25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

F1 2010/2011

joccc
#119 joccc [3023]
Hát én mára feladtam. Virginnél vagyok és 18.-ra kvalifikáltam magam professional szinten. Teljesen megszoktam a bahreimi pályát,semmi kicsúszás meg ilyesmi nem volt időmérő alatt. Futottam 2:00 101-es időt,ami nekem jó. Viszont a versenynél össze-vissza csúszkálok,símán lehagynak csak az első 2-3 kanyarba tudok megelőzni 4-5 embert onnantól kezdve pedig már mögöttem jönnek szélárnyékba és zaklatnak! Nem tudom,h mit csinálok rosszul. Lehet váltással vannak gondjaim. Lenne 1-2 kérdésem. Váltásnál a motornak az a jobb igaz,ha alacsonyabb fordulatszámon váltok,mielőtt még elkezdene villogni a jelzés,h váltsak,de csak akkor,amikor az egész sor kigyullad (mármint az izzók). Így kell váltani ? Vagy jobban haladnék,ha 2-3 villogás után váltanék ? Kemény keverékkel indulok 30 kör körül jövök ki cserére lágyra.

Ha valaki tudna ezekben segíteni,h mit csinálok rosszul,vagy mit nem,annak megköszönném. Nemigen akarnám áttenni intermediate-ra a nehézséget,de gondolkozom rajta,ha senki nem tud vmi segítséget adni,h mivel lehetnék gyorsabb.

-

Válasz erre

Blake6
#118 Blake6 [11]
Valaki tapasztalt audió problémát?Nekem eredeti PC verzió van,röccenés nélkül fut minden,de a hang iszonyú "viszhangos"!!!Olyan mintha egy üres csarnokból szólna a hang!A menüben persze meg csak a hangerőt lehet szabályozni...Frissítettem DX-et,hangkártyát,de semmi.Valaki tipp???HELP

Válasz erre

joccc
#117 joccc [3023]
Oké. Köszönöm szépen a segítséget!

-

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.25. 16:41
red5
#116 red5 [627]
Köszi a tippet! Az biztos, hogy a tömeggel tényleg nem éri meg kimenni a boxba. Még néztem is hátrafelé, hogy miért tart még mindig bent, erre azt látom, hogy még azt is megvárja a nyalókás ember, hogy a mögöttem kettővel álló autót kiengedjék és elmenjen mellettem.

Bahrein: Pontosan nem emlékszem, de 1.59.4xx a legjobb köröm eddig a Lotus-szal.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.25. 10:49
KisCsirkee
#115 KisCsirkee [16989]
Option = Lágy keverék
Prime = Kemény keverék

Megfigyelheted a zöld csíkokat az Option gumik oldalán. Gondolom angolul más a nevük.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: joccc 2010.09.25. 16:21
joccc
#114 joccc [3023]
Haha! A 3. harmada a mondandódnak kb olyan,mintha engem jellemezne! Mögöttem is nyomják a felvonulást,mert kanyarokba aztán nem bírnak előzni,egyenesbe is,ha arcozni akarnak és mellémjönnek rájukhúzom meg hasonlók!


1ébként gumikba megtaláltam,h intermediate,wet meg olvasgattam,h van a prime meg az option,de nem vágom,h ez most h van ? MIért nem soft,hard a neve ? Meg a gumik használatát fokozatosan engedi a szabadedzések folyamán használni az újakat ? (úgyértve a másik készletet,azaz a nem használatat. bocs a nyakatekertségért)

-

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.25. 10:49
balays82
#113 balays82 [14276]
Nekem 1:59:045 lett éppen az imént (Virgin, lágy gumi, segítségek nélkül). A tegnap legjobbhoz képest (igaz, az Mercedessel futottam) javultam kb. 2 másodpercet, úgy látszik, jót tett egy kis alvás.

Válasz erre

Előzmény: milan77 2010.09.25. 10:00
KisCsirkee
#112 KisCsirkee [16989]
A verseny előtt fordulj balra a menüben, és állítsd át a versenytaktikát ott, ahol a gumit választod. Ha automatikusan ilyen tömegnyomorba hív ki, érdemes újrakezdeni, és egy körrel hamarabb vagy később kijönni, így lehet menteni valamit a helyzetből, bár a katalán futamon így is a 11-edik helyről rajtolva, és onnan kiállva a 18-adik helyre tudtam befutni a boxtaktika miatt...

Monacoban meg szinte lehetetlen tiszta kört futni. Állandóan előttem totyorognak ilyen Di Grassi és Candhok-féle figurák a HTR-rel meg a Virginnel. Azért azoknál még a Lotus is többet ér.

Amúgy megfigyeltem, hogy az eddigi eredményeim nem a Lotus ereje miatt születtek, hanem azért, mert rettentő agresszív vagyok. Az egyenesekben simán lehagynak, de a kanyaroknál valami iszonyat rövid féktávokat veszek, így mindig sikerül egy kicsit elszakadnom tőlük. Na meg azt is megfigyeltem, hogy ha előkelőbb helyen vagyok, mögöttem szabályos vonatszerelvény alakul ki, annyira feltartom a gyorsabb autókat...

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: red5 2010.09.25. 01:42
joccc
#111 joccc [3023]
Így profin már 1 fokkal jobb segítségek nélkül. Legend az még messze van kicsit sztem első szezon végén kapcsolom fel Legendre.

-

Válasz erre

Nayrobi
#110 Nayrobi [2883]
Helpek nélkül Virginnel 59 közepe, pontosan nem tudom fejből, majd megnézem

PSN: nayrobi11

Válasz erre

joccc
#109 joccc [3023]
Köszönöm szépen,utánanézek.

Nekem a legjobb időm ott olyan 25 practice kör után 2:04 106. De még nem mentem hibátlan kört,szóval azt akarok menni,mert az 2:00 körül lenne.

-

Válasz erre

Előzmény: PrOHax 2010.09.25. 05:51
milan77
#108 milan77 [116]
Csak úgy érdekességként leírnátok milyen volt a leggyorsabb körötök Bahreinbe?

Nekem fékrásegítés nélkül a legjobb eddig egy 2:03 :619 volt.

Válasz erre

PrOHax
#107 PrOHax [1324]
Amikor a főmenüben ( paddock-ban ) vagy, és rámész a carrier opcióra, azon belül kiválasztod a futamot, és akkor feldob egy ablakot ( hány körös legyen a verseny etc... ), és ott kell lennie a nehézségnek is, nekem pl: Hard. Ha én rányomok a hard-ra akkor ott tudom beállítani a különböző segítségeket, de ha egy kicsit lejjebb mész akkor ott kell lennie az AI-nak is, azt meg át tudod állítani Prof.-ra.

Még nem túl sokat játszottam, első két versenyemen vagyok túl. A fent leírtakat az első futam előtt állítottam be, arra most nem emlékszem, hogy a második futam előtt is meglehet-e ezt játszani ( de szerintem igen )

You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!

Válasz erre

Előzmény: joccc 2010.09.25. 03:03
joccc
#106 joccc [3023]
Én legend AI-t állítottam be nagy önbizalommal,de sajnos nem tudok 1előre 4-5 mp-vel jobb időt autózni a jelenlegimnél. Esetleg nincs mód arra,h megváltoztassam az AI-t anélkül,h újrakezdeném a karriert ?

Nekem is nagyon tetszik a játék,mert tényleg oda kell ülni hozzá,ha mindenféle segítség nélkül játszik az ember.

-

Válasz erre

Előzmény: red5 2010.09.25. 01:42
red5
#105 red5 [627]
Elrontotta a játékomat a nyalókás emberke A lényeg, hogy segítségek nélkül, professional AI ellen játszok, így kellett jó pár óra gyakorlás, hogy egyáltalán körbe tudjak menni a pályán kicsúszás nélkül. Sikerült a Lotus-szal a 11. helyet elcsípnem az időmérőn, a versenyben is az első pár kör után még 13. voltam, erre a boxban a kerékcserénél elengednek mellettem mindenkit és a 24. helyre jövök vissza. Ez így eléggé illúzióromboló

Viszont a többi része eddig nagyon tetszik a játéknak. Nagyon élvezetes így segítségek nélkül kormánnyal, mert a szabadedzést tényleg ki kell használni, hogy egyáltalán kipörgés és elfékezés nélkül körbe lehessen menni

Válasz erre

joccc
#104 joccc [3023]
Köszöntem szépen!

-

Válasz erre

Előzmény: PrOHax 2010.09.25. 01:08
PrOHax
#103 PrOHax [1324]
Egy szimpla Alt + Enter kombináció megoldja a problémádat

You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!

Válasz erre

Előzmény: joccc 2010.09.25. 01:04
joccc
#102 joccc [3023]
Én is minden segítség nélkül játszok kormánnyal. Nem is sodródnék ki,csak van 1 olyan hülyeségem,h pilóta nézetbe tolom,s nem annyira ismerem az összes pályát,s így mindig elnézem a kanyarokat. Szóval alaposan kilesz használva részemről az a long race weekendnek részeként szereplő Practice pont! Nekem mindenesetre nagyon tetszik.


1 kérdés: windowed módot h lehet átrakni ? mert 1 alt+tab óta,csak window módba indul el,s nem teljes képernyősen,s nem találom.

-

Válasz erre

Sajtos_Kuszob
#101 Sajtos_Kuszob [7]
F1 2010 - Teszt

Végre elérkezett a nagy pillanat! Mióta legelőször bemutatták az első képeket, és videókat, mindenkiben ugyan az a kérdés merül fel az egész naprendszerben: "Szimulátor lesz, vagy tömegjáték?" A választ most megtudhatjátok...

http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-2010-teszt

Válasz erre

balays82
#100 balays82 [14276]
Na akkor az első benyomások. Miután Bahreinben egy Mercedesben 26 kört kellett megtennem, hogy fussak egy olyan időt, amivel nagyjából meg voltam elégedve, nyugtáztam magamban, hogy ez nekem való játék lesz. Aki kormánnyal, minden segítség nélkül rögtön űridőket tud repeszteni, mindeközben pedig egyszer sem csúszik meg alatta a kanyarokban az autó, annak gratulálok, mert nagyon profi. Legalábbis hozzám képest, mert ez rám nem jellemző, így kellő kihívást nyújt a játék. A pályára egy idő után rá lehet érezni, fel lehet venni egy ritmust, aztán lehet élvezni a vezetést. Azonban annak is megvan a varázsa, ha már célegyenes végi féktávot elméri az ember, és tudatosul benne, ha annak a körének már annyi.
Ami így elsőre nem tetszik, hogy a játék túl szigorúan bünteti a pályaelhagyást, nem csak a kanyarok levágásakor vette el a kört, de akkor is, ha külső íven sodródtam ki, illetve volt olyan, amikor a kör végén hibáztam, ezért a következő kört sem mérte. Ez azért elég nagy hülyeség.

Egyelőre nagyjából ennyi, most lépek is vissza a játékba, mert a 7 éves karrierem első állomásaként leszerződtem a Virgin csapathoz, és úgy érzem, sokat kell még fejlődnöm, hogy a kitűzött célt teljesítve sikerüljön a legjobb 20 között végeznem a szezon végén.

Válasz erre

milan77
#99 milan77 [116]
Honnan tudod, hogy a nyalókás emberes rész bugos?
Igazi futamokon is sokszor megtörténik ez, biztos a tökéletes realitásra mentek

(pl. Hungaroringen Kubica-Sutil esete)

Válasz erre

Előzmény: U.R.H. 2010.09.24. 16:32
U.R.H.
#98 U.R.H. [4178]
Hát nagyon kíváncsi vagyok már erre a játékra. Főleg a kommenteket olvasva. Még odébb lesz kicsit mire beszerzem.

Kb az év elején elkezdtem nyomni az F1 Challenge-t. Abból is a birkuc féle supermodot. 92-től 06-ig elnyomtam a schumival. Na persze, nem mindig 100%-os versenytávot csináltam sajna, mert úgy sose értem volna a végére. Sajna azért voltak hibái bőven annak a birkuc féle módnak ahogy az f1 challenge-nek is meg voltak a maga hülyeségei. Pl. néha tök ártatlanul kaptam stop and go büntetéseket, meg a boxból kijövet a nyalókás bácsik, akkor is elengedtek, ha épp jött valaki mögöttem és crash a vége.

Azt viszont még szomorúbban vettem tudomásul, hogy valamiért az új gtx460-mon bugosan fut az f1 challenge és, ha bármilyen autót látok a monitoromon, orbitálisan elkezd szaggatni. Régi VGA--n ez csak a PRT modnál volt nekem.

Na mindegy végülis pont kinyomtam a schumis éveket, úgyhogy alig várom, hogy már ezt az új f1 2010-et is tolhassam.

Válasz erre

balays82
#97 balays82 [14276]
Igen, pont a nagy lökdösődés miatt volt idegesítő a Grid multi. A játékról még nincs véleményem, csak este felé tudom majd kipróbálni, ha a futtatására alkalmas gép elé kerülök.

A PM mindjárt megy.

Válasz erre

Előzmény: Ghoost 2010.09.24. 13:53
Ghoost
#96 Ghoost [11787]
Személyesbe megírhatnád hogy honnan van
A Grid-es multival is el lehet lenni azért, csak bosszantó hogy szinte mindenki az első kanyarban akarja a futamot megnyerni.
A játékról egyébként mi a véleményed?

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.09.24. 13:45
balays82
#95 balays82 [14276]
Én megvettem, bár kétlem, hogy az elkövetkező néhány napban felmerészkednék a multira, először nem árt gyakorolni egy kicsit. Mondjuk, ha hasonló lesz, mint a Grid esetében, akkor sok jóra nem lehet majd számítani.
Egyébként rendes dolog volt a bolttól, ahonnan rendeltem, hogy ajándékba hozzácsaptak a játékhoz egy extra nagy méretű F1 2010 posztert is, jól néz ki.

Próbálta már valaki a koreai pályát? Azért nem sűrűn fordul elő, hogy virtuálisan előbb lehet versenyezni egy pályán, mint a valóságban. Szinte látom magam előtt, hogy az egész Forma 1-es mezőny számára elrendelik a csapatvezetők, hogy a játékban gyakorolják be a vonalvezetést.

Válasz erre

Előzmény: Ghoost 2010.09.24. 11:24
Ghoost
#94 Ghoost [11787]
Na ma végre hivatalosan is megjelent és mától kapható a boltokban, ha valaki megvette meséljen már a multi részről

Válasz erre

lanesrA
#93 lanesrA [24]
Lecsűrtem a bajnokságban az első futamot 100%-os távon. Kerékcsere után 2 körrel defekt, mehettem vissza újra, igy csak 12. lettem. Azt viszont jó látni, ahogy a pálya szépen felgumizódik a futam alatt.

A Jeti nem szekrény !!!

Válasz erre

Donnie
#92 Donnie [1447]
ezt írtam már én is, meg sokan panaszkodnak erre, megoldás: 2 körrel később menj ki mint amikor hív, és akkor tiszta a boxutca. kurva idegesítő amúgy

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.23. 21:21
KisCsirkee
#91 KisCsirkee [16989]
Azt-a-kurva, a csapat AI-n azért van még javítani. Kijövök boxolni a 4-edik körben (20%-os versenytáv), elvégzik a cserét, aztán megvárják, míg mindenki(!) aki akkor bent volt a boxban visszajöjjön elém.

A 11-edik pozícióból rajtoltam, 10-edikként álltam ki, és a box után 24-edik lettem. NC...

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

balays82
#90 balays82 [14276]
Én úgy tudom, hogy a kerékcsere esőben is kötelező, csak ebben az esetben - ha valaki felteszi az intermediate vagy az esőgumit - nem kell felhasználni mindkét keveréket. A lényeg tehát, hogy a kötelező egy helyett ne kelljen kétszer kimenni kereket cserélni. Aztán lehet, hogy tévedek.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.23. 19:09
Nayrobi
#89 Nayrobi [2883]
Nah, elbarmolta a game a mentésemet, "save data corrupt". Kössz, kezdhetem az elejétől.

Mellesleg fura, high-ről visszavettem mediumra a grafikát, és vagy 2 mp-vel gyorsabb vagyok, Bahrainben futottam a Virginnel egy 1:59-et helpek nélkül

PSN: nayrobi11

Válasz erre

KisCsirkee
#88 KisCsirkee [16989]
Esőben nem kötelező a kiállás, mivel az egy kiállás is azért kötelező, hogy mindenképp feltegyék a lágy és kemény keverékű gumikat is. De esőben teljesen mindegy, hisz az esőgumiból csak egy fajta keverék van.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Donnie 2010.09.23. 19:01
Donnie
#87 Donnie [1447]
csontszáraz volt a pálya de amúgy tökmind1, 1 csere mindenképp kötelező még esőben is nem? csak ott ugye nem számít mit raksz fel..

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2010.09.23. 18:55
Creativ3Form
#86 Creativ3Form [33857]
Esőzésben nem...legalább is a játékban akárhányszor esett az eső, nem kellett cserélni. A futam előtt is ha bemész a Tyres menübe, nincs jelezve a kiállás rész.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Donnie 2010.09.23. 18:37
KisCsirkee
#85 KisCsirkee [16989]
Én medium traction contolt és ABS-t használok, mint segítség, nálam ennyi kell, hogy élvezhető legyen a dolog. Az AI még csak Professional, de tervezem felvenni Legend-re. A száraz futamok nekem így is elég kihívóak, Catalunyában most is sikerült bepréselnem magam a 12-edik helyre, de amit te kapsz a Lotussal rásegítések nélkül, az a normális. Azért esőben, mint Kína, durván benehezedik a dolog.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: red5 2010.09.23. 18:30
Donnie
#84 Donnie [1447]
érdekes, hogy az első 4 versenyen pontszerző hely közelébe se voltam, most az utolsó 3 at meg megnyertem... semmit nem változtattam a nehézségen. A másik meg, hogy most Valencia volt, első voltam, kijöttem boxba, így nem nyertem mert Hamilton meg Massa nem jöttek ki, wtf? pedig kötzelező a csere, na mind1.

Válasz erre

red5
#83 red5 [627]
Játszik itt valaki még rajtam kívül úgy, hogy minden rásegítést kikapcsolt? Olvastam, hogy amatőr nehézségen nagyon könnyen lehet nyerni, de én még ki se próbáltam a versenyt, mert az időmérőn se jutok a Lotus-szal 20. helynél jobb pozícióba. Az egyenesekben otthagyom a többieket, de a kanyarok így elég nehezek. Nem igazán sikerül eltalálni a tökéletes féktávokat és íveket. Csak én vagyok ilyen ügyetlen vagy rásegítések nélkül normális ez az eredmény?

Válasz erre

Creativ3Form
#82 Creativ3Form [33857]
Áááá mekkora! Most vagyok a Valenciai futamnál, és a gyakorláson közölte a csapat, hogy Rubens kipróbál egy új fejlesztésű alkatrészt, és ha beválik, akkor az elkövetkezendő futamokon én is megkapom őket.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Creativ3Form
#81 Creativ3Form [33857]
Na, bele lehet nyúlni a taktikába a futam alatt. Nem kell mást tenni, mint megnyomni az1-est, majd a numerikus billen kiválasztani a Tyres feliratot, és ott tudsz lépkedni a gumik között. Jól van, így azért már más a helyzet.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

KisCsirkee
#80 KisCsirkee [16989]
Jézusom, elértem Kínába. Hát a mindenit, vezethetetlen a gép. Minden egyes kanyarban csúszok ki a fenébe, ha meg fékezek, simán állva hagynak. Most is sikerült elcsípnem egy ötödik helyet, viszont ez szerencse volt, mivel az időmérő közepétől szakadt.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

balays82
#79 balays82 [14276]
Nekem fogalmam sincs, én még csak képekről és videókról ismerem a játékot. Azonban ez olyan dolog, amire mindenképpen figyelni kellett a fejlesztőknek, hiszen a dinamikusan változó időjárás értelmét éppen az adja, ha a stratégiát is annak megfelelően lehet módosítani.

Megnéztem egyébként a lefordított felhasználói kézikönyvben, ott is azt írják, hogy verseny közben meg lehet változtatni, hogy milyen keverékű gumi kerüljön az autóra. Tényleg csak az a kérdés akkor, hogy milyen módon.

Válasz erre

Előzmény: HunnernessKonge 2010.09.23. 15:49
HunnernessKonge
#78 HunnernessKonge [5387]
Tipp:
My F1-ben a billentyűzetek konfigurálásánál, az 1-2-3-4-re van állítva valamilyen "display menü navigaion" ha jól emlékszem. Azt nyomkodtam verseny közben, valamit csinált, de késő is volt, meg nem is érdekelt. Nem lehet hogy arra fele kell keresgélni?

Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.

Válasz erre

Előzmény: balays82 2010.09.23. 14:08
balays82
#77 balays82 [14276]
Olvasgatom a hozzászólásokat (itt is meg máshol is), ezek alapján nagyon úgy tűnik, hogy lett volna még mit javítani, illetve finomítani a játékon. Valószínűleg nem kell sokat várni az első javításra, sőt állítólag már készül is. Remélem, a Crea által írt problémát is megoldják valahogy (ha esetleg valami jól elrejtett funkcióként nincs már most is benne a stratégia verseny közben történő megváltoztatása), mert a dinamikus időjárás így könnyen tönkrevághatja a versenyeket.

Válasz erre

Donnie
#76 Donnie [1447]
néha nem értem ezt a játékot.. monacoban az uccsó helyről rajtoltam, istanbulba megnyertem a versenyt, kb fél percet kapott a 2. helyezett.. a nehézségi szint ugyanaz, vicc. a másik: race előtt 70% volt h esni fog. elrajtoltam lággyal, felénél kijöttem, csere megkaptam a keményet. utána ofkorz elkezdett esni, de rendesen. keménnyel úgy küldtem át minden kanyaron midnenféle megcsúszás nélkül hogy az hihetetlen. wtf?

Válasz erre

Ghoost
#75 Ghoost [11787]
Az fps azért anyni mert kb a konzolok miatt oda van belőve, vagyis régebben valami ilyet olvastam róla,
a GoW-os kulccsal meg nekem már a dirt 2 sem ment, szal nem hiszem, hogy megy vele majd a multi.
Kb ha egy GRID szintet hoz csak Forma1el, akkor én már elégedett leszek, csak szombatig még nem tudom kipróbálni :@

Válasz erre

Előzmény: goodboy007 2010.09.22. 22:25
Creativ3Form
#74 Creativ3Form [33857]
Kérdésem lenne hozzátok gyerekek...szóval...futam elején ugye be tudjuk állítani, hogy hányadik körben jöjjünk ki kerék cserére és, hogy milyen gumit kapjunk. Az a kérdésem, hogy ezt a kerék dolgot a futam közben meg tudom változtatni? Tehát a futam alatt bele tudok nyúlni a kerék választásomba? Ugyan is most egymás után kétszer buktam el komolyabb helyett (6. és 4.) azzal, hogy a futam elején esett, mentem is szépen az eső gumival, és mivel 75%-os esőt írtak, a boxkiállásomnál az intermediate-re szavaztam. Igen ám, de idő közben, elállt az eső, és nem tudtam megváltoztatni az intermediate gumiválasztásomat, emaitt pedig megszoptam a faszt, mert a többiek szépen felrakták a lágy keveréket, és lazán elmentek mellettem. Ha nem lehet menet közben változtatni, akkor ez van, így jártam, de azért elég idegesítő, hogy ha futam közben változnak a körülmények, akkor én nem tudok az előzetesen felállított gumitaktikámba belenyúlni.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

T-Jay
#73 T-Jay [1620]
Nekem végülis annyi elég, h be lehet gyújtani a katlanba rendesen. A graf szép, azt mondjátok ugye h lehet neheziteni, a karrier mod tetszik meg minden, sztem vétel lesz. A max graf meg alap, ps3ra lesz. Köszi a véleményed.

Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.22. 22:31
KisCsirkee
#72 KisCsirkee [16989]
Mondom, ha leveszel minden assistot, és nagy vagy annyira punci mint én, aki ABS-t és Traction Controlt használ, soha az életben nem leszel első a Lotussal. De még csak a hatodik sem...

De javaslom, próbáld ki, nézd meg, mielőtt megveszed, ízlések és pofonok dolga a dolog. Én tudom, hogy Monzában egy Red Bull volánja mögött assist nélkül az első sikánt nem veszem be...

Goodboy: Passzírozd fel te is a nehézséget. Versenyek előtt lehet személyre szabni a nehézséget, kapcsolj le mindent, az AI-t meg húzd fel.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: T-Jay 2010.09.22. 22:22
goodboy007
#71 goodboy007 [9169]
Na kipróbáltam.
Első blikkre tökárkád, szokásos Codemasters-es faszságok pedig ismét jelen vannak, de itt legalább nem olyan tetülassú a menü, mint a DiRT2-ben vagy a korábbi CMR részekben.

Az viszont szánalmas, hogy 1024x768-ban, ultran a legutolsó AA-val (8-szoros QCSAA vagy mi az isten)kb. átlag 30FPS-el fut.
Monacot próbáltam, de nem tudom mi olyan gyönyörű egy egyszínű szürke alagútban, hogy még ott is csak 40-ig kúszik fel a számláló.

Mondjuk szimulátoroknál sosem a grafika számít, úgyhogy majd szépen belövöm holnap, de azért pofáncsapott na, hogy ennyire gépevő a kisgyerek.

Ahogy az is, hogy milyen szar az irányítás. Biztos én voltam a béna, meg kb. 10 kör alatt naná, hogy nem lehet megtanulni vezetni még egy árkád-játékot sem, de még az ízig-vérig szimulátor F1 Challenge-et is könnyebb irányítani, itt valahogy túl nagyokat fordul az autó egy-egy gombnyomás hatására.
Holnap majd letesztelem G25-el, úgyhogy még nincs semmi veszve ezen a téren.

Így elsőre azt mondom, hogy nem rossz, de azért látszódnak rajta a populárissá válás jegyei. Nem elég, ha többtízezer gépet használó és egyben Formula-1-et néző ember megveszi, ide millió eladások kellenek, ehhez pedig engedni kell az árkádosabb stílus kedvelőinek javára.

Apropó! Mivel GFWL-os játékról van szó, elvileg az eredeti Gears of War kulcsommal tudok majd multizni ugye?

Válasz erre

T-Jay
#70 T-Jay [1620]
Aha értelek. Mondjuk a Lotus-os sikereid(amelyekért egyébként minden elismerésem ) nem vlmi reálisak, persze aztán lehet te vagy az újkori surmóher, de ha nem igy volna, akkor elég furcsa eredmény. Milyen nehézségin nyomod am?

Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2010.09.22. 21:59

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.