Fórum » Beszélgetés a játékokról
Unreal Tournament 3
Onslaughtban alap volt a shield gun, mivel számos esetben csak így lehetett elérni a dupla sebzést vagy a nukeot, ill. a hagyományosnál jóval hatékonyabb utakat és fedezékeket lehetett vele találni, ha kreatív volt az ember.
Erről nem tudok nyilatkozni, viszont az UT2004-ben, egy bizonyos config file átírása már csukott szemmel is ment egyeseknek Ott elég komoly testreszabhatóság volt, olykor a cheat határát súrolva, egyes szervereken, bajnokságokon meg cheatnek is számítottak bizonyos hangbeállítások. Mondjuk tény, hogy azokhoz nem ártott egy normális hangfal/füles, mert anélkül csak annyi volt, hogy minden hallottál a pályán, de gőzöd nem volt, hogy honnan jött a lépés/ugrás hang.
Input téren milyen a helyzet? Nálam már az első UT is elvérzett egérkezelés terén az idTech engine-khez, így a pl. Q3-hoz hasonlítva, nemhogy az UT2004. Mennyire raw a bemenet, ill. mennyire testreszabható? Ugye nem egy csúszka, meg két bepipálható opció a menüben az összes lehetőség?
Senki nem mondta, hogy ha ma kiadnák az UT-t ilyen formában akkor az az elitben lenne, de nézve, hogy egy 15 éves játék és még mindig képes szórakoztatni az nem kis dolog. Elég vicces lenne azzal jönni, hogy a Super Mario agy a Wolf 3D "milyen kevés" vagy "gyenge". Abban az időben ha valaki azt mondja nekünk, hogy az UT gyenge hülyére röhögtük volna magunkat. Egyszerűen ennek így nincs értelme. A műfajban egyébként azóta nem született ekkora mérföldkő.
Akkor meg csak nem játszottál olyan sokat vagy nem emlékszem rá. De nem kell ezt nekem bizonygatnom, youtube frag videók tele vannak ilyenekkel. Ugrásra is használták meg a pajzs folyamatosan ott van a védekező játékosnál. Egy bizonyosan szinten teljesen alap volt. Ja persze nem a 30 fős DM szervereken volt ez. Azt persze nem mondtam, hogy nélkülözhetetlen volt én sem használtam gyakran.
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy az impact hammer az UT classic fegyver volt, onnan emelték vissza... na az meg még annyit sem ért, mint a shield gun. Majdnem annyira volt hasznos, mint a kés a CS-ben. Na jó annál kicsit hasznosabb, de inkább csak egy fun fegyver volt.
Azt csak halkan jegyzem meg, hogy az impact hammer az UT classic fegyver volt, onnan emelték vissza... na az meg még annyit sem ért, mint a shield gun. Majdnem annyira volt hasznos, mint a kés a CS-ben. Na jó annál kicsit hasznosabb, de inkább csak egy fun fegyver volt.
A kutya se használta ugrásra Nagyon sokat játszottam vele és csak védekezésre használták. Amíg hozzájutottak egy jó fegyverhez.
Szerintem gyenge. Akkor jó volt, ma már nagyon kevés a classic. Nem élek különösebben a régenmindenjobbvolt elv szerint.
Szerintem gyenge. Akkor jó volt, ma már nagyon kevés a classic. Nem élek különösebben a régenmindenjobbvolt elv szerint.
1. Persze, hogy volt csak épp nem gömb volt az alternatívja és gyakorlatilag ha mozgattad az egeret lehetetlen volt utána beletalálni a kombóhoz. Illetve jóval gyorsabb is volt. A 2004-ben meg rendkívül látványos, kreatív módon lehetett használni, a fragvideók tele vannak ezzel.
2. Nem tudom mit értesz az alatt, hogy gyenge. Ezt most úgy mondod, mint valami ténymegállapítást. Sokan a classic fanok közül nem hajlandók a 2004-gyel játszani. Más játékstílust kívánt ennyi. A 2004-nek is megvoltak a gyenge pontjai meg ennyi erővel az is idejétmúlt, 10 éves. Egyszerűen akkor más igényekhez készült, de nagyon jó játék az ma is.
3. A shield gun igenis hasznos volt mivel 10 métereket lehetett vele ugrani földtől-faltól elrugaszkodva. Igaz ehhez nem kis gyakorlás kellett és kevesen jutottak el arra a szintre, hogy érdemben használják.
2. Nem tudom mit értesz az alatt, hogy gyenge. Ezt most úgy mondod, mint valami ténymegállapítást. Sokan a classic fanok közül nem hajlandók a 2004-gyel játszani. Más játékstílust kívánt ennyi. A 2004-nek is megvoltak a gyenge pontjai meg ennyi erővel az is idejétmúlt, 10 éves. Egyszerűen akkor más igényekhez készült, de nagyon jó játék az ma is.
3. A shield gun igenis hasznos volt mivel 10 métereket lehetett vele ugrani földtől-faltól elrugaszkodva. Igaz ehhez nem kis gyakorlás kellett és kevesen jutottak el arra a szintre, hogy érdemben használják.
WTF!? A shock kombó már az első résztől benne van a játékban.
Emellett pedig az első rész a többihez képest ma már nagyon gyenge minden téren. A bio meg a három óta a kedvencem, imádtam amint rátapad az ellenfélre, ő meg már hiába menekült, felzabálta a zöld takony.
Shield Gunt meg nem érdemes sajnálni, ócska fegyver volt. Az Impact Hammer tökéletesen felváltja, ráadásul lehet vele mészárolni is.
Emellett pedig az első rész a többihez képest ma már nagyon gyenge minden téren. A bio meg a három óta a kedvencem, imádtam amint rátapad az ellenfélre, ő meg már hiába menekült, felzabálta a zöld takony.
Shield Gunt meg nem érdemes sajnálni, ócska fegyver volt. Az Impact Hammer tökéletesen felváltja, ráadásul lehet vele mészárolni is.
Amúgy voltak dolgok, amik jobbak lettek a 2004-ben. Sőt én többet játszottam a 2004-gyel és a dodge, a gyors, akrobatkus mozgás jobban is tetszett (sokkal skillesebb játékost igényelt, a nagy pályák miatt jóval nehezebb volt headshotokat osztogatni). A biogun pl. szinte értelmetlen volt a classicban, emlékszem helyette inkább pisztolyt használtunk, ha már csak az maradt. Ellenben a 2004-ben, habár nem volt könnyű használni, de gyilkos tudott lenni (alternatív maxra töltve és bedobva egy csapatba azonnali 2-3 kill - marha látványos volt). Illetve a shock combo az egyik legnagyobb találmánya volt a 2004-nek. Remekül lehetett vele taktikázni.
A classicban talán a hangulat és főleg a zenék azok, amiket szerintem azóta egy FPS sem tudott űberelni. Azok a zenék máig odavágnak, csak úgy simán hallgatva is.
Ha a harmadik részt ötvözik az első kettőből és nem viszik el ebbe a gow-os tévútra, akkor ma sem lennének üresek a szerverek, mert igény az tuti lenne rá - nincs is alternatívája jelenleg. De majd most!
A classicban talán a hangulat és főleg a zenék azok, amiket szerintem azóta egy FPS sem tudott űberelni. Azok a zenék máig odavágnak, csak úgy simán hallgatva is.
Ha a harmadik részt ötvözik az első kettőből és nem viszik el ebbe a gow-os tévútra, akkor ma sem lennének üresek a szerverek, mert igény az tuti lenne rá - nincs is alternatívája jelenleg. De majd most!
Nekem az lenne a nagy kívánságom, hogy UT classic pályákat vegyenek elő és újítsanak fel. Most beugrott 1-2 kép a pályákról bevallom már a nevükre nem emlékeztem, de így rákeresve kirázott a hideg. Nézve a Gothic, Liandri, Pressure pályákat előtörtek a bő 10 éves emlékek. Belegondolva így játékélmény, hangulat, zene (!!) stb. szempontjából még mindig egy óriási klasszikus és biztos vagyok benne, hogy ha elővenném haverokkal nem húznánk a szánkat, hogy elavult .
A dodge az, amit VodevilX írt. Rosszul is esett volna, ha az nincs benne, anélkül nem UT az UT. A dupla ugrásnak én csak a rejtett helyek elérésében találtam hasznát, illetve csapattagok járműveken való szállításakor, így az annyira nem is fog hiányozni gondolom.
Nekem (,mint ut2004 ons-playernek) nem is hiányzott erősebb linkgun. Elsődlegesen úgyis járműjavításra és nodeok építésre spórolt vele mindenki, de ha úgy adta a szituáció, akkor csapattársakkal összedolgozva a legerősebb fegyverré vált. Lightning gunnal NV mapokon is a leghatékonyabb kombó volt.
Nekem (,mint ut2004 ons-playernek) nem is hiányzott erősebb linkgun. Elsődlegesen úgyis járműjavításra és nodeok építésre spórolt vele mindenki, de ha úgy adta a szituáció, akkor csapattársakkal összedolgozva a legerősebb fegyverré vált. Lightning gunnal NV mapokon is a leghatékonyabb kombó volt.
Kétszer A vagy D-vel van dodge bal/jobbra, de gyanítom előre hátra is.
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
"Már nincs dupla ugrás". Ha erre gondoltál dodge alatt. De ahogy látom a shield weapont is kivették, amivel lehetett ugrani.
Igen a linkgun tényleg erős volt, de csak a botok kezében. Multiplayerben (különösen az alternatívja) szinte teljesen hasznavehetetlen fegyver volt. Ellenben az UT classicban tényleg erős volt a linkgun és szerintem jobban is nézett ki mindkét tüzelési módja.
Igen a linkgun tényleg erős volt, de csak a botok kezében. Multiplayerben (különösen az alternatívja) szinte teljesen hasznavehetetlen fegyver volt. Ellenben az UT classicban tényleg erős volt a linkgun és szerintem jobban is nézett ki mindkét tüzelési módja.
Dodge azért van remélem.(?) A linkgun a 2004-ben is erős volt (s gyakran idegesítő is, amikor a botok a pálya másik végéről is leolvasztották az embert 2 mp alatt).
Nagyon jó irányba halad. Két pálya már készen is van. Az egyik a videókban mutogatott csodaszép Outpost 23, a másik pedig a régi Lea újraértelmezése, ami CaptainMigraine-nek köszönhető (ingyenes).
A fegyvereken sokat módosítottak, pl. a Link Gun brutálisan erős lett, érdemes kitanulni a használatát. A lézeres verzióval magadhoz húzod az ellenfelet
A flak tömör lövedékének íve közel tökéletes, az az UT3-ban volt a leggyengébb. A minigun másodlagos lövedéke nem szívódik fel azonnal, megmarad a földön, falakon. Kevés életet veszítve fel lehet rajta ugrálni elérhetetlen helyekre is.
Már nincs dupla ugrás, helyette a levegőben falról falra lehet ugrálni. Nagyon klassz, csak gyakorolni kell. Ja és már lehet csúszni is Az animációja poénos. Egyszer-kétszer már megmentett, így egyáltalán nem tartom haszontalannak.
A Toxikk legnagyobb hibája (eddigi két map alapján) a pályatervezés. Sematikus foshalmaz az egész, na itt pont az ellentéte. Ha ügyes az ember, a levegőben hihetetlen gyorsan lehet közlekedni.
Jelenleg DM, TDM, iDM / iTDM, CTF és iCTF játékmódok vannak.
A fegyvereken sokat módosítottak, pl. a Link Gun brutálisan erős lett, érdemes kitanulni a használatát. A lézeres verzióval magadhoz húzod az ellenfelet
A flak tömör lövedékének íve közel tökéletes, az az UT3-ban volt a leggyengébb. A minigun másodlagos lövedéke nem szívódik fel azonnal, megmarad a földön, falakon. Kevés életet veszítve fel lehet rajta ugrálni elérhetetlen helyekre is.
Már nincs dupla ugrás, helyette a levegőben falról falra lehet ugrálni. Nagyon klassz, csak gyakorolni kell. Ja és már lehet csúszni is Az animációja poénos. Egyszer-kétszer már megmentett, így egyáltalán nem tartom haszontalannak.
A Toxikk legnagyobb hibája (eddigi két map alapján) a pályatervezés. Sematikus foshalmaz az egész, na itt pont az ellentéte. Ha ügyes az ember, a levegőben hihetetlen gyorsan lehet közlekedni.
Jelenleg DM, TDM, iDM / iTDM, CTF és iCTF játékmódok vannak.
Abszolút szimpla UT. Pont amilyennek lennie kell! Komolyan még így textúrák nélkül is De nagyon dögös az első textúrázott map is!
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
És milyen a játék?
Ciki, de nem jöttem rá hogyan kell készíteni
Van egy ilyenem is
Bermuda UT4 szerverek:
DM #1: 178.238.217.25:3333
DM #2: 178.238.217.25:6666
Van egy ilyenem is
Bermuda UT4 szerverek:
DM #1: 178.238.217.25:3333
DM #2: 178.238.217.25:6666
A fizetős rész szerintem a külcsínekben fog kimerülni. Semmiképp nem tartom jó ötletnek a pályák fizetőssé tételét, még akár plusz dlc formában sem. Működött azért egy nagyon fasza community, ahol egy-két tehetséges arc iszonyat jó pályákat csinált, amiket a versenyekre is beemeltek. A fizetőssé tétel ezt meg is lőné keményen.
Tetszik a stílusa, igencsak eltér az UT3 vonalától, ami hiába nem lett a kedvencem, de azért jól esett pár hónapja végigjátszani a kampányt. És ha jól láttam nincs meg benne az az idegesítő ugrást követő leérkezéskori bemozdulás. Nem tudom, hogy ezt az UT3-ban ki lehetett-e venni, de ezzel falhoz vágta az aimem, egy normális shockblastot nem tudtam elsütni...
Amiért kicsit szomorú vagyok, hogy valszeg ez bizony nem fog futni a laptopomon... Úgyhogy előbb egy új gép, aztán majd leárazáskor a játék.
Saját topic mehet neki nyugodtan.
Tetszik a stílusa, igencsak eltér az UT3 vonalától, ami hiába nem lett a kedvencem, de azért jól esett pár hónapja végigjátszani a kampányt. És ha jól láttam nincs meg benne az az idegesítő ugrást követő leérkezéskori bemozdulás. Nem tudom, hogy ezt az UT3-ban ki lehetett-e venni, de ezzel falhoz vágta az aimem, egy normális shockblastot nem tudtam elsütni...
Amiért kicsit szomorú vagyok, hogy valszeg ez bizony nem fog futni a laptopomon... Úgyhogy előbb egy új gép, aztán majd leárazáskor a játék.
Saját topic mehet neki nyugodtan.
Saját topicra lenne igény, vagy ez a játék halott a dome közösségben?
DLC-ket úgysem lehet megúszni. Nem hiszem, hogy az egyszeri 10 ezer forint megoldaná a problémád. Így is úgy is lesznek plusz pályák skinek fegyverek. Akkor meg jó, hogy legalább az alapjáték ingyenes. A kérdés az, hogy mennyire fogja befolyásolni a játékot a pénz, azért talán a készítők is tisztában lehetnek vele, hogy ezzel tönkre is vághatják az egészet (az UT tábor meg gyakorlatilag egy kemény magon kívül egyébként is megszűnt, mint akikre építeni lehet)
Legyen igazatok.
Szerintem a modok, pályák, textúracsomagok, stb. fizetőssé tétele is hazavághatja az egészet, ha azért dob le a szerver, mert a legújabb 5 dolcsis pack még nincs meg a másik 12 mellé.
Persze ez már úgyis eldőlt, csak még nem tudjuk milyen lesz. Én mindenesetre sokkal jobban örülnék a régimódi 10+ ezerért megveszem, aztán gond egy szál se opciónak.
Szerintem a modok, pályák, textúracsomagok, stb. fizetőssé tétele is hazavághatja az egészet, ha azért dob le a szerver, mert a legújabb 5 dolcsis pack még nincs meg a másik 12 mellé.
Persze ez már úgyis eldőlt, csak még nem tudjuk milyen lesz. Én mindenesetre sokkal jobban örülnék a régimódi 10+ ezerért megveszem, aztán gond egy szál se opciónak.
Dota 2, szerintem a tökéletes példa, mindent megkapsz ingyen, nem kell hetente hősöket venni, de mégis, ha valamiért úgy érzed sok a pénzed, bármikor adott a lehetőség a játékban költeni.
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
Valószínűleg nem lesz duplacsövű végetelen rakétás redeemer 5$-ért. Akit meg érdekel, az úgyis fizetni fog pályákért, sapkáért vagy esetleg egy játékmódért.
Egy 10 dolcsis skintől meg nem lesz űberállat.
Egy 10 dolcsis skintől meg nem lesz űberállat.
Tudod te azt. Én legalábbis megelelőlegezem itt mindenkinek, hogy már nem annyira naív, hogy azt higgye, hogy bármi ami értéket képvisel lehet ingyen.
Persze vannak rossz és kevésbé rossz opciók, de nem nagyon tudok olyan verziót elképzelni, ami ne menne a játszhatóság rovására.
Persze vannak rossz és kevésbé rossz opciók, de nem nagyon tudok olyan verziót elképzelni, ami ne menne a játszhatóság rovására.
Miért olyan nagy gond?
Sajnos engem sem a skinek aggasztanak legjobban jelenleg, hanem ez az istenverte "ingyenesség".
Én kb 1 éve játszottam talán az UT3-al, csak sajnos ez frissen lett volna jó, így nem hajtott a hype meg semmi, így én sem játszottam vele sokkal többet.... pedig tuti imádtam volna megjelenéskor. 2004? Naná! Természetesen szuper játék volt, de... A vitathatatlan bajnok egyértelműen a 99'es, mind a mai napig! Örülnék, ha ez is leginkább olyan akarna lenni. De bármi is legyen, a nap végén úgyis csak egyetlen dolog számít: Deck 16!!!
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
A deathmatch alapján azt mondom, hogy ilyen irányba kellett volna vinni a harmadik részt is. Sokak gondolom (mint ahogy én is) nosztalgiából fogják újra elővenni. Jók ezek a letisztult sci-fis formák. Én bírtam a 2004-et (volt olyan jó, mint az alap, csak más volt), de hiányoztak belőle az első rész szűkebb pályái, nagy csatákra tervezték és én meg a "haverokkal 4-5-en löjjük egymást"-hoz szoktam. Na ez a pálya az utóbbira emlékeztet. A harmadik rész keleties-cirádás marineos, gow-os látványvilágát meg kifejezetten nem vette be a gyomrom, meg is vettem, de 10 óránál többet nem tettem bele. 1-2 hasonló minőségű zseniális zene, mint az UT classicba és akkor is fizetek érte, ha ingyenes .
corvus: pedig ahogy látom megint előjöttek a régi nevek (Othello, Lauren stb. a skinek sem olyan vészesek azért - meg kit érdekel, ilyen sebességű játéknál nem veszel el a részletekben )
corvus: pedig ahogy látom megint előjöttek a régi nevek (Othello, Lauren stb. a skinek sem olyan vészesek azért - meg kit érdekel, ilyen sebességű játéknál nem veszel el a részletekben )
A tegnapi build-el jött (ez az első ilyen jellegű frissítés) egy plusz karakterskin, meg három ingyenes sapka. A fórumon rengeteg kép fent van a fejlesztésről. Mintha egyre több player lenne, az első 5-10 szerver szinte fullon volt. Ráadásul már van magyar szerver is.
A deathmatch videót néztem meg róla. Persze tudom, hogy ez még csak pre-alfa, de remélem a karakterek ennél 100x "UT-sabban" fognak kinézni.
A bio+plasma kombóból készített lézercsapda zsír.
A bio+plasma kombóból készített lézercsapda zsír.
Nincs mit!
Mostantól sok szervert 0/0-nak fog jelezni, csak csatlakozás után tudod megnézni, mennyien vannak rajta. Sajnos ez van, de legalább a gamespy leállás után is van élet
Mostantól sok szervert 0/0-nak fog jelezni, csak csatlakozás után tudod megnézni, mennyien vannak rajta. Sajnos ez van, de legalább a gamespy leállás után is van élet
Működik...
Igazán köszönöm
Igazán köszönöm
És ez az extra...
Hol található meg?
Mert a játék eredeti
Csak hogy, mikor bejelentkeznék...
"Az online szolgáltatás jelenleg nem elérhető. Kérlek várj és próbálj újra csatlakozni".
Ez egy hete
Esetleg egy kis segítség...?
Hol található meg?
Mert a játék eredeti
Csak hogy, mikor bejelentkeznék...
"Az online szolgáltatás jelenleg nem elérhető. Kérlek várj és próbálj újra csatlakozni".
Ez egy hete
Esetleg egy kis segítség...?
...és már az eredeti játékhoz is egy extra "patch" kell
Ha tört, akkor véleményem szerint nem is fogsz tudni regisztrálni. Offline módban kell játszani.
Sziasztok valaki tudna segiteni letöltöttem a játékot és nem tudok regisztrálni mert amikor rámegyek arra hogy create profile akkor kiadja create profile és nem csinál semmit (PC)
Gajdos
Nincs valakinek egy felesleges Xbox360-as verziója? Megvenném!
,,Nothing is true, everything is permitted"
Az a problémám hogy nem tudok felbontást állítani.Amikor rákattintok pl.:1280x1024 elsötétedik a képernyő természetesen, és vibrál egyet majd megint sötét 1 perc-ig, és 640x480(alap).Előre is köszönöm!!
Nemrég vettem meg a játékot, 490 Ft-ért a Media Markt-ban (Árkád)
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
Természetesen játékon belül is be lehet állítani, a settings menüben.
Twelve galaxies, and all coming at me!
Üdv mindenkinek !
Megvan a játék eredetiben és egy kérdésem lenne.A felbontást elég a játék indítása után beállítani, vagy a játék bin mappájában található UnrealFrontend-ben is kell állítgatni, egyáltalán ez mire való ?
Válasz előre is köszi.
Megvan a játék eredetiben és egy kérdésem lenne.A felbontást elég a játék indítása után beállítani, vagy a játék bin mappájában található UnrealFrontend-ben is kell állítgatni, egyáltalán ez mire való ?
Válasz előre is köszi.
Hali all,Az lenne a kérdésem,hogy mért nem tudok csatlakozni multi szerverhez? fel is patcheltem és mindig azt írja hogy "connecting" és utána semmi,( még xfire-n is próbálkoztam xD) a játék eredeti
Gyerekek, újra ingyenes lett a hétvégére az UT3 Steamen. Aki kihagyta, az most kipróbálhatja.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Elhunyt gregmerch kollégánk
- 2. Az ázsiai helyszínt is megmutatja a Farming Simulator 25 új trailere
- 3. 63 Days teszt – Leginkább egy vaskos DLC
- 4. Készül a Horizon Zero Dawn Remastered
- 5. Jövőre jön a Ghost of Yōtei
Legfrissebb fórumtémák
- 19:45
- God of War: Ragnarök teszt – Kratos északi kalandja PC-n is teljessé vált [hozzászólások] [28]
- 19:14
- GG - GameGuess játék [814]
- 11:37
- Nyereményjáték! [3161]
- 11:36
- Nyertesek [93]
- 21:56
- Elhunyt gregmerch kollégánk [hozzászólások] [38]
- 20:21
- Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt [hozzászólások] [2]
- 14:10
- Helyzetjelentés [157223]
- 14:08
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1472]
- 19:42
- Manchester United [40966]
- 12:50
- Iron Meat teszt – Óda a Contrához [hozzászólások] [1]