“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Far Cry 3
SPOILER
A másik befejezés jobban tetszett megvalósítás szempontjából. A döntés viszont tőlem és talán a karaktertől is idegen volt. De jó volt a csattanója.
Csodálkoztam is a "strong sexual content" cimkén, mert játék közben ez a befejezés nálam nem került elő, a korábban történt jelenet meg talán még belefért volna a "partial nudity"-be. Őrült ribanc...
Man literally too angry to die
Tanulnak a hibajukbol es eszukben sincs elkovetni megint.
(sok mas csapat tanulhatna toluk)
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
Ezzel szemben a harmadik rész világa tényleg él, a főhőstől függetlenül is. Bár ez igazából túlzás, egyszerűen csak nagyon jól teremti meg ennek az illúzióját. Tényleg úgy érezni, hogy a főhős csak véletlenül csöppent bele az események közepébe, mert éppen rosszkor volt rossz helyen.
Nagyon tetszik az Ubisoft (Montreal) hozzáállása ezen a téren, képesek belátni, ha valamit rosszul csinálnak, a következő részben pedig meg is lépik a szükséges változtatásokat. Ez történt az Assassin's Creed esetében, illetve ez történt most is. A végeredmény az év talán leghangulatosabb játéka lett.
Multkori vga csere el lett halasztva januarig, az adatlapomon talalhato konfigon is teljesen jatszhatoan fut, minden high-on, igaz felbotast le kellett vennem 1600x900-ra es antialiasingot is hanyagolni kellett, de a latvany meg igy is elkepeszto.
kb 4-5 ora jatek utan fokuldetesben meg sehol sem vagyok, szigeten bolyongok, mellekkuldiket csinalok, fejlesztgetem magam. Ebben a jatekban is benne lesz 20-30 ora jatekido szerintem, vagy meg tobb.
Nagyon tetszik, hogy a szigeten minden el, allatok mindenfele, ahogy volt emlitve lentebb is olykor minket vagy ellenseget megtamadjak...
Ebben a jatekban megvan a nagybetus HANGULAT, amit evente max 3-4 jatekrol tudok elmondani.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
Viszont néha nagyon jól tud jönni, ha egy maci az ellent kezdi el enni.
Man literally too angry to die
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Ami még mocskos idegesítő, ha outpost mellett rögtön felbukkan egy dög, és csak a hangtompítós sznájper van nálad, amivel 1% esélyed van kinyírni, szóval vagy meghalsz, vagy assault riflével kinyírod, és ezzel ugrott az észrevétlen outpost kipucolás 1500 xp-ért. Úgy is jártam már, hogy mentem, mint egy igazi ninja, nagyon királynak éreztem magam, dead from above meg minden, erre az outpost közepén egy ilyen hülye madár felbukkan a semmiből, és elkezd csipkedni, itt is bukott a csendes pucolás emiatt. Szóval hogy elejét vegyem az ilyen bakiknak a jövőben, szépen betettem 4. slotra a jó öreg hangtompítós mp5-öst, és most aztán jöhet bármilyen dög, telepumpálom szép csendben ólommal.
Tök jó hogy kb az egész első szigetet elspoilerezték a megjelenés előtti videókban.
Man literally too angry to die
Jah, megoldottam a cápát, partról sznájperrel kilőttem mind a 4-et, amire szükségem volt.
Cápa: el kell ütni a csónakkal! Persze a csónakból lövöldözgetés a biztos. Érdemes kamerával körbenézni beugrás előtt, de még így is van amikor a semmiből bukkannak fel.
Medve-tigris: (majdnem) egy tár AK a fejére, attól megfekszik.
Krokodilt utálom nagyon. Este volt, beúsztam egy barlangba erre hopp, derékig eltűntem. Fél métert ugrottam hátra székestül.
-
Egyetlen szívfájdalmam eddig az az, hogy medvére sörétessel kellett vadászni. Tigrisse íjjal ugyan elég beteg dolog, de legalább megvalósítható a valóságban is, de sörétes és medve?!
Man literally too angry to die
Végigtoltam a story-t. Nagyon bejött. Nem is értem,h miért írtak erről a játékról olyat,h átlagos story. Oké az eleje olyan,de vajon az írója csak az első 1-2 órát játszotta volna le ? Mind1 is. Nagyon tetszett. 1-2 dolgot belelehetett volna még szórni,de nekem abszolúte bejött. Eddig holtversenybe van nálam az első helyért a Hitmannel.
-
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
A történettel egészen meg vagyok elégedve. Akciórésze simán hozza/veri a codot (tudtommal attól kell elájulni, hogy hú de akciófilm). Pár storyküldi után elérhetővé vált egy csomó új skill, de mivel előtte fölfedeztem mindent így volt vagy 20 elszórható pontom. Pikpakk, csuklóig tele lettem tetkóval.
Akkor még jó, hogy nem vettem meg, még a Tescoban sem. Engem zavar az ilyesmi apróság.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
Biztosan lehet futás közben oldalazni, illetve a futás is toggle, nem kell folyamatosan nyomni a gombot.
Amúgy jelenleg nagyon "év játéka" esélyes a játék, de még olyan friss az élmény, hogy talán korai kijelenteni. Majd pár hát múlva, tiszta fejjel kell listát állítani.
Ha esetleg valakinek még nem tűnt fel, UPlay pontért is lehet extra küldetést (Testing Unit) és fegyvert venni.
ufodani:
Mivel a patch telepítésével indul a játék, nehéz lenne nem észrevenni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
A LOST EXPEDITIONS az enyém, +2 extra pályával.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
-
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
-
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
-
Man literally too angry to die
Man literally too angry to die
DE! Azok a rohad cápák... Szétnézek, sehol senki, jövök fel levegőért erre vámmm, eltűnt a karom. Félek bemenni a vízbe. Azt szoktam hogy csónakkal átmegyek a randa fején. A tigris is állandóan megcsócsál, vagy másfél tárat ki kell ürítenem rá. Vadászat meg sajnos a szükséges táskák megszerzése után értelmét veszti, most már mindegyiknél csak a poszteres küldi anyaga hiányzik. A ffftty-sssha,… fákk hang miatt meg nem éri meg nyúzogatni.
Szigetfelfedezést élvezem, simán lesz ebből egy 50-60 órás játékidő.
Man literally too angry to die
- Azt hiszem, lehet.
- Nyomva kell tartani (Left Shift).
- Toggle. A guggolás és a felállás is "C".
- Nyomva kell tartani, himbálózást nem tapasztaltam.
- Erről még sokat nem tudok mondani, de random járőröző egységek biztosan vannak. Illetve el lehet foglalni táborokat, ahová "beköltöznek" a saját embereid, tehát ott biztosan nem termelődnek újra az ellenfelek. Azt még nem tudom, vissza tudják-e foglalni.
- Fedezékrendszere van, automatikus, ha fedezékre alkalmas tereptárgy szélére húzódsz.
- sprint közben lehet "oldalazni"?
- sprint az toggle vagy nyomva kell tartani?
- guggolás az toggle vagy nyomva kell tartani? Ha előbbi, akkor ugyanazzal a gombbal is lehet felállni vagy külön gombbal?
- célzás az toggle vagy nyomva kell tartani? Célzásnál amúgy elkezd himbálózni(olyan BiAHH módjára) egy kicsit az irányzék vagy egyből stabilan megmarad?
- újratermelődő ellenfelek vannak?
- fedezékrendszer van benne, ha igen, hogy működik? Ha jól tudom van benne.
Nagyjából ennyi
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Akárhogyis, az év legnagyobb durranása számomra a Far Cry 3. Igaz, hogy csak X360-anon játszok, de itt is meggyőző látványt nyújt. Ami kellemetlen egy picit, hogy néha érezhetően leesik a framerate 1-2 jelenetnél, tehát érezhető, hogy a jelenlegi konzolgeneráció a végét tapossa már jócskán. A játékról még annyit, hogy a sztorija iszonyat jó, nagyon bejövős, a párbeszédek sem untatnak, bár néhány beszélgetést szívesen skippelnék(tehát a nem fő történeti szálak részét képező story quest-eket). Példának okáért hadd említsem azt az idegesítő küldetést, ahol egy fazon 3-szor küldd el különböző gyógynövényeket szedni, és minden egyes alkalommal elfelejti, hogy mit mondott azelőtt, meg azt sem tudja, hogy mit keresünk egyáltalán ott, kicsit idegtépő.
Végszóval nem tudok még szolgálni, és igazán kellemetlen tényező csak kettő van a játékkal kapcsolatban. Az egyik, hogy sajnos valamikor ennek is a végére érek, és akkor rohadt szar érzés lesz, hogy végére értem a 2012-es év számomra legjobb címének, a másik hát, meg SPOILER-es, bár nem túlságosan, mert elég csak a szigeten lévő rosszarcok hierarchiáját tekinteni, hogy ki-ki felett áll.
SPOILER
There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.
-
Nagy pozitívum számomra,h végre megcsinálták azt,h a felvett fegyverek elérhetőek 1ből az arzenálba,s nem kell megvásárolgatni őket. Maximum csak ugye a fejlesztés érkezik később hozzá. A látványvilág meg egyszerűen elképesztő.
-
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Horizon Zero Dawn Remaster teszt – Kellett ez nekünk?
- 2. Immár tényleg készül a The Witcher 4
- 3. Ezekkel a gondokkal foglalkoznak most a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl fejlesztői
- 4. Autót szállíthatunk majd a Car Carrier Simulatorben
- 5. Befutott az Unknown 9: Awakeninghez kötődő podcast és képregény folytatása
Legfrissebb fórumtémák
- 21:22
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9485]
- 18:47
- Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai [hozzászólások] [2]
- 13:30
- S.T.A.L.K.E.R. 2 [37]
- 18:33
- Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben [hozzászólások] [2]
- 16:06
- Helyzetjelentés [157284]
- 13:23
- Sorozatok [10854]
- 23:14
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15055]
- 11:08
- GG - GameGuess játék [819]
- 17:55
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43939]
- 13:22
- Immár tényleg készül a The Witcher 4 [hozzászólások] [10]