Fórum
Beszélgetés a játékokról
»» Unreal 2
De...ez játékosoknak készült...
Olyanoknak akik nem játszottak az elsővel...mert amúgy a maga nemében jó játék, de lesz jobb (reméljük)...
Olyanoknak akik nem játszottak az elsővel...mert amúgy a maga nemében jó játék, de lesz jobb (reméljük)...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Ez nem a játékosoknak készült...
Sajnos...

Sajnos...
ja je vally, mint lenntebb én is írtam, ez kb. arra jó, hogy megnézzék és megvegyék az engine-t...
- rövid
- idióta sztori (?)
- unalmas
- nagyon könnyű
- feeling no...
- a zene is nagyon gyenge
az első rész korszakalkotó volt, jó hosszú sztori, kaland, izgalom, iszonyú jó zene, feeling, ez meg ilyen bemutató jellegű, mintha hülyéknek készült volna...
az év csalódása....
azt hittem, folytatják az első részt, ahol abbamaradt, erre tessék... én ezt vártam az évben a legjobban, mondhatom, a legnagyobb csalódás
- rövid
- idióta sztori (?)
- unalmas
- nagyon könnyű
- feeling no...
- a zene is nagyon gyenge

az első rész korszakalkotó volt, jó hosszú sztori, kaland, izgalom, iszonyú jó zene, feeling, ez meg ilyen bemutató jellegű, mintha hülyéknek készült volna...
az év csalódása....
azt hittem, folytatják az első részt, ahol abbamaradt, erre tessék... én ezt vártam az évben a legjobban, mondhatom, a legnagyobb csalódás

vally:
kösz hogy egyetértesz
pont így gondoltam csak hirtelen felindulásból nem tudtam magam jól kifejezni
kösz hogy egyetértesz

pont így gondoltam csak hirtelen felindulásból nem tudtam magam jól kifejezni

Twelve galaxies, and all coming at me!
Ja, 2 dolgot nem találtam, pedig vártam:
-atombrutal fizika
-jó sztori, egyjátékozra kihegyezett játék.
Ez egy techdemó kéremszépen...
-atombrutal fizika
-jó sztori, egyjátékozra kihegyezett játék.
Ez egy techdemó kéremszépen...
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Most lett meg. Tetszik, bár nem játszottam az elsővel. Monoton, de a grafika feledteti.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
én adtam rá 90%-ot, de ez mögött (belűl) csalódtam, talán akkor nem csalódtam vólna, ha no csinálnak ilyen nagy felhajtást az előzetesek alatt stb...
de azért jáccok vele...
UI: a doom a brut gépigény, és a kis terület (csak "alagutak"...
miatt lehet szar, de aztán lehet csúcs lesz...bizok benne!
de azért jáccok vele...

UI: a doom a brut gépigény, és a kis terület (csak "alagutak"...

A magyarosítás uninstall rutinja egy nagy szar!A save könyvtárat vedd ki a game könyvtárából,utána uninstalláld a gamét.Töröld le a maradékot,ha maradt vmi.Utána install,aztán vissza a save könyvtárat,akkor angol lesz.Menj tovább ott ahol kiakadt,aztán mentsél.Utána már visszarakhatod a magyarítást,menni fog.Egyébként küldtem a gamehunteres srácoknak mélt,azt ígérték,hogy utána néznek a dialog fájloknak,de azóta nem frissítettek.
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. (Marcus Aurelius, római császár)
Kipróbáltam hogy uninstalltam a magyarosítást,de még mindig magyar és még mindig kilép.
I don't want you back!!!
Végülis ez is egy vélemény. Azt viszont csendben hozzáfűzném, hogy a Digital Extremes-nek semmi köze hozzá...
Hát megmondom őszintén engem se nyűgözött le a game,és akkor még finom voltam-)))
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. (Marcus Aurelius, római császár)
Ja és mégvalami:
kurvára nem tudnak érdekelni azok akik "Ja figyelj death te mekkora egy állat vagy" beszólással tudnak csak hozzáaszólni,ez a dolog amit írtam megdönthetetlen,rengetegen igazolták ezeket (nem a quake-esek) tehát igazam van és a DE elmehet a picsába az Unreáljával együtt
kurvára nem tudnak érdekelni azok akik "Ja figyelj death te mekkora egy állat vagy" beszólással tudnak csak hozzáaszólni,ez a dolog amit írtam megdönthetetlen,rengetegen igazolták ezeket (nem a quake-esek) tehát igazam van és a DE elmehet a picsába az Unreáljával együtt
Twelve galaxies, and all coming at me!
Na asszem ezek a százalékok úgy 40-nel lemennek ha megjön a DooM III.
Jáccottam az U2-vel,hááát...nem azért de eddig nem sok olyan részt láttam ami saját ötlet lenne és ez amúgy általánosan jellemző a Digital Extremes összes játékára.Megyek,nézem a falat csőrendszer mindenütt sötét van,halálsikolyok...DooM III...megyek tovább...nézem a falat UXAN Corp...ja tényleg?Mintha ez is lett volna már valahol csak UAC néven,mellesleg a jele se kicsit hasonlít...itt volt az hogy na mégegy esély a játéknak osztán törlöm...erre nem egy karóra felszúrt hullába botlok ami nempicit emlékeztet mondjuk a doom2 hasonlóan szerencsétlenül járt áldozataira?Hátöcsém,bemegyek a liftbe,elindul...sötét lesz eccer csak,leszakad...namondom jójátékaza Half-Life is nemigaz fiúk?Na ezért rühellem az Unreal-t és ha valaki kétségbe merné vonni amiket mondtam akkor máris postázom neki a screenshotokat amiket mentettem...
Jáccottam az U2-vel,hááát...nem azért de eddig nem sok olyan részt láttam ami saját ötlet lenne és ez amúgy általánosan jellemző a Digital Extremes összes játékára.Megyek,nézem a falat csőrendszer mindenütt sötét van,halálsikolyok...DooM III...megyek tovább...nézem a falat UXAN Corp...ja tényleg?Mintha ez is lett volna már valahol csak UAC néven,mellesleg a jele se kicsit hasonlít...itt volt az hogy na mégegy esély a játéknak osztán törlöm...erre nem egy karóra felszúrt hullába botlok ami nempicit emlékeztet mondjuk a doom2 hasonlóan szerencsétlenül járt áldozataira?Hátöcsém,bemegyek a liftbe,elindul...sötét lesz eccer csak,leszakad...namondom jójátékaza Half-Life is nemigaz fiúk?Na ezért rühellem az Unreal-t és ha valaki kétségbe merné vonni amiket mondtam akkor máris postázom neki a screenshotokat amiket mentettem...
Twelve galaxies, and all coming at me!
ja,ja!!!
csak asztat nemtom, hogy hól lehet leszedni a magyar felíratot, előre is kösz a segítséget...
UI: értékelésem(ma kaptam + a játkot:
grafika - egetverő... 97%
MI - enné jobb ne nagyon legyen, bár néha... 90%
hangulat - üti a szert az biz... 92%
hang, zene - sehr gut... 96%
gépigény - sztem jobb mint a az ut2003-nak... 85%
játékmenet - bár még korántsem vittem végig, de mivel közületek sokan aszt mondják, hogy rövidke, akkor + ez a szám itt kicsinyke (lesz)...85%
GŐzömsincs ennek mennyi az átlaga, de én 1 90%-ot adnék rá...
csak asztat nemtom, hogy hól lehet leszedni a magyar felíratot, előre is kösz a segítséget...
UI: értékelésem(ma kaptam + a játkot:
grafika - egetverő... 97%
MI - enné jobb ne nagyon legyen, bár néha... 90%
hangulat - üti a szert az biz... 92%
hang, zene - sehr gut... 96%
gépigény - sztem jobb mint a az ut2003-nak... 85%
játékmenet - bár még korántsem vittem végig, de mivel közületek sokan aszt mondják, hogy rövidke, akkor + ez a szám itt kicsinyke (lesz)...85%
GŐzömsincs ennek mennyi az átlaga, de én 1 90%-ot adnék rá...
Egyik kollégának ugyanígy csinált, ő használta a magyar feliratozást.
Miután kikapcsolta, egyből működött minden
Próbáld ki te is...
Miután kikapcsolta, egyből működött minden
Próbáld ki te is...
Lenne egy probeszem:mikor azt a küldetést kapom hogy nem tudom mi(amikor másodjára kell elindulnom az űrhajómmal egy bolygóra)akkor a pálya kezdetén a videonál kilép a windosba és azt írja ki,hogy:elfogyott a virtuális memória,szabadítson helyet a merevlemezen.Letörlök 2 gigát,de akkor is ezt írja ki.Miért?Jobb gép kell neki?
I don't want you back!!!
[Tab]-bal megnyitod a konzolt, majd beírod, hogy "stat fps". Ugyanezzel ki is lehet kapcsolni. Hasonló eredményt hoz a "timedemo 1" konzolparancs, amit "timedemo 0"-val lehet kikapcsolni.
Ez érdekes... mint már mondtam, nálam meg se zizzen a graf csak ha 5 vagy több ellenfél EGYSZERRE támad rám de itt nem a kis izékre gondolok ami abban az "élő" bolygóban jön hanem az embrei ellenfelekre!
És nekem nincs egy csúcsszuper gépem (GeForce 2 MX400 64MB, 512SD, Celeron 1.7GHZ, Sound Blaster Live)
800*600 31bit, Világ Textúra: Medium, Emberek textúrája: Medium
Árnyékok: Közepes, Vsync bekapcs,Víz: High, Paca árnyék bekapcs és megy simán ja és az a sok emberke ha jön nem szaggat csak LASSÚ!
És feltettem full grafra is (1024, minden high, meg ultra high árnyékok stb) és ott már elkezd 1-2 embernél lassulni de JÁTSZHATÓ!!!
Most tuti, hogy a többség nem hisz nekem de nem hazudok...
Amúgy az FPS-t hol lehet kiíratni?
Ja DX8.1, Det 40.72
És nekem nincs egy csúcsszuper gépem (GeForce 2 MX400 64MB, 512SD, Celeron 1.7GHZ, Sound Blaster Live)
800*600 31bit, Világ Textúra: Medium, Emberek textúrája: Medium
Árnyékok: Közepes, Vsync bekapcs,Víz: High, Paca árnyék bekapcs és megy simán ja és az a sok emberke ha jön nem szaggat csak LASSÚ!
És feltettem full grafra is (1024, minden high, meg ultra high árnyékok stb) és ott már elkezd 1-2 embernél lassulni de JÁTSZHATÓ!!!
Most tuti, hogy a többség nem hisz nekem de nem hazudok...
Amúgy az FPS-t hol lehet kiíratni?
Ja DX8.1, Det 40.72
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
Szerintem meg is lehet majd. De a Devastation-t semmiképp se próbáld ki, mert felborul a világképed. Sőt, az UT2k3-t se.
A mai játékoknak (főként az FPS-ek nek) igencsak magas a gépigénye, ez ellen nem lehet mit tenni.
Majd nézzétek meg a Doom 3 gépigényét....))
Majd nézzétek meg a Doom 3 gépigényét....))
"nem irreálisan magas, szerintem összhangaban van a brutális grafikával."
Szerintem nincs, és nem vagyok ezzel egyedül.
Szerintem nincs, és nem vagyok ezzel egyedül.
A magas gépigényt nem lehet negítívumként felhozni, helyesebben a The Avakening esetében nem, hiszen nem irreálisan magas, szerintem összhangaban van a brutális grafikával.
Persze a gépigény Mo.-n sokkal fájdalmasabban érinti az embereket, de ezt már valamely fórumban bővebben kifejtettem.
Az Unreal2 ugyan nem hozza a legendás előd színvonalát, de ettől még ott van a szeren.
Persze a gépigény Mo.-n sokkal fájdalmasabban érinti az embereket, de ezt már valamely fórumban bővebben kifejtettem.
Az Unreal2 ugyan nem hozza a legendás előd színvonalát, de ettől még ott van a szeren.
Hát igen,a gépigénye igen magas.
soundcloud.com/deeprivr
Megvan a gaem.Sztem jó.A grafika az a mostani ász.Az biztos.Csak egy óriási baja van.Túl nagy vasigény.Az én gépemen minden kikapcsolva,minimumon 800x600-ban szaggat mint állat így sajna nem a legjobb az élmény.de tudok játszani.Ezekkel a beállításoknál alig éri el a 30 fps-t.Ez van
De az átlag fps az 10-20 között mozog)

I don't want you back!!!
Mármint maximum 15 másodperc, amíg megtalálod őket, egy völgyben vannak asszem

Mármint maximum 15 másodperc, amíg megtalálod őket, egy völgyben vannak asszem

Nos a következő trükkös megoldáshoz kell folyamodni: 15 másodperces bóklászás során megtalálni a többieket...
Én nem is néztem néztem a fényeket, nyomtam előre, azt ott voltak...

Én nem is néztem néztem a fényeket, nyomtam előre, azt ott voltak...

Szevasztok,
Abban a rohadt esős erdőben mi a jóistent kell csinálni? Próbálom követni a fényeket, de mindig ugyanoda jutok... van valami tipp??
KÖSZI!!
Abban a rohadt esős erdőben mi a jóistent kell csinálni? Próbálom követni a fényeket, de mindig ugyanoda jutok... van valami tipp??
KÖSZI!!
TYŰŰŰŰ!!! Elfelejtettem a dodge-t beállítani!
Talán azzal könnyebb lenne?

Talán azzal könnyebb lenne?

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Egyértelmű, mi vagyunk túl jók!
Én is csak egyszer haltam meg. Egy híd lábánál véletlenül ledodge-dzsoltam (dupla balkurzorral) a szakadékba, sajna túl érzékeny volt a dodge.

Én is csak egyszer haltam meg. Egy híd lábánál véletlenül ledodge-dzsoltam (dupla balkurzorral) a szakadékba, sajna túl érzékeny volt a dodge.

Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Gyakorolni kell, szerintem FPS-ek között ez nagyon könnyű lett, az első részben olyan kemény csaták voltak, hogy szétizzadtam benne...
Ha túl vagy kb.... 125-150 játékvégígjátszáson, meglásd, ez könnyűnek fog számítani
Ha túl vagy kb.... 125-150 játékvégígjátszáson, meglásd, ez könnyűnek fog számítani

Sziklaleugrás:LOL
kifejezetten könnyű volt, egyszer nem haltam meg a harcban: LOL! Akkor tényleg vagy én vagyok béna vagy ti vagytok túl jók!

kifejezetten könnyű volt, egyszer nem haltam meg a harcban: LOL! Akkor tényleg vagy én vagyok béna vagy ti vagytok túl jók!

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Szerintem kifejezetten könnyű volt, egyszer nem haltam meg a harcban, nem kellett visszatöltenem az állást (ja de egyszer igen, de az csak azért volt, mert kíváncsi voltam, hogy milyen a szakadék mélye, hogy néz ki, azt addíg kukkoltam lefelé, amíg véletlenül leestem a szikláról
)...

Mert te biztos hardcore FPS gamer vagy,akinek a 6. érzéke megsúgja, hogy hol az ellenség és máris lesújt rá mielőtt támadna...
De amúgy a többi AI-vel nincsen bajom...Pókok agya pókszerű(LOL)...emberek meg nem hülyék(hihetetlen)...normálon játszok, de még ez is megizzaszt néha (pókboss, 1. ember encounter, Liandri encounter(nehézpáncélos rakétásbaby rulz
, merthát az ember nagyon kemény ellenfél és a páncélon is szinte áthatol a lövedék...vagy csak én vagyok felelőtlen és mindig a legnagyobb pisztolyharcokba keveredek bele
Amúgy Okoska...SZÍVESEN!!!

De amúgy a többi AI-vel nincsen bajom...Pókok agya pókszerű(LOL)...emberek meg nem hülyék(hihetetlen)...normálon játszok, de még ez is megizzaszt néha (pókboss, 1. ember encounter, Liandri encounter(nehézpáncélos rakétásbaby rulz


Amúgy Okoska...SZÍVESEN!!!

-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
It mindenki mondja, hogy az AI így meg úgy, ilyen nehéz, olyan nehéz. Szerintem nem volt nehezebb, mint bármely másik játék.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Köszönjük

Na meglett a játék és most egy kis élménybeszámolót tartok (még nem vittem végig)...
Grafkó: Üt mindent, ami eddig kijött...Nagyon durva és durva gépigény is kell hozzá...és legyen benne RAM...sok RAM (readmeben 256MB RAM a minimum...az van nekem, de a többibe a gépem veri a min. konfigot). De amúgy minden király a grafikával...
Történet, játékélmény: én egy picit játszottam az Unreal 1-gyel, de nem sokat, szal nemtom hozzá hasonlítani a játékot. Az élmény csak a szokásos volt, amit az AvP2-ben megszoktam...Nem találok ellenséget, aztán elmegyek egy pontig és aztán jönnek a szörnyek...mondom fasza lesz egy kis akció(értsd=agyatlan lövöldözés). Dehát már ehhez is ész kellett, mert akkormeg elfogy a lőszer. Szal egy picit nem tetszik ez benne. Másik az AI pontossága(normálon játszok). Rohadt szemetek már K messziről meglátnak és azzal a géppuskaszerűséggel mindig eltalálnak. De annyira nem vészes, csak irritáló. A játék picit monoton lett az elején (nézd meg vannak-e túlélők itt-ott), aztán szinte már felüdültem amikor Aida mondta, hogy az egyik küldetés csak feltérképezés lesz...semmi ölés. Aztán ott is ugyanaz...mondom szép...De amikor az űrhajót kellett javítani, az kisebb felüdülés volt...vagy 6-szor kezdtem újra mert kinyírtak. Ragdoll effektus ittis jó, csak néha elég különös pózba esnek...egyik nekem pl. olyat csinált, hogy hanyattesett, aztán vhogy a keze feje alá került és a fel felfele nézett...mint egy fekvő gondolkodó...
Én azt mondom, hogy ez egy jó játék. Rövid(igaz ezt még nem tudom
, de jó...mindenki ez tud vele játszani...csak akik játszottak az eredetivel, annak csalódás. Én meg csak kipróbáltam...sztem végig fogom játszani...de aztán jöjjön vmi jobb...
Lényeg a lényeg: Jó játék, de egy kicsit uncsi...
Grafkó: Üt mindent, ami eddig kijött...Nagyon durva és durva gépigény is kell hozzá...és legyen benne RAM...sok RAM (readmeben 256MB RAM a minimum...az van nekem, de a többibe a gépem veri a min. konfigot). De amúgy minden király a grafikával...
Történet, játékélmény: én egy picit játszottam az Unreal 1-gyel, de nem sokat, szal nemtom hozzá hasonlítani a játékot. Az élmény csak a szokásos volt, amit az AvP2-ben megszoktam...Nem találok ellenséget, aztán elmegyek egy pontig és aztán jönnek a szörnyek...mondom fasza lesz egy kis akció(értsd=agyatlan lövöldözés). Dehát már ehhez is ész kellett, mert akkormeg elfogy a lőszer. Szal egy picit nem tetszik ez benne. Másik az AI pontossága(normálon játszok). Rohadt szemetek már K messziről meglátnak és azzal a géppuskaszerűséggel mindig eltalálnak. De annyira nem vészes, csak irritáló. A játék picit monoton lett az elején (nézd meg vannak-e túlélők itt-ott), aztán szinte már felüdültem amikor Aida mondta, hogy az egyik küldetés csak feltérképezés lesz...semmi ölés. Aztán ott is ugyanaz...mondom szép...De amikor az űrhajót kellett javítani, az kisebb felüdülés volt...vagy 6-szor kezdtem újra mert kinyírtak. Ragdoll effektus ittis jó, csak néha elég különös pózba esnek...egyik nekem pl. olyat csinált, hogy hanyattesett, aztán vhogy a keze feje alá került és a fel felfele nézett...mint egy fekvő gondolkodó...
Én azt mondom, hogy ez egy jó játék. Rövid(igaz ezt még nem tudom

Lényeg a lényeg: Jó játék, de egy kicsit uncsi...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
Azért a grafika nem annyira vészes szerintem, mondjuk én a biztonság kedvéért Q élsimítva toltam
De én jobban szerettem volna, ha folytatódik a sztori a bevált butyuta módon, ahol vége volt az elsőnek, mittudomén, újra lezuhanok, mint Ripley az Alienben, mindíg lezuhan, sose ér haza
(na jó, a negyedikben meglátja a Földet), szal inkább fapadosan kellett volna folytatni az elsőt...
Én ezt vártam...

De én jobban szerettem volna, ha folytatódik a sztori a bevált butyuta módon, ahol vége volt az elsőnek, mittudomén, újra lezuhanok, mint Ripley az Alienben, mindíg lezuhan, sose ér haza

Én ezt vártam...
én is csalodtam a játékban
sajnos a játék élmény elég lapos... a kivielezés is elég felületes. hiába van pár helyen nagy bejárhato terület ha nincs értelme bejárni mert nincs rajta se ellenfél se extra cucc se-semmi. a végén amikor a kezdő bázishoz visszatértünk én először nem mentem fel a lifttel hanem bejártam a nagy teret és semmi értelme nem volt. sőt egy idő után már a nagy ágyu sem lődözött mert a gyenge script ami ezért felelős csak akkor müködtette ismét mikor visszatértem a lifthez. minden esemény előre megvolt irva semmi interaktivitás. pl mikor a a nagytornyos pályán ahol a komputert kicsinálják majd amig rendbehozzák és védeni kell. na ott pl én időben észre vettem a csávot és hiába lőttem addig nem is engedte a program meghalni amig a számitogép felnem robbant. ja és egyszer kiestem a pályárol a nagy semmibe a nagy vizeséses pályán fent a fizesés és a part találkozásánál!
sajnos nagy volt az elvárásom evvel a játékkal szemben főleg hogy milyen reklám is volt körülötte és a fele sem igaz. milyen izgalmas volt az Unreal 2 karma fizikát bemutato muvikat nézni amint a lövésre röpködnek a tereptárgyak meg a füst megtekeredett a rakéta suhanására. Erre a játék interaktivitása kimerül egy szétlőhető gázpalackban és hordoban ami a robbanáson kivül semmilyen hatással nincs a környezetére

sajnos nagy volt az elvárásom evvel a játékkal szemben főleg hogy milyen reklám is volt körülötte és a fele sem igaz. milyen izgalmas volt az Unreal 2 karma fizikát bemutato muvikat nézni amint a lövésre röpködnek a tereptárgyak meg a füst megtekeredett a rakéta suhanására. Erre a játék interaktivitása kimerül egy szétlőhető gázpalackban és hordoban ami a robbanáson kivül semmilyen hatással nincs a környezetére

losztmucsacsosz
Én isten tudja hányszor vittem végig, és hány konfigon. Emlékszem, nekem nem sokkal a megjelenés után meg lett (talán fél évvel
). Akkor még egy Cyrix 233 MIII-om volt 32-96 MB Rammal. Nagyon szarul futott, ennek ellenére nem tudtam ott hagyni. Ugyan így volt a Unreal-Return to Na Pali kiegészítóvel is. Ugyanúgy képes volt hozni a hangulatot. Ez sajna katasztofálisra sikeredett.

Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Ja, visszaolvastam, tényleg megmondtad
Pedíg a kedvencem volt az Unreal, úgy vártam ezt a másodikat, aszonták egyjátékosmód, meg minden, azt hittem majd megint kalandozhatok folyamatosan meg minden, olyan jó volt az első....
Vagy már én öregszem?
Meglehet...
A Mafia viszont tök jó feelinges volt, kalandos, izgalmas, szal akkor nem velünk van mégsem a baj...
Ezt elszúrták a fiúk...
Emlékszem, az első részben volt, hogy órákíg tököltem, mert cseles volt a továbbhaladás, vagy amikor lecsapódott a folyóson a lámpa és a sötétben beindult a zene és rád támadt a Skaarj bácsi ilyen villogó fények kiséretében, ahhoz képest ez a liftes utánzat semmi
Nah, mindegy...
Majd 5 év múlva a harmadik rész

Pedíg a kedvencem volt az Unreal, úgy vártam ezt a másodikat, aszonták egyjátékosmód, meg minden, azt hittem majd megint kalandozhatok folyamatosan meg minden, olyan jó volt az első....

Vagy már én öregszem?

A Mafia viszont tök jó feelinges volt, kalandos, izgalmas, szal akkor nem velünk van mégsem a baj...

Emlékszem, az első részben volt, hogy órákíg tököltem, mert cseles volt a továbbhaladás, vagy amikor lecsapódott a folyóson a lámpa és a sötétben beindult a zene és rád támadt a Skaarj bácsi ilyen villogó fények kiséretében, ahhoz képest ez a liftes utánzat semmi

Nah, mindegy...
Majd 5 év múlva a harmadik rész

Én megmondtam......

Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
Hát én most 1 hét szabin voltam, úgyhogy volt időm végigjátszani (na nem mintha olyan hosszúra sikerült)...
De nagy csalódás volt...
A grafika csodás valóban, de hol van az Unreal feeling, ami az elsőben volt, a kalandérzet, semmi köze szinte az elsőhöz, úgy tűník, mintha egy bemutató lenne, hogy sokan megvegyék majd a játék engine-jét...
Grafika szép, de mint Unreal játék számomra megbukott.... Ennél még a CCRenegade is izgalmasaabb perceket okozott, semmi akciófeeling... Sajnos...
De nagy csalódás volt...
A grafika csodás valóban, de hol van az Unreal feeling, ami az elsőben volt, a kalandérzet, semmi köze szinte az elsőhöz, úgy tűník, mintha egy bemutató lenne, hogy sokan megvegyék majd a játék engine-jét...
Grafika szép, de mint Unreal játék számomra megbukott.... Ennél még a CCRenegade is izgalmasaabb perceket okozott, semmi akciófeeling... Sajnos...

40.71-es driver okozza a textúra hibákat
32.80-as is jó, 41.09-es is jó
Válassz ezek közül egyet
32.80-as is jó, 41.09-es is jó
Válassz ezek közül egyet
Ott van a gáz egy szöveges fájllal,mer forditás nélkül tovább mentem,elmentettem,visszaraktam a magyarítást és OK minden!
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. (Marcus Aurelius, római császár)
Na megvan!A magyarítás csinálta a ricsit!A "dialog"-ból jöttem rá!Írok a srácoknak egy mailt!
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. (Marcus Aurelius, római császár)
Van bőven hely.Mondom volt,hogy 4 gigára állítottam a swapfájlt,akkor is ez volt az üzenet.Sztem nem ez a baj,csak vmiért ezt az üzenetet küldi!
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. (Marcus Aurelius, római császár)
Egy nagy problémám van... A szereplők kinézete egyszerűen csapnivaló. El van mosódva, minden féle textúrák vannak rajtuk. Tehét, mintha mutánsok lennének. Szóval biztosan textúra hiba! Gépem: AMD 1700 XP, KT4 ULTRA alaplap, GF3 Ti200, 512 RAM, Detonator 40.71-es driver. Nemtom mi lehet...
SEGÍTSETEK PLÍZ!!!
SEGÍTSETEK PLÍZ!!!
"Ha el akarja kerülni a jövőben ezt az üzenetet, szabadítson fel több helyet a merevlemezen."
Mennyi szabad hely van a vinyón?
Mennyi szabad hely van a vinyón?
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
Itt a hibaüzenet:
Elfogyott a virtuális memória. Ha el akarja kerülni a jövőben ezt az üzenetet, szabadítson fel több helyet a merevlemezen.
Előzmények: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -1739560032 FArray <- FArray::Realloc <- 1393167732*8 <- FUnrealfileSummary<< <- LoadSummary <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Sound intro.introdialog NULL) <- UObject:
rocessEvent <- (DialogSession M06_Acheron.DialogSession1, Function U2Dialog.DialogSession.Talk) <- ADialogSession::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Build: Jan 7 2003 18:16:21
Elfogyott a virtuális memória. Ha el akarja kerülni a jövőben ezt az üzenetet, szabadítson fel több helyet a merevlemezen.
Előzmények: FMallocWindows::Malloc <- FMallocWindows::Realloc <- 00000000 -1739560032 FArray <- FArray::Realloc <- 1393167732*8 <- FUnrealfileSummary<< <- LoadSummary <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Sound intro.introdialog NULL) <- UObject:

Build: Jan 7 2003 18:16:21
Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni. (Marcus Aurelius, római császár)
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.