Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Mass Effect (Ismertető)
Amugy a játék szerintem kibaszott jóóó. Csak kár hogy rövid a főszorija. Mondjuk így is lett azért kb 30 óra gameplay.
A Half life 2 óta nem volt játék amibe ennyire bele tudtam volna élni magam.
Szerintem aki szereti a sci-fi-t az imádni fogja.
És persze az egész magyar feliratos ami nem kis dolog sz.tem
Feltennék egy hülye kérdést. A mesterlövész puskával hogy tudtatok közelíteni???!! Mert nekem semmivel sem akar. Se a közelítés,se a közelítés mértéke gombbal,pedig tettem rá harci érzékelőt meg,minden ilyen kütyüt. :S :S
Ez az egyik dolog. A másik,hogy sztem a géppityú teljesen használhatatlan fegyver. Szinte minden tulajdonságom maxon volt és egy 72-es pontosságú FANTOM gépfegyvernek is meglehetősen nagy volt a célkeresztje. Még gugolva is! Ez miért van?!(Harci adeptus volt a karakterem)
A pisztolyt viszont enyhén kimaxoltam és 1 geth harcos, 1 lövés. XD XD
Ugyan ez volt a shotgunnál is. 320-at sebzett a végére + toxikus töltények voltak hozzá.
Am,jó a cikk és kukorica jó a játék is. 9/10
Ha valaki tud segíteni a fenti dolgokba,azt megköszönném!
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
A kibaszás társas játék, sose feledd.
mivel a tesom kint dolgozik és az angolt változatot vette meg.előre is kősszőnőm
Amúgy itt az előttiekhez szólva: a liftezés szerintem pont a töltés miatt van, mert igaz van egy 2 mp-s betöltés felirat, az csak valszeg azért van, hogy magát a liftet, a hírt meg ilyeneket betöltsön. A másik: a linearitásról annyit, hogy a nem annyira fontos párbeszédeknél nem is annyira lényeg, mit választunk, egy kis átvezetéssel úgyis ugyanazt mondják el nekünk - de természetesen igen, van ahol befolyásolja a dolgokat.
Jah, és a játékkal nekem is volt pár technikai problémám (hajnali 3kor rendre kifagyott, lehet azért, hogy aludjak is valamit), például volt, amikor az Istennek sem akart elindulni, csak a restart segített... Ettől függetlenül imádom, 10/10! (a honosítás meg nagyon jó lett, szerintem)
Aláírás? ja. Hö. | www.gmopc.extra.hu
Linearitást én is felfedeztem, de szerencsére nem mind az. Van ahol párbeszéd módosít a végkimeneten.
Ideiglenes fagyások nálam is voltak, csak éppen teljesen véletlenszerűen (legtöbbször párbeszéd közben).
Egyébként meg érdekes módon eddig senki sem említette a játék legfrusztrálóbb részét, nevezetesen, hogy a gép által felkínált beszélgetési opciók többsége teljesen kamu, valójában teljesen mindegy, melyikre kattintasz, ugyanazt fogja mondani a karakter és ugyanaz is fog történni. Én pl. személy szerint nem veszem túl jó néven, ha teljesen hülyének néznek a játékkészítők. Miután erre egy újratöltés következtében rájöttem, nagyon csalódtam a játék által felkínált választási lehetőségekben, ugyanis a legtöbbje csak látszat. Nem értem, hogy miért kellett egy teljesen külön női szinkront csinálni a játékhoz ( mellesleg az angol nagyon kellemesre sikerül), ha a beszélgetési opciókat meg nem szinkronozták le külön-külön.
Szerintem az a legnagyobb probléma a játékkal, hogy azt próbálják beetetni neked, hogy teljesen te irányítod a dolgokat, amikor valójában a sztori tök lineáris, és te jó esetben csak az oda vezető utat választhatod meg.
Bazz...hát nem mondanám hogy megközelíti a gépem ezt :// Picsbe lassan uj gépet kéne már venni :S:S:S:S
A fegyverek terén hagyott némi kívánni valót magaután a játék. Számomra aki FPSen nevelkedett hiányzott egy rockitlauncha ahogy az orkok mondják Ellenben az ellenfeleknek volt :8
A gránátok aknaként való használata ötletes volt, de hiányoltam még a hekkelhető lövektornyokat vagy távirányítású drone-okat, mint amik volak a Deus Ex 1 ben vagy a Frontline: Fuel of Warsban.
A bolygók tényleg egyhanguak voltak, pedig reméltem hogy Battlezone2 szintű dzsungel fog fogadni egy két helyen, de sajna nem lett belőle semmi.
Amit még hiányoltam az a negatív főhös esetén a puhányság amivel nagyon bekorlátozták a hőst. Nem akarok spoilerezni, de a a történet folyamán jó pár lényt hidegre tettem volna legszivesebben, de a készítők nem akarták. Lehetün k gonoszak de csak lightosan dolog nagyon nem tetszett. Ok hogy történetileg fontos elemeket nem lehetett likvidálni, de hogy akik max két sort nyögnek be azokat sem, hááát...
Összeségébe véve remek alkotás, az igazi nagy durranás a második rész megjelenésekor az lenne, ha az 1 mentéseiből kiszedné, hogy kivel, hogy fejeztük be az 1-et és annak megfelelően folytatná a 2-t. Csak alaposabban, mint a KotOR2 esetében volt.
"Mivel a Space-t lenyomva csupán addig kapjuk meg a taktikai képernyőt, amíg azt nyomva tartjuk, szó sincs a korábbi BioWare játékokra jellemző lepauzálom és kimegyek vacsorázni hangulatú csatákra"
Rárakok egy könyvet és máris jöhet a vacsi
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
Báááááár adeptnél van 1 olyan pajzs erősítő képesség (neve nem jut eszembe,késő is van már),ami valami eszméletlenül hülyén néz ki nálam...nálatok is?Egyszerűen olyan mintha néha eltűnne 1 láb,vagy 1 kéz.
A bolygók tényleg zavaróan egyhangúak,ahogy a páncélok,fegyverek is.Viszont pozítívum páncéloknál hogy fel lehet tenni a sisakot,de azért kár hogy nem lehet eldönteni hogy eltakarja-e az egész arcot(emberi sisak szerintem hülyén néz ki,hacsak nem olyan helyen van ahol nincs oxigén).
De még ezen apróbb hibák ellenére is szerintem marha jó játék lett,ha másért nem hát a történetért megéri végigjátszani,különösen a vége lett valami gyönyörűen kidolgozott.
In the grim darkness of the far future there is only war.
Természetesen a játék az apró hibáit tekintve, nagyon jól sikerült és még mindig nem tudtam abbahagyni
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Amúgy az öriharit félretéve, nekem is tetszett a játék, és kb ugyanaz a bajom vele mint a többieknek. Még egy apróság: miért nem lehet felszerelést választani küldetések előtt pl? Nekünk, az NPC-knek, az ellenfeleknek, mindenkinek a hátán ott van az a standard fegyvertartó rács, és mindenkinek ugyanolyan fegyverei vannak, max a színük különbözik egy kicsit. Ez azért elég érdekes...
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Abban egyetértek Dark Archonnal, hogy a lift valós idejű megoldása néhol frusztráló-főként annak tükrében, hogy mindenközben, a fene nagy realizmus mellett nem egyszer 1-1 mellékküldetés teljesítve, a beszélgetést befejezve az adott karakterek egyszerűen eltűntek a semmibe. Semmi elsétálás, avagy helyben maradás, egyszerűen eltűntek! Akkor meg hol az a fene nagy realizmus, ergo a lifzetést ha éppen nem dumálnaka karaktereid, avagy nem mondanak híreket, nyugodtan ki lehettt volna lőni időügyileg.
Akár. De engem frankón idegesített, hogy azalatt a fél perc alatt, amíg le vagy felértem a helyszínre nem tudtam se mozogni, se társalogni. Frankón bezártság érzetem volt. De lehet, hogy ezzel egyedül vagyok.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Az zavar rohadtul, hogy nem közvelten egy durvább harc előtt ment a játék, hanem még a párbeszédek előtt, ezért a 3-4. próbálkozásnál már elég idegesen nyomkodom a szóközt, hogy végre a harchoz érjünk.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
(náLad akkor nem volt olyan gond? )
Tódee: Az Isten mentsem meg a KotOR mellékküldetéseitől. Anno az ismertetőben is leírtam: vajmi kevés volt az, hogy minden helyszínen adott egy főszál, amelyet megcsinálva mindenképpen szembesülünk pár mellékküldetéssel, és punktum. Ezeken felül helyszínenként alig-alig volt a fő történeti kerettől elütő, nem abba ágyazódó mellékküldetés...ez olyvát messze van a zseniálistól mint erősen spicces ősöm Jeruzsálemtől. Zseniális mellékküldetések a Fallout 1-2 ben, a Baldur's Gate sorozatban avagy a Planescape Tormentben és talán még az Arcanumban voltak, nem ezekben...
A karaktergenerálást és a fejlődési struktúrát valóban igencsak leegyszerűsítették, sőt, a játék vége felé már csak olyan képességekre adtam pontokat, amiket nem is igen használtam, lévén az összes többi már betelt, tény és való. De ezzel együtt sem bántóan primitív a rendszer, a gyakorlatban jól működik.
De persze egy RPG ismertetőjénél lehet tíz oldalt is írni a finomságokról, és még így is mindig kihagyna valamit az ember - azonban ne kergessük őrületbe a főszerkesztőket
Nekem fájt az is, hogy a Citadelen (és valamennyire Noverian) kívül nincsenek normális városok, űrkikötők, ahol normál emberek, boltok, kocsmák stb. vannak. Így mintha az egész galaxis kihalt lenne, ahol mégis lenne valami élet, ott éppen a pusztulás szélén vannak. Remélem ez a második részre azért változni fog.
A karakterfejlesztést szerintem túlzottan leegyszerűsítették. Az egész szintlépés abból áll, hogy a kb. 10 skilledre elosztasz két pontot, és ezek adják a képességeidet. Ez szerintem nagyon kevés, legalább a strength-dexterity-wisdom féle tulajdonságokat meghagyhatták volna, amik meghatározzák mondjuk a hp-dat vagy a képességek cooldown idejét (ha már a manát kihagyták).
Hibái ellenére tényleg remek játék a Mass Effect, a világ amit kitaláltak és a történet iszonyat magával ragadó. Az a típusú játék amikor az ember már csak azt veszi észre, hogy három órája abba akarta hagyni, de még mindig nyomja. Nálam olyan 87-88 %-ot érne.
There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!
Az egyik (és ez a legfontosabb) az a lift mesterséges intelligenciájának az igénytelensége. Nemcsak, hogy fegyvert nem foghatok a kezemben, miközben utazgatok de, hogy mozogni se tudjak? Kérdem én, ha nem tudtak egy normális AI-t írni ehhez a részhez, akkor minek kellett telerakni a pályákat liftezésekkel? Rohadt idegesítő volt. Plusz, ha valamikor befagyott nekem a game, akkor az is a lifthez kapcsolódik. Benyomom a startot, a társaim besoroznak szépen mögém majd halál...a lift ajtó nyitva marad és se, föl se le. Jöhet a Load. Szóval ez szerintem gáz, ugyanis egy tunning gépen is volt szerencsém kipróbálni a játékot és ezek a hibák ott is előjöttek. És ez szerintem nem olyan hiba, mint a "sprint közben nyomok egy quick savet és kifagy dolog" amit majd később javítanak egy patchel.
A másik ilyen nyalánkság azaz elején lévő karakterkészítés, ami valami szenzációs lett. Mindent, még a ráncokat a homlkokomon meg lehet kreálni és ez szerintem említésre méltó. Valakit ez hidegen hagy tudom, de én olyan - nem akarok neked hazudni - 40 percet pöcsöltem, mire olyan lett a Shepardom, amivel elégedett voltam.
Plusz zárásként megemlítettem volna, hogy az utóbbi évek egyik legigényesebb Cd Project kiadását kaptuk kézhez. Nem elég ugyanis, hogy kaptunk egy gyönyörű díszdobozt, amin domború a Mass Effect felirat (mind az elején, mind az oldalán) de nem lehet szó nélkül hagyni azt a 32 oldalas kis hangulatnovellát sem, amit a szokásos kisfüzet mellé kaptunk és ami a játék előzménytörténete.
Szóval szerintem ezeket még meg lehetett volna említeni, de amúgy nagyon jó a cikk és minden mással egyet értek. A pontozással is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Mass Effect (Ismertető)
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban?
- 2. Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben
- 3. PRIM teszt – Míg a halál el nem választ
- 4. Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai
- 5. Várható megjelenések – 2024. december
Legfrissebb fórumtémák
- 08:16
- Path of Exile 2 [11]
- 21:23
- Jean-Claude Van Damme a Hitman: World of Assassination következő célpontja [hozzászólások] [2]
- 15:39
- Szét*** az ideg [5165]
- 12:44
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1478]
- 10:28
- Ki mivel játszik mostanában? [7900]
- 13:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43940]
- 12:25
- Nagyratörő terven dolgozik a PUBG alkotója [hozzászólások] [1]
- 18:28
- Dragon Age: The Veilguard [207]
- 08:53
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9492]
- 06:08
- Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban? [hozzászólások] [1]