26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Mass Effect (Ismertető)

Creativ3Form
#44 Creativ3Form [33871]
Nem az egész, de lesznek VÉGRE küldetések a Földön. Nem kicsit várós!

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Lyonel 2011.07.13. 16:13
Lyonel
#43 Lyonel [3]
Kedvencceeeeem A kettő is az A harmadik állítólag a Földön fog játszódni... várom!

Válasz erre

Balanses
#42 Balanses [2136]
Ez hülye kérdés. Alap. De gyors kezdj el játszani mertm indjárt jöna második rész

Válasz erre

Előzmény: fabianpeti 2009.12.27. 10:50
fabianpeti
#41 fabianpeti [9]
szerintetek jo játék,

Válasz erre

Saren
#40 Saren [16]
Nah igen a gépfegyver nem a pontosságról híres, viszont a pisztoly az nagyon power lett
Amugy a játék szerintem kibaszott jóóó. Csak kár hogy rövid a főszorija. Mondjuk így is lett azért kb 30 óra gameplay.
A Half life 2 óta nem volt játék amibe ennyire bele tudtam volna élni magam.
Szerintem aki szereti a sci-fi-t az imádni fogja.
És persze az egész magyar feliratos ami nem kis dolog sz.tem

Válasz erre

ZedDEVIL
#39 ZedDEVIL [1]
Gyerekek!
Feltennék egy hülye kérdést. A mesterlövész puskával hogy tudtatok közelíteni???!! Mert nekem semmivel sem akar. Se a közelítés,se a közelítés mértéke gombbal,pedig tettem rá harci érzékelőt meg,minden ilyen kütyüt. :S :S
Ez az egyik dolog. A másik,hogy sztem a géppityú teljesen használhatatlan fegyver. Szinte minden tulajdonságom maxon volt és egy 72-es pontosságú FANTOM gépfegyvernek is meglehetősen nagy volt a célkeresztje. Még gugolva is! Ez miért van?!(Harci adeptus volt a karakterem)
A pisztolyt viszont enyhén kimaxoltam és 1 geth harcos, 1 lövés. XD XD
Ugyan ez volt a shotgunnál is. 320-at sebzett a végére + toxikus töltények voltak hozzá.
Am,jó a cikk és kukorica jó a játék is. 9/10
Ha valaki tud segíteni a fenti dolgokba,azt megköszönném!

Válasz erre

fldrag321
#38 fldrag321 [37]
Most töltöttem ki az év játéka kérdőívet. RPG műfajban Mass Effect nyert, gondolkoztam a globális év játékán is. Belegondoltam egy picit, hogy mi volt az a játék, amit egymás után többször végigjátszottam. Nem is nagyon figyeltem, de Mass Effectet háromszor sikerült egymás után, ezért vitte el a pálmát. Sajnos sok idegesítő dolog van benne, de amiért megérte az mégis a felejthetetlen hangulat. Kitűnő történet, kitűnő prezentálásban. Gratulálunk BioWare, várjuk a második részt!

Válasz erre

anti100
#37 anti100 [13]
Működik

Válasz erre

Tódee
#36 Tódee [2590]
Nemtudom működik-e, nem próbáltam, de tessék

There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!

Válasz erre

Előzmény: dáriusz 2008.07.28. 06:32
Balanses
#35 Balanses [2136]
A Heroes V ismagarul jelent meg mégis találtam hozzá magyarosítást

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2008.07.28. 06:55
LordMatteo
#34 LordMatteo [29276]
Mivel magyarul jelent meg a játék, a szomorú válasz: sehonnan.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: dáriusz 2008.07.28. 06:32
dáriusz
#33 dáriusz [37]
honan tudnák letőlteni magyaritást
mivel a tesom kint dolgozik és az angolt változatot vette meg.előre is kősszőnőm

Válasz erre

berc
#32 berc [42]
Isteni játék, érdemes volt megvenni, tegnap akasztottam ki, most pedig újra neki fogok állni

Amúgy itt az előttiekhez szólva: a liftezés szerintem pont a töltés miatt van, mert igaz van egy 2 mp-s betöltés felirat, az csak valszeg azért van, hogy magát a liftet, a hírt meg ilyeneket betöltsön. A másik: a linearitásról annyit, hogy a nem annyira fontos párbeszédeknél nem is annyira lényeg, mit választunk, egy kis átvezetéssel úgyis ugyanazt mondják el nekünk - de természetesen igen, van ahol befolyásolja a dolgokat.

Jah, és a játékkal nekem is volt pár technikai problémám (hajnali 3kor rendre kifagyott, lehet azért, hogy aludjak is valamit), például volt, amikor az Istennek sem akart elindulni, csak a restart segített... Ettől függetlenül imádom, 10/10! (a honosítás meg nagyon jó lett, szerintem)

Aláírás? ja. Hö. | www.gmopc.extra.hu

Válasz erre

homeropata
#31 homeropata [9]
Szerintem a liftezés nem arra való, hogy közben töltsön, legalábbis nálam liftezés után (vagy előtt? most nem emlékszem pontosan) jön még egy töltőképernyő.
Linearitást én is felfedeztem, de szerencsére nem mind az. Van ahol párbeszéd módosít a végkimeneten.
Ideiglenes fagyások nálam is voltak, csak éppen teljesen véletlenszerűen (legtöbbször párbeszéd közben).

Válasz erre

Előzmény: Allecto 2008.07.22. 23:53
Allecto
#30 Allecto [14]
Oké, akkor tisztázzunk néhány dolgot. A liftes részek egyértelműen arra valók, hogy az új helyszínek betöltési idejét váltsák ki ezzel, ezért nem tudunk a liftben mozogni és ezért tarthat egyeseknek sokáig a dolog. Mellesleg ha annyira zavar, miért nem használjátok a tudomisén-milyen-elnevezésű transporting portálokat, azokkal a liftezések teljesen kikerülhetőek.

Egyébként meg érdekes módon eddig senki sem említette a játék legfrusztrálóbb részét, nevezetesen, hogy a gép által felkínált beszélgetési opciók többsége teljesen kamu, valójában teljesen mindegy, melyikre kattintasz, ugyanazt fogja mondani a karakter és ugyanaz is fog történni. Én pl. személy szerint nem veszem túl jó néven, ha teljesen hülyének néznek a játékkészítők. Miután erre egy újratöltés következtében rájöttem, nagyon csalódtam a játék által felkínált választási lehetőségekben, ugyanis a legtöbbje csak látszat. Nem értem, hogy miért kellett egy teljesen külön női szinkront csinálni a játékhoz ( mellesleg az angol nagyon kellemesre sikerül), ha a beszélgetési opciókat meg nem szinkronozták le külön-külön.

Szerintem az a legnagyobb probléma a játékkal, hogy azt próbálják beetetni neked, hogy teljesen te irányítod a dolgokat, amikor valójában a sztori tök lineáris, és te jó esetben csak az oda vezető utat választhatod meg.

Válasz erre

cygary
#29 cygary [2745]
Ez az akivel első részt nyomtuk folytatjuk nagyon erőltetett dolog. A megszerzett képességeiddel mi lesz? Lévén feltehetőleg új kasztok lesznek másrészt meg elég nehéz lenne ötletesen megoldani a dolgot az olyan számomra erőltetett módon mint hogy a gothic 1 vagy 2-ben rádomlik a szikla és minden tudásod elfelejted nos... nem jönnek be

Válasz erre

Előzmény: ivanova36 2008.07.15. 09:03
Gerry
#28 Gerry [8081]
...avagy éppen a társaink dumálnak a liftben Nem felejtettem el megemlíteni, egyszerűen van egy határ, hogy mi minden apróságot tesz bele az ember egy cikkbe, s mint nem. Ez pedig nem volt egy különösebben fontos momentum - folytatásos teleregényt mint ismertetőt pedig táncsak nem kéne írni

Válasz erre

Előzmény: Chavez 2008.07.20. 12:33
Chavez
#27 Chavez [1032]
Telejesen egyetértek a cikkel. Mellesleg baromi hosszú is lett, ami persze jó. Elfelejtetted említeni, mikor a liftben utazunk, a rádiós diszpécser szépen elmondja körül írva tetteinket, szal add egy összefoglaló képet, amit éppen aktuálisan csináltunk.

Válasz erre

Balanses
#26 Balanses [2136]
Ja dedede kössz

Bazz...hát nem mondanám hogy megközelíti a gépem ezt :// Picsbe lassan uj gépet kéne már venni :S:S:S:S

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.07.18. 01:04
Gerry
#25 Gerry [8081]
Az ismertetőnél jobb oldalt meglehetősen jól látszik az infobox, és benne a gépigény, nemde?

Válasz erre

Előzmény: Balanses 2008.07.18. 00:48
Balanses
#24 Balanses [2136]
Valaki leírná a gépigényét enneka játéknak?

Válasz erre

ivanova36
#23 ivanova36 [1321]
A liftbeli fagyások nálam előjöttek, míg VGA drivert nem frissítettem, azóta csak talán kétszer volt.

A fegyverek terén hagyott némi kívánni valót magaután a játék. Számomra aki FPSen nevelkedett hiányzott egy rockitlauncha ahogy az orkok mondják Ellenben az ellenfeleknek volt :8
A gránátok aknaként való használata ötletes volt, de hiányoltam még a hekkelhető lövektornyokat vagy távirányítású drone-okat, mint amik volak a Deus Ex 1 ben vagy a Frontline: Fuel of Warsban.

A bolygók tényleg egyhanguak voltak, pedig reméltem hogy Battlezone2 szintű dzsungel fog fogadni egy két helyen, de sajna nem lett belőle semmi.

Amit még hiányoltam az a negatív főhös esetén a puhányság amivel nagyon bekorlátozták a hőst. Nem akarok spoilerezni, de a a történet folyamán jó pár lényt hidegre tettem volna legszivesebben, de a készítők nem akarták. Lehetün k gonoszak de csak lightosan dolog nagyon nem tetszett. Ok hogy történetileg fontos elemeket nem lehetett likvidálni, de hogy akik max két sort nyögnek be azokat sem, hááát...

Összeségébe véve remek alkotás, az igazi nagy durranás a második rész megjelenésekor az lenne, ha az 1 mentéseiből kiszedné, hogy kivel, hogy fejeztük be az 1-et és annak megfelelően folytatná a 2-t. Csak alaposabban, mint a KotOR2 esetében volt.

Válasz erre

AstorAnt
#22 AstorAnt [1653]
Remek lett a cikk, és tényleg hangulatos képek lettek kivágva,szinte egyből leülne vele játszani az ember

"Mivel a Space-t lenyomva csupán addig kapjuk meg a taktikai képernyőt, amíg azt nyomva tartjuk, szó sincs a korábbi BioWare játékokra jellemző „lepauzálom és kimegyek vacsorázni” hangulatú csatákra"
Rárakok egy könyvet és máris jöhet a vacsi

"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"

Válasz erre

gonosz
#21 gonosz [486]
Igen,a lift tényleg zavaró,de nekem a többi bug elő se jött:S
Báááááár adeptnél van 1 olyan pajzs erősítő képesség (neve nem jut eszembe,késő is van már),ami valami eszméletlenül hülyén néz ki nálam...nálatok is?Egyszerűen olyan mintha néha eltűnne 1 láb,vagy 1 kéz.
A bolygók tényleg zavaróan egyhangúak,ahogy a páncélok,fegyverek is.Viszont pozítívum páncéloknál hogy fel lehet tenni a sisakot,de azért kár hogy nem lehet eldönteni hogy eltakarja-e az egész arcot(emberi sisak szerintem hülyén néz ki,hacsak nem olyan helyen van ahol nincs oxigén).
De még ezen apróbb hibák ellenére is szerintem marha jó játék lett,ha másért nem hát a történetért megéri végigjátszani,különösen a vége lett valami gyönyörűen kidolgozott.

In the grim darkness of the far future there is only war.

Válasz erre

oO_Oo
#20 oO_Oo [1]
A lift még annyira nem is szembetűnő, de nálam néha egyszer-egyszer a társaim egyike beragad egy doboz mögé vagy volt olyan az éden 1-es bolygón, hogy három ember közé ragadt be

Természetesen a játék az apró hibáit tekintve, nagyon jól sikerült és még mindig nem tudtam abbahagyni

Válasz erre

Balanses
#19 Balanses [2136]
Hát még mindig jobban jártál mint én Én cksa odáig jutottam hogy feltelepítettem a játékot de nem indult el :'( Gyanítom a gépigénnyel lesznek gondok, 4 éves gépem van és azota csak egyszer esett át egy virtuális tuningon oszt joéccakát. Pedig tuti gém lehet :/

Válasz erre

Előzmény: Playbahnosh 2008.07.14. 16:43
Creativ3Form
#18 Creativ3Form [33871]
Az szép...na ilyet is most hallok először.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Playbahnosh 2008.07.14. 16:43
Playbahnosh
#17 Playbahnosh [482]
Egy ideig nekem is Game Of The Year volt a Mass Effect, de nagyon el***ta a renoméját a végén. Történt ugyanis, hogy végighenteltem magam az egész galaxison, megcsináltam az ÖSSZES melléküldetést és mindent amit csak meg lehetett csinálni, minden csapattagnak fullos szerkót szereztem...stb. Több mint másfél hetet toltam vele munka után. Aztán a legutolsó küldetés előtt elmentettem, és amikor másnap délután mentem volna a nagy fináléra....kidob a játék. Aztán megint. A főmenüig nem jutottam el. A dumpokból és a sok utánnajárásból is csak annyi derült ki, hogy meggyilkolta a profilomat a játék, a mentéseimmel együtt. Na itt nyomtam meg az uninstall gombot, azóta se nyúltam hozzá.

Amúgy az öriharit félretéve, nekem is tetszett a játék, és kb ugyanaz a bajom vele mint a többieknek. Még egy apróság: miért nem lehet felszerelést választani küldetések előtt pl? Nekünk, az NPC-knek, az ellenfeleknek, mindenkinek a hátán ott van az a standard fegyvertartó rács, és mindenkinek ugyanolyan fegyverei vannak, max a színük különbözik egy kicsit. Ez azért elég érdekes...

Válasz erre

Dark Archon
#16 Dark Archon [11558]
Végülis De most, hogy jobban belegondolok, a liftünk nem is rázkódik így. Most képzeld el, ha annyira rázkódna, a karaktereknek összevissza kéne zakózniuk

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: xeLaR 2008.07.14. 14:53
xeLaR
#15 xeLaR [4243]
Azért a hiperszuper ősfaj csúcstech liftje kb. 10000 év alatt simán leamortizálódhat

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2008.07.14. 14:50
Dark Archon
#14 Dark Archon [11558]
Hogy a lépcsőházunkban a 25 éves lift rázkódik, oké... de egy hiperszuper ősfaj által épített csúcstechnológiás lift rázkódjon?

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.07.14. 14:13
Gerry
#13 Gerry [8081]
Rázkódik.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2008.07.14. 14:05
Dark Archon
#12 Dark Archon [11558]
A liftben amúgy másnak is elmosódik a kép? Lehet, hogy valami tuti effekt akarna lenni, de nekem nem igazán jött át az érzés.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.07.14. 13:39
Gerry
#11 Gerry [8081]
Nem fura, csak nem csináltad meg az adott küldetéseket amikben a végén volt-nincs NPC. Ti. ez nem grafikus hiba, ezt így kódolták le. A Fellegvárban -...- pölö valamelyik téren egy, a protiánok istenségéről szónokló izét kell eltávolítani onnan, amire a turián őr igen nagy vehemenciával megkér. Nnno, ott ha végzel, - én legalábbis szépen elsímítottam a helyzetet- a karakterek eltünnek.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.07.14. 13:39
Creativ3Form
#10 Creativ3Form [33871]
Na igen, ezt a karaktereltűnést már a sokadik embertől hallom, de nekem ez abszolút nem jött elő. Fura.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.07.14. 13:36
Gerry
#9 Gerry [8081]
Szerintem ez rejtett klausztrofóbia Mit akartál társalogni, mikor a liftben a két társ karakter általában úgyis dumált valamit, illetve híreket mondtak be-szinkronban a cselekedeteiddel? Ezen felül miféle társalgást akarhattál? Másrészt pedig egy igen parányi liftben mozogni...nem tudom, nézd a karakteredet oszt' jóvan
Abban egyetértek Dark Archonnal, hogy a lift valós idejű megoldása néhol frusztráló-főként annak tükrében, hogy mindenközben, a fene nagy realizmus mellett nem egyszer 1-1 mellékküldetés teljesítve, a beszélgetést befejezve az adott karakterek egyszerűen eltűntek a semmibe. Semmi elsétálás, avagy helyben maradás, egyszerűen eltűntek! Akkor meg hol az a fene nagy realizmus, ergo a lifzetést ha éppen nem dumálnaka karaktereid, avagy nem mondanak híreket, nyugodtan ki lehettt volna lőni időügyileg.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.07.14. 13:30
Creativ3Form
#8 Creativ3Form [33871]
"Kilőni a középkonzolt, vagy mi?"

Akár. De engem frankón idegesített, hogy azalatt a fél perc alatt, amíg le vagy felértem a helyszínre nem tudtam se mozogni, se társalogni. Frankón bezártság érzetem volt. De lehet, hogy ezzel egyedül vagyok.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.07.14. 13:21
Dark Archon
#7 Dark Archon [11558]
Engem nem zavar, hogy nem tudok mozogni a liftben. Ellenben lehetne "villámlift", valós idő nélkül. Karaktergenerálás pofázmány része meg engem nem mozgat meg, ugyanúgy hagytam a srácot, ahogy volt, de ez a beszivárgó kaszt elég gyengusznak tűnik.

Az zavar rohadtul, hogy nem közvelten egy durvább harc előtt ment a játék, hanem még a párbeszédek előtt, ezért a 3-4. próbálkozásnál már elég idegesen nyomkodom a szóközt, hogy végre a harchoz érjünk.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.07.14. 11:15
MagicMoment
#6 MagicMoment [17778]
csatlakozom. amint megvettem az eredetit és feltettem a legújabb nvidia drivert,semmi baj,semmi fagyás nem volt. még az általad jelentkezett probléma is csak egyszer fordult elő,de rebootra nem volt szükség.
(náLad akkor nem volt olyan gond? )

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2008.07.14. 13:21
Gerry
#5 Gerry [8081]
Creativ3Form : Erősen kétlem, hogy bármiféle MI is kéne egy liftnek A sok, időben realisztikusan megoldott liftezés némiképpen engem is idegesített, de fegyvert ragadni és mászkálni miért akartál volna? Kilőni a középkonzolt, vagy mi? Efféle fagyás pedig soha nem jelentkezett nállam- egyedül néha akkor volt probléma, ha kiléptem a játékból, majd mikor újra elindítottam, hibát észlelet és el sem indult egészen addig, míg nem rebootoltam. De ez mindössze ha 2-3 alkalommal megesett, ergo nem volt vészes...

Tódee: Az Isten mentsem meg a KotOR mellékküldetéseitől. Anno az ismertetőben is leírtam: vajmi kevés volt az, hogy minden helyszínen adott egy főszál, amelyet megcsinálva mindenképpen szembesülünk pár mellékküldetéssel, és punktum. Ezeken felül helyszínenként alig-alig volt a fő történeti kerettől elütő, nem abba ágyazódó mellékküldetés...ez olyvát messze van a zseniálistól mint erősen spicces ősöm Jeruzsálemtől. Zseniális mellékküldetések a Fallout 1-2 ben, a Baldur's Gate sorozatban avagy a Planescape Tormentben és talán még az Arcanumban voltak, nem ezekben...
A karaktergenerálást és a fejlődési struktúrát valóban igencsak leegyszerűsítették, sőt, a játék vége felé már csak olyan képességekre adtam pontokat, amiket nem is igen használtam, lévén az összes többi már betelt, tény és való. De ezzel együtt sem bántóan primitív a rendszer, a gyakorlatban jól működik.

De persze egy RPG ismertetőjénél lehet tíz oldalt is írni a finomságokról, és még így is mindig kihagyna valamit az ember - azonban ne kergessük őrületbe a főszerkesztőket

Válasz erre

Tódee
#4 Tódee [2590]
Nagyjából egyetértek a cikkel, viszont a mellékküldetések nekem nagy csalódás voltak. Minden rendszerben van egy bolygó, amire le lehet szállni, a bolgyón van egy bázis, ott kb. 90%-ban le kell írtani mindenkit, a maradék 10%-ban meg lehet oldani békésen is. Iszonyatosan repetitív, főleg úgy, hogy amint azt Gerry is leírta, minden bolygó ugyanolyan, és bázisokból is van kb. 3 féle. A főszálhoz kapcsolódó helyszíneken (Citadel, Feros, Noveria) már jobbak a mellékküldetések, de azért a Kotor-ban lévő, néhol zseniális questekhez nem érnek fel. A főszál nagyon jó, viszont baromi rövid, nekem az első végigjátszás 15 óra volt, pedig csinálgattam mellékküldetéseket meg olvasgattam bőszen a kódexet is.

Nekem fájt az is, hogy a Citadelen (és valamennyire Noverian) kívül nincsenek normális városok, űrkikötők, ahol normál emberek, boltok, kocsmák stb. vannak. Így mintha az egész galaxis kihalt lenne, ahol mégis lenne valami élet, ott éppen a pusztulás szélén vannak. Remélem ez a második részre azért változni fog.

A karakterfejlesztést szerintem túlzottan leegyszerűsítették. Az egész szintlépés abból áll, hogy a kb. 10 skilledre elosztasz két pontot, és ezek adják a képességeidet. Ez szerintem nagyon kevés, legalább a strength-dexterity-wisdom féle tulajdonságokat meghagyhatták volna, amik meghatározzák mondjuk a hp-dat vagy a képességek cooldown idejét (ha már a manát kihagyták).

Hibái ellenére tényleg remek játék a Mass Effect, a világ amit kitaláltak és a történet iszonyat magával ragadó. Az a típusú játék amikor az ember már csak azt veszi észre, hogy három órája abba akarta hagyni, de még mindig nyomja. Nálam olyan 87-88 %-ot érne.

There's only one rule of metal: PLAY IT FUCKIN' LOUD!!!

Válasz erre

Dino
#3 Dino [6027]
Creativ3Form: Hú, a tök jól kinéző dobozról valóban nem lett említés a cikkben, ezzel kiegészítettem Gerry írását, a többivel nem bővítem a cikket, elég (túl) hosszú lett így is...

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2008.07.14. 11:15
Creativ3Form
#2 Creativ3Form [33871]
Nagyon jó kis cikk, bár pár dolgot nem említettél meg, ami szerintem fontos.
Az egyik (és ez a legfontosabb) az a lift mesterséges intelligenciájának az igénytelensége. Nemcsak, hogy fegyvert nem foghatok a kezemben, miközben utazgatok de, hogy mozogni se tudjak? Kérdem én, ha nem tudtak egy normális AI-t írni ehhez a részhez, akkor minek kellett telerakni a pályákat liftezésekkel? Rohadt idegesítő volt. Plusz, ha valamikor befagyott nekem a game, akkor az is a lifthez kapcsolódik. Benyomom a startot, a társaim besoroznak szépen mögém majd halál...a lift ajtó nyitva marad és se, föl se le. Jöhet a Load. Szóval ez szerintem gáz, ugyanis egy tunning gépen is volt szerencsém kipróbálni a játékot és ezek a hibák ott is előjöttek. És ez szerintem nem olyan hiba, mint a "sprint közben nyomok egy quick savet és kifagy dolog" amit majd később javítanak egy patchel.
A másik ilyen nyalánkság azaz elején lévő karakterkészítés, ami valami szenzációs lett. Mindent, még a ráncokat a homlkokomon meg lehet kreálni és ez szerintem említésre méltó. Valakit ez hidegen hagy tudom, de én olyan - nem akarok neked hazudni - 40 percet pöcsöltem, mire olyan lett a Shepardom, amivel elégedett voltam.
Plusz zárásként megemlítettem volna, hogy az utóbbi évek egyik legigényesebb Cd Project kiadását kaptuk kézhez. Nem elég ugyanis, hogy kaptunk egy gyönyörű díszdobozt, amin domború a Mass Effect felirat (mind az elején, mind az oldalán) de nem lehet szó nélkül hagyni azt a 32 oldalas kis hangulatnovellát sem, amit a szokásos kisfüzet mellé kaptunk és ami a játék előzménytörténete.
Szóval szerintem ezeket még meg lehetett volna említeni, de amúgy nagyon jó a cikk és minden mással egyet értek. A pontozással is.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Mass Effect (Ismertető)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.