Fórum » Beszélgetés a játékokról
Dead Space
Hogyha játszottál Resident Evil szériával tudhatod mire számíts kb., és abban is így esnek a töltények .
De hát ez ízlések és pofonok, viszont a játékra nem lehet azt mondani hogy uncsi, mer folyamatosan figyelsz,és hallgatod a hangokat ,most mi jön és honnan?! X)
A mentesunkre igyekvo urhajo szemelyzetet a mentokapszulaban levo "ize" "fertozte" meg. Lehet en vagyok eltajolva, de itt nem virus fertozott, es csinalt nekromorfokat, hanem azok a repkedo "izek".
A nekromorfokbol kihullo dolgok, es a vasarlas tenyleg nem a legrealisabb dolog, de ebbe ne kossunk mar bele
Biztos vannak ennel altalanossagban sokkal jobbnak titulalt jatekok, de az utobbi idoben engem ennel jobban single player jatek nem kotott le.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
Amiket említettél, azok régóta használatos játékelemek, nem értem miért pont itt akadsz fönn ezen... Ráadásul, ha lenne egy kis fantáziád, akkor ezeket megmagyaráznád és természetesnek vennéd, és nem lépten-nyomon jajgatnál, hogy te ezt nem így képzeled egy játékban...
Halovány emlékeimet felélesztve a játékról, azonban eszembe jutott, hogy ezek nem is igazán fegyverek, mint inkább szerszámok. Akkor meg helyénvaló a fejlesztő üzem is, valamint, hogy a munkásokból plazmavágó nafta zuttyan
De, ha ezekbe nem gondol bele mélyen az ember, akkor egy kellemes horrorjátékot kap, kissé sablon, de legalább sztorival
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Attól pedig, hogy nem logikus dolog a lőszerek elhelyezése, még jól bejáratott dolog, ha ellenfelekbe tesszük? Nem nyitnék ezzel kapcsolatban vitát. Mindenkinek megvannak azok a játékelemei, melyeket jobban el tud fogadni. Lehetséges, hogy az én elméletem a rossz, ami kimondja, nem épp ésszerű ötlet ellenségekbe rakni a töltényt, ellenben azzal, hogy itt-ott találhatnánk hulláknál, fordulóknál belőlük párat. Kizárva azokat az illúzióromboló kérdéseket, hogy vajon ki tehette őket oda. Akárhogy is, ha bejáratott dolog, ha nem, akkor sem logikus. Végeredményben pedig egyik sem lenne az. Talán az aranyközépút, ami vegyesen elosztaná a két lehetőség közt azt a néhány darab lőszert.
Nem kívánom lehúzni a játékot, épp hogy választ adtam miért is olyan fel más a játékélmény.
Kicsit levonatkoztattunk a témától, de többségben valóban jó játékokat említettetek meg. Én a Penumbra -val egyszer játszottam, de folyamatosan kilépett így akkor hagytam is. Ellenben rengeteg pozitív visszajelzés jött róla, hogy milyen remekre szabott játék lett. Illene beszereznem egy példányt már, úgyis elég olcsó.
A bizonyos pontos mentés amúgy emeli a parafaktort, szóval ez esetben pozitív. Nagyobb kaszálás előtt meg mindig volt konzol, szóval nem vészes.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Amúgy a Dead Space-el nekem az volt a bajom,hogy túl konzolos pc-n az irányitása.Meg nekem a halálom mikor csak bizonyos pontokon lehet menteni a játékba!Amúgy a hangulata nekem bejön.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
Amúgy maga a játék hangulata fantasztikus és a történet is. És szerintem az űrhajós logikai bakidat sem kell túl komolyan venni, mivel a képregényben is pillanatok alatt elhullott mindenki a bázison, és a filmben is másodpercek alatt darálódnak be és alakulnak át az emberek az Ishimura fedélzetén.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Azért ezt ilyen egyértelműen nem lehet kijelenteni. Ahogyan a horror műfajon belül a filmek esetében is el lehet különíteni különböző alkategóriákat, ugyanúgy meg lehet tenni a játékoknál is. Ráadásul annak ellenére, hogy valóban születtek olyan játékok, amelyekben tényleg a harc nélüli túlélésen a lényeg (talán a régebbi Silent Hill részeket lehetne említeni), azért a többség igen nagy hangsúly fektet a különböző szörnyek irtására. A Doom 3-at hoztad fel ellenpéldaként, de azért finoman szólva az sem kifejezetten a harc nélküli túlélésről szólt emlékeim szerint. Vagyis ezek szerint nem volt jó horror játék, annak ellenére, hogy nem esett ki lőszer a megölt ellenfelekből. Ez utóbbit sem igazán fognám fel a Dead Space hibájaként, hiszen hosszú ideje bejáratott megoldásról van szó (függetlenül attól, mennyire logikus), ráadásul az sem lenne sokkal életszerűbb, ha minden második sarkon lőszeres ládák lennének elszórva. Lőszer viszont ehhez a játékhoz kell, mert a készítők is kifejezetten a a fegyveses harcra (sőt a sokat hangoztatott csonkolásra) alapozták a játékmenetet. Nyilván ez nem tetszik mindenkinek, de szerintem a kategóriájában egy jó játékot hozott össze az EA.
szerk: Amikor elkeztem írni a hozzászólást, még nem láttam Dark Archon írását, ezért fordulhat elő, hogy néhány ponton ismételtem őt. Viszont ezek szerint nem vagyok egyedül a véleményemmel.
Kicsit kevered a műfajokat is, akció-horror és túlélő horror nem ua. Ha ez utóbbi érdekel, ajánlom a Silent Hill részeket (főleg a 2-t), ahol valóban ki vagy szolgáltatva és tényleg a lények elkerülése a cél, mivel lőfegyvered a játék feléig nincs is, utána is igen limitált tölténnyel. Ott meg aztán megvan a feeling, mikor egy szál vascsővel a kezedben bóklászol a sötétben és a ködből előbukkan 1-2 félholt dobermann...
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Aztán ott van például az az egyszerű eset, amikor is ellenfelekből nyerjük a lőszert, a pénzt meg a fejlesztéseket - kiemelném a kérdést, miszerint a csecsemőkből lett szörnyekhez hogyan került ezekből is bármi (ahogy haverom fogalmazott, felnyomták nekik még az inkubátorban)? Ez azért is frusztráló, mert horror játék esetében célunk a túlélés, a szörnyek elkerülése, nem pedig a belemegyek az akcióba már azért is egy tucat ellenség ellen amiből újabb lőszert vagy pénzt remélünk. Itt ugyanis egyértelműen darálásba megy át a játék, ezt pedig minden jóérzésű ember elismerheti.
Megint fel kell hozzak valamit ellenpéldaként, legyen most az a régi szar Doom 3, amiben soha nem kaptunk szörnyek leölése után pénzt, csak ha találtunk a pályán, így még jobban ki voltunk szolgáltatva a környezetünknek... vagyis a szűk és sötét folyosóknak.
Nálam a RE5 is ezért nem kimondottan túlélő horror annak ellenére, hogy játékélményben fantasztikus alkotás lett, mert minden 2. zombinál lőszer van. Persze nem sok, de mindig van, így ha egyet meglátsz, máris felsóhajthatsz, hiszen úgyis lesz náluk valami. A továbbjutás innentől pedig már csak az ügyességünkön múlik (mi máson múlna).
De sorolhatnánk...
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
Valószínűleg tényleg a trainer-ek zavarhatnak be, ez nem először fordulna elő egy játék esetében (lásd pl.:RE4)...
Feltételezem eredeti a játékod, ha igen annyit tudnék tanácsolni, hogy archiváld a mentéseidet, majd telepítsd újra a játékot, a különböző trainer-eket meg hagyd a fenébe, azok nélkül is végigjátszható a program...
Sok szerencsét!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
be kell vallanom hogy trainereket használok a játekhoz, de a kovetkezo torténik:
A kilencedik fejezetnél tartottam , mikoris 3 kulcsot kellet osszeszednem hogy továbjussak. Meg volt mind a három, bár a harmadik ajtón már nem engedett át a játék mondván hogy nincs meg a kulcs. Hosszas probálkozás után sajnos egyetlen megoldás maradt, újbol kellet kezdenem az egész játekot az elejétol.
Hasonlo dolog tortént éppen ma a hetedik fejezetben, mikoris a bányában megdolgozott aszteroidára kell felhelyeznem egy jeladót. Pontosan tudtam mit hogyan kell csinálni, ott álok az aszteroida tetején és nem tudom elhelyezni a jeladót, mintha meg sem lenne.
@ Peace: letoltottem es megneztem a animacios filmet. Oszinten szolva olyan tul sok tobblet informaciohoz nem jutottam belole, de egyet megert.
A jatek meg tenyleg kurvajo. Most, hogy keznel van egy gep, amin futnak a jatekok, ocsemtol elszedtem minden ujabb jatekat, meg parat probara letoltottem, es a griden kivul ez volt az ami letud kotni. Lehet jobb a crysis warhead, a bioshock, az uj CoD-ok, stb, de valamiert megis ez fogott meg. Ennek jott at a hangulata.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
SPOILER
12k-t sokallom erte, igy, hogy nincs multija.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
De most, igy ejjel, inkabb megyek gridezni
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
Azért a segítségeket, hozzászólásokat nagyon szépen köszönöm amiket írtatok!
Üdvözlettel: biggie
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7
MSI B350M PRO-VDH ¤ AMD Ryzen 5 1600x + Cooler Master Hyper 412R CPU cooler ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ Samsung 960 EVO 250GB M.2 PCIe MZ-V6E250BW ¤ 2*8 Gb Crucial 2133 Mhz DDR4
Nekem egy problémám lenne a játékkal kapcsolatban mégpedig:
Egy notin szeretnék vele játszani windows vista 32bit sp1 ultimate-m van friss driverekkel! Amikor feltelepítem a játékot és el szeretném idnítani azt írja ki, hogy a videokártya nem felel meg a rendszerkövetelményeknek! Ez egy MSI GX720-as noti egy nvidia 9600m GT VGA val...
Elötte egy windows XP volt fent a gépen azon gond nélkül elindult!
Mi lehet a gondja? Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném!
Üdvözlettel: biggie
Beküldte: silstar | 2008.11.17.
Állítsd meg a játékot és a Pause menünél üsd be a kódot:
X, X, X, Y, X - +1000 credit
X, X, X, Y, Y - +2000 credit
X, X, X, Y, X, Y - +5000 credit
X, Y, Y, X, X, Y - +10000 credit
Y, X, X, X, Y - +2 Node
X, X, Y, Y, Y - Oxigén feltöltése
X, Y, Y, X, Y - Stasis és Kinesis energia feltöltése
MINden KÓd egy kampájnba 1szer használható!! csak szolok elöre hogy agombokat csak x box karon tod bevinni csá és jó játékot
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Maga a játék nekem bejön, élvezetes!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Test Drive Unlimited Solar Crown – válaszolnak a fejlesztők
- 2. Trailert és dátumot kapott az Assetto Corsa EVO
- 3. Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt
- 4. Befutott a Sid Meier’s Civilization VII gépigénye
- 5. Feltámasztják a Legacy of Kain: Soul Reaver két részét
Legfrissebb fórumtémák
- 12:23
- Szét*** az ideg [5125]
- 10:04
- Készül az Alien: Isolation 2 [hozzászólások] [1]
- 08:59
- Warhammer 40,000 [297]
- 22:10
- Nioh [96]
- 22:01
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2454]
- 20:33
- Próbáld ki a Commandos: Origins demóját! [hozzászólások] [6]
- 18:16
- Elden Ring [244]
- 16:07
- Moderátoroknak [17343]
- 15:00
- Diablo IV [411]
- 10:50
- Senua’s Saga: Hellblade II [11]