Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

2965 levél
Válasz 17.11.18. 10:12 #591
Dilizs
Call Of Duty WWII:

Nem váltja meg a világot, láttunk már kb minden jelenetet valahol, tele van klisével; de ennek ellenére bejött!

Valahogyan frissítően hatott a sok futurisztikus, ugra-bugra CoD után.

Grafika, hangok sztem nagyon rendben van. Bár volt néha FPS drop, de az esetek 99%-ában stabilan futott!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2965 levél
Válasz 17.11.09. 23:10 #590
Dilizs
Wolfenstein II The New Colossus:

Hát ez is bizony odarakta magát! Zseniális! Erősen ajánlott!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
20417 levél
Válasz 17.10.23. 12:12 #589
Peace
Kéne bizony! Hatalmas élmény volt!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2965 levél
Válasz 17.10.23. 11:50 #588
Dilizs
Titanfall 2:

Nagyon jól szórakoztam. Jó grafika, nagyon jól optimalizált. Jó single kampány. Még több ilyen játék kellene.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
2965 levél
Válasz 17.10.10. 10:50 #587
Dilizs
Aki szereti az Outlast stílusú "bújócskás horror" játékokat, annak bátran ajánlom! Indie game, vannak hiányosságai, de összességében egy nyomasztó, sötét és kellően nehéz játékról van szó!

Kis kedvcsináló: Home Sweet Home Game Official Trailer 2017
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
20417 levél
Válasz 17.10.09. 09:54 #586
Peace
Divinity: Original Sin 2

Frenetikus játékélmény volt!!! Az első rész sehogy se akart menni, pedig háromszor is nekiugrottam régebben, de ritka nyögvenyelősen indult, túl sok infot zúdított rám, nagyon könnyen el lehetett veszni a részletekben. Ezzel ellentétben a folytatás könnyedén indul, az első pillanattól felcsigáz és érdekel, hogy mi is áll a háttérben, hova vezet az utad, a kezelés és irányítás sokkal letisztultabb/felhasználó barátabb. A grafika és animációk elképesztően gyönyörűek, tömény élvezet volt ez a 2,5 hetes kalandozás, amit Rivellon világában eltölthettem. A körökre osztott harc csúcs, nagyon élveztem! Még akkor is, ha körülbelül csak a játék 10%-át teszi ki, a többi az beszélgetés, nyomozás, mellékszálak felgöngyölítése. Angol az bizony kell, anélkül nem igen lehet nekiindulni, elképesztően sok sornyi szöveget írtak össze a fejlesztők, le a kalappal ezért is. És a beteg humorért természetesen!!! Nem egyszer szakadtam a röhögéstől, nagyon idióták lehetnek, akik a poénok beépítésért feleltek.
Száz szónak is egy a vége, egy igazi szerepjáték élmény 4 fős csapattal, körökre osztott harccal, rengeteg humorral és elképesztő grafikával. Nagyon erősen ajánlom minden kedves RPG rajongó számára, nem fogtok csalódni! Azoknak is, akiknek kimaradt az első rész.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2965 levél
Válasz 17.09.27. 23:44 #585
Dilizs
>Observer_

Huhhhh baszki! Ez mi volt ez? A Layers of Fear se volt semmi! De ez még arra is rátesz egy lapáttal, persze más témában. A hangulat, grafika wow, államat keresgéltem folyamatosan. A sztori sem olyan rossz szerintem. Ajánlott!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
20417 levél
Válasz 17.09.03. 13:33 #584
Peace
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands:

Fenomenális hangulata volt!!!!!!! Mondjuk szerintem rengeteget dobott rajta az is, hogy éppen Don Winslow "Drogháború" című könyvét olvastam a játékkal párhuzamosan. Olyan elképesztő akcióknak lehettem részese, mint még ezidáig egyetlen játék alkalmával sem! A kimenekítések voltak a kedvenceim. Mikor végül a három üldöző jármű és két helikopter által ementálivá lyuggatott gépjárművel értem el a célszeméllyel a kivonási pontra, na ezek hatalmas élmények voltak! A terület baromi nagy és féltem, hogy a repetitívvé váló küldetések be fognak tenni és idő előtt abbahagyom, de nem így történt. Annyira vitt magával a történet, hogy még ezt is elnéztem a játéknak. Egyszer lezártam 83%-on, de csak nem hagyott nyugodni a kíváncsiság és kipörgettem 100%-ra, hogy megnézzem az alternatív befejezést. Érdemes adni neki egy próbát. Én nem hittem volna, hogy képes leszek végigvinni, de mégis pikk-pakk a végére értem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4105 levél
Válasz 17.09.01. 22:04 #583
xeLaR
Mass Effect Andromeda
Nem volt egy jó húzás a Fallout 4 után ebbe belekezdeni, mert sok tekintetben ugyanazt az élményt hozta, és sok tekintetben hasonlítanak is egymásra. Pl. az előző, hasonló engine-re épült játékuk (ebben az esetben a Dragon Age: Inquisition) élvezhető volt, de ez vhogy nem áll össze. A játékmenet többé-kevésbé rendben van, amúgy nem bírtam volna ki azt a 60+ órát, amit beleöltem, de nem is éreztem kimondottan jónak. A lövölde egy ideig érdekes az ugrándozás miatt, de miután megszokod, egy unalmas rutinná válik.

A legnagyobb problémát viszont időhúzó apróságok jelentik, amik elég hamar felidegesíthetik játékosokat. Csak egy példát említsek: kapunk egy mellékküldetést egy krogan-tól, aki vmit oda akar adni vkinek, viszont az már nincs a bolygón, és természetesen nekünk kell ezt végrehajtanunk. A folyamat a következő: keresni egy NPC-t, aki tudja hol van a karakter, vissza kell térni a hajónkra, várni kell egy kinyomhatatlan átvezető animációra (közel 1 perc), átmenni egy másik rendszerbe (kb. fél perc), megkeresni a bolygót (itt is lenne egy átvezető, de ezt szerencsére már fel lehet gyorsítani, de azt is csak azért mert kapott egy patchet), leszállni rá (újabb 1 perc), beszélni vkivel, aki tényleg tudja hol van, felszállni (még 1 perc), átmenni más rendszerbe, stb. Tény, ez egy mellékküldetés, nem szükséges megcsinálni, de ennek egy viszonylag gyors folyamatnak kellene lennie.

Maga a menürendszer sem optimális, sajnos túl lett bonyolítva, és nem olyan módon, amitől végre újból szerepjátékként kellene erre tekinteni. Ha meg akarsz alkotni egy saját fegyvert vagy páncélt, akkor először egy tervrajzot kell kifejlesztened, amihez fejlesztési pontokat kell szerezni (ezekből is háromfajta van), majd utána tudod csak megcsinálni, de ahhoz is milliófajta nyersanyagokat kell gyűjteni, majd ha szeretnél, akkor még kis kiegészítésekkel is meg tudod toldani, hogy erősebb legyen vmivel. Vagy szimplán játszol a játékkal, és vmelyik random ládában találsz egy ugyanolyat, és nem szórakozol ezzel az egésszel. Tény, egy idő után megéri legyártani azt, amelyik úgy érzed, hogy a játékstílusodnak megfelelő, de ez az egész folyamat túl macerás, ha úgyis megtalálod azt a fegyvert a játék folyamán.

És akkor ott a sztori meg a szereplők...A történet sok tekintetben az előző trilógiából építkezik, és igazán semmi újat nem mutat. Talán az még rosszabb, hogy nem a jó karakterekre fókuszál. Társaink unalmasak, sablonokra épülnek, amikből nem tudtak kitörni. Tény, az első Mass Effect sem volt túl jó a társak tekintetében, de abban extra feladatuk is volt, méghozzá a világ bemutatása, és attól emlékezetesebbek lettek a szereplők. Ebben sajnos egy társunk sincs, akire azt mondanám, hogy a kedvencem lett volna. Azért volt pár jelenet, ami tetszett tőlük, de nagy általánosságban egy semmilyen szinten sem kiemelkedő csapat. Ez azért gáz, mert lett volna jó társjelölt az NPC-k között. Pl. van egy turian ex-Spectre, aki keresi a fajának a hajóját, hogy aztán kapjon egy választási lehetőséget. Ez a szereplő kb. 2 mellékküldetést kapott, de azokban maga a szereplő személyisége átjött, és még egy jó jellemfejlődési lehetőséget is kapott. Kár értük, mert több ilyen NPC volt a játékban, akik több szerepet kaphattak volna. Maga Ryder meg szót sem érdemel. Hawke-nál ezerszer rosszabb főszereplő, pedig ő is rettenetes.

Lehet baszogatni a játékot a bugjai, az arcmimikája, a mémeskútnyi hülye szövegei miatt, de nem amiatt bukik el a Mass Effect Andromeda. A patchek után a játék teljesen rendben van, lehet lövöldözni rendesen, de ezen kívül ne várjon senki egyebet. Több idő kellett volna neki, hogy jobban átgondolják a történetet, hogy átdolgozzák a karaktereket, hogy élvezetesebbé tegyék a harcon kívüli játékmenetet, de sajnos ezt így "összecsapva" kaptuk meg. Kár érte...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
20417 levél
Válasz 17.07.29. 10:35 #582
Peace
Jah....a Titanfall 2-ről volt szó.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20417 levél
Válasz 17.07.29. 10:34 #581
Peace
Kegyetlenül jó volt!!! Az utóbbi évek egyik leghangulatosabb játéka és talán az egyik legszuperebb FPS, legalábbis nálam dobogós helyre került! Totális adrenalinbomba, elképesztő akciójelenetek és persze titánok!!! Persze eltörpülnek egy igazi WH40K-s óráshoz képest, de így is kegyetlenül élveztem!

Az ugrálós részek néha nagyon csúnyán felhúztak, de béna vagyok, betudtam ennek. De szerencsére ez az összképet nem rontja el.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20417 levél
Válasz 17.07.26. 17:04 #580
Peace
Nah helyes!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16378 levél
Válasz 17.07.26. 16:06 #579
ufodani
van még bőven
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1415 levél
Válasz 17.07.26. 15:55 #578
jawsika
Full ugyanez. 50 óráig majdnem eljutottam, de nem vonz. Skyrim működött, ez nem. Én sem értem, de maximálisan egyetértek.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
20417 levél
Válasz 17.07.26. 15:54 #577
Peace
Az elején engem is elkapott a hangulat, teljesen levett a lábamról. Aztán az időváltogatós (amúgy zseniális rész!!!) pályánál már kezdtem anyázni a genya falon futásoknál. De az antenna helyreállítós résznél teljesen el is akadtam egy ilyen falon futós-ugrálós résznél. Pihentettem egy hétig, aztán valahogy csak sikerült, most ott tartok, mert ki is kellett lépnem. Gondolom nincs sok hátra, majd egyszer sort kerítek rá. Viszont nem feltétlenül kötelező fülessel tolni, mert fadobozos 5.1-es rendszeren toltam fel a hangerőt nem kicsit, és hatalmas élmény volt! A szomszédok legnagyobb örömére.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16378 levél
Válasz 17.07.26. 14:55 #576
ufodani
Titanfall 2 ( single )

Adrenalin atombomba
Minden meg volt benne amit anno Churchill mondott. Talán a legpörgősebb ( jóó, de dobogós biztosan ), a legfantasztikusabb ( minden értelemben ) háborús hent, amit kötelező fülessel tolni, mert ott is 10/10 minden. A történet egy ilyen játékélményben sztem kivételesen elhanyagolható, teljesen elvisz a jelen, időd nincs agyalásra, dönteni kell szinte azonnal. Oks, egy kivétel - ami viszont még emeli is a szintet és még csökkenti is a linearitás tényét, - a falon futás. Ez is zseniális, kiemelve azt a szakaszt, amikor a múlt és a jelen között kell 'váltogatni' tizedmásodpercek alatt a levegőben!
A sisakok? Ááá..berúgtam a motort, még az első harmadban kicsit keresgéltem, de később már csak nagy ritkán álltam meg, úgy közel 2/3-a jött össze.

Lényeg a lényeg : ŐRÜLET!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
375 levél
Válasz 17.07.13. 21:45 #575
Ricsi1976
Dettó. Teljesen egyetértek, pont így éreztem 50 óra után. Bár én előbb a Fallout 4-gyel kezdtem, utána jött a Skyrim. Skyrim világa nagyon jó lett, főleg a Witcher game és Trónok harca sorozat fantasy vonalat követvén, gondolok itt a sorrendre, ahogy haladtam.
5045 levél
Válasz 17.07.13. 21:02 #574
Gump
Teljesen egyetértek.
3346 levél
Válasz 17.07.13. 17:45 #573
Raistlin666
Teljesen egyet tudok érteni veled! Én abba is hagytam olyan 15-20 óra barangolás után. Pedig a 3. rész platina lett PS3-on. De itt ugyanez volt velem is. Sem a hangulat sem a játékmenet nem fogott meg. Sőt konzolon a harc is undorító lett.
Nagy lelkesedés után szomorúan próbáltam még 1-2 alkalommal folytatni, de egyszerűen gyenge! Egy 5. résznél már észnél leszek és nem fogom előre ennyire kedvelni ok nélkül!
4105 levél
Válasz 17.07.13. 14:32 #572
xeLaR
Fallout 4
Szal itt ez a játék, aminek a mechanikája, a játékmenete jó, rettentő sok tartalom van benne, illetve még az építkezni vágyók igényeit is kielégíti, ám vmi mégis hiányzik belőle. Úgy értem ez kb. egy az egyben Skyrim a végtelenített küldetéseivel meg miegymással, csak ebben lehet lövöldözni mindenféle fegyverrel, de míg az működött nálam, addig ez mondhatni megbukott. Nem tartom ezt rossz játéknak, bizonyos részeit még élveztem is, de összességében nem éreztem szórakoztatónak. Tény, közel 50 órát beleöltem, de ebből az utolsó 10 mondhatni szenvedés volt, hogy az unalmas, béna sztorival megáldott főküldetéseket végigvigyem. A mellékküldetésekhez pedig már nem volt türelmem a rengeteg véletlenszerűen generált hülyeségek miatt. A területek nem emlékezetesek, a szereplők se hagynak nyomot, a főszereplőnek pedig felesleges volt hangot adni, ha egyszerűen képtelen normálisan reagálni bizonyos szituációkra (a dialógusokról meg ne is beszéljünk)...
Rengeteg dologba bele lehet kötni, de maga a lövölde rendben van, a grafika szép, maga a játék része egy stabil alapot biztosít egy unalmas tartalomnak. A Skyrim képes volt fenntartani az érdeklődést, pedig ott sem a legemlékezetesebb szereplők tarkítják a világot, annak se volt egy elképesztő története, de az egész működött. A Fallout 4-nél sajnos nem ez volt a helyzet. Összességében egy középszerű játékélmény...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
1229 levél
Válasz 17.06.06. 00:28 #571
Baracklekvár
Orwell

Üdv hölgyek és urak. Most egy ültömben végigjátszottam az Orwell című játékot. A legőszintébben javaslom mindenkinek. Aki csak egy kicsit is érdeklődően és nyitott szemmel, vagy épp paranoiásan tekint bele a világba, az ezen játékon keresztül olyan görbe tükröt lát, ami nagyon megragadhatja. Az alkotók szerintem merészen nyúltak a lehallgatás témájához, s a játék nem csak tökéletesen reflektál az amerikai Patriot Act-ra, de a sajnálatos események miatt a minapi (2017.06.05) aktualitásra is, miszerint a britek közbiztonság és antiterrorizmus zászlaja alatt meglehet nekimennek a szabad internetnek; korlátozni és (még jobban) lehallgatni akarják azt.

Kicsit előreszaladtam. Hogy miről is van szó a játékban. Egy törvénytisztelő honpolgár bőrébe bújunk, aki a mindent látó és halló állam szolgálatába áll - valójában ő lesz az állam szeme és füle. A pártállami idők házmesterei lehetünk, csak épp szó szerint napjainkban.

Az Orwell nevű - egyfajta Homeland Security - szoftvert használva egy rejtélyes bűncselekmény nyomába kell erednünk, s közben lehallgatni és feltörni mindent, ami elénk kerül. Tartótisztünk újabb és újabb erőforrásokat biztosít számunkra, hogy minden potenciális gyanúsítottról bizonyítékot és terhelő adatokat gyűjthessünk; és annyi mindenhez hozzáférünk, hogy végül mindenki gyanúsítottá válik. És ha valaki belekerül ebbe az orwelli rendszerbe, annak már nincs menekvés - a rendszer nem feledkezik meg róla, hanem könyörtelenül utánanyúl.

Aggódtam, hogy nagyon döcögős lesz a játékmenet, de szerencsére nem a megoldhatatlan rejtvényekre helyezték a hangsúlyt, hanem a gördülékeny történetre és a hangulatra. Nem kell keresgélni a nyomokat, mert egyszerűség kedvéért a megfelelő helyen keresve, megjelölve kapjuk azokat - ettől csak könnyebb, haladósabb a játék, nem von le értékéből. Aztán eldönthetjük (legalábbis olykor), hogy melyik nyomnak mekkora figyelmet szentelünk.

Bizonyos mértékben döntéseinknek súlya van. Vannak irreleváns, félrevezető információk - de egyszerűen ki is hagyhatunk bizonyos dolgokat. S egyes, egymásnak ellentmondásos bizonyítékok közül is magunk választhatunk. De ha bekerült valami a rendszerbe, nincs visszaút. Többféleképp alakulhat a vége a történetnek.

De nem is a vége a feltétlenül lényegi eleme a játéknak, hanem a légkör, amit megtapasztalunk. Nyomasztó, megalkuvó, gyanakvó, önigazoló és zsarnoki. Orwelli. Volt egy pillanat, amikor belegondoltam a játék és a magunk világa valóságába, s elfogott a hányinger.

Óhatatlanul is fel kell merüljön a játékosban és emberben a kérdés, hogy hol a határ. Meddig húzódik a titkosszerű szolgálatok szükséges tevékenysége, mely jobbá és biztonságosabbá teszi világunkat, s honnan kezdődik az emberi szabadságjogok sárba tiprása és a gondolatrendőrség megalakítása. Szerintem ahány ember, annyi válasz a kérdésre. Magam részéről úgy vélem, nincs egyértelmű határvonal, nem lehet meghúzni egy vonalat, hogy eddig nyugodtan, de ne tovább. Van egy szürke zóna, ahol már az alapvető szabadságjogok is csorbulnak és elvesznek, de még igazolható a szolgálatok tevékenysége. Nincs arról illúzióm, hogy mai világunk már ne ebben a szürke zónában mozogna. De igyekezzünk hinni abban, hogy ebből a szürke zónából nem fordulunk át újra a totalitárius rendszerek világába.

Ugyanakkor, ha elég paranoiás vagy, akkor úgy is nézheted, hogy "azok" nem fognak kilépni a szürke zónából, csak a szürke zónát fogják egyre szélesebbre és szélesebbre tágítani - és mindezt úgy, hogy a megígért biztonságot remélve épp maguk a lehallgatást elszenvedők fogják azt követelni.

Érdemes végigjátszani. Ha bennem ily gondolatokat vetett fel, akkor talán mást még jobban elgondolkodtathat.

Legyen ez a játék egy figyelmeztetés a játékosnak, s neked, ki e sorokat olvasod. Jusson eszedbe, hogy bármit is mondasz (nyilvánosan, vagy telefonban), írsz, posztolsz, fényképezel - annak nyoma marad. Impulzívan, indulatból, meggondolatlanságból, vagy akár viccből tetted - minden visszaüthet rád. Egy olyan világban élünk - inkább, úgy fogalmazok, hogy egyre inkább olyan világban élünk - hogy valaki mindig figyel.

Búcsúzóul (a nem mai korban élt) Benjamin Franklin szavait idézem, már-már vitaindítóként:

"Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety."

ui.: Ugyanitt üdvözlöm a TEK és AH munkatársait..
pogessor.pcdome.hu
20417 levél
Válasz 17.06.04. 09:29 #570
Peace
Shadowrun Hong Kong:

Raymond kiszabadításánál tegnap nagyon felment a pumpa, de ma újult erővel nekiugrottam és sikerült is végigvinni! Nem volt rossz, de Dragonfall valóban hangulatosabbra sikerült. Itt a befejezéssel azért annyira nem voltam kibékülve, de ettől függetlenül remekül szórakoztam!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4176 levél
Válasz 17.05.26. 18:23 #569
gothmog
Nekem is durván bejött anno!
Nincs benne semmi különösebb cicózás, de a párbeszédek, a történetvezetés és mesélés módja (ahol szivárognak az infók, jönnek a fordulatok, téged pedig egyre jobban érdekel, hogy mi a fene fog már kikerekedni ebből a végére, illetve az apróbb figyelmességek és jelzések, amelyekkel a korábban elvégzett vagy el nem végzett cselekedeteidre utalnak), illetve a telitalálat NPC-k durván jó mókává, és emlékezetes kalanddá varázsolták a játékot!

A Hong Kong is jó, némely tekintetben jobb is, mint a Dragonfall volt, bár megmondom őszintén: nálam a három játék közül a Dragonfall DC volt a legemlékezetesebb, a "kedvenc".
Endure. In enduring, grow strong.
20417 levél
Válasz 17.05.26. 09:07 #568
Peace
Shadowrun Dragonfall Director's Cut:

Ez bizony szuper volt, kegyetlenül élveztem!!! Az tuti, hogy játszottam vele megjelenéskor, de a második fele már egyáltalán nem volt ismerős és a vége sem. Már települt is a "Hong Kong", úgyhogy neki is ugrok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32710 levél
Válasz 17.05.20. 20:47 #567
Creativ3Form
Injustice 2

Kitolva.
Lehetett volna hosszabb is a sztori (3 óra 40-45 perc lett nekem), de minden összevetve remek lett és hozta az első rész színvonalát. Azért nem lépte túl nálam, mert bár piszok látványos (látványosabb mint az első), de az előző rész alternatív univerzumos, végén Superman VS Superman összecsapásos története jobban elnyerte a tetszésemet. Természetesen Brainiac félelmetes ellenfél lett, simán elhittem, hogy tőle még Superman is fosik, de a végén lévő BOSS harc számomra nem ütött akkorát, mint az első részben a már említett Superman VS Superman ütközet. Tetszett még, hogy a játékra elég keményen hatással voltak az Arrow és a Flash sorozatok, több ottani karakter is feltűnik belőlük (Firestorm, Captain Cold, Laurel, Reverse Flash) ami megmosolyogtatott, viszont ennek köszönhetően picit túlzsúfoltnak éreztem a játékot, és volt egy-két olyan karakter, akik a tipikus "dísznek vagyok itt, semmi másnak" szerepet töltötték be. Magában a harcokba nagy újítást nem vittek, viszont belekerült két apró kis változás, újítás. Az egyik, hogy vannak olyan fejezetek a sztoriban, amikor két szereplő van központban, és ilyenkor a bunyók előtt a játék megadja a lehetőséget, hogy válasszunk kivel szeretnénk agyoncsapni a rossz arcokat. Tetszett ez a megoldás, remélem ezt továbbviszik majd a követező részre (vagy esetleg a Mortal Kombat újabb epizódjában is alkalmazzák majd). A másik új dolog, hogy ezúttal két befejezése van a játéknak, és itt is te választhatsz, hogy melyiket szeretnéd. Nem árulok el sztem nagy dolgot azzal, ha elmondom, hogy ennek a két befejezésnek a főszereplői Batman és Superman. Nos, Batman kapta a szokásos, sablonos jófiús befejezést, de amit Superman kapott az úgy WOW. Kíváncsi leszek melyiket viszik majd tovább, mert ha az Acélemberét, akkor nagyon durva dolgoknak nézünk elébe az Injustice 3-ra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4105 levél
Válasz 17.05.19. 23:33 #566
xeLaR
Szóval még tavaly október-november környékén sikerült egy új laptop vásárlást végrehajtani, aminek köszönhetően az újonnan kijövő játékokat többnyire teljes pompájukban tudom élvezni. Ennek köszönhetően pótoltam pár hiányosságot, csak ezt megemlíteni nem sikerült...úgyhogy...

Assassin's Creed: Unity
A megannyi patch után stabilnak mondható a játék, habár kevés benne az anyag, amitől élvezetesnek lehet nevezni. A sztori nem túl érdekes, ahogy a szereplők sem azok. A játékmenet a megszokott, újdonságoktól mentes, co-op pedig felesleges. Írhatnám, hogy nem hagy nyomot a játék, de sajnos a technikai problémáival és a gyér játékmenetével a széria legrosszabbikának tekinthető. Az egyetlen tényleges pozitív újdonsága a detektíves mellékküldetések. Összességében érezhető az összecsapottság, több idő kellett volna neki ahhoz, hogy ez normálisan fogyasztható legyen.

Far Cry 4
Nem igazán győzött meg a játék eleje, hogy ez jobb lesz az előző résznél, és sajnos most is így érzek, de játékmenetben letisztultabb, és bizonyos esetekben még szórakoztatóbb is. A probléma számomra a történetben és a szereplőkben leledzenek. Az előző rész nagyrészt arra ment rá, hogy az egyszerű amerikai turista srácból, azaz a játékos által irányított karakterből egy gyilkológépet csináljon, hogy megmentse a barátait. Ez egy viszonylag egyszerű sztori, de hatásos volt, és jól is lett prezentálva. A srác nem volt azonnal egy dzsungelharcos, (sztori szerint) lőni is alig tudott, de a játék előrehaladtával láttuk, ahogy megváltozik. Ajay Ghale-nél ez pl. egyáltalán nem látható, a karakter szimplán a játékos avatárja, aki nem változik, egy passzív szereplője az egésznek. Viszont ez a rész inkább arra megy rá, hogy átverje a játékost a történettel, és emiatt egy érdekes játékélményt biztosít, és úgy érzem, hogy egy kicsivel árnyaltabb főgonosszal. Sajnos azonban Pagan Min-en kívül nem igazán lehet pozitívan vélekedni a többi mellékszereplőről, akik vagy nem kaptak elég időt kibontakozni, vagy csak egyszerűen egy "Vaas-szerű" őrült perszónát kaptak, ami erőltetettnek tűnt számomra. A játékmenet viszont továbbra is jó, a megszokott "keresd a rádiótornyot, utána meg a mellékküldetéseket" Ubisoftos formula ellenére is. Szórakoztató volt, de a 3-nál kicsivel rosszabb.

The Walking Dead: Michonne
A Telltale mostani felhozatalától már nem várok sokat, úgy éreztem kiégtem tőlük. Nem mondhatom rossznak őket, csak cselekmény és sztori szempontjából nem tudnak újat mutatni a témában. Játékmenetileg tipikus Telltale, történetileg meg kiszámíthatók a főbb szálak, érdekességet nem igazán tartalmaz. Egy teljesen középszerű felhozatal, amit simán ki lehet hagyni.

Borderlands 2
Már régen pótolni akartam ezt, de sosem volt rá időm egészen mostanáig. És örülök is, hogy nekivágtam. Mondjuk nehéz kezdés volt, az elején nem igazán tudtam, hogy Zer0-val hogyan fejlődjek, és sajnos kicsit frusztráló volt, de miután eldöntöttem, hogy mi legyen belőle, illetve miután összeszedtem 1-2 jó fegyvert, a játék rendkívül élvezetes lett. Nem mintha előtte nem lett volna az a szereplőivel és a dumáival, de a legfontosabb szórakoztató eleme a játéknak egyértelműen a főgonosz, Handsome Jack. Míg az előző résznek igazán nincs is története (vagy annyira felejthető volt, hogy már nem is emlékszem rá), addig ebben Jack a mozgatórugója mindennek, aki vagy rádión keresztül ingerel, inzultál, vagy pedig olyan elvetemült dolgokat művel, ami miatt igazán utálhatjuk. Egy jó gonosztevőre simán lehet jó játékot csinálni, annak ellenére, hogy még a játék világában lévő kérdésekre kb. semmilyen választ nem kaptunk. Egy másik óriási pozitívuma a játéknak a Tiny Tina-s DLC, ami az elvont hülyesége ellenére egy nagyszerű lezárása lett a Borderlands 2 sztorijának (nameg a Mass Effect 3 Citadel DLC-je után a második legjobb hozzáadott tartalom, amivel valaha játszottam).

Tales from the Borderlands
A Borderlands 2-t részben ezért is játszottam végig, hogy tisztában legyek a sztorival mielőtt ennek nekikezdek. És nem kicsit lepődtem meg. A már-már megszokott Telltale-es kiszámíthatóság sehol sem volt, a humor szinte már az alapjátékoknál is jobb volt, és a karakterek is érdekesek, szerethetők voltak (Gortys nagyon édi ). Az első epizód nálam rendkívül erősen kezdett, ami után jött egy kis visszaesés, de mindig voltak olyan jelenetek, amik hagytak vmiféle nyomot, vagy egyszerűen meg tudtak lepni. A finálé meg egyszerűen...nem találok szavakat. Lényeg a lényeg, ez az egyik legjobb széria, amit a Telltale megalkotott. Csak ajánlani tudom.

Shovel Knight: Specter of Torment
Csak csodálkozni tudok, hogy a Yacht Club Games hogyan volt képes harmadjára is egy majd tökéletes retro platformjátékot készíteni. Míg az előző, Plague Knight-os kiegészítő a bonyolult mechanikákon hasalt el vmelyest, addig ennek a sztorija nem a legerősebb, de mindazt kárpótolja a játékmenet, az átépített pályák és a remixelt zenék. Aki szereti ezt a műfajt, annak mindenképp ki kell ezt próbálnia.

Assassin's Creed Syndicate
Szal van egy Unity-n alapuló, de letisztult játékmenet, amihez hozzáadtak több hasznos dolgot a gyorsabb közlekedés érdekében, emellett átdolgozták a harcrendszert, illetve két Assassint is használhatunk, akiknek különbözik a jellemük. És még a sztori is érdekesebb vmivel. Ezek alapján a Syndicate-nek a széria jobb játékaihoz kellene tartoznia. Bizonyos tekintetben ez igaz, de összességében inkább untam a benne lévő játékmenetet, mint élveztem. Tény, a sztori követhetőbb, a mellékszereplők jobbak, még a mellékküldetések is (nagy fejlődés ment végbe a detektíveskedésben is), de vmi mintha hiányzott volna. Jacob és Evie nem rossz főszereplő Assassinok, de sok esetben túlságosan is erőltetettnek éreztem őket. És vhogy az egész játékélmény nem marad meg. Úgy értem végigjátszottam, és nem volt rossz, de semmi maradandó dolgot nem hagyott maga után. És talán még rosszabb is, mint mondjuk a Unity esetében, aminél megmarad az elkeserítő élmény.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
20417 levél
Válasz 17.05.14. 12:05 #565
Peace
Expeditions: Viking

Összességében nagyon élveztem, elvoltam vele 1-2 hétig. De voltak kegyetlenül irritáló dolgok!!! Mikor 95% találati eséllyel 5 m-ről mellélősz, de az ellenfél 80m-ről critet lő beléd. Meg átlő egy teljes házon! És ami szintén undorító, hogy ha rálövök egy nekem háttal álló emberre, akkor automatikusan megfordul mielőtt lőnék (ez milyen már??!!!! ), hogy fennakadjon a nyílvessző a pajzson....szóval voltak idegesítő dolgok, de összességében kimondottan kellemes taktikai RPG.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2965 levél
Válasz 17.05.14. 10:25 #564
Dilizs
Outlast 2:

A Red Barrels megint megcsinálta!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
1123 levél
Válasz 17.05.09. 22:26 #563
quervo
Little Nightmares

Ahogy beszéltük a saját topikjában, nagyon rendben van a játék, borzongós, parázós, abszurd, szürreális, de nincsenek benne olcsó dolgok. Az irányítás lehetett volna jobb is, de nem ront sokat az élményen. Tényleg tökéletes szellemi testvére az Inside-nak. Egy egész estés film játékideje alatt végigjátszható, szóval ha valakinek épp ma nincs mit néznie, végig is rohanhat rajta.
2801 levél
Válasz 17.04.13. 22:15 #562
Aryx
Death Rally (1996)

De komolyan , hetek óta nem játszottam semmivel, mert minek, közben van egy rakás félbehagyott játékom, meg egy kis adag "majd egy nap neki kezdek" játékom is. Egy kiadós Death Rally viszont olyan, hogy bármikor jöhet, mindig jól fog esni. Tegnap valaki újból meghozta hozzá a kedvem, gyorsan 2x is kipörgettem, holott pixelre ismerem a játékot, szóval ki érti ezt. Poén amúgy, hogy az egész játékot szűk 1,5-2 óra alatt végig lehet vinni.

Saját végigjátszás-receptem, hátha más is kedvet kap (biztos van ennél jobb walktrough, nekem 23 verseny a rekordom... meg hát úgy a jó, ha mindenki maga állítja össze a sajátját):
- Bogárral indítunk, ez az alap. Vegyünk kereket és aknákat (jól jön, hogy a hátunk mögött tartsuk a mezőnyt), legyünk mindig elsők.
- Már meg is lett a pickup-unk, csodás. Irány a középső divizió.
- Tuning: mindent a kerekekre tegyünk, utána jön a motor, armor-ra viszont nem éri meg egy egységnél többet költeni.
- A soron következő négyajtós személyautót NE vegyük meg, költsünk tuningra.
- Sportkocsit megvesszük, irány a harmadik, legutolsó divizió.
- A Porschét SE vegyük meg, gyűjtsünk a legutolsó kocsira.
- Mindeközben akna, tüske, szabotázs a helyes vásárlási sorrend (a nitrós cucc felesleges), és minden versenyen módszeresen kiiktatunk mindenkit.

Értékelésnek meg elég annyi, h ez a játék már 1996-ban sem volt korszakalkotó, de a kissé posztapokaliptikus, alvilági, anarchista, önironikus körítésével olyan jól tálalt egy már jól bevált receptet, hogy a magamfajta hülyegyerekek még 20+ év után is simán előveszik.
Adalék: a windows verzió kezeli az X360 kontrollert, kár, hogy az azzal való irányítás már kb. játszhatatlan szint.

Pro:
- Ilyen játékból nem lesz még egy

Kon:
- ld. Pro
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
10349 levél
Válasz 17.02.18. 20:42 #561
MattMatthew
Ugyanígy vagyok mindkettővel. Tyranny valahogy azután már nem érdekelt, hogy az első konfliktust megoldottuk, az sem segített, hogy a gameplay elég unalmas volt. PoE ugyanez pepitában, bár ott már Defiance Bay utánra lett egy-két boostos spellem, de a történet ott sem ragadott meg túlzottan és a harcok sem voltak túl élvezetesek számomra.
20417 levél
Válasz 17.02.18. 17:44 #560
Peace
Tyranny-t végigvitte valaki? Abbamaradt az elején, annyira nem kapott el a hangulata. Most Pillars of Eternity-be kezdtem bele megint, mert az is megszakadt régen nagyon csúnyán nálam...hátha most belejövök.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20417 levél
Válasz 17.02.18. 10:28 #559
Peace
Sapece Hulk: Deathwing:

Csak a végére értem ennek is. Kicsit lehangoló volt a záróvideó, vártam volna azért még valamit. Legalább egy 2 perces kis lezárást tehettek volna bele.
Az irritáló kis apróságok ellenére viszont teljesen rendben volt, rendesen adta a WH40K feelinget!!! És igazából ez az, ami a legtöbb Warhammer 40.000-es játékból hiányzik.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20417 levél
Válasz 17.02.06. 08:36 #558
Peace
El bizony! A labirintust nem bírom meg a keresgélést, de a "Foundry" után már nem volt ilyen probléma, nem bolyongtam körbe-körbe. Adta a hangulat rendesen! Még a metál zene is diszkópatkány mivoltom ellenére is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11125 levél
Válasz 17.02.05. 23:19 #557
VodevilX
Nahát, nahát
Ez már nem úgy hangzik, mintha erőltetni kellett volna, ezek szerint csak elkapott az a lendület amiről beszéltem?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
20417 levél
Válasz 17.02.05. 08:22 #556
Peace
Rég nem vittem végig semmit, mindig csak belefogtam valamibe...

Doom:

Annak idején abbamaradt a 3. pálya felénél, mert felment a pumpa a kártya keresgélésnél.....de most ismét elővettem, és nagyon komoly kis móka volt végigvinni!!! Mondjuk sokat dobott rajta a fix 60 FPS is, első nekifutásra azért nem volt ilyen tükörsima a játékélmény a 4 éves kártyával.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32710 levél
Válasz 17.01.29. 00:00 #555
Creativ3Form
Na, akkor ide is.

Resident Evil VII

Amikor már azt hinnéd, hogy vége, és lehiggadhatsz miközben kényelmesen hátralősz a székedben, hogy megnézd a stáblistát, akkor még kapsz az arcodba egy olyan két-két és fél órát, hogy a maradék lélegzeted is elakad. De most komolyan. Az mondjuk érződött rajta, hogy tele van utalásokkal a korábbi részekre, így aki jártas a szériában, valszeg végig vigyorogta az egészet, de azért nekem, úgymond széria szűzként is ütött.
Huh...ugyan azt tudom mondani, amit már csepegtettem a korábbi napokban...zseniális és hátborzongató egyszerre! Totálisan rátud feszülni az ember és emiatt hiába tudja egy-két résznél, hogy mi fog történni, akkor is belefagy a szar, és hátrahőköl szinte majdnem minden alkalommal. A hideg futkosott a hátamon nem is egyszer és nem csak a brutalitás miatt, hanem a feszültség, a folyamatosan jelen lévő tehetetlenség valamint a parafaktor miatt, hogy "vajon elég lesz e a nálam lévő lőszer és életmennyiség a következő mentési pontig?" Hányszor de hányszor jártam úgy, hogy azt hittem kiskirály vagyok, mert az összes fegyómhoz volt lőszerem, és még kraft cuccokkal is elvoltam látva, amivel utánpótlást tudtam magamnak gyártani. Aztán eltelt 10 perc és hopp...magamra maradtam a kis késemmel. Plusz dicséret illeti a karaktereket, mindegyiknek megvan a maga stílusa, és a történet az elején ugyan ködös, de lépésről lépésre áll össze egy egésszé, és elég jóféle szájízt hagy maga után, ami az összképet illeti.
Kár tovább fokozni a dolgokat, szerezze be mindenki, mert nem mindennapi élményben lesz része! Persze csak akkor, ha a trailerek után leesik, hogy ez már nem egy zombi lövölde, hanem bizony egy kő kemény pszicho horror, ami nem olyan könnyű, mint sokszor gondolnánk.

Íme a végigjátszás statisztikám.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
375 levél
Válasz 17.01.22. 22:09 #554
Ricsi1976
Megnyugodtam. én is bevettem anno a hype-ot. Megvettem és el is adtam 1 héten belül. Iszonyat fizika. Akkor tanultam meg, hogy SOHA előrendelés. Olvasok azóta teszteket, egyéni véleményeket, így már nem annyira lehet mellélőni. Többek közt ez a fórum is sok segítséget ad / adott.
32275 levél
Válasz 17.01.22. 18:26 #553
szbszig
Abszolút egyetértek. A sztorija egészen kiemelkedő valóban. Továbbmegyek, szerintem nemcsak a videojátékok, de még a hasonló témájú filmek, könyvek közül is. És tényleg minden aspektusa rendben van: dráma, horror, sci-fi tekintetében egyaránt átlagon felül teljesít. Az utóbbit külön kiemelném, mivel a valóságtól nem túlságosan elrugaszkodott, kifejezetten logikus, hihető sci-fi. A karakterek is nagyon emberiek szerintem. Nekem például Catherine nem is volt szimpatikus különösebben, de éppen ez adja a hitelességét az egésznek, hogy ő sem feddhetetlen, tökéletes. Én már a megjelenéskor egy csomót áradoztam a játékról.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2183 levél
Válasz 17.01.22. 15:19 #552
Shadowguard
Jól bizony Az első rész nekem is nagy csalódás volt (főleg, mert akkor fel is ültem a vonatra vele), de ha már van "próbaverzió" a kettőből akkor adtam neki egy esélyt... Azóta már töröltem is. Valahogy nem érzem, hogy az alapsztoriból bármit ki lehetne hozni. Értem én, hogy gonosz cégek mindent tudnak rólunk és ez nem jó, de amit motiváció címén adtak az elején... Kösz nem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
11125 levél
Válasz 17.01.22. 10:41 #551
VodevilX
RE2, tegnap volt 19 éves, így hát hirtelen felindulásból nekiültem este:
Még mindig a legjobb
Nagyon várom az új részt, illetve roppant kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak majd össze REmake 2 néven, remélhetőleg idén Remélem nem valami akció dús TPS-t....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
623 levél
Válasz 17.01.18. 19:29 #550
stero
SOMA. Aki nem játszott még vele és szereti a jó sztorit annak nagybetűs KÖTELEZŐ. Nálam sztori tekintetében eddig top 1 ever.
375 levél
Válasz 17.01.17. 19:54 #549
Ricsi1976
Ezek szerint a féltégla gépjármű irányítást sikerült kiküszöbölni? Én mondjuk nem mertem megvenni az első rész csalódása után, de rövid ismertetőd megerősített abban, hogy jól döntöttem. Thx.
32710 levél
Válasz 17.01.17. 19:41 #548
Creativ3Form
- 1 terén.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32710 levél
Válasz 17.01.17. 19:37 #547
Creativ3Form
Neeeeem, a szereplőt nem kell visszahozni, csak azt a sötétebb, borongósabb, komolyabban vehető hangulatvilágot mint ezt a műmájer giccsességet. De tény, hogy szereplők terén bőven van mit fejlődnie ezen a téren a W_D szériának. Két rész alatt nem volt emlékezetes vagy megkedvelhető karakter...ez azért ciki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4212 levél
Válasz 17.01.17. 19:21 #546
Madrac
Amennyire emlékszem az első rész főszereplője volt minden idők legkevésbé kedvelhető szereplője, szóval lehet nem kéne azt keverni a második résszel, lehet inkább csak simán ott is fejlődni kéne.
Quoth the raven, `Nevermore.'
32710 levél
Válasz 17.01.17. 14:46 #545
Creativ3Form
Watch_Dogs 2

A játékmenet, a játszhatóság és a lehetőségek tárháza, amit a hackelés segítségével művelni lehet, közel tökéletes. Taps az UbiSoftnak. Ellenben a történet gyenge, a karakterek egytől egyig tenyérbemászóak, és képtelenek a szívünkhöz nőni, a fő gonosz (már ha lehet annak nevezni) pedig annyira jelentéktelen, hogy én ilyen jelentéktelen karaktert még nem nagyon láttam játékban. Plusz számomra ez az egész giccses, túlcsicsázott, annyira laza vagyok majd szétesek stílus és felfogás nagyon nagy zsákutca volt. Egyedül az elején említett hackelési játékmechanika volt az, ami folyamatosan rátudott venni arra, hogy játsszak és kipörgessem. Mert el kell ismerni, ez a része tényleg nagyon oda lett rakva, és szintet lépett az első részhez képest. Kár, hogy a körítést nézték be, de nagyon.
Szóval összességében élveztem is meg nem is, szerettem is meg nem is, de ha a harmadik részre kevernék az első rész hangulatvilágát a második rész játékmechanikájával, számomra akkor születne meg a tökéletes Watch_Dogs játék. Ebből az erőltetett műmájerségből azonban köszönöm szépen, de többet nem kérek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32710 levél
Válasz 17.01.01. 22:19 #544
Creativ3Form
Mafia III

Na, hát egy nagyjából 3 hónapos "picit meguntam, így hanyagolom egy darabig" szünet beiktatása után, most értem még csak a végére. Az összkép ennél vegyesebb nem is lehetne.
Hiszen kapunk egy remek hangulattal és atmoszférával bíró játékot, aminek ugyan kb. annyi köze van a Mafia érzéshez, mint a Black Flagnak az Assassin's Creedhez (félreértés ne essék, imádom a Black Flaget, mert egy piszok jó kalózos kaland, de Assasin's Creednek majdhogynem nulla), ám az összkép még is működik. Ok, hogy a területfoglaló, amolyan lojalitás féle mellékküldetések önismétlődőek és egy kaptafára készülnek (ezért is untam rá még október közepe környékén), de maguk a főküldetések egytől-egyik rohadt jók. Alig emlékszem olyanra, ami nem tetszett volna közülük, remekül összerakták a srácok. Plusz emellett a karakterek is rendben vannak. Ugyan nem lett telitalálat mindegyik, de Donovan pl. hatalmas arc, imádtam minden mozzanatát és gesztusát. Vitot nagyon jó volt viszont látni, nem beszélve egy másik karakterről aki visszatért, még ha nem is mondták ki, hogy ő az, de...mindenki tudja aki játszott vele, hogy ő volt az. Emellett a zene is adta, a hossz is rendben volt (35.7 óra lett a vége), csak hát minden éremnek két oldala van.
A másik oldala a technikai rész, ami bizony méltán érdemli ki a kritikán aluli jelzőt. Az az állapot, amiben kiadták, nos...Arkham Knighti magasságokba emelkedett. Össze-vissza ugráló teljesítmény, helyenként gyönyörű, máskor viszont ocsmány külcsín, fényesen villódzó textúrák és karakterek, bugok tömkelege és a játéktörténelem talán legocsmányabb eső effektje. Én ilyen igénytelen esőt játékban még nem láttam esküszöm. Jó, ezt lehet szőrszálhasogatásnak is nevezni, de hé...ha valami ocsmány, azt nem fogom szépíteni. Összességében tehát ordított a játékról, hogy a mostanában divatos, félkész állapotban került a piacra, ami miatt viszont nem tudom csak a készítő gárdát, azaz a Hangar 13-at hibáztatni. Valszeg a pénzes kiadó sürgette őket, hogy még a 2016-os évben meg kell jelennie, és ez sajnos rányomta a bélyegét a végtermékre. Az a Hangar 13 mellett szól, hogy folyamatosan foltozgatják mind grafikai, tartalmi és játékmeneti frontokon, pedig simán szarhatnának rá mondván, ez már így is úgy is bukás anyagi és kritikai szempontból is.
Kár érte. Akkora klasszikus akkor sem lehetett volna, ha normális állapotban adják ki, de annál amit kapott, jóval pozitív vízhangot vont volna maga után, az 100%. És én minden zavaró és idegesítő hibája ellenére azért élveztem és nem bántam meg, hogy pénzt áldoztam rá. Ráadásul a Deluxe Editionre, ami tartalmazza a Season Pass-t, szóval várom a sztori DLC-ket. Remélem hamarosan jön az első. Nemmmmmmm ajánlanám azért teljes lelkiismeret furdalás nélkül minden gamer haveromnak, de azért ha valaki tisztában van vele, hogy mit is képvisel a játék (minden negatívumával és pozitívumával), és szemez vele, azt lebeszélni sem fogom. Mert mint mondottam, a hibái ellenére, élveztem. Ritka állatfaj vagyok ezen a téren, a többség ugyan is utálja, de én mindig is ilyen voltam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
20417 levél
Válasz 16.12.24. 11:50 #543
Peace
Deus Ex: Mankind Divided:

Nekem ez piszkosul bejött!!! Nagyon adta a hangulat, élveztem végig a lopakodást és az összes mellékküldetést meg POI-t! Mondjuk onnantól, hogy feltoltam maxra a hackinget meg a láthatatlanságot, nem igen jelentett szinte semmi kihívást. Raktároztam és felfejlesztettem maxra a jó kis fegyvereimet, hogy majd biztos szükség lesz rájuk, de a főellenség is kapott egy fél tárat a dobtáras shotiból és megfeküdt. Én meg csak pislogtam a nagy arzenállal a hátamon(vagy hátamban A franc se tudja hol tároltam azt a sok motyót). A zárójelenetet kicsit gyengécskének éreztem, de ez nem sokat vont le az összképből.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2965 levél
Válasz 16.12.20. 22:49 #542
Dilizs
Rise of the Tomb Raider

Szép volt, jó volt.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.