Fórum » Beszélgetés a játékokról
Aliens: Colonial Marines
Operating System: Windows XP SP3
Processor: 2 GHz Intel Dual Core Processor
RAM: 2GB RAM (XP),2GB RAM (Vista)
HD: 20GB free hard disk space
Optical Drive: DVD
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Video Card:NVIDIA GeForce 8500/ATI Radeon HD 2600 (256 minimum)
Recommended Specs:
Operating System: Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: 2.3 GHz Intel Quad CoreProcessor
RAM: 2GB RAM. HD
20GB free hard disk space
Optical Drive: DVD
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Video Card: NVIDIA GeForce GTX560/ATI Radeon HD 5850 (512 minimum
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Aliens: Colonial Marines - gyűjtői és limitált kiadás
Kiderült, mit tartalmaz pontosan a két különleges kiadás.
Aliens: Colonial Marines - E3 képek
A játék csak jövőre érkezik, most négy új kép jelent meg róla.
"Ez a játék egészen elképesztő lesz." xD
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
De hát igazából a gondok egy része már az Alien 3-nál kezdődnek. Hogyan került fel az a bizonyos folytatást kikényszerítő tojás a hajóra? Ki vitte fel? Ha a királynő, akkor hogyan, és mikor volt ideje elhelyezni? Esetleg valaki más, például Bishop csempészte fel? Aztán ez még mind hagyján, ami engem sokkal jobban zavar, hogy a történtek után Ripley-nek komolyan nem volt annyi esze, hogy körülnézzen kicsit a hajón, mielőtt befekszik a kapszulába, és hibernálja magát? Newton nem futtatott le egy orvosi ellenőrzést, miután a királynő fészkéből szabadította ki, mindez csak a Fiorinán jutott az eszébe?
Ami a játék trailerében szereplő teletojt folyosókat illeti, szerintem ez nem mind annak az egy királynőnek a műve, amelyikkel Ripley csatázott az Aliens végén. Van itt még több más dolog is, ami magyarázatra vár. Például a játékost fogadó alieneknek is ki kellett fejlődni valahogyan, a Sulaco meg Ripley-ék katapultálása után teljesen üres volt. Illetve a trailer elején látszik, hogy Bishop leszakított alsótestén kívül letakart emberi hullákat is találnak, márpedig a Sulacón a film szerint nem maradt senki, mind leszálltak a bolygóra, ahonnan csak Ripley-ék négyen tértek vissza.
Én arra tippelek, hogy a játék előtt már járt egy másik felderítőcsapat a Sulacón. Valószínűleg nem katonák, hanem civilek, vagy a társaság saját emberei. Belőlük keltek ki az alienek, a maradékot pedig kivétel nélkül kiirtották. Esetleg ahhoz is közük lehet, hogy a Sulaco visszatért az LV-426-hoz. Talán egy új királynő is született időközben, és a tojásutánpótlásról már ő gondoskodott. Őszintén szólva érdekesebb is lenne így a játék, ha egy ismeretlen mészárlás nyomait kellene felderíteni, és nem ott folytatódna rögtön, ahol a film abbamaradt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Majd egy demó eldönti, de eddig oké.
Respect is not given. It's taken.
Aliens: Colonial Marines - gameplay trailer
A nemrégiben bemutatott CGI után végre itt egy játékmenetet bemutató videó is.
Knights of the Old Republic 2 The Sith Lords ill. a Neverwinter Nights 2 & Mask of the Betrayer című kiegészítőjéről elhíresült Obsidian fejlesztői kódolják az RPG játékmenettel rendelkező Alien franchise-on alapuló játékot."
Így indult a fejlesztés, csak aztán az RPG verziót törölték!!!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Rá kellene jönniük, hogy elég volt az Alien univerzumban játszódó szimpla fps-ekből, legyenek azok akármennyire is jók. Tágítani kell a lehetőségeket, építeni a sztorit, nem ugyanannak a nyomorult marine-nak a bőrében futkozni ugyanazon az istenverte bolygón és belefutni ugyanazokba az unalomig ismert szkriptekbe.
Tudjátok, mi kellene? Egy Star Wars: Kotor szerű RPG. Az sem volt annyira hardcore, hogy elriassza a népeket, nem véletlenül lett annyira népszerű. Ellenben többet tett az univerzumhoz, mint bármelyik film, főleg az újak közül! És ezzel még csak le sem akarom szólni a filmeket, egyszerűen a játék volt annyira kibaszottul zseniális (mindkét rész), hogy a SW univerzum legjobb alkotásaivá nőtték ki magukat a csavaros történeteikkel, összetett karaktereikkel!
Alienből is simán el tudok képzelni egy ilyen egész galaxist beutazó, majd végül a Földön(!) kikötő történetet, ahol különböző karakterek különböző képességeire van szükség a továbbjutáshoz, van valami rohadt erős történet, sok harc és a többi.
Bármit megtehetnének egy ilyen játékban, beleférne a para, a látványos összecsapások, a kibontakozó grandiózus történet, stb.
Csak egy ilyen projekthez minimum egy Obsidian vagy egy BioWare kellene...
Respect is not given. It's taken.
Továbbra is az a véleményem, hogy a Gearbox ugyanazt a taktikát játssza mint pár éve a Brothers in Arms-sal, hülyítik a népet a hangulatos és jól összevágott előzetesekkel, aztán a végeredmény meg épp hogy eléri majd a középszerűt.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Man literally too angry to die
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
Remélem sikerül nekik valami olyan egyedi hangulatú és atmoszférájú lövöldét összerittyenteniük, amilyet eddig másnak még nem igazán sikerült.
Aliens: Colonial Marines - újabb halasztás?
A jelek szerint őszre tolják a régóta várt játék megjelenését.
Aliens: Colonial Marines - kiszivárgott a gyűjtői kiadás
Egy kiszivárgott kép szerint sok finomság vár a gyűjtői kiadást választókra.
A hangulatért szerintem végigjátszom, de igazatok van, nyoma sincs az 1-2. részben lévő parának, a (3) AVSP-től talán egy fokkal jobb lesz, mert itt legalább lesz valami történet szerűség, ami akár még érdekes is lehet, de ilyen bulldózer éliennel meg a többi marhasággal ami még hátravan aligha.
Tömegjáték, ha nem az lenne és félnénk nem vennék annyian.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Aliens: Colonial Marines - gameplay bemutató
Hosszabb gameplay bemutató érkezett a jövőre megjelenő akciójátékról.
Meg is találtam nektek gyorsan...
Nagy szar ez így. Az egy dolog, hogy a grafika semmi plusz, az még elmenne, de ez a játékmenet mentes mindenféle parától. Dögunalom, egy alien játéknak félelmetesnek kellene lennie, azért akarok marine bőrbe bújni, hogy túléljek, nem azért, hogy Serious Sam módjára lőjem szét az egymás után érkező hullámokat... az első két részhez volt szerencsém, na bazdmeg, azok alatt lefostam a bokám. Normális ember fényes nappal, baráti társaságban is szívrohamot kap, én meg persze - ahogy sokan mások is - anno fejhallgatóval és az éjszaka közepén szopattam magam vele.
Új Alien faj? Aha... Nagy fantáziára vall, tényleg. Sav meg fröcsög ezerfelé, nem érdekes. Nem baj, hogy űrhajókat mar keresztül, a lényeg, hogy ha a szemembe megy, annak biztos használ. Kevesebb alien, több "kaland" rész, ne adj isten fejtörők, fokozatosan felépített félelem, először csak arctámadók, vagy csak zajok, hogy mire az első dögöt meglássam, már remegjek... de nem. Hát ahogy gondolják, letöltöm, kipróbálom, ha odabasz, megveszem, de elég kicsi így az esélye. Pedig vártam...
Respect is not given. It's taken.
Remélem még sokat változik a játék, mert ez alapján ez elég középszerű lesz.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Szerintem a rangsor így fog kinézni:
1. Metro LL
2. Rage
3. Aliens CM
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Viszont amit nem értek, hogy hogyan mászkálhatnak vígan a bázison, mikor bekövetkezett ott egy termonukleáris robbanás. Vagy kellőképpen messze volt az atmoszféraprocesszor állomás, és a bázis az már a zónán kívül esik? Ha viszont ez még bőven a Sulaco-n keletkezett elektromos tűz és a hibernáló kapszulák katapultálása előtt játszódik, akkor látnunk kell majd Ripley-éket a hajón, az tök jó lesz.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Aliens: Colonial Marines - hangulatos akció trailer
Akcióban, idegenekben és hangulatban nincs hiány az új trailerben.
Settingből adódóan nem tudják azt a szinte tökéletes megoldást használni mint a Republic Commandoban. Az, hogy megjelennek hirtelen nem tűnik túl elmésnek, ha mások csatlakoznak a csapathoz az persze működhet...
Man literally too angry to die
Man literally too angry to die
horrorgeeks.blogspot.com
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Chicken Police: Into the HIVE! teszt – A kotlós mindenségit!
- 2. Új gameplay-bemutatókon a Flint: Treasure of Oblivion
- 3. Kis méret, nagy teljesítmény – SFF videokártyák az ASUS-tól
- 4. Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben
- 5. Így szépült meg a War Thunder
Legfrissebb fórumtémák
- 14:21
- Szét*** az ideg [5163]
- 08:53
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9492]
- 06:08
- Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban? [hozzászólások] [1]
- 09:52
- PRIM teszt – Míg a halál el nem választ [hozzászólások] [1]
- 07:57
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1462]
- 18:47
- Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai [hozzászólások] [2]
- 13:30
- S.T.A.L.K.E.R. 2 [37]
- 18:33
- Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben [hozzászólások] [2]
- 16:06
- Helyzetjelentés [157284]
- 13:23
- Sorozatok [10854]