"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Armed Assault
Hm... Tehát semmi rugó, meg ilyenek?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
De az aknavetők... Feltetted a kérdést... ugyanerre a mechanizmusra tippelek, csak az aknavetők gránátjai a végük felé vékonyodnak és nincs hüvely sem. Interneten utánaolvasva azt találtam, hogy a 60 mm-es aknáknál egy sörétes lövedékre emlékeztető töltet van a lövedék aljában, ami kiveti a töltetet, az aktiváló ütőszeg pedig fixen a cső alján van. A 81 mm-eseknél - az író így fogalmazott - egy "fánk" (amcsik...) méretű gyújtótöltet löki ki az aknát.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Itt látható, hogy mennyire "nem hozza közelebb" a célt", ezért véleményem szerint amolyan okafogyott a scop használata: ennél még talán egy mezei m16-os is jobban szuperál. Nekem nem jön be, akkor inkább az aim
Tehát hogyan működik az aknavető?
Régen azt hittem, hogy egy rugó löki ki az aknát. De mégis csak van valami minimális hang és fényhatás a kilövéskor, de messze nem akkora, mint egy ágyú esetében. Szóval mi az igazság? Gondolom a kettő között van: rugó és robbanás. De pontosan mi a mechanizmus?
Meg hát egy hosszú küldiben szűk keresztmetszett a lőszer ellátmány.
Pl amikor moziban néztem anno a Katonák voltunk c. filmet és a leszálláskor kiugró katonák folyamatosan tüzeltek (rövid sorozatokat) a semmibe, borzalmas rossz érzés fogott el, amit csak később tudtam megmagyarázni magamnak: ha OFP-be ennyit lőttem volna, totál kifogytam volna a készletből.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Az a legjobb puska! Esetleg kiegészítve a jó kis gránát vetővel...
Oszolj!!!
Sabar,én is csak ámultam mikor 2 hónapja meglett a szélesvásznú
Konrad,kösz a tesztelést.Kb 3 hete nem indítottam el az armát,előbb a sok munka nuatt, aztán egyén okokból.De ha lesz időm kijavítom a hibákat.
"Az intro/outro-n még gondolom dolgozol, írtad is, hogy azzal valami probléma volt/van!"
-Így igaz,tudom a hiba okát,(ahogy te is) és ki lesz javítva.
"Briefing: jól sikerült, bár magyarul írtad, igaz játék közen észrevettem, hogy az elvégzett feladatok nem pipálódnak ki! "
-miért nem pipálódnak ki az elvégzett feladatok?
"heli elég lassan megy"
-igen,lassan megy.A speed igen,limitre van állítva.És magasabbra huzom majd!
"Ugrás után azoban hosszú percekig nem történt semmi"
-volt némi rádiózás,érzékeltetni akartam hogy az egységek együtt vannak és
"noszogatják" egymást a felfejlődésre.Ezek szerint kevés,bedobok majd
több rádiót és egyebet.Illetve hogy ugrás után mindenki találja meg a pk-át,ha ez megvan akkor jöhet a támadás...
"azt láttam, hogy a tőlem jobbra lévő másik szakasz megindul"
-nem akartam hogy az összes raj heringek módjára összezsúfolódjanak,ezért kicsit feljebb küldtem őket.
"Egyszercsak felkiált a pk, hogy két bmp közeledik! "
-a bmp-k érkezése előtt erősítés kellene hogy érkezzen a levegőből,egy raj,ami "tele" van m136-os bakával.Ők könnyedén elintézték volna a
bmp-ket.Ott van a bibi,hogy az míg odáig eljutottál,elhagytál egy sla katonát.Így van beállítva a trigger.Ezért kár,mert nekem nem volt ez hibaés tovább mentünk mindig.Majd javítom.Az erdő felöli ellenlökés
visszaverése után kellene megindulnotok a város felé,de mivel az előző trigger sem aktiválódott,ezért(gondolom ezért) innentől a küldi
elveszett nemde?
"a player legyen a parancsnok"
-huh ezt nemigen próbáltam még.Sőt kimondom,utálok parancsnok lenni.
De ki fogom próbálni.A reptéren tényleg kevés ellenség van.De mivel a városi harc "híve" vagyok,gondoltam a csetepaté Paraiso-ban lesz
Hozzáteszem,ott sincs jelenleg hudesok sla katona.Ezért kellett a
vehicle transpoort script is,amt nem tudtam összehozni.Néhány jármű feldobná,csak hát bumm volt a levegőben.De még ezel is próbálkozok.
Egyszóval javítom majd és kösz.
Fordítás: úgy lesz/lenne Sabar, hogy ennek az öt küldinek már megcsináltam a strintable.csv-it, amit kiteszek az ofpecre annak reményében, hogy a nyugati kollégák befordítják. Most néhány nap "pihenő" lesz (addig gondolom ők is tesztelik), jómagam is tesztelgetek néhány ottani küldit, aztán nekiállok a második résznek. No, akkor már célirányosan küldöm neked a magyar szövegeket és ha lesz időd, akkor - előre is megköszönve - befordíthatod. (Igyekszem nem nehéz és bonyolult dumákat kitalálni, a legbonyolultabb a fuck, meg ilyenek lesznek! De a viccet félretéve, egyszerű leszek , mint a tőmondat!)
Addig is körömrágva várom a te élményeidet is a többi, be nem fejezett küldiről
Küldesz majd szöveget?
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
A címet ki kellett javítanom, mert többen helyesen jelezték, hogy a randevú az helyesen "rendezvous"! Bocs, ha emiatt megtréfáltalak!
Kezd "Czako-fóbiám" lenni, az intor-beli ugrabugrálásaival, de nem tudok mit tenni, hiszen már sokmindennel próbálkoztam, hogy ne brékeljen, de úgy látszik hiányzik neki a us army "testnevelési foglalkozása"
Obregani-híd: értetlenül állok az előtt, hogy sz*rik összeomlani a híd. Pedig már úgy is be kellene omolnia, hogy az útfelületre rakod a satcheleket! Igaz, te 3 darabbal operáltál, lehet ezért nem omlott össze. Egyébként satchel-ügyileg úgy emlékszem elég jól felszereltem a faszikáimat, elvileg nálam és még 5 embernél kell, hogy legyen.(Sőt a város közepén, egy kertben lévő sátorban van egy ammo box, mindeféle égi mannával és plusz sacselekkel!) BRMD: hát annak a szerencsétlennek alapvetően le-föl kellene ott járőrözni az obregani főúton, de hogy miért ne lőtt rátok...? Amikor én teszteltem, nekem jól odapörkölt a seggem alá, mi is nehezen lőttük ki. De legalább tüzelt. Mire "hozzád elért" a kampány, lehet hogy szerjózsa benyomott a sok vodkától és nem látott titeket rendesen
Scopos M16....no azt én sem ajánlom senkinek, mert egy nagy rakat...szóval az! A scope semmit nem hoz közelebbb, ráadásul - hozzád hasonlóan - olyan pontatlan, hogy állítom scope nélkül jobb használni, mint azzal. De azért betettem, hátha valakinek bejön....
Radio Ga Ga: itt már annyi javítás volt - Lacko javaslata alapján - hogy a csapat tagjainak vannak WP-k lerakva a really pointig, tehát, ha a player semmit sem nem csinál, akkor is odamennek és csatlakoznak. A rádiós ötlet nem rossz, talán így érthetőbb a player számára, hogy nem kell beparázni, nem marad egyedül.
Kváncsi leszek a további tapasztalataidra!
konrad: megvicceltél Mondom folytatom a kampányt, erre látom, hogy két kampány van: "Rendesvous" és "Rendezvous", merthogy a név is javítva lett, úgyhogy elkezdtem elölről. És Czako végre állva nézte a bevonulókat! Aztán lefeküdt... De a táborban végre állt!... aztán lefeküdt... És ugyan a teherautóba nem tudtam beszállni, fentebb találtam a tábortűz mellett három bakát, akik a lövöldözésre ugyan lefeküdtek, de elég bénák voltak. Na, az egyiknél volt RPG (köszi!) és nem bírtam megállni, hogy a kanyarba berakott BMP látószögén kívülről messziről meg ne küldjek a háromból két Uralt
De aztán jöttek a haverok, és lenyomtuk az Uralokat (mert megint 3 lett).
Az obregani hídnál jött a bőség zavara a fegyverarzenál miatt. Távcsöves M16-ot többet az életben nem fogok választani (ja, 2x indultam újra, mert addig kavartam, amíg fegyvert ugyan választottam, de lőszert nem hozzá ), rosszabb volt mint bármi... csak nálam ilyen pontatlanok a fegyverek? Aztán leküzdöttük az ellenséget a városban (a BRDM milyen státuszban van ott? Elkezdték lőni a társaim, mire elkezdte forgatni bőszen a tornyát, de nem lőtt. És csodás módon csak a második rakéta talált ). Aztán kiírta, hogy complete, az utolsó bakát egy ház felett átdobott gránáttal szedtem ki a város szélén (még a kórházon is túl), naívan elindultam visszafelé, mire valaki beleeresztett egy tárat a hátamba. Hát egy ember valahogy kimaradt, na
Következő meglepetés a hídnál ért, mert akárhogy számoltam, az egész csapatnál összesen három batyu volt. A nagy válogatásban észre sem vettem, hogy nálam sincs, de hogy egy másik embertől hogy került ki, azt nem tudom. Viszont három csomag is elég volt, a híd nem omlott le, de mégis meglett a küldetés.
Aztán úton a heli felé szokásos: "Enemy team leader at 9 o'clock, 100 meters" Senki sem lőtt rá, nekem a szemem kifolyt, de nem találtam. Ő sem lőtt. Aztán egy ház tövében egy kerítés mögött hasalva láttam meg, azért nem lőtt, mert útban volt a kerítés alja... csak fel kellett volna térdelnie. Kapott egy fejest (M16 ACOG-nál az egy fejes alatt vagy 5 lövést értek fejre célozva). Aztán végre heli.
Radio Ga-Ga: addig jutottam hogy összeszedtem az embereket (és véletlenül G36 maradt nálam, de legalább most van nálam lőszer...) és mentés, majd folytatom. Emlékszem, nagy dilemma volt, hogy jó, vagy nem jó, hogy össze kell szedni az embereket. Legyen egy rádiószöveg, hogy nagy volt a szél, az ugrásnál szétszórodtak az emberek, és találkoznak itt és itt, és akkor a player nem kezd Szilajként vágtatni össze-vissza a dombokon át. De az intro itt is jó, ahogy a felkészült ellen hallgatózik a dombtetőn...
Lacko: mi billentyűvel nyomtuk mindig, kontroller sosem volt. A 2 is nagyon jó, az uccsó pályát kéne lenyomni (most nem tudom, hogy lesz játék, mert a fiam 2 hete eltörte a kezét, nyaralást eltoltuk. Ma kapott volna könnyített gipszet, és akkor még 3 hét, de kiderült, hogy elmozdult a csont, és most kapja a drótokat a műtőben Jobb kézzel tud versenyezni, ballal meg csak 1-2 ujja kellett, de most lehet, hogy jobban kell vigyáznia).
Na, dolgozom tovább
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Sabar, ti egyszerre hányan nyomjátok otthon a gyerekekkel? Illetve milyen kontrollerrel? Mert mi egy billentyűzettel csináltuk és szerintem az nem volt olyan jó, mert úgy éreztem, hogy az egyikünknek (persze nekem!) nem érzékeli rendesen a gombokat, ha a másik (aki feleségem) egyszerre több gombot is benyom.
No volt este egy kis időm a Paraiso airport mission-öd tesztelésére, ezért néhány gondolatot lejegyeznék! Az intro/outro-n még gondolom dolgozol, írtad is, hogy azzal valami probléma volt/van! Briefing: jól sikerült, bár magyarul írtad, igaz játék közen észrevettem, hogy az elvégzett feladatok nem pipálódnak ki!
Az akció a sziget megközelítésével kezdődött, bár feltűnt nekem, hogy a heli elég lassan megy (talán limitre van állítva a sebesség). Itt szerintem felhúzhatnád full-ra a sebességét, mert elég sok időbe telt, amíg a 2000 m-re lévő drop zone-t elértük.(Majd a drop zone triggerben kell limitre venni a sebességet, ha jól emlékszem a szkriptre!) Az tetszett, ahogy a többi heli is felcsatlakozott hozzánk, az ember azt érezte, hogy itt egy közös csapat akcióról lesz szó! Elértük a drop zone-t, az ugrás sikerült, bár én egy kicsit alcsonynak találtam az ugrást: szerintem húzd fel magasabbra a helit, mert így elég hamar földetérünk. Ugrás után azoban hosszú percekig nem történt semmi: azt láttam, hogy a tőlem jobbra lévő másik szakasz megindul, de mi csak ott álltunk. Aztán egyszecsak szemből jött az első sla támadás: könnyedén levertük őket, mert elég komoly tűzerőt képvisel a szakasz. A pk kiadta a további wp-ket, így elindultunk a reptér felé. Közben figyeltem a térképet és láttam a támogató szakaszok mozgását is. Jött néhány rádióüzenet a felfejlődésről: én a rádiózást egy kicsit bővíteném, hogy lássuk azt, hogy a többiek merre tartanak, mit csinálnak. (Itt ezeket a szakaszokat elnevezhetnéd valaminek és akció közben mehetne a rádiforgalmazás!)
Elértük a repteret, ahol két sla katonába botlottunk. Hamar kilőttük őket, majd a pk elvezényelt minket a hangárok mögé. (a reptérre én több sla katonát tennék, könnyűnek tűnt a két sla-s leszedése!) Egyszercsak felkiált a pk, hogy két bmp közeledik! No, itt jött egy load, mert az AT katonánk a dombot találta el a teknők helyett, így szépen leszedtek minket. Betöltés után cselhez folyamodtam: találtam két ammo boxot a hangár mellett, felszerelkeztem M136-al és felmásztam gyorsan a radartoronyba. Az első bmp-t onnan szedtem le, míg a másodikat a hangárok túloldali takarásából.
És akkor itt valami történt, ami érzésem szerint megakasztotta a játékmenetet: azaz nem történt semmi! Azt még láttam, hogy a reptér irányából beindul egy másik csapat, de mi továbbra sem kaptunk semmi parancsot! Aztán néhány perc egy helyben toporgás után jött ugyan egy sla ellenlökés az erdős rész felől, de ők pont belerohantak az előbb említett szakaszba és persze mi is tüzeltünk. Aztán csend lett, bár a fejünk felett megjelent egy Cobra, aki Paraiso felé vette az irányt.
Így hosszú percek azzal telnek/teltek, hogy jelenleg itt állunk egy helyben és nem jön semmi utasítás a pk részéről, hogy a feladat szerint akkor tisztítsuk meg a várost.
Így első benyomásra azt javaslom - kiküszöbölve az AI esetleges bénaságát -, hogy a player legyen a parancsnok! Több sla csapatot raknék a reptérre, bár a bmp-k ellentámadása az tök jól sikerült. És így most nem tudom, hogy a történet mivel folytatódna, lévén a pk semmi utasítást nem ad: tehát a küldiben érzésem szeint sok a várakozás (ezért javallanám a player-parancsokot, meg azért is, mert így akkor a szakaszodnak nem kellene WP-ket leraknod a küldibe!) Így tehát egyelőre a paraiso-i támadásról nem tudok beszámolni, de azért várok majd egy kicsit még itt, ahol abbamaradt a dolog, hátha történik valami! De összességében nem lesz ez rossz!
Ha esetleg "odaférsz" majd a kampihoz, a legeslegvége érdelne, a helis "elszálllítás". Lackonál nem műxik, SamuG-nél feltételezem műxik, nálam műxik. Te leszel a mérleg nyelve Előre is kössz!
Konrad: hétvégén kb. 1 órára ültem géphez, semmi sem volt, nemhogy ArmA (csak a srácoknak vett Lego Racers 2-vel mentem szinte, hogy megnyissak nekik új pályákat ). Nem tudom, mi lesz a helyzet Diablo fronton, de ha minden okés és időben hazaérek, megnézem végre én is a lentieket.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Írd meg légyszíves, mert Lackoval "futjuk itt a köröket" a háttérben és nála nem akar leszállni a fickókám!
Köszi!
The begining:
"Ottmaradt a térképen néhány piros marker. Azokat el kell tüntetni.
Simán ki tudok jönni a táborból. Jó tudom, ebben segítenem kell, de valamit kéne csinálni, mert ez így nem jó."
Igen, a markereket elfelejtettem empty-zni. A tábor: pedig próbáltam "nehezíteni" azon, hogy kerítést és a lőszeresládát pont úgy tettem le, "hogy ne lehessen simán kikúszni. Plusz a feladat is arról szól, szerezz fegyvert és likvidáld az őrséget (persze megértem, hogyha a palyer rájön, hogy "büntetlenül" elhagyhatja a tábort, akkor meg is teszi...)
"az első dolgo biztonságba helyezni a playert!"
Átvariálom ezt: igen valószínű, hogy mivel valóban teleraktam oroszokkal az utakat és környékét, egy ilyen járőr ráakadhatott a player czako-ra.
Obregani hid:
"Kicsit statikusak voltak a fiúk. Szép alakzatban álldogáltak, amíg ki nem nyírtam az összeset..."
A kis bénák...pedig riadóra (detected by east/switch) vannak állítva, elvileg az első lövések zajára kellene előrohanniuk a tanyáról.
"Még egy kis kötekedés: kiemeléskor a heli elszáll egy bazinagyváros felett... Hát szintem az ekkora városokban tuti van ruszki légvédelem."
A történet tanúsága és a briefng szeint a ruszkik demarkációs vonala Obreganig húzódik, mivel nem mernek továbbmenni a déli olajmezők felé, a UN fennhatóság miatt. Ha a map-et megnézed, ott abban a nagyvárosban UN troops van (fiktív), ezért nem tettem oda légvédelmet.
"a tornyot védő katonák meghallották a csatazajt és lerohantak a hegyről. Engem megleptek, de az embereim leszedték őket és így kevesebben voltak a védők a toronynál. Vagy ezt te csináltad így?"
Nem én csináltam, de érdekes és ha realisztikusnak hat, akkor annál jobb. Azért ezek szerint vannak az AI-nak jó "húzásai" is!
"Frankó, hogy nem rögtön van vége, ahogy meghal az utolsó, de még ennél a 2-3 sec-nél is adhatsz többet:5-8sec."
5 sec van megadva, de akkor felhúzom 8-10-re!
Fuel War:
"egy-egy fegyverből ne csak egyet rakj be, hanem mondjuk kettőt. És lőszerből is adhatnál bőségesen. Pl 203-as gránátból a 3 kicsit kevés. Legalább 8-at adj!"
Oké, megemelem a fegyver- és lőszerkiszabatot!
"És klassz a G36, de szerintem vedd ki, mert a jenkik nem használják."
Ja, ez nehéz kérdés: a valóságban nem használják, de egy player talán sóvárogna utána. Nehéz döntés, még morfondírozok rajta. Valóság vagy játékos-pártiság?
"nem volt UAZ hiba sem."
No ennek örülök.
Dawn seance:
"Mire leértem a hegy lábázhoz látom, hogy a szanitéc fentmaradt. Sehogy nem tudtam leimádkozni."
Lásd SamuG-nek írt válaszomat: sajnos ez van, valóban bénák a srácok, de le lehet őket hozni, nem kell őket agyongyilkolni
"Beültünk az uralba és mentünk a sorompóig, ahol cutscene: ambush. Ide it kellene savegame. Nem pipálódodtt ki (vagy piros x-elődött ki) a 2. feladat (az urálos)."
Igen sajnos ebben az egész küldiben kimaradt a savegame-k alkalmazása. A pipát megnézem, a feladatot valószínűleg elfelejtettem "DONE"-olni!
"Aztán Ixelből jött egy komolyabb csapat is."
Ez érdekes....Ixelbe nem is raktam le csapatot, vajh ők kik lehettek? Vannak az outpost őrök, van a konvoj, és vannak az a kóválygó járőr az EP előtt. Hát, nem tudom kik támadhattak Ixelből: szerintem a konvojból talán egy-két komi elbóklászott arra és ők lehettek azok. De direkt Ixelből támadó brancsot nem tettem le!
"Végül jött a heli és NEM SZÁLLT LE!"
Pedig a pénteki végső tesztelésemnél simán működött minden: füstgránát, "jövés-leszállás", utána eltépés.(Ugyanazt a szkriptet alkalmaztam, mint az obregani hídnál!) Oké, akkor átküldöm majd ezt a küldit Lacko!
Amúgy örülök hogy - a hibák ellenére - tetszett a Dawn. Az "apróságokat" akkor kijavítom, köszi a tesztelést!
Intro:
Czakó lefekszik-felkel-lefekszik...
Mission:
Ottmaradt a térképen néhány piros marker. Azokat el kell tüntetni.
Simán ki tudok jönni a táborból. Jó tudom, ebben segítenem kell, de valamit kéne csinálni, mert ez így nem jó.
Na szóval fegyver nélkül simán kisétáltam. És ekkor jött a gebasz: jön a cutscene és látom a filmet (persze fegyverem van, de nem ez a gond) mivel korábbra raktad a triggert (vagy beraktál még oroszokat) az igazi czakó (nem aki a cutsceneben van, hanem a player) ott marad a nappali világosságnál az oroszok prédájának. Elkezdődik a cutscene és úgy leszednek, mint egy kutyát (kb 5 másodpercig megy a cutscene) aztán látom magamat holtan és VÉGE.
Megoldás: mindig, amikor kamuplayer-t használsz egy cutscenében, az első dolgo biztonságba helyezni a playert! Mert ha közben megülik, akkor szopás. Az adott esetben ez azt jelenti, hogy a cutscene legeslegelején teleportálod a playert, ahova kell és nem a végén.
Obregani hid:
Fogtam egy jó kis gránátvetős M16-ot és kipróbáltam az előörsön annál a tanyánál. Kicsit statikusak voltak a fiúk. Szép alakzatban álldogáltak, amíg ki nem nyírtam az összeset...
A hídnál kicsit gyanús volt, hogy nincsen őrség ezen az oldalán. Szerinted nem kéne oda egy fel-alá járkáló kétfős őrség?
A városba bementem és írtottam rendesen, de jött a lastloon probléma: egy ruszki elbújt. Ezt kicsit uncsi volt üldözni. De legalább láttam egy naplementét. Javaslat: ha már csak két orosz él a faluban, akkor induljon el egy számláló és egy perc múlva legyen teljesítve ez a feladat (ne kelljen keresgélni).
Javaslat2: Az elején az előőrsben és a hídfő kevés védőjére is megtehetnéd, hogyha egyikük meghal (eggyel kevesebben vannak, mint az elején), akkor legyen rohangálás, meg minden ott a környéken és ne ilyen statikusan.
Helikiemelés: Jó volt minden, de a multkor (nem tudom, hogy csináltad, de állat volt, hogy fél méterrel a föld fölött lebegett a heli és nem tette le a kerekét) most meg szimplán leszállt. De jó volt. Csak egy javaslat: az ilyen kiemeléseknél a heli skillje mindig max legyen!
Még egy kis kötekedés: kiemeléskor a heli elszáll egy bazinagyváros felett... Hát szintem az ekkora városokban tuti van ruszki légvédelem.
RadioGaGa:
nagyon szupi, hogy maguktól is jönnek a katonák! Talán a rallypoint triggere lehetne egy picit nagyobb. nehéz pont belemenni.
Marha jó, hogy pont jött egy teherautó ruszki. Széttéptük őket darabokra. és eztán történt valami - ami az én hibám - és bár tök realisztikus, de megkönnyíti a player dolgát: a tornyot védő katonák meghallották a csatazajt és lerohantak a hegyről. Engem megleptek, de az embereim leszedték őket és így kevesebben voltak a védők a toronynál. Vagy ezt te csináltad így? Mondjuk nekem tetszett.
kegyetlen jó, hogy civilek vannak a főfaluban és pánikolnak is. Plusz valahogy a muszkák is okosabbak voltak. Megpróbáltak bekeríteni. Mondjuk én is okosabb voltam, mert amelyik utcát megtisztítottam, ott hagytam őrt, ami általában bejött, ha arra tévedt egy kübor iván.
Frankó, hogy nem rögtön van vége, ahogy meghal az utolsó, de még ennél a 2-3 sec-nél is adhatsz többet:5-8sec. Az pedig külön jó (többi küldidbe is mehet) hogy látjuk a végén a terepet. csak arra vigyázz az ilyen végső cutscene-knél, hogy eközben ne öljék meg a playert, mert akkor bukta az egész küldit.
Fuel War:
Intro: angol még mindig szar, de szerintem már bevetheted a stringtable készítőkét és akkor azzal könnyen tudjuk javítani itt a Dome-on vagy akár az Ofpecen is. A helyes angol bazi sokat lendítene a külföldi elismertségén az - amúgy nagyon jó kis - kampányodnak.
Szupi a fegyverválasztás az egész kampányban! csak néhány kérés: egy-egy fegyverből ne csak egyet rakj be, hanem mondjuk kettőt. És lőszerből is adhatnál bőségesen. Pl 203-as gránátból a 3 kicsit kevés. Legalább 8-at adj! És klassz a G36, de szerintem vedd ki, mert a jenkik nem használják.
Tök jó, hogy mászkálnak picit a specopsok. A rohadtaknak marha jó terepszinük van, mi meg szopunk a sivatagi álcával. Jó a toronyőr is. Bár a bázisról egyenként kifutú hülyék, nevetségesek és agyaggalamblövészet. )de ez nem a te hibád, tudom, hogy ilyen hülye az AI).
A tankokban megint nem voltak a tankisták, de ez azért van mert az ArmA-ban ha nincs benya, akkor kiszállnak. Ezt elvileg valahogy meg lehet akadályozni, majd megnézem, hogyan. Szóval itt mindig gond nekem, hogy egyenként, satchel-lel kell felrobbantanom a három tankot, mert senki sem lő rájuk. Amőgy minden simán ment, nem volt UAZ hiba sem.
dawn seance:
Az elején még azt írja ki, hogy night seance. Az eleje nekem elég nehéz volt: sötétben, szar helyen, visszaverni a támadást, úgy hogy a saját AI-m tök hülye. De szerencsére csak egy irányból jöttek. Plusz mentettem sokat. Jött a rádiózás, hogy menjöünk az uralhoz. (itt a végén egy savegame kéne) De persze még volt egy csomó ruszki az erdőben. Mire leértem a hegy lábázhoz látom, hogy a szanitéc fentmaradt. Sehogy nem tudtam leimádkozni. Max 1m-t mozdult, de többet enm. Sírva, de le kellett lőnöm, pedig szanitéc nélkül nagyon szar. Beültünk az uralba és mentünk a sorompóig, ahol cutscene: ambush. Ide it kellene savegame. Nem pipálódodtt ki (vagy piros x-elődött ki) a 2. feladat (az urálos).
Az ambushpointnál volt ezer ruszki. Azokat piszok nehéz volt. Kilométerről a homlokom közepébe találtak a távcső nélküli AK-ikkal. Kicsit idegesítő volt, főleg mivel már nem volt szanitécem. Aztán végre legyűrtük őket, de az ammoboxhoz nem lehetett hozzáférni, mert a doblodalba tetted a sátrat és az ajtaja olyan alacsonyra került, hogy csak kúszva (és úgy is trükközve lehetett bejutni) mindezt a küzdést kettő(!!!) darab satchelért (lécci legalább 5-öt!) és aztán ugyan ilyen 5 perces szívás volt kijutni is a sátorból.
leraktam a satcheleket, de az egyetlen AT gyerekem kinyomta a tankot (brdm? - nem láttam a kanyartól) és az egyik uralt. A másikat a puskagránátokkal szétkaptam és kicsit csatároztunk is, aztán irány a leszállóhely. Egy csomó magányos ruszkival találkoztunk, akik kóvályogtak, mint a libafos. Aztán Ixelből jött egy komolyabb csapat is. De végül őket is lekaptuk. Végül jött a heli és NEM SZÁLLT LE! De valamit elronthattál, mert tök máshol lebegett és tök máshol volt a piros füst: azaz te a ciklusban azt mondod neki, hogy doMove x, és azt csekkolod, hogy milyen messze van y-tól, azaz valami tök mástól. Ezért nem száll le, mert soha nem fog 15m-re megközelíteni y-t, ha egyszer x-hez küldöd. maj küld át, ezt szerintem pikk-pakk kijavítom, mert tökre látszott a gond.
Az volt a jó ebben a küldiben, hogy - ellentétben az előzőekkel - itt bazira érződött, hogy ellenséges területen vagyunk. Mindenhol jöttek a muszkák. Az meg csak kedves színfolt, hogy a mi diverzánsaink is ott voltak mindenhol. De jó volt nagyon. Pl amikor mentem az urallal a sorompóhoz, és megláttam, hogy katonák vannak ott, tök beszartam és a gázra tapostam, hogy elgázolom az összes rohadékot, mert nincs kedvem harcolni. Szerencsére jött a cutscene, mert különben kinyírtam volna egy csomó amcsit.
Czako "le-föl" mozgásával sajnos akkor nem tudok mit kezdeni, hiába van megadva neki az initben a "CARELESS" és "UP" parancs, valamiért ezeknek nem akar szót fogadni (Nálam például nem lefekszik, hanem "elrohan"...elég bénán néz ki, sajnos! Amikor meg nincs neki semmi az initbe megadva, akkor nálam szépen megáll...érthetetlen!)
A tempolomos rész: ez bug, nekem sem jönnek le (pedig az összes faszi skillje maxra van húzva!), ezért - bár tudom idegesítő - de visszamegyek értük és a templomtól jobbra lévő kis emelkedőre vezénylem őket és onnan már lejönnek.
A játék közbeni cutscene működött rendesen? Izgalmas küldi volt vagy már uncsi ez a sok robbantás: hogy érezted?
Még egyszer köszi, hogy időt szántál rá!!!!
Egyébként ITT külön köszönetemet fejezem ki az eddigi beta-tesztelésetekért! Rendesek vagytok nagyon
"Micsoda kétszínű alak ez a Bakter!" /Regős Bendegúz/
csak egyszer sikerült lejönnöm a dombról (de ekkor ketten már halottak voltak).
Bár gyanítom ez inkább ArmA bug lesz.
Amúgy eddig minden OK (még a hídas küldinél is végre simán be lehetett szállni a helibe) - de czako az oroszok bevonulásánál megint hülye (feláll, lefekszik, feláll lefekszik...így tovább...)
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
végig is játszottad?
Minden külsö jármüre vonatkozó action letiltva, egy fö interaktiv menü van mely tényleg csak olyan közel aktiválodik ahogy valójában is fellehetne kapaszkodni. Azt is lehet figyelni ha elindul a jármü akkor már ne tudjon beszállni ha közbe rányomott volna.
Homokzsák leküzdése is megoldható.
Persze ennek ellenére elvárható lenne hogy ez alapban igy legyen.
De azért a pozitivumokról sem szabad megfeletkezni!
SakHalin szigetén Vilyuyskban volt az a történés, hogy jónéhány házat nem jelenített meg a progi.
Csak emlékeztetőül:
PIII 667MHz
V7100Pro MX-400 64 MB VGA
256 MB RAM
Mint utóbb kiderült, a VGA hűtőventi időnkénti megszorulása okozta a jelenséget.
Storm
De Storm, neked már OFP-ben is voltak olyan érdekes bugjaid, amit soha senki más nem tudott összehozni (pl. emlékszel a falura ami csak félig jelent meg? ha jól emlékszem az is nálad volt). Szóval lehet, hogy ott nem csak az ArmA bughalmaza játszik be. Persze én csak tippelgetek, de nekem ezt a bugot se sikerült reprodukálni.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
Rendezvous with destinity zip, (8.4 mb).
Hát igen azért swappel mivel a rendszermemóriából vesz el a kártyának.
De akkor már ne az 1.05-el teszteled ezeket, külön valahova rakd fel az 1.08-at ha van annyi helyed!
Hát ez sikerült. (video)
Szóval szép meg minden, de egyáltalán nem hatásos. Bár az egyik tetőn ügcsörgő RPG-st felrepítette a "huzat" kb 50m magasra...
A Biosban is megnéztem, amit írtál és alapból 128-on volt, amit felnyomtam 256-ra. Megnéztem 1.05-tel de nem láttam különbséget, talán egy kicsit többet swappelt. Visszaállítsam?
A beállításaim az ArmA-ban:
Terrian det: Very low
Object det: Normal
Texture det: Low
Shading: Normal
Postprocess: Low
Anisotropic: Low
Shadow det: Low
Antialisaing: Low
Blood: Low
"Olyanoknak lehet,amit Konrad belinkelt,felhuztam magam rajta vazze!!!"
Ó, pedig nem akartalak felidegesíteni komolyan mondom, csak "láttatni" akartam elvakult "kockamarcik" fröcsögését, akik csupán azért teszik ezt, mert képtelenek megtanulni az ofp/arma - amúgy nem bonyolult - kezelési rendszerét. ("Jójaz vazze, csak menni előre, oszt puffogtatni a codban...") Meg aztán merő botorság összehasonlítani egy cod-ot az ofp-vel vagy az armával. Oké, nyeljük le, hogy az arma-nak f*s a grafikája No mindegy: kinek a pap, kinek a papné
"úgy érzem köztetek magam mint a kakukktojás.Nem voltam katona,nem vagyok programozó,nem tudok konvertálni
ofp-ből armába,nem érdekelnek a bugok,az 1.08 sem érdekel,engem csak a szerkesztés érdekel,ugyhogy ha lesz időm,visszatérek szerkesztési láma kérdéseimhez"
Szerintem ne érezd magad kakukktojásnak: pont az a jó - itt a topikon - hogy van aki programozó, van aki "konvertáló", van aki ex-katona, van aki haditechnika és military imádó, azaz ofp/arma rajongó! És ezutóbbi a legfontosabb és te is ezek közé tartozol, azaz ide!!! És ami még fontos: az, hogy szerkeszt valaki egyrészt "életben" tartja a játékot, másrészt azzal a szándékkal teszi, hogy más rajongóknak örömet okozzon, nem törődve azzal, hogy mennyi munkaóra és pöcsölés van ezzel! Én ezért tartom messzemenőkig tiszteletben pld. Lacko évek óta tartó munkásságát és mindazon ismeretlen srácok munkáit, akik az ofpecen vagy itt-ott-amott feldobják a netre a kampányaikat stb. Ez a véleményem fennáll azokra a kampányokra is (lásd VIRUS), amely nem tetszett, de a szándék és a kivitelezés a tiszteletreméltó dolog, szerintem. Úgyhogy lámázzunk tovább a szerkesztésben, jó munkát, ha lesz időd folytani...
illetve megvárom az új vga-mat és az eredeti armát.
Lacko,elküldtem a mission.sqs-t.
Hadd szóljak már bele ebbe az 1.08-tól szarabb nem szarabb dologba!
Nem vagyok programozó,nem értek a bugokhoz,nem voltam katona sem,
(biztos innen ered a háborús játékok iránti szeretetem),de engem nem tud zavarni az ha a házba beesik az eső,a falon nincs lövésnyom,de az sem ha nálam van a fegyver a gear szerint de csak az üres kezemet tartom.Nem is értem hogy aki szerkeszt ,ezek miért problémák.Olyanoknak lehet,amit Konrad belinkelt,felhuztam magam rajta vazze!!!
Anno az OFP sem ezektől lett nagy game ezt mindenki tudja,de a BIS sztem
kicsit könnyelmű lett,mondván ugyis vennni fogja a nép az armát,mivel
az OFP folytatása.(Vagy felturbózott grafikájú 2. része vagy mittomén.)
Mi lesz tegyük fel,ha kijön majd az OFP2 a codemasterstől,biztos lesz olyan
armás akinek elege van a bugokból meg a szarravaló peccsekből,és azzal játszik majd.
Multi:uristen milyen taktikai harcászatot várunk arma multiban olyanoktól akik a codon mega cs-n nőttek/nőnek fel?Utalnék megint Konrad
linkjére....Gondoltam ha meglesz az eredeti,kipróbálom a multit,de eszembe jutnak ezek a kisgyerekek....elhessegetttem a gondolatot .
Miért nem próbáljuk ki pl mi itt akik komoly emberekknek érezzük magunkat az armához.pl egy egyszerű user ,akár én vagy bárki nem csinálhat egy szervert?Ha már az arma.hu-is csak 3-4 emberke hentel...
Nah ez minden hirtelen felindulásból jött,úgy érzem köztetek magam mint a kakukktojás.Nem voltam katona,nem vagyok programozó,nem tudok konvertálni
ofp-ből armába,nem érdekelnek a bugok,az 1.08 sem érdekel,engem csak a szerkesztés érdekel,ugyhogy ha lesz időm,visszatérek szerkesztési láma kérdéseimhez!
Meggyőztetek,nem 8600 lesz hanem 7900gs vagy gt.Amelyikre lesz keret....
....ööö a feleség közbeszól
a kocsmás bug az tulajdonképpen meg feature, nem tudsz megfordulni mert a fegyvered beakad az asztalba szűk folyosókon sem lehet
http://armed-assault.hu/
Csak most, csak neked, hogy ilyet is láss:
Láthatatlan UAZ
Eredeti Arma (Angol)
1.08-ra pöcsölve
GeF8800GTX-en
2Gb RAM-mal
A "kocsmás" bugot meg magad is kipróbálhatod, akár a szerkesztőben is.
Storm
Demo Data mappából betöltöd a mc tankistae2.p3d utánna
1985 mappából az .rtm fájlokat mindegyiket lejátszod!
Nem talalom sehol a hozzaszolasok sorrendjenek a megvaltoztatasat (idoben novekedjenek, tehat a regebbi legyen feljebb). Meg a hozzaszolas elonezetet sem talalom. Pedig ezek par honappal ezelott me'g voltak :/
Mi kell, mert nekem fenntvan ez az Animation Viewer, használom is?! Tök jól állsz Icebird, gratula az eddigiekhez, komolyan mondom!!!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 06:11
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [2]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]