Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins
A legutóbbi Dragon Age: Origins cikkek, hírek
19727 levél
Válasz 10.08.14. 23:50 #2004
Peace
Olyan kérdésem lenne, hogy Awakening-be hogy a bránerbe hozom elő a rúnakészítő ablakot? Elvileg képességnek kéne lennie, de ott nem lehet rákattintani. Egy Mesteri tűzrúnát szeretnék elkészíteni, meg is vettem hozzá a "receptet", de az sem jelent meg az inventory-ban. Egyszer a leges legelején sikerült valahogy elővarázsolnom, de most nem megy. Jah, és jóféle tűzbalzsamba belefutok majd valamelyik árusnál vagy azt is nekem kéne összekotyvasztanom? Mondjuk ahhoz még receptet sem láttam sehol.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1087 levél
Válasz 10.08.14. 16:52 #2003
richy25
YEA! életem legnehezebb harca volt, de csak kinyírtam azt a lotyót
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
3810 levél
Válasz 10.08.14. 16:27 #2002
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Most, hogy Lotheringben vagyok a törpenemessel, és el lehet küldeni magunk mellől Morrigant. Ki fogom próbálni, mentés nélkül, és visszamegyek Flemeth-hez, hogy ott lesz-e. Volt olyan elvetemült, aki ezt kipróbálta?
1087 levél
Válasz 10.08.14. 16:15 #2001
richy25
utóbbi

Most épp Jarvinával küzdök, hááát... húzós a csaj, pláne, hogy íjászok, meg orgyilkosok veszik körbe. Fehéragyarral is megszenvedtem, de csak sikerült.. ez is fog!
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
4163 levél
Válasz 10.08.14. 12:56 #2000
gothmog
Szerintem két ellenség jöhet szóba. Vagy a trónteremben (kapcsolók állítgatása után) megjelenő, vagy pedig a szokásos "üvegcséből" előbújós mumus...
Endure. In enduring, grow strong.
3810 levél
Válasz 10.08.14. 12:53 #1999
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ments már ki egy képet, és tedd fel képhostra, vagy máshová, lehet, hogy úgy könnyebben tudnék mondani, mert nem emlékszem.
1087 levél
Válasz 10.08.14. 12:48 #1998
richy25
Sziasztok! Lenne 1-2 kérdésem:

Egyrészt, Orzimmarban, a királyi palotában.... maradjunk annyiban, hogy ráakadtam egy igen erős ellenségre. Aki tudja, miről beszélek, attól kérdezem: Van ezeknek valami gyengéjük? Akárhogy támadtam, meg se kottyant neki. Egy ideig elkerülöm a környékét, de akkoris.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
3377 levél
Válasz 10.08.11. 20:17 #1997
Sucee
Indítottam egy új játékot (megjegyzem a City Elf origin story nagyon tetszett), elkezdtem beszélgetni Morrigannel a lotheringi táborban...
Interrupt WIN
Amikor az a fazon besétált a képbe az értelmes arcával, nagyon felröhögtem.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
23 levél
Válasz 10.08.10. 13:14 #1996
Italo Balbo
3377 levél
Válasz 10.08.10. 13:07 #1995
Sucee
Installnál nekem minden nyelvet engedett, én angolul is tettem fel. Szerintem csak a Mass Effect 2-nél nem lehet.

(Installálás után nem hinném, hogy meg lehet változtatni, hacsak nem valami fájlok lecserélésével.)
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
23 levél
Válasz 10.08.10. 12:35 #1994
Italo Balbo
Hello! Lehet vhogy a magyar Dragon Age-t visszaangolosítani? Elvileg a CDGalaxisnál azt írták, hogy nem lehet tisztán angolul játszani, de hátha van vmi házi praktika
3810 levél
Válasz 10.08.08. 23:18 #1993
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Félretettem a máguskaraktert, és most egy törpe nemessel indultam el. Az tetszett rögtön az elején...

SPOILER
...hogy a szokásos "bunkó" BioWare-es válaszok itt azok voltak, hogy az egyszerű népet arra sem méltathattuk, hogy mi szólunk hozzájuk, hanem Gorimot kérhettük meg erre.

A kedvenc, amikor megállít a Királyi Testőrség parancsnoka és kb. ez volt az egyik válasz:

Gorim, nem emlékszem, hogy megengedtem volna, hogy megszólítson.

Egyébként tudtam Bhelen egy suttyó alak, jól tettem, hogy nemesemberként nem mellé álltam.
3810 levél
Válasz 10.08.07. 11:55 #1992
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Zevran:

SPOILER
Zevran engem meg elárult, pedig még pagonyelf kesztyűt is adtam neki, emlékeztem a történetre az édesanyáról.

Lehet az nem tetszett neki, hogy megmondtam fejezze be azt, hogy "vágyakozva néz". Áááá.

Viszont gyorsan fűbe harapott, Wynne-Morrigan ráküldött egy inferno-jégverés-földrengés-villámvihar kombot, és a társaival egyetemben gyorsan elhullottak.

3377 levél
Válasz 10.08.07. 11:47 #1991
Sucee
Hát, most egy alapban kegyetlen karakterrel játszom, szóval igen.

SPOILER
De meg is szívtam eléggé, nem volt túl egyszerű megölni a legvégén mindenkit... Az volt a szerencsém, hogy előtte nem nagyon használtam gyógyitalokat, mert Witherfang és a farkasai ellen el kellett használnom a készleteimet

Először amúgy Zevrant is megöltem, csak rájöttem, hogy nincs másik Rogue a csapatomban.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
3810 levél
Válasz 10.08.07. 11:25 #1990
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Eszmélés, végigvittem tegnap előtt, csak megvártam, amíg valaki kommentel, hogy ne legyen három az enyém egymás után.

Nekem a vége:

SPOILER
Nehéz döntés volt, mert elfogadtam az Építész ajánlatát, és Igazság ellenem fordult. Ezt már sejtettem akkor, amikor Velannát befogadtam a sorainkba, és bár nincs problémám az igazság mellett való elköteleződéssel és kiállással, itt nagyobb távlatokba néztem.

Tudtam, hogy lesz egy pont, amikor nem fog velem egyetérteni.

Bár megdöbbentem, hogy ő maga okozta a Veszedelmet, annak lehetősége, hogy soha többé ne forduljon elő... Igaz, maga is éjfattyú, és az ezt megelőző tettei sem adtak okot a bizalomra, de ezt a lehetőséget nem szalaszthattam el.

A végső animáció utáni szövegek szerint a kezdeti bizalmatlanság, intrikák után, azután, hogy nem találták az Építészt, a parancsnok jó és nemes vezetőnek bizonyult, Amaranthinet újjáépítették, és Anders két év "kimenővel" visszatért hozzá.

Aztán egy napon a parancsnok távozott. Gondolom ezzel már megalapozták a fix karaktert, pedig szívesen vittem volna tovább a második részbe.


Egyébként kíváncsi vagyok, hogy oldják meg, hogyha párhuzamosan is fut a történet a második részben, hogy az első részbeli döntéseink is látszódjanak.

Venefius

Na, aki a kapunál volt, az tényleg nehéz volt, megizzasztott rendesen. A sárkányok közül, míg nem jöttem rá Flemeth legyőzésnek trükkjére, addig mindig legyakott.

Viszont a hamvak küldetésénél a hegyormon ki tudtam használni a sárkánynál egy bugot:

Katt

Futottam előle, mikor utánam repült, azon a helyre, ahol a képen van, beszorult, nem tudott se felrepülni, se megfordulni, így Morrigan-Wynne párosával simán legyőztem.

Sucee

SPOILER
Komolyan lemészároltad a farkasokat? (Igaz, ki-ki hogy játszik. )

Én már az elején éreztem magában a táborban is, hogy itt valamit eltitkolnak, aztán elkezdtem "nyomozni". S miután kiderült mekkora patkány az elf főnök (lehet, hogy érthetőek lettek volna az indulatai, a sérelmei, de akkor sem értettem egyet vele), az Erdő Úrnője mellé álltam, földbe döngöltem, és kikényszerítettem nemesemberi szellemi fölényemmel, hogy szabadítsa fel őket.

_______________________________

Más. A BioWare szokásához híven alkotott a bunkó-szellemes beszólások terén. Pl.

SPOILER
Kal'Hirolba nem vittem magammal a törpe szerencsevadászt, majd a végén el is küldtem magamtól. Viszont a végén utánam jött, kérdezte csodálkozva és elismerően, hogy még életben vagyok. Erre ezt lehetett felelni:

Belső vérzéseim is lehetnek, nem tudhatod.
3377 levél
Válasz 10.08.07. 10:14 #1989
Sucee
Nekem igazából tetszett az, hogy nincsen ME-hez hasonló paragon-renegade mutató, hanem mindig azt tehettem, amit éppen én találok helyesnek.
(Persze, tudom, ha lett volna, akkor is azt tehettem volna, de úgy megint más. )

Pl.
SPOILER
A vérfarkasokat lemészároltam, Flemeth megölésébe kérdezés nélkül beleegyeztem...

Szerintem így volt ez jó, hogy a következmények csak a történetben mutatkoznak, nem egy csík hosszában.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
20 levél
Válasz 10.08.07. 05:43 #1988
Venefius
Aki masszív ellenfél kezdő játékosként vagy a játék kezdőjeként az a
Redcliff várában a kapu mögött a bejáratot "őrző" démon a csicskáival megrakva. Na az kemény ellenfél ha az ember túl korán vagy rossz képességekkel, a játékot nem ismerve megy oda.

A sárkányok mindenképpen kemény ellenfelek először, meg is leptek az első alkalommal.Annyira, hogy bedaráltak mint a szart

Az az igazság, hogy jól van balanszolva a DA.
Könnyebb fokozatokon tényleg könnyű, nem nagyon kell parázni, hogy bármi komoly gond történne velünk vagy a csapatunkkal.Ott már nagyot kell lúzerkedni, hogy probléma adódjon
Normalon már megadták a kihívást még a sokat edződött szerepjátékosoknak is.
Nehéz és Rémálom fokozaton meg végre fasza kis kihívás van még azoknak is, akik már szanaszét játszották a fejüket

Remélem a ME-es változtatások jól sülnek el.Igazából nem lenne baj, ha beszélne a karakterünk, vagy ha tényleg lehetne érezni rajta a jellemváltozásokat.
Meglátjuk.
Rossz mindenesetre nem lesz
Venefius mester, a mágia istene
3810 levél
Válasz 10.08.04. 21:34 #1987
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Dragon Age 2 Előzetes

"A Dragon Age II hosszabb, izgalmasabb, fordulatosabb, cselekményesebb, és minden tekintetben jobb lesz, mint az elődje. A Bioware játékaiban eddig sem kellett csalódnunk, most pedig, hogy a Mass Effecthez hasonlóan itt is nagy szerepet kapnak párbeszédek és a főhős jellemének fejlődése, egy kicsit még jobban beleélhetjük majd magunkat a kalandokba, azonosulhatunk a karakterrel, és felruházhatjuk őt saját tulajdonságainkkal. Reméljük, hogy ezzel beköszönt a klasszikus fantasy RPG-k reneszánsza, és a Bioware mellett egyre többen vágnak bele a hasonló stílusú játékok fejlesztésébe."

Nagyon pozitívan áll hozzá a konklúzióban, reméljük igaza lesz, és megmarad a taktikázás(ból valamennyi)...

Lásd, az Eszmélésben negyedjére-vagy ötödjére ugrottam neki a Feketeláp Sárkányának, mire megtaláltam a megfelelő stratégiát, és legyűrtem. Kellenek az ilyen kihívások. Vagy Branka, na őt volt nekem a legnehezebb leverni.

Remélem tényleg nem vetik el sulykot.
3810 levél
Válasz 10.08.04. 21:09 #1986
Juraviel.Ihuan.Bedvin
SPOILER
Köszönöm, a feleséget megtaláltam a kocsmában, a csávóra már nem volt időm, mert közben megcsináltam Kal'Hirolt -a kiegészítő egyik legjobb helyszíne-, aztán megtámadták a várost.

Az eddigi legnehezebb döntést hoztam meg. Hallgattam a csendbiztosra és a parancsnokomra, felégettem a várost. Nem emlékszem, hogy ilyen hosszú távra, emberekre kiható döntést valaha máshol hoznom kellett volna, és még a társakkal is el tudtam fogadtatni...


Megkedveltem magam törpe parancsnokként, kár az új koncepcióért. Vittem volna magammal a parancsnokot a második részbe - de így már mindegy.
20 levél
Válasz 10.08.04. 19:13 #1985
Venefius
Hubert a városban van egy házikóban-egy ajtót kell kinyitni tehát nem az utcán ácsorog.

A katona özvegye a városon kívül van ha jól emléxem, valamelyik parasztkunyhó előtt-vagy kunyhóban-már sok hónapja volt
Venefius mester, a mágia istene
3810 levél
Válasz 10.08.03. 21:50 #1984
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Segítségkérés az Eszméléshez:

SPOILER
Az árvák megkértek, hogy keressek meg egy Hubert nevű embert, és szerezzem meg tőle a holdfényitalt. Bejártam az egész várost, de lehet, én vagyok vak, de nem találom. Ugyanez vonatkozik arra a hölgyre is, aki az Ezüstbányában meghalt Szürke Kamarás felesége, és oda kellene neki adni egy gyűrűt. Neki is a városban kellene lennie.

Itt vannak, vagy máshol bukkanok majd rájuk?


Előre is köszönöm!
3377 levél
Válasz 10.08.03. 21:31 #1983
Sucee
Logikus, rögtön ahogy ide írtam, rájöttem, hogy máshol is utánanézhetnék... *facepalm*
BW socialon is ezt írták.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
4163 levél
Válasz 10.08.03. 21:28 #1982
gothmog
Nyelvi file-ok? Pl. ha németül szeretnéd hallgatni a szövegeket
(Csak tipp)
Endure. In enduring, grow strong.
3377 levél
Válasz 10.08.03. 21:25 #1981
Sucee
Egy kérdés...
Mire van a Disc 2 a játékhoz?
Feltettem anélkül, hogy kérte volna az installer, és játszani is tudtam.
Kíváncsiságból megnéztem, ugyanúgy behozza a launchert, csak játszani nem lehet, akkor kéri rögtön a másikat.

Sorry, ha volt már erről szó itt, nem olvastam vissza.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
20 levél
Válasz 10.08.02. 22:43 #1980
Venefius
Tényleg!
Próbálta már valaki a 2 legnehezebb fokozat valamelyikén milyen az amikor csak és kizárólag harcos van a csapatban?
Oghren+Sten+Ali+ŐMAGA?
Se mágus, se íjász, se szerencsevadász?
Ha mindenképpen a ládákat ki akarja nyitni akkor a saját karit vinni szerencsevadásznak de azt sem sunnyogósra csinálni hanem 2 egykezes fegyver+párbajhős+természetjáró...

Kíváncsi lennék mit hoznának ki egy durvább csatából.Biztos szarrá használná a csapat a balzsamokat és inkább számítana a cuccokon a mindenféle Resist mint a sebzés.Valószínű az ügyesség és az erő csak addig lenne tolva amíg a képességekhez feltétlen szükség van a többi pont meg menne állóképességre+életerőre
Kurvasok gyógyital és gyógycsomag fogyna.

Hmm...kíváncsi lettem
Venefius mester, a mágia istene
20 levél
Válasz 10.08.02. 22:25 #1979
Venefius
Egy csapat tökéeletesen harmonizál ha a 4 tagból 2 közelharcos és 2 távolsági kari.
1.Kétkezes fegyveres konzerv VAGY kard+pajzs konzerv VAGY Pala VAGY Kutyus
(tankolsára és kábításra, leütésre, bénításra, sebzést bevenni)
2.Közelharcos szerencsevadász a 2 lehetőség bármelyikéből(sunnyogós orvgyilkos vagy a két fegyvert használó párbajhősös)
(zártnyitni, mérgezni, bombázni, aljaskodni, vesénszúrni, gecizni)
3+4.Mágus és Mágus vagy Mágus és Íjász

Persze ha van egy közelharcos szerencsevadász a csapatban aki állandó tag akkor nem fog az ember még egy szerencsevadászt cipelni hogy nyilazzon hanem betesz 2 mágust.
Ha meg az íjászokat csípi akkor meg kihagyja a közelharcos szerencsevadászt a csapatból és betesz az első 2 karinak 2 golyófogót.
(Jelenleg ilyen csapattal megyek, rémálom fokozaton még nem kerültem igazi bajba.Necces, elég nehéz de élvezem.Sten+Ali+Morrigan és az íjászom)

Kipróbáltam 1x milyen amikor 3 mágus van a csapatban.Igazából mindegy volt kit viszek negyediknek
Olyan szinten daráltam, hogy abba is hagytam a viccelődést, mert unalmas volt
A saját varázslómat kihúztam Jég+Tűz+Föld+Bénító rúna+gyógyító 4-es+Szellemgyógyítás+Mágia passzív sor+megtartó+még pár apró elengedhetetlen varázslat 1-1 némelyik sorból csak az elsők.
Morrigant teljes szellem panel+rúnák+jég+az emberketrec 4-es sora+mágus passzív+az apró.
Wynike meg tolta a Szellemgyógyító+Villám+Föld+Természet+Rúnák+Gyógyítás sor+Mágia passzív kombót.

Durva volt
Bénítás+3 bénító rúna az erősebbekre aztán taszító rúna ha kell vagy tömeges bénítás vagy alvás vagy kővédermesztés ha közeljöttek.Földrengés vagy csúszós anyag a távoliakra, tűzlabda, jégkúpok, villámok, minden elemental.Aztán ha még maradt aki ezt túlélte akkor azt levágta a 4. csapattag vagy az "apróbb" varázslatokkal kipucoltam a maradékot.
Utólag jöttem rá, hogy a 4-es szintű varázslatokra igazából a játék során nincs is szükség igazán 2-3 helyszínt kivéve.
Túl sok időbe telnek elcastolni mindet és ráadásul isten igazából nincs is szükség rájuk.1 helyen jött baszott jól 2 területre ható 4-es szintű mágia egyszerre amikor a Mélyutakon a holtak légiója véd egy hidat a Holt árkok előtt és ott egy Ogárral van vagy 12-16 íjász 2 sorban kurvamessze, na azok megkapták az áldást
Venefius mester, a mágia istene
3810 levél
Válasz 10.08.02. 21:08 #1978
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Így van. Nemcsak a Dragon Age vonatkozóan. Lehetne a többi korból is játékokat csinálni.

Én el tudnék képzelni egy olyan három-négy-ötszáz órás játékot, aminek The Ballad of Andraste lenne a címe, a kiegészítő lemeze vagy a második része pedig az vallás szétterjedésével, a megváltozó társadalmi viszonyokkal foglalkozhatna.

Eszmélés:

SPOILER
Ma jutottam el oda, hogy a Bűverdőben csatlakozott hozzám az pagonyelf máguscsaj. Kedvelem Igazság karakterét, de itt szerintem túlzásba vitte az "igazságszolgáltatást".

Kár, lehet, hogy lerángott csont, de tényleg csökkentek a párbeszédek. Mikor, mint arl ítéleteket kellett hoznom, felmentettem a képzett harcoslányt, aki dezertőr volt, mert a családját akarta védeni, a parancsok beszólt. Azt mondta, hogy a fegyelem a legfontosabbak egyike a seregekben, és igen, igaza van, de nem tudtam visszaosztani, mert ilyen lehetőség nem volt.

A Vérvonalakban pl. amikor Morrigan amellett állt ki, hogy tartsuk meg a gólemeket, sikerült visszaszólnom, hogy akkor ő lehet az első feláldozandó lélek az Üllőn, és így visszakozott, enyhített a véleményén, és az "elfogadottsági szint" vesztesége is jóval kisebb volt.

Visszatérve a máguscsajra, nehéz döntés lesz közte és Nathaniel között, mert utóbbit megkedveltem, de Anders együtt lány a dupla Infernót, villámvihart, földrengést és jégverést szórhatna.

Valószínűleg maradok a Howe íjásznál, és a bányában kitombolom magam a két mágussal.

A Vérvonalakban is sikerült összedolgoznom saját magam, Alistair, Morrigan és Wynne négyesével.


Venefius

A legnagyobb alázásokat Oghren-Morrigan és Ali-Morrigan prezentálja szerintem

Igen, én is imádom.

Külön szeretem a BioWare-t a bunkó beszólásokért, amiket választhatunk. Ez már benne volt a Jade Empireben is, és ott is jókat nevettem rajtuk. Komolyan, némelyik annyira tirpák, bunkó, tapló, hogy az már fájdalmas. Semmi együttérzés, semmi emberség.

A kúnári vs. kutya jelenet jól sikerült.

Azzal is egyetértek, hogy hiányzik a tábor. Most csak úgy tudsz beszélgetni, ha bemész a trónterembe és ől maguk leszólítanak...

20 levél
Válasz 10.08.02. 21:05 #1977
Venefius
Az eredettörténetek tényleg összefutnak.
A 3 végigvitt és 1 elkezdett karakter után(közrendű törpe közelharcos, városi elf mágus, pagonyelf íjász szerencsevadász és városi elf szerencsevadász közelharcos) teljesen tiszta, hogy egymás háttértörténeteinek a szereplőivel találkoznak a karik.

Másik dolog:

Az egyik kedvencem a játékban ahogy oltják egymást a társak.
A legnagyobb alázásokat Oghren-Morrigan és Ali-Morrigan prezentálja szerintem
Akkora szövegeket tolnak, hogy még negyedszerre is bekészültem tőlük
Az is kurvára tetszik, ahogy Sten összebarátkozik a kutyánkkal.
Na meg amit a táborban ezek művelnek ha kitartó az ember(törpe-elf) gyereke na az kész.
Olyan meglepiket sikerült előhoznom, öröm volt nézni+hallgatni

Egyébként az Eszmélésből tényleg hiányzik ez a tábor rész, iszonyatra meg lett nyírbálva a társalgás a társakkal.
Általában csak állnak mint egy darab fasz a nagyteremben és eltekintve attól a pár lehetőségtől nem is lehet szóba állni velük.
Venefius mester, a mágia istene
2129 levél
Válasz 10.08.02. 14:34 #1976
Balanses
"Thedas rengeteg lehetőséget hordoz magában, nem csak Fereldent.

Mégis képtelenek kihasználni a lehetőséget, amíg a 12 éves kis sutyerákok szintjének akarnak megfelelni
3810 levél
Válasz 10.08.02. 11:03 #1975
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Sikerült megcsinálni azt a küldetést, amit spoilerben kérdeztem - a sárkányt könnyebb volt kinyírni, mint ama küldetést megcsinálni.

Még a Vérvonalak kapcsán jutott eszembe, hogyha minden társat elküldesz, aki elküldhető, később visszatérnek-e, hogy jól pofán vágjanak?

A másik, közben elindítottam egy mágus karaktert, és úgy veszem észre, hogy a hat történetszál összefut...

SPOILER
Amikor nemesemberrel mentem, akkor összefutottam egy vérmágussal, aki sejtésem szerint ugyanaz, aki elmenekült a Körmágusok tornyából.

Továbbá a törpe nemes valószínűleg a törpekirály ama fia, akivel nemesemberként nem találkoztam.


Szerk.: Komolyan nagy lehetőségeket hagy ki a BioWare, ha ME-szerűvé teszik.

Én várnék egy Morrigan's Child nevű kiegészítőt vagy maga ez lehetett volna a második rész, ha már fix karakter...

SPOILER
Amiben több elindulási lehetőség is lehetne.

- Az egyik ugye a szertartás, amiben az Őssárkány egy gyermek testébe kerül. Ez a történetszál izgalmakat hordoznak magában.

- Az én első végigjátszásomban bár "szerelmesek" voltunk egymásba, nem mentem bele a tervébe, így elbúcsúzott és távozott. Viszont a végszövegben leírják, hogy terhesen látták távozni a Dérhát-hegységen keresztül. Ez lehetne a másik lehetőség.

- A harmadik vonal, hogy kikerüljük a fix karaktert, egyéb kezdettel, eredettel rendelkező karakter indításának lehetősége.

Annak idején azt írtam, hogy szerintem a "The Arbor Wilds" erdejében mehetett. Tökéletes kezdőhelyszín lehetne. A játék maga játszódhatna a "The Dales" és Orlais területén.

Természetesen ez játék maga akkor lenne "hátrány", ha valakinek a végszövegben Morrigan nem terhesen távozott.

Szóval második rész helyett egy nagyon hosszú kiegészítő is lehetne, amolyan AC:B (aka AC 2.5) módjára.


Thedas rengeteg lehetőséget hordoz magában, nem csak Fereldent.
3810 levél
Válasz 10.08.01. 22:28 #1974
Juraviel.Ihuan.Bedvin
A párbeszéd rész leegyszerűsítés bicskanyitogató dolog nálam is.Imádom amikor lehet percekig vagy netalántán negyed órákon keresztül beszélgetni, viccelődni, kaffogni, részegeskedni, flörtölni, sztorizgatni, mélázni, múltat idézni, sértegetni egymást a társakkal.
Imádom a hosszú történetmeséléseket, párbeszédeket.


Ezzel én is vagyok.

AZ Eszmélést még csak most kezdtem el, kb. nyolc óra van benne, de érezhető a párbeszédek csökkentése - a társakkal jóval kevesebbszer lehet beszélgetni.

Szerencsére meghagyták az társak közötti egymás oltogatást. Anders viszi a prímet.

SPOILER
Most a Feketelápsárkány ellen vagyok.

Van itt egy küldetés, amiben egy csóka pajzán verset írt a szeretőjének, de az kiebrudalta. Ebben elakadtam, az első nyom egy kakasra utal, egy kéményben a falu romjai között találtam egy baromfit, de mivel semmi interakció...

Esetleg ötlete valakinek?
32434 levél
Válasz 10.08.01. 16:40 #1973
Creativ3Form
Én se örülök a változtatásoknak, mégpedig nagyon nem. Ezt meg kellett volna hagyni olyannak amilyen, aztán ha akarnak egy ME stílusú akció-RPG-t, akkor csináljanak, de ne a Drasgon Age-t butítsák le a nagyobb közönség elérése érdekében.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
20 levél
Válasz 10.08.01. 16:37 #1972
Venefius
Igen.
1 órát akarok karaktert generálni, fajt, kasztot, mindenféle beállítást.
Vagy ha nem, hát az első részbeli MENTETT KARIMMAL továbbmenni.

A párbeszéd rész leegyszerűsítés bicskanyitogató dolog nálam is.Imádom amikor lehet percekig vagy netalántán negyed órákon keresztül beszélgetni, viccelődni, kaffogni, részegeskedni, flörtölni, sztorizgatni, mélázni, múltat idézni, sértegetni egymást a társakkal.
Imádom a hosszú történetmeséléseket, párbeszédeket.
Nem igazán fog tetszeni ha ezeket megcsonkítják.

A harci rész is úgy volt jó ahogy.Nem tudom kinek mi baja volt/van vele, de Én nem érzem hibáját még 3 "Rémálom" szintű végigjátszás után sem.
Az a jó benne amit már előttem valaki megírt, hogy taktikázni kell, átbaszni az ellenfelet, a sokkal nagyobb túlerőt is úgy keresztülvágni, hogy köpni-nyelni ne tudjon.De mindezt az erő mellett ésszel!

Már olyan rutinom jött össze a sok kemény csata után, hogy még a Vezérdémon sem izzasztott meg legutóbb...
Ha még ezt is lebutítják, hát nem is tudom milyen harc lesz az.
Venefius mester, a mágia istene
2129 levél
Válasz 10.08.01. 14:30 #1971
Balanses
Hát még ha csak a harcrendszert butítik le (de azért remélem nem lotr:the return ofthe king szintre) azt még csak-csak megbocsátom nekik, de ha a párbeszédekből lesz kevesebb, azt soha. A másik ami nagyon nem tetszik, hogy előre megírt karakterrel leszünk. A Dragon Age-nek egyik legjobb tulajdonsága volt, hogy az lehettél aki akartál.
20 levél
Válasz 10.08.01. 13:56 #1970
Venefius
Baljós árnyak...

Mindemellett biztos, hogy jó játék lesz és ugyanúgy fogom élvezni mint az első részt, de ez a "vérpistike kedvére tevés", lebutítás, egyszerűsítés, könnyítés és puhányosítás nagyon nem szimpatikus.
Nem akarok God of War-t a Dragon Age-ből...
Venefius mester, a mágia istene
3377 levél
Válasz 10.07.30. 23:29 #1969
Sucee
Vagy pl. kijött az új patch. Hátha...
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
2129 levél
Válasz 10.07.30. 23:07 #1968
Balanses
Én még nem találkoztam ilyen probléméval, nem tudok segíteni. Próbáltátok már másik gépen is?
19727 levél
Válasz 10.07.30. 14:59 #1967
Peace
Senki semmit?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 10.07.30. 12:24 #1966
balays82
Igazad van, a Fallout 3, vagy a GTA IV letölthető tartalmai után a Dragon Age DLC-k nagyon soványnak tűnnek. Egy nagyjából 60-70 óra játékidővel rendelkező alapjáték megtámogatása egy óra alatt végigjátszható kiegészítőkkel, nem nagy teljesítmény. Sajnos ezen a téren a ME2 DLC-k sem sokkal jobbak.
A Dragon Age 2-vel kapcsolatos döntések pedig teljesen érthetetlenek, a folytatás iránti kezdeti lelkesedésem eddig minden újabb bejelentés és hír után csökkent.
8931 levél
Válasz 10.07.30. 12:06 #1965
davkar9
Hát nem tudom. Kezdem már unni egy kicsit a bioware dlc-it (mióta végeztem a fallout3 dlc-vel azóta minden ami 6 óránál kevesebb ideig tart az egy szar.), a dragon agehez készültek eléggé semmilyenek. Mass Effect 2höz lehet majd bevállalok néhányat a maradék pontomból de a da-sok teljesen hidegen hagynak. Mondjuk biztos az is benne van hogy a 2. rész el mass effectesítése miatt jó pár végigjátszással is csökkent nálam a játék mert hát minek indítsak pl városi elf karaktert ha utána úgysem vihetem tovább a 2-be.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 10.07.30. 10:29 #1964
balays82
Augusztus 10-én érkezik az újabb (talán utolsó?) DLC, a Golems Of Amgarrak. Állítólag elég kemény lesz, de remélhetőleg nem csak fél órán keresztül.
2129 levél
Válasz 10.07.26. 23:27 #1963
Balanses
3810 levél
Válasz 10.07.26. 21:50 #1962
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Na, sehogy sem sikerült a régi karakter - döntések - új karakter kombó. Indítottam egy törpe harcost, ősz, bölcsességet sugalló szakállal... meghagytam az Eram nevet is.

SPOILER
A lány mindenképp meghal a a beavatáson?

Most ott tartok, hogy az összeesküvést szőnek ellenem, elindíttattam a vár felújítását, és teljesen szabad kezet adtam a törpének, arra utasítottam az embereim, hogy próbáljanak meg háromfrontos háborút vívni, miközben én szépen útra kelek.
3377 levél
Válasz 10.07.26. 16:10 #1961
Sucee
Egy kis off-megjegyzés még a linkhez:
Nem igaz, hogy sehol nem tudják leírni, hogy Shepard. Nem Shepherd, nem Shephard, Shepard.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
3810 levél
Válasz 10.07.26. 15:57 #1960
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Akkor közben egy kis segítséget is kérnék.

Most jutottam el az Eszmélésig. Én feláldoztam a karakterem a játék végén. Amikor importálom a "Haladó" beállításban az "Élet utáni életutak" mentést, szépen betölti a régi karakteremet - hogy lehet megcsinálni azt, hogy a döntéseim következményei benne legyenek a kiegészítőben, de maga a karakter nem?
14264 levél
Válasz 10.07.26. 15:00 #1959
balays82
Így van, a Jade Empire egy vérbeli konzoljáték volt, amit aztán később mellesleg átírtak PC-re. A Dragon Age valamikor az ősidőkben egy keményvonalas PC-s RPG-nek indult, amivel végül az ezen a néven megjelent játék köszönőviszonyban is alig volt. Ettől függetlenül jó volt, szeretjük is a mai napig. Most meg már ott tartunk, hogy a Dragon Age 2 egy konzolra gyártott akcióorientált valami lesz, amiben Shepard parancsnok lesz a főszereplő. A régi jó dolgokból tényleg nem marad már semmi?
3810 levél
Válasz 10.07.26. 14:49 #1958
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ott volt egy régebbi játékuk, a Jade Empire, ami konzolra jelent meg, majd később PC-re. Szerintem egy igen jól sikerült akció-RPG (ez utóbbi túlzás jelzőként), és beszélgetések felépítése hasonlított DAO-hez.

Remélem nem húzzák le erre a szintre. Hiába kedveltem és tetszett a JE, akkor is egy akciójáték marad egy kevés RPG elemmel fűszerezve, a Nyitott Tenyér - Zárt Tenyér örököse az ME Példakép - renegát vonala, de jóval összetettebben.

És igazad van, a pénz és a piac nagy úr...
14264 levél
Válasz 10.07.26. 14:42 #1957
balays82
Sötét felhők gyülekeznek Ferelden egén. Azok alapján, amiket felsoroltak, még az akció-RPG megnevezés is barokkos túlzás. Mass Effect fantasy környezetbe csomagolva, csakhogy ez nem biztos, hogy ízleni fog. Ami ugyanis ott még működött, az itt nem valószínű. Már a Dragon Age is egy könnyedebb RPG stílus képviselt, de azért még szerepjáték volt. Most meg kidobnak mindent, amitől annak számított. A választáson alapuló párbeszédrendszer meghagyása édeskevés. Nagyon úgy tűnik, hogy a konzolos eladások növelése az alapvető cél, ehhez azonban olyan véráldozatokra van szükség, ami nekünk PC-seknek lehet, hogy fájni fog. Ma már másodszor fogalmazódik meg bennem a kérdés, ami korábban sohasem: Mi a fene bajod van neked BioWare?
2129 levél
Válasz 10.07.26. 14:34 #1956
Balanses
Hát teljesen egyet értek veled.

"...nem lesz lehetőségünk az Origins karaktereit áthozni, sem egyedi fizimiskát kreálni."

"Hősünk nem néma, minden szövegét szinkron szólaltatja meg, mégpedig a Mass Effectekben hallható Commander Shepherd hangján."

"Párbeszéd-fa: Ez is hasonló a Mass Effecthez." Ha csökkenteni merik a párbeszédeket...

Miért kell ME-t csinálni a DA-ból?
Bazdmeg BioWare!!!

3810 levél
Válasz 10.07.26. 14:09 #1955
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Dragon Age 2: könnyedebb, de akciódúsabb

Ide másolom az ottani véleményem:

Hmmmm...

Mondhatni nem nagyon örülök a hírnek.

- Nem tetszik az, hogy véresebb lesz. Én ezt kikapcsoltam az első részben (a cafatok, belsőségek karaktereken való megmaradását).

- Nem tetszik az akció-orientáltság. Szerintem teljes mértékben, tökéletesen nagy befolyással bírtunk a karakterein felett - külön öröm volt számomra, hogy a játékban a TAKTIKÁN volt a hangsúly, hellyel-közzel igenis gondolkodni kellett, hogy egy nehezebb összeütközést hogyan nyerj meg akár úgy, hogy egy karakter sem esik el a csata közben - ezzel arra kárhoztatván, hogy nem használhatjuk a képességeit.

Igenis, egy old-school RPG esetében a "kockadobásoknak" van jelensége -épp ezért volt örömteli a DA: O, hogy mai felhozatalban vissza tudott hozni valamit a régiek jellegzetességeiből.

Én patch telepítése nélkül vittem végig.

- Sokan már a DA: O-nál problémásnak tartották a párbeszédek mennyiséget, nekem szinte még épphogy elég volt - én imádok beszélgetni, minél több van ebből, annál jobb. Jó ez így túlzás, meg voltam elégedve a párbeszédekkel, de többet is el tudtam volna viselni.

Sőt, a főhős némasága sem zavart.

Nehéz előre véleményt mondani, mert az ME-t is imádom, az pedig bár egy csomó (nem kevés) RPG elemet hordoz magában, de részben egy TPS. Remek, szinte tökéletes játék (számomra), akárcsak a DA: O - a maga területén.

Én eddig egy BioWare játékban sem csalódtam - és őket ismerve valószínűleg itt sem fogunk, viszont a véleményem az, hogy az ME világát meghagyhatták volna az akció-orientáltnak, Thedas világát pedig a "régies" RPG vonalon.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.