25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Rush for Berlin

[SR]nszf
#199 [SR]nszf [112]
Na akkor javaslom, hogy akkor innentől kezdve szóljon a játékról a topik, újat úgysem tudunk mondani már egymásnak.

Válasz erre

VoluMen
#198 VoluMen [105]
"Hát persze. Gondolom pl. a Phase 1 is már kész volt Békéscsabán, csak "veletek""
A Trail fogant Bcsabán, de végül pesten született. De ha akarsz, csak kötekedj.

"Sőt, mi több: ha az RfB jól sikerül, az is a ti érdemetek lesz majd"
Hát igen, úgy hogy ajánlom, hogy sikeres legyen, mert különben Ti csináltátok.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.08. 12:37
[SR]nszf
#197 [SR]nszf [112]
Egyébként riszpekt azért, amit csináltatok, elértetek többedmagatokkal.

Válasz erre

[SR]nszf
#196 [SR]nszf [112]
Hát persze. Gondolom pl. a Phase 1 is már kész volt Békéscsabán, csak "veletek"
Sőt, mi több: ha az RfB jól sikerül, az is a ti érdemetek lesz majd

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.08. 11:58
VoluMen
#195 VoluMen [105]
Igazság szerint a mi tulajdonunk a Viharsarok, mint cégnév, mi találtuk ki, mi hoztuk létre Békéscsabán, mi futtattuk fel, jogilag a Dohány Utcai Fiúké. Igazság szerint miénk a dicsőség amit a Stormregion kivívott magának, jog szerint a "Stormregion"é.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.08. 11:53
VoluMen
#194 VoluMen [105]
"Úgy tűnik, hogy bizonyos tulajdonságokat ezek szerint csak te látsz bele bizonyos emberekbe. Magánügyed."
Biztos így van. Csak nem beleláttam, hanem szem és fültanúja voltam ezeknek.

"BSA sosem volt, csak rendőrség."
Mióta te ott vagy, lehet. A pcdome fórumon is vitatárgya volt, Havoc nem cáfolta, hanem kiállt a BSAs ügy mellett, nem értem te miért tagadod.

"Aminek meg is volt az oka. Úgy látom annyira mégsem lehetsz naprakész infokkal, ugyanis azóta aláírásával ismerte el a cég igazgatója és a kiadó is a lopást."
Mert jogilag előnyben volt a "Storm". pl a "(C) Stormregion" még Békéscsabán került a kódba, tudtommal T. írta bele, de ezt a bíróságon bizonyítani is tudni kell. Mint ahogy az SR logó sem pesten született, hanem Békéscsabán 1999-ben, de lehet hogy korábban. Ennek ellenére jogilag az "SR" tulajdona. Sajnos a JOG és az IGAZSÁG nem mindig fedik egymást. Sajnos. Pedig az lenne ideális.

"Az, hogy te mit értékelsz bukásnak, az a magad dolga, ettől még a tények nem változnak. 70 ember egy év alatt? Már megint ferdíted a valóságot, ahogy szoktad?"
Az index cikkben volt, hogy 70-en vagytok, amikor 2004 szeptemberben eljöttem akkor is már 30 felett járt a cég és folyamatosan jöttek az új emberek. A fejlesztés majdnem egy év. Igy jó ?

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.08. 11:25
[SR]nszf
#193 [SR]nszf [112]
Mondott valaki lyet?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.08. 11:15
[SR]nszf
#192 [SR]nszf [112]
Úgy tűnik, hogy bizonyos tulajdonságokat ezek szerint csak te látsz bele bizonyos emberekbe. Magánügyed.
BSA sosem volt, csak rendőrség. Aminek meg is volt az oka. Úgy látom annyira mégsem lehetsz naprakész infokkal, ugyanis azóta aláírásával ismerte el a cég igazgatója és a kiadó is a lopást. Részünkről az ügyet ezzel le is zártuk, az engine licenszelve lesz.
Az, hogy te mit értékelsz bukásnak, az a magad dolga, ettől még a tények nem változnak. 70 ember egy év alatt? Már megint ferdíted a valóságot, ahogy szoktad?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.08. 11:14
VoluMen
#191 VoluMen [105]
"Akarták is, ezzel reklámozták az új játékukat az első perctől kezdve."
Tilos ?

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.08. 10:37
VoluMen
#190 VoluMen [105]
"Az, hogy egy csapat hogy dolgozik együtt, az soha nem a felszín."
Tehát azt mondod, hogy megnyílt egy párhuzamos világ mint a South Parkban és kicserélődtek emberek. Aki korábban törtető és szarkavaró volt (attól a pillanattól kezdve, hogy megjelent a cégnél, évekig) az eltünt és a párhuzamos világból a vele teljesen ellentétes tulajdonságokkal rendelkező alteregója vette át a helyét.

"Még mindig nem tudod feldolgozni: nem érdekel különösebben minket, hogy távozott néhány ember"
Akkor minden gond nélkül feltölthetitek a "panzers-brand"os honlapra a Phase I-ről infókat is, ahogy a www.stormregion.com-on is fenn vannak. Az pedig, hogy nem zavar... hmmm, akkor miért volt hajtóvadászat utánuk ? BSA, aztán hogy nem ért célt az akció utána rendőrség és stb. És még valami: ha nem zavarta a vezetést, hogy a mag távozott, akkor az egyes megbeszéléseken miért ment a hülyítés, hogy visszajönnek ? Holott nem ment közülük vissza senki és nem is szándékozott visszamenni, amit a leginkább a "Storm" vezetése tudhatott.

"A Phase II akkora bukás volt, hogy csak ötször annyi kelt el belőle, mint a SWINE-ból a mai napig, és ugyan értelemszerűen nem tudom ismerem minden létező magyar játéknak az eladási statisztikájával, de gyaníthatóan ez a "hatalmas bukás" benne van a top 3-ban."
Féláron. Én bukásként értékelem, hogy 70 ember 1 év alatt képtelen volt egy teljesértékű játékot összehozni, és még csak nem is nulláról kellett indulniuk. A Rush for Berlin is "siker" lesz 999 Ftért.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.08. 10:37
[SR]nszf
#189 [SR]nszf [112]
Ehh, középen az a magyartalan mondat nagyon csúnya - sebaj, mindenki érti.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.08. 10:37
[SR]nszf
#188 [SR]nszf [112]
Az, hogy egy csapat hogy dolgozik együtt, az soha nem a felszín. Abba beletartozik, ahogy munkaidőben küzdenek egymásért és ahogy utána együtt szórakoznak.
Még mindig nem tudod feldolgozni: nem érdekel különösebben minket, hogy távozott néhány ember, hozzák ők nyilvánosságra, ha akarják. Akarták is, ezzel reklámozták az új játékukat az első perctől kezdve.
A Phase II akkora bukás volt, hogy csak ötször annyi kelt el belőle, mint a SWINE-ból a mai napig, és ugyan értelemszerűen nem tudom ismerem minden létező magyar játéknak az eladási statisztikájával, de gyaníthatóan ez a "hatalmas bukás" benne van a top 3-ban.
A panzers.hu-n azért nincs fent a Phase One, mert a honlap egy évvel a megjelenés után indult és az Ecobit forgalmazza a játékot, nem mi.

Egyéb fájdalom?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.08. 08:34
szedrencs
#187 szedrencs [4695]
Letöltöttem, de még nem volt lelkierőm szembesülni vele.

Inkább a DoW:Winter Assaulthoz készült Steel Legion moddal ütöttem agyon az időt.

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.06. 18:57
VoluMen
#186 VoluMen [105]
Anno is voltak bulik, zabálások, én soha nem azt írtam, hogy a felszin feletti dolgokkal volt a probléma.
Másfelől nem azt írtam, hogy most mi megy, hanem azt: anno mi ment. (2004 szeptember végéig) Én csak feltételeztem, hogy nem sok minden változhatott: kutyából nem lesz szalonna.
És az is meggyőződésem erősíti, hogy 2005 decemberében-2006 januárjában folyamatosan hazudtatok. Ott szoktak nonstop hazudni, ahol gáz van. Belepusztultatok volna, ha azt kell a nyilvánossággal közölni, hogy "Igen, a Stormregion magja, a viharsarki alapítótagok távoztak."? Vagy abba, hogy "Igen, a Phase II bukás volt, ezért kellett féláron elsózni." ? Vagy mondjuk a "Panzers-brand"-os honlapon fenn lett volna a Phase I ? Akinek savanyú a szőlő, az nem én vagyok, hanem azok, akik letagadják, elhallgatják mindazt, aminek, akiknek köszönhetik nevüket, nevük érdemeit.

A Stormregion nevet nem tőlem "lopták" el, hanem a viharsarkiaktól.

Válasz erre

Előzmény: TwILeK 2006.05.06. 03:24
VoluMen
#185 VoluMen [105]
Nono, én nem írtam olyat, hogy beteg vagy hazudik. Ne vetítsd ki rám más véleményű fórumtársakkal szembeni saját hozzáállásod.

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 15:26
VoluMen
#184 VoluMen [105]
Én is.

Válasz erre

Előzmény: -Max- 2006.05.05. 15:16
TcG|Rommel|Hun
#183 TcG|Rommel|Hun [10536]
Mit szólsz a demohoz?

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 14:22
TwILeK
#182 TwILeK [4]
Hi

Akkor azért mégiscsak még egyet hozzászólók, majd a gonoc főnökeim eltörik a karomat

Nos, én megmondom neked őszintén, hogy eléggé kezdő kisdiákként csöppentem bele ebbe az egészbe még annó, és valahogy nagyon nagyon nem érzem magam még kiégve ... igazából inkább azt mondom, hogy nem hiszem, hoyg ki lennék égve, mert elképzelni sem tudom milyen lehet az ... gondolom egész nap nem tudsz magaddal mit kezdeni, nincsennek ötleteid, csak ülsz és banbán bámulsz ... nállam ez még nincsen

Viszont nekem vannak 3 órával ezelőtti tapasztalataim a Stormregion mindenkit furkáló táboráról! Azért leírom, hogy te is tudd!
Tegnap előtt (mert már elmúlt éjfél) a Stormtól jópáran elmentünk bulizni (a héten egyébként 2. jára, a hónaban sokadjára, az elmúlt egy évben már rengetegszer, tehát annyira nem különleges) és akármennyire furkálnánk egymást, marha jól éreztük magunkat ... ez alkalommal is.. volt minden, dumálás, biliárd, bowling, meg ez az erre ma este is ünnepeltünk 8megünnepeltük a 3. kiégésünket és lehet, hogy lesújt a hír, de jövő héten még 2 szer elmegyünk ...
a munkatársaim, akiket megismertem és akikkel együtt dolgoztam az RFB jelenleg a legjobb BARÁTI körömbe tartoznak!!!! megbízok bennük, és Ők is bennem .. soha egy árva szóval nem furtunk a másik alá, sőtt, nekem mint kezdőbbnek mindenhol segítettek, mindenben támogattak!!! de nem csak a munkában, hanem igazi barátokként a magánéletemben is!!!!!
Én azt hiszem, hogy az az állításod, hogy a Stormnál megy a furkálás a paranoia meg a többi, NAGYON téves, és hidd el, nekem nem másoktól hallott, 1-2 éves hírem vannak, hanem személlyes tapasztalatok 4-5 órával ezelőttről!
Szóval ezt a témát kérlek ne erőltesd, mert ez egyszerűen téves információ!

Másik dolog, és ebben a főnökömnek mindíg igaza van! Ha nem tetszik a játék, maximum írd le értelmesen a véleményed, érvekkel alátámasztva, és TISZTELD a belefektetett munkát! Tiszteld azt, hogy ezzel sok ember, sokat foglalkozott! (mert ha azt nézzük, a SWINE és az RFB nagyon nagyon távoli rokonok)

Én viszont (csak hogy ne legyen pletykázás) már nagyon kíváncsi lennék, mi az az igazi StormRegion, amit tőlled elloptak? Ez engem most tényleg érdekel, mindenféle rossz szándék nélkül, mert hát én erről semmit nem hallottam, és akármennyire is meglep téged ez a kijelentés, de senki nem beszélt erről bent a cégnél ...

Nahh remélem lesz egy értelmes válasz midnezekre ...

-=[ TwILeK ]=-

Válasz erre

[SR]nszf
#181 [SR]nszf [112]
Gamespoton sikerült felkúsznunk első helyre a PC-s listán az elmúlt nap során (Rank on PC: 1 of 5,863)

Válasz erre

[SR]nszf
#180 [SR]nszf [112]
Persze, részemről nagyjából ennyi, szabin vagyok és ezért volt most időm - munka közben azért nem Spender fogja kitölteni a munkaidőmet

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 15:26
TcG|Rommel|Hun
#179 TcG|Rommel|Hun [10536]
Nszf add föl ezt a "vitát", mert nem érdemes tovább küzdeni... Én már unom. Volumen, figy ne hidd azt, hogy aki nem a te nézetedet vallja, az beteg vagy aazudik... El tudnád egyszer képzelni, hogy nincs igazad?

Válasz erre

-Max-
#178 -Max- [7]
Az ősszellem
Jó.

Ami nekem lejött:
Csináltatok valamit, respect! Nekem a Swine nem jött be, de a Panzers kírály.
Kiszálltál vagy kiszállítottak, és hihhetetlen erővel megsavanyodott számodra ez a szőlő. Ezzel nincs mit tenni.
Alig várjuk tőled az új Nagyot.

De addig is, a német piac még nem tudott betelni a tankjaival, csinálunk hát nekik MÉG tankot.
Ha azt a feladatot kapnád, hogy csinálj MÉG tankot, te mit tennél? Az ősszellem nevében kiszállnál? Tulképp jó válasz, de ha mégse, hogy hoznál újat? Tartok tőle, a fórumon megkapnád a "klónt", bármit csinálnál is. Nem mi, te

Személy szerint - bár ez nem tartozik ide - én nem vagyok szervező típus, ezért nincs saját csapatom. Azért élhetek, ugye? Csak mint afféle fantáziátlan hernyó.

Kicsit terméketlennek érzem a viadalt.
Ste?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 12:42
VoluMen
#177 VoluMen [105]
Úgy írsz, mintha 2 év óta megszakadt volna minden közvetett kapcsolatom a "Storm"al és hozzám nem jutna el semmi.
Arról nem is beszélve, amit korábban már írtam, röviden: kutyából nem lesz szalonna. Tehát ha még nem is tudnék semmit, akkor is áll ez a mondás. Aki tegnap kétszínű sz@rkavaró volt, az máról holnapra nem lesz angyalka. Több éves munkahelyi tapasztalat.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.05. 14:43
[SR]nszf
#176 [SR]nszf [112]
Már megint a makacs tényeket nem veszed figyelembe: nem tudsz semmit a jelenlegi Stormregion-ről, csak a két évvel ezelőttiről.
Nem érzed viccesnek, hogy mostani stormosoknak mondod azt, hogy MOST rossz a légkör, holott két éve nem is jártál erre?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 14:36
[SR]nszf
#175 [SR]nszf [112]
Mindenki elérheti - miután a GS fellőtte a demót, bárki hostolhatja vagy mirrorozhatja.

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 14:21
VoluMen
#174 VoluMen [105]
Te állsz így hozzá az én véleményemhez.

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 14:26
VoluMen
#173 VoluMen [105]
Én vagyok szűklátókörű azután, hogy Te egy nap alatt látottak alapján ítélted meg a "storm"os légkört ? Lol.
Amit írtam, hogy milyen volt a "storm"os légkör azt számos belső ember is meg tudja neked erősíteni, már volt aki meg is erősítette, csak nem neked.

Én úgy látom, hogy számodra van egy "Stormregion"ról kialakított kép, amivel szemben ha te más véleményt hallasz - arról a képről -, akkor az nálad kiveri a biztosítékot.

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 14:15
TcG|Rommel|Hun
#172 TcG|Rommel|Hun [10536]
Na, de legalább azt értékelem benned, hogy nem úgy vagy, mint egyesek, hogy azt hiszik, aki nem ért egyet velük az valami természetfölötti káros behatás következménye miatt lehet csak.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 14:22
szedrencs
#171 szedrencs [4695]
Ez kb olyan, minthogy "ne használd az egeret, kizárólag billentyűzettel is megy".

Tank vörösizzásig hevítés még mindig van, vagy már kivettéték? Esetleg a szupertitkos német "Instant Abendessen" mikrohullám-fegyver vette át a helyét?

Na, cinizmust abbahagyom mára, kellemes hétvégét mindenkinek (rajongó- és gyűlölőtábornak egyaránt).

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.05. 14:18
TcG|Rommel|Hun
#170 TcG|Rommel|Hun [10536]
Télleg, tisztázódott a letöltéses probléma, miszerint nem biztos, hogy mindenki elérheti majd?

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.05. 14:18
[SR]nszf
#169 [SR]nszf [112]
Ne használd a tankokat, végig lehet vinni csak gyalogos egységekkel is a játékot

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 14:16
TcG|Rommel|Hun
#168 TcG|Rommel|Hun [10536]
Ehh.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 14:16
szedrencs
#167 szedrencs [4695]
Ja, próbálok kedves lenni.

A demót azért kipróbálom, max. magamban tartom a csővel kardozós tankok felett érzett dühömet.

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 14:08
TcG|Rommel|Hun
#166 TcG|Rommel|Hun [10536]
Nem vitatkozom, mert eléggé szűklátókörű vagy...

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 14:09
VoluMen
#165 VoluMen [105]
Ha kb 2 éve mentél volna, amikor a para a csúcson volt, akkor is ugyanezt tapasztaltad volna. Más a felszín...

Válasz erre

Előzmény: TcG|Rommel|Hun 2006.05.05. 14:04
TcG|Rommel|Hun
#164 TcG|Rommel|Hun [10536]
De jó volt olvasni a hszed, hogy végre valami pozitívat tudtál mondani a játékról.
Elhiszem, hogy nem a te játékod lesz, de azért ajánlom a 4 órán belül megjelenő demot.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 14:05
szedrencs
#163 szedrencs [4695]


Ok, akkor félreértettem. Bár, mint az egyik hc fikázó, nem hinném, hogy ez az én játékom lesz.

Azért meg kell hagyni, hogy ez az időtényezős dolog TÉNYLEG eredeti ötlet.

Bár ha csinálnátok egy Combat Mission / Officers / ww2rts mutánst, magyar egységekkel, és magyar kampánnyal (is), akkor belopnátok magatokat megint egy csomó mindenki szívébe, meg visszakerülnétek a topra. (Igen, szubjektív vélemény.)

Többire nem reagálnék, már leírtam jópárszor itt a fórumban, akit érdekel az visszanézi, de most nem vagyok vitatkozós kedvemben (meg amúgy is péntek van)

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.05. 13:52
TcG|Rommel|Hun
#162 TcG|Rommel|Hun [10536]
Hmm, én egy napra jártam csak az SR-nél és olyan barátságos, összetartó közösséget, munkatársakat még nem nagyon láttam.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 13:32
[SR]nszf
#161 [SR]nszf [112]
Amúgy meglepő fejlemény a topik életében, hogy a játékról van szó

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 13:41
[SR]nszf
#160 [SR]nszf [112]
Nem mi találtuk ki, ez nyilvánvaló, viszont korántsem elcsépelt még ebben a stílusban.
Az időkoncepciót mindenki félreérti, szó sincs időlimites pályákról. Az idő erőforrásként való kezelése nem csak azt jelenti, hogy pl. "időért" gyártasz egységeket, hanem azt is, hogy a képernyő tetején folyamatosan jelen van egy mérce, ami el tud mozdulni pozitív és negatív irányba, és ezt rengeteg tényező befolyásolja - például az idő múlásával folyamatosan tolódik a rossz felé, ugyanakkor pl. titkos küldetések teljesítésével ugrik a másik irányba. Nem kell megijedni, az időnyomás nem jelenti azt, hogy sietni kell a pályákkal, ha valaki ügyes, akkor lassan játszva is képes jó eredményt elérni.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.05.05. 13:41
szedrencs
#159 szedrencs [4695]
Csak félve jegyzem meg, hogy a skillrendszert nem ti találtátok ki.

http://int.games.1c.ru/ww2/

A program már egy ideje készül, és kb. ez a 4. neve, de azért mégiscsak necces lenne elvitatni tőlük.

"3. maga a grafika is boven kiemeli a tobbi rts kozul"

Szerintem eljutottunk egy szintre, ahol már minden játék alapból "szép" (bár az a kijelentés szubjektív). Ideje lenne más törésvonalak mentén differenciálni a programokat. Egy RTS-t meg alapból nem FPS-ként játszok, szóval csak óvatosan a részletekkel (bár ha a grafkártya gyártók pénzzel tömnek, akkor lehet, hogy meggondolom magam)

"4. idoert megy a hajsza, tehat az egesz jatekot idore kell megcsinalni, raadasul ujra is jatszhatod, hogy jobb idod legyen ... ilyet sem nagyon lattam meg ..."

A legtöbb mai játék pár óra alatt "kipörgethető". Erre az egészre egy időnyomással rásegíteni....szerintetek szerencsés?

Válasz erre

Előzmény: TwILeK 2006.05.05. 00:23
[SR]nszf
#158 [SR]nszf [112]
Te aztán nagyon tudod, hogy mi van itt több mint másfél évvel azután, hogy erre jártál, lol.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 13:32
VoluMen
#157 VoluMen [105]
Akárhány DRes játék topicjába belenéztem, mindben feltünt Timber és fikázta azt meg a DRt.

"És megkérlek huszadszorra is, hogy fogd már fel kérlek, semmi pletyka nem megy rólatok, mert nem az tölti ki a napjainkat, hogy rólatok beszélgessünk, csak a saját értékrended szerint vagytok ti annyira fontosak."
Mikor én ott voltam, akkor ment azokról is akik elmentek és ment a kavarás mindenki háta mögött. Én amikor eljöttem, egy paranoiás közösséget hagytam ott, amire ráerőszakolták a csapatszellemet. Hogy változás lenne, szinte lehetetlen, az ember gondolkodása, szokásai, stb, tulajdonképp az op.rendszere nem változik (jelentősen). Tapasztalat.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.05. 13:08
[SR]nszf
#156 [SR]nszf [112]
Megkérnélek, hogy mesélj már a "minden" fikázott játékról, mivel a War on Terror-ról szokta elmondani a véleményét, de igazság szerint felesleges minden kérés, amire nem tudsz válaszolni, az alól úgyis kibújsz mindig.
És megkérlek huszadszorra is, hogy fogd már fel kérlek, semmi pletyka nem megy rólatok, mert nem az tölti ki a napjainkat, hogy rólatok beszélgessünk, csak a saját értékrended szerint vagytok ti annyira fontosak.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 12:53
VoluMen
#155 VoluMen [105]
Minden általa fikázott DR játéknak ő volt a lead designere ? Ezt ő állítja vagy tényleg, valóban ő volt ?
Csak a pletykák miatt kérdezem, nem csak rólam és viharsarki véreimről megy a pletyi Tifelétek.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.05.05. 12:45
[SR]nszf
#154 [SR]nszf [112]
Igen, ő volt a lead designere a játéknak hosszú ideig.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.05.05. 07:09
VoluMen
#153 VoluMen [105]
"Az egyik az, hogy nem tudod, vagy nem akarod azt a tényt tudomásul venni, ami egy gazdasági szükségszerűség; ti. hogy egy lefejlesztett rendszert nem csak egyszer használnak fel."
Ez ok, attól, hogy az engine jelentősen nem változik, attól még nem kéne copypastézni majdnem egy az egyben a gamékat, pláne ha van rá min 70 ember.
15 ember képes volt nulláról, kezdetben pénz nélkül a semmiből valamit csinálni, 70 a valamiből, cashhal, befutott névvel képtelen másvalamit csinálni ?
Ez vicc és minősíti azokat a valakiket, akik a valakik után a valakik által hagyott örökséget képtelenek voltak gyarapítani.

"A másik, hogy nem bírod elhinni, hogy rajtad (ill. a bátyád gyerekkori szobatársán) kívül is lehet értéket létrehozó élőlény a Dunakanyarban."
Hiszem, hogy vannak valakik, de ők rövid időn belül elhagynának egy olyan céget amivé az elmúlt évek során a "Stormregion" vált.

"Ezzel kapcsolatban ellentmondásba is bonyolódsz, hiszen azt mondod, te kiégtél (meg mi is, te a Stormban, mi, gondolom, valahol másutt). De akkor, ha te maradsz, AKKOR lennének kiégettek az SR-ben, nem?"
Rosszul csavarod a gondolatot, ugyanis ha ti is ki vagytok égve (lásd első mondatod zárójelben lévő részét), akkor én hiába jövök el, kiégett fószerek ugyanúgy maradnak a "Stormregion"ban, méghozzá ti.

"Honnan veszed te a mi kiégettségünke? Nem épp nekünk kellene lennünk az Új Vérnek? Ezt nem én mondom, ez a te logikád szerint van így."
A kiégettségre bizonyíték az RFB, egy újabb phase I. Miféle Új Vér ?

"Teljesen mellesleg én építészet- reklám multik -szerepjáték -könyvkiadás -játékfejlesztés vonalon haladtam eddig. K*rvára ki vagyok égve , de ez megint egy másik dolog."
Vagy ki vagy égve vagy nincs játékfejlesztői vénád. Ha lenne akkor továbbállnál és belekezdenél saját szakállra egy fejlesztésbe. Egy kreatív játékfejlesztő ugyanis elvből nem áll be klónokat gyártani, mert hajtja a kreatívitás, az ősszellem.
És mielőtt azt mondod: ezt nem lehet megcsinálni. Hát itt vagyunk mi, Stormregion (az igazi), mi vagyunk az élő példa, hogy meg lehet csinálni. Vagy félsz pénzt költeni hirdetésekre ? Toborozni ? Utánnajárni, rohangálni ? Ha lenne hozzá hangulatom, én újból összehoznék egy csapatot, ha lenne - mert ember lenne rá, tudnék rá.

"Harmadszor (senki nem számít a spanyol inkvizícióra) úgy gondolom - már megbocsáss - hogy nem látsz te lóf@szt se. Nem vagy itt, nem dolgoztál se a projekten, se a most következőkön, nem látod a fícsöröket, a növekedést, az új arcokat, csak reflexből fikkantod a - mit is? A demót? A szkrínsotokat? A veszett fejszét? A gamot még nem is láttad."
A képek alapján, a videók alapján meg amit láttam doksikat, anyagot Havoc alkönyvtárában anno, az alapján azt mondom: klón és nulla.

"Finally; a jó ötletekről. Nekem PILLANATNYILAG van három. K*rva jók, darabonként sz@rrá kereshetné vele magát vagy egy tucat ember. És mindig is volt a fejemben ilyenből néhány. Eddig mondjuk egy valósult meg félig-meddig. Úgyhogy tudom értékelni a különbséget a falon lógó dreamcar poszter, meg a saját kis verdám között. Ugyanis az utóbbiba bele tudok ülni, és üvöltve gyorsul. A plakát meg szép."
A SWINE is egy poszter volt egy A4-es lapon, aztán most ott áll otthon a garázsban. Egy kultusz lett belőle Magyarországon, nem kizárt, hogy külföldön is.
Te értékeled alul magad (magatokat), miért várod, hogy én többre tartsalak titeket vagy a munkátokat ?

Válasz erre

Előzmény: -Max- 2006.05.05. 12:12
-Max-
#152 -Max- [7]
Alapjában két dolgot érzek ki a hozzászólásaidból.

Az egyik az, hogy nem tudod, vagy nem akarod azt a tényt tudomásul venni, ami egy gazdasági szükségszerűség; ti. hogy egy lefejlesztett rendszert nem csak egyszer használnak fel.
Ez különben nekem sem szimpatikus, például az azonos padlólemezre fejlesztett dögunalmas szedánok és kupék dömpingje szerintem borzasztó - de ÉRTEM, hogy miért van így. Ezzel pusztán arra szeretnék célozni, hogy nem az SR, vagy a DR, vagy az Ubisoft "hüje", hanem a rendszer tartalmaz nagyon erős gazdasági szükségszerűségeket. Ezeken lehetne, és kéne is változtatni, de ez egy másik revoluszion

A másik, hogy nem bírod elhinni, hogy rajtad (ill. a bátyád gyerekkori szobatársán) kívül is lehet értéket létrehozó élőlény a Dunakanyarban.
Ezzel kapcsolatban ellentmondásba is bonyolódsz, hiszen azt mondod, te kiégtél (meg mi is, te a Stormban, mi, gondolom, valahol másutt). De akkor, ha te maradsz, AKKOR lennének kiégettek az SR-ben, nem?
Honnan veszed te a mi kiégettségünke? Nem épp nekünk kellene lennünk az Új Vérnek? Ezt nem én mondom, ez a te logikád szerint van így.

Teljesen mellesleg én építészet- reklám multik -szerepjáték -könyvkiadás -játékfejlesztés vonalon haladtam eddig. K*rvára ki vagyok égve , de ez megint egy másik dolog.

Harmadszor (senki nem számít a spanyol inkvizícióra) úgy gondolom - már megbocsáss - hogy nem látsz te lóf@szt se. Nem vagy itt, nem dolgoztál se a projekten, se a most következőkön, nem látod a fícsöröket, a növekedést, az új arcokat, csak reflexből fikkantod a - mit is? A demót? A szkrínsotokat? A veszett fejszét? A gamot még nem is láttad.
Ettől persze még lehet akár szar is. Szerintem nehéz, és (mint grafika) tulképp másként csináltam volna egysmást - de ha ilyen überkreatív médiában dolgozol, akkor NÉHA te is hozol kompromisszumot, vagy nem ?

Finally; a jó ötletekről. Nekem PILLANATNYILAG van három. K*rva jók, darabonként sz@rrá kereshetné vele magát vagy egy tucat ember. És mindig is volt a fejemben ilyenből néhány. Eddig mondjuk egy valósult meg félig-meddig. Úgyhogy tudom értékelni a különbséget a falon lógó dreamcar poszter, meg a saját kis verdám között. Ugyanis az utóbbiba bele tudok ülni, és üvöltve gyorsul. A plakát meg szép.

Válasz erre

VoluMen
#151 VoluMen [105]
ha kicserélem a cipőfüzőm, akkor ettől új cipőm lesz ?

Válasz erre

Előzmény: TwILeK 2006.05.05. 00:23
VoluMen
#150 VoluMen [105]
Ez nem bánt, a legkevésbé sem. Másik topicba is írtam már mi a gondom, de a lényegen nem változtat a véleményem. Az RFB Klón.

A "Más. Mi a király RTS?" és "Szerinted mi kéne egy mai RTS-be, hogy király legyen?" kérdések nem feltétlenül azonos jelentésűek, az első kérdésből nem feltétlenül következik a második kérdés.
Nem az enginen van a lényeg, azt is lehet tunningolni, maga az ötlet x@r. II VH, meglévő egységek, meglévő ötlet, meglévő engine, meglévő stb updatelése. Virusírtó szoftvereknél ez ok, de ez nem ALKOTÁS. Ebből hiányzik a kreatívitás. Ötletszegénységre utal, kiégettségre.

Én a "Storm" után nem véletlenül váltottam pályát. Azért tettem, mert játékfejlesztésben kiégtem. Nincs annál rosszabb, mint amikor az ember kiég egy pályán és mégis ott marad azért, mert "ahhoz ért", eddig is azt csinálta, abból élt. Korlátolt gondolkodás. Én pl amióta eljöttem egy csomó emberrel összehozott a sors, DunaTvtől a TV2ig, stb, egy csomó kreatív figurával megismerkedtem, akik ugyanúgy látják a magyar játékfejlesztést, mint én. Klónok tömege, csupa szemét. És ezek az emberek messze vannak attól, hogy megvalósítsák játékötleteiket, de mégis a játékötleteik ütősebbek, mint bármelyik kiégett magyar játékfejlesztőcégé. Miért ütősebbek az ötleteik ? Talán mert nincsenek kiégve. Mint Te, Ti, vagy én.

Üdv Tass !
Laza vagyok, lazább már nem is lehetnék.

A pénz diktál, ha nem így lenne, akkor ráérnétek merengeni, hogy ugyan mi újat lehetne adni a világ gamereinek. De Ti nem gondolkodtok, csak beálltok a satu mögé és reszelitek, fúrjátok, faragjátok az újabb klónt. Ez pedig akkor is szar, ha nem én mondom.

"Szoval lehet nyugodtan otromba modon obegatni mindefele forumon, csak batran ha ettol jobb, de hadd segitsek megeccer utoljara - a vilagon semmi ertelme!!!"
Van értelme, csak nem a ti esetetekben. De más játékfejlesztők talán okulnak abból amit kritikusaitok - köztük én is - szövegelek.

üdv TcG|Rommel|Hun!
A phase 2 után nehéz nem elvakultan szapulni a "Storm"ot.

Hi Twilek!
Olvastam irományodat a kóddal kapcsolatban, remélem nem akarod azt mondani, hogy egy full engine megírása, és később benne apróbb hibák kijavítása egy kategória. Amíg nem tettél (tettetek) le full engine-t az asztalra, addig nincs jogalapod kritizálni a nagyok munkáit és amig nem tettél nagyot, és még ráadásul a nagyok munkájának gyümölcsét eszed, addig kicsi, törpe vagy. Ne vedd sértésnek, de ez így van.

Válasz erre

Előzmény: -Max- 2006.05.04. 16:28

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.