Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 2

Mass Effect 2

Mass Effect 2
A legutóbbi Mass Effect 2 cikkek, hírek
200 levél
Válasz 10.02.11. 12:53 #504
Phaser
Én arra lennék kiváncsi, hogy akkor mi van, ha úgy megyünk át az Omega relén, hogy nem csináljuk meg a hajó fejlesztéseket.SPOILER
Akkor lehet, hogy a begyűjtők lőnek ki minket és annyi? Vagy addig át sem lehet menni a relén mig a fegyverzet és a pajzsok nincsenek kifejlesztve?
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
2387 levél
Válasz 10.02.11. 12:45 #503
SShark
No itt álljunk meg egy pillanatra. Ez azért nem olyan elképzelhetetlen egy teljesen SPOILER mentesen tiszta lappal játszó játékos számára.
Így, hogy tudom a karakterek túlélésének a feltételezett megoldását, egészen máshogy állok hozzá. Személy szerint nem vagyok olyan balfék, hogy egy cukrászt küldjek hidat robbantani. Dunsztom sem volt arról, hogy ha
SPOILER
nem sütök el minden párbeszédet akkor megkrepál a karakterem. Mindenki lojális volt és minden fejlesztésem max. volt.
Egyszerű volt a halálok oka: A krogant mellőlem ölték meg és nem azért mert hülye helyre tettem. Egyszerűen nem gondoltam arra, hogy a játék alatt a krogannal cseverésszek. A lojalitása elnyerése után egyszerűen nem beszélgettem vele és az igazat megvallva előtte sem nagyon. A legjobb csapattagom volt de nem voltunk puszipajtások.
Másik megközelítés: Meghalt volna Thane Krios, ha nem kérdezek rá korábban, hogy kihez imádkozik? Szerintem ez tök hülyeség.

-A befejezés után közvetlenül a leghalványabb sejtelmem sem volt, hogy miért haltak meg. Azt hittem azért, mert Talira öszpontosítottam. Csak utána tudtam meg ezt a párbeszédes alternatívát.


Összességében
Aki ezeket a kitételeket nem tudja, az simán elveszíthet pár társat. Második nekifutásra már tényleg nehéz lehet elveszíteni őket.

A dolgok eddigi ismeretében nekem ez a véleményem.
9370 levél
Válasz 10.02.11. 07:05 #502
Kanduhrka
"választol" ?
horrorgeeks.blogspot.com
6266 levél
Válasz 10.02.11. 03:00 #501
Lyobag
nálam senki se halt meg. lehet, vagy én vagyok béna, vagy csak logikusan választottam mindig??? illetve elég gyorsan kisegítettem a specialistáimat. bezzeg az 1-ben sehogy se lehetett elkerülni az egyik halálesetet.
remélem a 3. részben békét köthetek a kvariánok és a gethek között
1087 levél
Válasz 10.02.11. 01:53 #500
richy25
könnyen.. egy rossz döntés és huss, egy mínusz.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
4211 levél
Válasz 10.02.11. 01:09 #499
Madrac
Komolyan mondom el se birom kepzelni, hogy halhat meg vki is ott.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1087 levél
Válasz 10.02.11. 00:58 #498
richy25
Annak ellenére, hogy "nem olyan nehéz", nálam elsőre azért ketten feldobták a pacskert.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
32666 levél
Válasz 10.02.10. 23:04 #497
Creativ3Form
Igen, és ez logikus is lenne. Szóval nem lett ez annyira nehéz, mint ahogy előadták, de sebaj...BioWare, így is szeretünk
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4211 levél
Válasz 10.02.10. 23:03 #496
Madrac
Arra tippelek inkabb, hogy ott mar tenyleg kell a 100% loyal es fejlesztes.
Quoth the raven, `Nevermore.'
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:48 #495
Creativ3Form
Max annyi lehet, hogy ott már tényleg kétszer át kell gondolni, hogy kit küldesz a helyszínekre, és kit raksz meg a másik csapat élére. Tehát ami easyn mindegy, az hardon lehet, hogy nem, de ettől még nem hiszem, hogy mission impossible lenne nehezebb fokozaton a 100%-os túlélés.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:34 #494
Creativ3Form
Szerintem nagyon nagy geciség lenne, ha 100% lojalitással és 100% fejlesztés kimaxolással azért halna meg a fél legénység, csak mert HARD fokozaton tolom...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
16356 levél
Válasz 10.02.10. 22:31 #493
ufodani
Hát nem tudom.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:25 #492
Creativ3Form
Nem hiszem, hogy a nehézségi fokozat nagyon beleszólna ebbe, hiszen a fejlesztések kimaxolása attól még nem gyengűlnek. Max nem leher Rambo módra rohangálni, de nem hiszem, hogy a nehézségi fokozat ennyire beleszólna, főleg, hogy a társaidat nem is te irányítod.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
16356 levél
Válasz 10.02.10. 22:24 #491
ufodani
Azért nyilván az sem mindegy,h milyen nehézségi fokon tolja az ember gyereke.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:21 #490
Creativ3Form
Én nagyon partam ettől, hiszen minden második interjúban elmondták, hogy milyen neház éesz úgy kivinni a gamet, hogy mindenki túlélje...erre nem igazán kellett megerőltetnem magam, csupán játszanom azt, amit amúgy is akartam. Beszélgettem és fejlesztettem. Ennyi a kulcs.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4211 levél
Válasz 10.02.10. 22:18 #489
Madrac
Szamomra komoly meglepetest okozott mikor itt olvastam hogy meghalhatnak, elsore siman megmenekult mindenki. Csak a logikus megoldasokat kell alkalmazni.
Quoth the raven, `Nevermore.'
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:18 #488
Creativ3Form
Ebben is van valami, ezért kell a 100% lojalitás, és a 100% tuning a cuccokra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4211 levél
Válasz 10.02.10. 22:17 #487
Madrac
Szerintem meg teljesen mind1 kivel kuldod oket vissza, ha kifejlesztettel mindent es mindenki lojalis.
Quoth the raven, `Nevermore.'
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:14 #486
Creativ3Form
A mondandó második felével pedig tistában vagyok Senkim nem halt meg, így nekem nem kell mondani
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32666 levél
Válasz 10.02.10. 22:13 #485
Creativ3Form
Nem hibás, ugyan is ALAP, hogy úgy megyek a végső összecsapásra, hogy mindenki 100%-ban lojális hozzám. Azt kell visszaküldeni a legénységgel, aki nem annyira jártas a harcászatban. Ez pedig Mordin
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
26 levél
Válasz 10.02.10. 22:11 #484
Warrex
Hibás.
Olyan emberrel kisértesd visza öket aki lojális hozzád.A második csapat vezetésére garrus és Jacob a legalkalmasabb mind a két esetben.Egyébként az fog meghalni akit rossz helyre választol, aki nem lojális hozzád vagy akinek nem vetted meg a hajó fejlesztését.
16356 levél
Válasz 10.02.10. 21:25 #483
ufodani
Először én sem tudtam mi a pálya a stukkerrel.Bal egéret tarts nyomva hogy felpörögjön aztán bummm!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
58 levél
Válasz 10.02.10. 21:20 #482
DarthVader
Ok, akk még próbálkozok. Thanks!
3482 levél
Válasz 10.02.10. 21:10 #481
Sucee
Ha jól tudom, 100% fölött kell legyen, hogy lőni lehessen vele. Nyomva kell tartani a bal egérgombot, és egy idő után sikerülni fog.
58 levél
Válasz 10.02.10. 21:09 #480
DarthVader
Kössz a segítséget!

Még valami: A Cain akármi nevű atomfegyvert hogyan kell elsütni, mert nekem nem megy. Nálam ennél a fegyvernél a célkereszt fölött a lőszerszám helyett Ilyen van, hogy pl. 153%, és nyomom a bal egér gombot és meg sem mozdul. Egyszer sikerült elsütnöm, de fogalmam sincs hogyan csináltam.
32666 levél
Válasz 10.02.10. 21:02 #479
Creativ3Form
Pofon egyszerű. Beszélgess a társaiddal minden mellékküldi, sima küldi után. Addig csináld ezt, amig nem kérnek tőled segítséget. Ha ez megvan, megcsinálod nekik a lojalitás küldit, és voilá, már szeretnek is. Plusz szkennelj sokat a bolygókon a nyersanyagok miatt, és fejleszd a gárdát. A pajszokat, a védelmet, a fegyversebzést stb. Ezeket a fejlesztéseket természetesen meg kell venned, de mivel rengeteg pénzt kapsz a küldikért, plusz a pályákon is sok lé van elszórva, így ezzel nem lesz gond.
És a végén hozzál logikus döntést a csapatelosztásban.
SPOILER
A csatornába olyan embert küldj, akinek magas a technikai képessége. Tali vagy Légió a legalkalmasabb. A csapat vezetésére végül is tök mindegy kit raksz, de Garrus és Miranda a célszerű választás. A legénységet pedig Mordinnal kísértesd vissza a hajóra, mivel neki van a legkevesebb harci kiképzése, így ő nagyobb biztonságban van a hajón.

Ennyi. Más tanácsom, ötletem nincs.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
58 levél
Válasz 10.02.10. 20:52 #478
DarthVader
Hi all!

Én már négyszer, vagy ötször végigvittem a játékot a mellékküldetésekkel együtt. Nálam mindig meghal néhány emberem a végén. Egyszerűen nem tudom megcsinálni, hogy ne haljon meg senki. Még úgy sem jött össze, hogy Sephard parancsnok halt volna meg. Meg hogyan tudom azt elérni, hogy a végére mindenki lojális legyen? Ami még bosszant, hogy mit tudnék tenni, hogy Miranda és Jack ne vesszenek össze? A legnehezebb mellékküldetés nálam az, amikor Samara-nak kell segíteni elkapni a lányát Arkdat-Yakshit, vagy valami ilyen neve van. A következő alkalommal asszem ezt leírom, hogy mi a kérdés/válasz sorrend, hogy utána már minden simábban menjen. Mert eddig midig vissza kellett töltenem az automatikus mentést, aztán újra meg újra meg kellett csinálnom, addig amíg nem sikerült. Már csak Miranda és Jack esete maradt, amit meg kell oldanom. Meg elég hihetetlen, hogy másnak már összejött, hogy senki ne haljon meg a végén, én meg itt bénázok.
180 levél
Válasz 10.02.10. 19:16 #477
bendi.sz
SPOILER
Kira hogy megjelent és má végig is játszottam persze angolul !!!
Na jó ezt csak azért írtam mert kipróbáltam a spoilert xD
:D semmi :D
2387 levél
Válasz 10.02.10. 14:52 #476
SShark
Kérem szépen, úgy könnyű!
5 levél
Válasz 10.02.10. 14:37 #475
darkfater2
SSHark: Nem kellet sietni mert félrerakattam még hétfőn egy darabot
Állítólag Chuck Norris szakálla alatt nem áll van hanem még egy ököl
6266 levél
Válasz 10.02.10. 14:37 #474
Lyobag
ez a lőszermegoldás tényleg furcsa volt. de ennek hála rászoktam a gyors mesterlövészpuskára. és nem csak egy fegyvert használtam így. az első részben mindenki ráállt egy kedvenc fegyverre és csak azt használta. itt a lőszer miatt - továbbá az egyes szituációknak köszönhetően - több értelme volt a különböző fegyvereknek. csak az atomtöltetet mért lőttem el a főboss előtt? azért vicces volt a gépkarabéllyal, a gyorstüzelő mesterlövészpuskával és a pisztollyal lenyomni
SPOILER
meghagyta valaki a begyűjtő bázist???
5 levél
Válasz 10.02.10. 14:34 #473
darkfater2
Nah skacok megvan a CE k***** jó hogy 2 szóval fejezzem ki magam már a gamma kezdése elött leszedtem az összes dlc-t (beleértve a blood dragon armort)a doboz tényleg poén vagy fél óráig játszottam a collector szemeivel
Állítólag Chuck Norris szakálla alatt nem áll van hanem még egy ököl
2387 levél
Válasz 10.02.10. 11:53 #472
SShark
Én meg azért megjegyezhetem, hogy sokallod a szöveget egy akció RPG-ben, nem?

Ez kb olyan, mintha a Battlefield topicba beírnád a játékról, hogy jó ez csak az a sok hirig meg csihi-puhi ne lenne benne....

9370 levél
Válasz 10.02.10. 11:50 #471
Kanduhrka
Arra értem, hogy sok a fölösleges párbeszéd. Persze tudom, ez egy akció RPG meg minden, de attól még zavarhat, nem?
horrorgeeks.blogspot.com
766 levél
Válasz 10.02.10. 11:44 #470
PC Dome
Új hír a játékról
BioWare: Dragon Age-t és Mass Effectet - még sokáig
A csapat tervei szerint még jó ideig készülnének kiegészítők a két sikerjátékhoz.
2387 levél
Válasz 10.02.10. 11:43 #469
SShark
....még mindig baromi sok a halandzsa és rizsa....

Semmilyen offenzív felelősségre vonás de egy akció RPG-ben minimum ennyi „halandzsa meg rizsa” kell. Én inkább kevesellném ha lehet, nem beszélve arról, hogy a játékot a megfelelő kommunikáció és a párbeszédek nélkül el fogod veszíteni.

Szerintem a Gears of War a te „embered”.

200 levél
Válasz 10.02.10. 00:38 #468
Phaser
Bazz tényleg! Ez a CE bőven megérte az árát
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
3482 levél
Válasz 10.02.09. 23:05 #467
Sucee
Fordítsd meg, és nézd meg a Collector barátunk szemeit is
200 levél
Válasz 10.02.09. 22:43 #466
Phaser
Basszus csak most vettem észre, hogy a CE fémdobozának elején, a fegyveren lévő 3 piros csik visszaveri a fényt és tényleg úgy néz ki mintha világitana. Marha jól néz ki!
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
9370 levél
Válasz 10.02.09. 16:05 #465
Kanduhrka
Én is nemrég próbáltam ki (konkrétan tegnap), de az első 15 percben hozzászoktam az irányításhoz. Sokkal jobban kézre áll, mint az első rész, a a karakterünk mozgása is sokkal dinamikusabb. Végre normálisan tudunk fordulni, célozni, a lőszerrel pedig némi taktikát is vittek bele. A társak irányítása is javult. Tovább fejlődött a fedezék rendszer is, a grafika (végre nincs tele a képernyő low poly textúrákkal). Az első részben borzalmas volt a kereskedelem, az inventory, a skillrendszer és rohadt unalmas lett 2-3 óra után - ezek is javítva lettek.
Két dolog zavar a második etapban: bugok (néha el kezd repülni az emberünk, vagy simán lebasz az asztalra és csak akkor indítja el újra a játékot, ha resetelek) illetve még mindig baromi sok a halandzsa és rizsa.
horrorgeeks.blogspot.com
200 levél
Válasz 10.02.09. 13:17 #464
Phaser
SPOILER
Talit én is féltettem, de ugye a személyes érzelmeim nem befolyásolhattak a döntésemben, hiszen a galaxis sorsa a tét. Amúgy azt reméltem, hogy végre láthatom az arcát mikor levettem a sisakját, de nem mutatták.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
2179 levél
Válasz 10.02.09. 13:05 #463
Shadowguard
Az első részt is játszom mellette és nekem valahogy ahhoz képest is szokatlan. A Shift-es vacakolásokba is belefutottam párszor, meg ugye az első részben még automatikusan használta a fedezékeket (még ha nem is kellett akkor is ). Szóval az elején nem egyszer sikeresen megálltam és vártam, hogy lekuporodjon a láda mögé és nem akart
A társak az első részben is a célkeresztre reagáltak, én szegény Wrex-et sokszor használtam elterelő csapásnak ezzel (amíg őt lőtték addig én szépen leszedtem őket mesterlövésszel), mert mindig a lehető legmesszebb küldtem a csapattól.
Na igen, irányítás átvariálásán már gondolkoztam, csak akkor meg minden a shift-re kerül, ha az egyhez hasonlóan odateszem a sprintet
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2387 levél
Válasz 10.02.09. 11:13 #462
SShark
Naná! Már ha van még belőle. Szerintem siess, ha még akarsz kapni!
14264 levél
Válasz 10.02.09. 11:10 #461
balays82
A harcrendszer elsőre nekem is nagyon szokatlan volt, de szerintem ez inkább a nagyjából 70 óra Dragon Age-el eltöltött időnek köszönhető, mert emlékeim szerint a az első részben is alapvetően hasonló volt. Teljesen szokatlan pl., hogy a bal Shift állítja meg az időt, rendszeresen előfordul, hogy vadul csapkodom a Space-t, ami ugye a sprint, illetve a fedezékbe húzódás gombja. A másik szokatlan dolog, hogy csak addig áll az idő, amíg le van nyomva a Shift, erre is vissza kell állni. Ami még nem teszik, hogy csak oda lehet irányítani a csapattársakat, ahová a célkereszt mutat, ami nem a legjobb megoldás. Ez egyébként lehet, hogy szintén így volt az első részben is, nem emlékszem pontosan. Ezzel együtt csaknem öt óra játék után elég jól sikerült megszokni a rendszert, szóval nem annyira zavaró a dolog, főleg azért, mert sok más szempontból lenyűgöző lett a folytatás.

darkfater2: Amennyiben meg akarod venni, mindenképpen a CE-t érdemes választani, mivel árban nincs különbség a normálhoz képest.
5 levél
Válasz 10.02.09. 10:56 #460
darkfater2
Én ma az 576-ban meg fogom venni a collector's edition-t szerintetek érdemes megvenni?
Állítólag Chuck Norris szakálla alatt nem áll van hanem még egy ököl
2179 levél
Válasz 10.02.09. 10:31 #459
Shadowguard
Tegnap már én is belekacsintottam a játékba, igaz most még első részes mentés nélkül (érdekelt mit kapok a pénzemért, mert nem bírtam megállni a vásárlást. A kritikákat, hsz-eket olvasva bizalmat szavaztam neki és mégsem virágboltival játszok ).
Hát elsőre nem tudom mit gondoljak, egyedül Arkangyalt vettem még fel a csapatba és kész is, idáig elég vegyesek a gondolataim. Az biztos, hogy a bolgószken vs. Mékó témában kíváncsi lennék egy szavazás végeredményére. A nyersanyagok keresgélését ugyanis pontosan az első bolygó után untam meg
A harcrendszer valahogy nm akar kézre esni, röhejes, de rögtön az első küldetésnél ledaráltak a robotok
Ami a leginkább zavar az a technikai visszalépés. Az első részben szépen meg volt indokolva miért is nem használnak a fegyverek lőszert, szépen lehetett őket tuningolni, plusz ki lehetett használni a lehűlési időszakot más fegyver bevetésére (a végén sokszor pisztoly/gépfegyver párossal haladtam, ha nagyon eldurvult a helyzet akkor puska). Erre most kapok pár alap mordályt, erősen limitált lőszerkészlettel Jó, ahogy olvasgattam lesz ez még jobb is, de akkor is, mi ez a baromság? Amíg én le voltam halva addig visszafejlődött a technika?
A magyar verzió is megérne egy misét, kíváncsi lennék miért nem lehetett megtartani az eredeti (első részben szereplő) elnevezéseket, esetleg egy kicsit még átolvasni vagy valami hasonló (nem azért, mert az egyben is belefutottam tegnap egy ritka nagy bakiban: írva online, mondva offline a rendszer a Novérián, mindegy). A legzavaróbb a rejtőző fickó, de ugye ez csak bepillantás volt a játékba, lesz ez még rosszabb is attól tartok
Remélem a többi társam jobb fej lesz, idáig a két Cerberus emberke nem nőtt a szívemhez. Szrencsére Arkangyal régi kedvenc, remélem a Krogan is lesz annyira jó, mint az első részbeli rokona.
A minijátékok is érdekesek, a kötözgetés néha hülyén működik (hiába megyek jó helyre nem köti össze, bár lehet nem mindegy a sorrend), de a kódos az kiakasztó. Elég gyorsan haladok vele, meg hamar átlátom, de néha csak az utolsó pillanatban sikerül megcsinálnom, mert egyszerűen nem ad jó kódrészletet. Ennél még az első rész vacakolása is jobb volt (meg ott ha nem sikerült a több tonna cuccból lett omnigél és kész).
Más szóval: hacsak a történet nem tud kárpótolni lehet, hogy mégis elkapkodtam ezt a vételt. Bár hangsúlyozom ez még csak egy kipróbálás volt, majd alaposabban hétvégén merülök bele a játékba (addigra fejezem be az egyet). Remélem második látásra már tetszeni is fog
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
32666 levél
Válasz 10.02.08. 23:50 #458
Creativ3Form
Amúgy egy hatalmas LOLLLLLLLLLL!!!!
Csak az nézze meg, aki már kitolta
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32666 levél
Válasz 10.02.08. 23:25 #457
Creativ3Form
SPOILER
Én a csatornába Légiót küldtem, és ő is bevált. Talit túlzottan féltettem
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
200 levél
Válasz 10.02.08. 23:24 #456
Phaser
SPOILER
A megmentett legénységgel pedig a professzort küldtem vissza a hajóra, mivel ő a legkevésbé harcos beállitottságú csapattag
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
200 levél
Válasz 10.02.08. 23:19 #455
Phaser
Én most fejeztem be a játékot, és a végén mindenki életben maradt. Az a kulcsa a dolognak, hogy mindig a feladtra legalkalmasabb embert kell kiválasztani, valamint, hogy lojálisak legyenek hozzánk.SPOILER
A csatornába Talit kell küldeni, mivel ő kiváló technikus, vazetőnek Miranda a legmegfelelőbb, a pajzshoz pedig Samara kell, mivel ő a legtapasztaltabb biotikus a csapatban. Ezenkivül érdemes a lehető legtöbb fejlesztést megcsinálni, hogy minél hatékonyabb legyen a csapat mind fegyverekkel, mind a képességek használatával.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.