Fórum » Beszélgetés a játékokról
Aliens: Colonial Marines
KIBŐVÍTETT TEASER...
Itt mondjuk leginkább a Sega kavart be. Volt tavaly egy hír arról, hogy az új AVPhez igazítják a megjelenést, ha az sikeres akkor egy fél éven belül/ tavaly decemberben kihozzák, ha bukta akkor majd később. Számok szerint sikeres volt az AVP, mondták is, hogy örülnek, de az ACMről ennek ellenére csak 3 kamuszagú kép bukkant csak föl az E3-on. De most hogy a Gearbox elkészült a Dukekal, új Bia nem jön, végre szabad a pálya a játék előtt.
És van egy teaser is.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
A Brothers in Arms HsH-nél jobb minőséget ne várjon senki ha kiadják.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Mészár Alex
horrorgeeks.blogspot.com
horrorgeeks.blogspot.com
horrorgeeks.blogspot.com
Nem lesz idén Aliens: Colonial Marines
Az AvP 3-mal együtt érkezhet a Gearbox akciójátéka, és az Obsidian RPG-je is.
Aliens: Colonial Marines - lényeg a sztori
A Battlestar Galactica írói felelnek a sztoriért.
Források szerint 15 vagy 25 vagy 26 dolgozót küldtek el a cégtől. Tekintve, hogy az efféle "pletykák" forrása gyakran volt dolgozó, meg kell mondani, elég dühítő a hír. Na lássuk, mi volt a hivatalos válasz:
"Nem dobtuk kukába az ALIENS fejlesztést. - mondta Pitchford - Végrehajtottuk némi változtatást a dolgozók soraiban, azaz néhány tehetséget mozdítottunk, de a pletykák koránt sem takarják a valóságot. E történet igazi súlyát csak akkor érzitek majd, mikor kiadjuk a következő játékunkat. Akkor majd remélem megértitek, miért kellett bizonyos változtatásokat eszközöljünk, hogy ekkora eredmény érjünk el."
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
-Speciálisan, a játék számára megírt történet, a nagy sikerű sci-fi
sorozat, a Battlestar Galactica íróinak tollából.
-A filmekből megismert fegyverek, valamint teljesen egyedi, eddig soha nem látott eszközök tucatjai.
-Új generációs technológiák, amelynek hála mindennél félelmetesebb lesz az Aliens-tapasztalat.
-A rettegés és az akció tökéletes ötvözete.
-Csapat alapú harcrendszer, amelyben osztagunk tagjai önálló döntéseket hozhatnak.
-Négy fős koóperatív többjátékos mód.
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Mert hátam közepére se kell a reflex játék. Már csak ily konzervatív vagyok.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Az ötleted meg nekem nagyon nem bejövős. De hát lehet nekem kicsi a fantáziám.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
Szerk.
Biztos tudjátok, van a Clive Barker's Jericho-ban egy játékelem. Egész pontosan a reflex játék, amikor meg kell nyomni a megfelelő nyilat a túlélés érdekében. Mekkora feeling lenne, ha ebbe is beletennének valami hasonló Alien-Marine fight-ot .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
Nem vagyok rasszista, de az ember színe fehér :D
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Az ACM sztoriját veterán írók szolgáltatják: Bradley Thompson és David Weddle. Mr. Thompson írta a Homályzóna, Star Trek és a Battlestar Galactica sorozatok történeteit. Mr. Weddle pedig ugyanezen szérián volt producer. Tengerészgyalogosok szakaszát irányítjuk a játékban, pakolgathatjuk a nálunk lévő cuccokat és képességeket állíthatunk. A mozifilmekben látott harci felszerelés mellett újak is benéznek. Helyszínek között lesznek természetesen az elhagyott Sulaco űrhajó szűk folyosói.
A GDC alkalmával kapta el Randy Pitchfordot, a Gearbox elnökét egy interjúra a GameTap. Randy elmondta, hogy még nagyon a fejlesztés elején járnak. Természetesen kapunk pittyegő radart, amelynek jeleiről nem nagyon tudjuk eldönteni, mekkora szörny jön vagy mindössze kóbor macskáról van-e szó. Bajtársainknak utasításokat osztogathatunk, mint például ahogy Hudson kinyitotta az ajtót az ALIENS 2-ben. Ettől függetlenül társaink önállóan is kiválóan akcióznak. A fejlesztők célja a hipergyorsan pörgő, vérpara akció. Ridley Scottot megkérték, magyarázza el, miféle ALIEN ugrott ki az idegen hajó pilótájának melléből. Scott előkapta a régi storyboard könyvet, leporolta és szépen kifejtette az általa rajzolt skiccek ábrázolta teljes előtörténetet. Ennek egy részét felhasználják az ACM-ben is. Várható emiatt, hogy kapunk nemsokára egy bolygófelszínre leszálló hajós trélert. A február 14-én megjelent, amerikai Game Informer magazin tele van gyönyörű Aliens: Colonial Marines képekkel!"
GEARBOX megcsinálja, ennyi. Oly mértékben komolyan veszik ezt a témát, mint azt a BiA-al is tették. Mélyen beleássák maguk a témába, hogy a lehető legtökéletesebb Alien környezetet/játékot vigyék a pixelek világába. Pitchford for president !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
"A Gearbox fejlesztőinek értő kezei alatt formálódó Alien FPS elnyerte hivatalos címét, elvesztette konzolos exkluzivitását, s megjelenését a 2009-es pénzügyi év folyamán várhatjuk. A PC Games zsurnalisztái kiderítettek néhány részletet a hét lakat alatt őrzött játékról. Csapat alapú, taktikai shooterre számíthatunk tehát. A történetért a Bradley Thompson, David Weddle írópáros felel. Az ígéretek szerint mind a történet, mind a hangulat és a látvány a filmeket (főként az Aliens-re illik gondolni) idézi majd. A filmekből és az Aliens vs. Predator játékokból ismerős fegyverarzenállal írthatjuk majd a dögöket, de a United States Colonial Marines különleges alakulatának tagjaként egyelőre fel nem fedett fegyverekhez és felszereléshez is hozzáférünk. Az egyetlen ismert küldetés az elhagyott Sulaco fedélzetének szűk folyosóin zajlik majd, ahol a klausztrofóbia kellemetlen érzésével is meg kell küzdenünk. A történetvezérelt egyjátékos kampány mellé négy szereplős kooperatív játékmódot is kapunk. A megjelenés időpontját karácsony környékére tűzték ki."
lehet reménykedni
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
De bevallom őszintén, kissé bukás szagot érzek. Az RPG-vel az a bajom hogy nem nagyon tudom elképzelni az Alien univerzumban. Magát a műfajt. Szóval mindenképp el kell szakadniuk a készítőknek az eddig ismert filmek/játékok világából. Bár ez magában hordozza a nagyszerű végeredmény lehetőségét, én inkább az ellenkezőjét hiszem. Kevés az ellenfél, nincs varázslat, speciális képesség (bár ez talán bioimplantokkal megoldható) egy RPG-hez. Esetleg vmi System Shock/Bioshock szerű játékot el tudnék képzelni.
Az FPS-el meg az a bajom, hogy úgy hírlik taktikai csapat-orientált FPS lesz. Így nem lehet annyira az Alien világ paráztatós vonulatát/hangulatát (ami a legnagyobb erénye (főleg játékokban)) megjeleníteni, ami a játékok fő erénye volt. Ráadásul hogy lehet taktikázni az Alienek ellen????(nem bújnak fedezékbe, meg nem lődöznek messziről...) amint rádugranak lőni kell őket ahogy bírod.
Az a másfél év meg lesz még 2, 2 és fél is (plusz már kb 1 éve dolgoznak) úgyhogy időhiányban nem fognak szenvedni.
Glory, Glory Man United !!! Champions of England, Europe and the World!!!
Knights of the Old Republic 2 The Sith Lords ill. a Neverwinter Nights 2 & Mask of the Betrayer című kiegészítőjéről elhíresült Obsidian fejlesztői kódolják az RPG játékmenettel rendelkező Alien franchise-on alapuló játékot.
A másik megbízott a Half-Life kiegészítők (Opposing Force, Blue Shift) és PC-s portok (Halo) után a Brothers in Arms franchise révén híressé vált Gearbox, kik jelenleg a BiA harmadik felvonásán túl (Hells Highway) egy poszt-apokaliptikus játékon (Borderlands), és az aktuális topic címén is dolgoznak.
Obsidian által generált játékok inkább egy jó minőségi - de közel sem kiváló - kategóriát képviselnek. Szóval semmi extrát nem tettek le a PC-s játékfejlesztés nagy asztalára. Ha ebből indulunk ki - és az Alien univerzum mára igen csak gyalázatos mértékben megtépázott hírnevéből - nem lesz könnyű az elvárásoknak megfelelni. Főként nem egy RPG kategóriás játék esetében. Ebben a kategóriában hatalmas dolgokat lehet alkotni, és visszaadni (KOTOR1) viszont annál nagyobbat bukni. Képzeljük csak el, mi történik akkor, ha fél profik kezébe a kerül egy ilyen híres név. Nem nehéz kitalálni, továbbá maga az elgondolás tényleg jó (és egy híres játékfejlesztő team kezében - mint pl. Bioware - nem csak ígéret) de a kivitelezés, megvalósítás maga a világ nem kis falat, főként nem RPG formában. De azért drukkolunk.
Gearbox más. Ők már bizonyítottak. HL kiegészítők hangulatilag és minőségileg talán még az etalon alap játékot is fölül múlták. Brothers in Arms nem csak egy jól sikerült FPS taktikai játékká vált, hanem új franchise-t teremtett, hatalmas karakterekkel, filmszerű és korhű világával visszarepítette a játékost a múltba. Ők nagyot alkottak, és úgy érzem megint ezt teszik. Előző részekért felelős (Alien versus Predator) Monolith magasra tette a mércét, amit nem lesz könnyű megütni, de nem kell Gearbox-ékat félteni...
Ami már biztos, az Alien - Predator franchise-t "2 lábbal taposták" az utóbbi két mozifilmmel. Igen csak felkapottá vált a Xenomorp lények savas vérének kioltása, ami a profit szerzésen kívül a jól sikerült reklámoknak hála semmi másról sem szólt. Reméljük, hogy PC-s platformon nem kimondottan erről szól a dolog.
Megközelítőleg 1.5 év áll a rendelkezésére a csapatoknak. Úgy gondolom ennyi idő egy becsületes FPS játék elkészítésére elegendő kell hogy legyen, összetettebb RPG-re már kevésbé. Megjelenés PC-n kívül Xbox360 és PS3 egyaránt várható.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Chicken Police: Into the HIVE! teszt – A kotlós mindenségit!
- 2. Új gameplay-bemutatókon a Flint: Treasure of Oblivion
- 3. Kis méret, nagy teljesítmény – SFF videokártyák az ASUS-tól
- 4. Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben
- 5. Így szépült meg a War Thunder
Legfrissebb fórumtémák
- 14:21
- Szét*** az ideg [5163]
- 08:53
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9492]
- 06:08
- Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban? [hozzászólások] [1]
- 09:52
- PRIM teszt – Míg a halál el nem választ [hozzászólások] [1]
- 07:57
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1462]
- 18:47
- Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai [hozzászólások] [2]
- 13:30
- S.T.A.L.K.E.R. 2 [37]
- 18:33
- Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben [hozzászólások] [2]
- 16:06
- Helyzetjelentés [157284]
- 13:23
- Sorozatok [10854]