Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

325 levél
Válasz 17.07.13. 21:45 #575
Ricsi1976
Dettó. Teljesen egyetértek, pont így éreztem 50 óra után. Bár én előbb a Fallout 4-gyel kezdtem, utána jött a Skyrim. Skyrim világa nagyon jó lett, főleg a Witcher game és Trónok harca sorozat fantasy vonalat követvén, gondolok itt a sorrendre, ahogy haladtam.
5026 levél
Válasz 17.07.13. 21:02 #574
Gump
Teljesen egyetértek.
3310 levél
Válasz 17.07.13. 17:45 #573
Raistlin666
Teljesen egyet tudok érteni veled! Én abba is hagytam olyan 15-20 óra barangolás után. Pedig a 3. rész platina lett PS3-on. De itt ugyanez volt velem is. Sem a hangulat sem a játékmenet nem fogott meg. Sőt konzolon a harc is undorító lett.
Nagy lelkesedés után szomorúan próbáltam még 1-2 alkalommal folytatni, de egyszerűen gyenge! Egy 5. résznél már észnél leszek és nem fogom előre ennyire kedvelni ok nélkül!
4091 levél
Válasz 17.07.13. 14:32 #572
xeLaR
Fallout 4
Szal itt ez a játék, aminek a mechanikája, a játékmenete jó, rettentő sok tartalom van benne, illetve még az építkezni vágyók igényeit is kielégíti, ám vmi mégis hiányzik belőle. Úgy értem ez kb. egy az egyben Skyrim a végtelenített küldetéseivel meg miegymással, csak ebben lehet lövöldözni mindenféle fegyverrel, de míg az működött nálam, addig ez mondhatni megbukott. Nem tartom ezt rossz játéknak, bizonyos részeit még élveztem is, de összességében nem éreztem szórakoztatónak. Tény, közel 50 órát beleöltem, de ebből az utolsó 10 mondhatni szenvedés volt, hogy az unalmas, béna sztorival megáldott főküldetéseket végigvigyem. A mellékküldetésekhez pedig már nem volt türelmem a rengeteg véletlenszerűen generált hülyeségek miatt. A területek nem emlékezetesek, a szereplők se hagynak nyomot, a főszereplőnek pedig felesleges volt hangot adni, ha egyszerűen képtelen normálisan reagálni bizonyos szituációkra (a dialógusokról meg ne is beszéljünk)...
Rengeteg dologba bele lehet kötni, de maga a lövölde rendben van, a grafika szép, maga a játék része egy stabil alapot biztosít egy unalmas tartalomnak. A Skyrim képes volt fenntartani az érdeklődést, pedig ott sem a legemlékezetesebb szereplők tarkítják a világot, annak se volt egy elképesztő története, de az egész működött. A Fallout 4-nél sajnos nem ez volt a helyzet. Összességében egy középszerű játékélmény...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
1219 levél
Válasz 17.06.06. 00:28 #571
Baracklekvár
Orwell

Üdv hölgyek és urak. Most egy ültömben végigjátszottam az Orwell című játékot. A legőszintébben javaslom mindenkinek. Aki csak egy kicsit is érdeklődően és nyitott szemmel, vagy épp paranoiásan tekint bele a világba, az ezen játékon keresztül olyan görbe tükröt lát, ami nagyon megragadhatja. Az alkotók szerintem merészen nyúltak a lehallgatás témájához, s a játék nem csak tökéletesen reflektál az amerikai Patriot Act-ra, de a sajnálatos események miatt a minapi (2017.06.05) aktualitásra is, miszerint a britek közbiztonság és antiterrorizmus zászlaja alatt meglehet nekimennek a szabad internetnek; korlátozni és (még jobban) lehallgatni akarják azt.

Kicsit előreszaladtam. Hogy miről is van szó a játékban. Egy törvénytisztelő honpolgár bőrébe bújunk, aki a mindent látó és halló állam szolgálatába áll - valójában ő lesz az állam szeme és füle. A pártállami idők házmesterei lehetünk, csak épp szó szerint napjainkban.

Az Orwell nevű - egyfajta Homeland Security - szoftvert használva egy rejtélyes bűncselekmény nyomába kell erednünk, s közben lehallgatni és feltörni mindent, ami elénk kerül. Tartótisztünk újabb és újabb erőforrásokat biztosít számunkra, hogy minden potenciális gyanúsítottról bizonyítékot és terhelő adatokat gyűjthessünk; és annyi mindenhez hozzáférünk, hogy végül mindenki gyanúsítottá válik. És ha valaki belekerül ebbe az orwelli rendszerbe, annak már nincs menekvés - a rendszer nem feledkezik meg róla, hanem könyörtelenül utánanyúl.

Aggódtam, hogy nagyon döcögős lesz a játékmenet, de szerencsére nem a megoldhatatlan rejtvényekre helyezték a hangsúlyt, hanem a gördülékeny történetre és a hangulatra. Nem kell keresgélni a nyomokat, mert egyszerűség kedvéért a megfelelő helyen keresve, megjelölve kapjuk azokat - ettől csak könnyebb, haladósabb a játék, nem von le értékéből. Aztán eldönthetjük (legalábbis olykor), hogy melyik nyomnak mekkora figyelmet szentelünk.

Bizonyos mértékben döntéseinknek súlya van. Vannak irreleváns, félrevezető információk - de egyszerűen ki is hagyhatunk bizonyos dolgokat. S egyes, egymásnak ellentmondásos bizonyítékok közül is magunk választhatunk. De ha bekerült valami a rendszerbe, nincs visszaút. Többféleképp alakulhat a vége a történetnek.

De nem is a vége a feltétlenül lényegi eleme a játéknak, hanem a légkör, amit megtapasztalunk. Nyomasztó, megalkuvó, gyanakvó, önigazoló és zsarnoki. Orwelli. Volt egy pillanat, amikor belegondoltam a játék és a magunk világa valóságába, s elfogott a hányinger.

Óhatatlanul is fel kell merüljön a játékosban és emberben a kérdés, hogy hol a határ. Meddig húzódik a titkosszerű szolgálatok szükséges tevékenysége, mely jobbá és biztonságosabbá teszi világunkat, s honnan kezdődik az emberi szabadságjogok sárba tiprása és a gondolatrendőrség megalakítása. Szerintem ahány ember, annyi válasz a kérdésre. Magam részéről úgy vélem, nincs egyértelmű határvonal, nem lehet meghúzni egy vonalat, hogy eddig nyugodtan, de ne tovább. Van egy szürke zóna, ahol már az alapvető szabadságjogok is csorbulnak és elvesznek, de még igazolható a szolgálatok tevékenysége. Nincs arról illúzióm, hogy mai világunk már ne ebben a szürke zónában mozogna. De igyekezzünk hinni abban, hogy ebből a szürke zónából nem fordulunk át újra a totalitárius rendszerek világába.

Ugyanakkor, ha elég paranoiás vagy, akkor úgy is nézheted, hogy "azok" nem fognak kilépni a szürke zónából, csak a szürke zónát fogják egyre szélesebbre és szélesebbre tágítani - és mindezt úgy, hogy a megígért biztonságot remélve épp maguk a lehallgatást elszenvedők fogják azt követelni.

Érdemes végigjátszani. Ha bennem ily gondolatokat vetett fel, akkor talán mást még jobban elgondolkodtathat.

Legyen ez a játék egy figyelmeztetés a játékosnak, s neked, ki e sorokat olvasod. Jusson eszedbe, hogy bármit is mondasz (nyilvánosan, vagy telefonban), írsz, posztolsz, fényképezel - annak nyoma marad. Impulzívan, indulatból, meggondolatlanságból, vagy akár viccből tetted - minden visszaüthet rád. Egy olyan világban élünk - inkább, úgy fogalmazok, hogy egyre inkább olyan világban élünk - hogy valaki mindig figyel.

Búcsúzóul (a nem mai korban élt) Benjamin Franklin szavait idézem, már-már vitaindítóként:

"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."

ui.: Ugyanitt üdvözlöm a TEK és AH munkatársait..
pogessor.pcdome.hu
19947 levél
Válasz 17.06.04. 09:29 #570
Peace
Shadowrun Hong Kong:

Raymond kiszabadításánál tegnap nagyon felment a pumpa, de ma újult erővel nekiugrottam és sikerült is végigvinni! Nem volt rossz, de Dragonfall valóban hangulatosabbra sikerült. Itt a befejezéssel azért annyira nem voltam kibékülve, de ettől függetlenül remekül szórakoztam!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4168 levél
Válasz 17.05.26. 18:23 #569
gothmog
Nekem is durván bejött anno!
Nincs benne semmi különösebb cicózás, de a párbeszédek, a történetvezetés és mesélés módja (ahol szivárognak az infók, jönnek a fordulatok, téged pedig egyre jobban érdekel, hogy mi a fene fog már kikerekedni ebből a végére, illetve az apróbb figyelmességek és jelzések, amelyekkel a korábban elvégzett vagy el nem végzett cselekedeteidre utalnak), illetve a telitalálat NPC-k durván jó mókává, és emlékezetes kalanddá varázsolták a játékot!

A Hong Kong is jó, némely tekintetben jobb is, mint a Dragonfall volt, bár megmondom őszintén: nálam a három játék közül a Dragonfall DC volt a legemlékezetesebb, a "kedvenc".
Endure. In enduring, grow strong.
19947 levél
Válasz 17.05.26. 09:07 #568
Peace
Shadowrun Dragonfall Director's Cut:

Ez bizony szuper volt, kegyetlenül élveztem!!! Az tuti, hogy játszottam vele megjelenéskor, de a második fele már egyáltalán nem volt ismerős és a vége sem. Már települt is a "Hong Kong", úgyhogy neki is ugrok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32533 levél
Válasz 17.05.20. 20:47 #567
Creativ3Form
Injustice 2

Kitolva.
Lehetett volna hosszabb is a sztori (3 óra 40-45 perc lett nekem), de minden összevetve remek lett és hozta az első rész színvonalát. Azért nem lépte túl nálam, mert bár piszok látványos (látványosabb mint az első), de az előző rész alternatív univerzumos, végén Superman VS Superman összecsapásos története jobban elnyerte a tetszésemet. Természetesen Brainiac félelmetes ellenfél lett, simán elhittem, hogy tőle még Superman is fosik, de a végén lévő BOSS harc számomra nem ütött akkorát, mint az első részben a már említett Superman VS Superman ütközet. Tetszett még, hogy a játékra elég keményen hatással voltak az Arrow és a Flash sorozatok, több ottani karakter is feltűnik belőlük (Firestorm, Captain Cold, Laurel, Reverse Flash) ami megmosolyogtatott, viszont ennek köszönhetően picit túlzsúfoltnak éreztem a játékot, és volt egy-két olyan karakter, akik a tipikus "dísznek vagyok itt, semmi másnak" szerepet töltötték be. Magában a harcokba nagy újítást nem vittek, viszont belekerült két apró kis változás, újítás. Az egyik, hogy vannak olyan fejezetek a sztoriban, amikor két szereplő van központban, és ilyenkor a bunyók előtt a játék megadja a lehetőséget, hogy válasszunk kivel szeretnénk agyoncsapni a rossz arcokat. Tetszett ez a megoldás, remélem ezt továbbviszik majd a követező részre (vagy esetleg a Mortal Kombat újabb epizódjában is alkalmazzák majd). A másik új dolog, hogy ezúttal két befejezése van a játéknak, és itt is te választhatsz, hogy melyiket szeretnéd. Nem árulok el sztem nagy dolgot azzal, ha elmondom, hogy ennek a két befejezésnek a főszereplői Batman és Superman. Nos, Batman kapta a szokásos, sablonos jófiús befejezést, de amit Superman kapott az úgy WOW. Kíváncsi leszek melyiket viszik majd tovább, mert ha az Acélemberét, akkor nagyon durva dolgoknak nézünk elébe az Injustice 3-ra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4091 levél
Válasz 17.05.19. 23:33 #566
xeLaR
Szóval még tavaly október-november környékén sikerült egy új laptop vásárlást végrehajtani, aminek köszönhetően az újonnan kijövő játékokat többnyire teljes pompájukban tudom élvezni. Ennek köszönhetően pótoltam pár hiányosságot, csak ezt megemlíteni nem sikerült...úgyhogy...

Assassin's Creed: Unity
A megannyi patch után stabilnak mondható a játék, habár kevés benne az anyag, amitől élvezetesnek lehet nevezni. A sztori nem túl érdekes, ahogy a szereplők sem azok. A játékmenet a megszokott, újdonságoktól mentes, co-op pedig felesleges. Írhatnám, hogy nem hagy nyomot a játék, de sajnos a technikai problémáival és a gyér játékmenetével a széria legrosszabbikának tekinthető. Az egyetlen tényleges pozitív újdonsága a detektíves mellékküldetések. Összességében érezhető az összecsapottság, több idő kellett volna neki ahhoz, hogy ez normálisan fogyasztható legyen.

Far Cry 4
Nem igazán győzött meg a játék eleje, hogy ez jobb lesz az előző résznél, és sajnos most is így érzek, de játékmenetben letisztultabb, és bizonyos esetekben még szórakoztatóbb is. A probléma számomra a történetben és a szereplőkben leledzenek. Az előző rész nagyrészt arra ment rá, hogy az egyszerű amerikai turista srácból, azaz a játékos által irányított karakterből egy gyilkológépet csináljon, hogy megmentse a barátait. Ez egy viszonylag egyszerű sztori, de hatásos volt, és jól is lett prezentálva. A srác nem volt azonnal egy dzsungelharcos, (sztori szerint) lőni is alig tudott, de a játék előrehaladtával láttuk, ahogy megváltozik. Ajay Ghale-nél ez pl. egyáltalán nem látható, a karakter szimplán a játékos avatárja, aki nem változik, egy passzív szereplője az egésznek. Viszont ez a rész inkább arra megy rá, hogy átverje a játékost a történettel, és emiatt egy érdekes játékélményt biztosít, és úgy érzem, hogy egy kicsivel árnyaltabb főgonosszal. Sajnos azonban Pagan Min-en kívül nem igazán lehet pozitívan vélekedni a többi mellékszereplőről, akik vagy nem kaptak elég időt kibontakozni, vagy csak egyszerűen egy "Vaas-szerű" őrült perszónát kaptak, ami erőltetettnek tűnt számomra. A játékmenet viszont továbbra is jó, a megszokott "keresd a rádiótornyot, utána meg a mellékküldetéseket" Ubisoftos formula ellenére is. Szórakoztató volt, de a 3-nál kicsivel rosszabb.

The Walking Dead: Michonne
A Telltale mostani felhozatalától már nem várok sokat, úgy éreztem kiégtem tőlük. Nem mondhatom rossznak őket, csak cselekmény és sztori szempontjából nem tudnak újat mutatni a témában. Játékmenetileg tipikus Telltale, történetileg meg kiszámíthatók a főbb szálak, érdekességet nem igazán tartalmaz. Egy teljesen középszerű felhozatal, amit simán ki lehet hagyni.

Borderlands 2
Már régen pótolni akartam ezt, de sosem volt rá időm egészen mostanáig. És örülök is, hogy nekivágtam. Mondjuk nehéz kezdés volt, az elején nem igazán tudtam, hogy Zer0-val hogyan fejlődjek, és sajnos kicsit frusztráló volt, de miután eldöntöttem, hogy mi legyen belőle, illetve miután összeszedtem 1-2 jó fegyvert, a játék rendkívül élvezetes lett. Nem mintha előtte nem lett volna az a szereplőivel és a dumáival, de a legfontosabb szórakoztató eleme a játéknak egyértelműen a főgonosz, Handsome Jack. Míg az előző résznek igazán nincs is története (vagy annyira felejthető volt, hogy már nem is emlékszem rá), addig ebben Jack a mozgatórugója mindennek, aki vagy rádión keresztül ingerel, inzultál, vagy pedig olyan elvetemült dolgokat művel, ami miatt igazán utálhatjuk. Egy jó gonosztevőre simán lehet jó játékot csinálni, annak ellenére, hogy még a játék világában lévő kérdésekre kb. semmilyen választ nem kaptunk. Egy másik óriási pozitívuma a játéknak a Tiny Tina-s DLC, ami az elvont hülyesége ellenére egy nagyszerű lezárása lett a Borderlands 2 sztorijának (nameg a Mass Effect 3 Citadel DLC-je után a második legjobb hozzáadott tartalom, amivel valaha játszottam).

Tales from the Borderlands
A Borderlands 2-t részben ezért is játszottam végig, hogy tisztában legyek a sztorival mielőtt ennek nekikezdek. És nem kicsit lepődtem meg. A már-már megszokott Telltale-es kiszámíthatóság sehol sem volt, a humor szinte már az alapjátékoknál is jobb volt, és a karakterek is érdekesek, szerethetők voltak (Gortys nagyon édi ). Az első epizód nálam rendkívül erősen kezdett, ami után jött egy kis visszaesés, de mindig voltak olyan jelenetek, amik hagytak vmiféle nyomot, vagy egyszerűen meg tudtak lepni. A finálé meg egyszerűen...nem találok szavakat. Lényeg a lényeg, ez az egyik legjobb széria, amit a Telltale megalkotott. Csak ajánlani tudom.

Shovel Knight: Specter of Torment
Csak csodálkozni tudok, hogy a Yacht Club Games hogyan volt képes harmadjára is egy majd tökéletes retro platformjátékot készíteni. Míg az előző, Plague Knight-os kiegészítő a bonyolult mechanikákon hasalt el vmelyest, addig ennek a sztorija nem a legerősebb, de mindazt kárpótolja a játékmenet, az átépített pályák és a remixelt zenék. Aki szereti ezt a műfajt, annak mindenképp ki kell ezt próbálnia.

Assassin's Creed Syndicate
Szal van egy Unity-n alapuló, de letisztult játékmenet, amihez hozzáadtak több hasznos dolgot a gyorsabb közlekedés érdekében, emellett átdolgozták a harcrendszert, illetve két Assassint is használhatunk, akiknek különbözik a jellemük. És még a sztori is érdekesebb vmivel. Ezek alapján a Syndicate-nek a széria jobb játékaihoz kellene tartoznia. Bizonyos tekintetben ez igaz, de összességében inkább untam a benne lévő játékmenetet, mint élveztem. Tény, a sztori követhetőbb, a mellékszereplők jobbak, még a mellékküldetések is (nagy fejlődés ment végbe a detektíveskedésben is), de vmi mintha hiányzott volna. Jacob és Evie nem rossz főszereplő Assassinok, de sok esetben túlságosan is erőltetettnek éreztem őket. És vhogy az egész játékélmény nem marad meg. Úgy értem végigjátszottam, és nem volt rossz, de semmi maradandó dolgot nem hagyott maga után. És talán még rosszabb is, mint mondjuk a Unity esetében, aminél megmarad az elkeserítő élmény.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
19947 levél
Válasz 17.05.14. 12:05 #565
Peace
Expeditions: Viking

Összességében nagyon élveztem, elvoltam vele 1-2 hétig. De voltak kegyetlenül irritáló dolgok!!! Mikor 95% találati eséllyel 5 m-ről mellélősz, de az ellenfél 80m-ről critet lő beléd. Meg átlő egy teljes házon! És ami szintén undorító, hogy ha rálövök egy nekem háttal álló emberre, akkor automatikusan megfordul mielőtt lőnék (ez milyen már??!!!! ), hogy fennakadjon a nyílvessző a pajzson....szóval voltak idegesítő dolgok, de összességében kimondottan kellemes taktikai RPG.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2901 levél
Válasz 17.05.14. 10:25 #564
Dilizs
Outlast 2:

A Red Barrels megint megcsinálta!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
1110 levél
Válasz 17.05.09. 22:26 #563
quervo
Little Nightmares

Ahogy beszéltük a saját topikjában, nagyon rendben van a játék, borzongós, parázós, abszurd, szürreális, de nincsenek benne olcsó dolgok. Az irányítás lehetett volna jobb is, de nem ront sokat az élményen. Tényleg tökéletes szellemi testvére az Inside-nak. Egy egész estés film játékideje alatt végigjátszható, szóval ha valakinek épp ma nincs mit néznie, végig is rohanhat rajta.
2782 levél
Válasz 17.04.13. 22:15 #562
Aryx
Death Rally (1996)

De komolyan , hetek óta nem játszottam semmivel, mert minek, közben van egy rakás félbehagyott játékom, meg egy kis adag "majd egy nap neki kezdek" játékom is. Egy kiadós Death Rally viszont olyan, hogy bármikor jöhet, mindig jól fog esni. Tegnap valaki újból meghozta hozzá a kedvem, gyorsan 2x is kipörgettem, holott pixelre ismerem a játékot, szóval ki érti ezt. Poén amúgy, hogy az egész játékot szűk 1,5-2 óra alatt végig lehet vinni.

Saját végigjátszás-receptem, hátha más is kedvet kap (biztos van ennél jobb walktrough, nekem 23 verseny a rekordom... meg hát úgy a jó, ha mindenki maga állítja össze a sajátját):
- Bogárral indítunk, ez az alap. Vegyünk kereket és aknákat (jól jön, hogy a hátunk mögött tartsuk a mezőnyt), legyünk mindig elsők.
- Már meg is lett a pickup-unk, csodás. Irány a középső divizió.
- Tuning: mindent a kerekekre tegyünk, utána jön a motor, armor-ra viszont nem éri meg egy egységnél többet költeni.
- A soron következő négyajtós személyautót NE vegyük meg, költsünk tuningra.
- Sportkocsit megvesszük, irány a harmadik, legutolsó divizió.
- A Porschét SE vegyük meg, gyűjtsünk a legutolsó kocsira.
- Mindeközben akna, tüske, szabotázs a helyes vásárlási sorrend (a nitrós cucc felesleges), és minden versenyen módszeresen kiiktatunk mindenkit.

Értékelésnek meg elég annyi, h ez a játék már 1996-ban sem volt korszakalkotó, de a kissé posztapokaliptikus, alvilági, anarchista, önironikus körítésével olyan jól tálalt egy már jól bevált receptet, hogy a magamfajta hülyegyerekek még 20+ év után is simán előveszik.
Adalék: a windows verzió kezeli az X360 kontrollert, kár, hogy az azzal való irányítás már kb. játszhatatlan szint.

Pro:
- Ilyen játékból nem lesz még egy

Kon:
- ld. Pro
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
10336 levél
Válasz 17.02.18. 20:42 #561
MattMatthew
Ugyanígy vagyok mindkettővel. Tyranny valahogy azután már nem érdekelt, hogy az első konfliktust megoldottuk, az sem segített, hogy a gameplay elég unalmas volt. PoE ugyanez pepitában, bár ott már Defiance Bay utánra lett egy-két boostos spellem, de a történet ott sem ragadott meg túlzottan és a harcok sem voltak túl élvezetesek számomra.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
19947 levél
Válasz 17.02.18. 17:44 #560
Peace
Tyranny-t végigvitte valaki? Abbamaradt az elején, annyira nem kapott el a hangulata. Most Pillars of Eternity-be kezdtem bele megint, mert az is megszakadt régen nagyon csúnyán nálam...hátha most belejövök.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19947 levél
Válasz 17.02.18. 10:28 #559
Peace
Sapece Hulk: Deathwing:

Csak a végére értem ennek is. Kicsit lehangoló volt a záróvideó, vártam volna azért még valamit. Legalább egy 2 perces kis lezárást tehettek volna bele.
Az irritáló kis apróságok ellenére viszont teljesen rendben volt, rendesen adta a WH40K feelinget!!! És igazából ez az, ami a legtöbb Warhammer 40.000-es játékból hiányzik.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19947 levél
Válasz 17.02.06. 08:36 #558
Peace
El bizony! A labirintust nem bírom meg a keresgélést, de a "Foundry" után már nem volt ilyen probléma, nem bolyongtam körbe-körbe. Adta a hangulat rendesen! Még a metál zene is diszkópatkány mivoltom ellenére is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11111 levél
Válasz 17.02.05. 23:19 #557
VodevilX
Nahát, nahát
Ez már nem úgy hangzik, mintha erőltetni kellett volna, ezek szerint csak elkapott az a lendület amiről beszéltem?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19947 levél
Válasz 17.02.05. 08:22 #556
Peace
Rég nem vittem végig semmit, mindig csak belefogtam valamibe...

Doom:

Annak idején abbamaradt a 3. pálya felénél, mert felment a pumpa a kártya keresgélésnél.....de most ismét elővettem, és nagyon komoly kis móka volt végigvinni!!! Mondjuk sokat dobott rajta a fix 60 FPS is, első nekifutásra azért nem volt ilyen tükörsima a játékélmény a 4 éves kártyával.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32533 levél
Válasz 17.01.29. 00:00 #555
Creativ3Form
Na, akkor ide is.

Resident Evil VII

Amikor már azt hinnéd, hogy vége, és lehiggadhatsz miközben kényelmesen hátralősz a székedben, hogy megnézd a stáblistát, akkor még kapsz az arcodba egy olyan két-két és fél órát, hogy a maradék lélegzeted is elakad. De most komolyan. Az mondjuk érződött rajta, hogy tele van utalásokkal a korábbi részekre, így aki jártas a szériában, valszeg végig vigyorogta az egészet, de azért nekem, úgymond széria szűzként is ütött.
Huh...ugyan azt tudom mondani, amit már csepegtettem a korábbi napokban...zseniális és hátborzongató egyszerre! Totálisan rátud feszülni az ember és emiatt hiába tudja egy-két résznél, hogy mi fog történni, akkor is belefagy a szar, és hátrahőköl szinte majdnem minden alkalommal. A hideg futkosott a hátamon nem is egyszer és nem csak a brutalitás miatt, hanem a feszültség, a folyamatosan jelen lévő tehetetlenség valamint a parafaktor miatt, hogy "vajon elég lesz e a nálam lévő lőszer és életmennyiség a következő mentési pontig?" Hányszor de hányszor jártam úgy, hogy azt hittem kiskirály vagyok, mert az összes fegyómhoz volt lőszerem, és még kraft cuccokkal is elvoltam látva, amivel utánpótlást tudtam magamnak gyártani. Aztán eltelt 10 perc és hopp...magamra maradtam a kis késemmel. Plusz dicséret illeti a karaktereket, mindegyiknek megvan a maga stílusa, és a történet az elején ugyan ködös, de lépésről lépésre áll össze egy egésszé, és elég jóféle szájízt hagy maga után, ami az összképet illeti.
Kár tovább fokozni a dolgokat, szerezze be mindenki, mert nem mindennapi élményben lesz része! Persze csak akkor, ha a trailerek után leesik, hogy ez már nem egy zombi lövölde, hanem bizony egy kő kemény pszicho horror, ami nem olyan könnyű, mint sokszor gondolnánk.

Íme a végigjátszás statisztikám.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
325 levél
Válasz 17.01.22. 22:09 #554
Ricsi1976
Megnyugodtam. én is bevettem anno a hype-ot. Megvettem és el is adtam 1 héten belül. Iszonyat fizika. Akkor tanultam meg, hogy SOHA előrendelés. Olvasok azóta teszteket, egyéni véleményeket, így már nem annyira lehet mellélőni. Többek közt ez a fórum is sok segítséget ad / adott.
32203 levél
Válasz 17.01.22. 18:26 #553
szbszig
Abszolút egyetértek. A sztorija egészen kiemelkedő valóban. Továbbmegyek, szerintem nemcsak a videojátékok, de még a hasonló témájú filmek, könyvek közül is. És tényleg minden aspektusa rendben van: dráma, horror, sci-fi tekintetében egyaránt átlagon felül teljesít. Az utóbbit külön kiemelném, mivel a valóságtól nem túlságosan elrugaszkodott, kifejezetten logikus, hihető sci-fi. A karakterek is nagyon emberiek szerintem. Nekem például Catherine nem is volt szimpatikus különösebben, de éppen ez adja a hitelességét az egésznek, hogy ő sem feddhetetlen, tökéletes. Én már a megjelenéskor egy csomót áradoztam a játékról.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2151 levél
Válasz 17.01.22. 15:19 #552
Shadowguard
Jól bizony Az első rész nekem is nagy csalódás volt (főleg, mert akkor fel is ültem a vonatra vele), de ha már van "próbaverzió" a kettőből akkor adtam neki egy esélyt... Azóta már töröltem is. Valahogy nem érzem, hogy az alapsztoriból bármit ki lehetne hozni. Értem én, hogy gonosz cégek mindent tudnak rólunk és ez nem jó, de amit motiváció címén adtak az elején... Kösz nem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
11111 levél
Válasz 17.01.22. 10:41 #551
VodevilX
RE2, tegnap volt 19 éves, így hát hirtelen felindulásból nekiültem este:
Még mindig a legjobb
Nagyon várom az új részt, illetve roppant kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak majd össze REmake 2 néven, remélhetőleg idén Remélem nem valami akció dús TPS-t....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
616 levél
Válasz 17.01.18. 19:29 #550
stero
SOMA. Aki nem játszott még vele és szereti a jó sztorit annak nagybetűs KÖTELEZŐ. Nálam sztori tekintetében eddig top 1 ever.
325 levél
Válasz 17.01.17. 19:54 #549
Ricsi1976
Ezek szerint a féltégla gépjármű irányítást sikerült kiküszöbölni? Én mondjuk nem mertem megvenni az első rész csalódása után, de rövid ismertetőd megerősített abban, hogy jól döntöttem. Thx.
32533 levél
Válasz 17.01.17. 19:41 #548
Creativ3Form
- 1 terén.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32533 levél
Válasz 17.01.17. 19:37 #547
Creativ3Form
Neeeeem, a szereplőt nem kell visszahozni, csak azt a sötétebb, borongósabb, komolyabban vehető hangulatvilágot mint ezt a műmájer giccsességet. De tény, hogy szereplők terén bőven van mit fejlődnie ezen a téren a W_D szériának. Két rész alatt nem volt emlékezetes vagy megkedvelhető karakter...ez azért ciki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4201 levél
Válasz 17.01.17. 19:21 #546
Madrac
Amennyire emlékszem az első rész főszereplője volt minden idők legkevésbé kedvelhető szereplője, szóval lehet nem kéne azt keverni a második résszel, lehet inkább csak simán ott is fejlődni kéne.
Quoth the raven, `Nevermore.'
32533 levél
Válasz 17.01.17. 14:46 #545
Creativ3Form
Watch_Dogs 2

A játékmenet, a játszhatóság és a lehetőségek tárháza, amit a hackelés segítségével művelni lehet, közel tökéletes. Taps az UbiSoftnak. Ellenben a történet gyenge, a karakterek egytől egyig tenyérbemászóak, és képtelenek a szívünkhöz nőni, a fő gonosz (már ha lehet annak nevezni) pedig annyira jelentéktelen, hogy én ilyen jelentéktelen karaktert még nem nagyon láttam játékban. Plusz számomra ez az egész giccses, túlcsicsázott, annyira laza vagyok majd szétesek stílus és felfogás nagyon nagy zsákutca volt. Egyedül az elején említett hackelési játékmechanika volt az, ami folyamatosan rátudott venni arra, hogy játsszak és kipörgessem. Mert el kell ismerni, ez a része tényleg nagyon oda lett rakva, és szintet lépett az első részhez képest. Kár, hogy a körítést nézték be, de nagyon.
Szóval összességében élveztem is meg nem is, szerettem is meg nem is, de ha a harmadik részre kevernék az első rész hangulatvilágát a második rész játékmechanikájával, számomra akkor születne meg a tökéletes Watch_Dogs játék. Ebből az erőltetett műmájerségből azonban köszönöm szépen, de többet nem kérek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32533 levél
Válasz 17.01.01. 22:19 #544
Creativ3Form
Mafia III

Na, hát egy nagyjából 3 hónapos "picit meguntam, így hanyagolom egy darabig" szünet beiktatása után, most értem még csak a végére. Az összkép ennél vegyesebb nem is lehetne.
Hiszen kapunk egy remek hangulattal és atmoszférával bíró játékot, aminek ugyan kb. annyi köze van a Mafia érzéshez, mint a Black Flagnak az Assassin's Creedhez (félreértés ne essék, imádom a Black Flaget, mert egy piszok jó kalózos kaland, de Assasin's Creednek majdhogynem nulla), ám az összkép még is működik. Ok, hogy a területfoglaló, amolyan lojalitás féle mellékküldetések önismétlődőek és egy kaptafára készülnek (ezért is untam rá még október közepe környékén), de maguk a főküldetések egytől-egyik rohadt jók. Alig emlékszem olyanra, ami nem tetszett volna közülük, remekül összerakták a srácok. Plusz emellett a karakterek is rendben vannak. Ugyan nem lett telitalálat mindegyik, de Donovan pl. hatalmas arc, imádtam minden mozzanatát és gesztusát. Vitot nagyon jó volt viszont látni, nem beszélve egy másik karakterről aki visszatért, még ha nem is mondták ki, hogy ő az, de...mindenki tudja aki játszott vele, hogy ő volt az. Emellett a zene is adta, a hossz is rendben volt (35.7 óra lett a vége), csak hát minden éremnek két oldala van.
A másik oldala a technikai rész, ami bizony méltán érdemli ki a kritikán aluli jelzőt. Az az állapot, amiben kiadták, nos...Arkham Knighti magasságokba emelkedett. Össze-vissza ugráló teljesítmény, helyenként gyönyörű, máskor viszont ocsmány külcsín, fényesen villódzó textúrák és karakterek, bugok tömkelege és a játéktörténelem talán legocsmányabb eső effektje. Én ilyen igénytelen esőt játékban még nem láttam esküszöm. Jó, ezt lehet szőrszálhasogatásnak is nevezni, de hé...ha valami ocsmány, azt nem fogom szépíteni. Összességében tehát ordított a játékról, hogy a mostanában divatos, félkész állapotban került a piacra, ami miatt viszont nem tudom csak a készítő gárdát, azaz a Hangar 13-at hibáztatni. Valszeg a pénzes kiadó sürgette őket, hogy még a 2016-os évben meg kell jelennie, és ez sajnos rányomta a bélyegét a végtermékre. Az a Hangar 13 mellett szól, hogy folyamatosan foltozgatják mind grafikai, tartalmi és játékmeneti frontokon, pedig simán szarhatnának rá mondván, ez már így is úgy is bukás anyagi és kritikai szempontból is.
Kár érte. Akkora klasszikus akkor sem lehetett volna, ha normális állapotban adják ki, de annál amit kapott, jóval pozitív vízhangot vont volna maga után, az 100%. És én minden zavaró és idegesítő hibája ellenére azért élveztem és nem bántam meg, hogy pénzt áldoztam rá. Ráadásul a Deluxe Editionre, ami tartalmazza a Season Pass-t, szóval várom a sztori DLC-ket. Remélem hamarosan jön az első. Nemmmmmmm ajánlanám azért teljes lelkiismeret furdalás nélkül minden gamer haveromnak, de azért ha valaki tisztában van vele, hogy mit is képvisel a játék (minden negatívumával és pozitívumával), és szemez vele, azt lebeszélni sem fogom. Mert mint mondottam, a hibái ellenére, élveztem. Ritka állatfaj vagyok ezen a téren, a többség ugyan is utálja, de én mindig is ilyen voltam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19947 levél
Válasz 16.12.24. 11:50 #543
Peace
Deus Ex: Mankind Divided:

Nekem ez piszkosul bejött!!! Nagyon adta a hangulat, élveztem végig a lopakodást és az összes mellékküldetést meg POI-t! Mondjuk onnantól, hogy feltoltam maxra a hackinget meg a láthatatlanságot, nem igen jelentett szinte semmi kihívást. Raktároztam és felfejlesztettem maxra a jó kis fegyvereimet, hogy majd biztos szükség lesz rájuk, de a főellenség is kapott egy fél tárat a dobtáras shotiból és megfeküdt. Én meg csak pislogtam a nagy arzenállal a hátamon(vagy hátamban A franc se tudja hol tároltam azt a sok motyót). A zárójelenetet kicsit gyengécskének éreztem, de ez nem sokat vont le az összképből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2901 levél
Válasz 16.12.20. 22:49 #542
Dilizs
Rise of the Tomb Raider

Szép volt, jó volt.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
32533 levél
Válasz 16.12.19. 02:07 #541
Creativ3Form
Kimaradt, hogy a hossz az olyan cirka 8, de max 9 óra. Nekem azért lett kicsivel több mint 10, mert annó az első fejezetet szinte azonnal újravittem, miután befejeztem, ugyan is volt benne két olyan döntésem is, amit megbántam, de akkor, a fejezet közben nem tudtam visszalépni az adott szituhoz, így kénytelen voltam az egészet újravinni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32533 levél
Válasz 16.12.19. 01:58 #540
Creativ3Form
Batman - The Telltale Series

Na, végére értem a Telltale féle Batman sztorinak. Piszok elégedett vagyok! A Telltale srácok egy nem már mindenki által ismert, lerágont csont sztorit meséltek el, hanem bizony mertek újítani, és egy olyan történetet írtak a játékhoz, ami méltó a Sötét Lovaghoz. Nem idegen, nem hiteltelen, és nem erőltetett. Plusz emellett remekül bánik a már mindenki által ismert karakterekkel (nem sorolom fel, mert egy-két esetben spoileres lenne, és nem akarom az esetleges későbbi játékosok előtt lelőni a poént), remekül illeszti be őket a sztoriba, egyszer se éreztem egyikükkel kapcsolatban se, hogy csak azért vannak jelen, mert hát őket nem lehet kihagyni egy Batman történetből. Nem mindegyikük kap hangsúlyos szerepet, de aztán ki tudja mi lesz a 2. évadra... Szóval a sztori remek, a karakterek és a hozzájuk választott szinkronszínészek szintén, bár az adagolással kapcsolatban nem mindig tökéletes az egyensúly.
Az első epizód pl. ok, hogy egy felvezetés, de akkor is kicsit lassabbra sikerült a kelleténél, és csak a végére pörög fel igazán. Ezután jön két olyan fejezet, amik alatt volt, hogy levegőt nem kaptam. Tele váratlan eseményekkel, izgalmas cselekménnyel, feszültséggel...tökéletes epizódok. Majd elérkezünk az utolsó két fejezethez, amik önmagukban nézve elég jók, de a 2. és a 3. fejezethez képest nem annyira. Picit visszavettek a végére a tempóból és rámentek a drámára, ami jól is állt nekik, csak a két felpaprikázott hangulatú és tempójú fejezet után túlzottan is lecsillapodtak bennük a kedélyek. Főleg a záró, 5. fejezetnél éreztem azt, hogy epicusabb lehetett volna úgymond. Hatásos volt az összkép, de valahogy nagyobb, hangosabb fináléra számítottam.
Ami nagy szívfájdalmam viszont, hogy a döntéseinknek megint nincs akkora hatása, illetve súlya, mint az elején hinni lehetett. Persze itt is jelen van a "ha korábban más döntést hozok, akkor ez meg az máshogy történt volna" érzés, de a "te döntöd el, hogy Batmanként vagy Bruce Wayneként teszel igazságot" felütést kicsit máshogy képzeltem el. Előzetesen arra számítottam, hogy sokkal nehezebb lesz majd választanom Batman és Bruce között egy-egy esemény véghezvitelével kapcsolatban, és emiatt majd több visszatöltésben lesz részem, de nem így volt. Szinte majdnem minden szituban adta magát, hogy mikor ki a logikusabb választás. Bár az újrázásnál a kíváncsiság kedvéért egy-két esetben picit megkavarom a dolgokat hátha, de így a végén, átlátva már az egészet kétlem, hogy olyan mértékű változásokat érek majd el vele, hogy esetleg teljesen más, új jelenetsorokkal találkozzak. Persze lehetnék már rutinos tekintve, hogy nem ez volt az első Telltale játékom, de akkor is...jó volt az előzetes, "na majd most máshogy lesz mint korábban" marketing szövegük. Bedőltem nekik na, ez van.
A játékmenet nem sokat változott, sőt...talán most volt a legkevesebb közünk a tényleges játékmenethez. 80, de lehet 90%-ban csak reflex gombnyomogatás, és beszélgetés az egész. Persze én piszok módon élvezem ezt az alternatív, amolyan interaktív filmnézést, de aki a korábbi Telltale játékokat se szerette, az nem most fogja megkedvelni őket. Még akkor se, ha alapjáraton hatalmas Batman fan. Naggggggggggggyon erősen rétegjáték ez, így tényleg csak annak ajánlott, aki szereti a Telltale srácok korábbi munkáit is.
Szóval összességében elégedett vagyok, és bár a kedvencemet, a The Wolf Among Us-t nem tudta lepipálni, de szégyenkeznie se kell. Remek sztorit és atmoszférát teremtettek nekünk, ha a 2. évadra csak tartani tudják ezt a szintet, én már elégedett leszek. De jó pár olyan dolog történt itt az első évad alatt, ami arra enged következtetni, hogy bizony sokkal de sokkal komolyabb dolgok is véghez mehetnek majd a későbbiekben. Aki tehát nem akarta epizódonként játszani, hanem arra várt, hogy egyben megjelenjen és majd akkor beszerzi, annak hajrá, ne várjon tovább. Kétlem, hogy csalódni fog. Max azokban, amikben én.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2901 levél
Válasz 16.12.14. 20:57 #539
Dilizs
Shadow Warrior 2:

Nekem az első részhez hasonlóan ez is bejött! Szép grafika, jól optimalizált játék. Jó beszólások. Ideális kikapcsolódás esténként meló után. Egyébként több mint 20 órát toltam bele a játék szerint, és 85%-on lett vége...Úgyhogy nem is olyan rövid. A sok open-world játék mellett (bár ez is valamilyen szinten az) jó kis old school FPS!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
32533 levél
Válasz 16.11.19. 12:01 #538
Creativ3Form
Jóóóó, az uccsó pályán HIGH lett sajna. Mondjuk nem értem miért, mert kb. 2 ember ha észrevett az egész pályán, és azokat is gyorsan elhallgattattam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9005 levél
Válasz 16.11.19. 08:04 #537
davkar9
Milyen low chaosról beszélsz, steamen hight látok.

A 0 újdonság nem rossz, új karakter (+1), helyszín és történet (nekem) bőven elég. A Dishonorednál mondjuk alapvető design "hibák" vannak. LC a támogatott/jobb/canon, izgalmasabb, ami több kihívást(?) jelent, viszont csupa olyan kütyü és képesség van, ami viszont arra ösztönöz, hogy ölj meg minden őrt a pályán. Érzésre Emily csápos képességei is inkább ezt a célt szolgálják és lopakodva játszva gondolom vele is csak a teleport lasszós, duplaugrás és a többi nonlethal képességet "lehet" használni.

szerk: pontosabban lopakodás + clean hands
Simple. Eternal. Beige.
32533 levél
Válasz 16.11.19. 00:43 #536
Creativ3Form
Dishonored 2

Kitolva.
Huh...nos...az első részhez hasonlóan, ez is eszméletlenül tetszett, az elejétől a végéig élveztem és imádtam, viszont...nem tudta felülmúlni az elsőt, sőt. Nekem az picivel jobban is tetszett. Ehhez - így emésztve és végiggondolva a dolgot a stáblista alatt - két dolog járult hozzá. Az egyik, hogy a játékmenetben SEMMIT nem újítottak. Nem tudom féltek e belevinni az elsőtől eltérő megoldásokat, de olyan szinten copy-paste a játékmenet, hogy csak na. Persze ez nem negatívum hiszen ami anno ott tökéletesen működött, azt minek változatosság meg, csak...csak pont amiatt, hogy ami ott még az újdonság erejével hatott, az itt már megszokott rutin volt, és ennek köszönhetően a játék kihívás faktora az első perctől kezdve elég alacsony. Persze a LOW CHAOS-hoz itt is lopakodni kell (jelen), rengeteg és rengeteg újratöltéssel (jelen), melyet egy kiadós anyázás sorozat kísér végig (jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjelen), de ha az első részben összeszedtél egy rutint ezzel kapcsolatban, akkor ezt itt is tökéletesen tudod alkalmazni. És ez sajnos igaz a képességekre is. Hiába hoztak be ugyan is egy vadi új szereplőt és adtak neki rengeteg új képességet, egyszerűen nem éreztem szükségét annak, hogy ezeket használjam. Az a három képesség, amit az első részben használtam, az itt is tökéletesen megfelelt az igényeimnek és a játékstílusomnak, és nem éreztem azt, valamint nem voltam úgymond rákényszerítve arra, hogy más irányú fejlesztések felé menjek el. Az alap teleportáló képesség, a falon átlátás és a "ha megölsz valakit, a holteste azonnal elporlad, és nem hagy nyomot maga után" képességek tökéletesen megfeleltek nekem itt is, és az újak közül összesen egyet használtam csak. Amikor is több embert az irányításunk alá vonunk, megbabonázunk (összesen négyet lehet), és ha ezekből a megbabonázott emberek közül csak egyet megölünk, akkor meghal a többi megbabonázott ember is. Ezt a képességet kombinálva a hulla elporladós képességgel bizony remekül tudtam használni, főleg a vége felé. De ennyi...volt még pár új képesség, de azokat csupán elolvastam, egy-kettőbe belenéztem tubeon, de nem hiányzott a használata egyiknek sem.
Szóval összességében nagyon elégedett vagyok, aki az elsőt imádta, ezt is imádni fogja, de én személy szerint valahogy még sem álltam fel annyira elégedetten előle, mint annó az első résztől. Tényleg olyan minimális új dolgok lettek bevezetve, hogy az ember szinte észre se veszi, és emellett hiába szép még mindig és látványosak a helyszínek, ez csupán egy tisztességes, iparos folytatása az első résznek, semmi több. És higgyétek el, ez a kissé negatív fenhang amit itt a végén írtam, nem jelenti azt, hogy csalódtam a játékban és nem tetszett és azonnalkéremvisszaapénzem. Nem, ez egy, az elődjéhez hasonlóan remek játék lett. De azért remélem, hogy a következő részbe a nullánál már nem csak egy hajszálnyival több újítást találnak ki a készítők, mivel nem biztos, hogy harmadjára is széles vigyorral az arcunkon nyeljük le ugyan azt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4168 levél
Válasz 16.11.07. 21:12 #535
gothmog
Jó tanács: nézz előtte kicsit utána a skillek (itt gemek, illetve ezek kombinációi adják) működési alapjainak és ne lepődj meg, ha meglátod a passzív képzettségfát, mert különben összefosod magad a tanácstalanságtól, ha a játékban szembesülsz ezekkel először
A legjobb, ha keresel a neten egy szimpatikus buildet. Olyat, ami kezdőknek való, olcsó (nem kellenek hozzá különösebben extra tárgyak), és az ott leírt tanácsokat követve ismerkedsz a játékkal. Ellenkező esetben javarészt csak cumizni fogsz már normálon is.

Ez például tuti build teljesen kezdőknek is. Nem kell hozzá igazán más, csak mindig a legállatabb kétkezes fegyvert, amit éppen forgatni tudsz.
Persze elsőre ez a leírás is tele lesz a számodra ismeretlen fogalmakkal, de sajnos a PoE ebből a szempontból nem olyan felhasználóbarát, mint a D3, nem vezet kézen fogfa a játékba, hanem bedob a mély vízbe.

Amúgy, ha elijesztene a játék (ez benne van a pakliban, plusz nem mindenkinek jön be a PoE), de szereted a stílust, akkor valamelyik leárazásnál csípd el a Grim Dawnt! Könnyebb beletanulni, jobban emlékeztet a klasszikus Dio, Titan Quest vonalra, és mocskos jó hangulata van!
Endure. In enduring, grow strong.
12164 levél
Válasz 16.11.07. 19:54 #534
Gobiakos
Mostanában annyi szó esett erről a PoE-ről és a Dio3-ról, hogy megjött a kedvem egy kis játékhoz. Mivel a Dio-t nincs kedvem folytatni, még a Torchlight vagy annak 2. része lett volna nálam opció, ám mivel ezt még nem ismerem, így végül emelett döntöttem engedve a kíváncsiságomnak.
19947 levél
Válasz 16.11.07. 14:11 #533
Peace
Persze, megvolt. Torchlight 3-nak örültem volna, azokat még nagyon csíptem. De állítólag sajnos nem lesz. Tyranny-t még meglesem majd, bár jobban csípem az egy fős pusztítást, amit nem lehet harc közben megállítgatni. Bár volt most pár hónapja egy ilyen, amit nagyon élveztem, csak nem ugrik be a címe.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2151 levél
Válasz 16.11.07. 13:47 #532
Shadowguard
Van Helsinget nem próbáltad még? Ott nagyjából le is zárul egy végigjátszással az egész, de szerintem kifejezetten szórakoztató és rengeteg vicces pop-kulturális utalás van benne. Már csak azok miatt is megéri végigtolni egyszer.
Hátránya, hogy nem túl hosszú, de ha csak a kampány érdekel akkor még mindig jobb, mint egy diablo 3 Én úgy toltam végig többször is, hogy általában félúton megunom a hack&slash játékokat. TQ-t például két óra után meguntam (aztán beleöltem még tizet, hátha jobb lesz, de nem lett), de itt végig pörög a játék és csak nagyon ritkán van üresjárat.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
19947 levél
Válasz 16.11.07. 09:52 #531
Peace
Ha addig jól szórakozom, akkor nem bánom, ha kinyomom a normál után és többet nem indítom el. Egyelőre nagyon jól elélvezkedek, van egy AoE skillem, ami kegyetlen meg egy heavy strike-om boss-okra. Kinéztem már merre haladok a skill tree-n, kétkezes fegyverek és mace sebzésnövelés!!! Diablo 3-ba annó nagyon sok 100 órát beleöltem, de akkor még egyedül voltam, most már nem lenne ennyi idő rá és sajnálnék is rá ennyit. Egy végigjátszással nagyon jól elvagyok. Ha pedig érdekelnek az alternatív befejezések, akkor vagy meglesem youtube-on vagy visszatöltöm. Mafia III-nál is visszatöltöttem utolsó checkpoint-ot, hogy meglessem mi lett volna ha. Néha én is irigykedem (davkar9: sorozatokra és játékokokra fordított idő és LiT: filmek!!!!!), de már kezdem megszokni ezt az új életvitelt és így is játszogatok annyit, amennyi kielégíti az igényeimet. Még én is majdnem elhittem! Nem, nem! Tényleg játszom eleget.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4168 levél
Válasz 16.11.07. 08:40 #530
gothmog
Hali!
Elsőre elég ijesztő a PoE passzív fája, és szerintem az első kb. két karakternél érdemes is egy buildet kinézni és az ahhoz tartozó fát követni az önállóan agyalás helyett. Viszont, ha rájössz a "logikájára", megszokod, akkor egyúttal arra is rá fogsz ébredni, hogy a gemekkel kombózva ez a passzív fa annyiféle egymástól elég rendesen különböző (de emellett tényleges használható) karakter felépítésére ad lehetőséget, amit a most futó többi darab megközelíteni sem tud.

Különben, normálon, míg össze nem szedsz egy-két a jó haladáshoz szükséges skill gemet (kb. első act, esetleg a másodiknak az első fele még), addig kicsit nyögvenyelős tud lenni a játék, Ám onnantól, hogy van egy jó skilled vagy skillpárosod, pörgőssé válik a játék. És itt is az van, mint a stílus legtöbbjénél: a normál csak a bemelegítés, a következő nehézségi szinten, ha nem cseszted el a karaktert, már rendesen pörög a játék, a legnagyobb nehézség pedig még rátesz erre egy lapáttal. Az endgame-nél pedig a karaktered "teherbírása" a határ.

A Wolcent nézegettem már én is youtube videókon, de egyelőre azon kívül, hogy igen szép (a táj, mert a karakterek és szörnyek elég bénák voltak még szerintem), én nem láttam benne semmi olyat, ami alapján ebből világrengető játék lesz.

Peace-nek: amennyire ismerlek, szerintem a PoE-t is abba fogod hagyni a normál végigfuttatása után. Nekem ugyan nagyon bejött (Act4 kurvajó! Plusz nekem nagyon tetszett a Labirynth nevű extra dungeon-sor is), én már Cruel nehézségen tolom (egyelőre haladok ott mint a szélvész), de nem vagyunk mind egyformák. (Én például a Mass Effecteket és Dragon Age-eket nem tudom annyiszor újra kipörgetni csak azért, hogy mondjuk egy törpe nő lábmasszőrt is kipróbálhassak. Bár azt hiszem, ebben davkar9 a király, aki akár egyetlen banter miatt is képes újra és újra belevágni ezekbe egy-egy újabb karakterrel.)
Endure. In enduring, grow strong.
19947 levél
Válasz 16.11.07. 05:58 #529
Peace
Ennyi. Semmi hangulatom elkezdeni magasabb nehézségi fokozaton. Egy Grim Dawn-nak nekiálltam 3. karakterrel is, de az is hamar unalomba fulladt. PoE-nál mindenki írja, hogy rengeteg az endgame tartalom, meglátjuk azzal hova lyukadunk ki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6645 levél
Válasz 16.11.06. 22:02 #528
GustyX
TQ ennyi volt? Nem igazán értem, hogy az ilyen játékról hogyan lehet ilyen topicba írni.
Ez nem az a fajta cucc.
Ajánlom a Wolcen-t (ex Umbra).
Igaz még csak early a javából, de szerintem ütni fog!

PoE-ban benne van 11 órám, most is feltettem, tetszik is, nagyszerű is, de valamiért az egész olyan....Hiányérzetem van játék során. Meg a passzív képességfa... Átláthatatlan nagyon, de nagyon jó ötlet! Ilyesmi lesz a Wolcenben is, csak használható.

Amúgy Dragon Age Inquisition. Jó volt, de a harcrendszer, meg a képességek bénák.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19947 levél
Válasz 16.11.06. 14:22 #527
Peace
Titan Quest kieggel együtt. Annó 10 éve én ezt majdnem végigtoltam, de a főellenségnél kiderült, hogy totál életképtelen a karakterem és ha beledöglök, akkor sem tudom legyőzni, így törlés lett a vége. Ezúttal nem okozott gondot, de a kiegnek a legvége az már kegyetlenül felhúzott idegileg. Olyan pofátlanul erősek voltak az íjászok és Hádész parancsnokai, hogy szinte folyamat borultam. Vártam egy fél napot és higgadt fejjel visszaléptem ma, így már egyből halál nélkül lement Hádész is. Összességében kimondottan kellemes volt, mostanában ezekre vagyok rákattanva. Meglátjuk most a Path of Exile meddig fog kellemes kikapcsolódást biztosítani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19947 levél
Válasz 16.11.02. 16:24 #526
Peace
Hmm....Dragon Age első része nem is egy rossz ötlet, ha Titan Quest végére érek. Vagy addigra lehet megjelenik a Tyranny. Nah majd kiderül milyen demo kerül ki legközelebb.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.