Üdv!
Ha kijön a harmadik rész, ismerve a Paradox fejlesztési stratégiáját, könnyen(?) átemelhető lesz minden fejlesztésünk az új játékba. S látván, hogy az első rész kódolást támogató lehetőségeihez képest mekkorát fejlődött a második rész (igen, megőrizték az első rész fejlesztési lehetőségeit), a harmadik rész még kényelmesebb lesz számunkra.
Így az ötletek nem vesznek kárba, sőt. Azokat az ötleteket, melyeket most megvalósíthatatlanság miatt ki kell dobnunk, elő lehet venni. Nem véletlenül listázzuk oldalunkon az ötleteket - ne felejtsük el nyomtalanul.
Nem ígérjük, hogy bármelyiket is meg fogjuk csinálni! De ott vannak a kalapban. Nincs kizárva, hogy a harmadik rész akkora lehetőségeket rejt majd, hogy egészen más ötleteket - jobbakat, megvalósíthatóbbakat - ad, akkor ezek a mostaniak tényleg maradnak sokáig talonban.
Meglátjuk.
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Hearts of Iron 2 Doomsday - Pogessor Mod
A Hearts of Iron és különböző verzióihoz készített magyar mod fóruma.
Hát ezek az ötletek szépek és jók is, de sztem amikor kijön a 3. rész, azonnal átálltok arra, és akkor ezek az ötletek tárgytalanok lesznek, Hacsak nem tudjátok abban is felhasználni ezeket.
A '44-es kampányhoz tudnék segítséget adni. Nekem a kedvencem. A gyári merénylet eseményt kellene hangolni egy kicsit realisztikusabbra.. A jelenlegi nem jó.
Jobbá, élvezetesebbé tettétek a játékot a véleményem szerint. Gratulálok itt!
Jobbá, élvezetesebbé tettétek a játékot a véleményem szerint. Gratulálok itt!
Nah, konzultáltam fejlesztőtársammal, melynek következtében már van kép Kenese ezredes úrról, továbbá elkészült Háry kinevezése és visszavonulása esemény is, szóval az ilyen téren ért negatív kritikának remélhetőleg legalábbis rövidtávon megfeleltünk...
Üdv mindenkinek!
Én is megérkeztem. Nos, röviden, egy-két dologról, időrendben visszafelé:
-Pogessor várni fog a légierő főnökének piszkálásával mindaddig, amíg meg nem reparálom az MSNt, hogy átküldjem neki a szükséges anyagokat.
-'44-es kampányt eddig nemigen próbálgattam, sok tapasztalatom nincs vele.
-Csapatok elhelyezése nem közvetlen kapcsolatban álló területen: esélytelen. Hard-coded megoldással van rögzítve ez a helyzet, nem tudjuk megváltoztatni.
-Hitler elleni merényletek: egy már van gyárilag, még ha kicsit foghíjas is. A többiről csak annyit, hogy majd azután kezdek gondolkodni rajta, ha végre sikerül megoldanom Szálasit vagy '56-ot.
-Franco a '45-ös kampányban rendszeresen feladja a semlegességét. A többiben nem jellemző. Ami egy igen véres polgárháború után nem meglepő.
-A Szövetségesek tudnak kemények lenni, ha akarnak. Lassan indulnak be, de ha egyszer mégis, számolhatunk hirtelen 30-40-50 hadosztállyal is valamelyik partszakaszon. Azonban amíg nem szednek össze ekkora erőt, addig legfeljebb a kis szigeteket piszkálják.
Röviden ennyi lenne az észrevételem, már ami még nem lett megválaszolva.
Én is megérkeztem. Nos, röviden, egy-két dologról, időrendben visszafelé:
-Pogessor várni fog a légierő főnökének piszkálásával mindaddig, amíg meg nem reparálom az MSNt, hogy átküldjem neki a szükséges anyagokat.
-'44-es kampányt eddig nemigen próbálgattam, sok tapasztalatom nincs vele.
-Csapatok elhelyezése nem közvetlen kapcsolatban álló területen: esélytelen. Hard-coded megoldással van rögzítve ez a helyzet, nem tudjuk megváltoztatni.
-Hitler elleni merényletek: egy már van gyárilag, még ha kicsit foghíjas is. A többiről csak annyit, hogy majd azután kezdek gondolkodni rajta, ha végre sikerül megoldanom Szálasit vagy '56-ot.
-Franco a '45-ös kampányban rendszeresen feladja a semlegességét. A többiben nem jellemző. Ami egy igen véres polgárháború után nem meglepő.
-A Szövetségesek tudnak kemények lenni, ha akarnak. Lassan indulnak be, de ha egyszer mégis, számolhatunk hirtelen 30-40-50 hadosztállyal is valamelyik partszakaszon. Azonban amíg nem szednek össze ekkora erőt, addig legfeljebb a kis szigeteket piszkálják.
Röviden ennyi lenne az észrevételem, már ami még nem lett megválaszolva.
http://pogessor.pcdome.hu/
Az új verziók mindig a mi saját pogessor.freeweb.hu oldalunkon lesznek fenn, a PCDome.hu egyelőre legalábbis némi késéssel teszi ki a legfrissebb verziókat.
Üdv emberek!
Rengeteg ötletünk van, még többet adtatok ti, de időnk vajmi kevés van minderre, egész napos szotverfejlesztés után még este hobbiból programozni elég fárasztó.
Ma így is kitettem magamért - a korábbiakhoz képest: valaki szóvá tette, hogy Mo nem volt '36ban fasiszta. Valóban, önkényuralommá állítottam és a kormány egy-két tagját is balra toltam. A történelemhű talán a szociálisan konzervatív állapot lenne (valójában egy erős elnökkel rendelkező demokrácia voltunk), de a játékban az a nemzet, amely háborút is indítana céljai elérése érdekében nem lehet demokrácia, így egy lagymatag diktatúrát állítottam be. Azok után, hogy Héjjas Iván és legbátrabb falu lakói fegyverrel tartották meg és vették vissza a földet még a 20as évek elején, szerintem ez a kategória helytálló.
Továbbá, Tomor urat lecseréltem - jobb híján öszvérmegoldással - Kenese Waldemárra, valamint elérhetővé tettem egy kicsit későbbre Háry László urat is. Holnap/valamikor talán csinálok eseményt, hogy '38ban vegye át Háry a légierő irányítását. Kenese úrról nem találtam fényképet , így nagyon megköszönném, ha valaki továbbítana egyet nekem.
Rengeteg ötletünk van, még többet adtatok ti, de időnk vajmi kevés van minderre, egész napos szotverfejlesztés után még este hobbiból programozni elég fárasztó.
Ma így is kitettem magamért - a korábbiakhoz képest: valaki szóvá tette, hogy Mo nem volt '36ban fasiszta. Valóban, önkényuralommá állítottam és a kormány egy-két tagját is balra toltam. A történelemhű talán a szociálisan konzervatív állapot lenne (valójában egy erős elnökkel rendelkező demokrácia voltunk), de a játékban az a nemzet, amely háborút is indítana céljai elérése érdekében nem lehet demokrácia, így egy lagymatag diktatúrát állítottam be. Azok után, hogy Héjjas Iván és legbátrabb falu lakói fegyverrel tartották meg és vették vissza a földet még a 20as évek elején, szerintem ez a kategória helytálló.
Továbbá, Tomor urat lecseréltem - jobb híján öszvérmegoldással - Kenese Waldemárra, valamint elérhetővé tettem egy kicsit későbbre Háry László urat is. Holnap/valamikor talán csinálok eseményt, hogy '38ban vegye át Háry a légierő irányítását. Kenese úrról nem találtam fényképet , így nagyon megköszönném, ha valaki továbbítana egyet nekem.
Én küldtem a színes képeket nem rég. Érdemes lenne ehhez a '44-es kampányhoz is hozzányúlni, illetve ezt a merénylet dolgot rendezni.
Nagyon érdekes helyzetek alakulhatnak ki a játékmenetben. Tényleg érdemes kipróbálni. És ami még érdekesebbé teszi, hogy lehetséges megnyerni.
Nagyon érdekes helyzetek alakulhatnak ki a játékmenetben. Tényleg érdemes kipróbálni. És ami még érdekesebbé teszi, hogy lehetséges megnyerni.
Üdv
Őszinte leszek:
Én soha nem próbáltam a '44es kampányt... Mindig a '36os kampányban indulok, hogy a saját arcomra szabjam az adott országot, amivel játszok, ne kész tények elé legyek állítva. '44es kampányt fejlesztőtársam nézegette, szorgalmazom majd nála, hogy jelenjen meg ő is a fórumon...
Hátha ő érdemben hozzá tud szólni bármit is.
Őszinte leszek:
Én soha nem próbáltam a '44es kampányt... Mindig a '36os kampányban indulok, hogy a saját arcomra szabjam az adott országot, amivel játszok, ne kész tények elé legyek állítva. '44es kampányt fejlesztőtársam nézegette, szorgalmazom majd nála, hogy jelenjen meg ő is a fórumon...
Hátha ő érdemben hozzá tud szólni bármit is.
Hát lehet hogy bennem van a hiba, de nekem a 44-es német kampány merénylettel vagy a nélkül is játszhatatlan.
Szia!
Az első probléma ilyetén bonyolultságára nem gondoltam...
Viszont a másodiknál igen, ezért is javasoltam már korábban, hogy választható legyen a puccs sikeressége. Jelenleg sikeresen megtörténik - ha az adott tartományokat nem birtokoljuk - ha akarjuk, ha nem. A következménye viszont csak annyi, hogy végzetesen meggyengíti a német felet, ezzel a 44-es Axis kampány élvezhetetlenné válik. Szerintem ezt javítani kellene.
Be kell valljam egyébként: szerintem a 44-es kampány a legizgalmasab. Csak nem így...
Az első probléma ilyetén bonyolultságára nem gondoltam...
Viszont a másodiknál igen, ezért is javasoltam már korábban, hogy választható legyen a puccs sikeressége. Jelenleg sikeresen megtörténik - ha az adott tartományokat nem birtokoljuk - ha akarjuk, ha nem. A következménye viszont csak annyi, hogy végzetesen meggyengíti a német felet, ezzel a 44-es Axis kampány élvezhetetlenné válik. Szerintem ezt javítani kellene.
Be kell valljam egyébként: szerintem a 44-es kampány a legizgalmasab. Csak nem így...
Üdv!
Az első ötletedet sajnos jó eséllyel nem fogjuk kezelni, leginkább amiatt, mert egy igen összetett módon lehetne csak megoldani, nem ér annyit sajnos az egész. Nem támogat ilyesmit a játék motorja, csak amolyan kerülőúton lehetne kezelni, akkor is csak előre definiált tengeri egységre, mely ha elsüllyed valahol az angol partoknál idő előtt, akkor nem történik végül semmi.
Hitler elleni merénylet... A minap hosszasan beszélgettem fejlesztőtársammal, hogy mit lehetne csinálni az Oster merénylettel.. Rájöttünk, hogy végtelen sok kimenetele lehet, melyek közül ha csak egyet nem csinálunk meg, az látványosan béna.
Pl.: Göring magához ragadja a hatalmat, minden megy tovább, Weimari összeomlás, meg kell szűnnie a birodalomnak, s egy másik németországnak kell ugyanakkor létrejönnie (pl., hogy ne létezhessenek SS nevű egységek), valószínűtlen, de akár a tábornoki kar is csinálhatna puccsot, stb... Borzasztó bonyolult. Még azt nem is említettem, hogy mi van, ha valakivel Németország közben háborúban áll.
Mindezt azért írtam le, hogy bemutassam, egy alapvetően békeidei szituációban is nagyon nehéz ezt kezelni - főleg mivel a játék bedrótozott eseményei nagyrészt Hitlerhez is hozzá vannak kötve. Ha Hitler nincs, nincs semmi... Ha mindezt még hozzávesszük ahhoz, hogy a '44-es merényletben két katonai szövetséggel háborúban áll Németország, akkor még szebb a helyzet... És ugye a játék megadja a lehetőséget, hogy mi van, ha csak az egyik blokkal áll háborúban? Mi van, ha Két blokk harcol a Szovjetunió ellen...
És mindezek után említed még a kémelhárítást, a kémfőnököt... Hát, nem merünk hozzákezdeni... Még Osternek sem merünk nekiállni, nemhogy Stauffenbergnek...
Sajnos nem tartom kizártnak, hogy ilyen nagyobb volumenű projekteket, mint a németek által megnyert világháború utáni rendezés, Hitler többféle módon elért eltüntetése, stb. csak a 3. rész megjelenése után fogjuk csinálni - reméljük abban a lehetőségeink és kezeink nem lesznek majd ennyire megkötve.
Az első ötletedet sajnos jó eséllyel nem fogjuk kezelni, leginkább amiatt, mert egy igen összetett módon lehetne csak megoldani, nem ér annyit sajnos az egész. Nem támogat ilyesmit a játék motorja, csak amolyan kerülőúton lehetne kezelni, akkor is csak előre definiált tengeri egységre, mely ha elsüllyed valahol az angol partoknál idő előtt, akkor nem történik végül semmi.
Hitler elleni merénylet... A minap hosszasan beszélgettem fejlesztőtársammal, hogy mit lehetne csinálni az Oster merénylettel.. Rájöttünk, hogy végtelen sok kimenetele lehet, melyek közül ha csak egyet nem csinálunk meg, az látványosan béna.
Pl.: Göring magához ragadja a hatalmat, minden megy tovább, Weimari összeomlás, meg kell szűnnie a birodalomnak, s egy másik németországnak kell ugyanakkor létrejönnie (pl., hogy ne létezhessenek SS nevű egységek), valószínűtlen, de akár a tábornoki kar is csinálhatna puccsot, stb... Borzasztó bonyolult. Még azt nem is említettem, hogy mi van, ha valakivel Németország közben háborúban áll.
Mindezt azért írtam le, hogy bemutassam, egy alapvetően békeidei szituációban is nagyon nehéz ezt kezelni - főleg mivel a játék bedrótozott eseményei nagyrészt Hitlerhez is hozzá vannak kötve. Ha Hitler nincs, nincs semmi... Ha mindezt még hozzávesszük ahhoz, hogy a '44-es merényletben két katonai szövetséggel háborúban áll Németország, akkor még szebb a helyzet... És ugye a játék megadja a lehetőséget, hogy mi van, ha csak az egyik blokkal áll háborúban? Mi van, ha Két blokk harcol a Szovjetunió ellen...
És mindezek után említed még a kémelhárítást, a kémfőnököt... Hát, nem merünk hozzákezdeni... Még Osternek sem merünk nekiállni, nemhogy Stauffenbergnek...
Sajnos nem tartom kizártnak, hogy ilyen nagyobb volumenű projekteket, mint a németek által megnyert világháború utáni rendezés, Hitler többféle módon elért eltüntetése, stb. csak a 3. rész megjelenése után fogjuk csinálni - reméljük abban a lehetőségeink és kezeink nem lesznek majd ennyire megkötve.
Szia!
Két dolgot említenék, az elsőt már egyszer megtettem korábban.
- A szövetséges és a bábállamok rendszerében meg kellene oldani, hogy csapatokat lehessen elhelyezni a szárazföldi kapcsolattal nem rendelkező területen is. Pl: 41-42 német birtokban van Görögország egy része, de nem lehet tengeri erőt a görög kikötőkbe helyezni, mert Gibraltár és Szuez angol kézen van és nincs szárazföldi kapcsolat a Birodalom és az annektált tartományok között. Ez valóságben nem így volt, a németek szárazföldön szállítottak tengeri egységeket a Mediterráneumba valamint ott is gyártottak egységeket, mint ahogy a dokkok/gyárak is működtek.
- A Hitler elleni merénylet. Ez saját effekt.. Szerintem a fő gond az vele, hogy bizonyos tartományok elvesztése esetén mindenképp sikeres. Pedig a sikernek ehhez semmi köze sem lehet, inkább az lenne logikus ezen paraméterek között, hogy egyáltalán megtörténik-e? Javaslom, hogy első lépésben ebben az irányban kelene változtatni rajta. De tovább gondolásra érdemes maga a merénylet is. Mindenképp győznek a puccsisták? És Göring? És Himmler? Javaslom, hogy további választható opciók kerüljenek a játékba ezzel kapcsolatban. Pl: a jelenlegin kívül, Göring az államfő, Himmler az államfő, Bormann az államfő. És ezekhez lehetne kapcsolni kisebb-nagyobb változásokat. A jelenlegi változás gyakorlatilag csak annyi, hogy lényegesen romlanak a német képességek a sikeres merényletkor. Pl lehetne ilyen változás: Bormann-társadalmi változások, Göring-csökkenő morál és termelés, Himmler-lázadások(partizán tevékenység), Beck-szatelit államok kiválása a megszállt területeken.
A puccs sikerességét pedig szerintem inkább ahhoz kellene kötni, hogy milyen szintű a kémelhárítás, ki a kémfőnök és milyen a hadi helyzet. Így kombináltan realisztikusabb lenne szerintem.
Két dolgot említenék, az elsőt már egyszer megtettem korábban.
- A szövetséges és a bábállamok rendszerében meg kellene oldani, hogy csapatokat lehessen elhelyezni a szárazföldi kapcsolattal nem rendelkező területen is. Pl: 41-42 német birtokban van Görögország egy része, de nem lehet tengeri erőt a görög kikötőkbe helyezni, mert Gibraltár és Szuez angol kézen van és nincs szárazföldi kapcsolat a Birodalom és az annektált tartományok között. Ez valóságben nem így volt, a németek szárazföldön szállítottak tengeri egységeket a Mediterráneumba valamint ott is gyártottak egységeket, mint ahogy a dokkok/gyárak is működtek.
- A Hitler elleni merénylet. Ez saját effekt.. Szerintem a fő gond az vele, hogy bizonyos tartományok elvesztése esetén mindenképp sikeres. Pedig a sikernek ehhez semmi köze sem lehet, inkább az lenne logikus ezen paraméterek között, hogy egyáltalán megtörténik-e? Javaslom, hogy első lépésben ebben az irányban kelene változtatni rajta. De tovább gondolásra érdemes maga a merénylet is. Mindenképp győznek a puccsisták? És Göring? És Himmler? Javaslom, hogy további választható opciók kerüljenek a játékba ezzel kapcsolatban. Pl: a jelenlegin kívül, Göring az államfő, Himmler az államfő, Bormann az államfő. És ezekhez lehetne kapcsolni kisebb-nagyobb változásokat. A jelenlegi változás gyakorlatilag csak annyi, hogy lényegesen romlanak a német képességek a sikeres merényletkor. Pl lehetne ilyen változás: Bormann-társadalmi változások, Göring-csökkenő morál és termelés, Himmler-lázadások(partizán tevékenység), Beck-szatelit államok kiválása a megszállt területeken.
A puccs sikerességét pedig szerintem inkább ahhoz kellene kötni, hogy milyen szintű a kémelhárítás, ki a kémfőnök és milyen a hadi helyzet. Így kombináltan realisztikusabb lenne szerintem.
Üdv.
Franoval mindig baj van... Erősítettük már őket sokszor, lehet, hogy mégtovább kell... Egyébként megesett már, hogy Franco belépett a háborúba...
A japánok elvileg csatlakozhatnának a tengelyhez - de áltaálban nem teszik, jellemzően tényleg amiatt, hogy egyéb szövetségben szerepel. Lehet, hogy érdemes ránéznünk majd.
A szövetségesek közül általában Amerika szokott partraszállni Brestnél, hogy most nem teszi - hát így alakult... Amerika elvileg akkora erővel rendelkezik, miután valamilyen háborúba belépett, hogy őket nem akarom erősíteni. Persze ha nem lépett háborúba, akkor a békeidei termelése elég béna - de, az amerikaiak egyébként is elég elszigetelődéspártiak voltak, az elnökük alig bírta belerángatni az országot a háborúba.
Még van szociáldemokrata és leninista politikai berendezkedés is.
Franoval mindig baj van... Erősítettük már őket sokszor, lehet, hogy mégtovább kell... Egyébként megesett már, hogy Franco belépett a háborúba...
A japánok elvileg csatlakozhatnának a tengelyhez - de áltaálban nem teszik, jellemzően tényleg amiatt, hogy egyéb szövetségben szerepel. Lehet, hogy érdemes ránéznünk majd.
A szövetségesek közül általában Amerika szokott partraszállni Brestnél, hogy most nem teszi - hát így alakult... Amerika elvileg akkora erővel rendelkezik, miután valamilyen háborúba belépett, hogy őket nem akarom erősíteni. Persze ha nem lépett háborúba, akkor a békeidei termelése elég béna - de, az amerikaiak egyébként is elég elszigetelődéspártiak voltak, az elnökük alig bírta belerángatni az országot a háborúba.
Még van szociáldemokrata és leninista politikai berendezkedés is.
Az tény, hogy a globális politika miatt csak bizonyos fokozatok vannak, amit én eddig láttam: stalinism, radical left, piaci liberális, szociálkonzervatív, önkényuralom, fasiszta, nemzetiszocialista.
Néhány észrevétel:
- Ami jó, hogy az Olaszok végre nem olyan inaktívak, tényleg bekebelezik Albániát, később pedig a görögöknek is nekimennek. A sima részekben nálam a görög támadás ált kimaradt, az olaszok meg az egész háborút némán játszották végig, nem csináltak semmit.
. Szintén jó, hogy vörösék ereje láthatóan megnövekedett. Az eddigi modokban és az alapjátékban (gondolom az amcsi ráhatás miatt) is azt tapasztaltam, hogy a németek kb Ázsiáig űzik őket, gyakorlatilag a szovjetek mindig csak kínlódtak, és várták a nyugattól a támadást. Most kapják a "segélyt", és valóban ott állítják meg fritzéket, ahol kb. a valóságban is.
- Ezzel szinkronban viszont a szövetségesek nagyon haloványak. Konkrétan nem szállnak partra - jó tudom, az ilyesmi minden egyes elindított játékban máshogy alakulhat - ami kissé aggasztó. Jelenleg 44-et írunk, a szovjetek már majdnem teljesen bekebelezték a németeket, csak a volt Franciaország maradt hátra. De sem az USA, sem az Egyesült Királyság nem csinál semmit, ülnek, néznek. Pedig ha más nem, azért, hogy ne minden a vörösöké legyen, lépniük kéne.
- Más modban is tapasztaltam, a tiétekben pedig két játékból kétszer az jött ki, hogy Spanyolországban Franco veszít a polgárháborúban. Ezzel nincs gond, nem baj, ha a játék időnként előhozza a "ha" részt is, viszont csak érdekesség gyanánt: nem lehetne azt megoldani, hogy amennyiben ez történik, akkor legyen rá valamennyi esély, hogy a háború egy bizonyos pontján ők is belépjenek a történetbe? Akár önként, akár mert megtámadják őket. Feldobná az "unalomig ismert" történelmet.
- Nem szörnyen fontos, de ahogy az alapban sem, nálatok sem tartozik Japán a Tengelyhez, gyakorlatilag külön szövetséget alkotnak. Bár lehet hogy ez a játék meglehetősen hülye szövetségrendszere miatt van.
Néhány észrevétel:
- Ami jó, hogy az Olaszok végre nem olyan inaktívak, tényleg bekebelezik Albániát, később pedig a görögöknek is nekimennek. A sima részekben nálam a görög támadás ált kimaradt, az olaszok meg az egész háborút némán játszották végig, nem csináltak semmit.
. Szintén jó, hogy vörösék ereje láthatóan megnövekedett. Az eddigi modokban és az alapjátékban (gondolom az amcsi ráhatás miatt) is azt tapasztaltam, hogy a németek kb Ázsiáig űzik őket, gyakorlatilag a szovjetek mindig csak kínlódtak, és várták a nyugattól a támadást. Most kapják a "segélyt", és valóban ott állítják meg fritzéket, ahol kb. a valóságban is.
- Ezzel szinkronban viszont a szövetségesek nagyon haloványak. Konkrétan nem szállnak partra - jó tudom, az ilyesmi minden egyes elindított játékban máshogy alakulhat - ami kissé aggasztó. Jelenleg 44-et írunk, a szovjetek már majdnem teljesen bekebelezték a németeket, csak a volt Franciaország maradt hátra. De sem az USA, sem az Egyesült Királyság nem csinál semmit, ülnek, néznek. Pedig ha más nem, azért, hogy ne minden a vörösöké legyen, lépniük kéne.
- Más modban is tapasztaltam, a tiétekben pedig két játékból kétszer az jött ki, hogy Spanyolországban Franco veszít a polgárháborúban. Ezzel nincs gond, nem baj, ha a játék időnként előhozza a "ha" részt is, viszont csak érdekesség gyanánt: nem lehetne azt megoldani, hogy amennyiben ez történik, akkor legyen rá valamennyi esély, hogy a háború egy bizonyos pontján ők is belépjenek a történetbe? Akár önként, akár mert megtámadják őket. Feldobná az "unalomig ismert" történelmet.
- Nem szörnyen fontos, de ahogy az alapban sem, nálatok sem tartozik Japán a Tengelyhez, gyakorlatilag külön szövetséget alkotnak. Bár lehet hogy ez a játék meglehetősen hülye szövetségrendszere miatt van.
Az 1936-os nemlétező magyar fasizmussal kapcsolatban viszont igazad van és nem értem, hogy miért ez a beállítás, mert már egyszer átállítottam ezt... Nyilván valamely hivatalos verzióváltáskor csúszott vissza az alapértelmezett gyári(!) beállításba a csuszka. Ezt hamarosan orvosolni kell...
Üdv!
Először is, látni kell, hogy egy gyári beállítást kritizálsz - ebben igazad is van, nem a valóságot tükrözi.
Hogy még nem nyúltunk hozzá, több oka van: sokkal súlyosabb hibák is voltak a játékban (pl. egy ország fölszabadításakor a főváros nem került az országhoz), valamint időhiányban is szenvedünk, harmadrészt korlátozottak a lehetőségeink. Értem ez alatt, hogy minden országnak van haditengerészeti főparancsnoka, még akkor is, ha nincs is tengere. Továbbá, tudom, hogy Bled előtt gyakorlatilag nem volt Magyar Légierő, mégis valakinek ott kell lenni a Légierő főparancsnoka helyen.
Végül, háttérkutatás és új 'miniszterek' és történelmi események kreálása nélkül még mindig ez a legnormálisabb választható beállítás...
Azon vagyunk, hogy minél kevesebb ilyen blődség legyen a játékban, szóval köszönjük az észrevételt..
Először is, látni kell, hogy egy gyári beállítást kritizálsz - ebben igazad is van, nem a valóságot tükrözi.
Hogy még nem nyúltunk hozzá, több oka van: sokkal súlyosabb hibák is voltak a játékban (pl. egy ország fölszabadításakor a főváros nem került az országhoz), valamint időhiányban is szenvedünk, harmadrészt korlátozottak a lehetőségeink. Értem ez alatt, hogy minden országnak van haditengerészeti főparancsnoka, még akkor is, ha nincs is tengere. Továbbá, tudom, hogy Bled előtt gyakorlatilag nem volt Magyar Légierő, mégis valakinek ott kell lenni a Légierő főparancsnoka helyen.
Végül, háttérkutatás és új 'miniszterek' és történelmi események kreálása nélkül még mindig ez a legnormálisabb választható beállítás...
Azon vagyunk, hogy minél kevesebb ilyen blődség legyen a játékban, szóval köszönjük az észrevételt..
Szia!
Szép és jó, ha a történelmi hűségre törekedtek, de nem ártana, ha az valóban történelmi hűség lenne. Csak egyetlen screenshotot megnézve: Magyarország nem volt "fasiszta" állam, Horthy akkor már nem volt semmilyen haditengerészet főparancsnoka (csak az I. vh végén), Tomor László sosem volt a légierő főparancsnoka (legmagasabb beosztása repülő századparancsnok volt)
Szép és jó, ha a történelmi hűségre törekedtek, de nem ártana, ha az valóban történelmi hűség lenne. Csak egyetlen screenshotot megnézve: Magyarország nem volt "fasiszta" állam, Horthy akkor már nem volt semmilyen haditengerészet főparancsnoka (csak az I. vh végén), Tomor László sosem volt a légierő főparancsnoka (legmagasabb beosztása repülő századparancsnok volt)
Üdv játékosok!
Ne tévesszen meg senkit a politikailag és egyéb tekintetben is remélhetőleg megfelelően semleges Baracklekvár név, a MODot fejlesztő Pogessor vagyok. Várom, fejlesztőtársammal várjuk a hozzászólásokat, véleményeket, javaslatokat, építő jellegű kritikákat - úgy általában a konstruktív hozzászólásokat!
Ne tévesszen meg senkit a politikailag és egyéb tekintetben is remélhetőleg megfelelően semleges Baracklekvár név, a MODot fejlesztő Pogessor vagyok. Várom, fejlesztőtársammal várjuk a hozzászólásokat, véleményeket, javaslatokat, építő jellegű kritikákat - úgy általában a konstruktív hozzászólásokat!
A kiváló második világháborús stratégia, a Hearts of Iron 2: Doomsday/Armageddonhoz készített magyar mod, a Pogessor topikja. A Pogessor mod rengeteg extrával ruházza fel a HoI 2-t, de nem csak a magyarokat, hanem a többi nemzetet is átdolgozza, illetve globális változtatásokat is eszközöl, például a kémkedésben. Részleges honosítást is tartalmaz.
Bekerült szinte minden Magyarországot érintő történelmi esemény - az olimpiától kezdve a pontos hadsereg neveken át, a valóságos politikusokig.
Bekerült szinte minden Magyarországot érintő történelmi esemény - az olimpiától kezdve a pontos hadsereg neveken át, a valóságos politikusokig.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Milliókat ér egyetlen dal a GTA VI-ban
- 2. Novemberben jön a pofátlanul drága PlayStation 5 Pro
- 3. Hollowbody teszt – Technoir Silent Hill
- 4. Beragad a rajtnál a Test Drive Unlimited Solar Crown?
- 5. Black Myth: Wukong teszt – A siker titka a nagymamánál...
Legfrissebb fórumtémák
- 09:44
- Mit hallgatsz most? [39613]
- 15:41
- Motorozás [3887]
- 14:22
- Sosem készül el a The Sims 5? [hozzászólások] [4]
- 19:26
- Kiderült, mikor jöhet a Sea Power: Naval Combat in the Missile Age [hozzászólások] [1]
- 17:36
- God Of War [528]
- 13:40
- Warhammer 40k: Space Marine 2 [49]
- 12:04
- Novemberben jön a pofátlanul drága PlayStation 5 Pro [hozzászólások] [21]
- 14:48
- Elden Ring [233]
- 12:07
- Star Wars: Outlaws [73]
- 15:16
- Helyzetjelentés [157220]