Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Witcher 2

The Witcher 2: Assassins of Kings

766 levél
Válasz 11.06.06. 12:25 #520
PC Dome
Új hír a játékról
The Witcher 2 - megint tapasz
Az új patch ismét felturbózza az amúgy is sokszínű játékmenetet.
2745 levél
Válasz 11.06.05. 10:21 #519
cygary
A sátorban van egy csapóajtó ami kinyílik automatikusan amint megkapod a kulcsot, szerintem az lesz az. Nem vagyok benne biztos mert én másik úton mentem de egy próbát megér.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
27974 levél
Válasz 11.06.05. 00:23 #518
LordMatteo
Az a barlang amit Te keresel, szerintem csak a kaedweni tábor mögött érhető el, a nyugati kapun kijőve...de ahhoz be kellene előbb menni oda.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
542 levél
Válasz 11.06.05. 00:06 #517
Rigida
A Feldő Kaedwini tábor mögött van egy Nilfgaardi tábor oda kell menni, a térképen fekete sátrakkal van jelölve.
A dyslexic man walks into a bra.
1946 levél
Válasz 11.06.04. 23:56 #516
devastator
Nem azt az ajtót nyitja a kulcs, de már nem emlékszek merre kellett menni, talán befele a táborba, passz.
Too stubborn to die...
1946 levél
Válasz 11.06.04. 23:55 #515
devastator
A draug harchoz annyit, hogy sztem az a legkönnyebb boss, az egész játékban... A taktika egyszerű: yrden. Ennyi. Az első pár yrdenből gyorsan ki fog szabadulni, de amikor már több mint pár pillanatig rajta marad, akkor szimplán befutsz a háta mögé, 2-3 erős(jobbklikkes) csapás, ezt megismétled párszor, amíg meghal, és ennyi volt. Mondjuk elsőnek normálon játszottam, hardon lehet hogy nem működne így, passz. Ja igen, semmi fejlesztés nem volt yrdenen, mindent a swordmaster pathra nyomtam rá.
Too stubborn to die...
32665 levél
Válasz 11.06.04. 23:28 #514
Creativ3Form
A második fejezetben, a Hol van Triss (2. rész) küldetés azon részénél, amikor be kell jutnom Shilard táborba, hol a francban van a földalatti járat bejárata? Beszéltem Karoll madámmal, akitől megkaptam a bejárat kulcsát, de ha lemegyek a torony melletti pincebejárathoz (van a sátrak mellett egy romos torony ugye) nem tudok bemenni, mert azt írja, hogy „szükséged van a kulcsra.” AMI NÁLAM VAN, KÖNYÖRGÖM, MERT ELKÉRTEM A MADÁMTÓL! Vagy nem az a bejárat? Már megörülök, hogy négyszer töltöttem be egy korábbi mentést, hátha csak valami pillanatnyi bug, mint amikor elment a beszédhang, de aztán visszajött, de nem. Megkapom a kulcsot, és nem enged lemenni a sátor melletti torony pincelejáratába. Persze ha nem az a barlangbejárat, akkor sorry, de az Útmutató füzet nem írja, hogy nekem el kéne még mennem valahová, és a térkép se jelzi. Ezért hittem azt rögtön, hogy a sátor melletti torony lejáratánál kell bemenni.
Ötlet? Max megyek a másik helyszínre, de ott lopakodni kell, s ahhoz most nincs türelmem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
85 levél
Válasz 11.06.04. 23:11 #513
Alnior
Kézikönyv szerint ez a legnehezebb párbaj benne. Hát nem tudom. Azért még kivárom az Act III történéseit mielőtt elhiszem.
A szabadság értékes dolog, Vernon - egyike azoknaka dolgoknak, amiket csak akkor értékelsz igazán, ha már elveszítetted. [geralt of rivia]
27974 levél
Válasz 11.06.04. 22:29 #512
LordMatteo
A draug nagyon durva, a hangja meg inkább!

Amúgy én úgy öltem meg, hogy folyamatos quen jel magamon, aztán ha nekiállt orrszarvút játszani, akkor elugrottam előle (bár ki kell számolni hogy kb a roham utolsó métereinél legyél), aztán azonnal oldalba-hátba csapkodtam, egy-kettő belement. Nehéz csata, nehezebb mint Letho az első fejezetben.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
12 levél
Válasz 11.06.04. 21:18 #511
Soap
szivesen igen nekem is akadt egy kicsit ez volt benne a nehézség
85 levél
Válasz 11.06.04. 21:16 #510
Alnior
Ó, köszi. Nehezen sikerült. Fura, de az egerem még működik, pedig mint egy elmefogytos úgy nyomtam. Ó jee. Bár az volt a legnagyobb baj, hogy akadt a játék, hiába játszok minimum grafikán.. :/
A szabadság értékes dolog, Vernon - egyike azoknaka dolgoknak, amiket csak akkor értékelsz igazán, ha már elveszítetted. [geralt of rivia]
12 levél
Válasz 11.06.04. 21:13 #509
Soap
Alnior-Én úgy öltem meg a Draug-ot,hogy egy ard jelet nyomtam rá aztán 1-2 erős csapás és elugrok mert már csap is.Ezt addig csináltam amég bele nem halt.Kicsit sokáig tart,de nem tudom hogy lehet másképp megölni.
85 levél
Válasz 11.06.04. 20:48 #508
Alnior
Valakinek van valami jó tippje a Draughoz? :/
A szabadság értékes dolog, Vernon - egyike azoknaka dolgoknak, amiket csak akkor értékelsz igazán, ha már elveszítetted. [geralt of rivia]
2939 levél
Válasz 11.06.04. 20:42 #507
Dilizs
Nálam sokkal de sokkal jobban fut!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
4176 levél
Válasz 11.06.04. 20:12 #506
gothmog
Szabálykönyv 31. oldal...
Endure. In enduring, grow strong.
14264 levél
Válasz 11.06.04. 20:06 #505
balays82
Az a helyzet, hogy semmivel nem fut jobban, mint a patch előtt. Sőt. Ez azért érdekes.
124 levél
Válasz 11.06.04. 19:50 #504
Horcsog
2 kard van nekem betéve, egy acél és egy silver. Váltogatnom kéne őket attól függően, hogy milyen ellenféllel harcolok? Hogy tudom váltogatni őket?
9099 levél
Válasz 11.06.04. 17:09 #503
davkar9
Képarány problémáját még mindig nem oldották meg?
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 11.06.04. 16:37 #502
balays82
Szerintem "Physical Objects Limit" akar az lenni, ami a "Dinamikus csontváz korlátozása" magyarul.
Amúgy én is felpakoltam minden javítást, kíváncsi vagyok a végeredményre. Mindjárt kiderül.
32665 levél
Válasz 11.06.04. 16:27 #501
Creativ3Form
Az a magyar verzióban mit jelent? Azaz melyik funkció?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
212 levél
Válasz 11.06.04. 15:16 #500
Ramik
Legjobb mintavétel funkciót nem számítva, ahhoz hogy full graffon menjen a game, a Darling Objects Limit-et ki kell kapcsolni. Ez az egyetlen opció, melynek bekapcsolása ront a grafika minőségén.
32665 levél
Válasz 11.06.04. 14:43 #499
Creativ3Form
Jelentem, hogy elérhető az 1.2-es patch, amit ha felrakunk, a grafikai beállításoknál kipirosítja a Legjobb mintavétel funkciót, és közli velünk, hogy nagy frame-rate használat, csak a legfelsőbb kategóriás gépek számára. Viszont a többi hibás, bugos grafikai funkciókat, azaz a SSAO, Árnyékok minősége, Árnyékolt fények minősége javítja, így már be lehet őket kapcsolni. Most csináltam meg a második fejezetben, a mágikus tárgy megszerzése küldetést, és full grafon úgy, hogy a legjobb mintavétel kivételével minden be volt kapcsolva, és döccenőmentesen hasított.

Szóval új driver, 1.2-es patch, irány Witcherezni!

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3310 levél
Válasz 11.06.03. 19:58 #498
Kemloth
Acélkard - emberek, stb ellen
Ezüstkard - szörnyek ellen

Ha ezt vágod, bocs, h feltételeztem az ellenkezőjét, de az előző hzsedből arra is lehet következtetni, hogy szörnyek ellen is acélkarddal nyomulsz.
124 levél
Válasz 11.06.03. 19:56 #497
Horcsog
Meg minek kell nekem 2 kard is? Csak 1-el csápol.
124 levél
Válasz 11.06.03. 19:55 #496
Horcsog
Én még most járok a játék elején, Floatsamban vagyok, de elég gyengének tünnek az ütéseim, 1 szörnyet megölni sok idő az erdőben. Hol lehet jó fegyverhez jutni?
2745 levél
Válasz 11.06.03. 19:07 #495
cygary
Az is volt, az első részben semmi közöm nem volt Trisshez, sőt még Alvint is Shaninak adtam ennek ellenére ugyanúgy hemperegtek.
Amúgy kicsit csalódott vagyok Triss miatt, az első részben inkább volt egy nagy hatalommal rendelkező mágusnő, míg a másodikban tulajdonképpen (bocs az erős kifejezésért, de ez írja le legjobban) ,,Geralt szukája'' cím jobban illik rá.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
27974 levél
Válasz 11.06.03. 16:12 #494
LordMatteo
A több ellenfél sebzése a kardmesteri ágon fejlődve előjön, és tényleg sebzi is a körülötte állókat jóemberünk, de...pl jobbra van egy ellenfél, elnézek arra, ráklatty, Geralt elugrik balra, belehasít egyet a levegőbe, majd a jobboldali ellenfél meghal, a baloldali meg belémb*sz egy akkorát, hogy elesek. Mágia.

Amúgy a harmadik fejezet kifejezetten csalódás volt SPOILER
nem volt egy óra, hogy megcsináljam : ( bár az tetszett hogy az epilógusban eldönthettem hogy elengedem Lethot vagy harcolok vele, szimpatikus, hogy nem erőltették bele a végső bossfightot.


Valaki első részből Shanis mentést hozott át? Nem tudom elképzelni hogy megírták a játék történetét Shanira is, de ha valaki meg őt választotta, a második rész elég csalódás lehet ilyen szempontból...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2745 levél
Válasz 11.06.03. 13:22 #493
cygary
Blokkolás tényleg érdekes, a patch is... Még talán úgy tudom értelmezni hogy manuálisan válthatunk kijelölt ellenséget, de ez már nagyon ki van facsarva.

UI: Igen, érdekes hogy mindennek akkor van értelme ha fejleszted, Quen jel sebzés átadásának, több ellenfél sebzésének is és a 100%-os blokkolásnak szintúgy. Mármint asszem nekem volt ilyen
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
14264 levél
Válasz 11.06.03. 13:14 #492
balays82
Elgondolkodtam, hogy talán csak túlságosan béna vagyok, de a blokkolásnak én sem látom sok értelmét. A kézikönyvben mondjuk írják is, hogy csak csökkenti a bekapott sebzést, de teljesen nem lehet hárítani azt. Ez eléggé le is korlátozza a használhatóságát.
5031 levél
Válasz 11.06.03. 12:58 #491
Gump
Ja és amúgy nagyon ráfér, hogy jobban reagáljon a gombokra. Nagyon fura, hogy sokszor nem elég megnyomni egy gombot, hogy pl. használja az aktuális spellt, vagy eldboja a bombát, hanem nyomva kell tartani és a blokkolás az én tapasztalatom szerint kevésbé használható. Úgyhogy ez jó dolog, ha tényleg így lesz.
5031 levél
Válasz 11.06.03. 12:55 #490
Gump
Én ezt értelmeztem így (bár nincs benne a simultaneously):
"A number of fixes have been made in blocking functionality during combat. Also, player character responsiveness in combat has been improved, and Geralt can attack more than one target during normal combat."
Mivel eddig is annyi ellenfelet támadhattunk, amennyit akartunk, csak nem egyszerre, hanem egymás után, így nem lenne értelme ezt külön javításként bejelenteni. De lehet, hogy tök másról van szó.
2745 levél
Válasz 11.06.03. 12:49 #489
cygary
Elvileg a patchben jön? Mert gyakorlatilag a kardmester skillfán érhető el egy olyan fejlesztés amellyel egyszerre több ellenfélt is sebezhetsz.

Más: A harcrendszert megértem és sajnálom is (davkarral már volt erről egy hosszabb steames nézeteltérésünk ), de a varázslatokkal, bombákkal, csapdákkal és olajokkal nekem valahogy sokkal ,,szörnyvadászósabb'' érzésem van mint az első rész kattingatásával, a vetődés külön jól esett. Persze vannak extrém esetek, de normal nehézségen is kellemes kihívást jelent a játék és megfelelő taktikával túlélhető minden.
És ha a konzolos kezelés az ára annak hogy továbbra is mély történettel rendelkező, meglehetősen HC RPG-t kapjunk még legalább egyszer (ugye a bevétel borítékolható PC-n, konzolon is reméljük), akkor megéri az áldozatot részemről.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
1633 levél
Válasz 11.06.03. 10:54 #488
-T0ng-
Hát nagyon remélem, hogy a Patch tényleg eszközöli ezt a változtatást, amit mondasz. Igazából nem is lenne ezzel baj, mert hatására pont olyan, mint amilyen annak idején a Rise of the Winter Wolf trailerbe a gyakorlat amit Geralt a kardjával bemutat. Csak úgy necces a dolog, hogy ennyien jönnek. Az első részbe megvolt az, hogy melyik ellenfél típus támadott téged egyszerre és azokat simán lehetett a körbehadonászós stílussal kaszabolni, a normál ellenfelekre meg ott volt a farkas stílus és kényelmesen ki lehetett nyírni...na mindegy...kár ezen dühöngeni.

Ettől függetlenül a játék nagyon tetszik. A Witcher világa már az első részben is tetszett. Hiába mondták a Dragon Age-re, hogy mennyire sötét hangulata lesz, az egyetlen darkos fantasy a Witcher.

Érdekes, hogy a Dragon Age-ben is volt fajgyűlölet pl., de a Witcher világában az ember sokkal jobban érzi.
Az pedig szerintem külön kuriózum, hogy a legyen srácok igyekeztek a játék látványába belevinni egy kis szláv középkori hangulatot. Semmihez nem fogható játék.
14264 levél
Válasz 11.06.03. 10:54 #487
balays82
Szerintem az első rész harcrendszere is minden további nélkül átültethető lett volna konzolra. Nem tudom, miért változtattak a második részben, de ezért fölösleges volt. Igaz, mondtak olyat, hogy dinamikusabb harcrendszert szerettek volna, de a végeredmény elsőre inkább tényleg kaotikusnak tűnik, bár hozzá lehet szokni.
5031 levél
Válasz 11.06.03. 10:45 #486
Gump
Elvileg az 1.2-es javításban van olyan, hogy nem csak egy ellenfélre hat a támadás. Amúgy nekem is nagyon furcsa volt először és most is azt mondom, hogy az első rész rendszere jobb volt, de ez is megszokható. Azért még most is többször van úgy, hogy nem az történik, amit várok, de bele lehet tanulni, és nem az lesz, hogy vagy talál vagy nem, csak kell egy kis türelem az elején.
9099 levél
Válasz 11.06.03. 09:58 #485
davkar9
Na igen... Foltsam elején vagyok én is (nyárig nem akarok belemerülni) és eddig tökéletes, kivéve a harcrendszert. A ritmusos ütemre vagdosást helyett van ez a kaotikus kattintgatás, ami a játékban annyit jelent, hogy Geralt össze vissza hadonászik aztán vagy talál vagy nem. Mert még ha az a baszomnagy pallos több ellent érne akkor elfogadnám, de így hogy ha 3an vannak előttem csak az kapja akire a célkereszt néz... Sajnos érezni hogy ez a rész már konzolra készült. Nem kell lehurrogni, novemberben jön boxra. Azért remélem nem fognak elkurvulni és a 3 még PCre is kijön majd.
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 11.06.03. 08:57 #484
PC Dome
Új hír a játékról
The Witcher 2 - érkezik az 1.2-es patch
Ma érkezik a második javítás a játékhoz.
1633 levél
Válasz 11.06.03. 08:31 #483
-T0ng-
Szijasztok!

Egy röpke kérdés...inkább kettő!

1., Nem tudjátok véletlenül, hogy lehet kontrollert felismertetni a játékkal? Egyáltalán milyen típusú kontrollereket támogat?

2., Titeket nem idegesít halálra a harcrendszert? Az elsőbe olyan jól meg volt oldva. Egyszerre egy ellenfél, kényelmes ütemes kattintásokkal. Itt meg rám támad egy csapat Nekker és hiába nyomom az egérgombot, Geralt nem támad mert miközben egy ellenfél felé fordul, 4 másik hátulról folyamatosan csapkod megszakítva ezzel a támadást.

Már most imádom a Witcher 2-t jóllehet még csak Foltsam-ban vagyok. Ettől függetlenül azt kell mondjam, akadnak hibái. Az említett harcrendszer például. Hasonló van a Fable 3-ban is, ott valahogy mégis dinamikusabbnak hatott.
85 levél
Válasz 11.06.03. 00:52 #482
Alnior
Ó, légyszi-légyszi! Kezeket fel! Kiket ölt még le a Draug fél perc alatt, könnyű szinten?

Már szinte kívülről fújom a kézikönyv ezen bekezdését, de nem sokat segít.

Valakinek valami ötlete van, hogy tudnám túlélni?
A szabadság értékes dolog, Vernon - egyike azoknaka dolgoknak, amiket csak akkor értékelsz igazán, ha már elveszítetted. [geralt of rivia]
2745 levél
Válasz 11.06.02. 20:41 #481
cygary
Semmi, a játékbeli térképek igen nagy százaléka használhatatlan
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
192 levél
Válasz 11.06.02. 19:37 #480
attilusz
ohhh sikerült 1000x köszönet, Balin térképe nem volt egyértelmű számomra
2745 levél
Válasz 11.06.02. 15:42 #479
cygary
SPOILER
Amikor kiérsz a törp városból ,,hátrafele'' azaz az erdő felé vezető ajtón, indulj át egyből a folyón, és a bazi nagy pocsolya mellett balra elkanyarodva felmászhatsz egy útra, azon fuss végig és szemben lesz egy fészek benne egy tojásssal, valami romos templomszerűségben. Azt vidd vissza Philippának és elmondja a küldetés további részét.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
192 levél
Válasz 11.06.02. 14:57 #478
attilusz
Sziasztok!
nem tudja valaki hol találok erő forrást vergen közelében ? Saskia-nak méregellenszeréhez kellene nagyon köszönöm
2067 levél
Válasz 11.06.02. 08:49 #477
PanzerWolf
Nekem is a városba mikor beszéltem a kormányzóval a házánál,aztán kint a tünde szobroknál mikor Trissel "lemegyünk" oda hempergni.A lépés hang visszajött egy idő után meg a beszéd de,a többi hang eltűnt.Kicsit idegesítő!
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
32665 levél
Válasz 11.06.02. 01:25 #476
Creativ3Form
Nekem is elment pár napja a beszédhang, de egyszer csak visszajött. Asszem a városban mászkáltam, nyomtam egy gyors mentést és voilá, újra lett beszédhang.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2067 levél
Válasz 11.06.02. 01:01 #475
PanzerWolf
Nektek nem volt olyan,hogy elment a hang?Most este folytattam az elmentett állásom és egy csomó helyen hiányzik a fele hang.Nincsen párbeszéd,aztán van ,de nincsenek háttérhangok.Újra is indítottam a gépem és semmi.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
542 levél
Válasz 11.06.01. 14:44 #474
Rigida
második nekifutásra sikerült bár én főleg gyors csapásokkal és méhkas gránátokkal dobáltam ha elég messze volt, néha 2 dobás is belefért
A dyslexic man walks into a bra.
12 levél
Válasz 11.06.01. 07:05 #473
Soap
köszönöm a segítséget
2939 levél
Válasz 11.05.31. 22:35 #472
Dilizs
Én is annál a résznél vagyok épp! Engem is felbaszott! Remélem Cygary módszere bejön...mérgemben am. abbahagytam mára és befejeztem a Homefrontot inkább; végre valahára (már megjelenése napjától fenn van a gépen és csak a helyet foglalta, bár egynek jó volt azért). Holnap nekifekszem ujra a Witchernek.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2745 levél
Válasz 11.05.31. 20:54 #471
cygary
Semmi, átérzem fájdalmad
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.