válasz erre

nyomi
#1083 nyomi [7250]
na most, hogy megvan a lvl80 wowban így újra lett időm erre a, hmmm, na mindegy is inkább... 64%-ról egy húzóra... hát a végén már csak egyfajta morbid kíváncsiság hajtott...

valami ASUS izé, nemtom...

Válasz erre

t.atis
#1082 t.atis [6]
Davkar9 ,

Már éppen megbántam hogy regisztráltam ide, mert senki nem segített.
Végre Te segítettél nekem.köszönöm
Atis

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2008.12.04. 22:33
McCl@ne
#1081 McCl@ne [13401]
Hírnév rendszerhez találtam, egészen újraértelmezi a guardpost-respawn kérdését, csak nőtt a játék a szememben:

"The more rep you have, the less likely they are to start firing at you on the checkpoints. But it doesnt mean that they wont.

For instance it works like this. You have a high rep, you cross a checkpoint and you will see them looking at you like in a warning state, but they wont fire, if you stay put in the checkpoint for to long, they will. It works, but not quite as well."

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

davkar9
#1080 davkar9 [11292]
Ha kiirtod az összes őrposztot akkor megjelenik a safehousenál egy tank és egy repülő... Amúgy passz, reputation szintén, a naplóba azt írta lvl 5 hírnévnél, hogy az emberek rettegik a nevem de a járőrautók ugyanúgy nekem jöttek mindig.

Multit valaki próbálta már? Az a gyémántos bohóckodás a videók alapján jónak tűnik.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2008.12.05. 16:27
McCl@ne
#1079 McCl@ne [13401]
Ha buddy-questeket csinálok, nő a reputációm (hírnevem).
Ez mire jó? Mi változik tőle?
Ugyanez a kérdés vonatkozik a guard-postokra is: mi értelme mindet kiiktatni? Mert ugye a játék számolja őket.

Köszi.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Szabip
#1078 Szabip [2426]
Egy kis élménybeszámoló:

Pár napja játszom, szóval a teljes kép még koránt se alakult ki bennem, de az első benyomásokat megosztom veletek.

A játék világa tényleg impozáns, tela van hagulatos elemekkel, viszonylagosan változó tereppel, bár egy kicsit furcsa, hogy 500 m bellül a dzsungel és a sivatag pillanat alatt kis átmenettel váltja egymást.
Játszatja magát nagyon addiktiv a játék, a készítők megprobálták, reálisra megcsinálni az egész játékot, ez sok esetben nem jött be nekik, vagy csak felemásan. Az hogy célkereszt nincs (opcionlis) ötletes, az viszont fusztráló, hogy testlövésnél fél tár AK 47-es kell egy gerillába akin csak egy póló van, továbbá érdekes, de olyannal is találkoztam, hogy a földön fekve/ülve lövöldöző sérült "2Pac"-et közvetlen közelről nem tudtma likvidálni egy pisztolyal, egész tárat belelőttem, aztán otthagytam inkább?!
Az autók vezethetősége úgy ahogy el megy, de a modellezése csapnivaló, hihetetlen, hogy hogy tud mennia sinen a leg kisebb autó is, jó meg tudja dobni de ezt leszámítva mint kés a vajon, fizika 0, ugyan ez igaz, a járművek kinézetére, a sérülések csak minimálisan látszanak, miután kiégnek a textura csak feketére/sötétzöldre vált, esetleg leesik az ajtaja. Ezt a GTA 3 ban is láttuk 2002-ben. Megoldhatták volna azt is hogy ki lehetett volna lőni az ablakon egy pisztollyal, üldözésnél jól jött volna. Crysis szintü gumikilövést is elvártam volna a játéktól, hihetetlen, hogy ott milyen jól megoldották mind grafikailag és fizikailag.

Engem is fusztrál, hogy egy likvidált, megtisztított outpost visszafelé újra tip-top, ezzel még nem is lenne baj, ha pl: pár óra elteltével töltenék újra fel. A fegyverboltos küldetések, meg úgy általában az összes: miért van, hogy mindig a pálya másik felén kell megoldani? Utazás oda vissza, van hogy 30 percet elvesz és semmi értelme, igaz felfedezem Afrikát...

Grafika: Itt ott grandiózus, de helyenként csapnivaló, az autók textúrája pocsék, nem marad keréknyom, engem csak a sivatagnál zavart de ott nagyon, az autó kerekének mintha nem lenne rugózása. Az épületek bellülről sem néznek jól ki. Amiylen szép a növényzet textúrája, az mindent ver, annyira kis felbontásó pl: az utak falak, kövek felbontása.
Viszont kiválóan fut még élsimítással is 1280x1024 ben.
Én most is azt mondom, hogy a Crysis sokkal fejlettebb garfikát és fizikát mutatott fel (kevesellema rombolható tárgyakat épületeket) már egy éve is, igaz az még most se fut jól a játékosok 98%-nál.

Apropo ha már Crysis, ott vlahogy a harcot is intenzívebben éltem meg itt, nem lehet annyit taktikázni vagy ami fontos lopakodni, több száz méterről is kiszúrnak a bokor mögött. Kár hogy nem lehet moddolni a fegyvereket legalább egy COD 4 szinten, jobb célzás ne adj Isten gránátvető stb...

Félreértés ne essék jó játéknak tartom, remekül elszórakozok vele. A fentebb említett problémák nagyon aprók 1-2 hónap alatt simán ki lehettett volna javítani, mindet.
Egyenlőre 80% körülire tartom a sok apró, bosszantó hiba miatt...

Amúgy megéri megvenni ennyiért kész ajándék.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.

Válasz erre

Creativ3Form
#1077 Creativ3Form [33858]

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2008.12.04. 23:28
Razor03
#1076 Razor03 [14703]
Kicsit visszaolvastam, ez a komment tőlem származik

"Jó, hát egy esélyt kap, de nem fogok ide irkálni. Ez a game csak akkor lesz sikeres, ha minden réteg számára élvezetesre gyúrják."

még valamikor áprilisban írtam

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Razor03
#1075 Razor03 [14703]
Az előző térképet lepucoltam . Amíg van side mission, addig jegelem a fő sztorit.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.12.04. 23:21
Creativ3Form
#1074 Creativ3Form [33858]
Én főleg fegyverkereskedős mellékküldit csináltam, mivel sok új fegyvert adtak csarébe. Mármint fizetnem kellett (a gecik) de megérte.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2008.12.04. 23:16
Razor03
#1073 Razor03 [14703]
Most kaptam meg őket . Engem ezek a sablon küldetések is szórakoztatnak, mert járom közben a világot. Érdekes, a 2. térképen mintha kevesebb lenne az őrposzt.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2008.12.04. 22:33
davkar9
#1072 davkar9 [11292]
Mégis mi a fenének akarod kiirtani az egész falut? Az APR vagy az UFLL-től kapsz küldetést, ha be akarsz menni hozzájuk akkor az ajtó előtt lévő őrnél le kell adnod a fegyvereidet. Ha a piros részekre gondolsz akkor oda ne menj mert különben mindenki rád fog vadászni.

Razor: még csak most érkeztél meg vagy csináltál már a 2. térképen feladatokat? Idővel lesznek mellékküldik, fegyverbolt, rádiótorony, Mike's bar, stb.

Válasz erre

Előzmény: t.atis 2008.12.04. 21:48
Razor03
#1071 Razor03 [14703]
Ott a pont.

Mindenki azt írja, hogy nem lehet a korábbi térképre visszamenni. Nekem mégis hogy francba sikerült ?

Kérdés: a 2. térképen kapok mellék küldiket? Mert eddig nem látok egyet sem, és igazán jóvóna!

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.12.04. 21:39
t.atis
#1070 t.atis [6]
Nagyon értékelném már, ha valaki válaszolna a központi várost(Pala) be lehet venni?Ki lehet ott mindenkit nyírni, vagy hogyan tudnák a házba bemenni, ami egyébként zárva, és csak ott adja meg a következő küldit?
köszi

Válasz erre

Creativ3Form
#1069 Creativ3Form [33858]
Kitolva.
Vegyes érzelmek keringenek bennem. A grafika lenyűgöző…a lehetőségek szintén. Értem ezalatt a mozgásokat, a fegyverjavítást, szétrobbanást, kocsijavítást, hihetetlen, hogy miket megcsináltak benne. Amikor már nagyon vérzünk, és csak másodperceken múlik az életünk…de a táskából előkerül egy fogó, amivel kiszedjük a lábunkból, kezünkből a töltényt…amikor egy szög áll a kezünkbe és ezt távolítjuk el egy rutin mozdulattal, vagy amikor visszaroppantjuk az eltört csontot…nagyon kemény…komolyan néha felnyögtem, pedig nekem aztán nem fáj. Ezeket leszámítva persze vannak frusztráló részek is. Ezek az „őrhelyeken kinyírok mindenkit, majd 5 perc múlva megint ott vannak” dolgok roppant idegesítőek, de szerintem így akarták fenntartani az adrenalin szintet. Ha minden őrhelyet kiiktatnánk, és tényleg meghalna ott mindenki, akkor egy a vége felé, már nem lenne kit megölni a főküldi ellenségeken kívül. Sokaknak már így is unalmas a játék, mi lenne, ha ezt megcsinálták volna. Jó megoldás, de még is szar. Viszont, amit nem unok, az a vezetés. Ilyenkor ámulok és bámulok, gyönyörködöm a környezetben. Egyszerűen nem tudom unni a cammogást se az utakon, se vízen se levegőben. Úgy jó, ahogy van ez a game, és tényleg elmagyaráznak mindent, hogy mi miért van és ki kivel mit miért csinál. Nem értem a fanyalgókat e téren. Összességében nekem nagyon bejön és az őrhelyes cuccokat leszámítva teljesen tökéletes, és bár vetekszik az „Év játéka” címért a Mass Effectel, de a történet miatt kicsit a BioWare srácok játékára hajlok. De véglegest csak az új PoP után.

9/10

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

xyzw
#1068 xyzw [755]
Neked is ATI kártyád van, ezért kérdem tőled. A 8.11-es driverre még feltetted az ATI hotfix-et is ?

Válasz erre

Előzmény: Fatty 2008.11.27. 09:27
Hokum
#1067 Hokum [481]
Hol van az az átkozott sárkányrepülő?

A 2. mappon vok...

Válasz erre

Előzmény: t.atis 2008.12.02. 19:41
t.atis
#1066 t.atis [6]
A sárkányrepülővel vajon rá lehetne szállni a központi városban található zárt ház tetejére? Mondjuk elöbb még meg is kell találnom

Válasz erre

Dbz
#1065 Dbz [957]
Jól beleléptem a lécsoba

Válasz erre

Creativ3Form
#1064 Creativ3Form [33858]
5 főküldi és csak 4%? Ezt, hogy hoztad össze? 5 főküldi után már minimum 15-20%-nál kéne járnod...

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: t.atis 2008.12.01. 22:54
t.atis
#1063 t.atis [6]
Megnéztem: 5 missio-t és 15 mellék küldetést csináltam meg.Game statusz: 4 %

Válasz erre

t.atis
#1062 t.atis [6]
Éppen az a bajom, hogy nincs missio, és csak a városban tudnám meg a térkép szerint, de az a ház zárva.Mi van a város kiírtásával,lehetséges egyáltalán?

Válasz erre

Dbz
#1061 Dbz [957]
ódebéna vagyok hogy a szememet nem szúrta ki !!!!

Válasz erre

Előzmény: Dbz 2008.12.01. 19:25
Dbz
#1060 Dbz [957]
Hali!

Sajna elakadram az Act 1 Finale küldinél, amikor valami hegy tetején egy függőhídon túl kellene egy házban kinyírni valakit. De én csak lent a folyóban kínlódok, nem találom az utat fel a hegyre
Merre menjek?

Válasz erre

davkar9
#1059 davkar9 [11292]
Fogalmazhatnál érthetőbben... Szerintem te ott lehetsz, hogy vagy Mike bárját vagy a templomot kell megvédeni. Nos itt mindenképpen meghalsz szóval lőj le néhányat aztán sodródj az árral.

Válasz erre

Előzmény: t.atis 2008.12.01. 18:44
t.atis
#1058 t.atis [6]
Sziasztok,
A bajom hogy nem tudok továbbmenni.A következő küldetést csak a városban egy épületben kapnám meg, de az zárva.Egyáltalán lehetséges a várost kiírtani ?Már gyilkolom napok óta őket, de mindig többen vannak.Már az első térkép végén járhatok.
Köszi
Atis

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.