Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Baldur's Gate II

Baldur's Gate II: Shadows of Amn

Baldur's Gate II: Shadows of Amn
A legutóbbi Baldur's Gate II: Shadows of Amn cikkek, hírek
4288 levél
Válasz 10.08.04. 18:15 #302
gothmog
+4-es fegyver is elég oda különben, bár annál gyengébbel nem sebezhető.
Különben meg a világ legegyszerűbb dolga elbánni Kangaxx-szal csak tényleg kell egy Prot. from magic scroll (állítólag a Protection from undead is megteszi ugyanúgy). Akkor viszont egyetlen karakter agyonveri...
Endure. In enduring, grow strong.
2387 levél
Válasz 10.08.04. 18:05 #301
SShark
Közben meglett. Protection from magic scroll és egy +5 ös fegyver megteszi. Kis light cheat, hogy a durva gyűrűjét miután szerencsésen elloptuk a lezúzásakor ledobta megint. q;-D
2387 levél
Válasz 10.08.04. 16:23 #300
SShark
Rohadt Kangaxx!

Játék visszatöltve, gyűrűje ellopva, utána menekülés. Nem vártam meg amíg átalakul Demivé és nem szeretném a Freedom scrollos megoldást, legalább is a bunyó közben nem. A Protection from Magic scrollos elegánsabbnak tűnik. Remélem működni fog.
7040 levél
Válasz 10.02.04. 14:52 #299
Aruns
Druidával jómagam BG-ben nem szoktam játszani, semleges helyett az élesen jó vagy élesen rossz karikat szoktam inkább tolni. De elméletileg alakváltóknál az alap fegyverek is számítanak és a plusz bónusz is, ami jár (druidával csak Diablo 2-ben játszottam sokat, ami ugyan nem igazi RPG, de az alakváltós druidák gondolom klasszikus RPG-ben is így működnek)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
6 levél
Válasz 10.01.06. 17:33 #298
Wratek
Köszi szépen! Akkor felkeresem az ottani srácokat is
4288 levél
Válasz 10.01.06. 16:29 #297
gothmog
Izé, most olvasom csak, hogy hülyén írtam: szóval, rpg.hu oldalon van a topik.
Endure. In enduring, grow strong.
10564 levél
Válasz 10.01.06. 16:10 #296
MattMatthew
Amikor megjelent a BG2 akkor még nem tudtam angolul... magyarul is alig.
“This is not going to go the way you think.”
4288 levél
Válasz 10.01.06. 15:44 #295
gothmog
222-es hozzászólást kukkold meg a modokkal kapcsolatban!
De vedd figyelembe légyszi, hogy én kb. másfél-két éve játszottam végig ezekkel a játékot, így némelyikből egészen biztosan van frissebb verzió, illetőleg jöhettek ki azóta újabb, izgalmas és hasznos modok is. (Ráadásul volt még jó néhány kellemes mod, de nem telepítettem fel mindent. Nekem annyi elég volt)

Emellett rpg-hu BG topikját - remélhetőleg - rendszeresen olvasgatja még egy a különféle modokkal a mai napig rendszeresen játszó kis közösség, így ha valami kérdésed lenne, és itt nem találsz rá választ, úgy próbálkozz nyugodtan arrafelé (nincs olyan nagy élet az ottani topikban, így lehet várnod kell egy-két napot, de lesz rá válasz idővel. Van ott egy-két nagyon keményen fanatikus arc, akik szerintem napi szinten képben vannak BG mod-ügyekben)
Endure. In enduring, grow strong.
6 levél
Válasz 10.01.06. 15:18 #294
Wratek
Volna egy kérdésem felétek:

Druidával menyire hasznáhlatók az álalt formák?
Én eddig hanyagoltam őket mondván, hogy a fegyverek nyilván jobbak, meg nem hiszem ,hogy egy kutyaharapás árt a vámpíroknak, ha egy sima kard nem. Erre fel olvasom angol honlapon, hogy druidáknak nem érdemes strenghet növelni, mert harcnál úgy is form.

Tévedtem? Fejlődik az átváltozásom? Vagy a kézben tartot fegyver befolyásolja?

Másik: lentebb említetted, hogy a BG1et fel lehet turbózni kicsit modokkal. Miket ajánlasz? Tutu modját ismerem már, az jó

Igazából BG1ből a strongholdokat hiányolom. Bár szvsz BG2 nem voltak túl jól megcsinálva. Hiányosnak találtam mindet. Most nem fejtegetem, mert úgy látom vannak még kezdők (amin egyébként meglepődtem... nem hittem volna, hogy valaki most kezd neki egy ilyen régi játéknak. Örülök, hogy nem hal ki a BG rajongói kör idővel )

Szóval első részével még nem játszottam. Szégyenszemre. Pedig megvan, csak valahogy a másodikkal játszok. Már szinte unásig

Nem sorrendben druidával, tolvajjal és mágussal szeretek játszani.
4288 levél
Válasz 09.12.31. 10:18 #293
gothmog
Amúgy félreértések elkerülése végett: nagyon-nagyon jó játéknak tartom a BG2-őt! És BG1 önmagában valóban fapados lenne hozzá képest, de néhány mod kell csupán, és az első rész a második fényében tud tündökölni, és a BG2 (ha a logikátlanságokat nem nézzük, úgy) toronymagasan zseniális mellékküldetései kivételével mindenben fel tud nőni mellé. És jó pár dologban - szerintem - túl is szárnyalja.

(Én mindenesetre a BG1-et kb. tucatszor vittem végig, míg a BG2-őt "csupán" úgy 4-szer. Egyszerűen jobb érzés az első részben kalandozni. De ez tudom, abszolút szubjektív)
Endure. In enduring, grow strong.
10564 levél
Válasz 09.12.31. 10:17 #292
MattMatthew
Ezekben a világ beli irrealitásokban igazad van de pl a Harper quest nagyon jó ilyen szempontból.
Mármint az, hogy az ember milyen vidáman megoldja a nyakláncszerzést meg szöktetést aztán kiderül, hogy igen, egy ilyen szerevezettől csak akkor lehet lopni ha ők úgy akarják...

Jah, kérem azokat az említett "régi motorosokat", hogy ne lőjjék le Irenecus misztériumát... még közel sem vagyok ott.

A magas szintű rablók szinte mindenhol ott vannak. Máshogy nehéz lenne fenntartani a folyamatos izgalmat. De pl az a stílus zavar amivel kénytelen vagyok játszani a játékot, hogy ha ez nem megy akkor majd 2 szint múlva visszajövünk...
“This is not going to go the way you think.”
10564 levél
Válasz 09.12.31. 10:11 #291
MattMatthew
Hatalmas szövegek vannak benne. Főleg Minsc alakít nagyokat, bár a három hölgy veszekedései is viccesek.
"Despair not! I shall inspire you by charging blindly on!"
“This is not going to go the way you think.”
4288 levél
Válasz 09.12.31. 10:10 #290
gothmog
Ez a Te személyes, szubjektív véleményed. Ne állítsd már be légyszi általános igazságnak!

A véleményem (egy része objektív igazság, más része szubjektív):

A második rész, bár izgalmasabb mellékküldetéseket kínál és sok banter van a csapattagok között, illetve a kit-ek is feldobták a hangulatot, és ugye a felbontás állításának a lehetősége ott van, de ezekkel szerintem ki is fújt minden előnye az első résszel szemben, ráadásul a kit-ek, extra banterek és a felbontás modokkal is behozható az első részhez, hibátlan minőségben.

Az első rész főtörténete sokkal jobb (hangulatosabb). Nincs benne annyi elcsépelt Forgotten Realms klisé (kötelezően meglátogatandó sötételfek stb.), és Jon Irenicus "misztériuma" sem valami ütős. Azután az első részben sokkal nagyobb a szabadság. Valahogy az egésznek van valami bája, amit a második rész rideg profizmusa kiírtott.
Emellett a második rész tobzódik a logikátlan hülyeségekben. Ugye ott van az übertápos Cowled Wizards rendfenntartó szervezet, akik, ha engedély nélkül elsütsz egy szaros kis beazonosítás varázslatot az utcán, már meg is jelennek egy büntetőosztaggal (bár elsőre csak figyelmeztetnek), de a város temetője mégis hemzseg az élőhalottaktól, a csatornarendszerben beholderek tanyáznak, a város elhagyatott házaiban lich-ek szövögetik fondorlatos terveiket, meg ugye vámpírok stb., és még sorolhatnám.
Arról nem is beszélve, hogy irreálisak az átlagellenfelek is. Egy olyan világban, ahol Drizzt do'Urden, az egyik legfajsúlyosabb hős egy 15. szintű karakter, az, hogy az átlag rablók is 11-13. szinten mozogjanak (kiegben meg még magasabb szinten), a "kalandozó" ellenfelek meg még durvábbak, még ha játéktechnikailag érthető is, azért súlyosan FAIL kategória. Ezt elegánsabban is meg lehetett volna oldani. Ja, ezen ellenfelek statisztikákról nem is beszéljünk (megnéztem anno editorral...)

Amúgy meg persze kinek a pap, kinek a papné, én annyit tudok mondani, hogy az "igazi régi motorosok" között még nem hallottam olyan emberről, akinek a kettő jobban bejött volna mint az egy.
Endure. In enduring, grow strong.
4741 levél
Válasz 09.12.31. 02:12 #289
Christoph
A 2. rész a tökéletes folytatás. Minden téren jobb lett, mint az 1. Az első rész így visszanézve már igencsak "fapados" hatású, viszont a 2 még ma is simán vállalható. Meg ugye a második rész nagy előnye hogy 7. szinten indulsz és keményebbek az ellenfelek, jobbak az extra cuccok stb.
És a 2. rész zenéje a menü alatt minden idők legjobb menüzenéje .).
7040 levél
Válasz 09.12.30. 23:43 #288
Aruns
Egy örökbecsű az első részből, Xzartól:

"I wanted infravision like the elves... But 'tis more than just taking their eyes..."
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
10564 levél
Válasz 09.12.30. 22:23 #287
MattMatthew
"Run, Boo, run!"
“This is not going to go the way you think.”
4288 levél
Válasz 09.12.30. 20:32 #286
gothmog
Igazából az IWD-k a legszebbek
Különben nálam a BG1 >>> BG2 (valahogy a hangulata sokkalta jobban bejött az első résznek, de a második darab is igazi klasszikus, felejthetetlen, örök darab, és ha objektív akarok lenni, hát sokkalta professzionálisabb, mint az első rész. Csak hát a hangulat..., az az elsőben volt az igazi). Emlékszem, '99 januárjában vettem meg a BG1-et, és rögtön vizsgát is halasztottam miatta (fizikai kémia vizsga volt), mert egyszerűen képtelen voltam a tanulásra összpontosítani, míg végig nem vittem. Igaz, a vizsga jeles lett aztán, így nem ért kár Mindenesetre, mire kijött a februári PcGuru-ban az ismertető, addigra már, a vizsgaidőszakot is letudva, a második végigjátszásnál tartottam
Endure. In enduring, grow strong.
3840 levél
Válasz 09.12.30. 19:57 #285
Raistlin666
Vagy örökbefogadhatná Boo-t...
10564 levél
Válasz 09.12.30. 19:37 #284
MattMatthew
De Viconia legalább nem nyafog.
Nahát, és lesznek Aerie babájának szárnyai?
“This is not going to go the way you think.”
7040 levél
Válasz 09.12.30. 19:09 #283
Aruns
A románcok elég érdekesek (Viconia nagyon "kedves" dolgokat vág a fejedhez, az kétségtelen). Meglepő eredmény is lehet. Aerie a végén egy kisbabát is cipel majd a tarisznyájában, ha nem vigyázol

Egyébként a BG1 festett grafikája szerintem is sokkal szebb a 2. résznél. De én már öreg vagyok, vagy mi
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
4288 levél
Válasz 09.12.30. 09:42 #282
gothmog
Hehh, nálam is paladinos végigjátszásnál lett meg a Viconia románc! Bent hagytam a csapatban, mondván, egy ilyen gonoszságra hajlamos lény, bár rosszat nem tett, így megmentettük a megégetéstől ugyebár, de ne mászkáljon már úgy magában, tartsuk "felügyelet alatt"... aztán mi sült ki a végén belőle?
Endure. In enduring, grow strong.
10564 levél
Válasz 09.12.30. 09:26 #281
MattMatthew
Lehet, hogy nálam is ez lesz... valahogy annak ellenére, hogy Caothic Evil, ő a legszimpibb.

Viszont most ezek a Helmék felidegesítettek. Szereztem nekik Illithiumot (vmi ilyesmi, fém ami kellett Sir Sarlesnek a szoborhoz) és azzal a pénzzel amit fizettek épphogy 0-ra jöttek ki a költségeim. Mert 1000-et kaptam de ugyanennyit el is költöttem a Kereskedőnél az információkért. (Arról nem is beszélve, hogy a csatánál pár lötyit is elhasználtam.)
“This is not going to go the way you think.”
3840 levél
Válasz 09.12.30. 08:14 #280
Raistlin666
Nekem is nagyon tetszettek a társak a BG2-ben. Egyik legnagyobb élményem volt, amikor a 2. vagy 3. végigjátszásomnál bent hagytam Viconiát és a játék végére összejött a paladin főkarimmal. Addig volt minden mint egy rossz lányregényben!
10564 levél
Válasz 09.12.29. 20:31 #279
MattMatthew
Egyszerűen annyi a quest, hogy még a várost elhagyni sem volt időm. A City Gates-nél illetve a Greveyard Districtben még nem is voltam.
Viszont elég vicces, hogy kb minden nagyobb harc után Viconia, Jaheira és Aerie közül valaki(k) elkezd(enek) nyafogni vmi miatt. Ki a szárnyát siratja, ki a halott férjét ki meg engem szidalmaz.
Legalább Yoshimo és Minsc csöndben marad.

Egy töltőképernyő szövege:
While your character does not eat, remember that YOU do. We don't want to lose any dedicated players.
“This is not going to go the way you think.”
10564 levél
Válasz 09.12.27. 12:14 #278
MattMatthew
Ez nagyon furcsa, elkezdeni egy kicsit nehezemre esik mindig de aztán meg nem tudom abbahagyni a játékot.
Mennyi quest van itt, az egyiket csinálom és közben kettő másikat kapok sétálgatás közben.
“This is not going to go the way you think.”
3840 levél
Válasz 09.12.27. 11:09 #277
Raistlin666
Ezért nem értem, hogy miért nem a Planescape Tornament grafikai megoldását vitték tovább. Ott pont a nagy karakterek miatt volt élvezet játszani. Szerintem az a legszebb amit kihoztak a motorból...
10564 levél
Válasz 09.12.26. 23:33 #276
MattMatthew
Na igen, amikor felraktam a felbontást 1024x768-ra akkor nagyon pici lett mindenki... szóval az így nem nagyon működött.
“This is not going to go the way you think.”
4288 levél
Válasz 09.12.26. 11:47 #275
gothmog
Aláírom. Magából a grafikai stílusból következik ("rajzolt", izometrikus), hogy megfelelő felbontáspatch-csel (csak a szereplők válnak miniatűrré ), bármikor, bármilyen gépen, grafikailag is abszolút élvezhető módon játszható végig. Állítom, még 20 év múlva is. Ezt pedig egyetlen 3D-s program sem tudja utánacsinálni.
Endure. In enduring, grow strong.
1653 levél
Válasz 09.12.26. 10:49 #274
AstorAnt
A Baldur's Gate grafikája szerintem gyönyörűÉn imádtam mindig az ilyen előre megfestett helyszíneket, bármikor örömmel visszatérnék a 3D-ről erre a stílusra
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
3840 levél
Válasz 09.12.26. 10:34 #273
Raistlin666
Na igen a BG1 és Fallout 1-2 élvezetéhez kell egy kicsi nosztalgia faktor. Én is mutattam fiatalabb ismerősömnek őket, és azt mondta egyszerűen túl randa neki.
Igaz én elvagyok jó 15-20 éves SNES játékokkal is, pedig a maguk idején nem toltam őket. Embere válogatja...
10564 levél
Válasz 09.12.26. 07:49 #272
MattMatthew
Ezt nekem írtad? Bár kizárásos alapon gondolom igen.
Az a baj, hogy én már egy későbbi generáció szülöttje vagyok és a jó grafika már függővé tett kicsit. Tehát örülök ha a 2-at végigjátszom.
...és pont az nem szeretem ha bárki ki tud nyírni, nyilván életszerűbb de akkor is pocsék érzés, nem? De lehet, hogy csak a KotOR v. NWN2 miatt szoktam meg azt, hogy HVCS-vel játszom.
“This is not going to go the way you think.”
7040 levél
Válasz 09.12.26. 07:42 #271
Aruns
Azért ha teheted, az első résszel kezdj és ha azt végigvitted, akkor nyergelj át a másodikra (az első rész elején egyébként akár az első mezei farkas agyonharap két kör alatt )
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
10564 levél
Válasz 09.11.30. 23:13 #270
MattMatthew
Igen, majd most rá kell szoknom a csapdakeresésre, eddig városban voltam, most tervezek elmenni, csak előbb Jaheiráról le kell szedni az átkot...
“This is not going to go the way you think.”
4288 levél
Válasz 09.11.30. 23:10 #269
gothmog
Ha csapdakeresés aktív, automatikusan megtalálja a tolvaj a titkos ajtókat. Különben százalékos esély van rá, ami kaszttól és fajtól függ többek között.

Time stop-ot lőtt el a lich, ha minden igaz Hát igen, kemény tud lenni arrafelé az élet
Endure. In enduring, grow strong.
10564 levél
Válasz 09.11.30. 22:52 #268
MattMatthew
Volt egy hely egy kocsmában ahol találtam titkosajtót (... nem tudom, hogy ki szúrja ki, megennél mire megy a dobás). Úgy voltam vele, hogy nézzük meg itt mivan... egy lich aki 1 kör után vmi olyan spellt nyomott be amitől semmit nem tudtam tenni, elszürkült a képernyő, majd a következő két körben vmi égből jövő lávával kicsinálta az egész partit.
“This is not going to go the way you think.”
4288 levél
Válasz 09.11.30. 22:48 #267
gothmog
Majd belerázódsz. Második nekifutásra már minden olajozottan fog menni.
Az elején, tapasztalatlanoknál még könnyedén előfordulhat, hogy a lich-ek és egyéb mágikusan is "szenyózó" ellenfelek szívatnak, de jön még kutyára...
Endure. In enduring, grow strong.
10564 levél
Válasz 09.11.30. 22:45 #266
MattMatthew
Csatlakozom a BG2-es logojúak társaságához.
“This is not going to go the way you think.”
10564 levél
Válasz 09.11.30. 21:23 #265
MattMatthew
Váááá... Eleredt az eső!!! Eszméletlen milyen hangulata lett, egyszerűen éreztem, hogy most fedél kéne. Gyönyörű.
Egyedül azzal nem vagyok kiegyezve, hogy még kis bénácska vagyok és sok hely van ahova ha beszagolok akkor lecsapnak mint egy legyet.
Az NWN2-es stílus jobban bejött, ahol nem úgy volt nehéz, hogy újra kellett kezdeni...
“This is not going to go the way you think.”
11258 levél
Válasz 09.11.28. 11:37 #264
VodevilX
Miért lenne szenvedős?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4288 levél
Válasz 09.11.27. 12:27 #263
gothmog
Ja, utána eszembe jutott, hogy talán nem jól írtam a nevét.
Mondjuk nekem bejött a kopasz drow karaktere, főleg azokban a könyvekben, ahol együtt kalandozott Entrerivel.

Ha meg igazi antihősöket akarsz, nem Drizzt féle sztereotíp jófiúkat, akkor Erevis Cale trilógia és Árnyékháború trilógia (utóbbinak eddig csak az első két kötete jelent meg magyarul). Erevis Cale, Drasek Riven vagy a tiefling pszionikus/vándor Maggadon Crest... na nekem ők a kedvenceim. Ráadásul a "legyőzendő gonoszak" is nem csupán "szimpla" gonoszak azokban a regényekben, hanem nagyon jól ki vannak dolgozva. És nagyon cool figurák
Endure. In enduring, grow strong.
2906 levél
Válasz 09.11.27. 11:51 #262
Shadowguard
Ez nekem fel sem tűnt anno Mondjuk hibákból én arra emlékszek mikor egyszer lökött ismerősöm majdnem kiakasztotta a gépet egy kis buggal: a temetőben valamelyik sírkamrába ha bemész és fosztogatsz, akkor a sírból kijön 3 csontváz. Na utána ki a csapattal a szabadba, ahogy az első utánad jön vissza. És ezt eljátszotta vagy 50-szer. A végén ugyan hősi csatában elpusztult, de kb. 200 csonti grasszált a képernyőn. A gép meg ennek nem örült.
Másfelől az Jarlaxle. Őt nem szerettem. Akkor már inkább Entreri, de még mielőtt olyan lett volna ő is, mint a Drizzit
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4288 levél
Válasz 09.11.27. 11:46 #261
gothmog
Nálam meg az első rész a kedvenc, sokkal jobban szeretem, mint a másodikat.
Amúgy, ha Swashbuckler és Drizzt sorozat: Jarlaxe az igazi swashbuckler

(Amúgy a swashbuckler kicsit bugos BG2-ben, mert ugyan két pontot rakhat a fegyverekre (specializálódhat magyarán), de nem kapja meg az ebből eredő +1/2 tám/kört).
Endure. In enduring, grow strong.
2906 levél
Válasz 09.11.27. 11:33 #260
Shadowguard
Köszi, tudtam, hogy valami K-betűs lesz.
Én a swashbuckler kittel tolvajoztam és nálam inkább volt egy kétkezes harcos, aki ért ehhez-ahhoz, mint ténylegesen vett tolvaj. Ugye az sb-nél nincs hátbaszúrás, de több pontot tehet kétfegyveres harcra. A csapdahatástalanítás/zárnyitás meg az e mellé járó bónusz volt (igen, akkoriban még sláger volt nekem a Drizzt sorozat is, onnan jött az ötlet ).
Lehet elő kellene szedni nekem is, csak nekem túl szenvedős az első rész. Nem véletlen, hogy csak egyszer sikerült kijátszanom.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4288 levél
Válasz 09.11.27. 11:27 #259
gothmog
Keldorn

És amúgy Jan Jansen elég jó volt tolvajnak is (nálam csapdahatástalanításra, zárnyitásra és alkalmanként illúziósemlegesítésben való "ingyen" besegítésre kellett tolvaj. Ezekre tökéletesen megfelelt)

Különben jövőre talán előveszem én is. (Bár én szigorúan BG1-től játszom mindig, szépen végig, sorban)
Endure. In enduring, grow strong.
2906 levél
Válasz 09.11.27. 11:20 #258
Shadowguard
Érdekes, nekem sosem volt bajom a csapattagokkal, pedig elég vegyesvágott társasággal kalandoztam: félelf tolvaj főkarakter(akárki akarmit mond, nem volt jó tolvaj a játékban)-Aerie-Anomen(vagy Viconia)-Korgan-Cernd(vagy Jaheira)-meg a paladin a csatornákból, most nem jut eszembe a neve. A trükk annyi, hogy minden karakternek van egy alsó vagy felső reputáció értéke, aminél otthagyja a csapatot. Illetve ezen kívül még néhány eseménynél lehetnek problémák vele, amikor a csapat ellen fordul. Ez elég hasznos összeállítás volt, több végigjátszást is megért, akkor voltak a zárójeles karakterek kipróbálásai. Lehet elő kellene szedni újra
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4288 levél
Válasz 09.11.27. 10:57 #257
gothmog
BG2 Tweak Pack-ban van az NG-re állítható Jaheira.
Endure. In enduring, grow strong.
7040 levél
Válasz 09.11.27. 09:57 #256
Aruns
Azt hiszem, BG2-höz van patch, ami az alapból semleges Jaheirát Good-ra állítja (elég sokat nyavalyog good partyban, én sem szeretem azt).

A komoly konfliktus hamar azzal járhat, hogy lelép a delikvens és esetleg meg sem találod utána, nem tudod újra felvenni.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
10564 levél
Válasz 09.11.27. 08:25 #255
MattMatthew
Akkor a legviccesebb ha konfliktus van a csapaton belül. Most nem tudom, hogy mi lesz a partimban Viconiával a jók közt (Minsc, Jaheira, Aerie, Yoshimo). Aerie már panaszkodott... dehát olyan karaktert alakítok aki a főnök és azokat veszi be a csapatba akit jólesik.
... valahogy NWN2-ből sikerült átörökítenem a karakterjellemet. Ott NG-ként eléggé nagyképűen viselkedtem állandóan.
“This is not going to go the way you think.”
7040 levél
Válasz 09.11.27. 08:17 #254
Aruns
Amúgy a kit-mit veszel fel dologhoz még annyit, hogy érdemes hasonló beállítottságú karikból összerakni a partyt (good-evil) A BG1-ben már a kezdeteknél nagyon jó evil partyt lehet csinálni, ha azt a két hülyét (Montaron, Xzar) felveszed a város előtt, a szövegeik sokszor csaltak mosolyt az arcomra (no és hamar felpattinthatod hozzájuk Edwint és Viconiát is és a jó harcos Kagaint). Így tolvaj, fighter, varázsló, pap, minden lesz. Keverni evil és good tagokat nem jó, mert fújnak egymásra, siránkoznak (goodies, goodies make me sick meg hasonlók Montarontól pl )Egy idő után meg jöhet akár a töréspont is (lelép, harc a csapaton belül, ilyesmi)
BG1-ben ha semleges patyt csinálsz, akkor annak van csak akieggel együtt 2 varázslóköpenye (evil és good csak egy-egy van, semlegesből a második a Talesben van), lehet szerelmi háromszöget is csinálni és még sok minden mást.
Evilben a rossz reputáció miatti büntikkel, magasabb árakkal nehezebb játszani, de épp ez benne a jó
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
4288 levél
Válasz 09.11.24. 17:31 #253
gothmog
Ja, közben jutott eszembe, hogy talán félreérthető voltam kicsit: alap BG1-be beletartozhat a Tales kieg is. Az alapot a modolás nélkülire értettem.
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.