Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 3

Mass Effect 3

Mass Effect 3
A legutóbbi Mass Effect 3 cikkek, hírek
143 levél
Válasz 12.03.12. 11:06 #1025
Snapsz
"Nem akarok senkit megbántani, de ha valaki nem tud angolul, minek játszik ilyen játékkal?"

Ne felejtsük el, hogy az előző két részt magyarul adták ki, ami elég nagy fan base-t gyűjtött maga köré itthon. Így értelemszerűen mindenki tudni akarja, hogy mi a pálya a harmadik részben, itt tényleg csak azok járnak rosszul akik nem, vagy gyengén tudnak angolul. Amúgy szerintem nem olyan vészes a játék angol nyelvezete, nagyjából mindent meglehet érteni egy közepes, társalgási szintű angol tudással. Ha nem is az egész mondatot, de a szövegkörnyezetet simán.

Amúgy 23 óra körül volt a végigjátszás nekem. Minden mellék küldetéssel, szektorszkenneléssel együtt. Tehát amit lehetett megcsináltam. Bár szerintem egy két mellék küldetés elúszott, mert az egyik főküldetés után hirtelen eltűntek (??), de a háborús készültség így is majdnem maximumon volt, mármint ami a zöld csíkot illeti, multiplayer nélkül, ami ha jól tudom, szintén hozzátesz.
14264 levél
Válasz 12.03.12. 10:59 #1024
balays82
"Nekem 18 órám van benne, és még sehol sem tartok."

Ez viszont több mint biztató, mert én is gothmog módban szoktam játszani (új fogalom született szerintem), amivel ezek szerint a játékidő most is jelentősen kitolható. Amikor például feljutottam a Normandy fedélzetére, az első dolgom volt, hogy végignéztem minden szintet, bementem minden helységbe (még a WC-be is, de EDI most nem figyelmeztettet, hogy a nőiben vagyok ), beszélgettem mindenkivel, illetve gyűjtögettem az űrhajó maketteket. Gondoltam, a Földnek már úgyis mindegy az a pár perc, amit ilyen "fontos" dolgokra fordítok.

Szerencsére én még most sem tudok szinte semmit a történet alakulásáról, azt leszámítva, hogy a végkifejlet sokaknál kiverte a biztosítékot. Ez viszont nálam még egy ok az önmegtartóztatásra.
9372 levél
Válasz 12.03.12. 10:50 #1023
Kanduhrka
Megvan az első és a második rész is, magyarul. Ha meg majd végre elkészül ehhez a honosítás, akkor természetesen újra végig tolom majd a 3. részt. Egyébként pedig hogy mennyi értelme van így játszani, azt majd én eldöntöm Így is élveztem, de tisztában vagyok azzal, hogy ha teljesen érteném, akkor sokkal jobb lenne - ugyanakkor előnyben vagyok, mert már ismerem az előzményeket.

A Skyrimet például azért nem vittem tovább 10 perc után, mert abszolúte idegen volt az egész, és csak kiváncsi voltam hogy fut nálam. Így ha majd kijön egy magyarítás, már tudni fogom. (bár az még legalább 1 év, ha nem több)
horrorgeeks.blogspot.com
9372 levél
Válasz 12.03.12. 10:42 #1022
Kanduhrka
Az egyszerűbb párbeszédeket értettem, a fontosabb momentumokban pedig jobban figyeltem, illetve kikövetkeztettem a szövegkörnyezetből és, hogy épp mi történt a képernyőn. A játék végét meg elolvastam spoilerben már előtte.
horrorgeeks.blogspot.com
29 levél
Válasz 12.03.12. 10:34 #1021
PraetoriaN
Nekem már most 26 órám van benne, és még a Quarian-Geth dolgokat se végeztem ki... Mondjuk én maximalista vagyok RPG-k tekintetében (főleg ha élvezem őket), minden apró mellékizét megcsinálok. Vicces amúgy, annyira kimaxolom az egészet, hogy folyamatosan vannak olyan mellékküldijeim amiket azért nem tudok megcsinálni, mert a fősztoriban még nem jutottam el odáig, hogy megnyíljanak a területek ahol meg kéne csinálni őket.

Nem akarok senkit megbántani, de ha valaki nem tud angolul, minek játszik ilyen játékkal? Illetve legalábbis a single player részével? Ha csak lövöldözi akar az ember akkor arra tökéletesen megfelel a coop mód. Állítólag már az 1. rész óta van magyarítás, szedd le és játssz úgy, mert ennek tényleg semmi értelme nincsen (illetve hát, nem volt), Kanduhrka.

Apropó Coop, csak engem idegesítenek a Vanguardok?
20252 levél
Válasz 12.03.12. 10:33 #1020
Peace
Ha ennyit értettél az egész játékból, hogy kattintok a jobb-felsőre, akkor valószínűleg teljesen világos, hogy mi történt a végén.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9372 levél
Válasz 12.03.12. 10:25 #1019
Kanduhrka
Én olyan 19 óra alatt értem a végére, bár hozzátartozik, hogy max néha álltam meg nézelődni, illetve a háttérben zajló beszélgetésekre se nagyon figyeltem, mert így is elég idegesítő volt fordítgatni, amiket mondtak a társak illetve ha párbeszéd volt. Valamennyire értem az angolt, de ehhez már kevés vagyok.
Vagy például volt egy csomó "Journal" amiket nem tudtam megcsinálni, mert nem vagy nem találtam az illetőt, vagy nem értettem amit írt a szöveg.

A legtöbb párbeszédnél is inkább csak a jobb felsőre kattintottam (egy-kétszer a bal alsóra, ha úgy éreztem jónak) vagy ha volt kék buborék, akkor arra.

A játék vége pedig ebben a formában nagyon nem áll össze. Remélem igaz, amit írtatok lentebb, mert amúgy tényleg nem hasonlít egy nagyobb volumenű alkotás lezárásához. Legalább annyira szar, mint a Mátrix 3. részének a vége.
horrorgeeks.blogspot.com
4176 levél
Válasz 12.03.12. 10:15 #1018
gothmog
Troll spotted!

Egyébként sajnos nem bírtam ki, és belekukkantottam a spoilerekbe. Ítéletet előre nem hoznék, főként mert még a közelébe sem szagoltam a háromnak (a harmadik részre gyúró Shepard-öm még csak az első rész negyede táján ácsorog). Szóval előbb végigjátszom. Addig néma maradok, mint a sír.
Endure. In enduring, grow strong.
1604 levél
Válasz 12.03.12. 10:00 #1017
Aribeth
"Hozzá kell tenni, hogy ez szerintem is kevés, de amikor a háttérből olyan mondatok szűrődnek felém, hogy "majd játszol holnap, most csináljunk mást", vagy "meddig akarsz még ezzel játszani", akkor nem mindig könnyű haladni."

Ez de ismerős. Nekem 18 órám van benne, és még sehol sem tartok. Most olyan gothmogos tempóban nyomom, minden sarokban leállok nézelődni és olvasgatni, meg óránként végigrohanok a galaxison, nehogy kimaradjon valami.

(A végét viszont már a megjelenés előtt elspoilereztem magamnak.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
14264 levél
Válasz 12.03.12. 09:59 #1016
balays82
Nem véletlenül emeltem ki, mint akadályozó tényezőt. De legalább nincs szcientológus ismerősöm, akkor még rosszabb lenne a helyzet ezek szerint.
12971 levél
Válasz 12.03.12. 09:32 #1015
McCl@ne
Igen, de nem mindenkinek szűrődnek ilyen mondatok a háttérből
Amúgy nincs mindneki elragadtatva
Respect is not given. It's taken.
14264 levél
Válasz 12.03.12. 09:14 #1014
balays82
"Egyre sűrűsödnek a 'végigjátszottam' hozzászólások..."

Ez jó, hivatalosan pénteken jelent meg a játék, ami elvileg nem egy 5-6 óra alatt végigjátszható CoD rész, ehhez képest már a végigjátszásról szól a topik nagy része. Áruljátok már el, hogyan csináljátok!? Nekem egész hétvégén sikerült beletennem 4 egész órát, pedig azonnal magával ragadott a hangulat és igyekeztem játszani, amikor tudtam. Hozzá kell tenni, hogy ez szerintem is kevés, de amikor a háttérből olyan mondatok szűrődnek felém, hogy "majd játszol holnap, most csináljunk mást", vagy "meddig akarsz még ezzel játszani", akkor nem mindig könnyű haladni. Na de azért a végigjátszás a másik véglet. Gondolom, ezek szerint nagyjából reális, hogy 45-55 órás játékidővel most nem lehet számolni (főleg DLC-k nélkül), inkább csak 20-25-el.
9103 levél
Válasz 12.03.12. 00:09 #1013
davkar9
Én is én!

SPOILER
Ezek is csak 6 évig szarakodtak egy templomban...


Egyre sűrűsödnek a 'végigjátszottam' hozzászólások úgyhogy vettem a bátorságot és nyitottam egy külön topicot. Ugye abban megállapodhatunk, hogy a befejezés mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

A játék eleje és vége közti dolgok kitárgyalásához/elmeséléshez kéretik továbbra is (pontosabban mostantól tényleg használja mindenki mert lentebb jó páran voltak akik szartak az egészbe...) használni a spoiler taget és hogy mikor történt.

Pl
Citadel fontos esemény
SPOILER
az amit valamelyik idióta lentebb már ellőtt
Simple. Eternal. Beige.
1604 levél
Válasz 12.03.11. 23:43 #1012
Aribeth
"Főleg, hogy volt olyan rendszer, ahol a Reaper Alertness elérte a maximumot, és ha el is menekültem őket, soha többé nem tudtam abba a rendszerbe új belépni, hogy ne szálltak volna azonnal rám..."

Nekem ez az egész egy fokkal jobban tetszett, mint a korábbi bolygószkennelés, meg tök jól elszórakozom azzal, hogy amikor már majdnem fullon van a mindjártittvannakakaszásokmérő, beállok az egyik kijáratba, és odahívom őket. Imádom a trombitáló hangjukat, és még jobban szeretek az orruk elől elillanni. *addig gyerek, amíg játszik*

Mint kiderült, ez úgy megy, hogy valahányszor befejez az ember egy nagyobb küldetést (a fellegváras "helló, megtaláltam az öcséd szemüvegtokját a Cooper-Hofstadter bolygón" - "ó, köszi, akkor adok nektek tíz mesterlövészt" jellegűek nem számítanak), akkor úgymond kitisztul a rendszer, és lehet ismét keresgélni. Az a stratégiám, hogy két küldetés között rendszeresen végigmegyek az összes még fel nem fedezett rendszeren, meg olyan is volt már, hogy a tintahalak már ott köröztek a nyomomban, de még gyorsan letapogattam a megmaradt egy bolygót/törmeléket, aztán uzsgyi a kijárat, hogy eggyel kevesebb helyre kelljen a későbbiekben visszamennem.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
32668 levél
Válasz 12.03.11. 23:37 #1011
Creativ3Form
Már megvan, csak elsőre kicsit zavarba jöttem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32668 levél
Válasz 12.03.11. 23:36 #1010
Creativ3Form
Navárjál...itt most mit vagy melyiket kell leszedni?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32668 levél
Válasz 12.03.11. 23:30 #1009
Creativ3Form
Ezer hála. Holnap neki is kezdek a 2. kitolásnak. Mentésem van bőven a 2. részből. Még1szer köszi.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1604 levél
Válasz 12.03.11. 23:29 #1008
Aribeth
Savegame editor a multit kerülőknek:

http://svn.gib.me/builds/masseffect3/

Kiszemelt mentés megnyitása -> Raw fül -> legalul Player -> GAWAssets -> Gyűjtemény -> három pont a végén -> Gyűjteményszerkesztőben át lehet írni a military strengthet tetszőleges számra.

Kipróbáltam, működik, a játékban azonnal megdobta az EMS-t.

Mindenesetre most visszatöltöm az előző állást, végigcsinálom az összes létező mellékküldetést, és átfésülöm az egész galaxist, mert tudni szeretném, hogy tisztán játszva meddig jutok el. Aztán ha az utolsó előtti pillanatban még mindig hiányzik 1500 EMS a boldogságomhoz, akkor előszedem a szerkesztőt.

Meg ahogy korábban írtam, szerintem lesznek itt még olyan DLC-k, amelyek csak úgy szórni fogják a gyűjthető egységeket, csak most, a kezdeti időszakban szívatják halálra a népeket. Meg próbálják a multi fele terelhetni őket. Üzenet a Bioware-nek: elhiszem, hogy sokaknak nagyon jó móka a multi, de a közösségi játék soha nem volt az én asztalom, és ettől a kicsinyes trükközéstől még kevesebb kedvem van kipróbálni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
32668 levél
Válasz 12.03.11. 23:25 #1007
Creativ3Form
Volt, de bőven elfér még1szer.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
143 levél
Válasz 12.03.11. 23:24 #1006
Snapsz
Igen, a játék. Egyértelmű dolgok ezek, kimondott dolgok a játékban, amiket kis logikával tovább lehet vinni.
SPOILER
Jó azt nem jelentették ki, hogy a kék piros döntések fel vannak cserélve. De miért lenne jó / paragon döntés az, hogy a Kaszásokat irányítsuk, miközben 3 részen át azért nyomultunk, hogy leállítsuk őket, és akkor most megsajnáljuk őket? És miért rossz / renegát döntés az, hogy a Kaszásokat elnyomjuk, miközben ezért jöttünk. Anderson meg az Illusive Man ácsorgása a különböző döntéseknél pedig jelzés lehet. Hogy az Illusive Man is ezt az utat választotta, és hogy végezte...Hogy ő majd irányítja a Kaszásokat, tök jó lesz minden, közben nem vette észre, hogy szétmosták neki is az agyát. Az hogy a kisgyerek a Kaszások vezetője, azt meg ő maga jelentette ki.
6678 levél
Válasz 12.03.11. 23:23 #1005
GustyX
Nem tudom volt-e:
SPOILER
Az egész játék alatt indoktrinációtól szenved Sheppard. Ezért van az hogy egyes részeknél piros RENEGADE opciót ad neked kék PARAGON szimbólum helyet (mentsd meg Udina-t: renegade opció jön fel)

Magát a JÁTÉKOST indoktrinálják ezzel. A saját bőrödön megérzed hogy milyen az indoktrináció hatása. A jó választás helyett a rosszat választod, észrevétlenül. Erre kondicionálnak a játék végére.

Minden ami azután történik hogy a teleport előtt belédlő egyet Harbinger egy ÁLLOM amiben az indoktrináció ellen küzdesz.

Mielőtt a rámpán felmegyünk a kontrolpulthoz hogy kinyissuk a Citadellát, egy feliratozott táblán láthatunk "1M1" feliratot. Azzal szemben a jobb oldalon ugyanaz a tábla, de fordítva vannak a betük: what's right is is wrong - what's wrong is is right. Fordítva van minden. Ezért is kapunk RENEGADE opciót mikor megöljük az Elusive Man-t: a Reaperek indoktrinációja miatt azt hisszük hogy a jó választás lenne a rosz.

Nézzük meg az opciókat:

1. Kék opció - urald a Reapereket. Ez az végülis amit az Elusive Man akart elérni mindenáron. Emberi kisérletekkel, nagy etikátlan áldozatokkal. Viszont ezt úgy adja nekünk elő a kisfiú (Harbinger), hogy ezzel végülis jól járunk mert senki nem hal még és a Reaperek is jól járnak - életben maradnak, ami elfogadható számukra. Ha figyeltél a végén, az Elusive Man áll előtte mikor sorolja neked a kisfiú az opciókat, mindezt KÉK paragon fénnyel csomagolva.

2. Zöld opció - szintézis. Ez az amit a Reaperek akarnak elérni. Az emberi fajt learatni és Reaperré alakítani őket, hogy szimbiózisban éljenek mint gép/élőlény. Ezzel végülis mindenki jól jár, és erről akar meggyőzni a kisfiú (Harbinger) hogy ez a legjobb megoldás a legkevesebb áldozatokkal.

3. Piros opció - pusztitsd el a szintetikus életformákat. Ez az amit NEM AKARNAK a Reaperek. Viszont az egész játéksorozat alatt ez volt a végcél: elpusztitani a Reapereket mindenáron. Mindezt piros RENEGADE fénnyel veszik körül mikor Anderson előtte áll, hogy azt szugerálják neked hogy ez a ROSSZ választás.

Ha végigvitted a játékot 5000+ war asset-nél többel és a piros opciót választod, kapsz egy kb. 5 másodperces videót a legvégén ahhol Sheppard mellkasát látod ahogy fellélegez a Londoni romok közt, MIUTÁN felrobbant a Citadel és az összes Mass Relay. Ez a bizonyiték arra hogy ez csak álom volt, hogy lesz egy ingyenes DLC amiben az igazi végét lehet végigjátszani. De van még nagyon sok másik apró dolog is ami erre utal, ha nagyon érdekel itt tudod végigolvasni:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/9727423

És ezzel azt érték el hogy saját magadon látod az indoktrináció hatását. Zseniális.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1087 levél
Válasz 12.03.11. 23:18 #1004
richy25
Igen, egész nap erről ment itt a vita, hogy
SPOILER
a citadellában a végén felcserélődik a paragon és renegát mivoltja, mivel ezzel SHepardöt akarták "indoctrinálni" a Reaperek, elhitetni vele, hogy az elpusztításuk nem lenne jó dolog, ellenben az irányításuk... Éppezért a jó és rossz felcserélődik ebben a zárójelenetben.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
6678 levél
Válasz 12.03.11. 23:18 #1003
GustyX
2, a shadow broker szerintem sokat adott a játékhoz, és a teljes DLC szerintem simán elfért volna a teljes játékban is. Egyértelmű lehúzás.
3, igazad van, de... (láttam a végeket)
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3484 levél
Válasz 12.03.11. 23:13 #1002
Sucee
Érdekes. Valami forrása is van ennek?
1633 levél
Válasz 12.03.11. 23:10 #1001
-T0ng-
Itt a befejezésekkel kapcsolatos mizériák végett. Bár a játékot nem vittem még végig, látva a második rész eredeti befejezését, valamint azt amit az Érkezés DLC-vel adtak azt kell mondjam, a játék nem egy DLC-vel lesz lezárva.

Ugyanis:

1. A harmadik részt úgy kezdték, hogy az mind az Arrival mind a sima játék befejezéssel logikus és követhető legyen.
2. Akármennyire is fejőstehén az EA a Bioware mindig is arra törekedett, hogy a Mass Effect koherens legyen DLC-k nélkül is.
3. Nyitva hagyják a Mass Effect Univerzumot a folytatásnak -> rég tudni, hogy a 4. rész már készülget, hogy új karakter kerül a középpontjába, és hogy 3. rész mentéseit fel lehet használni.

Vagyis minden következtetést levonva, biza bármi is a befejezés az a befejezés és ahogy egy másik honlapon is jól megfogalmazták, a játék alatt mindenki saját szerencséje kovácsa volt.

Persze mielőtt még le lennék hurrogva, mindezen dologkat úgy írom, hogy a harmadik résszel még javába pepecselek
143 levél
Válasz 12.03.11. 23:09 #1000
Snapsz
#971-ben leírtam, olvasd el
135 levél
Válasz 12.03.11. 22:54 #999
Leon Shepard
Mielőtt uninstalláltam, azért leprintscreaneltem egy képet, ahogy Shepard áll a csillagtérkép előtt, és előre néz. Az most a hátterem. Nagyon faszán néz ki. Photoshoppal leszedtem a hátáról a csillagtérkép piros vackát, így most olyan mintha a parancsnok mögött állnék, és mindjárt utasít, hogy tegyek valamit. Mert nekem is megvannak a magam reaperjei, és közelednek, és fel kell készülni.
3484 levél
Válasz 12.03.11. 22:51 #998
Sucee
Oké, asszem lemaradtam. Felcserélődés?
@MattMatthew: igen, multiban a készültséget felvittem 100%-ra.
135 levél
Válasz 12.03.11. 22:44 #997
Leon Shepard
Amúgy uninstallálnom kellett, mert végigjátszás után azonnal rávetettem magam, hogy vanguarddal végigcsináljam, és egyből valami eszméletlen burtál karakterem lett, és pillanatok alatt elment 3 óra, és hát ezt így nem lehet.
Megvárom a magyarítást. Fasza mentéseim vannak, türelmes leszek, mint egy reaper.
135 levél
Válasz 12.03.11. 22:42 #996
Leon Shepard
135 levél
Válasz 12.03.11. 22:40 #995
Leon Shepard
Ez a része engem is zavar. Jó én a Kaidanos verzióval toltam, de amit a kórházban (meg egyébként is) ezek ketten buzultak, az megért volna egy rettenetesen kiakasztó homojelenetet.

Amúgy felvehető karakterekben sokkal jobb a második rész szerintem. Mondjuk az kifejezetten arra is épül. De a végjátéka is jobb. Eltekintve a videobejátszásoktól, mert azok a harmadikban mindent ütnek.
10345 levél
Válasz 12.03.11. 22:40 #994
MattMatthew
Súgó (FAQ)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
143 levél
Válasz 12.03.11. 22:39 #993
Snapsz
[spoiler ]szöveg[ /spoiler] Persze helyköz nélkül a spoiler tagok.

Azt én is figyeltem, hogy az nekem végig piros, majd jön Hackett, hogy akkor kilövés, és már a Földön vagyunk.. Úgy hogy nem tudom annak mi értelme.
135 levél
Válasz 12.03.11. 22:36 #992
Leon Shepard
kérdés:

Hogyan kell láthatatlanná tenni a szöveget, hogy spoilerezhessek?

Addig is egy spoiler light:

Szóval a normandy parancsnoki központjában a harci térkép végig offline üzemmódban volt, amikor rákattintottam. A galaxis egésze szektorokra bontva, és nagy piros kijelző, hogy offline. Azt hittem a végén ennek szerepe lesz, mittudomén mint valami táblás harcijátékban szektorról szektorra szorítjuk ki a reapereket, és az jelzi, hogy melyik szektorban hogy áll a szénánk. Na most ehhez képest egyszercsak a végjátékban találtam magam, és vége lett a játéknak. Mi a szerepe annak a cuccnak, rájött valaki?
542 levél
Válasz 12.03.11. 22:34 #991
Rigida
SPOILER
Anderson csak akkor marad életben (elvileg) ha hanyagolod a paragon(nak beállított) döntéseket a renegát paragon felcserélődés miatt.
A dyslexic man walks into a bra.
143 levél
Válasz 12.03.11. 22:32 #990
Snapsz
Egy kis további összeesküvés elmélet. Ez a játék egy fejőstehén, miért lőnék le azt egy ilyen befejezéssel? Öngól lenne a részükről, ha ezt megtennék. Kizárt, hogy a készítők fejlesztők egy ilyen mélyen, részletekben kidolgozott játéksorozatot lecsapjanak egy ilyen semmilyen befejezéssel. Ez nem befejezés, érezni lehet rajta. Ha a játéknak tényleg vége lenne, akkor egy tisztességes epilógussal zártak volna, ahol elmondanak mindent, hogy mi miért történt, mi történt az események után, stb. Csavar van most itt a sztoriban, a reklám után folytatjuk. Ki van ez találva kérem, mind történet, mind marketing szempontjából. Hisz EA a kiadó, ne felejtsük.
10345 levél
Válasz 12.03.11. 22:32 #989
MattMatthew
Ash
SPOILER
Kórházban látogattad minden főküldi után? Hogy bántál vele az Udinás incidensénl? Hajóra gondolom hívtad. Elmentél a nővére gyászakor az emlékfalhoz? Meglátogattad a kávézóban?

Bár ha nem első részes szálat folytatsz (vagy hűtlen vagy) akkor lehet, hogy más a menete a dolgoknak, illetve lehet, hogy az is bezavar, hogy Liarával már folytatsz szerelmi szálat.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
20252 levél
Válasz 12.03.11. 22:26 #988
Peace
Kicsit sajnálom, hogy esélyem nem volt Ashley közelébe jutni, mondjuk nem is adott r lehetőséget a játék. Nem tudom hol ronthattam el. Automatikusan Liara jött el hozzám a kabinomba. Vagy esetleg, ha ott mondtam volna neki, hogy magányra vágyom, akkor választhattam volna mást? Na mind1, nincs értelme ezen agyalni.
Amúgy ekkora űrcsatát még a világ nem látott sehol, az egyszer biztos. Se filmben, se könyvben ilyen méretű epikus csatát nem írtak még le, az fix. Egy egész galaxisnyi flotta egyszerre egy helyen, majd beleszédültem a látványba. Az utolsó küldetésre már nincs energiám, majd holnap szépen nyugodtan.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10345 levél
Válasz 12.03.11. 22:20 #987
MattMatthew
Multiztál?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3484 levél
Válasz 12.03.11. 22:12 #986
Sucee
SPOILER
EMS 7062 volt indulásnál.
Döntések alatt egész pontosan mit értesz? Hogy elsődleges küldetéseken mit hogy csináltam? (Ha igen, akkor röviden: mindig paragon.)
Amúgy nem tudom, ez miben jobb a többinél, nekem Anderson így is meghalt a Fellegvárban üldögélve.
16989 levél
Válasz 12.03.11. 21:58 #985
KisCsirkee
Na, akkor te megkaptad a "bestest" endinget. Le tudod írni, milyen feltételekkel teljesítetted? EMS, döntések, ilyenek...?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3484 levél
Válasz 12.03.11. 21:56 #984
Sucee
Közben én is végigvittem. Hát na. Logika hova tűnt?

SPOILER
Relék megsemmisítése. Seriously. Egyet megsemmisítettünk már, egy egész rendszer bánta... Ha ezt vesszük, most elvileg az egész rohadt galaxisnak robbannia kellett volna.

A többihez meg nincs is hozzáfűzni valóm. Kaptam 3 (rossz) választási lehetőséget, egyet random kiválasztottam. Aztán valami érthetetlen okból csak a Normandy kerül át egy ismeretlen bolygóra. Ha ez nem elég, még Javik is kiszállt, aki viszont előzőleg a nagy rohanás közben már elvileg meghalt Londonban.

Aztán kaptam egy videót, ahol a romok alatt egy szétégett test levegőt vesz. Feltétezelem meg sem történt az egész Fellegváras történet...
16989 levél
Válasz 12.03.11. 21:55 #983
KisCsirkee
SPOILER
Azt nem tudom, hogy a Mass Relay-eket meg lehet-e menteni, de olyan befejezés van, ahol a Citadell megmarad (pl az enyém azt hiszem pont ilyen volt, ott a Citadell nem robban szét, de megrozzan.)

Az biztos, hogy olyan "Happy End" amit leírtál, nincs. 5000+ EMS felett is a legjobb, amit el lehet érni, feltéve ha azt választja az ember a végén, hogy szétlövi a reapereket (amit én "Anderson-jó"-nak tituláltam), Anderson maga is életben marad, a Citadell megmarad, a Mass Relay-eket nem tudom, miután lefutott a végcinematic Shepard mellkasát látjuk kilógni a londoni romok alól, majd mielőtt elsötétül a képernyő, megmozdul, s így nyitva hagyva a lehetőségét annak, hogy Shepard él. (Egyébként ha belemagyarázunk, az is lehet, hogy a tüdeje épp pont akkor omlott össze...)

Innentől kezdve a jogos felháborodás, ez a tökéletes ending, és a 4 vég nem tér el egymástól, mindig ugyan az a képsor fog lefutni, maximum apró eltérésekkel és más színekkel. Na meg az egész totálisan EMS függő, a döntések igazán nem érnek semmit, holott be volt harangozva, hogy minden apró nüansz számítani fog.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
6678 levél
Válasz 12.03.11. 21:43 #982
GustyX
Valami petíció féleség egy tisztességes befejezésért.

Pár kérdés:
SPOILER
1, Shepard mindenképp meghal vagy álmodik a végén (vagyis csak a ruciját, áncélját látjuk a törmelékek alatt)?
2, Citadel és a relék mindenképp elpusztulnak?
3, Ha jól vágom, nincs olyan befejezés, amiben szent a béke, minden megmarad, Shepard pedig az univerzum hőseként/megmentőjeként folytatja életét a partnerével (értsd: happy end)? Ezt még az 5000+ EMS izével sem lehet elérni, vagy akkor is törmelék alatt marad kedvenc parancsnokunk (ez lesz a YT-on lévő perfect ending?.
4, itt sok helyne felcserélődött a pragaon/renegát válasz? Jófiú néha a renegát (piros), rosszfiú néha a paragon (kék) válasz?

Ennek az EMS-es izének nem örülök, bár mellettem szól, hogy az előző részekben mindig jó fiú és hős voltam és elméletileg mindent jól cisnáltam (mindenki túlélt mindent, mindenkit megmentettem az elődökben stb...


Egyre inkább érdekelnek azok a képletek, a lényeget úgyis megérteném.

Akik már végigtolták, azok elolvasnak/-tak minden kódex bejegyzést? Azért sem akarok még belekezdeni, mert még az első részben sem olvastam el mindent...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
16989 levél
Válasz 12.03.11. 20:50 #981
KisCsirkee
Igazából engem az EMS szerzésben az zavar, hogy kell, hisz a fő szálamból nem jött össze valami sok, (összesen 4000-rel indultam, ami a *0,5 miatt 2000 volt.) valamint igyekeztem megcsinálni a fetch questeket is, amiket a Citadellán adnak, de a minijáték, amikor scannelgetni kell, majd rádjön 5 Reaper és macska-egér játék van, soha nem tetszett, sőt. Rühelltem. Főleg, hogy volt olyan rendszer, ahol a Reaper Alertness elérte a maximumot, és ha el is menekültem őket, soha többé nem tudtam abba a rendszerbe új belépni, hogy ne szálltak volna azonnal rám...

Na de a most indult második végigjátszásom, mentésből importált Shepardből, megnézzük, mire lesz így képes...

Amúgy a SPOILER
rossz-jó jó-rossz csere logikus, de szerintem túlmagyarázás, viszont az, hogy az egész álom, több, mint valószínű. Sőt. Szerintem fog jönni a "Real Ending" DLC, amiben kiderült, Shepard rém álmodott az utolsó csata előtt, és jön az igazi Battle of London. Egyszerűen nem hiszem, hogy a készítők ezeket a befejezéseket komolyan gondolták.

Amúgy szerintem a jobb választás a kettő közül (de sőt, véleményem szerint a három közül is[ha Shepard nem éli túl[[5000 EMS alatt]]) ha Shepard lesz a "Reaperkirály", hisz ha a "rossz" vagy "Anderson-jó" választás fut le, megsemmisül a Geth (akik előtt szerintem fényes jövő áll) és nem törünk ki a "cycle"-ból, azaz a Reaperek visszajönnek vagy mások lépnek helyükbe, és nem lesz tartós béke. Újra és újra meg fog történni az, ami az ME3 váza, a Repaer-féle invázió. Szvsz ezért jobb valamelyest az "Illusive man-rossz" befejezés. Nonplus ultra, Shepard kilép emberi mivoltából és valami egész más lesz.

Legalább is igyekszem derüsen látni a befejezést, amit kaptam.


Szerk: Ha megvan a Savegame editor esetleg be lehetne linkelni ide? Érdekelne...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
32668 levél
Válasz 12.03.11. 20:49 #980
Creativ3Form
Ha megtalálod az Save Game editort, linkeld már nekem is please PM-ben. Az újrajátszsánél használni fogom, mert ez így tényleg nem állapot.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1604 levél
Válasz 12.03.11. 20:44 #979
Aribeth
Visszavonom.

Itt a bevásárlólista: http://masseffect.wikia.com/wiki/War_Assets

Kérdés, hogy teljes-e, tegyük fel, hogy az. Elkezdtem számolni, mindenféle kerekítéssel meg a korábbi döntéseim belekalkulálásával (=pontok levonásával) eljutottam 7360-ig. Állítólag 8000 a maximum, multi nélkül automatikusan feleződik, az 4000.

SPOILER
Ha ehhez hozzáadjuk a sikeresen megmentett Andersont, akkor van esély a túlélésre. Viszont ehhez gyakorlatilag MINDENT megfelelően kell teljesíteni, ráadásul nemcsak ebben a játékban, hanem az előző kettőben is. Példa: hány telepes maradt életben Feroson?


Akkor ennyit erről. Lefogadom, hogy a DLC-kre fog majd darabonként 1000-1000 war asset jutni.

Megyek, letöltöm a Gibbed-féle savegame editort, és inkább nem minősítem az EA és a Bioware üzletpolitikáját.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10345 levél
Válasz 12.03.11. 19:07 #978
MattMatthew
Hogyan?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1604 levél
Válasz 12.03.11. 18:55 #977
Aribeth
El lehet érni, csak alaposan meg kell dolgozni érte. Én sem multizok, bízom abban, hogy egy fullos végigjátszás elég lesz a sikerhez.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
20252 levél
Válasz 12.03.11. 18:45 #976
Peace
Ahham, köszi! A kiemelést is köszönöm Matt! Akkor emiatt akadtatok ki, hogy multi miatt nem lehet elérni a maximális EMS-t? Az gáz, mert én nem multizok. Majd úgyis meglesem jútúbon az összes befejezést.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.