Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

21655 levél
Válasz 18.10.07. 10:21 #688
Peace
Sword Legacy Omen:

Az elképesztő iramú PS roham után kicsit visszaültem a gép elé kikapcsolódni. Kimondottan szórakoztató élmény volt, nekem nagyon adta! Jól eltalálták a tempót. Fejlődés szempontjából és felszerelés tekintetében is. Fokozatosan válnak elérhetővé az egyre erősebb páncélok, fegyverek és ártifektek. Nem érzi úgy az ember, hogy a játék felére már brutálisan tápos és nincs számára ellenfél. Mikor már kegyetlen erősnek éreztem magam az utolsó előtti küldetésen, akkor is beszopatott egy orrgyilkos. Átment stealth módba, majd felbukkant az íjászom mögött és egyből halálra szúrta. Lehetett elölről kezdeni. Oda kell figyelni, mert bizony 1-2 kisebb ballépést még lehet korrigálni, de ha valami komolyabbat benéz az ember vagy nem figyel oda kellőképp, akkor megy a karakter a levesbe. Még durvább lett volna a játék, ha nincs visszatöltési lehetőség. Akkor lehet kifutottam volna a világból.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
606 levél
Válasz 18.09.28. 22:09 #687
Ricsi1976
És tegyük hozzá: mocskos rövid. Anno én barom, teljes áron vettem meg. De ugye tanultam ebből is.
21655 levél
Válasz 18.09.28. 21:33 #686
Peace
Order 1886:

A történet, az egész setting és hangulat az szuper! A látvány az csúcs! Minden más sajnos elég gyenge. Rettenetesen zavart a sok scriptelt momentum! Szinte mindenhol várni kellett, míg adott karakter eljut addig a pontig, ahol beindul az előre megírt esemény. Nagyon kilógott a lóláb, ez nekem annyira nem jött be. Megérdemelne egy rendes játékot, mert ez nagyjából egy interaktív film volt minimális tennivalóval.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.26. 22:07 #685
Peace
Az elsőt röhögve megöltem. Aztán még 2-vel próbálkoztam. Mindkettő 1mm HP-val élte túl az élesztőköves műsorom után. Mondtam is, hogy "na elmentek ti a pi**ába!!!" A védekezés nem ér semmit, átütik a pajzsot. Elbukfencezgetni meg nem megy, mert valamelyik AOE támadásuk tuti betalál....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
606 levél
Válasz 18.09.26. 21:56 #684
Ricsi1976
Valkűröket hagytam a picsába, párszor nekimentem az egyiknek és kezdett érlelődni bennem a Bloodborne feeling. Szépen életben hagytam Őket, mert megérdemlik Bátran elfutottam...
21655 levél
Válasz 18.09.26. 18:37 #683
Peace
God of War:

Egy elképesztően csodálatos történet valami brutálisan komoly köntösben tálalva!!! Én sokszor az államat keresgéltem, nem találkoztam még csak hasonlóval sem soha az életben! Amit sajnálok, hogy megcsömörlöttem mire elértem a 7-es szintet, hihetetlenül felba**ott már a második valkűr is és akkor határoztam el, hogy én befejezem a story-t, nem szórakozok a további farmolással, mert idegileg kicsit ki voltam. Az már nem okozott színtiszta örömöt, csak frusztrációt. Meg a rengeteg különleges mati, ami kellett volna a cuccok további fejlesztéséhez. És ha így érzem, akkor már nincs értelme tovább erőltetni. Kicsit sajnálom így a végét, mert ez nekem kicsit levon az egészből, de talán egyszer NG+ keretében folytatom a kalandot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
606 levél
Válasz 18.09.15. 21:13 #682
Ricsi1976
21655 levél
Válasz 18.09.15. 19:03 #681
Peace
És akkor a mostani HZD végigjátszással összesen 9 játék 4 hét alatt. Én se vagyok normális! Nem tudom mikor játszottam utoljára ennyit, de totálisan megérte ez a masina! Már csak az exkluzívok miatt is! Bár most a legjobban várt RDR2 nem az lesz, de akkor is nagyon bízom benne, hogy valami elképesztő kalandban lesz részem!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.14. 11:06 #680
Peace
"....ha tényleg beruházom én is PS4-be." Nem kell oda a "ha". Be fogsz. Hamarabb, mint hinnéd! Legjobb döntés volt. Nem tudom mikor szórakoztam ilyen jól utoljára game-elésel. Arról meg ne is beszéljünk, hogy ilyen "aztaaaaa!!!" meg "Wow!!!" felkiáltások nem igen hangzottak el a számból PC előtt úgy 15-20 éve. Itt meg szinte minden eddigi játéknál. Kivéve Battlefront II. Azt csak végig akartam vinni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5104 levél
Válasz 18.09.14. 10:40 #679
Gump
Hát még ha szabin lennék két napig, akkor sem hiszem, hogy rá tudnám szánni a két teljes napot. Másfelől mindkét említett GTA-val én heteket játszottam, mindenféle szir-szar mellékküldetéssel, vagy csak mászkálással, úgyhogy ez így nem játszik.
Viszont alapvetően maga az egész cucc tetszik (mármint a PS Now). Meg így legalább szokom a kontrollert, mert mostanában én is egyre inkább agyalok PS beszerzésén. PC-n meg egyedül a FIFA játékok azok, amiket nem bill+egér kombóval játszom. Kell a gyakorlás, ha tényleg beruházom én is PS4-be. Arról nem beszélve, hogy azért monitoron a teljes képernyőn nagyon messze van az igazán kellemestől a felbontás, úgyhogy TV-n fogom tolni ezeket wireless kontrollerrel.
21655 levél
Válasz 18.09.14. 08:41 #678
Peace
Jól kell időzíteni. Én is a szabadságra tettem, de felesleges volt aggódni, mert 2 nap volt összesen. Ami kimaradt, az maximum az ilyen kérdőjeles tökéletesen érdektelen feladatok. Nem is mellékküldetés, mert ilyen pitiáner dolgok voltak, amiket megcsináltam, hogy lődd le a 3 banditát, vidd vissza az elrabolt széfet a városba. Meg egy öreg néni 40 éve várja a vőlegényét, aki lelépett az esküvő napján és találd meg az embert. Szóval én ezek nélkül is teljes értékűnek ítélem a végigjátszást. A hangulat nagyon rendben volt és arra bőven elegendő, hogy azonnal adjam le a rendelést a második részre!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5104 levél
Válasz 18.09.14. 08:31 #677
Gump
Na bekamuzott címmel simán ment nekem is. Vicces PC-n Xbox 360 kontrollerrel a RDR PS verzióját tolni.
Viszont a 7 napos trialba nagyon hülyén kezdtem, mert most vasárnapig esélyem nem lesz gép elé ülni. Egyébként sem férne bele 7 napba a RDR, ha hasonló mennyiségű tartalom van benne, mint egy GTA IV vagy V-ben. Max ha szabadságon lennék, és végigjátszanám a 7 napot. Arra jó, hogy van-e annyi cucc meg az egész megy-e úgy, hogy belevágjak pár hónapba. Nem olyan vészes az a ~10 font/hó, ha ki is használom.
21655 levél
Válasz 18.09.12. 19:00 #676
Peace
Nem feltétlenül engedhettem volna meg magamnak ezt a gépet. Kicsit önző húzás volt, hogy megleptem magam vele. De az az igazság, hogy én rohadtul élvezem!!!!! Második gyermekkoromat élem konkrétan az elmúlt pár hétben. Nagyon régen nem élveztem ennyire a játékot!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.12. 18:58 #675
Peace
Beyond: Two Souls:

Szinte egy ültő helyembe végigjátszottam. Detroit demo-ban nem zavart ez az irányítás, de itt azért néha megzavarodtam. Lóbáltam a controllert, mikor nyomni kellett volna és fordítva. A történet ha nem is olyan eget rengető és sok mozzanat kiszámítható, de az elmesélésmód az szuper! Végig a tv elé szegez. Mondjuk pár szituban nem igen tudtam azonosulni a főhősünkkel érthető okokból, de frappánsan megoldottam. Mindenki hoppon maradt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.12. 12:34 #674
Peace
Végig kell játszani!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5104 levél
Válasz 18.09.12. 11:51 #673
Gump
Köszi, megpróbálom így akkor. A RDR-t ki kell próbálni!
21655 levél
Válasz 18.09.12. 11:39 #672
Peace
UK címet adtam meg.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5104 levél
Válasz 18.09.12. 11:25 #671
Gump
Köszi!
Simán magyar címmel együtt, vagy az nem is volt kötelező? Vagy oda is a bekamuzott UK címet adtad meg?
21655 levél
Válasz 18.09.12. 10:59 #670
Peace
Megadtam a bankkártya adataimat a UK accountomnál.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5104 levél
Válasz 18.09.12. 10:49 #669
Gump
Hogy sikerült működésre bírnod a PS Now szolgáltatást itthonról?
UK accountot csináltam én is, de paypalról fizetés nem ment, mint kiderült azért, mert annak a PP régiója ütközik az account régiójával. Pénznek, meg muszáj lenni rajta, vagy kapcsolt fizetőeszköznek. Gondolkoztam ilyen 10 fontos biszbaszon G2A-ról vagy egyéb helyről, amit feltöltök az walletba, hátha úgy már engedi a trialt, de arra még nem szántam rá magam.
21655 levél
Válasz 18.09.12. 07:34 #668
Peace
Red Dead Redemption:

A TLoU mellett másik hatalmas szívfájdalmam volt ez a játék, mikor is kiderült, hogy nem lesz PC-re. Most PS NOW szolgáltatásnak köszönhetően végigjátszhattam és én ezt piszkosul élveztem!!!!!!!!! Tény, hogy 8 évvel ezelőtt nagyobbat ütött volna a mára már kissé megmosolyogtató grafika miatt, de ez így is nagyon adta! Egyből meg is néztem az eddig kiadott videókat a második részről és már nyomtam is az előrendelésre, mert ez nekem a megjelenés napján KELL!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.08. 10:31 #667
Peace
Star Wars Battlefront II:

Végigtoltam gyorsan a kampányt meg a Resurrection kieget (?). Az elején nagyon húztam a számat a full steril műanyag grafikán, iszonyat bántotta a szememet. Fapados a játék és agyonscriptelt, de valamiért mégis élveztem. Dúdoltam a játékkal együtt a zenéket és élveztem a harcot. Erre a pár órára jó kis móka volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.06. 20:56 #666
Peace
TLoU DLC-t (Left Behind) is végigvittem, ez is hihetetlenül tetszett!!! Nagyon várom a folytatást!

Teljes Uncharted széria is megvolt. Lehet, hogy sokat anyáztam az első rész alatt, de a folytatások teljes mértékben képesek voltak feledtetni a rossz élményeket! A második résztől kezdve már elképesztően élveztem a sorozatot, a negyedik részre meg nincsenek szavak, azt bizony át kell élni! A "The Lost Legacy"-t kicsit félve indítottam, mert egyik főszereplő sem vált szimpatikussá az előző részek során, de a játék második felére teljesen megbarátkoztam velük. Lehet, hogy nem egy teljes értékű játék, de rendesen odatették magukat a fejlesztők, itt is volt nem kevés "Woooaaaaa!!!!" momentum részemről. Jó vétel volt ez is!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.09.06. 14:33 #665
Peace
Vampyr nekem nagyon adta!!! Nagyon hiányzott egy ilyen kaliberű játék. Még akkor is, ha végig érződik rajta, hogy nem AAA gameről beszélünk. Ráfüggtem rendesen.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4168 levél
Válasz 18.09.06. 14:14 #664
xeLaR
Vampyr
A Dontnod vámpíros szerepjátéka érdekes, bátor elképzelés, aminek a kivitelezése már problémásabb. A koncepció tényleg jó: vámpírként normálisan viselkedni az emberek között, és dönteni, hogy kiből legyen vámpír-vacsora. Ez azért is fontos, mert bizonyos emberekből több vért/xp-t lehet kinyerni, amivel sokkal jobban tudunk majd a harcokban érvényesülni. Viszont több vért csak akkor tudunk kinyerni belőlük, hogyha jobban megismerjük őket, illetve segítünk nekik az egészségügyi problémájukkal. A harc is érdekes volt számomra, ami a végigjátszásom alatt inkább a sikeres hárításra alapult, mint az eszeveszett gyepálásra. Lényeg az, hogy sikerült beszippantania egy bizonyos fokig.
Viszont a koncepció picit szétesik, ha bizonyos módon játszik az ember. Persze, ez is csak egy moralitás rendszer, amit a Dishonored-hez tudnék hasonlítani, mivel minél több ember tűnik el, annál rosszabb lesz a helyzet a kerületben. Viszont egy "pacifista" végigjátszás teljesen ellene megy a koncepciónak, főleg úgy, hogy a harcban annyi embert gyilkolhatunk, amennyit csak szeretnénk, és annak semmilyen következménye sincs (azon kívül, hogy szintekben rettenetesen el leszünk maradva az ellenfeleinktől). Bár a lakosok megismerése és titkaik feltárása érdekes lehet, azonban semmi igazán fontos dolgot nem adnak a sztorihoz. Ha pedig ez szóba került, az elején meg tudott fogni vele, de a különböző vámpírfajok bevezetésével egy picit nevetségessé kezdett válni, és utána nem tudta újra elérni azt a beleélési szintet. A nagyobb döntésekkel is van problémám, mivel bizonyos lehetőségek lényegében átbaszások, és konkrétan elronthatja a játékélményt.
Szal több sebből vérzik a játék, de a hibái többé-kevésbé még elérik az elfogadható szintet. El lehet játszani vele, de nem nagy szám.

Far Cry 5
Nagyon felemás a véleményem ezzel kapcsolatban. Szal elkezdek játszani, érezhető a letisztult Far Cry/Ubisoft-os játékmenet, de ugyanakkor még mindig szórakoztató. Vannak felszedhető társak is, co-opban is lehet ökörködni, egy tipikus open-world sandbox. OK, akkor vhogy tápolni kell magam, hogy még élvezetesebb legyen az öldöklés. Mi? Hogy már nincs szintrendszer, helyette csak perk pontokat kell találni a játékban? Hát akkor azt fogom csinálni, le vannak szarva a sztori küldetések, ide a pontokat. Mi? Vadásznak rám? OK, biztos erősebb ellenfelek jönnek...miért sötétült el a játék? Ööö...akkor most elkaptak, és akaratom ellenére rám erőltetik a sztorit? OK, letudva, nem tetszett, de nem gond, csak ne erre legyen alapozva az egész játék cselekménye...éééés megint elkaptak, pedig még semmi sztori küldit nem csináltam. Ó tényleg, egy őrült muksó vagy, aki vmi elképesztően elcseszett dolgot csinál velünk? Ki gondolta volna? OK, letudva a mellékküldik nagy része, most jöhetnek a sztori küldetések. Letudtam egyet, kettőt és...gyere ide, mert máris itt az utolsó konfrontáció a terület vezetőjével. És ezt végig kell szenvedni még kétszer...
Alapvetően ez ölte meg nekem a játékot. A játékmenet profi, de szinte minden más fel lett áldozva abból, ami a Far Cry 3-4 volt. Érdekes mellékküldetések és az azokat adó karakterek? Nincsenek. Sztori küldetések? Semmilyenek. Kb. csak a területvezetőkkel lévő animációk és küldetések hagynak vmiféle nyomot, de így se érnek semmit se, mert egyikük se mutat újat, és kiszámítható merre akar kilyukadni. Ami viszont tényleg váratlan, az a vége, ami megint csak egy újabb frusztráló pontja a játéknak.
Bármennyire is gyönyörű, bármennyire is élvezetes, ez orbitális nagy csalódás volt számomra. A végére már a mellékküldetésekkel nem törődtem, a végigjátszás után pedig meg se próbáltam befejezni őket. A játékot viszont mindenképpen befejeztem. Ennél csak jobb jöhet...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
2 levél
Válasz 18.09.04. 15:52 #663
Pixelhexer89
Én még augusztus elején játszottam végig az Unravel two-t. Nagyon bejött a játék, valóban koopra lett kitalálva, nagyokat nevettünk a bénázásainkon haverommal. Az elég idétlen, értelmezhetetlen történet viszont nem tetszett, valamint meglehetősen rövidnek is találtam.

A kis fapados blogomra írtam is egy rövid kis tesztet róla:

https://tudatosantomival.wordpress.com/2018/08/30/gameskombajn-1-elvesztettem-a-fonalat-avagy-unravel-two-a-gorcso-alatt/
21655 levél
Válasz 18.09.01. 09:30 #662
Peace
Gears of War 4:

Valamikor március végén kezdhettük el local co-op-ban egy kedves ismerősömmel, akik néhanapján átjöttek vendégségbe. Eddig tartott a játék, mert a tegnapi összejövetel alkalmáéval bizony a végére is értünk! Hihetetlenül jó volt, nagyon élveztem!!!!! Az akciók, a hangulat és a grafika mind csúcs! Az első részt ugye imádtam, aztán a második és harmadik tudtommal nem jelent meg PC-re, így a negyedikkel csöppentem vissza a világba. Voltak utalások a múltra, de azért néhol csak kapkodtam a fejemet a story-ban, hogy most így mit hogy merre műveltek. De a lényeg, hogy nagyon jól szórakoztunk.

El is gondolkodtam, hogy kellene két vezeték nélküli xbox kontroller, amikor PC-n játszunk, de jelenleg elég nagy luxus lenne. Mondjuk így sem olyan rossz, mert én bill.+egérhez vagyok szokva, Neki pedig jó a kis Logitech controller, de azért mégis más lenne wireless....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
21655 levél
Válasz 18.08.21. 12:16 #661
Peace
Mondjuk ha sikerül RDR első részét végigvinni PS Now-val, akkor nem tudom mennyire leszek képes türtőztetni magam a második rész esetében. Max próbálom majd jó áron eladni a lemezt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
606 levél
Válasz 18.08.21. 11:30 #660
Ricsi1976
Igen, érdemes várni, 1 év távlatban rohamosan esnek az árak.
21655 levél
Válasz 18.08.21. 11:21 #659
Peace
Azok vannak a végére hagyva direkt. Uncharted sorozat van porondon a The Lost Legacy-val bezárólag. Aztán Heavy Rain meg Beyond: Two Souls. És én még szeretnék egy Detroit Become Human-t is, de egyelőre sokallom az árát. Lehet azzal várok majd még egy kicsit.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
606 levél
Válasz 18.08.21. 11:14 #658
Ricsi1976
Majd akkor csurizol magad alá, ha a Horizon Zero Down és God of War-t végigvereted
21655 levél
Válasz 18.08.21. 09:46 #657
Peace
The Last of Us:

Véget ért tegnap délelőtt a kaland, számomra hatalmas élmény volt!!! Mint mondottam volt, emiatt a játék miatt gondolkoztam el először a konzol vásárlások megrögzött PC-sként, de 7 éve nem lett belőle semmi. De most pótoltam és hihetetlenül berántott! Rég nem váltott ki ennyi érzelmet belőlem egy játék, nagyon megszerettem a két főszereplőt!!! Tényleg érződött az egészből, hogy 130% játékélmény a cél, nem is tudom mikor találkoztam PC-n hasonlóval. Már kezdett gépies lenni számomra a játék PC-n ezért is döntöttem úgy, hogy nem várok tovább, megveszem a PS-t. Mert kellett valami új, amiről mindenki áradozik sok-sok éve. Most már látom és értem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4168 levél
Válasz 18.08.01. 17:22 #656
xeLaR
Nekem nem lesznek nagy elvárásaim az uccsó TWD-vel szemben, mert egyszerűen nem hiszem, hogy bármi érdemlegeset tudnának összehozni. Abból a világból sztem már mindent kisajtoltak, csupán Clem és AJ kapcsolatának a bemutatásában lehetne vmi érdekeset összehozni (mint anno Lee és Clemnél volt). Nagy eséllyel a Batman-es kapcsolati rendszer ebben is benne, ami akár még érdekes is lehet, de nem hiszem, hogy össze tudnának rakni normális szereplőket.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
3831 levél
Válasz 18.08.01. 13:47 #655
Sucee
Telltale kapcsán most TWD utolsó évaddal kapcsolatban vagyok még kicsit bizakodó, hátha így már ténylegesen lesznek eltérő végkifejletek, hogy nem fog semmi épülni rá.

Kiábrándító már évek óta minden játékuk, egyszerűen úgy írják meg az összes történetüket, hogy az büntesse a játékost, teljesen függetlenül mindentől.

TWD 3. évadot úgy játszottam végig, hogy egy nagy seggfej voltam mindennel és mindenkivel, és jópofizós, együttműködős végigjátszásokkal összehasonlítva semmi különbség nem volt semmiben, ami a kimenetelt illeti...
4168 levél
Válasz 18.08.01. 13:10 #654
xeLaR
Batman: The Enemy Within
Bár pár hónappal ezelőtt írtam, hogy többet várok a Telltale-es Batman folytatásától, az igazság az, nem túlságosan hittem a benne, hogy bármiféle javulást hoz majd. A Telltale megítélése sokat romlott a szememben, főleg a legutóbbi Walking Dead után, és amit hallottam a Batman folytatásról, az nem volt túl pozitív. Ám már az első epizódjával meglepett, ami bár korántse lett kimondottan jó, de végig élvezhető és érdekes maradt. És kb. végig tudta tartani ezt a szintet, ami egy kellemes játékélményhez vezetett. No azért sztori és karakterek tekintetében voltak problémák, néhol kiszámítható, illetve sok helyen érezhető miképp akarják a szereplőket használni. Ugyanakkor viszont képes volt fejlődni is a széria a "döntésmechanika" terén, ami alatt azt értem, hogy olyan újításokat hoztak bele, amellyel jobban át tudják vágni a játékost a döntéseink fontosságáról. Azonban talán a legfontosabb dolog az, hogy ebben legalább egy érdekes sztorit sikerült elmesélni sokkal több ismertebb szereplővel, amiknek köszönhetően jobban be tudják szippantani a Batman rajongókat. Nem tökéletes, nincs közelében a Telltale legjobbjaihoz, de egy korrekt folytatás lett...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4168 levél
Válasz 18.07.02. 18:12 #653
xeLaR
Június:

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom
A Ni No Kuni első része érdekes volt számomra Ghibli-filmes stílusa miatt, ám a kizárólag konzolokra megjelenő játékról elég hamar kiderült azokból a videókból, amiket láttam, hogy kissé komolytalan a sztori (mondom úgy, hogy a főszereplő anyja elég hamar elpatkol a szemünk láttára), illetve a játékmenete sem annyira élvezetes. A folytatásra is csak a PC-s megjelenés miatt kaptam fel a fejemet. Nem gondoltam azt, hogy lesz benne bármi olyan, ami teljesen letaglóz. Nos...kb. 10 perc kellett a játéknak ahhoz, hogy teljesen beszippantson.

Ennek oka pedig abban keresendő, hogy a játék pár erős jelenettel kezd, ami egyrészt jól mutat be pár szereplőt, másrészt akkora nagy baromság, hogy az már élvezetes. Ha nem ez lett volna a kezdés, akkor nagy eséllyel nem is fogott volna meg annyira, mert bár egy kompetens JRPG pár minijátékkal megfűszerezve, de a világot nem váltja meg. A játékmenet sztem túl lett bonyolítva, hogy legyen vmi mélysége, pedig a harcok pofonegyszerűek (mondjuk a nehezítő patch előtt sikerült ezt végigvinni, nemtom mennyire változott ez). A minijátékok közül a birodalomépítős veszi el a legtöbb időt, viszont a csaták teljesen feleslegesek. A Ghibli-stílus ebben is erős, ám a sztoriban is szerepelnek hasonló elemek, amik azokra a filmekre jellemzők, viszont kevésbé kiforrottak. A társaink közül is igazán csak a két főszereplőnek van bármiféle jelleme, a többiek csak a saját fejezetükben kapnak vmi szerepet, utána keveset adnak hozzá a sztorihoz. Viszont a főszereplők vannak olyan erősek, hogy elcipeljék a hátukon a sztorit, főleg Roland, aki abban az első 10 percben annyira meggyőzött, hogy valszeg az év végén is emlékezni fogok rá.

Mindenesetre jó darabig lefoglalt a játék, voltak élvezetes részei, de igazán kimagasló élményt nem nyújt, illetve a játékmenete sem hoz újat, csak felesleges komplexitást.

The Walking Dead: A New Frontier
Egyszer régen volt egy Telltale, aminek az új játékait nagyon vártam mindig, és csak pozitívan tudtam a fejlesztőgárdáról beszélni. Pedig voltak kevésbé jól sikerült cuccaik, mint pl. a Jurassic Park játékuk, ami egyfajta prototípusa volt a mostanra megszokott Telltale-es játékmenetnek. Na, az a játékuk elég kellemetlen élmény volt a béna sztorijával és karaktereivel. És a 3. Walking Dead évadjuk pont arra az élményre hasonlított.

A játékmenetre nem igazán van panaszom, mert azt a letisztult Telltale-es formulát hozza, amit már évek óta megtapasztalhattunk. Ami kritika érheti, az megint az öreg motorjuk miatt lenne, amely az animációk tekintetében nincs a helyzet magaslatán. Az évad problémája abban rejlik, hogy a játék lényeges részei egyszerűen nem működnek együtt, sőt, sokszor még egymás ellen dolgoznak. Az első problémás eleme a szereplői, akik nem elég kidolgozottak, de még szimpatikusnak sem nevezhetőek, és ez sajnos olyanokra is, mint pl. a visszatérő Clementine. A második természetesen a történet, ami egyrészt olyan zombis/poszt-apokaliptikus kliséket használ, amelyeket már a Michonne játékukban is láthattunk, másrészt viszont a nem túl érdekes karaktereit abszurd helyzetekbe helyezi mindössze azért, hogy a játékosnak legyen vmi döntésre hasonlító dolga. És pont ez az utóbbi dolog az, ami elrontja az illúziót. A Telltale játékait sokan kritizálják, hogy a döntéseinknek nincs semmi jelentőségük, viszont eddig mindig sikerült vhogy megoldani, hogy ne legyen teljesen átlátszó ez a tény. Ebben viszont kb. mindenki számára egyértelmű, hogy egészen az utolsó részig nincs olyan döntés, ami bármit is befolyásolna. Együtt a karakterekkel és a sztorival pedig egyszerűen katasztrofális a játékélmény, mert az évad nagyon szeretné, hogy csak egy irányba menjen a cselekmény, és még a szereplők jellembeli változását sem veszi figyelembe. Ez pedig frusztráló.

Másfél óra az epizódok játékideje, ami egyszerűen kevés ezeknek a kidolgozatlan szereplők megismerésére, de lehet jobb is, mert a történet sem hoz semmi újat. Ennek köszönhetően pedig csak félni tudok, hogy mit hoznak ki az utolsó évadból. Mert ha ebbe az irányba haladnak, akkor félő, hogy a legrosszabb Telltale-es élmény vár majd ránk.

Vanquish
A Platinum Games érdekes stílusú játékokat készít, amik közül nem mindegyik sikerül jóra, vagy a játékos közönség nem ugrik rájuk. A Vanquish-re pont az utóbbi a jellemző, mivel túlságosan is imitálta az akkori trendeket, és kevésbé fókuszált arra, amitől kultuszjáték vált belőle.

Alapvetően ez egy TPS, a fedezékrendszerével és az elmosódott színeivel pedig a Gears of Wart szerette volna imitálni, viszont a benne lévő szereplők, az ellenfelek, a történet, szinte minden egyfajta komolytalanságról tanúskodott, ami vagy bejön, vagy nem. Ami saját ötlete, a "rakétacsúszás" és az ebből fajuló időlassítás, szinte szemben áll a fedezékrendszeres játékmenettel, de az elején még úgy gondoltam, hogy ez egyfajta választási lehetőséget ad, hogy miképp játsszunk. Az elején viszont egyáltalán nem tetszett az egész játék. Úgy értem, a játékmenet rendesen működött, a sztori, karakterek elmentek, viszont a sivár látványvilága és a túlságosan is túlzó átvezető animációi kevésbé fogtak meg. A játékmenet se tetszett...csak mert nem úgy játszottam, ahogy ebben kellene. Ugyanis történt egy érdekes dolog. Bár a játék elején van egy tutorial, ami elmagyarázza a rakétacsúszást, stb., viszont bizonyos dolgokat nem. Ennek köszönhetően, amikor már épp elfogadtam volna, hogy ezt feleslegesen hypeolja a nép, egyszer csak rátaláltam egy harcban egy fura technikára, aminek használatával a nehezebb ellenfelek jóval hamarabb elhulltak. Mintha egy titkos technikára találtam volna rá, ami új életet lehelt a játékba.

Tehát a játék legnagyobb pozitívuma, hogy bár játékmenete viszonylag egyszerű, de van egyfajta mélysége, ami könnyen elérhető, és amivel nem kell sokáig gubbasztani a fedezékek mögött, hanem közel "csúszni" az ellenfelekhez, és aztán stílusosan lelőni, vagy felrobbantani őket. A probléma viszont az, hogy rövid és a története, szereplői mind nevetségesek. Bár ugyanez igaz a Metal Gear Rising: Revengeance játékukra, viszont abban sokkal élvezetesebb szereplőket találtak ki, akik ellensúlyozzák a történetbeli hiányosságokat, illetve sokkal szórakoztatóbbak a bárgyú részei. A Vanquish egyfajta kuriózum, ami egy viszonylag unalmas zsánerből kihozott egy fura, ámde érdekes dolgot.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4168 levél
Válasz 18.06.02. 12:55 #652
xeLaR
Május:

Silence: The Whispered World 2
Nem voltam teljesen oda a Whispered World-ért, de hozott egy olyan szintet, ami miatt érdeklődve vártam a Daedalic stúdió projektjeire. A számomra problémás befejezése ellenére az első rész egy teljesen átlagos klasszikus kalandjáték, ami egyértelműen lezárta a sztoriját. Aztán kijött a Silence előzetese, és egyből felidegesített. "Miért kell ezt folytatni?! Miért kell nyomatni ezt a nyomasztó hangulatot?! Egyszerűen MIÉRT?!" stb. kérdések merültek fel bennem, nem téve ezzel jót az első benyomásaimra. Viszont érdekelt, hogy merre viszik tovább a sztorit, úgyhogy nekiugrottam, és picivel pozitívabb lett számomra a végeredmény, mint vártam. A Silence egy modern kalandjáték, ami egyrészt egy Telltale-szerű prezentációt ötvöz egy erősen butított (kevés tárgy, kevés interakció), "felhasználóbarát" point-n-click játékmenettel. Ennek köszönhetően a játékos viszonylag könnyen rájöhet a megoldásokra, és az NPC-kel való beszélgetéseket is gyorsan lezavarhatja. Ennek következtében pedig viszonylag gyorsan haladhatunk előre a történetben. A probléma sajnos az, hogy a két főszereplő gyereken kívül nem igazán marad meg más a karakterek közül. A sztori viszont mindenképp jobban lett ebben elmesélve, bár nagyon kiszámítható. Ennek a lezárásával szerencsére nincs bajom, végre engedi, hogy a játékos válassza ki a neki tetsző befejezést, bár köcsög húzásnak érzem a bennük lévő csavarokat, amitől az egyik befejezés sokkal jobb, mint a másik. Összességében ez is egy felemás élmény volt számomra, mert a Telltale-es prezentáció, a nehézség hiánya és a cselekmény gyorsasága nem engedte számomra, hogy maradandó nyomot hagyjon. Azért elment...

Ghost of a Tale
Végre egy idei játék, habár érdemes azt megemlíteni, hogy ez jó ideig Early Accessben leledzett a Steamen. Amikor először láttam erről előzetest, teljesen levett a lábamról. Egy indie csapat, ami a megszokott indie "retropixel" kinézet helyett egy realisztikus, de ugyanakkor stílusos 3D látványvilágot alkottak, aminek a főszereplői egerek és patkányok egyfajta NIMH titka stílusban. Az előzetesben egy egérrel voltunk, akik bebörtönöztek vmi miatt, és lopakodva kellett elkerülni az őröket/patkányokat, közben pedig tárgyakat gyűjtögetni, hogy később megoldjunk velük bizonyos feladványokat. A teljes verzió is így kezdődik, viszont elég hamar kiderül, hogy ez nem teljes mértékben egy lopakodós játék, mivel miután kijutunk a börtönből, az egerünknek elég hamar beszerzünk egy álruhát, aminek köszönhetően az őrök ránk se hederítenek. És itt derül ki, hogy mi is ez a játék. A Ghost of a Tale egy gyűjtögetős kalandjáték, amiben a játékosnak különböző küldetéseket kell teljesíteni bizonyos NPC-knek, ami nagy általánosságban kimerül abban, hogy meg kell találnunk vhol egy tárgyat, vagy összegyűjteni belőlük vmennyit, és visszavinni nekik, hogy előrébb lendüljön a sztori. Ez alapvetően nem egy nagy probléma, viszont ez nem a modern játékdizájn jegyében készült, ahol a fontosabb tárgyak eltéveszthetetlenül csillognak, vagy egy fénycsóva megvilágítja őket, így könnyen megakadhat a játékos, ha egy helyszínen nem talál meg vmit, amit egy másik helyszínen kellene felhasználni. Problémás az is, hogy a pazar látvány miatt picit optimalizálatlan a játék és gyakoriak a grafikai bugok. Viszont azt nem mondhatom, hogy nem élveztem a játékot. Tetszett a benne lévő sztori, ami kicsivel komolyabb, mint amire számítottam. Viszont itt meg az a probléma, hogy nincs igazi befejezése a játéknak. Azért reménykedek, hogy majd egyszer lesz ennek vmiféle folytatása.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
2220 levél
Válasz 18.05.22. 13:26 #651
Shadowguard
Battletech

60+ óra játékidővel befejeztem a kampányt, de tegnap azzal a lendülettel kezdtem is egy újat, ezúttal alaposabban megtervezve a dolgokat
Szerintem ez az első játék, amit végigjátszottam az idén és nem untam meg félúton. A főszál nem túl hosszú, de nem is az adja a játék lényegét: mikor bemész egy könnyűnek tűnő küldetésbe és megérkezik az erősítés, ami magában nehezebb, mint a te csapatod, ráadásul a hátad mögé. Na olyankor muszáj jól taktikázni és felkészülni a veszteségekre. Ami viszont pozitívum, hogy az XCOM sorozattal ellentétben itt nem érzek késztetést a visszatöltögetésre harc közben. Belefér egy-egy pilótasérülés, esetleg lerobbanó végtag (az egyetlen kivétel az instant halált okozó fejlövés valami nagy fegyverrel). Mondjuk az is igaz, hogy itt a kiírt találati esélyek fedik a valóságot és ha a fegyvereknek egyenként 95% esélyük van eltalálni a célpontot akkor maximum egy téveszt célt.
A mechek felszerelése pedig igazi játék a játékban. Figyelni kell a súlyra, a hardpointokra (milyen fegyvert és hová lehet felrakni) és a hőtermelés sem egy mellékes szempont. Főleg, mert nem mindegy, hogy sivatagi vagy jeges pályára szól a küldetés (és akkor még ott van az a trükk, hogy egy lángszóróval felforraljuk az enemyt). És nem biztos, hogy megéri a legnagyobb fegyvereket felpakolni a gépre, ha cserébe csak minden második körben lőhetünk vagy csak annyi páncélt hagyunk magunkon, amit egy csúzlival át lehet ütni.
Amit fel lehet róni a játéknak jelen pillanatban az a hosszú töltési idő, de ezen segít, ha szorgosan eladogatjuk a felesleges holmikat és törölgetjük a régebbi mentéseket. Máshol olvastam 1 perces töltési időről a küldetések között, de nekem a korai verzióban sem ment fel 15 sec fölé (és elvileg dolgoznak is a problémán). Illetve néhol a grafikát is kritizálják, de szerintem ehhez a játékhoz tökéletesen megfelel. 2-3 találkozás után már felismerhetőek az egyesellenséges mechek, a térképek pedig néha ismétlődnek ugyan, de ez is csak napi 6+ óra játéknál tűnik fel. És akkor sem garantálja semmi, hogy az ellenfél is ugyanonnan érkezik. Egyébként buggal nem találkoztam és csak az 1.0-ás változatnál fordult elő, hogy egyszer kifagyott a játék.
Kicsit (?) elfogult vagyok, mert a Mechcommander óta várok egy ilyenre, de ha a töltési idővel tudnak kezdeni valamit akkor nálam simán 90%.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2859 levél
Válasz 18.05.05. 22:29 #650
Aryx
Life is Strange: Before the Storm (Limited Edition)

Összességében kissé vegyesek maradtak az érzéseim. Jó csapatra bízták az előzménysztorit, ugyanakkor mintha néhány ponton nem lettek volna elég bátrak a készítők, mintha tudatosan úgy döntöttek volna, hogy véletlenül se legyen megosztó vagy botrányt keltő a BtS, és inkább egy "biztonsági játékot" alkottak.
Furcsa mód nekem egy percig sem hiányzott az időutazás, sőt, ezúttal még inkább azt érezzük, hogy amit teszünk és mondunk, annak súlya van és visszafordíthatatlan. Talán mondanom se kell, hogy ezúttal is lesznek bőven olyan szituációk, amikor nincs jó döntés, csak az, amit kevésbé rossznak érzünk...
Az időutazást felváltotta a szájkarate, a polaroiodos fotózást a graffitizés (tagelés). Chloéval a játék bizonyos pontjain ha úgy döntünk, adott szereplővel vitába keveredhetünk, és ha felülkerekedünk, könnyebb dolgunk lesz a játékban. Ez jó kis feature, kár, hogy az ep. 3-ra már nem jutott erre sok energia a készítők részéről. A tagelésnél meg simán csak meg kell találnunk azokat a felületeket, ahova alkoholossal firkálhatunk (az üzenet tartalma mindegy, nem lesz kihatással a játékra).
Az egész játék földhöz ragadtabb, ami jót tett neki, ugyanakkor az a kevés szürrealista jelenet (amikor Chloe álmaiban járunk) nyugodtan lehetett volna még szürrealistább, "twin peaks-esebb". Vannak nagyon egyedi és jó ötletek, mint az episode 1-ba épített asztali táblás rpg, amibe becsatlakozhatunk, vagy a bónusz epizódban ott hever egy Chloé-ék által írt lapozgatható KJK-füzet (szerintem ilyet majdnem mindenki írt, aki a 90-es években volt gyerek). A Limited Edition megvásárlásával nem csak ezt a bónusz epizódot kapjuk meg instant, hanem Chloe ruhatára is bővül, szerintem az elején vagy fél órát elpöcsöltem a megfelelő outfit kiválasztásával.
Összegezve azonban még így is valószínüleg a legjobb kezekbe került a történet, több helyen tovább is lett gondolva, valahogy most érzem "kereknek" a Life is Strange-et. 30 éves férfi létemre ezen is el tudtam érzékenyülni... de mégsem olyan kiborító, napokig depressziós szinten, mint az alapjátékon, és EZ volt az, ami nekem hiányzott. Ettől függetlenül mindenkinek kötelező darab, aki kivitte az alapjátékot, aki meg nem, az meg előbb pótolja azt.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
4168 levél
Válasz 18.04.30. 20:58 #649
xeLaR
Ehavi kijátszottak:

South Park: The Fractured but Whole
Miután bepótoltam a sorozatbeli lemaradásomat a South Parkból, úgy döntöttem, hogy akkor már a kipróbálom a játékbeli folytatást is. És picit vegyesek az érzések, de még így is pozitív az összkép. A nagy problémám az, hogy míg a Stick of Truth a sorozat legjobb elemeit emeli át a különböző korszakokból, addig a folytatás csak az utóbbi évek "maradékából" válogat. Vannak pozitívumok, így is humoros, de pl. a sztori egy fő részét képező elemre egyáltalán nem emlékszem a sorozatból, míg egy jelentéktelen, apró játékelemre meg igen. Ez persze nem egy óriási probléma, csak kevésbé szórakoztató a sztorija és hangulata, mint az előzőnek. Ami viszont felfele húzza a játékélményt, az a harcrendszer, ami érdekesebb és taktikusabb, mint a Stick of Truth. Van elég játékmechanika benne, hogy kicsit jobban el lehessen merülni, illetve a játék vége felé a karakterünket annyi féle módon lehet személyre szabni, hogy az elismerésre méltó.
Szal többnyire jól elvoltam a játékkal. Tetszett a játékmenet, a sztori kevésbé, de volt benne annyi South Park feeling, hogy még szórakoztató maradjon.

Final Fantasy IX
Nem vagyok FF-rajongó, de anno néztem egy Gametrailers-es összefoglaló sorozatot a szériáról, és ott keltette fel az érdeklődésem. Az eladások tekintetében az FFIX nem lett annyira sikeres, mint az előző két PS-es rész, míg a PS2-es FFX az lett. És mégis azon kaptam fel a fejem, hogy ezt a részt a legjobb Final Fantasy-k között tarják számon. És most már többé-kevésbé értem miért.
Egyrészt úgy érzem, hogy egy nagyon erős kezdése van, ami azért van, mert egyrészt a játék nem engedi a játékost játszani, másrészt viszont mindezt azért teszi, hogy a kezdő négy sablonos szereplőt megismerjük. A sablonosságuk is erény, mert maga a mesebeli, középkori világ és a komolytalanságuk miatt egy letisztult, egyszerű képet kapunk róluk, és csak az interakcióik alapján tudjuk megítélni, megismerni őket. Az egyetlen szereplő, akire ez nem teljesen igaz, az a fekete mágus, Vivi, akinek nagyobb szerepeltetése indítja el a játékot komorabb témák felé, illetve a szereplőket egy kis jellemfejlődésre sarkallja.
Az az első 3-4 óra engem megvett kilóra, megszerettem azt a 4 szereplőt, és onnan nem igazán eresztett a játék. És bár nem teljesen vagyok oda, hogy milyen irányokba ment a sztori, és a csapattársak közül se lett mindenki azonos szinten kifejtve, meg a főgonosz se a legjobb, mégis pozitívan álltam fel a végigjátszás után.
A játékmenet egyszerű, de azért tudnak galibát okozni az ellenfelek grindolás után is. Ha már megemlítettem a grindolást, a játék többnyire nem kívánja meg, hogy ezzel húzzuk az időt, ami egész pozitív, de a különféle jobbnál-jobb képességek elsajátításához azért nem árt egy kis csihi-puhi. A mellékküldetések nem a legjobbak, sajnos nem igazán kötődnek a karaktereinkhez, de jobb felszereléseket lehet velük szerezni. Egyedüli probléma a harc lassúsága, amitől néha bele lehet futni frusztráló szituációkba, de ugyanakkor ezt is ki lehet használni a bizonyos szörnyek ellen.
Számomra az egésznek jó hangulata és szórakoztató volt. Még a majdnem 20 éves átvezető animációk is lenyűgöztek. Egy nagyon jó élmény volt.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
606 levél
Válasz 18.04.29. 08:33 #648
Ricsi1976
Sajnos megvettem anno az AC Origins-t. Elég lepkefing, nem fogott meg. De valahogy az összes AC játékkal így jártam, csak sose tanultam belőle...
21655 levél
Válasz 18.04.28. 18:30 #647
Peace
Nem fognak!!! Az Istencsászár kegyelméből fergetegesen jó játékot fognak kiadni június 5-én. Most már csak nem tolják el megint a megjelenést...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3461 levél
Válasz 18.04.28. 17:29 #646
Raistlin666
Akkor összegezve: egyetértünk hogy az FC5 pénzért lepkefing. És megvesszük a Inquisitor - Martyr-t mind a ketten...mert reménykedünk hogy nem csesznek át annyira...

Nekem még lesz idén egy Red Dead Redemption 2...de félek az is már ez a multira hegyezett cucc lesz mint amit a GTA5-ből heggesztettek mostanra.
21655 levél
Válasz 18.04.28. 17:13 #645
Peace
Akkor jól sejtettem. Ezért is írtam a #640-es hsz-ben, amit írtam. Akkor jóval zabosabb lettem volna. Fallout 4, ME: Andromeda, AC: Origins, amik olyanok, hogy nem gondolok rájuk feltétlen jó szívvel. Megvettem őket becsülettel, de valamilyen szinten sajnos mind rossz szájízt hagytak maguk után. Ami egyértelmű vétel lesz nekem idén, az az "Inquisitor - Martyr". Nagyon szeretném szeretni! De ott is benne van a pakliban sajnos, hogy nem lesz felhőtlen az öröm. És persze van még pár cím, ami azonnal előrendelős, amint elérhető: The Witcher 4, Cyberpunk 2077, XCOM 3.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3461 levél
Válasz 18.04.28. 16:57 #644
Raistlin666
Na igen. Láttam én is...de ingyen se pazaroltam az időmet rá inkább. És azt kb. elhiszem hogy letorrentezve ilyen vélemény van róla. De ahogy Te is mondod 17-19 ezres kiadása környékén már ez szégyen! Látták ezek (az avatárodnál maradva) a GoW-t? Meg hogy az ugyanennyiért milyen minőséget képvisel? Far Cry 5 istenkém...
33080 levél
Válasz 18.04.28. 16:03 #643
Creativ3Form
Sztem arra gondolt, hogy ok, mivel a "demo" változatot toltad ki nem volt rossz, de ha kiadtál volna érte 18-19 ezret, akkor nem biztos, hogy egy szimpla "vállrándítással" intézted volna el azt, hogy összességében semmilyen téren nem volt nagy szám, és csak szimplán elvoltál vele.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21655 levél
Válasz 18.04.28. 15:48 #642
Peace
Ezt az árnyalást kifejthetnéd azért, hogy mire gondolsz pontosan.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
13189 levél
Válasz 18.04.28. 13:51 #641
McCl@ne
Ez épp fordítva működik, még ha ez hihetetlen is. Képtelenség bármit igazán megbecsülni, ami lopott.
Respect is not given. It's taken.
21655 levél
Válasz 18.04.28. 13:44 #640
Peace
Ha pénzért szereztem volna, akkor jóval lehangoltabb lettem volna a végén.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3461 levél
Válasz 18.04.28. 13:24 #639
Raistlin666
Mindezt úgy mondod hogy ingyen vagy pénzért szerezted be? Mert az árnyalhatja a kritikádat!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.