Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

24852 levél
Válasz 21.01.25. 13:01 #952
Peace
Komoly ez a bad ending....szemeztem ezzel a válaszlehetőséggel, de nem vitt rá a lélek.
24852 levél
Válasz 21.01.25. 12:44 #951
Peace
Ez így igaz! Többen megtanulhatnának így fejleszteni!

A "rossz" befejezést még nem is láttam. Gyorsan meglesem. SPOILER
Sejtettem előre, hogy el akar intézni Adler, rángattam a ravaszt, mint állat, mikor emeltem fel a pisztolyt!!!
12822 levél
Válasz 21.01.25. 12:44 #950
Gobiakos
Nemrég kitaláltam, hogy -mivel most már van hozzá elfogadható teljesítményű vasam- végigjátszom az újkori Wolfenstein játékokat (New Order, Old Blood, New Colossus). Az első kettő megvolt, és a Colossus is feltelepülve várja, hogy vége legyen mára a munkaidőnek.
Remek játékok, hangulatosak, kellően durvák, ám valószínűleg nem jól lőttem be a nehézségi fokozatot, mivel normálon kis túlzással úgy mentem végig a játékokon, mint forró kés a vajon. Csak egy-két chapter-záró boss tudott komolyabbat fogni rajtam, valamint a néha benézett hülyeségek miatt kellett checkpointolni újra.
A NC- viszont nem merem elkezdeni normal feletti nehézségen, mivel a játék élménye és viszonylagos fluiditása is fontos szempont. Így sem lesz rövid, pláne az én játékos tempómat figyelembe véve.
De kíváncsian várom, hogy milyen újdonságok kerültek bele az első két epizódhoz képest.
"You don't wanna be my enemy I promise you!" (Limp Bizkit - Get a life)
4834 levél
Válasz 21.01.25. 11:32 #949
subject17
Amúgy a fejlesztők érdeme is, hogy ez így megy konzolon (ha már tömöríteni nem tudnak). Én pc-n játszottam, de láttam ismerősnél boxon, korrekt tényleg.

A kampány meg szerintem az egyik kedvencem a sorozatból, bár a vége nekem nem tetszett - ami elvileg a "jó" ending, ott nekem a legutolsó jelenet fércmunkának érződött. Úgy értem, pontosan azt a hatást kelti, ami más játékban az alternatív befejezés lenne, míg a "rossz" (és feltételezem non-canon) ending egy sokkal részletesebben összerakott, valóban lezárásnak érződő jelenetsorral ér véget.

Bell témájában van amúgy egy rész orosz kántálással, ott elvileg olyasmi a szöveg, hogy "who am I, what am I...".
24852 levél
Válasz 21.01.25. 10:07 #948
Peace
Call of Duty Black Ops: Cold War

Aztarohadtélet, mekkora mindfuck volt a vége!!! Ismét egy hihetetlenül hangulatos kampányt produkáltak számunkra, nekem baromira adta ez a hidegháború körítés!!! A látvány elképesztő mindvégig! Fix 60 FPS Ray Tracing mellett! Akinek van 4K@120FPS támogatású tv-je, az még úgy is élvezheti performace módban! Tényleg brutálisra sikerült ez a PS5! 3 másodperces pályabetöltések és a controller az ismételten egy csoda! A különféle rezgések és a fegyverhasználatnál felkeményedő ravaszok fantasztikusak! Tényleg a játékok élvezetének egy egészen új szintje! FPS műfaj kedvelőinek nagyon jó szívvel tudom ajánlani ezt a részt is!
3050 levél
Válasz 21.01.24. 15:02 #947
Shadowguard
Mafia II Definitive Edition

A legnagyobb pozitívuma a játéknak az volt, hogy vége lett. És még ez sem teljesen igaz, mert a DLC-khez is erőt kellene gyűjtenem.
Megjelenéskor kimaradt ez a rész, aztán később soha nem szakítottam rá időt, hogy bepótoljam. Most a felújított első rész apropóján kerítettem rá sort, de közel három hétbe telt a végére érni és közben mindennel IS játszottam, mert egymás után két küldetés volt a maximum amit el tudtam viselni.
Hangulatot a játék csak nyomokban tartalmaz és az is inkább a Sebhelyesarcú hangulata, mint a Keresztapáé. Csak hogy a "gengszterfilm" vonalon maradjak. Mindkettő jó film a maga módján, de attól még csak nyomokban hasonlít.
A karakterek közültalán az egy szem Leo aki szimpatikus, Vito a közelében nincs Tommynak, Joe-t az esetek többségében szerettem volna agyonlőni a többi karakter meg... Voltak...?
A mentési rendszer konkrétan nevetséges idegesítő: tényleg akkora gond lett volna a cutscene-ek UTÁN tenni a checkpointot? Arról nem is beszélve, hogy achizás közben (mert rendes freeroam nincs) volt szerencsém cirka 6 alkalommal végignézni ahogy a "főhős" gyök kettővel kikászálódik az ágyból, miután 10 secig néztem, hogy hanyadik chapter és mi a dátum...
A rendőrök is nevetségesek. Volt, hogy egy koccanás miatt megfordultak a járdán (és két emberen), félrelöktek három autót majd mikor megálltam némi pénzért cserébe rájöttek, hogy ez a koccanás nem is akkora gond.
De rengeteg dolognak értelme sincs. Minek tuningoljam az autókat, amikor alig ad pluszt az út mellől ellopotthoz képest? És ha már lopás... Miért vacakoljak a zártöréssel, ha konkrétan nagyobb az esélye, hogy lebukok vele, mert tovább tart és jöhet arra rendőr? A járókelők úgyis konkrétan lesz@rják, hogy mit csinálok. A pénznek is csak nyomokban van értelme. Az elején próbáltam gyűjtögetni, de a játék többször is elveszi és különben sincs mire költeni. Autótuningot lásd fent, fegyverek esnek és kb. ennyi.
Talán a zenéket tudnám kiemelni pozitívumként, mert a mai napig szeretem a korszak muzsikáit és az autók között is van pár szép darab. Esetleg ha valaki erre gerjed összeszedheti a playboy magazinokat és nézegetheti a képeket

Összességében nem tudnám ajánlani senkinek. Az első részhez minimális köze van, hangulatban még annyi sem, TPS van sokkal jobb nála... Nekem minden téren csalódás volt..,
Egyébként az alapjáték minden achievementtel 28 óra volt. Ebből minimum 8-9 óra volt a körözési poszterek összeszedése (189 darab ) és más achievementek. Illetve a hard fokozat és az idióta mentési rendszer miatt pár küldetés kifejezetten nehéznek érződött.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3050 levél
Válasz 21.01.19. 22:50 #946
Shadowguard
Empire of Sin

Ez nem is volt rossz Megjelenéskor eléggé lehúzták mindenfelé, de múlt héten belefutottam belőle egy streambe és birizgálta a fantáziám. Szóval hétvégén lecsaptam rá és megvan az első végigjátszás is belőle (az össze achihoz még 13 kellene).
Röviden a játék a Mafia és az Xcom szerelemgyereke. Előbbiből hozta a hangulatot (szerintem nagyon jól), a korszakot (1920, alkoholtilalom, dobtáras Thomson, Al Capone mint játszható karakter), utóbbiból a körökre osztott harcrendszert. Annak minden hibájával együtt sajnos. A fél méterről csak 70% eséllyel találó sörétestől az ötlövéses sorozatig ami 80% esélynél nulla találat
Az egészhez a csapatmenedzselés ad némi pluszt, a felbérelhető rosszfiúknak (és lányoknak) van egy kapcsolati hálója. És ha az ellenségét foglalkoztatjuk akkor bizony nem jön hozzánk. Ha pedig egy ellenséges bandafőnök zsoldjában áll a barátja akkor bizony nem fog rálőni... Sőt, engem egyik harc után ott is hagyott miatta. Egyszer pedig a küldetésénél kapott rossz választ és azért lépett le (én meg visszatöltöttem .
De ment közben is változhatnak a viszonyok, nálam a fél csapat beleszeretett az egyik női karakterbe és onnantól kapták a morálbüntetést, ha sérült az illető. Bár ez a végére nem volt jellemző, egy ponton túl elég könnyűvé tud válni a játék. Ügyesen fejlesztett hatfős csapatom a végére 1-2 kör alatt bármilyen ellenállást felszámolt. Bár ehhez az is kell, hogy első nekifutásra legnagyobb mapon mentem, maximális ellenfélszámmal és a csapat felénél elérhetőek voltak a legerősebb talentek. Mellé vannak még kis cheese taktikák is, de azt mindenki fedezze fel magának
Minimális szinten a bandafőnökök is különböznek, mindenkinek van egy saját kis háttere, ami egyedi küldetéseket jelent, egy egyedi képesség (a feleslegestől az OP-ig) és néhány passzív bónusz is.
Sajnos bugok is vannak benne, én általában 7-8 harcból egyszer belefutottam a térképen kívülre spawnoló ellenfélbe. Szóval épületbe belépés előtt ajánlott menteni (egyébként is, a save scumming a barátunk).
Nekem első végigjátszásra, legnagyobb térképen 20 óra volt. Kisebb térképen, kihasználva bizonyos trükköket ez persze lehet kevesebb is, de maga a játék viszont élvezetes Szóval ha teljes áron nem is, de egy akcióban mindenképpen ajánlom.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24852 levél
Válasz 21.01.11. 09:37 #945
Peace
Horizon Zero Dawn:

2018-ban játszottam végig először nem sokkal a PS4 Pro vásárlása után. Már akkor szerelem volt első látásra! Teljesen beszippantott az atmoszféra, a játékmenet és Aloy is hatalmas kedvenc lett!!! Akkor egy alap 42"-os 1080p-s TV-n toltam, de már ott is leesett tőle az állam. Ezúttal a PC verzióra esett a választás legmagasabb grafikai részletességgel, 60 FPS-el és HDR-el a 65-ös Qled-n. Mondogatják, hogy nem számít a grafika, ha a játék remek. DE SZÁMÍT! Azt kell mondanom, hogy bizony számít. Egy egészen más élmény volt így. Olyan szinten szemet gyönyörködtető volt az egész, hogy rengetegszer csak álldogáltam és bámultam, rengeteg fotó is készült! Az a fajta részletesség, ami itt jelen van, az elképesztő! És nem csak látvány tekintetében, hanem a hangok is! A vegetáció az erdős részeken például. Csak megálltam és hallgattam. Nem a szobámban tehénkedtem a kanapén, hanem ott voltam 3040-ben robotállatokkal körülvéve pattanásig feszült idegekkel. Tényleg hihetetlen élmény ez a játék! Természetesen számomra a legélvezetesebb része az volt, mikor is írásos feljegyzések és hanganyag maradványok által szépen apránként összerakjuk, hogy mi is történt az emberiséggel és a bolygóval, hogy jutottunk ide. Iszonyatosan erős és drámai holo videó jelentek szemtanúi lehetünk a játék során. Két apróság van, amibe bele tudnék kötni, ha nagyon akarnék. Az emberek elleni harcon kicsit lehetne változtatni. Mert ha egy kisebb gépet 1 vagy 2 csapással kettőbe vágok, akkor ne kelljen már fél percig csépelnem egy embert, ha úgy adódik. Lehetett volna ott is valami jó kis csonkolós vagy kettészelős megoldást alkalmazni, feldobta volna rendesen a játékot! A másik pedig, hogy legalább 3 olyan jelenet van, amiben az emberünk megvárja, amíg odaérünk, elmondja a kis két sorát majd meghal. Ez annyira rossz! Filmekben is utálni szoktam, de itt is már forgattam a szemem a második és harmadik alkalomnál is. De ezeken kívül nagyon nem tudnék most hirtelen mást említeni. Első alkalommal story nehézségen vittem végig, mert rettentő béna voltam a controllerrel (meg egyébként is! ), ezúttal a hard-ot választottam. És milyen jól tettem!!! Volt, hogy vért izzadtam és ordítva anyáztam, de végül csak megérte. Sokkal nagyobb sikerélmény 10-15 perces elkeseredett harc árán földre vinni egy hatalmas dögöt és üvölteni, hogy "EZAZZZZ!!!! VÉGEEEEED VAN TE ROHADÉK, HOGY PUSZTULNÁL MEG!!!!!" Úgyhogy mindenképpen javaslom a magasabb nehézségi szintet! És efölött még van kettő magasabb beállítási lehetőség is!
Összességében azt kell mondanom, hogy még jobban élveztem ezt a végigjátszást, mint első alkalommal, pedig nem hittem, hogy ez lehetséges. Emlékeztem pár részletre természetesen, de rengeteget felejtettem az évek során. Minden sci-fi rajongónak csak ajánlani tudom! Ha csak nagyjából pont ezt hozza élményben a Forbidden West, akkor én már nagyon elégedett leszek!
3050 levél
Válasz 21.01.01. 01:39 #944
Shadowguard
Mafia Definitive Edition

Féltem ettől a játéktól, attól kezdve, hogy bejelentették. Ismertem az eredeti változatot és féltem, hogy a felújított változat nem fog felérni az eredetihez. Nos, jelentem alaptalanul.
A módosítások cirka 90%-a (szerintem) a történet előnyére történt. A fontosabb események nem változtak, viszont a karaktereket tényleg alaposabban kifejtették. A vége pedig ugyanolyan szomorú, mint 16 évvel ezelőtt, mikor először sikerült a végére érnem.

Kihívást kedvelőknek (és mazochistáknak) csakis classic fokozaton Bizonyos részeket így is könnyebbnek éreztem, mint az eredeti változatban, de lehet csak én fejlődtem azóta. De a sztori miatt mindenkinek tudom ajánlani, manapság kevés ilyen játék és ilyen történet van.

Azért vannak negatívumok is, bár a játék még ősszel jelent meg, de én most is futottam bele érdekes bugokba... Asztalra kidobás szó nélkül, érdekesen viselkedő ellenfelek és pattogó autók, de volt, hogy az átvezető után instant haltam meg. Illetve egyszer a textúrák nem akartak rendesen betöltődni, de arra egy gamerestart megoldást nyújtott (netes keresésben a Depth of field kikapcsolását javasolták). Egyik sem gamebreaking és csak emiatt kár lenne kihagyni.

Maga a történet nem hosszú, nekem classic fokozaton 14 óra volt a végigjátszás(abból majd 4 óra A verseny) és még öt az achievemenetek kimaxolása... de én már ismertem a játékot, sokszor tudtam mire számítsak.
Én maximálisan csak ajánlani tudom. Aki nem ismeri az első részt annak duplán is. Ennél rosszabb remake-et ne lássak semmiből
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3050 levél
Válasz 20.12.29. 13:31 #943
Shadowguard
Darksiders - Genesis

Újabb sorozat végigjátszása kezdődött meg, ki tudja mikor ér véget (főleg, mert nem folyamatosan haladok és nemsokára kezdek egy másikat is).
Bár megjelenés szerint az utolsó Darksiders játék, de időrendben az első. És csak nagy vonalakban kapcsolódik a fő sorozathoz. Sőt, még a TPS nézetet is lecserélték izometrikusra. Szóval igazi spin-off rész, de akitől nem idegen a platformer elemekkel kevert twin-stick shooter az élvezni fogja.

Jelen részben két lovast is irányíthatunk felváltva (vagy coopban mindkét játékos a neki szimpatikusat), az első részből ismerős War-t vagy Strife-ot. A két karakter stílusa kellően más, War az ismerős pallossal, Strife két pisztollyal osztja az áldást és a képességek is különböznek. A két karakter közötti párbeszédek tökéletesen kiemelik a különbözőséget, kapunk vicces beszólásokat és némi lore-t is a világhoz. Például megtudjuk hogyan is jöttek létre a pecsétek
A grafika hozza a kötelezőt, ha új ellenfelet kapunk akkor egy kis videó meg is mutatja közelebbről. Mondjuk nem lnne baj, ha ezt át lehetne léptetni a sokadik alkalommal, de ez a legkevesebb.

A játék indításkor ki is emeli, hogy kontroller ajánlott, de egy-két ügyességi résztől eltekintve billentyűzettel és egérrel is játszható. Bár érezhető, hogy nem erre lett tervezve. Néha a kamera is elég furcsa helyeken tud megállni és olyankor csak halvány körvonalak alapján lehet tájékozódni. De szerencsére nem zavaró.
Néhány bug azért még megjelenés után egy évvel is maradt a játékban. Néha beakadnak ellenfelek valamibe, de az egyik bossnál is beakadt valami és onnantól nem csinált semmit, csak állt egy helyben- A "legviccesebb" pedig az a fagyás volt, amibe már a TheVR is belefutott megjelenéskor (gondoltam megnézem maradt-e ki videó a pálya végén, nekik is összeomlott a játék). Érdekes, hogy másodjára már jó...

Szóval nem tökéletes játék, de érdekes színfoltja a sorozatnak és ha teljes áron nem is (bár a játék alapból csak féláras), de akcióban lehet neki adni egy esélyt. Én nem bántam meg.

Első nekifutásra 25 óra alatt értem a végére, de ebben már benne van pár pálya újrajátszása is az elszórt collectible-ök miatt és másfél óra szenvedős a játék legnehezebb platformerében (ott is hagytam). És legnehezebb fokozaton vár még egy teljes végigszaladás, az további 5-6 óra lehet. Kevésbé achi-őrülteknek tippre 12-13 óra lehet
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10593 levél
Válasz 20.12.26. 08:14 #942
MattMatthew
Meh, DLCkkel együtt 12ojró. Azokat meg már a rend kedvéért sem akarnám kihagyni, bár te is lehúztad kicsit meg steamen is eléggé rosszul festenek elégedettség szempontjából.
Még Doom, Senua meg Outer Worlds úgyis hátravan. A tavaszi leárazásig megpróbálok nem hörcsögözni!

@Ricsi1976 Most mégis mi bajod van?
“This is not going to go the way you think.”
3050 levél
Válasz 20.12.25. 19:28 #941
Shadowguard
De hiszen most is 10eur alatt van a steamen
Jajj, hát de ők nem összeesküdtek, hanem zseniális tudósok, akik mindent IS feltaláltak, miközben Istent keresték... De megnyugtatlak ennél elborultabb dolgok is vannak ebben a részben... Itt már nem is a holdon, de egyenesen a Vénuszon van a náci bázis.

Végül még cirka 3 óra kellett a hiányzó achievementekhez. Az összes sajnos nem lett meg, volt három amit csak menet közben lehet megszerezni (és itt nem lehet újrajátszani chaptert, újabb mínusz pont). Illetve van 4 (alapjáték és 1/DLC), ami a Mein Leben fokozaton való teljesítésért járna.
Tekintve, hogy mennyire stabil időnként a játék (nem az) és hogy azt is IADI nehézségen kellene teljesíteni... Kösz, de kösz nem
A hiányzó hármat talán majd egyszer még megpróbálom kiszedni, majd valami csökkentett nehézségen, csak hogy meglegyen
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1422 levél
Válasz 20.12.25. 19:22 #940
Ricsi1976
Jézusom...mit szívtál?
10593 levél
Válasz 20.12.25. 18:12 #939
MattMatthew
Ezt még nem toltam, csak az előzőt (megvárom míg 10eur alatt lesz), de pont a fekete-fehér dolognál már korábban is felmerült, hogy Hitler valótlan félelme a gonosz és összeesküvő zsidó háttérhatalmakról... na az konkrétan a játék világában ténylegesen létezik!
Tehát pont a nácik alaptalan ideológiáját tették legitimmé az egész sci-fi zsidó szállal. Ezt kicsit öngólnak éreztem egy olyan játékban aminek gyakorlatilag látszólag az a premisszája, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül öld a gonosz nácikat.
“This is not going to go the way you think.”
3050 levél
Válasz 20.12.25. 12:47 #938
Shadowguard
Wolfenstein II - The New Colossus (+The Freedom Chronicles DLC)

A sorozat folytatódik... Meg egy időre megy is pihenni, mert ez minden tekintetben sok volt már.

Blazkowicz kalandjai folytatódnak, a prológusban pontosan onnan, ahol az előző rész abbamaradt. Kapunk azért egy kis összefoglalót is a fontosabb eseményekről, mégiscsak eltelt a két játék között. Aztán ugrás az időben és kezdődhet az akció.

Ez a rész azért már elég hullámvasút minden tekintetben. Egyrészt a történetnek vannak tényleg megrázó pillanatai és rég utáltam annyira ellenfelet játékban, mint itt Frau Engelt. Pedig már az előző részben sem lopta be magát a szívembe... Máskor meg csak fogom a fejem, hogy ezt most miért? A játékban szerepel Hitler is, annál a résznél végig azt éreztem, hogy ez már nekem kínos. Ebben a formában nulla értelme volt.
Mellé kapunk még irritáló és sztereotip mellékszereplőket is, legyen teljes a kép. Az viszont tetszett, hogy bár többnyire a nácik A gonosz, de ha elolvassuk a szétszórt képeslapokat és más szövegeket azért az időnként árnyalja a képet. Az előző részben is zavart ez a fekete-fehér felosztás. A végén két társunk vitája pedig... Na az kellett.

Át lett dolgozva a perkrendszer is, személy szerint én az előző részben jobban szerettem. Hasznosabb bónuszok voltak és rövidebb ideig tartott az egészet maximumra fejleszteni. Itt pár képességnél indokolatlanul magasak a követelmények...

És most már vannak mellékküldetések is, amik során enigma kódokat feltörve (amiket a halott parancsnokok dobnak) már bejárt pályákra mehetünk vissza náci tiszteket irtani (illetve a játék vége után mást is csinálni), esetleg a tengeralattjárón kell bohóckodni. Elsőre szórakoztató volt, de a második-harmadik után már csak az achik miatt csináltam... A történethez nem sokat ad hozzá, a küldetés elején elmondják az adott tiszt miért is a sátán egyik fia (ha elmondják) és lehet akciózni. Vagy inkább osonni...

... mert a játék az előző két részhez képest legnehezebb fokozaton maga a pokol Nem véletlenül került bele ebbe a részbe a quicksave lehetősége is, szükség lesz rá. Persze, aki bátornak érzi magát az próbálkozhat a régi rendszer szerint haladni (illetve végigjátszás után elérhető a hardcore mód is), de ennyi könnyítés jár. Amikor még nem is látjuk honnan lő az ellenfél, de már meghaltunk. Rögtön.

Viszont a játékban "legalább" vannak bugok még három évvel megjelenés után is. A kedvencem, ami majdnem a végigjátszást is megakasztotta a "Could not write crash dump" nevezetű, amikor a játék simán összeomlik. Teljesen véletlenszerű, hogy éppen mitől. Ahogy az is, hogy kinek mi javítja. Nálam egy részen semmilyen save-et nem lehetett betölteni, ami egy bizonyos checkpoint és a pálya vége között készült. Minden halálnál vissza kellett tölteni a manuális mentést.

A DLC-k kicsit változtatnak a recepten, ott három különböző karaktert irányíthatunk, fejenként 3 küldetés során (főmenüből, de a tengeralattjáróról is indíthatóak), mindegyiknek saját sztorija van. Hogy milyenek arról ne beszéljünk. Cserébe rövidek. Nagyon... A három DLC kilenc küldetése összesen volt talán nyolc óra, úgy, hogy minden vackot összeszedtem és megcsináltam a challenge mapokat is. Legnehezebb fokozaton... A középső olyan szinten rövid, hogy ott még a hardcore módon is gondolkoztam az első két küldetésnél. Pedig a három közül az a legszimpatikusabb karakter.

Összességében 36 órám van a játékban, még pár achievementet össze kell szedni és néhány mellékküldetés is vár rám. Jó esetben 3-4 óra alatt végzek. De aki nem szed össze mindent IS és csak a sztorin megy végig az olyan 16-18 óra alatt végezhet. És annyi még éppen nem lesz sok Blazkowicz kalandjaiból.

Akcióban 5 EUR körül szokott lenni, annyit bőven megér a játék, még a hibái ellenére is. Viszont a DLC-k miatt a deluxe (vagy a külön season pass) már nem feltétlenül a másik ötöt...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3050 levél
Válasz 20.12.21. 02:06 #937
Shadowguard
Érdekességképpen: végigszaladtam a másik timeline-on is, érdekelt mennyi a különbség (és jobban tetszik ez a rész, mint a folytatás :S ). Hát Tekla szimpatikusabb volt, mint a nevétsemtudom gitáros néger, Wyatt maradt egy idegesítő kölyök, mint a prológusban volt, szóval jobb a Fergus timeline. Arról nem beszélve, hogy a bónusz is hasznosabb.
Egy fenékkel, úgy, hogy tudtam merre kell menni és a karakternek megvoltak a bónuszai a másik timeline miatt cirka 7,5 óra volt.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3050 levél
Válasz 20.12.17. 01:55 #936
Shadowguard
Immortals - Fenyx Rising

Nem értem én a ubisoftot... Ezt a játékot így, ilyen (akár csak a házon belüli) konkurencia mellett piacra dobni az év öngólja volt. Ráadásul a három nagy ubi megjelenés közül ez kapta a legkisebb hírverést is, pedig (szerintem) magasan ez a legjobb. A kiadót nézve az elmúlt évekből is kiemelkedik, számomra az év abszolút meglepetése. Mondom ezt úgy, hogy először én is csak érdeklődve néztem, hogy mi ez a játék. És miért tudtak egyesek annyira rákapni. Nos, 50+ óra után megvan a válasz

Az alapsztori egyszerű: Typhon (az ügyeletes főgonosz) kiszabadul, az isteneket erejét elveszi, a hősöket legyőzi, az embereket kővé változtatja. Csak mi ússzuk meg valamiért az egészet. Némi bolyongás után a prológusban megszerezzük Daidalos szárnyait, Atalanta fejszéjét, Herkules csuklóvédőjét és még Zeusz villámából is egy szikrányit (görög mitológiát ismerők komoly előnyben), szóval csak ilyen mindennapi kacatokat. A feladat pedig egyszerű, összeszedni az isteneket, visszaszerezni az erejüket és ha már belejöttünk lecsapni Typhont is. Ami az egészet megfűszerezi az a humor. Kezdve azzal, hogy a történetet éppen Prométheusz meséli el Zeusznak, aki nem rest mindent IS kommentálni. És egyébként is egy ritka nagy suttyó. Nem csak a főszál alatt beszélnek, de fejtörőknél is. Szóval érdemes odafigyelni minden beszélgetésre, néha teljesen váratlanul tudnak benyögni valami vicceset.

A játékmenet alapvetően nem bonyolult, kapunk egy több részre osztott térképet, ládákkal, fejtörőkkel, vaultokkal (amolyan logikai dungeon) és persze ellenfelekkel, és egy központi hubbal ahol az istenek gyülekeznek idővel és mi is fejleszthetjük magunkat aztán lehet kalandozni. Ami az egészet élvezetessé teszi (a humoron túl persze), hogy legtöbbször a ládákhoz is tartozik egy külön kis fejtörő. És sosincs két ugyanolyan, én még a végén is futottam bele olyanba, amin igencsak el kellett gondolkoznom (viszont segítséget csak kétszer kellett keresnem a neten). Viszont volt olyan vault, aminél (igaz pár próbálkozás után), de sikerült a fél pályát kikerülnöm. Megvan a varázsa a játéknak, csak el kell jutni az első istenig

A harcok nem túl nehezek hard fokozaton sem, de igazából nem is az a lényeg benne. Persze van egy-két kivétel, azoknál szól is a játék, de türelmesen és óvatosan (főleg türelmesen) minden megoldható. Legfeljebb 20 percig tart

A grafika kicsit rajzfilmes, de pont illik az egész hangulatához. A lebénított ellenfelek feje fölé igenis kellenek a csillagok ebben a játékban A zene is hozza a kötelezőt, de én jobban szerettem a két narrátort hallgatni.

Az egyetlen kis hibának az utolsó területet hoznám fel, ott bejön a fejtörőkbe és a játékmenetbe egy plusz mechanika a hideg személyében, ami inkább csak feleslegesen bosszantóvá teszi a dolgot. Azt tudtam volna mellőzni. Plusz sikerült rossz oldalon indulnom és megkavarnom az egész történetet ezzel a kis bakival, de utóbbi inkább az én hibám. Viszont egyetlen bugba sem futottam bele, nem voltak fagyások sem, szóval kifejezetten stabil a játék. Igaz mire elkezdtem már egy patch kijött hozzá, de ha azt nézem, hogy más játékok megjelenés után fél évvel is milyen állapotban vannak...

Szóval én maximálisan csak ajánlani tudom a játékot, nem tudom mikor szórakoztam ilyen jót utoljára. Az ünnepekre tökéletes szórakozás és a harácsonyi vígjátékokkal ellentétben ezen tényleg lehet nevetni is.

Nálam a vége 53 óra lett, 100%, minden achievement kész (a végén kicsit csaltam, a mountok egy részéhez és pár elkószált ládához netes segítség kellett). Aki csak a sztorin szalad végig és nem foglalkozik a nem kötelező részekkel az kb. a fele alatt végezhet. És kimarad egy csomó vicces beszólásból.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1422 levél
Válasz 20.12.09. 09:39 #935
Ricsi1976
Ja, azzal tényleg nem játszottam. Mégse, visszavon!
24852 levél
Válasz 20.12.09. 09:23 #934
Peace
Youngblood-ról van szó.
5445 levél
Válasz 20.12.09. 09:00 #933
Skorpio90
Szerintem gyomorforgatóan undorító játék. Nem tudnám pontosan megmondani, miért taszított annyira, mert százszor véresebb dolgokat is láttam már játékban.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
1422 levél
Válasz 20.12.09. 08:38 #932
Ricsi1976
Pedig jó játékok, megfelelően nehéz is és nagyon jó történet / megvalósítás. Nem tudom milyen cikkeket és hol olvastál.
24852 levél
Válasz 20.12.09. 08:08 #931
Peace
Én azt nem mertem bevállalni, annyira lehúzta minden és mindenki.
3050 levél
Válasz 20.12.09. 07:18 #930
Shadowguard
"Demot" abból is néztem, talán New York (?) elejéig jutottam, aztán átnyergeltem másra.
De azt nem fogom 100%-osra csinálni... Mein Leben fokozat... Meg amit a paci himbál... Szeretem a kihívásokat, de az DS-t táncszőnyeggel kategória már nálam.

De még a Youngblood is vár rám, annak az elejét néztem streamen, az is beteg egy cucc Még ha maga a játék olyan is lett, amilyen...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24852 levél
Válasz 20.12.09. 06:04 #929
Peace
The New Colossus lesz hatalmas!!! Ott szakadtam sokszor az átvezetőkön!
3050 levél
Válasz 20.12.08. 23:12 #928
Shadowguard
Wolfenstein - The New Order

A Valhalla után kellett valami pihentető játék, plusz még tavasszal terveztem a sorozat végigjátszását, adta magát. Még a megjelenés környékén, "demo" változatban volt hozzá szerencsém, de jó volt újrázni. És legalább az achievementeket is megcsináltam, még egy tökéletes játék.
Hat, majdnem hét éves játékhoz képest nem öregedett rosszul, szerintem még mai szemmel is jól néz ki. És nincs is túlbonyolítva, van pár collectible, egy minimális perk-rendszer és egy egész német birodalom, amit meg kell dönteni. Néha kell egy ilyen is a sok 100+ órás open world mellé.
Ahhoz képest a történetnek vannak jó részei, még ha (érthető módon) kicsit fekete-fehérek is a karakterek. A vége pedig még úgy is epikus, hogy pontosan lehet tudni, hogy már van folytatás. Én csak ajánlani tudom, akinek eddig esetleg kimaradt az a harácsonyi akciók idején 3-4 EUR körül be tudja szerezni
Nálam 16,5 óra volt a vége, ebben benne van két küldetés újrázása és némi kényszeres visszatöltögetés a perkek miatt. És kicsit csaltam is, mert a játék felétől guide alapján mentem a collectible-ök után
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24852 levél
Válasz 20.12.06. 19:15 #927
Peace
Nem hallottam róla, de bármi megtörténhet.
3918 levél
Válasz 20.12.06. 19:08 #926
Raistlin666
Nem akarják ezt véletlenül PS5-re kihozni egy új VR verzióval együtt? Az úgy nekem akár system seller is lehetne...
24852 levél
Válasz 20.12.06. 11:54 #925
Peace
Half-Life: Alyx

EGYSZERŰEN EGÉSZEN ELKÉPESZTŐ volt ez a játék!!! Én még mindig nem hiszem el, hogy röpke pár évtized alatt idáig jutottunk! Nincs 30 éve, hogy még a "Wizard of Wor"-t toltuk a magnókazettás C64-en, erre itt tartunk! Felveszed a sisakot és megszűnik a külvilág. Ott vagy, jelen vagy és csak ámulsz! Amit sajnáltam, hogy viszonylag kevés volt az adrenalin dús akció. Amikor a nagy dög bogarak rohamoztak és közben a katonák még lőttek is rám, az valami egészen frenetikus volt! Volt, hogy annyira remegett a kezem az akció hevében, hogy a sörétes megtöltése közben elejtettem a lőszert! Egyszerűen félelmetesen jó a fegyverkezelés! Az, hogy két kézzel, te nyitod ki, tárazol be, töltöd csőre....és a fegyverfejlesztések pluszba, amikkel tuningolni lehet őket! WOW! Igazából tipikusan az a játék, amit nem lehet szavakkal leírni, mert nem jössz rá, amíg fel nem húzod a szemüveget és nem éled át saját magad. Rettegtem, mosolyogtam, ámultam. Minden kétséget kizáróan az eddigi legkülönlegesebb játékélményem volt!
A technológia már nem jár gyerekcipőben, de azért bőven van hova fejlődni! A jelenleginél 4-5-ször nagyobb felbontást is elviselnének ezek a szemüvegek, mert még mindig bőven látszódik, hogy pixeles, de mindezek ellenére így is lehengerlő a látvány. Meg mondjuk videókártya legyen a foglalatán, ami képes lenne akkora felbontást 90 FPS-el megmozgatni!
Ha van rá lehetőségetek, játsszátok végig! A HL rajongók mindenképp!!!
3050 levél
Válasz 20.12.05. 12:42 #924
Shadowguard
Assassin's Creed - Valhalla

Az előző részt már kétszer hagytam félbe, túl nagy, túl üres és monoton a világ. Pedig a görög mitológia és a világ még érdekel is, a vikingekről és a skandináv mondavilágról ellenben alig tudok valamit. Kb. ami a mainstreamba átszivárgott.
Szóval elég nagy hátrányból indult a játék, de annyira áradozott mindenki és sikerült kifognom belőle néhány érdekesebb streamet, szóval mégis belevágtam. És így 125 óra után azt kell mondjam nem bántam meg, még ha voltak is kisebb-nagyobb ellenérzéseim.
A hosszúra nyúlt (nekem az volt kilenc óra, de én mindent összeszedtem a kezdő területen) és nem túl érdekes északi tutorial után áthajózunk végre Angliába és kinyílik a világ, szépen jönnek a lehetőségek. Bővíthetjük a települést, raidelhetünk kolostorokat, a megfelelő épület megépítése után vadászhatunk templomosokra.. izé... kultistákra... vagyis... Na szóval itt is megvan a kiirtandó gonosz rend is. Ami nekem kicsit csalódás volt, ez mondjuk jobban tetszett az előző részben. Az egész Angliát behálózó rend második embere egy piaci zenész? Ahha, mesélj még játék

Az újítások részeként a területekről száműzve lettek a kérdőjelek, helyette háromféle pötty van, ami lehet wealth (nyersanyag vagy valamilyen egyéb loot), mystery (többnyire küldetések, legendás állatok, hasonlók) és Artifact (visszatért a Black Flag-es papírkergetés is, haljon). Aki maximalista annak úgyis végig kell mennie mindegyiken (jelen), de akit nem érdekel annyira az tud némi időt spórolni. Annyi bajom azért van ezzel a rendszerrel, hogy néhány pötty sztorihoz kötött...

A fő történetszál egyébként meglepően érdekesre sikerült, hosszú idő óta az első AC ahol a történet is érdekelt. Azért azt nem mondom, hogy az egész történet, azért voltak olyan részek, ahol már az arcomat kapartam és egy-két helyen a párbeszédet is elugrattam, mert szabadulni akartam még a szereplők közeléből is.
Mellé kapunk egy elég hosszú, mitológiai mellékszálat is, ami egyrészt érdekelt, másrészt Asgardnál idegesítőbb területet nehezen tudok elképzelni. Meg nem is szeretnék. Kicsit nehezen tudtam összerakni, hogy az a rész mi is volt, ezen a Jotunheimben játszódó folytatós sem segített, de azt hiszem a végére egész jól sikerült kibogoznom a szálakat. Persze maradtak homályos foltok (hajjaj), de ezt tippre majd a két DLC megpróbálja megmagyarázni. Én erősen reménykedek benne.

A grafika a szokásos ubisoft. Többnyire gyönyörű, főleg madártávlatból ( ), de azért bele lehet futni érdekes grafikai bugokba. És ha már bugok... Én aránylag szerencsésen megúsztam, mindössze a kezdésnél veszett el közel egy órányi játékom, de az teljesen. Azon felül talán 5-6 összeomlás volt és még néhány kincses térkép, ahol a kincs nincs a helyén. Az olyan apróságokat most ne emlegessük mikor a karakter derékig a padlóban jár, vagy lovaglás közben megmagyarázhatatlan módon meghal a karakter. Amikor beakad és csak a reload segít az komolyabb probléma. De neten és streamet nézve sikerült azért látnom komoly gamebreaking bugokat, nem mozduló NPC-ket is. Szóval azért nem árt még pár patch a játéknak.

Még két változtatást emelnék ki:
1. A drón madár mondhatni teljesen használhatatlan. Az előző két részben ellenfeleket tagelt, ládákat jelölt, pontosan megtalált dolgokat, most jó esetben megmutatja a hozzávetőleges területet, ahová menni kell. Az egyetlen haszna, hogy a szétszórt opálokat is be tudja jelölni, másra nem is használtam.
2. Az Odyssey-vel szemben itt nincs kétezer fegyver (ez a mennyiség az Originsre is állt), amiből 200 legendás és még ezer páncél. Fix helyeken, többnyire ládákban, esetleg ellenfeleknél vagy küldetések után kapunk felszerelést, cserébe a fejlesztés is sokkal egyszerűbb. Ez egyrészt annyiból jobb, hogy úgyis mindenki azt a pár darabot használja, aki tetszik neki, másrészt 11 páncélszett? Most komolyan? És abból egyet csak a játék legvégére lehet összeszedni? Szóval kicsit kevés a felszerelés, nah...

Mindent összevetve én élveztem, mint az elején is írtam 125 órát sikerült eltöltenem a játékkal, közel 100% lett a vége (hülye horgászat). És hála az új rendszernek még (többnyire) a farmolás sem volt unalmas. Aki csak a főszálon szalad végig érzésre olyan 50-60 óra alatt is a végére érhet. Párbeszédeket átpörgetve talán még hamarabb is. Én mindenesetre élveztem, várom a sztori folytatását.

Peace: Direkt nem olvastam el előre te mit írtál, de utólag úgy látom nagyrészt egyezünk
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24852 levél
Válasz 20.12.05. 10:15 #923
Peace
Spider-Man: Miles Morales

IMÁDTAM!!! Aki végigjátszotta a 2018-as játékot, az pontosan tudja miről beszélek és tisztában van vele, hogy mit ad a játékmenet. A látvány elképesztő és mindezt VÉGRE 60 FPS-el!!! Könnyfakasztóan csodálatos ezt látni! A történet nekem bejött, a szereplők is mind a szívemhez nőttek. Az új controller funkciói félelmetesen jók! Mintha minden egyes millimétere külön életet élne és különböző vibrációs hatást lenne képes kivitelezni. Az adaptív ravaszokat nyomkodni is remek! Nem bántam meg, hogy ezt választottam első PS5-ös játéknak. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
24852 levél
Válasz 20.12.04. 11:13 #922
Peace
Assassin's Creed: Valhalla

Mivel az Odyssey-től megcsömörlöttem 20-25 óra után és jó pár hónapot kellett pihentetnem, hogy egyáltalán erőt vegyek magamon és befejezzem, így kicsit ódzkodtam az új résztől. Viszont annyira áradoztak róla a tesztelők és a viking téma is teljesen elvarázsolt, így mégiscsak belevágtam a kalandba. Nagyon jól jött természetesen a Uplay+ előfizetés is, mert így azért mégiscsak más, mindössze 15 dollárért.
Ha valaki nézett előzeteseket és gameplay videókat, akkor nem fogja sok meglepetés érni. Szokásos grafika. Néhol kimondottan gyönyörű és elkápráztat a HDR varázsa, viszont közelről meg sokszor elszomorítóan gyenge minőségű textúrák köszönnek vissza a képernyőről. Maradjunk annyiban, hogy azért az összkép pofás, de rendesen ráférne a frencsájzra egy új engine!
A játékmenet hagy némi kívánnivalót maga után és akadtak bugok is elvétve, de összességében nem volt olyan tragikus. A 4-5 csontra fagyás azért nem esett jól, de túléltem. Viszont ami régen jó volt, az most is remekül működik és akad néhány apróbb újítás is. Ami hatalmas előrelépés, az a történetvezetés és a rohadt kérdőjelek kivétele a játékból!!! Odyssey-nál ott sokalltam be, mikor már a 86. halál unalmas kérdőjelnél jártam és a 40. klisés és arckaparós mellékküldetéssel vesződtem. Itt szerencsére nincs ilyen! Akadnak world event-ek, de változatosak és sokszor viccesek is! A story az abszolút lebilincselő és összerakott. Nem kell szórakozni és fölöslegesen kalandozni, végig lehet haladni a történettel, ami igazán dicséretes!!!
Ami egy csöppet csalódás, az a vége. Olyannyira nem fogtam fel, hogy már túl vagyok a befejezésen, hogy youtube videóban kellett megnéznem már két napja túl vagyok a végén. Értem én, hogy hagyni kell valamit a fizetős DLC-kre is, de még mindig olyan hihetetlen, hogy így konkrétan ez volt a tényleges befejezés. Nagyjából 56 óra volt szinte farmolás mentesen, ami szerintem teljesen baráti és még pont nem kezdtem ráunni.
Ha vonz a viking éra és bejött az Origins és az Odyssey, akkor mindenképpen érdemes adni neki egy esélyt. 15 dolcsi igazán nem sok érte.
1460 levél
Válasz 20.12.02. 01:38 #921
Baracklekvár
ICBM

A Defcon nagyon méltó örököse. Számos elem meg van benne, amit abból nagyon hiányoltam - kutatás, gyártás főképp. A zene nagyon helyén van. Minden néppel és minden hadihelyzetben másképp kell játszani kicsit. Európa? Légvédelem és középhatótávú rakéták főképp. USA? Légierő és lopakodó atombombázók...

Gondoltam én... De hát függ attól, hogy hány ellenség van és azok hol helyezkednek el. Mert hát a B2-esek hiába sötétítették el az eget Moszkva felett, hiszen orosz barátaink az összes és oroszosan rengeteg légvédelmüket ha épp ott koncentrálják, akkor bizony leszüretelnek minket, bármennyire is lábujjhegyen lopakodok. Ez nagy tanulság a későbbiekre.

2 résztvevős csatában, vagyis egy-egy ellen a játékos győzni tud, a legnehezebb fokozaton is. S nem azért gondolom ezt, mert annyira jól játszom, hanem mert ez a tapasztalat. Jobb az ember, mint az AI, szerintem.

Jó példa erre, hogy USA-t irányítva egy erős flottával gyorsan elzártam Gibraltárt és a Közel-kelet flottája szinte hajónként morzsolódott fel ott. Jöttek volna szépen a rakétahordozók lubickolni, de hát egyesével jöttek és egyenest a vesztükbe. Nekem alig került valamibe ez, az ellenség viszont jelentős gyártókapacitását vesztegette el a semmire. Az AI hajlamos gyerekes lenni ilyen esetekben.

No de hát nem csak 2 résztvevős lehet egy világ. A 4 résztvevős világvégék bizony már nagyon véleményesek. Általában én jövök ki a legjobban a dologból, de nekem személyesen is fáj, ahogy látom a saját területemen a gombafelhőket. Nem vigasztal, hogy míg az ellenségek elveszítették a lakosságuk 70 százalékát, én pedig csak 40-et. Ez olyan pirruszi győzelem nekem, ami valójában nagyon vereség.

Van azonban valódi csoda is. A legutóbb játszott, 4 résztvevős világégésben sikerült elérnem, hogy 1 (egy) darab rakéta csapódott csak be saját városra. (Hadi infrastruktúra kapott még mellé egy-két mélyütést, de semmi komoly.) Ez számomra a fényes győzelem kategória. Egyébként is győztem a játék pontszámítása szerint, de nem érdekelnek a pontok; a legnagyobb győzelem, hogy megmentem a népem.

De persze a legjobb védekezés a támadás, meg a hatalmas szerencse. A másik három birodalom eleget pusztította egymást e csatában, hogy a maradékot, amit rámlőttek, pont le tudta szedni a védelem. De ehhez az is kellett, hogy a játék jelentős részéban a domináns erőforrást a védelemre fordítsam - így aztán mikor kitört a hacacáré, nukleáris arzenálom kb. nem volt, de nem kaptak el letolt gatyával. Később pedig a minimális nukleáris arzenálommal bele-belemartam annyira a dühös szomszédokba, hogy az atomsilók, repterek és főképp nagy nehezen a legnagyobb városok (és ezzel az ipari kapacitás) elvesztek nekik. Így egyre könnyebb volt tartani az ernyőt az ország felett, egyre kevesebb plutónium hullott az égből.

De persze ehhez ezúttal is kellett az AI ostobasága is. Amint legyártottak egy atommadarat, máris küldték rám (főképp a korábbi szövetséges oroszok). Ami jó stratégia lett volna részükről, ha elég gyorsan tudják kilőni őket egymás után. De túl kevés silójuk volt, egyszerűen a lég(tér)védelem lépést tudott tartani a beérkező madarakkal. Melyek nem voltak MIRV fejekkel ellátva. De ez persze legyen a többiek baja. Megdöbbentően korán ugrottak egymásnak és nekem - amikor még senkinek nem volt mindent és egymást eldöntő arzenálja, a kikutatható technológiák legsúlyosabbik része még nem állt a rendelkezésükre.

A csaták egész váltakozó intenzitásúak. Amely háborúk 4 virtuális játékóra után törnek ki, mikor már a legtöbb játékos MIRV fejekkel és roskadozó atomsilókkal rendelkezik, akkor pillanatok alatt pusztul el a világ. De ez a legutóbbi szimuláció, na ez remek volt. Annyira korán tört ki a háború, hogy annyira kevés volt a komoly fegyverzet, hogy - képletesen szólva - meg kellett beszélni, hogy mit hova lőjük, és ellőjük-e. És még az egyik AI viselkedésén is talán ezt az óvatos tartalékolós, kivárós hozzáállást láttam.

Biztos vagyok benne, hogy lesz-van olyan játékos, aki tökéletesen az én játékstílusommal ellentétesen játszik. Ott és akkor támad, ahol én védekezek és fordítva. És lehet, hogy neki van igaza. Vagy lehet, hogy csak így akar tenni, és a hadihelyzetnek megfelelően majd a teljesen más habitusú játékosnak is gumigerinccel kell alkalmazkodnia.

Biztos vagyok benne, hogy van még hova fejlődnie a játéknak. Zavar, hogy nem lehet párhuzamosan több dolgot gyártani, hanem mindig csak egyetlen egy dolgot, teljes erőbedobással. Pedig nekem jó lenne, ha a háttérben folyamatosan gyárthatnék például vadászgépeket vagy atombombákat, hogy mindig legyen készleten, s ne kelljen ezt ennyire mikromenedzselni. Hiányolom a fix, permanens szövetséget - most minden szövetség a leggyalázatosabban robban szét nagyjából az első és a negyedik puskalövés között. Lehetne több zene. El tudnék képzelni építhető atombumbereket a városokba - további taktikázást-stratégiát adva a játékosok kezébe. Lehetnének olyan partmenti rakétaállások, melyek hajók ellen alkalmasak. Még több (nem elég polkorrekt) térkép, ahol egy-egy nép nem egy általános kontinens(rész), hanem ténylegesen is egy-egy ország.

Nem kétlem, hogy ezek közül majd lesz, ami a játék része lesz - ha másképp nem, hát a mod támogatásnak köszönhetően.

Az eddig kevéske patch elsősorban finomhangolást és hibajavítást tartalmaz. Nekem nem volt eddig crash vagy egyéb bosszantó hiba, ilyen tekintetben tehát a játék teljesen játszható és élvezhető - azonban emiatt nem is bővült tartalommal a patchek során...

Szóval, nem tökéletes és remélhetőleg nem teljes a játék, nyilván. De összességében, akinek valaha tetszett a Defcon, az már ebben jelen állapotában is megtalálja a szórakozást.
3050 levél
Válasz 20.11.14. 16:13 #920
Shadowguard
Watch Dogs 2

A Legion kapcsán, egy reward miatt telepítettem fel, aztán gondoltam akár végig is mehetnék rajta. Azt kell mondjam haragszok az Ubisoftra.
Szóval a WD2-t már próbáltam "demo"-ként, az egyetlen ami megmaradt, hogy rövid idő alatt az idegeimre mentek a szereplők. Na ez azóta nem változott. A főszereplő kibírhatatlan és rémesen túl van tolva. Amikor az egyik csapattagot elveszítjük akkor is azt éreztem, hogy egy ZS-kategóriás színész játszik drámát...
Viszont maga a történet tényleg érdekes és megérdemelte volna, hogy az egészet ne tegyék tönkre a körítéssel. Van itt minden, vallási szekta gyülejezet, adatbiztonság, zsarolás, LifeScore-rendszer (értsd: kit védjen meg az önvezető autó). Utalás szintjén a gyerekeket profilozó okosjátékok például. Csak közben beesnek olyan küldetések is, mint ahol egy pornósztárt kell elfenekelni és videóra venni Vagy csak megszólal az egyik csapattag.
Szóval a történet és körítés elég felemás.

De a játékmenet is. Értem én, hogy a főhős egy hacker, de néha hamarabb hal meg, mint hogy észrevenném az ellenfelet. Cserébe egy tár az AR-ből, fejbe (!) nem mindenkit állít meg De szerencsére ez sem számít különösen, mert semmi következménye nincs az elhalálozásnak sem. Elég hamar ráálltam arra, hogy ha valami ellenséges területen van berohanok felvenni és mikor megölnek folytathatom tovább. Sokkal egyszerűbb így, mint leállni harcolni. Azzal elég olyankor szenvedni mikor a küldetés megköveteli.
De legalább van rengeteg mellékes tevékenység is... Itt is kérdés, hogy némelyik minek... Motor és drónverseny, vitorlázás (na az pokoli), Über (helyi nevén Driver SF) és érdekes pontokat is fényképezhetünk. Vagy kereshetünk elszórt pénzes zsákokat, ruhákat, festéseket (kocsira, fegyverre, drónra), kutatási pontokat és kulcsadatokat (a komoylabb képességekhez). Ezekből az utóbbi kettőnek még némi értelme is van. Bár a fejlesztések 80-90%-a is... Meh...
De aki szeret mindent összeszedni (vagy csak kényszeresen muszáj neki) az egy darabig el tud vele szórakozni. Nekem 39 óra lett a vége, de én mindent megcsináltam és szinte mindent összeszedtem. Még ha néha kapartam is az arcomat. A sztori miatt esetleg megéri egyszer végigszaladni rajta, mert a folytatásra érzésem szerint köröket ver. De hogy rengeteg bosszantó hibája van az sajnos tagadhatatlan...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
29642 levél
Válasz 20.11.12. 11:50 #919
Germinator
Ez kissé lejárt lemez, de az első DLC megjelenése kapcsán újra elővettem a Doom Eternalt, amit kb. 1 évvel ezelőtt játszottam ki. Ez úgy nézett ki, hogy elkezdtem a DLC-t, ami úgy indul, hogy maximálisan fel van fejlesztve az összes fegyver és képeszség, szóval in medias res bele a lecsóba - ez azt eredményezte, hogy 1 év kihagyás után nagyjából 2 percig, ha túl tudtam élni Megalázott a játék, mert teljesen kiestem a ritmusából, úgyhogy úgy döntöttem, újra kitolom az alapjátékot - ami szintén megalázott De ott van egy tanulási folyamat az elejétől kezdve, úgyhogy most ezzel tengetem a hétköznapjait (meg persze Overwatch).

És úgy emlékszem, itt a fórumon nem sokan rajongtak érte, de minél többet játszom vele és minél több videót nézek róla a játék nagymestereitől, annál biztosabb vagyok benne, hogy ez az egyik legizgalmasabb FPS az utóbbi évekből az egyik legizgalmasabb harcrendszerrel és játékélménnyel. Iszonyatosan megver, főleg a legnehezebb fokozatokon, de ezen keresztül tanít, és nagyon jól. Emellé kurva jól is néz ki, jó a játékmenet tempója, nagyon jók a fegyverek, a képeszségek, a kiegészítők, az egész csak egyre jobb lesz, ahogy tanulom. Aztán egy nap jöhet a DLC...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
7015 levél
Válasz 20.11.11. 22:38 #918
GustyX
Ratchet and Clank - ahogy befejeztem először, szinte rögtön neki is kezdtem a challenge módnak és azt most fejeztem be. Sajnos nem hard fokozaton, hanem normalon, de még így is élveztem. Igaz, most minden videót skippeltem, így gyorsabb kör volt (meg azért is, mert a főellenfél után jöttem rá arra, hogyan lehet több fejlesztést egyszerre feloldani adott fegyverben, eddig ugyanis csak 2-sével csináltam). És amit akartam, az meglett: minden fegyver maxra fejlesztve és megszerezve a maximum élet. Kár, hogy ennek semmi értelme nincs. Viszont lett egy nagyon ritka trófeám, ami 4.3%-nak van meg.
Az "egyszer végigtolós" játékok között nálam abszolút király ez a játék!!! Mindent egybevéve viszont csak kb. "All time Top10" vége felé lenne, mivel semmi extra, semmi plusz nincs benne.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11272 levél
Válasz 20.11.09. 09:20 #917
VodevilX
Aim assist?

Én csak az FPS-t nem erőltetem, első élményem egyike volt X360 coop Left 4 Dead 2, azt sem tudtam mi történik na meg hogy vajon mi értelme az egésznek ha így kell játszani
Bár pont nemrég játszottunk Cod MW3at haverom fiával, pár kör bemelegedés kellett utána azért beálltam valami középszintre ami után már vígan ledaráltunk pár wave-et!

De TPS-en.. nem sokat gondolkoznék, teljesen más játékmenet általában fedezék + eleve jobban előre látsz és tudsz készülni dolgokra. Szóval ahol van, assist-al szerintem teljesen vállalható a dolog, főleg ha még az erőssége is állítható mint egy GTA-ban

Mass Effect pl pont jó példa, PC-n nincs rá controller support és én pl nagyon hiányoltam, viszont nem nem minden áron mert biztos nem állok neki külső progikkal vacakolni, max ha valami moddal ingame megoldható, ami elég ritka azért.
De most pont amiatt tök izgi a remaster mert így végre lesz, plusz végre a dlc-k is belekerülnek
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
24852 levél
Válasz 20.11.09. 08:27 #916
Peace
Nekem hála az égnek jól megy és élvezem controllerrel. Talán UC 1 vagy 2 volt az, ahol tényleg anyáztam rendesen, ott nagyon fo* módon volt megoldva a lövölde része. De minden más FPS és TPS eddig kimondottan élvezetes volt.
2201 levél
Válasz 20.11.09. 00:30 #915
jawsika
Ezeket (Andromédát sehogy) én PC-n toltam. Ott teljesen más. A kontroller meg az egér+bill. másra jók. Egy konzolra készült címet bűn szerintem (szerintem!) lövöldözésre használni, mert a prókon kívül a legtöbb embert inkább frusztrálja, hogy mennyire nem megy neki, mikor PC-n simán leszedné az ellent. Ugyanakkor egy TPS meleee gamenek (Witcher3, GoW, Spider-man, stb) a kontroller egy jóval magasabb szintű gamet tesz lehetővé, sokkal kezesebb és kényelmesebb, mintha az ember kezének a meghosszabbítása lenne.

Nekem legalábbis.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
4834 levél
Válasz 20.11.09. 00:17 #914
subject17
Attól még vannak játékok, ahol jól implementálják. Pl. ha jól emlékszem, a klasszik Mass Effect 2-3 esetében semmi bajom nem volt, az Andromeda meg totál elrontotta ezt (csak hogy egy kiadón és sorozaton belüli eltérést mondjak).
2201 levél
Válasz 20.11.08. 23:10 #913
jawsika
Az konzolokon mindig fos. Unchartedben is az volt a fos, ha lőni kellett. A bolyongást, meg a felfedezést, a mászkálást szerettem, de kontrollerrel lőni... nem az én világom.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
12822 levél
Válasz 20.11.08. 22:15 #912
Gobiakos
Feleségemmel most értünk a végére az A way out-nak. Mindkettőnk tetszését elnyerte, több ilyen kellene...
A shooter része mondjuk nagyon nem sikerült jól (értsd: egy sz@rhatár lett), de a többi igen tetszetős volt.
"You don't wanna be my enemy I promise you!" (Limp Bizkit - Get a life)
24852 levél
Válasz 20.11.07. 08:36 #911
Peace
Na végeztem a 2 DLC-vel is. A Foundation egész jó volt!!! Az Alan Wake-es annyira nem tudott levenni a lábamról. Lehet azért, mert szinte semmire nem emlékszem abból a játékból. Ha friss lett volna az az élmény, akkor lehet nagyobbat üt. De ez a tipikusan mindent intézzünk el fénnyel és tegyünk egy kört a pályán aztán csókolom nem volt akkora eresztés szerintem. Ettől függetlenül ez egész játék együttvéve hatalmas meglepetés és nagyon örülök, hogy adtam neki egy második esélyt! Piszkosul élveztem!!! Attól függetlenül, hogy csak technikai tesztnek indult, de teljesen levett a lábamról a RT és a DLSS is!!! Ha ez ugyanilyen gyönyörűen fog működni CP2077-ben és az összes többi támogatott játékban is, akkor ez egy félelmetesen jó kis fícsör!
3050 levél
Válasz 20.11.06. 00:41 #910
Shadowguard
Watch Dogs - Legion

A Ubisoft azért csak fejlődik, még ha kis lépésekben is. A WD sorozat sosem volt a szívem csücske, az első rész több dolog miatt is csalódás volt, a másodikból arra emlékszek, hogy a főszereplők bármelyikét meg tudtam volna fojtani és az első bejelentés idején a Legion is csak egy fáradt legyintést kapott tőlem.
Aztán menet közben valami megváltozott és elkezdett érdekelni ez a rész. Végül megkockáztattam az előrendelést és csütörtökön belevetettem magam. És most cirka 47 órával később azt kell mondjam nem bántam meg
Egy idő után azt is sikerült elérnie, hogy egy ponton túl érdekelni kezdett a történet, ami Ubisoft játéknál már rég fordult elő. Nagy dologra nem kell számítani, a legtöbb csavar is előre kiszámítható, bár a végén meglepődtem. Én másra számítottam a főellenfél kapcsán.

És bár nem tökéletesen, de tényleg betartotta az ígéretét a Ubisoft, egész Londont be lehet szervezni a csapatunkba*. Persze ha az ember elég sokat játszik vele egy idő után ismétlődnek a modellek és a random (?) generálás tud vicces kinézeteket teremteni, de többnyire jól működik. És ha sikerül kifogni egy szimpatikusan kinéző karaktert, akinek normális skillset is jutott akkor többnyire azzal fogunk menni és hozzá lehet nőni. És elég szomorú mikor a játék egy-egy húzása miatt elveszítjük. Már ha be van kapcsolva a permadeath... De tekintve, hogy annyira nem nehéz a játék én ajánlom a használatát. Kell egy kis izgalom. Csak számoljunk a veszteségekkel és legyen mindig elég tartalék ember.
*Annyi megkötés van, hogy összesen 45 csapattag lehet, felvett és jelölt közösen DE ebbe nem számítanak bele a DLC/ajándék karakterek.

A legtöbb feladat többféleképpen megoldható, én nagyon sokáig úgy haladtam, hogy nem öltem meg senkit. Csapdák, takedown, végső esetben kábítópisztoly. A végére párszor átmentem mészárlásba, de ezt is meg lehet oldani trükkösen, drónokkal, két sarok távolságból.
A grafikával szerintem nincs gond, a célnak tökéletesen megfelel, mediumra kapcsolt raytracing mellett egész tetszetős. De grafikai kérdésekben nem én vagyok a mérvadó
Bugokból is egy komolyabbat találtam a végén, illetve volt talán három összeomlás, de mindegyik jellemzően 5-6 óra játék után.
Teljes áron nem feltétlenül ajánlom, mert ha az ember nem olyan alapos mint én akkor az a 47 óra olyan 20 körül lehet, de szerintem a sorozat eddigi legjobb darabja. Akcióban vétek lenne kihagyni, ha valakit egyébként érdekel a téma
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
11272 levél
Válasz 20.11.05. 07:26 #909
VodevilX
Az úgy volt, hogy véletlenül odaírták a PC-t de aztán gyorsan rájöttek, hogy előbb akkor is a konzolokat kell eladni és leszedték a megjegyzést, emberi hiba.. mert teljesen megszokott véletlenül odaírni valamire hogy also on PC amire abszolút semmilyen körülmények közt sem tervezik kiadni

https://www.theverge.com/2020/9/17/21444039/ps5-playstation-5-final-fantasy-xvi-demons-souls-pc-announcement
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3050 levél
Válasz 20.11.05. 07:02 #908
Shadowguard
Úgy legyen A Nioh 2nél is arról volt szó, hogy egy évig lesz exkluzív, de lassan letelik az az év, elkezdhetnék csepegtetni az infókat róla...
Másrészt a fene tudja, a Bloodborne-ról is pletykálnak régóta, aztán az se jön PC-re...

Igen, az exkluzívok közül ezek fájnak a legjobban
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24852 levél
Válasz 20.11.05. 06:58 #907
Peace
Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha olvastam volna ilyen cikket, hogy ideiglenesen exclusive, csak el lett tolva direkt a pc release......
3050 levél
Válasz 20.11.05. 06:25 #906
Shadowguard
Igen, a Demon's Souls miatt én is ejtettem pár könnycseppet. De azért bízom benne, hogy csak ki fog az még jönni PC-re is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
24852 levél
Válasz 20.11.04. 12:06 #905
Peace
Nem kell azt megjelenéskor. Csak gondoltam ha már ekkora élményekben volt része a 4-esen, akkor biztosan megveszi az ötöst, de sírós szmájlit küldött. Demon's Souls-ra vannak sokan rákattanva, engem nem érint. Nekem Kena az első, ami érdekel azon a gépen!
4834 levél
Válasz 20.11.04. 12:01 #904
subject17
Amúgy ha valakinek minden megvolt már PS4-en, akkor pont, hogy totál indokolatlan a PS5. Semmi olyan exkluzívot nem láttam, ami miatt meg kéne megjelenéskor venni.
24852 levél
Válasz 20.11.04. 10:41 #903
Peace
Control:

A Prey után egy újabb cím, amit valamiért megjelenéskor otthagytam 20-30 perc játék után. Szerintem talán az első control pointig juthattam és valamiért kiléptem és nem folytattam soha. Most nem titkoltan az új videókártya tesztelése céljából vettem elő. És persze az is benne volt, hogy az elmúlt bő 1 év során rengeteg alkalommal futottam bele dicsérő kritikákba és véleményekbe. A látvány az egyből letaglózott! Nem éppen így nézett ez ki nálam régen. Ahogy a tetőablakon keresztül az esőben beszűrődik a fény és ez visszatükröződik az aula márványparkettáján, az valami elképesztő! Nekem voltak fenntartásaim az RT-vel kapcsolatban és féltem, hogy megint csak valami csilli-villi effekt, aminek semmi haszna. De egyszerűen végig olyan realisztikus hatást keltett minden fény és tükröződés az egész játékban, hogy tényleg le a kalappal. Na de lépjünk is túl a grafikán, mert a játékélmény valóban fantasztikus! A gunplay, a fejlődési rendszer, az irányítás zseniálisan egyszerű mégis lehengerlő megvalósítása!!! Technikailag is nagyon rendben van a játék! Leszámítva az eltűnő textúrákat, amiket a mai napig nem voltak képesek orvosolni még az Ultimate kiadásban sem. Próbálkoztam minden trükkel, amit a neten találtam, de egy idő után ismét felbukkant a hiba. Szóval ez sajnos egy mínusz pont. Viszont az atmoszféra olyan szinten beszippantott pár óra leforgása alatt, hogy teljesen ráfüggtem!!! Minden feljegyzést el kellett olvasnom, minden hang és videóüzenetet végig kellett tanulmányoznom! Szomjaztam a tudást, mindenképpen ki kellett derítenem, hogy mi folyik itt. Azért a játék első 2/3-ában eléggé jelen van a "világomról nem tudok!!!" érzés. Tényleg csak pislogtam, hogy most mi merre hány méter. Iszonyatosan tetszett a több alkalommal teljesen bizarr és elborult hangulat, rendesen megerőszakolták az agyamat a jó értelemben!!! Egyelőre csak az alapjátékkal végeztem, de frissen ki kellett írnom magamból az élményt. Mindenképpen rámegyek még a két kiegészítőre is! Ha a videók alapján csak kicsit is felkeltette az érdeklődéseteket, akkor érdemes adni neki egy esélyt! Látjátok, nálam is második nekifutásra jött a katarzis.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.