26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dragon Age

MattMatthew
#2304 MattMatthew [11783]
3-4 szintente nekimegyek Flementhnek, hátha sikerül... eddig még nem sikerült.
SPOILER
Morrigannel hamar jóban lettem és mivel a varázslótoronyba mentem leghamarabb hamar meglett a Grimoire, és így a Flementhes küldi.
Csak így nem tudom levágni. Varázshasználóm sincsen, a varázslónőt a toronyban levágtam. Azt meg nem akarom, hogy Flementh túlélje. Még a végén beleköltözik Morriganbe. Azt nem szeretnénk...

Man literally too angry to die

Válasz erre

MattMatthew
#2303 MattMatthew [11783]
Az, hogy mindenre rákattintok amire lehet meg felszedek amit tudok az megvan. Bár kevés a hely a tatyóban sokszor. Aztán most rájöttem, hogy azt a rakat összegyűlt ajándékot le kéne már passzolni, vszínű leginkább csapattársnak. Csak, ahogy gothmog is írta valamelyik treadben az ajándékozgatós-szépenbeszélős dolog ugyan játékban működik de ha az ember nem gerinctelen férget akar játszani akkor annyira nem nyerő.

Mondjuk Alistert és a bárd csajt meg kéne tartani vhogy és egyelőre eléggé csökkennek náluk a pontjaim. (Morrigannél ajándék nélkül ment maxra)

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.10.25. 15:28
Balanses
#2302 Balanses [2136]
"...ez az első játék amiben nincs annyi pénze a karakteremnek mint a szemét." Szedj össze minden cuccot, amit csak tudsz és ad el őket, egy idő után egész szép summát lehet kikerekíteni belőle. Plusz ha nem is olvasod a kódexbejegyzéseket, szerintem gyűjtsd őket, mert azokért is xp jár.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2011.10.25. 08:04
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#2301 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5159]
Nos, a Flemeth csata a következőképp oldható meg legkönnyebben (szerintem):

SPOILER
Ha magad is íjász karakter vagy, akkor egy távolsági harcost vigyél még magaddal (Wynne, Pala -mert ő tud dobálni is- vagy Leliana), ha meg kardoscsákó, akkor kettőt ezek közül.

Kell még egy vagy kettő harcos karakter, Alistair, Oghren, Sten, Pala közül valaki/valakik.

Az egyik távolsági karakter maradjon nagyjából Flemeth ajtaja előtt, a másik a ház háta mögé, úgy, hogy eltalálják. A közelharcos karakterek meg rohanjanak fel hozzá, és mindig menjenek úgy a háta mögé, hogy ne tudja eltalálni őket Flemeth. Persze, még így is aprítani fogja mind a négyet, adagolni kell a gyógyitalokat, de ha folyamatosan körözöl körülötte, meg fog mindig perdülni.

Szóval én így tudtam megcsinálni.

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2011.10.25. 08:04
MattMatthew
#2300 MattMatthew [11783]
Az! És régóta ez az első játék amiben nincs annyi pénze a karakteremnek mint a szemét.

SPOILER
Bár az rosszul esett, hogy Flementh kb 10 mp alatt lenullázta a legtöbb hpval rendelkező karaktereimből álló csapatot. Azt mondjuk írták is vhol, hogy azt a küldit majd csak 12. szint után érdemes.
Szóval majd visszatérek oda, mert azt a nőszemélyt le kellene vágni, nehogymár Morriganba költözzön!

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.10.24. 23:15
Balanses
#2299 Balanses [2136]
Naugye, hogy egy b***tt jó játék!

Válasz erre

Előzmény: MattMatthew 2011.10.24. 19:55
MattMatthew
#2298 MattMatthew [11783]
Brilliáns! Morrigan hatalmas! Alister is vicces. Zseniális szövegek!

Bár egy NWN2-höz képest nehéznek érzem. Legalábbis ott a harcosomat csatakor elég volt ilyen "menj fiám, vágd le" szinten ráküldeni a legnagyobb ellenre és megoldotta. Itt már kevésbé. Ez nem feltétlenül baj, mert így volt, hogy nem tudtam a legoptimálisabb megoldást választani... kicsit életszerűbb.

Man literally too angry to die

Válasz erre

MattMatthew
#2297 MattMatthew [11783]
Meh... most kezdtem el, de valahogy nem bírom beleélni magam. Egyelőre csak azon nevettem jókat, hogy a Caotic Evil válaszok/tettek menyire viccesek.

Majd talán holnap. Bár valahogy mióta megismertem az ME-féle rpg felfogást ezafajta játékmenet nem tudom mennyire lesz élvezetes.

Man literally too angry to die

Válasz erre

xyzw
#2296 xyzw [755]
Megoldódott, elég volt egy dupla katt a file néven.

Válasz erre

Előzmény: xyzw 2011.09.08. 17:04
xyzw
#2295 xyzw [755]
Olyankor mit lehet tenni, ha egy régi játékállás betöltésénél azt kéri, hogy "olyan valaki lépjen be aki rendelkezik a prémium tartalom futtatásához jogosultsággal !" Ez lenne a gólemes küldetés, ami nekem le van töltve, mint ingyenes tartalom. Tehát megvan !

Válasz erre

molgyorgy
#2294 molgyorgy [6]
Dragon Age Warden's Fall episode 3 (HUN sub)
http://www.youtube.com/watch?v=AcSbsQetfv8

Válasz erre

Hjarnaldsson
#2293 Hjarnaldsson [8]
Más is találkozott azzal a jelenséggel, hogy bizonyos részeknél nehezebb fokozatra állítva könnyebb?

Válasz erre

Aribeth
#2292 Aribeth [2608]
Igen, egy nap úgyis ez lesz a vége, mert például a DA2 a legjobb grafikai beállításokat eleve csak Vistától felfele engedélyezi.

Válasz erre

Előzmény: McAnt 2011.07.19. 15:26
McAnt
#2291 McAnt [332]
Lehet inkább rendszert kéne váltanod

A szent tehenekből lesz a legjobb hamburger.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.07.19. 10:20
Balanses
#2290 Balanses [2136]
nemtudom mi a problémátok nyelv ügyileg, én Win7-re bármikor bármilyen nyelvre feltudom telepíteni, sőt telepítés után is tudok rajta nyelvet változtatni.

Válasz erre

Aribeth
#2289 Aribeth [2608]
Köszönöm, hogy megnézted!

off
Gothmog: Igen, mindig trükköztem, hogy az angolt kapjam, ezt előadtam vagy hatszor, soha nem volt vele gond. Aztán amikor úgy döntöttem, hogy kipróbálom a magyart, először fel se akarta tenni, majd nagy kegyesen megadta magát, de utána nem akart elindulni a játék. Ezt is eljátszottam legalább négyszer. Értetlenül állok a probléma előtt, előfordulhat, hogy magát a rendszert (XP) kellene majd újrahúznom.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.07.18. 19:21
Balanses
#2288 Balanses [2136]
nem "Új Medál" hanem "Új vívmány elérve". Bocsi

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.07.16. 11:52
subject17
#2287 subject17 [6787]
Nekem amúgy Win7 alatt sem volt semmi gondom a játékkal - még mindig nincs -, szóval ez sem egy garantált dolog.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.07.17. 18:14
gothmog
#2286 gothmog [5048]
Furcsa, mert anno ahhoz kellett trükközni, ha nem magyarul akarta telepíteni az ember.

Win7-ed van? Csak mert akkor a hardveres konfigurálásnál lesznek gondok (de csak telepítés után, első indítás előtt). Nálam például a kívánt felbontást nem is tudtam elérni alapból, csak manuális .ini file szerkesztéssel. (Anno XP-n simán ment, win7 alatt valamiért nem)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.07.17. 17:56
Aribeth
#2285 Aribeth [2608]
Köszönöm szépen!

Gothmog: rendben, a ME3 topikba be fogom linkelni. Ott is lesz egy-két kérdésem, mivel az eredeti lemezem egyszerűen nem engedi a játékot magyarul telepíteni.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.07.16. 17:32
Balanses
#2284 Balanses [2136]
XY helyesli vagy XY nem helyesli.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.07.16. 14:21
gothmog
#2283 gothmog [5048]
Majd kérünk linket, ha végeztél a fordítással!

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.07.16. 14:21
Aribeth
#2282 Aribeth [2608]
Köszönöm!
Egy Mass Effectes képregényt fordítok, amiben vannak DAO-s poénok is, és gondoltam, ha van rájuk hazai szakzsargon, akkor azokat használnám. Az approve-disapprove a helytelenít-helyesel, ez az, ami olyankor került elő, amikor az adott csapattárs egyetértett a döntéseinkkel vagy kiakadt tőlük.
Emlékeim szerint a játékon belül nem lehet nyelvet váltani, úgyhogy ahhoz, hogy megnézzem ezeket magyarul, elvileg újra kellene telepítenem tokkal-vonóval-DLC-vel.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.07.16. 11:52
Balanses
#2281 Balanses [2136]
az Achievement Unlocked az Új Medál (asszem), a másiknál meg passz, gondolom a szövegkörnyezettől függ. Miért?

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.07.16. 08:59
Aribeth
#2280 Aribeth [2608]
Egy kis segítséget szeretnék kérni: az olyanokat, hogy XY approves/disapproves és achievement unlocked, hogy fordították le a játékban?

Válasz erre

subject17
#2279 subject17 [6787]
Skills \ Combat Tactics

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.06.16. 13:36
Balanses
#2278 Balanses [2136]
Jajj eszembejutott, hogy miért piros. Fejlődésnél lehet pontokat osztogatni a Képzettségek lapon (angolul nem tudom, hogy mi) pl. a Befolyásolásra, Harci gyakorlatra...stb, és van olyan hogy - a legutolsó sor - Harci taktikák. Na azokra kell pontot adni és akkor feloldja a taktikai menün a pirosságot, és plussz taktikai fiokokat ad hozzá. Szoval azokat fejleszd és akkor nemcsak elmúlik a pirosság hanem 6-8 sorod is lesz már.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.06.16. 13:29
Balanses
#2277 Balanses [2136]
Na megnéztem én sem jöttem rá, hogy mitől piros. De a beállításoknál (a taktika lapon) menny arra, hogy Egyéni 1,2 vagy 3 és akkor kiüríti az összes sort és egy sem lesz piros.

Válasz erre

Előzmény: Hjarnaldsson 2011.06.16. 11:20
Hjarnaldsson
#2276 Hjarnaldsson [8]
Az említettekhez nem volt szerencsém, viszont asszem nem is a Sacred-ből, hanem a Diablo 2-ből emlékeztem a dárdára.
A mellőzését nem annyira értem, mert igaz hogy ki kell hozzá dolgozni a fejlődési fát, meg animálni kell a mozgást, de minimum annyira látványos, és élvezetes, mint az egykezes kard(ok) (a kétkezes nehézfegyvereket meg mossa...)
Poén, hogy a Dungeon Siege 2-ben meg volt animálva elég korrektül és a repertoár is változatos volt, ha jól emlékszem, csak épp az ellenség kiváltsága volt...

Vicces DA-fejlemény - emlegettem a "piros sor" problémáját a taktikai táblán, namost lecsúszkáltam az amgarraki gólemekhez megnézni, mi a fennforgás, ahol ugyanúgy pirosak az Enemy feltételek, viszont odalent működnek. szóval lol.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 22:56
gothmog
#2275 gothmog [5048]
Sacred stílusú játékok közül a Titan Quest-ben volt (vagy ezerféle dárdával) olyan karakterfejlődési lehetőség, ami kifejezetten a dárdákra/lándzsákra feküdt rá. (No meg ott van a jó öreg Diablo2-es dárdás amazon is).

Kicsit más stílusban, de a Greyhawk: The Temple of Elemental Evil-ben (ez körökre osztott harcrendszerű, D&D 3.5-es szabályokat használó, klasszikus jellegú számítógépes szerepjáték) kifejezetten kemények a különféle szálfegyvereket forgató karakterek. Ugyanis itt figyelembe veszik a fegyver hosszát is, és ugye szálfegyverrel messzebb lehet elérni. Amit nagyon keményen ki is lehet használni a játékban.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Hjarnaldsson 2011.06.15. 22:48
Hjarnaldsson
#2274 Hjarnaldsson [8]
...ez akkor ilyen háztáji specialitás lesz nálam.
Eleve piros a sor teljesen függetlenül a megadott akciótól. Mintha az Enemy feltételek eleve végrehajthatatlanok lennének.

Bekapcsolódva a diskurzusba, a kétkezes közelharci téma engem a Dungeon Siege 2-ben nyert meg. Ott aztán lehetett oszlatni vele..
Amit viszont kegyetlenül hiányolok, és rendre kifelejtenek minden játékból, az a dárda (nem akarok hülyeséget mondani, talán a Sacred-ben volt).

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 22:22
gothmog
#2273 gothmog [5048]
Szerepjáték terén meg ritka egysíkú vagyok, időnként eldöntöm, hogy akkor most gonosz leszek, de az első nincstelen árvánál dől a nagy elhatározásom.

Most mondjam azt, hogy baromira ismerős a szituáció?

Gonosz karakterrel játékot csak egyszer vittem végig. A SW:KotOR2-őt, ahol főleg Kreia személyében megvolt a filozofikus alap és a kellő mélység ahhoz, hogy ne csak valami szimplán bugyuta gonosz karaktert kreálhassak/irányíthassak, hanem legyen értelme "hidegnek" lenni, no és azok a végtelenül cinikus/megalázó szövegek, amiket ellőhetett a karakterem is segítettek abban, hogy bele tudjam élni magam egy ijfú sith szerepébe. Sőt, ott néha kifejezetten élveztem a gonoszkodást
Viszont mindig szigorúan csak egy lézerkarddal nyomultam. Én ugyanis még az eredeti trilógián nőttem fel

Ja, meg egyszer próbáltam BG sorozatban olyan bárdot játszani, aki Chaotic Neutral és pénzfeldobással dönti el, hogy segítsen-e vagy genya legyen, de egy idő után nagyon zavart, hogy ennyire következetlenül kaotikus legyek. Félbe is hagytam még BG1 fele táján.

Ezeken kívül kb. egy óránál tovább sohasem tudtam gonosz karakter bőrébe bújni. Valahogy nem megy az öncélú gonoszkodás, még játékból sem.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.06.15. 22:16
Aribeth
#2272 Aribeth [2608]
Oghrennel azt csináltam a kiegészítőben, hogy valahányszor új karakter került a csapatba, addig rohangáltam kettejükkel a Vigil's Keep előtti téren, amíg a törp ki nem készítette a friss husit.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.06.15. 22:29
Balanses
#2271 Balanses [2136]
Jaja igen tényleg, most hogy mondjátok már beugrott, tenksz.
Én a kiegészítőben Oghrent mindig amgammal vittem már csak a beszólásai miatt is.

Válasz erre

Aribeth
#2270 Aribeth [2608]
Azt elhiszem, a szintén íjász Leliana is veszélyes volt.
Az Awakeningben az elfogultság és a praktikum szóltak közbe. Én mágus voltam. Anderst mindenképp a csapatban akartam tartani, mert szerettem hallgatni, ahogy a többi karakter agyát húzta. Ez máris két távolsági harcmodorra szakosodott ember. Maradt két hely, amiből egyet az aktuális küldetéshez szükséges karakternek tartottam fel, és kellett egy állandó harcos az élvonalba. Oghren jópofa, de elég volt belőle az Originsben, Sigrun is aranyos, de kissé untatott.
Justice nagyon érdekes, de sajnos őt csak csak a végén szedtem össze, úgyhogy addigra már Nathaniel lett a kiskedvenc. Három, Velannával együtt négy távolról lövöldözős emberrel viszont nem tudtam volna huzamosabb ideig elboldogulni, kellett legalább egyvalaki, aki elvonja az ellenség figyelmét. Így lett Nathanielből kétkezes harcos.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 22:05
gothmog
#2269 gothmog [5048]
Tudom-tudom, de pénteken, mielőtt hazaindultam volna még véletlenül lehívtam a leveledet a munkahelyi levelező progimba (fizikailag is arra a gépre mentődött le a levél), így a hosszú hétvégén nem tudtam itthon elolvasni, bent pedig sok volt a tennivaló tegnap is és ma is, így nem jutottam még el oda, hogy végig is olvassam/végigbogarásszam a linkeket. De ami késik, nem múlik.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2011.06.15. 22:21
gothmog
#2268 gothmog [5048]
Aribeth 2258-as hsz-ét ajánlanám (a linket).

Nekem különben, ahogy visszaemlékeztem most, nem volt soha ilyen "piros sor" problémám. Nem tudom, hogy Nálad mi lehet a probléma.

Próbáld ki úgy, hogy Enemy: Nearest Visible, és arra megadsz egy varázslatot vagy skillt. Vajon akkor is bepirosozza-e?
Illetve nézd meg, hogy aktív-e a taktika (nincs-e kikapcsolva (disabled), akár az adott sor, akár az adott karakter egész taktikai beállítása).

Ha másképpen nem megy, akkor pedig kiindulhatsz előre megadott verziókból (pl. varázsló típusú karakternél damager, healer stb.), és ott legfeljebb kikapcsolsz olyan sorokat, amiket feleslegesnek tartasz, vagy átírsz egyet-egyet.

Nincs más ötletem most így hirtelen.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Hjarnaldsson 2011.06.15. 22:12
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#2267 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5159]
No jó kend, átsiklottam felette, de kend is tartozik ám emillel!

Nos, az ASoIaF-t a te és Aryx ajánlására olvastam el, és ha már párhuzamok, a DAO és Weis-Hickman-féle DL Krónikák között is lehet hasonlóságokat felfedezni, nagyon lentebb ezt ki is fejtettem még tavaly.

Szerk.: A DAO is közrejátszott, de igazából akartam végre egy nem hőshentes, sötét tónusú történetet olvasni, és ez itt meg is lett.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 21:59
Aribeth
#2266 Aribeth [2608]
Kétkezes harcmodor rulz! Szinte mindenben ezt preferálom, még a Kotorban is két lézerkardot suhogtattam. Mágussal utoljára talán a Diablóban játszottam, viszont a DA2 után kíváncsi voltam a kaszt szemszögére, így indítottam egyet a DAO-ban - és nem bántam meg, nagyon élveztem a háttérbe vonulós, agyalósabb üzemmódot.

Paladin vagy rugó: alapvetően nagyon csípem a paladinokat, a messengertől kezdve majd' minden olyan fórumon, ahol lehet egyéni címet választani, a fallen paladint írom be (ja, valakinek az agyára ment, hogy öt éve Aribeth a nickneve), de játék terén, hát... A gyorsabb, ruganyosabb karaktereket szeretem, és mellesleg az se hátrány, ha magam is ki tudom nyitni a ládákat, úgyhogy marad a szimpla harcos, illetve a DAO-ban a rugó.

Szerepjáték terén meg ritka egysíkú vagyok, időnként eldöntöm, hogy akkor most gonosz leszek, de az első nincstelen árvánál dől a nagy elhatározásom. Maximum azt variálom, hogy végtelenül udvarias legyek (kivéve a gonoszdikkal, őket lehet alázni), vagy poénkodós-beszólogatós p*csa. Utóbbi szórakoztatóbb. A DA2-ben eddig egy diplomatikus rugóval játszottam, de elegem van abból, hogy a többi önfejű karakter így is, úgy is tesz Hawke fejére. Legközelebb egy nagyszájú, világra sértődött mágus leszek, akinek égig érő komplexusai vannak az apostate léttől, az arany középút pedig mehet a fenébe.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 21:57
Hjarnaldsson
#2265 Hjarnaldsson [8]
Így van, azzal nincs is gond, hogy nagyon egyszerűen beállítható.
A problem ott van, hogy ha a feltételt (pl Enemy: ....) beállítom, akkor eleve piros az egész sor, mit amikor egy adott feltételhez kivitelezhetetlen akció társítást adsz meg.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 20:42
gothmog
#2264 gothmog [5048]
Kemény volt ő azért íjjal is. Én nem "bántottam" volna a skilljeit. Bár az igazat megvallva nem sokat használtam. Nálam Anders, Justice (nagyon jó tank volt, emellett ötletes karakternek tartottam), valamint harmadik karakternek éppen mikor kicsoda (néha Ogren, néha Sigrun, néha az elf lányka, éppen aktuális/érintett quest-től függően).

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.06.15. 22:01
Aribeth
#2263 Aribeth [2608]
Ahogy Juraviel mondja, ő az a rugó karakter, aki az Awakeningben jelenik meg. Howe papa fia (azé a tenyérbemászó képű gazemberé, aki kinyíratta a Cousland családot, aki Loghain jobbkeze volt, és akit Tim Curry szinkronizált), és mivel érthető módon kiakadt azon, hogy a Howe-birtokot átpasszolták a wardeneknek, először bosszút akar állni, de be lehet őt sorozni a csapattársak közé.
Alapjáraton íjjal nyomul, de hat aranyért átvariálhattam a képességeit. Mondjuk, így is necces volt, amikor a Motherhez Nathaniellel és három mágussal mentem le.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.06.15. 21:50
gothmog
#2262 gothmog [5048]
2246-os hsz. Jól emlékszem, mahdi?

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Juraviel.Ihuan.Bedvin 2011.06.15. 21:52
gothmog
#2261 gothmog [5048]
Hát igen. Nekem az első karakterem egy talpig becsületes ember nemes ifjú (harcos) volt, aki kétkezes fegyverekkel suhogtatott. Irtózatosan nagyokat tudott beütni, csak kicsit lassúcskán. A legtöbb szerepjátékban különben ilyesmi karaktert szoktam játszani elsőre (ahol lehet, ott paladint )

Azután a második karakterem egy már nem egészen talpig becsületes (inkább amolyan szarkasztikus/vidám csínytevő) ember nemes ifjú (tolvaj) lett, aki két tőrrel nyomult. Állandó Momentummal (miután megtanulta persze). Csak egy kis helyezkedésre volt szükség vele a csatákban, és úgy aprított a két tőrrel, hogy az bármelyik harcost lesápasztotta volna. Ugyan a maximális sebzése (legalábbis az alap DAO-ban) meg sem közelítette a harcos karakteremét, mégis sokkal több lényt nyírt ki, és összességében sokkal több sebzést osztott ki a két tőrrel. Egyszerűen gyilkos kemény tud lenni egy dupla tőrös rugó a DAO-ban. Csak jobban oda kell figyelni rá.

(Ezen felbuzdulva a DA2-es karakterem is rögtön egy kéttőrös rugó lett És nem is bántam meg. Egyrészt a szarkasztikus szövegek is nagyon jól mentek hozzá. Másrészt kipróbáltam utána egy harcost is futólag, de az a kanyarban sincs hozzá képest. Nem is tudom, a DA2-ben kicsit elszúrták szerintem. A harcos inkább csak tankolni, ellenfelet húzni jó, sebzésben egy rugó egyszerűen ronggyá alázza...)

Úgyhogy, bár az olyan klasszikus crpg-kben mint a BG sorozat rendszerint a lovagokat preferálom fő karakterként (Inquisitor!), de a DAO sorozatban abszolút rogue párti vagyok. Nagy móka velük

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.06.15. 21:33
Juraviel.Ihuan.Bedvin
#2260 Juraviel.Ihuan.Bedvin [5159]
A kiegészítő lemezben egy társkarakter, akinek ha megkegyelmezel, csatlakozik hozzád.

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2011.06.15. 21:50
Balanses
#2259 Balanses [2136]
Őőőő...most hülyeséget kérdezek...de ki az a Nathaniel?

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2011.06.15. 21:33
Aribeth
#2258 Aribeth [2608]
A Momentumot nagyon szeretem, már Alistairre (kard+pajzs) és Nathanielre (íj) is rákényszerítettem a kétkezes harcmodort. A területre ható varázslatok automatikussá tétele valóban életveszélyes, a kedvencem az volt, amikor az árvaházas küldetésben Morrigan rendszeresen kinyírta Ser Ottót a flame blasttel, de az is roppant kellemes, amikor a mágusok az ellenséggel együtt belőlem is fagyasztott csirkét csinálnak a cone of colddal. Apropó, cone of cold. Aranyat ér. Amikor egyedül kóborolok a rühes fade-ben a mágustorony végén, általában ez ment meg attól, hogy egy gólem ráüljön a fejemre.

Részletesebben a taktikáról:
http://dragonage.wikia.com/wiki/Tactics

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 19:23
gothmog
#2257 gothmog [5048]
Most nincsen fent a játék a gépemen, így nem tudom élesben megnézni, hogy mire gondolsz, de amit írsz, az elvileg nagyon egyszerűen beállítható.

Azt mondod például Morrigan-nek (ha a csapatban van és ismeri a paralizálást), hogy ha Elit vagy magasabb besorolású ellenfelet lát, akkor Bénítás varázslat. És ennyi. Működnie kell (nálam működött).

Vannak persze bonyolultabb lehetőségek is. Például mondhatod azt, hogy ha Elit vagy magasabb beosztású ellenfelet lát, akkor ugorjon a következő pontra.
Következő pontnál pedig megadod, hogy ha az ellenfél mellett még - teszem azt - további három ellenfél ácsorog), akkor Tömeges Bénítás mehet rá.

(Nem tudom, hogy a magyar nyelvű verzióban így hívják-e ezeket a dolgokat, én mindig angol nyelven telepítettem eddig)

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Hjarnaldsson 2011.06.15. 19:36
Hjarnaldsson
#2256 Hjarnaldsson [8]
Köszönöm az infót
Hohohóó, juteszembe!
Ha már itt vagyok, megkérdezem: a taktikai automatizmusoknál rengeteg feltétel eleve piros színt kap, és nem működik. Ha jól emlékszem akkor az egész 'Ellenség' feltétel szekció.
Ezzel mi a harci helyzet? Mert az például különösen csábító, teszemazt nagyon szívesen beállítanám, hogy a lőtávolba kerülő XY osztályú ellenség egyből kapja arcába a ívet, de ez nem fog éles helyzetben megtörténni. A beállítások feltételét eddig csak a csapattagok állapotára tudtam szabni.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2011.06.15. 19:23
gothmog
#2255 gothmog [5048]
Persze, én nem is szoktam túlbonyolítani a taktikai beállításokat.

Rendszerint csak arra megyek rá, hogy:

1. Mikor igyanak gyógyitalt

2. Gyógyítani/buffolni képes varázsló mikor gyógyítson/segítsen ki

3. Ha szenyó ellenfél tűnne fel (elit vagy jobb, vagy esetleg varázshasználó stb.), akkor milyen válogatott szívatásokkal ajándékozzák meg automatikusan a csapat tagjai.

4. Területre ható varázslatot sohasem teszek be az automatikus taktikai elemek közé, mert egy-egy rossz helyen robbanó tűzlabda például oltári bajokat tud okozni. (Már ha nem easy-n nyomja az ember)

5. Bizonyos skilleket állandó jelleggel járatósra állítok be (pl. Indomitable-t kétkezes fegyverrel harcolónak vagy a Momentumot a két egykezes fegyverrel harcoló karakternek). Így nem csata kezdetén kell ezeket bekapcsolni (és megy el velük értékes idő).

És szoktam még egy-két finomabb dolgot állítani, de azok már nem olyan lényegesek.

Ja, és a fő tanács! Óvatosan, lassan haladni a veszélyesnek tűnő helyeken! Sokszor abból van a probléma, hogy felelőtlenül beleszalad az ember egy szörnycsapat közepébe, és háromszor annyi ellenféllel kell hirtelen megküzdenie, mint amennyivel különben, kis óvatossággal megúszhatta volna.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Hjarnaldsson 2011.06.15. 19:13

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.