Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim
A legutóbbi The Elder Scrolls V: Skyrim cikkek, hírek
650 levél
Válasz 11.11.16. 18:20 #236
limbless
Pl Yahoon

De bárhol ha rákeresel googleban. Szerencsétlent amúgy Esbern-nek hívják helyesen, lehet ezért nem találtál semmit.
3080 levél
Válasz 11.11.16. 18:09 #235
gregmerch
Hol találok megoldásokat? Mindenhol csak a torrentes patch, meg a patchről szóló hírek vannak fent (vagy én vagyok lámer).
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
650 levél
Válasz 11.11.16. 18:07 #234
limbless
Én is pont itt tartok

Neten vannak megoldások, de még egyiket sem próbáltam ki. Amúgy úgy néz ki az egész Elsber vonal bugos
3080 levél
Válasz 11.11.16. 18:02 #233
gregmerch
Ez egyre aggasztóbb! Visszatöltöttem a mentésem, és végigverekedtem magam újra a Ratway Warrens-be Elsbertig. A helyzet ugyanaz. Nincs szinkronja, és habár hallom, hogy a zár nyílik, az ajtó csukva marad, és slusz. Egyszerűen nem tudok továbbmenni. Van hír valami official patch-ról?
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3080 levél
Válasz 11.11.16. 18:02 #232
gregmerch
Ez egyre aggasztóbb! Visszatöltöttem a mentésem, és végigverekedtem magam újra a Ratway Warrens-be Elsbertig. A helyzet ugyanaz. Nincs szinkronja, és habár hallom, hogy a zár nyílik, az ajtó csukva marad, és slusz. Egyszerűen nem tudok továbbmenni. Van hír valami official patch-ról?
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
68 levél
Válasz 11.11.16. 10:49 #231
Richie
Gyors segítség: Hogyan kell a steamről a modokat letölteni?
Pontosabban megvannak, tölteném, kiválasztom a szervert és nem történik semmi. Várok, várok, azt mondja a kiírás is, hogy várjak, vagy ha nem történik semmi, nézzem meg, hogy nincsenek-e blokkolva stb.
Nincs blokkolva semmi.
Van ötletetek?
2916 levél
Válasz 11.11.16. 04:55 #230
RAI*DEN
Nah mára nekem elég volt. Kicsit hanyagolom szerintem a játékot, bár cefetül bejön. Most itt van úgyis terítéken X360-anon az Assassins Creed Revelations és a Need for Speed The Run is. Persze még a Batman Arkham City-t is kikéne maxolnom a challange-ek terén, valamint a COD:MW3 akármilyen ramatyul is sikerült, de kikéne tolnom maximumra mint az előző 2 MW-t is. Nagyon jó ez a játék, de rájöttem, hogy rengeteg időmet felemészti, viszont apránként, de haladni fogok vele, mert a mellékküldetések elég változatosak ahhoz, hogy foglalkozzon is velük az ember. A mai este folyamán még jövök ide kérdésekkel, mert lenne pár fontos dolog ami érdekelne
68 levél
Válasz 11.11.16. 00:47 #229
Raikku
Ja, eredeti. De Whiterun-nál sikerült utazni vele, és utána már Windhelm-nél is. Biztos egy kicsit megfáradt a paci...
"A holtakat el kell temetni. Nem túl mélyre persze, hisz bármikor szükség lehet rájuk." Alyr Arkhon
3023 levél
Válasz 11.11.15. 23:33 #228
joccc
Hm ezt nem is tudtam,köszi! Mondjuk eddig mindig kb 5 percnyi plusz bóklászás után odataláltam ahova kellett. Néha a főszál uccsó 2-3 dungeonjába keveredtem el,ahol kellett viszont ez a spell.
-
650 levél
Válasz 11.11.15. 23:26 #227
limbless
Nem, én ott még nem is használtam, mivel nem volt rá szükségem. Amikor nem tudom merre kell mennem pontosan (pl hegyek között útelágazás) akkor használom, és egy kék fénycsík jelenik meg a földön, ami azt az utat mutatja, ami az éppen beállított küldetéshez vezet. Lehet hogy Map Markerekkel is működik, még nem próbáltam azokkal sem.
3023 levél
Válasz 11.11.15. 23:14 #226
joccc
De az csak dungeonon belül nem ?
-
650 levél
Válasz 11.11.15. 23:09 #225
limbless
Van egy varázslat, ami megmutatja merre menj Hirtelen nem tudom a nevét...
3023 levél
Válasz 11.11.15. 23:02 #224
joccc
Jah vannak elég durva bugok,de őszintén szólva engem nem igazán izgatott az,h kb az eddigi 15-16 órai játékom során 2x belerúgtam 1 csontvázba,s sebződtem 1-2 hp-t. Bár az már más lenne,ha ugyanebbe bele is haltam volna...

Jól mondja Gregmerch,h gyorsan fel kell fedezni taxival a 8 nagyvárost,azután már csak a fast travellinget kell használni.

Ha hazaérek akkor belevetem magam a játéknak a munkaszerzési lehetőségeibe,s megnézem,h azon a téren mit alkottak.
-
3080 levél
Válasz 11.11.15. 22:55 #223
gregmerch
Igen, sajnos a Skyrimben rengeteget kell kutyagolni. A nagyvárosokba érdemes "taxival" elmenni. Ezek a városok melletti lovardáknál található szekerek, amik pár baksisért elvisznek a 8 nagyobb városba (tartományi székhelyekre). Ezeket érdemes mielőbb felkeresni, már csak azért is, mert a már felfedezett helyekre (ezek a térképen fehér szimbólummal vannak jelölve) tudsz "gyors utazni" a térképen. Volt hely, ami a hegyek gyűrűjében volt elrejtve, és másfél órán át másztam körbe-karikába, míg végül találtam egy mászható szakadékot, amin lejutottam. Volt ugyan út is ide, de eléggé eldugva, és bár elmentem többször is az elágazás mellett, valamiért nem vettem észre a helyet. Tényleg nem túl erős oldala a játéknak az irányjelzés, de bele lehet jönni. Még egyszer mondom: az én tippem a nagyvárosok mielőbbi felkeresése valahogy (leggyorsabban taxival), és utána ezekből "csillagpont szerűen" kiindulva a még felfedezetlen helyek megközelítése. Persze a hegyek megsokszorozzák az utat, és meg is nehezítik a tájékozódást, evvel meg kell barátkozni.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
2916 levél
Válasz 11.11.15. 22:37 #222
RAI*DEN
És, hogyan jutok el Ustengrav-ba? Kurva nagy hegyet mindenféleképpen körbe kell lovagolnom? Már 1 órája csak lovagolok és megmondom őszintén a tököm tele van... Most eljöttem Downstar-ba, de minek, hisz innen nem lehet Ustengrav-ba átmenni. Ez így kurva nagy szopás... Ha tudnám milyen nyomvonalon lehetne eljutni Morthal-ba az egy égi nagy szerencse lenne, csak sajnos ezen a szar térképen nincsenek jelölve az útvonalak...

Jah meg a másik kérdésem! Orphan Rock-ba hogyan jutok el? Helgen felett van, de elindultam arra, és az út levezett a hegyről amint átmentem Helgenen... Kissé bosszús vagyok. Ezutóbbi egy mellékküldetés lenne, de nem tudok vele mihez kezdeni, ha ilyen szar navigáció mellett nem találok oda :S
3080 levél
Válasz 11.11.15. 21:58 #221
gregmerch
Srácok, ezek mind eredeti példányokban történnek? Egyre érdekesebb, s egyszersmind durvább bugok kerülnek itt elő (és ez még csak egyetlen fórum).

RAI*DEN: Nincs mit. Igen, folytasd a fősztorit, mert abban el kell jutni bizonyos szintig, hogy a sárkánytámadások rendszeresek legyenek. (Nem vagy tőle messze.)
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3023 levél
Válasz 11.11.15. 21:42 #220
joccc
Nekem is volt ugyanilyen problémám,csak csontvázakkal,de csak kb 1-2 hp-t vett le,nem többet. A tüzet meg érdekes,csak a spellbe csinálták meg sebzőnek.
-
68 levél
Válasz 11.11.15. 21:41 #219
Raikku
Hali!

Kérdésem lenne: a szekereket hogy lehet használni? Mert én kifizettem a viteldíjat, felmásztam hátul és nem történt semmi. Csak a kocsis noszogatott, hogy haladhatnánk, mert nem fog örökké rám várni. Ilyenkor mi van? Ez Windhelmnél volt. Ez bug?
Köszke
"A holtakat el kell temetni. Nem túl mélyre persze, hisz bármikor szükség lehet rájuk." Alyr Arkhon
2916 levél
Válasz 11.11.15. 21:40 #218
RAI*DEN
Köszi szépen a válaszodat! Akkor gondolom tovább kéne csinálnom a fő történeti szálat, csak hát most nagyon ráfeszültem a mellékküldetésekre
1587 levél
Válasz 11.11.15. 21:24 #217
daemoonhunter
Na itt is felteszem:
Csak nálam van olyan, hogyha pl egy nagy vaskondért(csak ezzel próbáltam) elkezdek "nekirugdosni" (tolni) egy tárgynak, vagy falnak akkor elkezd lemenni az életerő, sőt volt hogy bele is haltam pár másodperc alatt Egyszerűen pattog ide oda szinte egy helyben. Alapból nem lenne gond, de ha menekülnöm kell és belerúgok valamibe ami közel van a falhoz nem túl jó ha leugrik az életerő.

Másik kisebb dolog hogy pl kocsmákban tűzben szoktam melegedni, szó szerint természetesen semmi baja a karakternek tőle.
3080 levél
Válasz 11.11.15. 20:09 #216
gregmerch
SPOILER lesz a válaszomban, előre bocs!

Ne aggódj, a főtörténet során is találkozol többel (nem is olyan soká), meg jártodban-keltedben is "meglep" majd jó néhány. Kapsz majd "rejtélyes" iratokat "sárkány-erők" lelőhelyeiről is, így fogod tudni erőidet is növelni. Egyszóval: türelem ...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
2916 levél
Válasz 11.11.15. 19:56 #215
RAI*DEN
Már level 9-es vagyok és elmentem a Graybeard-ökhöz a Dragonborn téma miatt. Az a kérdés foglalkoztat most, hogy eddig 1 sárkánnyal találkoztam és a mellék és a főszál tekintetében arra lennék kíváncsi, hogy merrefelé találok sárkányokat? Nagyon szeretném már megtanulni a tüzes sárkányüvöltést. Válaszotokat előre is köszönöm!
1820 levél
Válasz 11.11.15. 16:23 #214
warcat
Nyisd ki a journalt, azok a questek, amik miscellaneous pont alatt vannak,többségében random generáltak.A többi, nevekkel ,az főszál/frakciós(pl tolvajcéhen belül elörelépést jelentő) vagy csak valami fontosabb célponthoz kézzel összerakott küldetés.

Remélem tényleg lesznek a köznéptől is véletlenszerü küldik cellreset után,de ami már biztos,hogy a frakcióknál folyamatosan vannak.Tolvajcéhben vagyok még csak benne,de itt is kimeríthetetlen, a lopások,betörések stb száma amivel megbíznak.
Pl az egyik típusnál át kell írni egy random boltnál a könyvelést anélkül,hogy felfedeznének, utazás után pár perces meló,de az üzlet bárhol lehet a nagyvárosok bármelyikében Amint visszatérsz már veheted is fel a következőt.
3023 levél
Válasz 11.11.15. 11:25 #213
joccc
Nekem is kb ezt jelenti a játék,mint neked.

Tehát a quest generator nem a főszálat fogja tovább bonyolítani,hanem ilyen embereknék,mint pl: kocsmáros kapsz több questet,meg vadásznál például,s igen mindenbizonnyal így van,de még nem vittem annyira végig,h csak a quest generatoros questek legyenek csak hátra!

A dragonstone-os a főküldetés szál,igen.

Nem tudom,h összefügg-e,de elképzelhető a sárkányokkal való találkozás.


Gergmerch: Abszolút nem értem,h én h tudtam akkor azt ott megcsinálni,mert akkor 100%-ba ugyanaz a játékverziónk van... 1ébként szívesen.
-
265 levél
Válasz 11.11.15. 10:57 #212
capraz
ui: hupssz Nem akartam ennyi smilet a végére.
I see no God up here / Yuri Gagarin /
265 levél
Válasz 11.11.15. 10:56 #211
capraz
Nekem valahogy sose volt szerencsém az ilyesféle játékokkal, pl Oblivion, Fallout 3, csak hogy azokat említsem amikkel játszottam is valamennyit. Valami mindig adódott amiért nem tudtam jobban elmerülni ezekben a játékokban. A Skyrimben viszont megtaláltam azt a játékot, ami megtöri ezt a sort. Iszonyatosan tetszik, nagyon jól kivan találva az egész. Az apróbb bugok, és hiányosságok bőven elférnek a játék érdemeinek árnyékában. Na de nem akarok kis regényt írni, inkább a lényegre térnék. Lenne pár kérdésem, ami nem hagy nyugodni. Sok helyen, többek között itt is olvastam erröl a quest generátor dologról, amitől elvileg "végtelen" számú quest van a játékban. Ez valóban így van? Ha igen, és már végigtoltam a játékot ezek milyen questek lesznek? Kitől, honnan? A másik dolog pedig az lenne, hogy nemtudom megmondani a journal alapján, hogy melyik quest az, amelyik a főszálat viszi tovább. Azzal biztos h az elején vagyok, mert elmentem questelni a varázslókhoz. Van egy olyanom, hogy "Retrieve the Dragonstone". Ez lehet az? Egyébként lvl 7es vagyok, de még nem láttam sárkányt. Mások ilyenkor már 4en is túl voltak. Az hogy a sárkányok elkezdenek feltűnni (ha jól tudom nem csak hogy kifogyhatatlanok, véletlenszerűek is) összefügg azzal, hogy hol járok a főszálon?

Elnézést, hogy ennyit, és így összevissza, de lenyűgözött ez a játék, és ez a kérdések nem hagynak játszani Előre is köszönöm a válaszaitokat! Kellemes kalandozást mindenkinek!
I see no God up here / Yuri Gagarin /
4172 levél
Válasz 11.11.15. 09:51 #210
gothmog
Skyrimet tekintve látatlanban, illetve csak fórum hozzászólásokat olvasva mondom, hogy vszg. a New Vegas azért hardcore-abb. Látszik rajta, hogy a Fallout első két részének a készítői dolgoztak rajta. Hangulatában is közelebb áll az elődökhöz, mint a harmadik rész (bár látványvilágban ez utóbbi is nagyon hozta a feelinget anno). És van benne gyárilag beépített HC-mod, amit ha bekapcsolsz, akkor a karaktered éhes lesz, szomjas lesz, kialvatlan lesz, s ha súlyosabb sérülés éri (kartörés/lábtörés/fejlövés stb.), akkor a szimpla stimpak már nem elég. Az érem másik oldala az Obsidian már-már védjegyének tekinthető bug-tenger. De talán mostanra már gond nélkül játszható (anno nekem sem volt vele sok problémám)
Endure. In enduring, grow strong.
12946 levél
Válasz 11.11.15. 08:52 #209
McCl@ne
The Elder Scrolls V: Skyrim 3,4 millió darab bolti eladást produkált az első két napján.

Tehát érdemes old-school RPG-t fejleszteni mai köntösben, igaz, csak minőségit. Legyen ez intő hír minden érintett cégnek, a Bethesdának pedig gratulálok, mert úgy látszik, ők lélegeztetik a műfajt! (a Witcher-ek persze zseniálisak, nem mehetünk el mellettük szó nélkül, de a Bioware elkurvulásával félő volt a HC(re emlékeztető) RPG-k sorsa...)

A New Vegas időhiány miatt kimaradt tőlük, illetve az eredeti Fallout 3 DLC-ivel sem játszottam, de feltett szándékom karácsonyi akcióban bezsákolni mindet a Steamről.
Respect is not given. It's taken.
3080 levél
Válasz 11.11.15. 08:41 #208
gregmerch
Hát nekem az a rohadt Elsbertes quest, amikor meg kell találni az öreget Riften mélyén a csatornákban, egyszerűen nem működik. Se azonnal nem nyit ajtót, se percek, sem pedig órák múlva... Tölthetem vissza a régi állásom, valahonnan rohadt messziről (ezért veszélyes a jól működő quicksave). Ahogy olvasom a fórumot nálatok is elég sok bug fordul elő. Evvel enm vagyok könnyű helyzetben.

Jocc: köszi a segítséget. Eredeti, steam-es példánnyal játszom, amit az ismertető megírásához biztosított a Magazin . Ezért vagyok gondban a sok idióta bug miatt, mert amúgy ez eddig "Az RPG"...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
2 levél
Válasz 11.11.15. 06:03 #207
jalaniro
The outcome vanishes over a wrap. The sugar footnotes a cant dogma below a script. Can a bias rock before an isolating handbook? A firework cautions. 18 deutsche Blogs und ihre Einnahmen im Oktober 2011 mouses an analyst.



http://www.nomanarea4u.info
fsdfs
2 levél
Válasz 11.11.15. 06:02 #206
jalaniro
The outcome vanishes over a wrap. The sugar footnotes a cant dogma below a script. Can a bias rock before an isolating handbook? A firework cautions. 18 deutsche Blogs und ihre Einnahmen im Oktober 2011 mouses an analyst.

[url=http://www.nomanarea4u.info]nakedwomen[/url]
fsdfs
1820 levél
Válasz 11.11.15. 02:20 #205
warcat
Jön majd a rengeteg mod amivel sokmindent kipofoznak,csak jelenleg még nincs kiadva a kit hozzá,dolgoznak rajta ezerrel Bethesdánál.
Onnantól kezdve meg a lehetőségek végtelenek, már persze PC-n.
Addig meg van mit csinálni,nincs ok a panaszra
11699 levél
Válasz 11.11.15. 00:34 #204
.:[Kain]:.
nem leszóltalak, csak felhívtam a figyelmed rá, hogy figyelmetlen vagy, miközben teleírod a fórumot, olvasd is!
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
666 levél
Válasz 11.11.15. 00:27 #203
cefery
Ja és állandó aktív térkép is jól jönne a jobb felső sarokban! De nem akarom szidni mert amúgy nagyon hangulatos és hihetetlen összetett játék. Csak ezekkel az apróségokkal lehetett volna még fokozni és kicsit fűszerezni. Na de ne leszek telhetetlen...megoldom ezek nélkül is.
666 levél
Válasz 11.11.15. 00:18 #202
cefery
Kár hogy a lovakat nem lehet jobban kihasználni! Pl.: teherhordás. Meg az is jó jönne ha lehetne hívni. Még az elején vagyok , de gondolom később sem változik...?
3023 levél
Válasz 11.11.14. 20:50 #201
joccc
Ha elolvastad volna teljesen,akkor láthattad volna,h feltüntettem,h Update 1 repack az,amit én steamen valószínűleg leszedhettem,s ez a torrent megfelelője,csak nem tudtam,h ő melyik verzióval játszik,s ezért írtam le a torrent megfelelőt is. Ha már leszólsz valakit amiatt,h vmit nem olvasott el,legalább te olvass figyelmesen...

Sztem mindenkivel előfordul,h valamit kihagy,vagy elnéz,vagy mint most én, nem néz meg véletlenül. De ennek ellenére köszönöm,h válaszoltál,tényleg átugrottam rajta,s nem olvastam el.
-
11699 levél
Válasz 11.11.14. 20:38 #200
.:[Kain]:.
joccc szerintem (nagy valószínűséggel) arra az update 1-re gondol, mivel mondta is, hogy ő maga töltötte le, ami a torrent verzióhoz van, ami kb ugyanaz lehet, amit a steam is leközvetített a megjelenéskor.

nekem még mindig az a quest a bugos, ami Riftwoodban van, hogy adjam oda a bőrt a kovácsnak, de a beszédopciói közül hiányzik a megfelelő... ráadásul pont ilyen betanító quest lenne, az elején jól jött volna, most már mind1... mondjuk majd skyrim wiki-n biztos felrakják a consol-os parancsot, amivel triggerelni lehet a beszédpanel változását, meg is nézem, ha lesz rá időm.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 11.11.14. 20:32 #199
.:[Kain]:.
még jó, hogy ezt egyszer már megválaszoltam neked...

leírtam ugye, hogy vettem egy 50-et sebző tűzvarázslatot, ami 214 manába kerül, és benyomtam az első skill-pontot a destruction skillekre (50%-al csökkenti a novice destruction skillek mana fogyasztását) és ennek a skillnek nem csökkent a mana használati értéke, ergo nem novice skill.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
3023 levél
Válasz 11.11.14. 19:32 #198
joccc
Én nem is vettem még észre bakker! De majd megnézem már.

Én kb 5 percenként szoktam menteni,mert utálok 2x megcsinálni valamit. S van a kovácsmesterség felhúzására irányuló csalás előtti mentésem. (itt 1ébként azt csináltam csak,h hozzáadtam 250 iron ingotot meg leather stripesot,h tudjak csinálni Iron Daggert). Az 100%,h majd visszatöltöm,mert nem nagyon tud semmi extrát ez a dragon armor,főleg nem annyit,h megérje csalni a játékba,s rontsam a játékélményemet.
-
368 levél
Válasz 11.11.14. 18:05 #197
Hype
Ami engem még kicsit zavar pl, amit már korábban említettem még amikor elkezdtem a játékot, hogy akivel az elején találkozol Nord fószer aki segít megszökni ha őt választod, na ő kb a Nord emberek 60%ának a szinkronhangja banditák, quest emberkék stb stb, a grocerys varázsboltos eladó kb mindenhol ugyan az a hang, meg a wood elf vagy milyen emberke na kb annak is 1-2 szinkronhangja van amikor találkozol 100 wood elfel kb..
Kicsit érdekes ahhoz képest hogy külön videó is volt erről hogy nem lesz ez megint mint oblivionba, mindegy el lehet nézni nem nagy ügy, csak akkor miért mondták azt hogy ilyen nem fordul elő, amikor az első városban már van olyan hogy 1 szinkronhang beszélget saját magával
War, war never changes...
368 levél
Válasz 11.11.14. 17:55 #196
Hype
Én nem csaltam és majdnem hogy a játék elején hulladékcuccokból letudtam annyi mindent gyártani hogy meglett a 100as szint meg annyi sárkányt már öltem hogy voltak sárkány pikkelyeim meg sárkánybőr vagy mi sárkánypikkely ami nagyon hasznos meg ritka. Kovácskodásnál még az a szerencse hogy tökmindegy mit gyártasz le ugyan annyi pontot kapsz azt hiszem, én hide armorokat meg iron daggert gyártottam egy rahedlit aztán ment a kukába.
War, war never changes...
3023 levél
Válasz 11.11.14. 16:33 #195
joccc
Jah. Tehát,akkor a staminával összefügg a teherbírás ? Ezt nem tudtam. Kb úgy csinálom,h 5 magicka 1 stamina...

Engem igazzából nem zavar csak 2-3 óránként idegesít,amikor tényleg nem találok valamit,sűrűbben nem szokott jelentkezni. De abszolúte elveszik a sok kiválóságába a játéknak.
-
3080 levél
Válasz 11.11.14. 14:57 #194
gregmerch
Igen, erre írtam . A Morrowindben pl. ha volt elég pénzed, akkor simán végiglátogathattad az egyes városok céh-házait, és végigcsinálhattad az oktatásokat. Ez így szabályos volt ugyan, de sokkal lassabb a természetes fejlődésnél... Sokan szídták ezért azt a részt.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3080 levél
Válasz 11.11.14. 14:49 #193
gregmerch
Tárolóhely, mint olyan nincs maximalizálva, csak a karaktered teherbírása. Gondolom a mágusoddal nem a stamina-ra gyúrsz, pedig annak a növelése erősít, meg szintlépéskor is kapsz valamennyi pluszt. Én a harcosommal éppen olyan 315 egységnyi tömeget tudok cipelni. Evvel kapcsolatban egy megjegyzés: itt végre nem az a metódus, hogy ha valaki x egységet tud cipelni, az x-1 egységgel még vidáman szökell, mint "zerge fent a hegyen", x+1-nél meg megáll és mozdulni sem bír, hanem csak belassul. Ez is vicces, de még mindig jobb, mint az előző részekben volt.

Igen, az irányjelzés nem valami kifinomult. Meg ugye a semmit, illetve keveset mondó journal sem a legtökéletesebb, de hát Istenem, ezt kell megszokni...

Nem egy kis valaki ez a Dragonborn csávó, ha el tudja olvasni az Ősi Tekercseket anélkül, hogy beleőrülne, vagy belehalna...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3023 levél
Válasz 11.11.14. 13:32 #192
joccc
1ébként nem gond,ha eladod a Sárkánycsontokat,mert állítólag nem csak quest generator van a játékba,ami ugyebár a kifogyhatatlan questről biztosít,hanem sárkányok is "kifogyhatatlanok",most néztem utána.
-
3023 levél
Válasz 11.11.14. 13:13 #191
joccc
Láttam egy videót,ahol a csávó a destruction skilljét úgy húzta,h a trainer oktatta pénzért. Ezt nem is tudtam. Tehát erre értetted Gregmerch,h a pénz cheat ezért teszi izgalmatlanná a játékot. 1ébként én benyomtam a pénz cheatet,h megvegyem a Dragon Armor 100-as skilljének felhúzásához szükséges dolgokat,de vissza is fogom tölteni korábbi mentésre,mert tényleg izgalmatlanná teszi a játékot. Ez az a játék,aminek az esetében valóban izgalmatlan lesz cheat használatával a játék
Szerencse,h kb 10 percenként mentek.
-
3023 levél
Válasz 11.11.14. 13:05 #190
joccc
1ébként rájöttem,h fordítva gondoltam a dolgokat,mert a spellek nem fejlődnek sehova sem. Tehát 1 spell,amit Novice szintre kapsz,az nem lesz Master,az marad Novice,hanem újabb spelleket kapsz pl.: apprentice szintre. Sztem ez csak kb nekem új,mert én nem töltöttem el túl sokat a korábbi Elder Scrollsokkal. Tehát kicsit benéztem a spelleket ilyen szempontból.
-
3023 levél
Válasz 11.11.14. 12:54 #189
joccc
Úgy néz ki,h vagy dungeonba találsz spellbookot,vagy veszel 1et 1 trainertől. Legalábbis nekem eddig a fősztori végeztével ez jött le.

Sárkánycuccokat azért nem akarom eladni,mert majd szeretnék belőlük páncélt csinálni.

Hogyan lehet bővíteni a tárolóhelyt a karakternél ?

Amit nagyon hiányolok,s többször is kerestem már a mapon,az a jelmagyarázat... Mert például az rendben van,h a városoknak a jeleit olyan egyedi jelekkel jelölik,de azért van 1-2 dolog,aminek még mindig nem tudom,h miért az a jele,mikor ugyanolyan dungeon,mint a másik. Nah mind1.

1ébként most,hogy így gondolkozok 1etlen egy bugos questem volt/van is. Az a csóka,aki Winterholdtól északra van a jégtáblák között, az adott egyet,ami egy dungeonba szól,ahová 1ébként is le kellett mennem,s ott kellett lefordítanom az Elder Scroll-t,de a bug az az,hogy kivezet a dungeonból a céljelző cucc,s nem tudom,h hol lehetne lefordítani,mivel végigvisz a dungeonon,de a végén felvezet a lifthez (kifelé).

Jaja kocsmára én is felfigyeltem,h úgy találom meg a legkönnyebben,ha a The akármit keresem. Már meg is tanultam az egyes boltok jeleit (pl.: mérleg = kereskedő),de idővel rájövök,h tök mind1,mert nem úgy van minden,mint pl a WOW-ban,h ki van függesztve minden egyes városban,hanem valamelyik a ház falán van,s tudod,ha nem teljesen ott keresed,ahol kell,akkor könnyen lehet,h nem találod. Mindenesetre elég nehézkes.
-
12946 levél
Válasz 11.11.14. 12:52 #188
McCl@ne
Sárkánycuccokat csak akkor adjátok el, ha nem vagytok érdekeltek a kovácsmesterségben... 100-as smithinggel azokból lehet összepattintani a Dragon szettet!
Respect is not given. It's taken.
3080 levél
Válasz 11.11.14. 12:44 #187
gregmerch
Valszeg nem úszod meg a pénzért való tanulást sajna . Én még nem léptem be a harcosok közé, de majd ha vége a fősztorinak belépek, és megnézem hogy működik ez a tanulósdi a Skyrimben.

A legtöbb zsét a sárkánycuccokért kapod (legalábbis eddig), azokat érdemes eladogatni. Meg a páncélokért, satöbbiért (mágikus fegyverek, vértek) kapod a legtöbb pénzt. Vannak jól fizető "ügyfelek" is, így érdemes a munkákra is rámenni. Vagy add el a kecóidat, ha vannak .

Igen, én is kóválygok ezerrel minden településen. Ami a leggyengébb ebben a részben, az a napló. Az előzőekben (főleg az Oblivionban) minden agyon volt magyarázva jellel, szöveggel, forgalomirányítóval, kutyafülével együtt, itt viszont átestek a ló túloldalára. Kocsmák neve amúgy rendszerint a "The ..." névre hallgat, meg a cégérek is elég beszédesek.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.