25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Mirror's Edge

mucius
#235 mucius [10106]
a pupulla az pupilla xD


deszétfloodolom ezt a topikot.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.30. 18:00
mucius
#234 mucius [10106]
amúgymeg ki meg hol mondta hogy egy ez egy olyan játék, ahol akárhova mehetsz? meg ki akarja veled elhitetni? vagy azt véled ennek, hogy a környezetedet (a várost) lemodellezték köréd? mekkora gecik ezek a fejlesztők. mennyivel faszább volna ha a bejárható pályarész elütne a háttértől, mondjuk úgy hogy ez utóbbi koromfekete pl. lol. első promóanyagtól kezdve egyértelmű volt mindenkinek, hogy ez egy vérlineáris játék.

a grafikával semmi gond. nincs benne semmi korszakalkotó. mint ahogy már említettem, ez a steril, utópisztikus, kontrasztos kép volt az alapkoncepció. a blurt (kép elmosása gyors mozgásnál) teljesen jól használják. bloom alapból nincs a játékban, van helyette viszont hdr. verőfényes napsütésben bizony vakít minden világos felület mint a szar. főleg a fehér. de még egy sima aszfalt is. a pupullareakció is megvan, a vakító fehérség pár pillanat alatt mérséklődik és előtűnnek a részletek. próbálj meg nyáron nappal szemben autózni. fincsi.
physixet felróhatjuk negatívumnak, de ez is inkább az nvidia erőlködése. (bár más állítja, hogy 8800gt-vel nem volt gondja. én nem tudom, radeonom van, alapból kikapcsoltam.)

történetről már korábbi kommentekben írtam.

harcrendszer. na most itt még ki is emeled, hogy a pop mekkora kombókavalkád, pedig nem is harcra kihegyezett játék. pedig nem a f.sztnem. action-adventure játékoknál (mint a pop) alap a kombószisztémás harcrendszer. de most tényleg. ezt te se gondolhatod komolyan, hogy a mirror's edge egy jóval (ha egyáltalán) harcorientáltabb játék. 1 kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor vagy kénytelen ölre menni. ütések meg lefegyverzések animáció testhelyzettől, pályától, ellenféltől függően változnak. az hogy a fegyvert csak akkor tudjuk elvenni, ha azt lendítik, vagy háttal állnak nekünk röhejes? steven segal meg tudná cáfolni. aikidonak pl ez az alapja. hősnőnk meg ugye egy fenemód képzett nyinnyának is megfelel. ők képesek ilyenre. xD az, hogy 2 ütéstől behalunk, az eléggé agyfaszt tud okozni egykét helyen.

rohadtrövid. ez tény. ez tényleg

röviden ennyit reagálnék a felvetéseidre.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: sysnrt 2009.01.29. 20:32
mucius
#233 mucius [10106]
az, hogy a polgárokkal mi történik, miben nyilvánul meg az elnyomás, nem igazán derül ki, mivel egy darab járókelő se ugrál felhőkarcolókon. sem találkozunk. egyetlen utalás faith tüntetésmókás beszámolója. egy fiktív utópisztikus diktatúramodell miért ne különbözhetne az általad leírt (kb afrikai szituáció). a fejlesztőknek nem titkolt szándéka volt egy ilyen koncepció kialakítása.

meg valahogy nekem nem életidegen, hogy nem találkozok polgárokkal és az ő zaklatásukkal, bűntetteikkel háztetőkön, lezárt építkezéseken, üzemekben, csatornákban.

nem mondanám, hogy a pop történetileg bealázza. főleg ha még a plázánál járnék...kb bevezetésnél tartasz

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: sysnrt 2009.01.30. 15:37
sysnrt
#232 sysnrt [1146]
A probléma ott kezdődik, hogy a totalitárius rezsimnek nyomát sem látom. Mindössze annyit látok, hogy felszereltek néhány térfigyelő kamerát, meg Faith néni folyton panaszkodik arról, hogy a Hírek már csak propaganda. Szóval én nem így képzelek el egy diktatúrát. Egy diktatúrában az embereket zaklatják, folytonos félelemben élnek, nyomor van, stb. Ezzel szemben itt egy tök tiszta, bűnözés nélküli várost mutatnak be, ahol az egyedüli bűncselekmény az, amit mi elkövetünk, és az önkormányzat legnagyobb bűne az, hogy nem hagyja ezeknek a levélbombáknak a kézbesítését. A lakosokról meg szó sem esik.

És persze, jobb a sztori, mint a Doom-ban, persze... de a "jobb" nem azt jelenti, hogy jó. Középszar, B-kategóriás. A PoP története pl. porig alázza.

Christoph: Persze, van akinek ez jön be. Amit írtam, csak egyszerű vélemény, nyílván nem azt akartam vele mondani, hogy az én véleményem a nonpluszultra, a többiek meg el vannak tévedve.

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.30. 15:10
mucius
#231 mucius [10106]
egy kivétel az mgs sorozat, dehát az inkább interaktív film.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.30. 15:26
mucius
#230 mucius [10106]
ma már szinte nem lehet olyan történetet hozni mozi szinten sem, amit ne lehetne leklisézni. a karakterek inkább bemutatva nincsenek. extráknál vannak conceptek, ahol ha minimálisan is, de árnyalják őket. nem igazán találkoztam olyan akciójátékkal, ahol részeletsen bemutatnák a karaktereket.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.30. 15:16
Christoph
#229 Christoph [4806]
Nem mondom, hogy az akciójátékok szintjénél alacsonyabb színvonalú a történet. DE ebből többet is ki lehetett volna hozni. Mert az alapötlet, ha nem is forradalmi mindenesetre ígéretes. De teletették klisés fordulatokkal. Ha játszottál vele szerintem tudod miről beszélek. És ezek simán elkerülehetőek lettek volna. A karaktereket is jobban kidolgozhatták volna és érdekesebbé tehették volna ezzel a játékot.

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.30. 15:10
mucius
#228 mucius [10106]
"A történet ameddig eljutottam - valami bevásárlóközpontban hagytam abba - jóformán nem is létezik. Faith néni egy tökélets, bűnözés nélküli városban bizonyos emberek kétes eredetű csomagjait kézbesíti. "

végülis erről kurvára nincs szó. a történet ott kezdődik, hogy faith már nem futár. egyetlenegy csomagot passzol le csupán. a tökéletes, bűnözés nélküli város, meg egy nyomott diktatúra, amit a rendőrség, és privát biztonsági cégek tartanak fenn. de ezek kiderülnek, ha a szöveget is értenéd. és leszarozod a storyt ...

nem tudom, hogy a többi történatszarozó hol él, de hogy akciójátékokra ennél jóval silányabb cselekmény a jellemmző az egyszer biztos.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: sysnrt 2009.01.29. 20:32
Christoph
#227 Christoph [4806]
Egyet értek, néha tényleg nem lehet látni semmit annyira világos. Mondjuk a hibái is ott vannak, de engem kárpótolt a hangulata és a nagyszerű pályák.

Válasz erre

Előzmény: xeLaR 2009.01.29. 21:25
xeLaR
#226 xeLaR [4243]
Addig oké, hogy végre ez nem egy komor, sötét játék, de azért sok helyen túlzásba vitték a bloom-ot. Azért néha a nagyon világos is zavaró tud lenni.

Mellesleg ma játszottam ki...
Nem akarok sokat írni róla, de elég vegyesre sikerült a játék. Egyrészt jó ötlet, amit viszonylag jól kiviteleztek (a latvány, az animációk, a pályák), de elég sok dolog van, ami lehúzza ezt az átlagba (történet, karakterek, rövid, rendes multiplayer hiánya).

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.29. 21:05
Christoph
#225 Christoph [4806]
Van abban valami amit írsz. Tény, hogy tök lineaáris engem pl. ez nem zavar, sőt nem is vagyok oda a mindenki által imádott nagy szabadságért (kivéve GTA , mert az arról szól). A történet és a karakterek gyengék ez is igaz. DE Szerintem vannak nagyszerűen tervezett pályák. Végre nagyon világos minden és nem komor sötét az egész. A zenék szerintem fantasztikusan vannak a játékhoz vágva. Az, hogy meghalsz 2 ütésre nem is nagy baj egy gyenge kis csaj vagy a nagydarab katonák ellen, vagy lefegyverzed vagy véged, szerintem reális és habár egyszerűek a harcok, de annál élvezetesebbek. Nálam eddig az év egyik meglepetése, sőt eddig év játéka .

Válasz erre

Előzmény: sysnrt 2009.01.29. 20:32
sysnrt
#224 sysnrt [1146]
Nah, letölröttem, kipróbáltam, letöröltem. Év csalódása. A legnagyobb problémám vele, hogy tulajdonképpen nincs benne semmi szabadság. Persze, jól megcsinálták a háttereket, kemény negyed óráig én is azt hittem, hogy detökjó, most már akárhova mehetek, példátlan, gétéa-alázó szabadság, ez az évszázad játéka, satöbbi, satöbbi, de egy kis iső után rá kellett jönnöm, hogy ez csak etetés, tulajdoképpen 2-3 pirossal kijelölt úton lehet végigmenni. Azt hiszem, az eredeti PoP is ilyen volt, csak ott legalább nem akarták elhitetni velünk, hogy akárhova mehetünk.

A grafika tökátlagos, nyolc kilo blurral és két tonna bloommal. Hurrá. Meg van világmegváltó PhysX is, amitől ha egy ablakot betörök, máris 7 Fps-re esik a framerate. Ha kettőt, akkor 5-re. NVidia kártyával. Maximum optimalization.

A történet ameddig eljutottam - valami bevásárlóközpontban hagytam abba - jóformán nem is létezik. Faith néni egy tökélets, bűnözés nélküli városban bizonyos emberek kétes eredetű csomagjait kézbesíti. Ahem, most rokonszenveznem kell vele? Elég nehéz így. A rendkívül izgalmas történetről inkább nem mondok semmit, tapasztalja meg mindenki maga. Vagy inkább ne, én nem ajánlom senkinek.

A harcrendszer nagyon kombinált és bonyolult. Kemény négy gombot kell nyomogatnunk. Ugorhatunk és úgy támadhatunk, becsúszhatunk az ellenfél alá, és úgy támadhatunk, simán támadhatunk, vagy lefegyverezhetjük az ellent. Prince of Persiában is sokkal több támadási lehetőségünk van, pedig az nem is egy direkt harcra kihegyezett játék. Az meg, hogy csak akkor lehet lefegyverezni valakit, ha üt, kicsit röhejes, ráadásul két ütéstől meghalunk, szóval ha az elsőt elszúrtuk, akkor a másodikat is el fogjuk.

Ha mindehhez hozzávesszük a többek által leírt 4 órás játékidőt, akkor kijelenthetem, hogy ez számomra idáig 2009 csalódása és citrom-díjasa. Rövid, unalmas, nincs története, ellenszenves karakerei vannak, rövid, és 12 ezret kérnek érte. Nem csodálom, hogy PC-re nem is adtak ki belőle demot. Ha kiadtak volna, lehet, hogy le se töltöm. Talán jobban jártam volna.

5/10

Válasz erre

pini
#223 pini [20]
Leszedtem egy másik Crack fájlt és azzal működött! Ha további kérdésetek lenne azt az e-mail címemre írjátok. Kössz!!!

p

Válasz erre

coolatch
#222 coolatch [1]
Nekem is ez a baj. Vki írja le plz mi a megoldás.

Válasz erre

inutero
#221 inutero [1]
Nekem is ugyanaz a problémám,mint neked pini,léci írd már le mi a megoldás

Válasz erre

Előzmény: pini 2009.01.28. 01:37
pini
#220 pini [20]
Megvan a megoldás! Aludjatok jól!!!

p

Válasz erre

pini
#219 pini [20]
Egy gyors kérdésem lenne: A második pályánál bemegyek a házba jönnek a rendőrök, kikerülöm őket bemegyek a liftbe aztán vége a játéknak. Utána ugyanaz a pálya jön majdnem előlről. Pedig a lift után még folytatódik a game! Mi lehet a gond? Előre is kössz!!!

p

Válasz erre

Christoph
#218 Christoph [4806]
Én sem emlékszem semmilyen kiskocsira, pedig pár órája jártam annál a résznél.

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.26. 22:27
Christoph
#217 Christoph [4806]
Nem igazán használtam ki a játék lehetőségeit harc terén. Pl. a becsúszást nem is használtam soha . Nem vagyok túl jó az ilyen típusú ügyességi játékokban., de a végén már egészen beleszoktam. Kár, hogy csak az utolsó fejezetek valamelyikén esett le, hogy a kis piros ikon jelzi a csomagok helyét, az utolsó fejezetnél mindet meg is találtam. Azok milyen oldanak fel?

A játék egyébként nagyon élvezetes lett, portal hangulata volt szerintem teljesen. A történt volt talán csak gyengécske a többi színvonalasra sikeredett. Főleg a zenék terén ütött nagyot, a menüzene, meg a pályák alatt is tökéletesen eltaláltak. Szóval egy egységes, igényes játékot kaptunk.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2009.01.26. 16:50
mucius
#216 mucius [10106]
"ahol egy kis kocsit egy sinen lehet mezgatni."

kétszer játszottam végig a játékot, most meg ezt az egy pályát megint, de ilyen kicsikocsit még véletlenül se láttam. nem a pálya legelején megy át az egész lassított felvételbe?

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: Artemius '89 2009.01.25. 16:48
Creativ3Form
#215 Creativ3Form [33871]
Igaz.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: kdave9 2009.01.26. 16:56
kdave9
#214 kdave9 [432]
Nehéz fokozaton már nem használ az ütés a katonák ellen, el kell szedni a fegyvert mindenképp, vagy szétlő a többi

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2009.01.26. 16:50
Creativ3Form
#213 Creativ3Form [33871]
Na jól van akkor.
Amúgy én rendszeresen egy felugrásos-fejberúgással kezdek, és ha ezt ne adj isten túlélik, (az esetek 80-90%-ban nem) akkor utána becsúszó rúgás és pont kerül az ügy végére.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.26. 16:44
kdave9
#212 kdave9 [432]
Nekem a bevált kombó:
Nekifutásból becsúszok+rúgom, még egy ütéstől megtántorodik kicsit, utána már lehet használni a lefegyverzést

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.26. 16:26
Christoph
#211 Christoph [4806]
Köszi sikerült, igazából az a titok, hogy használni kell ezt a guggolós rúgást és úgy már tényleg nem vészes. Erre egyébként a második harcnál jöttem rá, a 10. dühroham után . A nélkül húzós.

Spoiler lehet:
Elég sablonos lett ez a rész, mármint a bérgyilkos kilétét illetően... nem vártam nagy történetet, de valahogy erre lehetett számítani.
Ettől függetlenül óriási a játék, év játéka nem kérdés, pláne, hogy más nem fog elindulni, méghozzá ilyen szépen.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2009.01.26. 16:24
Christoph
#210 Christoph [4806]
Ahogy máshol olvasom le kell fegyvezni... csak épp fogalmam sincs, hogy mert ez a lassítás lefegyverzés máshol bevált kombó hatástalan, mivel nem akar ütni a kurva fegyverével.

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.26. 16:22
Creativ3Form
#209 Creativ3Form [33871]
Bunyó közben figyeld a stukkerét és amikor pirosra vált, le kell fegyverezni. Ezután elszalad

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.26. 16:22
Christoph
#208 Christoph [4806]
Azt a kib*szott maszkos bérgyilkos, hogy lehet legyőzni a hajó tetéjén?? csak mert a végigjátszós videókon odacsap kettőt azt elszalad, én emg van amikor 10 percen keresztül verem és addig megy a harc, amikor el nem hullok. Teljesen reménytelen... van valami trükk??

Válasz erre

Artemius '89
#207 Artemius '89 [405]
Hali!
Akadt egy olyan problémám, hogy a "Hőség" nevű pálya elején, amikor el kell jutni ahoz a birkózóhoz, eljutok arra a tetőre, ahol egy kis kocsit egy sinen lehet mezgatni. Namármont amit a lábamat felteszem arra a tetőre Faith elkezd sétafikálni futás helyett és nem ugrik előrre, ami kéne a magasabbra jutáshoz. Hiába tettem fel a kiadott patchet nem javult meg. Van valakinek valamilyen tippje? Előrre is köszi!

A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.

Válasz erre

Christoph
#206 Christoph [4806]
Na sikerült, annyi, hogy nem pont a kötélre ugrottam rá. Az első fejezet legvégén volt.
Nagyon király a játék, kicsit portalos-half life kettős hangulata van, bejön.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2009.01.25. 13:20
Creativ3Form
#205 Creativ3Form [33871]
Hol tartasz most, hányadik fejezet? Mert ez így nem ugrik be...

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Christoph 2009.01.25. 13:14
Christoph
#204 Christoph [4806]
Annál a résznél, hogy lehet továbbmenni, amikor 2 őrt le kell fegyverezni, után lépcsőzés majd egy hosszabb létra és át kéne csúsznom egy kötélen, de ha röviden, ha hosszan nyomom a spacet, leesek az autók közé az útra...

Válasz erre

Gradlir
#203 Gradlir [124]
Nem is tudtam hogy ilyen oldal is van.Hát ez fail lett.:S
Mindegy ez van, kell egy erősebb vidkari...Köszi a helpet.

Válasz erre

Creativ3Form
#202 Creativ3Form [33871]
Itt meg tudod nézni

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Gradlir
#201 Gradlir [124]
Hi all!Ezen a gépen elfutna?AMD Athlon X2 4600+, 1.75 GB RAM, Nvidia Geforce 6100?Csak mert a GTA IV-nek is 256 MB-os vidkari kell, de nekem már maga az animáció is szagatott(akkor még 7600 GT-m volt).Köszi a helpet.

Válasz erre

drifter007
#200 drifter007 [5]
akkor jó neked!

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.23. 11:40
mucius
#199 mucius [10106]
tökéletesen működik.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: drifter007 2009.01.22. 19:26
drifter007
#198 drifter007 [5]
Kipróbáltad már hogy a crackfix meg a patch együtt működik-e?

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.22. 08:41
mucius
#197 mucius [10106]
a patch csak az exét cseréli, ezért botorság amit írsz.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: drifter007 2009.01.21. 15:12
Gabibá
#196 Gabibá [1]
Segítséget kérnék!
Az első pályán Faith átugrik egy épület oldalán lévő csőre. Na most onnan egész egyszerűen nem mászik fel, hanem két mászás után elkezd visszacsúszni... Hogy a franciskába mászik felfele?????
Köszi ha valaki segít !

Válasz erre

drifter007
#195 drifter007 [5]
Abba az esetbe igaz amit mondasz Creativ3Form ha az eredeti crack-et rakod vissza.De ha a Mirrors.Edge.Crackfix-RELOADED crack-et rakod be akkor már nem műkszik a patch miatt

Válasz erre

Creativ3Form
#194 Creativ3Form [33871]
Nem kell újratelepíteni, elég csak újra crackolni

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

drifter007
#193 drifter007 [5]
Le kell hozzá tölteni a Mirrors.Edge.Crackfix-RELOADED crack-et.A patch nem lehet fent mert akkor nem indul el!!!Ha fent van a javítás akkor újra kell telepíteni a játékot.

Válasz erre

Christoph
#192 Christoph [4806]
Hehe küldözgeted a "PM"-eket miközben azt sem tudják mi az a PM. Legalább tájékoztatnád őket.

Tehát a PM az a személyes üzenet, amit az üzenetek pont alatt találsz, ha belépsz.

Válasz erre

Előzmény: kdave9 2009.01.21. 10:17
kdave9
#191 kdave9 [432]
ment válasz PM-ben

Válasz erre

Előzmény: Sir Charley 2009.01.21. 08:56
Sir Charley
#190 Sir Charley [101]
ugyanaz lenne a problémám, mint drifter007-nek! a Chapter 3: Heat Part 1 pályán elindulok, és egy kis idő múlva teljesen lelassul a mozgásom, nem tudok továbbmenni! Mi az hogy "Ment PM"?

Válasz erre

Előzmény: kdave9 2009.01.18. 11:25
Razor03
#189 Razor03 [14703]
Értem. És ilyen buziságokat nem lehet kikapcsolni, mint az EAX? Mert ez Bioshock-ban mai napig nem használható.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: mucius 2009.01.20. 20:34
mucius
#188 mucius [10106]
kenacenek asszem vmi audigy 2 zs-je van, nekem meg live 24bit. végülis azt kurvajól élethűen szimulálja, hogy a saját hangod hangosabbnak hallod, mint azokét, aki távolabb állnak, nade itt ez már tényleg az érthetőség rovására megy.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2009.01.20. 20:32
Razor03
#187 Razor03 [14703]
És az nem lehet, hogy csak egy normális hangkártya kéne hozzá? Nem az alaplapi integrált. Ezeknek az unreal-os csodáknak mindig van valami problémája a hangzással.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

mucius
#186 mucius [10106]
nálam is ugyanúgy megvan ez a halkság faszság. cutsceneknél mindig feltekerem a hangerőt, főleg a rajzfilmeseknél. aztán következő pályán az első pár ugrásnál a szomszédok is ugrálnak örömükben.

Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.