26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dead Space 2

Kanduhrka
#120 Kanduhrka [9380]
Na, ugyanitt én is. Úgy emlékeztem, hogy valami nő volt

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: subject17 2011.01.30. 23:35
subject17
#119 subject17 [6782]
Én is egyszer ijedtem meg, pedig tök kiszámítható volt a dolog...

Még a legelején, ahogy a full sötét teremben kell az asztalok között navigálni, hirtelen bekapcsol valami kijelző, és egy hamis dallam hallatszik. Komolyan mondom, jobban beszartam, mint az első rész bármelyik nekromorf támadásánál

Szerk.: Itt, 1:20 és 1:28 között

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.30. 20:22
Kanduhrka
#118 Kanduhrka [9380]
Még csak nem is ismersz, de már személyeskedsz. Nálam ott kezdődik egy félelmetes játék, hogy nyomasztó, idegőrlő atmoszférája van. Ugyanígy a filmeknél is. Csupán annyit nyögtem be, reagálva egy másik hsz-re, hogy egyszer ijedtem meg.

Amit a városban való mászkálásról írtam, az meg egy cikk infoja volt még a játék készítése elején.

Jó lenne, ha ezentúl kétszer is végig futnád mások hozzászólásait, és kétszer végig gondolnád mit írsz le. Ez csak jó tanács.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2011.01.30. 22:41
Netsu
#117 Netsu [139]
De amikor arról beszéltek,akkor nyilván még azt tervezték,és nem ezt. Vagy szerinted szándékosan vezették félre a népet?

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2011.01.30. 22:41
rootshaper
#116 rootshaper [1614]
a sztori nem engedheti meg magának azt amit a második bekezdésedbe írtál. mivel Isaac is egy tesztalany mint Nolan, hogy a rákba mászkálhatnánk a Sprawl-on? Isaac el van rakva a spájzba, hogy ha kell előszedjék és tesztelgethessék az agyát, mert ugye ő is érintkezett a Markerrel. de hát neked lehet beszélni, nálad ott kezdődik egy félelmetes játék, hogy hányszor ijedsz meg benne. édes istenem

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.30. 20:22
rootshaper
#115 rootshaper [1614]
mi minden derült ki? bőven van még minek kiderülnie...

Válasz erre

Előzmény: Slyder 2011.01.30. 19:56
Kanduhrka
#114 Kanduhrka [9380]
Én egyszer ijedtem meg, még valahol az elején, amikor megszólalt a szőke picsa szelleme. Rühellem, amikor ezzel hozzák rám a frászt Ilyeneket még ellőttek kb 100x a játék alatt, de akkor már tudtam mikor jön vmi hasonló.

Egyébként nem arról beszéltek a fejlesztők régebben, hogy a 2. rész elején egy városban leszünk vagy hol, és dumálgathatunk az emberekkel majd kitör a pánik? Ehhez képest uccu bele, zúzás ezerrel

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: Peace 2011.01.30. 19:28
cygary
#113 cygary [2745]
Egyetértek hogy érdekes a sztori, no de azért az én szemem még mindig szúrja hogy a játék tulajdonképpen arról szól hogy jussunk el egy helyszínre, és 4-5 chapteren át közbejön valami, majd elindulunk és ismét közbejön valami, replay. Ami kis sztori az van remek, a hangulathoz elég, de én örülnék ha nem csak 2-3 chapterenként bámulhatnék egy közel fél perces beszélgetést. Rengeteg potenciál van a Dead Space univerzumban, de eddig még nem igazán sikerült megtölteni véleményem szerint.

Ezt leszámítva imádom a játékot, engem nem zavar a TPS irány, főleg hogy eltér a mai sztenderd GoW másolattól.

Válasz erre

subject17
#112 subject17 [6782]
Hülyén fogalmaztam
Szóval az a furcsa, hogy egyszer teljesen őrültnek tűnik (halott nőket hallucinál...), máskor meg teljesen normálisnak (miközben halott nőket hallucinál, tudja, hogy az nem a valóság)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Netsu 2011.01.30. 20:12
Netsu
#111 Netsu [139]
"Viszont Isaac elég furcsa így, kicsit túl normális és magabiztos ahhoz képest, hogy őrült"

Hallgasd meg,miket mond taposás közben,és neked sem lesznek kétségeid afelől,hogy őrült

Válasz erre

Előzmény: subject17 2011.01.30. 20:09
subject17
#110 subject17 [6782]
Nekem eddig (chapter 9 asszem) tetszik a játék. Teljesen más feeling, ha az első részhez hasonlítjuk, ez már inkább csak TPS, mint horror-TPS, de nekem egyikkel sincs bajom

Viszont Isaac elég furcsa így, kicsit túl normális és magabiztos ahhoz képest, hogy őrült
("I've had a lot of practice" beszólás már az elején, stb.)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Peace
#109 Peace [28235]
Aki elolvasta a képregényt, és megnézte a Downfall-t, az szerintem tökéletesen tisztában volt vele, hogy mi vár majd rá. Na meg a kiadott trailerek alapján is lehetett sejteni. Nem hinném, hogy rosszabb a kettő, bár még nem értem a végére, de eddig teljesen rendben van. Engem rohadtul érdekel, hogy miképpen alakul Isaac sorsa. Aftermatch megnézésével még inkább rápörögtem a hangulatra. Engem elsősorban a történet fogott meg az egész DS univerzumban.

Válasz erre

Előzmény: Slyder 2011.01.30. 19:56
Slyder
#108 Slyder [557]
Nem úgy, mielött még elkezdted volna. Nem tudta a játékos hogy mi vár rá D.S-ben. Ezért lett rosszabb a 2, mivel már az 1. részben kiderült minden.

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2011.01.30. 19:47
rootshaper
#107 rootshaper [1614]
őőő... nem lehetett tudni miről is szól? te hol voltál, miközben játszottad?

Válasz erre

Előzmény: Slyder 2011.01.30. 19:34
rootshaper
#106 rootshaper [1614]
eredeti verzio, a tort verzio hibajara a gyogyir

Válasz erre

Előzmény: Angus 2011.01.30. 19:34
Peace
#105 Peace [28235]
"nem lehetett tudni miről is szól..."

hehh?

Válasz erre

Előzmény: Slyder 2011.01.30. 19:34
Angus
#104 Angus [20]
Nyomom. Megőrülök, hogy ez is velem történik.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2011.01.30. 16:20
Angus
#103 Angus [20]
Szia. Mindhárom fegyverem be van tárazva, lézer kék. Tört verzió hibára gyógyír? (Sima felhasználó vagyok )

Válasz erre

Előzmény: cygary 2011.01.30. 18:48
Slyder
#102 Slyder [557]
Az 1. rész azért volt jó, mert újszerű volt, sajátos stílusú, nem lehetett tudni miről is szól. A 2 se rossz, de már nem tud nyújtani olyat ami oda bilicselné az embert. 1X-i végigjátszás és törlés.

Válasz erre

Peace
#101 Peace [28235]
Megijesztett Kanduhrka írása anno, de szerencsére gyökeresen eltér a véleményünk a játékról! Baromi hangulatos, nagyon hiányzott már a DS feeling nekem! Mondjuk én alapból gyenge idegzetű vagyok és számomra egy rémálom egy horror játékkal játszani, lehet azért is jön be annyira. Minden egyes csörrenésnél vagy gázkitörésnél majdnem szívrohamot kapok, és rettegek, hogy mikor kap el egy dög hátulról. Még az elején vagyok, de jó lesz ez, nagyon is. Nem tudom miért lett felhozva az élsimítás hiánya, mikor be lehet kapcsolni, és látszik is a hatása.

Válasz erre

cygary
#100 cygary [2745]
A lézered kék vagy sárga (ez esetben ugyanis újra kell tölteni). Más tippem nekem sincs, hacsak nem valami tört verzió hiba.

Válasz erre

Előzmény: Angus 2011.01.30. 15:12
subject17
#99 subject17 [6782]
Gondolom nem nyomod a célzást, más tippem nincs.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Angus 2011.01.30. 15:12
Gerry
#98 Gerry [8082]
Magyar faj? Csak ne Horthykorszakozzunk es naczuljunk itt kerem, mert alrasszistasodik a forum

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2011.01.30. 13:03
Angus
#97 Angus [20]
Hali!
Nem vagy már olyan nagyon messze az én problémámtól majd írj lécci mi van ott!
köszi

Válasz erre

Előzmény: Attila88 2011.01.30. 14:47
Attila88
#96 Attila88 [7503]
sztorno

"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"

Válasz erre

Előzmény: Attila88 2011.01.30. 14:39
Attila88
#95 Attila88 [7503]
Nah, most en akadtam el. A vonaton ugranek at a szemben levo vaganyra, de amikor kapaszkodok, akarhogy nyomom ez E bill-t, leesek, es meghalok. Kezd felkurni

"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"

Válasz erre

Angus
#94 Angus [20]
Helo!
Probléma továbbra is fenn áll. Segítsetek pls ekkora bug nem lehet a játékban, pláne csak az enyémben. Köszi.

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2011.01.30. 08:19
Kanduhrka
#93 Kanduhrka [9380]
Pont a Doom 3 jutott nekem is eszembe. De basszameg, az már 7 éves játék (és jobban is néz ki, mint ez)

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: Toki 2011.01.30. 13:40
Toki
#92 Toki [5086]
Atyaég mi van itt.

Az első részt se éreztem nagy bummnak, igazából nem volt rossz de nem is volt egy kiemelkedően jó játék. A Doom 3-ban az összes ilyen horror "sztereotípiát" elsütötték, nem nagyon tudott így újat hozni a Dead Space se, a folytatása meg pláne.

Válasz erre

Kanduhrka
#91 Kanduhrka [9380]

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2011.01.30. 13:03
Angus
#90 Angus [20]
Van. Rátartok a pulse gunnal, de semmmi. Segítsetek! Köszi.

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2011.01.30. 08:19
rootshaper
#89 rootshaper [1614]
mert ha a hasán lenne, akkor mindíg meg kéne fordulnod, hogy lásd... ó anyám, olyan rohadtul MAGYAROK vagytok. ha nem tudsz belekötni semmibe? köss bele bármibe! éljen a savanyú, kedvtelen, olvasni útáló unalmas és állandóan elégedetlenkedő magyar faj. :S

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.30. 12:43
Kanduhrka
#88 Kanduhrka [9380]
De miért van ott?

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: balays82 2011.01.30. 12:17
balays82
#87 balays82 [14276]
Az első rész topikjában dettó ugyanez ment egykor. Furcsa játék ez a Dead Space, valamiért azok is végignyomják, akik semmi pozitívumot nem látnak benne (fizetni mondjuk úgysem kellett érte). A háton levő életerőt jelző csík is egy baromira meglepő és váratlan dolog, csak kb. 3 éve lehet tudni, hogy ott van.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2011.01.30. 11:28
Kopiati
#86 Kopiati [212]
Szerintem ha hazamegy a melóból, akkor az asszony mondja neki, hogy "hogy vagy, minden rendben? áhh, látom szarul vagy...." - "hagyjál..."
XD

Válasz erre

Előzmény: cygary 2011.01.30. 11:05
subject17
#85 subject17 [6782]
Lassan úgy érzem, hogy ez a "Vicc " topic...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Kanduhrka
#84 Kanduhrka [9380]
Hát ha együtt dolgoznak, és valaki rosszul lesz, az szerintem elég feltűnő

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: cygary 2011.01.30. 11:05
cygary
#83 cygary [2745]
Ha már ennyire belemegyünk a témába, szerintem sokkal inkább arra való hogy az együtt dolgozó bányászok, személyzetisek láthassák egymás állapotát, mert ha a karakter szemszögéből nézzük nincs sok haszna mivel... Nos nyílván érzi ha keresztüldöfte egy Necromorf

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.30. 08:58
Kanduhrka
#82 Kanduhrka [9380]
A metrókocsis rész tényleg jó, illetve a fejjel lefele levős, meg a végefele a szemes De egy hét múlva szerintem már erre sem emlékszem.

Nekem egyébként a fegyvermodellek sem jönnek be, illetve továbbra sem értem, miért is van a hátunkon az életcsík. Az oké,hogy a játékos látja, de ha a karakterünk szemszögéből nézzük... keres egy tükröt és mindig megnézi, hogy áll a HP-ja?

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: Z-Master 2011.01.30. 08:37
Z-Master
#81 Z-Master [20401]
Igen jól fogalmaztál. Adni kell mindenkinek lehetőséget, hogy leírhassa véleményét függetlenül attól, hogy pozitív vagy negatív írományról van szó. Addig van értelme az egész vitatkozásnak míg normális, kultúrális keretek között folyik.

Játékkal kapcsolatban: Miért lenne monoton? Az első rész egy űrhajón játszódott. Mi hiányzott benne neked? McDonalds, tekepálya, mozi,...
Mitől lesz neked változatos egy űrhajó?

A DS2 már "változatosabb" űrállomása: kórházi rész, gyerek részleg, kaszinó jellegű termek, vonatállomás, ... Vagy ez is monoton lenne? A mi utcánk is monoton mert csupa házakból áll. pfff

Talán akciósabb lett és kevesebb a horror ebben a részben mint az egyben de nekem összességében (7. chapter) tetszik.

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Netsu 2011.01.30. 00:00
Z-Master
#80 Z-Master [20401]
Egyáltalán van lőszer a fegyveredben?

D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr

Válasz erre

Előzmény: Angus 2011.01.30. 02:37
Kanduhrka
#79 Kanduhrka [9380]
Na jó, nem vagyok hajlandó negyedszerre leírni ugyanazt másféleképpen, ha képtelen vagy felfogni.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: Indigo 2011.01.29. 23:53
Angus
#78 Angus [20]
Most tartok a játékban ott hogy az első csaj aki irányit minket jól lelepleződik. És mielőtt valami rosszaságot tenne velem valakik szétlövik a termet. Mindenki kirepül, én megmenekülök, de ugye jön a nagy szörny. Na most a problémám a következő: mikor már lőni kéne a sárga rész hogy ugye pusztuljon a fajzatja, nem lő a karakterem!!! Hiába nyomom a fire gombot semmi! Aztán fejleharapás vége. Ötlet?

Válasz erre

Angus
#77 Angus [20]
Sziasztok!

Válasz erre

Kopiati
#76 Kopiati [212]
XD

1, Dead Space topik
2, Minek kell trolloskodni, meg a trollokkal harcolni?
3, IGNORÁLNI kéne

Válasz erre

Netsu
#75 Netsu [139]
Bocs,hogy beleszólok,de ez a nagyképűség már felbasz

Az a játék miért ne lehetne a saját ízlése szerint monoton? Baszki,most azért,mert mindenki az egekbe magasztalja,még másnak is ezt kellene tennie? Ki kell rekeszteni,le kell ugatni azt,akinek más a véleménye?

Egyébként meg szerintem is monoton volt,most akkor gyerünk,ugassál le engem is

Válasz erre

Előzmény: Indigo 2011.01.29. 23:53
Indigo
#74 Indigo [1282]
Hát persze, mindenki hülye, csak te nem.

Amúgy nem baj az, ha nem viszed végig, csak nem a semmiből kellene rossz következtetéseket levonni valamiről... Ennyi.

Batman érvek: ti akartátok! - Érveket akartunk, nem légbőlkapott faszságokat...

nekem az a 3-4% bőven elég volt ahhoz, hogy véleményt formáljak róla

Ne aggódj, a helyén is kezeltük a véleményedet.

Az érvaim pedig pont annyira voltak nevetségesek, mint amennyire én nevetségesnek tartottam a játékot.

Így van! Nagyon nevetségesek voltak a légbőlkapott faszságaid

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.29. 23:41
Kanduhrka
#73 Kanduhrka [9380]
Délután az volt a baj, hogy ha nem tetszik, minek viszem végig. Most meg az a baj, hogy nem viszem végig. Most akkor melyik?

Batman érvek: ti akartátok! Én csak annyit láttam belőle, ameddig elvittem, nekem az a 3-4% bőven elég volt ahhoz, hogy véleményt formáljak róla.

Az egészet ti vettétek túl komolyan. Ha én vérpistike vagyok, akkor ti meg képregénybuzik, akik semmi negatívumot nem hajlandók meghallgatni egy Batmanes játékról. Az érvaim pedig pont annyira voltak nevetségesek, mint amennyire én nevetségesnek tartottam a játékot. Ennyi. Ti regaáltatok rosszul.

horrorgeeks.blogspot.com

Válasz erre

Előzmény: Indigo 2011.01.29. 23:15
Indigo
#72 Indigo [1282]
Az elég érzékletes, hogy elkezdted a Batman AA-t, és a nyomozós rész után (játék legeleje, gyakorlatilag alig történt valami) azt állítod, hogy monoton, ráadásul további nevetséges "érveket" próbálsz fölhozni ellene... Baszki, ez vérpistike mentalitás...

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.29. 23:09
balays82
#71 balays82 [14276]
Én meg ezt a "arcade cucc" kifejezést nem értem, illetve nem tudom értelmezni egy akció/horror tps esetében. Az autós játékoknál ez már egy elcsépelt kifejezés, amikor valaki le akarja húzni az adott játékot, de egy tps esetében mi az arcade és a hardcore kategória választóvonala? Mitől lesz egy ilyen műfajú játék hardcore, egyáltalán melyek azok a játékok, amelyek ide sorolhatóak? Gears of War, GTA, Splinter Cell, Max Payne, Resident Evil, Silent Hill? Nem hiszem, hogy bármelyik sokkal nehezebb lenne, mint a Dead Space, pedig a kategória meghatározó címeiről van szó.

Válasz erre

Előzmény: Kanduhrka 2011.01.29. 22:32

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.