For Honor
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

11055 levél
Válasz 14.09.07. 22:30 #361
VodevilX
Óóó, az már bőven sok, ahhoz, hogy pár napos, esetleg max 2 hetes lelkesedés után gyorsan a háttérbe szoruljon nálam. Főleg mivel így is elvagyok most WoW meg Diabloval, nemsoká jön az új Fifa, aztán észre se veszem, máris itt egy Evil Within, GTA, új Civ, meg ki tudja még mi az, amiről időközben kiderül, hogy mégis érdekel. Már ezeket is elég lesz valahogy bezsúfolni.
Így is van már 1-2 játék aminek több mint fél, vagy 1 éve várat magára a befejezése. Meg amúgy is elég szívás a végtelennek tűnő steam library... És akkor nem is beszélve arról, mikor valamit újra játszani támad kedvem, mint a PoP vagy Mass Effect trilógia... Lényeg, hogy egyelőre ez várat még magára.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11055 levél
Válasz 14.09.07. 22:16 #360
VodevilX
Ennek azért nem lehet mindig hinni, mondjuk itt, ahol sokszor kell újra nekifutni pláne, az nincs mindig belekalkulálva. Amúgy is az a tapasztalatom, hogy simán 3-5 óra eltérés minimum szokott lenni az átlag időhöz képest, inkább úgy mondom, hogy azok az átlag idők inkább igazak egy játékot már ismerő második végigjátszásra, legutóbb pl pont a Metro redux 2033 részénél, ami egy haladós fps alapból megvolt minimum +2 óra, eldugott fegyverek, hullák lootolása miatt
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3235 levél
Válasz 14.09.07. 20:46 #359
Raistlin666
Hosszú bizony (illetve van még benne new game+++ lehetőség is), de nehéznek nem mondanám. Az elején könnyű meghalni, de később kimondottan haladós a játék. Ha kiismeri az ember a harcrendszert akkor semmi megerőltető nincs benne.

Egyébként a páncélod miatt gurult bénán a karaktered. Az elején kevés még az erőd/kitartásod és csak a bör cuccokban meg palástokban lehet normálisan vetődni. A testalkat nem befolyásol a kinézeten kívül semmit.
6552 levél
Válasz 14.09.07. 20:45 #358
GustyX
~50 óra.
Az oldal ajánlása is egyben, én ez alapján tájékozódom és nagyjából ott körül vannak nekem is a játékok.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11055 levél
Válasz 14.09.07. 20:33 #357
VodevilX
Már jó rég megvettem, de komolyabban nem játszottam vele, csak a tutorialt csináltam meg... De pont tegnap játszottam vele egy kicsit, viszont nem hiszem, hogy komolyabban nekifogok most, inkább csak ki akartam próbálni a DSfix-et, mert azért röhej, hogy ennyit nem voltak képesek megcsinálni, hogy normális felbontás meg pár alap beállítás legyen a játékban... szerencsére elég könnyen orvosolható így.
Az mondjuk tetszett, hogy very large emberkét csináltam, és pontosan olyan mozgékony is, mint egy tehén a vetődésnél is inkább csak földhöz bassza magát valamelyik oldalra, aztán egy óra alatt nagy nehezen felkel a vékonyabb mozgékonyabb emberkéhez képest. Arra mondjuk nem jöttem rá, hogy emiatt származik-e valami előny, mint nagyobb HP, vagy inkább csak külön nehezítésnek jó
De az biztos, hogy tényleg mocsok nehéz...
Hosszú amúgy?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
32164 levél
Válasz 14.09.07. 20:20 #356
Creativ3Form
Redux pakk kivégezve.

Piszkosul tetszett mindegyik, annak ellenére, hogy jó pár helyen hangosan káromkodtam. Bár mondjuk ez nálam már megszokott. Annó a 2033 kimaradt, valahogy nem vitt rá semmi, hogy belekezdjek, de aztán tavaly a Last Light-ot elkezdtem, és tetszett is csak a víziló méretű pókok támadása küldiktől kicsit kikészültem (fránya pókiszony) így jegeltem. Aztán jött a gép újrarakás okozta mentéselvesztés, és nem volt kedvem újrakezdeni, de most a Redux kiadással adtam egy esélyt nekik és nem csalódtam.
8 ropiért ajándék ez a csomag minden gamernak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3162 levél
Válasz 14.09.07. 20:13 #355
Sucee
Dark Souls.

Először is... Nem értem, hogyhogy itt nincs legalább pár ember, aki játszana ezzel, megbeszélne dolgokat, lore, taktikák, hogyan tovább, stb. Még saját topikja sincs.

Eszméletlen, hogy mennyire lekötött ez a játék, nagyon hosszú idő után volt ilyen velem. Hatalmas pozitívum, hogy végre volt kihívás egy játékban. A "játszóterünk" mérete is elég lenyűgöző volt, ha azt vesszük, hogy nagy százalékát loading screen nélkül bejárhatjuk.

A port egy szar, és kontroller nélkül nekiállni nem ajánlott - na meg egyes részek tényleg gyorsan felcseszhetnek agyilag -, de ezeket leszámítva mindenképp megéri nekiállni.

Jöhet a második rész!
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6552 levél
Válasz 14.09.05. 19:15 #354
GustyX
Marlow Briggs
Élvezetesnek induló, alsókategóriás vagy low budget vagy indie hack and slash játék, klisés, gagyi történettel, eredeti környezetben, kombózással, poénos párbeszédekkel/beszólásokkal, egyszerű puzzle/platform részekkel.
Az árát pont megérte, vagyis a 2,5 eurót, de többet már nem.

Igazából pont a lényeget, vagyis az akciót rontották el benne. Engem baromira zavart, hogy mintha egy übertápos, extra élettel rendelkező ellenséget kapok a közepes-erős ellenfélnek, mert órákig lehet ütni mire megfekszenek. Persze arányosan igaz ez a kisebbekre is. A hasznosnak vélt varázslatok pedig kb. a kakival egyenértékűek. Voltak időközönként kihívások, amelyeket adott esetben kötelezően kell teljesíteni, de gyakran váltottak ki frusztrációt inkább, mint katarzist a kihívás miatt.
Szóval utólag már nem venném meg.

XCOM-hoz: az Enemy Unknown-t én szívesen látnám egy Bureahoz hasonló TPS-ként, nem lenne rossz az sem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
645 levél
Válasz 14.08.30. 19:33 #353
xyzw
Az XCOM EU kitűnő játék, én most vágtam bele egy új végigjátszásnak, mivel csak most vettem meg az Enemy Within kiegészítőt egy akcióban. Mostanában ráadásul már nagyon olcsó is.
1478 levél
Válasz 14.08.30. 13:22 #352
-T0ng-
Nekem is nagyon tetszett annak idején az The Bureau: XCOM Declassified. A kor és a játék hangulata nagyon rendben volt, és az XCOM-ra jellemző harcrendszert is nagyon jól sikerült beleültetni. (kifejezetten hamar el lehetett vérezni, ha nem taktikáztál jól)

Ami nekem nagy szívfájdalmam volt, hogy ez nem az az XCOM volt, amit eredetileg bejelentettek. Az egy sokkal nyitottabb világnak készült, igyekeztek egy kis X-Aktás nyomozást is belecsempészni. Hozzáteszem a korai videókon az is látszott, hogy kevésbé lett volna taktikus a játékmenet.

Tudom kevés rá az esély, de én az rendes XCOM mellett szívesen látnék egy Bureau folytatást is.
310 levél
Válasz 14.08.30. 12:31 #351
CarRoy
The Bureau: XCOM Declassified

Ahogy itt olvastam pár embertől, ők nem voltak elájulva a játéktól, de azt kell, hogy mondjam én azért elégedetten álltam fel előle. A történet olyan amilyen, klisés, ráadásul egyik hihetetlen dologból csöppenünk egy másikba, amit a főbb szereplők képesek szinte mindenféle meglepődés nélkül lereagálni.
A 60-as évek Amerikája hangulatos atmoszférát varázsolt; korhű kisvárosokban, farmokon és természetesen idegen létesítményekben is kószálhattunk; tetszett, hogy általában ez az átmenet a pályák közben ment végbe. Igaz, a földönkívüli építmények egy idő után elveszítették a varázsukat, mivel elég egykaptafás lett a kidolgozásuk. A XCOM bázis különösen elnyerte a tetszésem, tényleg élőnek hatott, ahogy a mezei NPC-k mellett elhaladva épp az aktuális eseményekről társalogtak. A különböző olvasnivalók, hanganyagok inkább a beleélést próbálták segíteni, mintsem hogy túl informatívak legyenek, hisz sosem ezekből derültek ki az eget rengető dolgok. Az NPC-s, feleletválasztós beszélgetések sem világmegváltóak, az elmúlt bevetésünk kihatásairól cseveghetünk a főbb karakterekkel. Néhol adta volna magát, hogy a válaszadásnak komolyabb kihatása is legyen a történetre, de nem így történt; ez sajnos így egy kihagyott ziccer lett a készítők részéről.
A játék sava-borsát persze maga a harc adta. Embereink 4 kasztból kerülhettek ki, amik kellően elkülönültek egymástól. A fejlődési rendszer kicsit takarékosra lett véve, mert míg mi 10-es szintig haladhattunk, társainknak csak 5-ig juthattak el. Fegyverből és passzív bónuszt adó hátizsákból viszont tengernyi opció akadt. Veteran fokozaton vágtam bele a játékba, de az első komolyabb bevetésen azt hittem meg is bántam eme döntésem. Lehet a rutintalanság miatt, hisz nem túl sok taktikai-TPS-sel játszottam még, de a harcrendszert rendesen szokni kellett. Aztán, ahogy fejlődött a csapat és új képességek nyíltak meg, sokkal gördülékenyebb és élvezetesebb lett az egész harc. Azért a kihívás később sem tűnt el, mindig akadtak komolyabb összecsapások, rázósabb szituációk. Néhány helyen (például, mikor 2 Sectopod megjelent egyszerre vagy 2 adagban ránk küldtek 3 elit Muton-t kísérőkkel) kissé fel is ment a pumpa, mert önkénytelen szopatásnak éreztem, hisz a taktikázást felváltotta a káosz és az össze-vissza rohangálás. Szóval jókat mosolyogtam az olyan kommenteken, hogy néhány ember röhögve (és gondolom mellette becsukott szemmel) végigszántotta ezt a fokozatot. Persze a nehézségre kicsit rátesz a mesterséges intelligencia felemássága :az ellenségét rendben találtam, de a társaim olykor hajmeresztő baromságokat voltak képesek kivitelezni és földre kerülni emiatt; azért egy "hold/stay" parancs igazán elfért volna nekik, mert a kijelölés ellenére olykor elkolbászoltak a helyükről. Elsőre az is zavaró volt, hogy a képességek elnyomásához és embereink pozicionálásához kerülgetni kell a fizikai akadályokat, valamint hogy a futás és fedezésekbe bújás egy gombra került, ami a harc hevében bizony akadályozó tényező lehet. Azért ez utóbbi dolgok megszokhatók, de egy kifinomultabb irányítással ki lehetett volna ezeket küszöbölni.
Összességében számomra kellemes kikapcsolódás volt a játék, igaz csiszolhattak még volna rajta, mert közel sem lett tökéletes. Még az is lehet, hogy a jövőben az XCOM: Enemy Unknown-nak is adok egy esélyt ezen a játékon felbuzdulva. Csak jókat hallottam arról a játékról.
6552 levél
Válasz 14.08.24. 00:22 #350
GustyX
Sacred 3
Nem volt vészes, kifejezetten élveztem, baromi szép grafika, kontrolleres irányítású izometrikus h&s (Diablo 3, miért nem akarsz kontroller supportot???), vicces poénok, jó beszólások. Csak két gondom van vele, de inkább egy, az magában foglal mindent:
1. ez nem Sacred!!! És nem úgy mint akár pl. Sam Fisher Convictionje, Red Facton Armageddon stb. Itt semmi sincs az elődökből (loot system nincs, karakterfejlesztés nincs [ami van, az nem az], open world sincs)!!!! A Dungeon Siege 3 a 2. részhez képest semmit sem változott ehhez képest...
2. ezt teljes árú játékként árulni pofátlanság (nem éri meg)... Tartalom alapján egy 3-4 ezer forintos letölthető címnek kellene lennie.
Kifejezetten nagyon jó játék lehetne Sacred Citadel 2 néven, de így.... Egy könnyed kikapcsolódásnak megteszi, amin egyszer végigszalad az ember és pont, esetleg kipróbálja a másik kasztot, ennyi. De a sztori végeztével semmi motiváció nincs a folytatásra, hacsak nem elérni a maximum szintet. Amit nyújt, az is átgondolatlan.
Az alábbi pontokban tényleg összeszedtem azt, ami miatt megéri játszani:
1, rövidebb ideig remek kikapcsolódást nyújt (co-opban még inkább, legalábbis aki vevő rá)
2, weapon spiritek beszólásai miatt mintha végig lenne társunk
3, grafika
4, humor
5, előrehaladásunkkal keményebbek lesznek az ellenfeleink, így nem elég csak csak rátenyerelnünk a támadás gombra.

Viszont már jön a az Ork karakter DLC. Ami pont nem érdekel.

Ha a 4. részre ezt az irányvonalat sacredesítik, akkor az kiváló játék lesz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8764 levél
Válasz 14.08.18. 09:34 #349
davkar9
Ami még nagyon tetszett, hogy nem voltak QTE-k! Első bossfight után kerestem is a felvillanó jeleket, de szerencsére nem volt semmi. Játék, észrevétlenül átvezető videó, játék és így tovább, szépen illeszkedik a kettő. Inkább az volt a "baj" néha, hogy a videó nem ment tovább és olyankor rá kellett jöjjek, hogy már megint én irányítok.
Simple. Eternal. Beige.
401 levél
Válasz 14.08.18. 09:02 #348
Zoo_Lee
Uncharted: Drake's Fortune: Nemrég vettem meg PS3-ra a teljes Uncharted-trilógiát, múlt héten fejeztem be az első részt végigjátszását. Hihetetlenül jól összerakott játék, az első között mutatta meg, mire lesz képes a PS3, ráadásul mesterien variálja a lövöldözés-platformozás-puzzle elemeket, hogy soha ne fulladjon monotonitásba. A nehézségi szint is tökéletesen lett belőve, a történet egész jó (bár látványosan sok kalandfilmes kliséből építkezik - ha jól sejtem szándékosan), Nolan North pedig eszméletlen, mit művel Drake szinkronjaként.

Mortal Kombat (story mód): Elölről kezdtem el annak örömére, hogy nyáron beszereztem PC-re a Komplete Editiont. A mai napig csak ámulni tudok azon, hogy a verekedős játékok többnyire sablonos, súlytalan történetei után a Netherrealms csapata milyen bestiát rakott össze. Ha ismerted a szériát, hihetetlen élmény hallani, látni és végre megérteni, miért is verekedett egymással éveken keresztül ez a rengeteg brutális karakter, de még akkor is pokoli jó, ha életedben nem játszottál korábbi MK-vel. Egyetlen hátránya, hogy nagyon olcsó tud lenni, ha oda kerül a sor, hogy egy bizonyos ponton emelje a nehézségi szintet: az aktuális szereplőd kicsit nehezebben irányítható, az ellenfélnek fele olyan gyorsan csökken az életereje, esetleg egy kellően brutális Tag Team ellen kell küzdened (talán ezek voltak a legrosszabbak) és máris frusztráló, unfair pillanatok tucatjai várnak a játékosokra (a final bossról pedig inkább nem is beszélek). Ennek ellenére a mai napig kötelező mindenkinek, aki szereti a verekedős játékokat.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6552 levél
Válasz 14.08.17. 22:47 #347
GustyX
A vége az valóban hatalmas kurva nagy! Jó, hogy eszembe juttattátok, mivel nálam eddig abszolút NO1 jelenet a játéktörténelemben.

Én is gondolkodom egy ismétlésen, de a játszik topicban írtam, hogy miért nem.
Minden esetre most férfival tolnám végig.
Igaz, a 4. rész után hiányozni fognak a szuperképességek.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10306 levél
Válasz 14.08.17. 22:26 #346
MattMatthew
STAG bázison amikor KIÁnak mondja, hogy "I like men", az még haláli. Illetve mindkét replülős-zuhanós küldi.
Negyediknél a karácsonyi kieget még nem is toltma végig, de majd most... illetve holnap.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32164 levél
Válasz 14.08.17. 22:04 #345
Creativ3Form
Annyi kimaradt, hogy az a bizonyos STAG bázis küldetés, illetve az uccsó misszió azzal a bizonyos zenével, még mindig megkönnyeztetett.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32164 levél
Válasz 14.08.17. 22:01 #344
Creativ3Form
Jaja. Kellett valami GTA pótlék az V. rész megjelenéséig...a W_D-t kitoltam kétszer, a Sleeping Dogs újra is megvolt, így hát körbenéztem a gépemen, és akkor láttam meg a The Third és a IV. részt. Sztem elkezdem még én is ma.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10306 levél
Válasz 14.08.17. 21:55 #343
MattMatthew
Most újráztad te is?
Jöhet a negyedik!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32164 levél
Válasz 14.08.17. 21:50 #342
Creativ3Form
Saints Row The Third. Negyedszerre is hatalmas.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6552 levél
Válasz 14.08.15. 16:33 #341
GustyX
Alpha Protocol

Azt kaptam amire vártam. Se nem kiemelkedő, se nem egy teljesen elrontott akció-RPG. A párbeszéd rendszer kifejezetten tetszik, amihez hozzátartozik, hogy nincs jó vagy rossz válasz, így nyugodtan beszólogathatunk kényünk-kedvünk szerint, ami ráadásul kihatással van a történetre, egyes karakterekhez való viszonyunkhoz (picit csaltam ugyan, mivel a német milfnek szándékosan jártam a kedvére).
Szerencsére bugok nekem nem fordultak elő, leszámítva hogy néha betöltést követően magától mozgott a karakter, de ez is helyre jött azonnal. A lopakodás a hülye mesterséges intelligenciának és az olykor csaló minijátékoknak köszönhetően nem sikerült jóra, akármennyire is szerette volna az ember. A minijátékok közül a zártörés jópofa volt, bár a végén már inkább idegesítő, ahogy a hackeléskor is jópárszor emlegettem a fejlesztők felmenőit. Zavarónak találtam, hogy játék nem volt felhasználóbarát, térképet macerával lehetett előhozni és majdnem használhatatlan, ráadásul a küldetés leírások sem voltak bőbeszédűek. Hiányoltam, hogy több esetben nem adott semmi választási lehetőséget, így nem úgy alakult a történet, ahogy szerettem volna (pl. megmenteni XY karaktert). Nem éreztem fairnek azt sem, hogy a Rambó stílust nem hogy nem jutalmazza a játék, hanem kifejezetten büntet. De miért??? Emiatt gyakorlatilag szinte végig az első karabéllyal/öltözékkel döngettem végig, mert sosem volt pénzem másra. Akkor lett volna lopakodós játék és nem panaszkodom. Jöhetne egy folytatás, amelyben javítanának, fejlesztenének ezt-azt és igazi klasszikus lehet az Alpha Protocol 2.

80-85%

A miértre továbbra is kíváncsi vagyok, nem kellene ezen az ovis szinten leragadni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6552 levél
Válasz 14.08.13. 15:49 #340
GustyX
Probléma?
Azon túl, hogy volt egy oda nem illő szó nem értem a Barthezzkedésed.
Az első bekezdésed visszavezethető arra, de a többi.
Írhatod privátban is, de tényleg kíváncsi vagyok rá, miért írtad amit, nem hiszem hogy okot adtam volna rá vagy hogy olyan stílusban reagáltam volna. A 4. pontban írtak is írtakat sem olyan hangnemben írtam, pusztán eddig tőled hallottam ezt eddig hogy jól fut a játék.

"Nem keverem, tisztában vagyok vele melyik honnan jön, de ahogy az Odüsszeia is verses (?, valami nehezen olvasható) formában íródott (egyáltalán nem élvezet olvasni), hasonlóan íródott az Utazás a nyugat felé is (azt sem élvezet olvasni, itt csücsül a gépen, kb. 2*600 oldalas a cucc).

Jöhetne, mert szerintem kevés van belőlük (már vágyom egy lineáris lövöldére, mindenféle sandbox marhaság nélkül; talán azért is mert témaválasztás olyan) jó lenne már picit folyamatosan kikapcsolni és nem azzal foglalkozni, hogy merre menjek, mit csináljak, hol csináljam, kivel beszéljek stb.
Idén hány agyatlan akciójáték jött ki? Amelyik lineáris is? Szerintem tudnék róla, de jelenleg nem sok jut eszembe.

Valamiért én többre tartom a játékmenetet, minthogy sztori legyen benne, meg emlékezetes karakterek egy eleve nem szimpatikus világban/világból. Spec-Ops-ot is elsősorban ezért szeretem, nem azért hű milyen témához nyúlt és már meg mi történt a főhőssel…
Alpha Protocol sem lesz nagyszerű játék a sztori, karakterek, párbeszéd rendszer miatt.

1, akkor sem tetszik.
2, tudom, ott is kontrollerrel játszanám, nem az irányítással van bajom (bár ott olyan lassan reagált az irányokra a majom).
3, anyád. Nem szívesen nézem egy olyan karakter hátát, amelyik iránt nem érzek semmi szimpátiát, ráadásul még a külseje miatt sem akarok a bőrébe bújni. Nem furcsa a hozzáállásom, nem maradok ki semmiből. Nem vagyok ennyire kocka, hogy minden szar/jó érdekeljen. Már kinőttem ebből, hogy mindent ki kell próbálni, ami létezik. Ami eddig érdekelt, tetszett valamiért, be is szereztem. Amelyik játék nem érdekel, az nem fog azért mert valaki szerint a generáció egyik legjobbja. GTA4 sem érdekel, ahogy 100 másik AAA-s cím sem.
4, nem saját tapasztalat, de megjelenéskor (én is örültem a PC-s verziónak) sokan szidták emiatt a játékot, hogy szar a PC-s verzió. Most pedig itt vagy te, mondhatni eddig szinte az egyedüli ilyen véleménnyel.
5, nem mánia, egyszerűen zavaró (nem csak Enslaved esetében), kellemetlen (hozzáteszem, lehet csak az emlékeim rosszak vagy csak pont olyan részt kaptam el videókból). Ez esetben meg hülye lennék magam terhelni csak mert milyen jó sztori/karakterek/univerzum/játékmenete van a cuccnak. Az egész napos meredt monitor bámulásról ne is beszéljünk. Meg egyébként is, jobb (ideális) esetben van csúszka. Bár gondolom nem csak engem zavar, hiszen akkor nem lenne tele elégedetlenkedéssel az internet. Ez meg butaság, 10-ből 1 TPS-nél ha zavar (pl. Red Faction Guerilla. 30 perc után elég volt, nem bírtam).

Már akinek. Enslaved a Mass Effect közelébe sem érhet, ahogy más játék sem. Generáció legjobbja. Ja nem, mert a 3. rész utolsó 15 perce az egész trilógiát tönkretette és szar játék mind a három rész emiatt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8764 levél
Válasz 14.08.13. 15:40 #339
davkar9
Elmész te a jó büdös picsába...

Gratulálok, ismételten bizonyítottad, hogy egy ostoba barom vagy. A továbbiakban nem kívánok veled foglalkozni, se itt, se másmilyen témában.
Simple. Eternal. Beige.
6552 levél
Válasz 14.08.13. 14:53 #338
GustyX
Nem keverem, tisztában vagyok vele melyik honnan jön, de ahogy az Odüsszeia is verses (?, valami nehezen olvasható) formában íródott (egyáltalán nem élvezet olvasni), hasonlóan íródott az Utazás a nyugat felé is (azt sem élvezet olvasni, itt csücsül a gépen, kb. 2*600 oldalas a cucc).

Jöhetne, mert szerintem kevés van belőlük (már vágyom egy lineáris lövöldére, mindenféle sandbox marhaság nélkül; talán azért is mert témaválasztás olyan) jó lenne már picit folyamatosan kikapcsolni és nem azzal foglalkozni, hogy merre menjek, mit csináljak, hol csináljam, kivel beszéljek stb.
Idén hány agyatlan akciójáték jött ki? Amelyik lineáris is? Szerintem tudnék róla, de jelenleg nem sok jut eszembe.

Valamiért én többre tartom a játékmenetet, minthogy sztori legyen benne, meg emlékezetes karakterek egy eleve nem szimpatikus világban/világból. Spec-Ops-ot is elsősorban ezért szeretem, nem azért hű milyen témához nyúlt és már meg mi történt a főhőssel…
Alpha Protocol sem lesz nagyszerű játék a sztori, karakterek, párbeszéd rendszer miatt.

1, akkor sem tetszik.
2, tudom, ott is kontrollerrel játszanám, nem az irányítással van bajom (bár ott olyan lassan reagált az irányokra a majom).
3, anyád. Nem szívesen nézem egy olyan karakter hátát, amelyik iránt nem érzek semmi szimpátiát, ráadásul még a külseje miatt sem akarok a bőrébe bújni. Nem furcsa a hozzáállásom, nem maradok ki semmiből. Nem vagyok ennyire kocka, hogy minden szar/jó érdekeljen. Már kinőttem ebből, hogy mindent ki kell próbálni, ami létezik. Ami eddig érdekelt, tetszett valamiért, be is szereztem. Amelyik játék nem érdekel, az nem fog azért mert valaki szerint a generáció egyik legjobbja. GTA4 sem érdekel, ahogy 100 másik AAA-s cím sem.
4, nem saját tapasztalat, de megjelenéskor (én is örültem a PC-s verziónak) sokan szidták emiatt a játékot, hogy szar a PC-s verzió. Most pedig itt vagy te, mondhatni eddig szinte az egyedüli ilyen véleménnyel.
5, nem mánia, egyszerűen zavaró (nem csak Enslaved esetében), kellemetlen (hozzáteszem, lehet csak az emlékeim rosszak vagy csak pont olyan részt kaptam el videókból). Ez esetben meg hülye lennék magam terhelni csak mert milyen jó sztori/karakterek/univerzum/játékmenete van a cuccnak. Az egész napos meredt monitor bámulásról ne is beszéljünk. Meg egyébként is, jobb (ideális) esetben van csúszka. Bár gondolom nem csak engem zavar, hiszen akkor nem lenne tele elégedetlenkedéssel az internet. Ez meg butaság, 10-ből 1 TPS-nél ha zavar (pl. Red Faction Guerilla. 30 perc után elég volt, nem bírtam).

Már akinek. Enslaved a Mass Effect közelébe sem érhet, ahogy más játék sem. Generáció legjobbja. Ja nem, mert a 3. rész utolsó 15 perce az egész trilógiát tönkretette és szar játék mind a három rész emiatt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8764 levél
Válasz 14.08.13. 13:37 #337
davkar9
Szerintem kevered az alapműveket. Ez kínai cucc, nem a görög, de szerintem csak nyomokban tartalmazza az eredetit úgyhogy mindegy is. Kell a fenének egy újabb agyatlan akciójáték, évente vagy egy tucat jön belőlük. Itt sztori van, karakterek, mélység, évente legalább 1 ilyen játéknak kéne készülnie és máris nem lenne "lenézve"(?) a játékipar.

1. csak a környezet az , de ez is inkább szép és mint írtam mindenféle zombis szarság nélkül.
2. van már pc-s változat, bill-egérrel könnyen megszokható az irányítás
3. hülye vagy. Változtatni kéne már a hozzáállásodon, legjobb játékokat hagyod ki az ilyen furcsaságaid miatt.
4. Igen? végig 60fpssel ment max beállításokkal. Roncstelepen volt egy rész ahol leesett egy területen 45 körülire. (+ a játékmotorral készült fix 30fpses chapterközi videók)
5. mániád ez a fov. Nem tudom az alacsony melyiknek számít, nem volt se túl közel, se túl távol a karakter. Ha ettől is szédülsz akkor más nézdahátam játékkal sem szabad játszani.

De hajrá, nyugodtan hagyd csak ki az előző generáció egyik legjobbját...
Simple. Eternal. Beige.
6552 levél
Válasz 14.08.13. 13:13 #336
GustyX
Szép is a felvilágosodás

Én azért nem bánnám, ha hanyagolnák ezt posztapokaliptikus témát ez ügyben és készítenének egy akciódús játék feldolgozást, mert illene bele. Terveztem, hogy el fogom olvasni, de olyan Odüsszeiás, azt pedig nem jó olvasni...

Nekem csak alábbiak miatt maradtak ki:
1, posztapokaliptikus téma
2, X360-on próbáltam, de nem jött be
3, unszimpi főhős (nagyra nőtt és erős kvazimódó?Mehhh…)
4, optimalizálatlan
5, alacsony a FOV

De nem lenne rossz, ha fentiek nincsenek

Amúgy Alpha Protocol, összegzés este, de 80% körüli cucc.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.08.13. 12:32 #335
balays82
Én pár évvel ezelőtt játszottam végig, kb. hasonló a véleményem, mint amit megfogalmaztál, főleg ami Trip (azok a kifejező, szép szemek) és Monkey karakterét, illetve a köztük lévő viszony ábrázolását illeti. Méltatlanul elfeledett és anyagilag méltatlanul nagyot bukó (ezért PC-re már minden felhajtást nélkülözve megjelenő) játék, aminek így valószínűleg soha nem készül el a folytatása. Én viszont az Enslaved óta Ninja Theory minden játékát kiemelt figyelemmel követem, így most a Hellblade-et is. De azért egy Enslaved 2 lenne az igazi.
8764 levél
Válasz 14.08.13. 12:03 #334
davkar9
Enslaved: Odyssey to the West

Gyerekek! Semmi ajánlás, semmi beszámoló? Itt van a szemünk előtt egy gyöngyszem és nem foglalkozik vele senki? Simán 10/10 (még a hatása alatt vagyok, egyébként objektív 8 ). Ha Andy Serkis befejezte az éppen futó filmes projectjeit akkor segíthetne a játékipar fellendítésében. Mert ha több ilyen játékot kapnánk akkor bizony nem lenne olyan egyszerű év legjobb *-ját hirdetni. Játékmenet talán nem a legjobb, de ez inkább csak köret. Ütlegelős harc, papírra felírandó kombók vagy számláló nélkül. Van egy kellemes platformer része, mivel konzolról érkezett, a kihagyhatatlan fix kameranézetekkel. Megszokás kérdése, AC veteránként hamar megtanultam, hogy a fel az néha jobbra, ha lefele ugrok akkor oldalra megy, stb. De ismétlem ez csak köret.

A főfogás a történet, a karakterek és a grafika. Kezdjük a végén, összességében szép játék, az unreal engine még mindig tud. Távolban festett háttér, néhány közeli textúra homályos, a szokásos. Na de a színek, együtt az összkép, úgy bizony megállja a helyét! 3-4 különböző területet járunk be a játék során, a new yorki első harmad tetszett a legjobban (a természet által visszavett város a gyengém), de a roncstelep is elég csinos volt.

Történet. A(z utánajárásom alapján) a kelet meghatározó főműve a 'Journey to the West' nyugativá alakítása poszt apokaliptikus környezetben. Rabszolga kereskedők, robotok, utóbbi ötlet nagyon tetszett, a dzsungellé változott városban nem hörgő zombi hordák vagy üvöltő szörnyek jelentik a veszélyt. Maga a sztori egy kissé talán kiszámítható - inkább a részletei- azonban mindvégig élvezetes marad. Nem tudom mennyi az átfedés a kínai eredetivel, mítoszalapok viszont ott vannak. Le is esett az állam (utánanézés előtt volt még) amikor rájöttem, hogy songokut irányítjuk. ->*Utánanézés* A manga is a Journey hősét majmolta (mindjárt megértitek). A lényeg, ami az Enslaved-et a klasszikusok közé emeli: a főszereplő páros. Monkey és Trip az új kedvenc, sőt ha őszinte akarok lenni A kedvenc, mert ilyen szintű kémia eddig nem volt a sok legendás páros között. Részleteket nem akarok írni, tessék csak megtapasztalni, a játék elejétől a végéig jelen van közöttük. Trip játékmenet szempontjából is szerves része a játéknak, egyszerűen és kényelemesen lehet utasítgatni, nem állja el az utadat, nem idegesítő. Egyszer sincs az az érzésed, hogy csak úgy odadobtak melléd valakit. Igazából én, a játékos az aki fölösleges, csak segítek elmesélni a történetüket. Serkis az írás mellett Monkey mocapjét és hangját is csinálta, ez meg is látszik. A grafika minden ereje a két hősünknek jutott, egyszerűen gyönyörűek (főleg Trip ), kinézet, az apró arcrezdülések részletességén csak néztem. Ha a Last of Ustól nedves lett a bugyi, akkor ennek is érdemes adni egy esélyt.

Következő Steam akcióban ott ne hagyjátok, az ilyen alkotásokat kötelező pótolni!
Simple. Eternal. Beige.
5204 levél
Válasz 14.08.11. 23:41 #333
Skorpio90
Most fejeztem be az The Bureau: XCOM Declassified-ot, pedig már megvan egy ideje. Bundle-ban vettem, és nem szoktam ilyet csinálni, de most suttyó módon a lehető legalacsonyabb összeget fizettem érte, mert mindenhol azt hallani a játékról, hogy nem rossz, de... És tényleg ez a helyzet.
A grafika nem szép, de igazából semmi gond nem lenne vele, mert teszi a dolgát, a hangulatot a film grain-nel meg a barnás színekkel hozza, de olyan elcseszetten optimalizálatlan, hogy az elképesztő, pedig egy Unreal 3 motor van alatta, szóval hol 100 FPS-sel futott a játék, hol 20-szal.
A baj az, hogy tök jól indít mindennel a játék, ez az "éjszaka beüt az invázió, káosz, senki nem tudja mi van" felállás nagyon betalált, a parancs osztogatás meg konzolos, de végül is használható. A 2. főküldinél még tartott a varázs, a 3-4.-nél már kissé lejjebb ment az élmény, de még mindig élvezetes volt, de onnantól, hogy már nem otthon harcolunk, teljesen lenullázta magát nálam a progi. Az egy dolog, hogy nekem nem jött be a környezet, meg hogy így alakult a történet, de az, hogy utána szó szerint arra játszottak a készítők, hogy a lehető legjobban megszopassanak...hát a kurva anyjukat az ilyeneknek. Az utolsó 2 küldetés úgy nézett ki, hogy földre került a két társam, és rohantam felszedni őket, majd én kerültem padlóra, jött az egyik segíteni, de mire felkeltem, már padlón volt a másik, és így tovább, eszement rohangálás mindenfelé, miközben jön ránk két Muton, a háttérben egy Tech Commander meg egy Minion Commander, amiket ha nem szedek le, akkor folyamatosan ontják magukból a drónokat, és akkor még a sima Outsidereket meg sem említettem. És ilyenkor már baszhattam a taktikázást, az egész arról szólt, hogy egyszerre elsüssem az osztagom képességeit, valahogy kihúzzam a cooldown-ig, majd újra. Ráadásul a két társ - és esküszöm, hogy csak a vége felé - elkezdett olyan módon faszkodni, hogy már sírni tudtam volna. Magamhoz hívom őket, jönnek is mellém, kettőt lövök, és azt látom, hogy egyikük a pálya másik végén haldokol az ellenség között. Ja és ha meghal egy társad, akkor már szinte megcsinálhatatlan a küldetés, szóval ilyenkor reload checkpoint. Szóval egynek elment, de a végén lévő szopatás miatt jó ideig nem fogok hozzányúlni.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6552 levél
Válasz 14.07.21. 23:07 #332
GustyX
Próbáljuk meg feldobni az állóvizet, ki lehet találni mire gondoltam, SPOILER megtekintése nélkül.
SPOILER
Mafia 2

Teljesen egyetértek azokkal a kritikákkal, amelyek lehúzták, illetve erős közepesre értékelték ezt a játékot. Jobb lett volna, ha ez a játék teljesen szakít az elődjével és egy lineáris TPS-t készítenek a csehek. Az audió rész (hangok és zene) az egyetlen pozitívum. Minden más semleges (van, jó, ok, köszi), de inkább negatívum. Csalódás. A játék végét meg csak Sudeki végjátéka übereli, negatív értelemben.

Pro:
- korszak, hangulat
- audió rész
- extrák (azok a poszterek baromi jók!!!)
- szimpatikus főhős

Kontra:
- unalmas
- sandboxnak álcázott lineáris lövölde, avagy rengeteg felesleges autókázás
- fedezékrendszer
- akciórészek
- checkpointos mentés (nem vagyok ellene, nem lehetetlen, de néha agyfaszt lehetett kapni a ritkaságuktól)
- rendőrök
- ezerszer jobb lehetett volna

A The Saboteur számomra is örök kedvenc. Kár, hogy nincs folytatása.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 14.07.10. 15:14 #331
Zoo_Lee
Az elmúlt egy hónapban végre jelentős mennyiségű szabadidőhöz jutottam, és elég jelentős haladásokat tudtam elérni a backlogomon (pont időben, hogy kicsit kevesebb lelkiismeret furdalással nézhessek szembe a Steam Sale-en bevásárolt újabb mennyiséggel)

The Saboteur
Több mint egy éve kezdtem el, időhiány miatt csak nemrég fejeztem be. Történet, hangulat, párbeszédek és vizualitás terén csillagos ötöst érdemel a játék, ritkán találkozni ilyen jó, ilyen egyedi designnal. A játékmenet egy idő után képes monotonitásba fulladni, sajnos bugok is akadnak, de mindezektől függetlenül megérte a végigjátszás minden egyes percét. Érthetetlen, mennyire alulértékelték a megjelenéskor.

Mass Effect
A trilógia hatalmas hiányjel a gyűjteményemben, szerencsére alig két hét alatt végig tudtam pörgetni az első részét. Nem hiszem, hogy sok mindent tudok még mondani róla, ami az elmúlt években nem hangzott el többször, zseniális, ami hibája pedig van, azt a folytatások gyakorlatilag egytől-egyig kijavították.

The Witcher: Enhanced Edition
Régen, még a megjelenéskor kézhez kaptam a Witchert egy ismerősömtől, de akkor nem tudtam végigjátszani, és egészen mostanáig nem is ültem neki újból. A grafika mai szemmel nézve kopott, a harcrendszer megszokásához nem kevés idő kellett, akadnak frusztráló pályarészek, és még így több év és folyamatos support mellett is vannak bugok, előfordult, hogy a játék kifagyott. Ezek viszont mind-mind elenyészőek ahhoz a hihetetlen hangulathoz, remek történethez, és számtalan remek órához képest, amit a játék nyújtani képes. Minden hibája ellenére a mai napig egyike a legjobb szerepjátékoknak.

Prototype 2
Ez maradt a végére, pont a bejegyzés írása előtt pár perccel fejeztem be. Az első Prototype-ot szerettem, ezt viszont egy kínszenvedés volt végigjátszani. A PC-s port egyszerűen hemzseg a bugoktól, érthetetlen, zavaró játékhibáktól spontán beszaggatásokig (azon a tavaly fejlesztett gépemen, ami az előző generációból mindent elbír maxon), sőt kifagyásokig, és még egy kékhalált is összehozott, amikor véletlenül két másik programot futni hagytam a háttérben. A játék pedig összességében közel sem annyira jó, hogy így visszatekintve megérte volna ennyit szenvedni a végigjátszással. Van pozitív fejlődés az első részhez képest, jók az új képességek, játékelemek is, de ez mind kevés a rengeteg frusztrációhoz mérve, amit a játékhibák okoztak. Csak rajongóknak, nekik is konzolon, az legalább nem csinál framerate fagyást, ha DualShock kontrollert próbálsz használni a játékhoz.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6552 levél
Válasz 14.07.05. 17:16 #330
GustyX
Nem mostanában (kb. március vége)
Naruto Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - jó kis üsd-vágd-nemapád stílusú verekedős játék, egyszerű kezelhetőséggel (majdnem minden karakternél ugyanaz), látványos animációkkal, kiváló zenékkel (OST itt csücsül a telefonon). A kampányt csak fanoknak ajánlom (így is van benne olyan rész, amitől falramászik az ember), a free mode-ot viszont bárkinek (aki nem is tudja mi az a Naruto, annak is), azon belül a challengest és kampány egy-két főellenségét a kihívásra vágyóknak. Van benne free roam mode, ami sajnos csak a sztori leküzdését követően nyílik meg. Legfőbb hátrány a hosszú és gyakori töltési idők és a pocsék térkép. Szeretjük. A 30 FPS lock itt nem zavaró.

Diablo 3 RoS - végigjátszottam és... Minek is írom ezt ide?

Ma:
Assassin's Creed Revelations - továbbra is jól összerakott játék, kicsit AC2.7 hatást kelt kevés fogás található rajta, de nekem továbbra sem a szívem csücske. A AC3 még megvan, de azt hiszem azzal vége a sorozatnak, majd ha végre jön ninjás-szamurájos-kungfuzós karateka assassin, akkor még visszatérünk rá.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2857 levél
Válasz 14.07.04. 22:27 #329
Dilizs
Nah ez is megvolt! Én élveztem nagyon.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
5241 levél
Válasz 14.07.03. 23:20 #328
Pras
Van egy sajátságos kis mércém, ami alapján azt mérem, hogy számomra egy videojáték mennyire érte meg. Egyszerűen megnézem, hogy eredetileg mennyiért vásároltam, majd az összeget elosztom a Steam szerinti játékórákkal (vagy ennek hiányában becslek.) Arról ez semmit nem mond, persze, a módszer, hogy egy játék mennyire "jó", de egyfajta hatásfokot feltétlenül kapok így. Így a Steam-érás néhány darab játékom közül masszívan vezet a Mount&Blade - Warband, ugyan, viszont megnyugtató, hogy mennyire jön fel a...

Rome 2 - Total War
A kiadás idején a szakkritika leszedte róla a szenteltvizet, de masszívan. ...és tulajdonképpen megérdemelten. Azt, hogy a programozás eredendően szar (hajlamos a bottleneckingre, az egész CPU-használata gyász a köbön, bár nem ettől a résztől kezdve, és végül mindezt voltaképpen a grafikai opciók visszavágásával, a játék "elrondításával" próbálták "megoldani", hovatovább még most is akadnak a játékban ostobaságok), nem igazán lehetett patchekkel megoldani, de amit meg lehetett, azt nagyjából megtették. Amit a játékhoz ezalatt hozzáadtak, az szintén örvendetes fejlemény volt. A legfontosabb fokmérő viszont feltétlenül az, hogy mindezt úgy írom, hogy tulajdonképpen a játékot nem játszottam "végig", mivel most is és a kiadása óta lassan eltelő egy évben folyamatosan játszottam. Bár most is van pár dolog, amiért fáj a szívem (a DLC-k egy normális világban ténylegesen egy kultúrát adnának a játékhoz, nem pedig egy unlockot és három új egységet; így pl. a nomád népek is lehetnének nomádabbak - talán apróság, talán nem, de a beleéléshez, hangulathoz ez rengeteget számít), lassan, de egyre biztosabban csatlakozok annak a halk tábornak a véleményéhez, akik szerint a Rome 2 a jelenlegi legjobb Total War játék. Nyilván nem az, amelyik a legnagyobbat ütötte (véleményem szerint az a szintén ezt a címet viselő első rész), de valószínűleg a legjobb. Viszonylag választékos játékmenet a különböző népeket illetőleg, korrekt fejlesztési lehetőségek, szerintem csodálatos grafika, ókor és hangulat. Realizmus, az csak mérsékelten, de a Shogun óta eltelt 14 év után talán senki nem is rugózik még mindig ezen. (jaj, dehogynem...)
Sajnálom tehát a hájpot követő szégyenletes, gyalázatos startot. Hamar a porba hullt a római becsület, azóta viszont szépen, fű alatt visszakapaszkodott - mégsem érdekel túl sokakat, ahogy észrevettem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3162 levél
Válasz 14.07.03. 23:12 #327
Sucee
Slender pedig tényleg kurva unalmas.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4069 levél
Válasz 14.07.03. 23:08 #326
xeLaR
Jaj Conan...nem értesz te ehhez
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10306 levél
Válasz 14.07.03. 22:52 #325
MattMatthew
"ijesztős részek sem érnek el egy Slender szintet"
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32164 levél
Válasz 14.07.03. 22:44 #324
Creativ3Form
Helyes, azt ajánlani tudom. Ez is rövid, 2-3 óra alatt kitolható maximum.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2857 levél
Válasz 14.07.03. 22:36 #323
Dilizs
Outlast: Whistleblower

Kellően beteg, hangulatos. Alap játék kedvelőinek sztem be fog jönni, bár kicsit rövid; de ugye csak egy DLC...

SZERK: Sztem a kövi horror témájú cucc amit elkezdek, az Among the sleep lesz.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
4069 levél
Válasz 14.07.01. 20:45 #322
xeLaR
Bár tény, hangulatos, de sajnos nem tudom pozitívan értékelni. Egy Gone Home után sajnos egy ilyen témánál kiszámítható, hogy mi lesz a fordulat, és sajnos a ijesztős részek sem érnek el egy Slender szintet. Emellett bugos is volt a végigjátszásom, szal technikailag sincs a toppon.
Ettől függetlenül érdemes kipróbálni, mert vmennyire jobbnak tartom, mint a Gone Home-ot, vagy legalábbis egy érdekesebb témát dolgoz fel.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
32164 levél
Válasz 14.07.01. 20:31 #321
Creativ3Form
Among the Sleep

Kisbaba horror FPS. És a poén, hogy piszok hangulatos.
Történetünkben egy 2 éves kisbabát alakítunk, aki egy jól sikerült szülinapi parti után elalszik a kiságyában, szeretett - és egyben beszélő - Teddy macija társaságában. Ám hajnalban arra riadunk fel, hogy valaki (vagy valami) elveszi tőlünk a mackót. Uccu neki, megkeressük, és miután megtaláltuk elhatározzuk, hogy az este hátralevő részét az anyukánk mellett tőlünk, mivel eléggé megviselt minket ez a Teddy mackó rablás. Igen ám, de anyunk hálószobájába érve, ő nincs az ágyában, így elhatározzuk, hogy megkeressük...és itt veszi kezdetét a borzongás.
Ajánlatos a kipróbálása, már csak azért is, mert kb. 2-2 és fél óra alatt kitolható, így nem veszi el sok időnket, és ha magába szippant, amúgy se fogod tudni abbahagyni. Egy kis cím, egy független studiotól, de remekül összerakták.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2857 levél
Válasz 14.06.24. 17:09 #320
Dilizs
Wolfenstein: TNO:


Hát ez kib@@@@@szottul g****ciiii jó volt!!!!!! Ajánlom minden FPS kedvelőnek!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
310 levél
Válasz 14.06.14. 19:25 #319
CarRoy
Borderlands Game of the Year Edition

Kellemes kis egyvelege volt ez a játék az FPS és RPG műfajnak, szinte úgy éreztem mintha egy MMO-val játszanék. A cel-shaded grafika nagyon tetszett, stílusos volt, jól állt ennek a humorban sem szűkölködő játéknak. A lényegi rész, a lövöldözés abszolút élvezetesre sikerült, köszönhetően a tonnányi használható fegyvernek. A járművezetős részektől ellenben nem dobtam el az agyam, nem igazán jött be, de hál' istennek 1-2 kivételtől eltekintve nem is vagyunk rákényszerítve. Előzetesen hallottam, hogy sokan végig sem vitték a játékot, mert hamar beleuntak. Sajnos ez nagyban köszönhető a történetnek érzésem szerint, mert iszonyú lassan csordogált az egész sztori. Itt is előjött az ilyen típusú játékok rákfenéje, hogy a sok melléküldetés között elvész a főtörténet. Az első "megyét" különösen elnyújtottnak éreztem, viszont az utolsó területen felpörögtek az események, csak hát kitartónak kell lenni, mivel addig eljutni jó sok órába kerül. Ha a készítők összehoztak volna egy Far Cry 3-hoz hasonló pörgős és izgalmas főszálat, ami fenntartja a figyelmet egy szavam nem lenne, bár összességében így sem vagyok elégedetlen (igaz, az idegenek hátteréről el tudtam volna viselni több információt is). A játék közepétől egy kicsit talán már könnyűnek éreztem a játékot, bár ez köszönhető annak, hogy 2-3 szinttel az ellenfelek felett jártam (mellékküldik miatt ugyanis voltak olyan területek, amiket többször is végig kellett járnom, plusz igyekeztem minden ficakba benézni, ahová csak lehet), 1-2 talált/vásárolt legendary és erősebb fegyver rendesen megdobta a tűzerőm, valamint Siren kaszttal játszottam és talentek-nek hála a hp és pajzs visszatöltés viszonylag könnyen ment. Bezzeg a játék első felében azt hittem alapból coop-ra tervezték a játékot, mert a bossokkal és a kiemeltebb ellenfelekkel nagyon hosszú tűzpárbajokat kellett vívni, mire elhaláloztak.
A DLC-k korrektnek mondhatók. A zombis témáért nem igazán rajongok, de legalább az XP szerzés abban ment a legjobban a zombihorda miatt, az Underdrome sajnos inkább coop-ra lett kihegyezve, mert az arénaharcok ugyan nagyon intenzívek, de gyorsan repetitívvé és fárasztóvá váltak. A General Knoxx-os kiegészítő lett szerintem a legjobb, igazi Borderlands hangulattal és vicces karakterekkel. Negatívumként azért itt felhoznám, hogy az új járműveknek és távolságoknak köszönhetően a vezetést itt nagyon erőltették (bár az új járgányok élvezetesebbre sikeredtek), mivel a küldetések kismilliószor ugráltattak a világ két vége között. Az utolsó, Claptrap központú DLC inkább levezetésnek volt jó, kevesebb mellékküldetéssel. Kicsit itt másra számítottam, de a hosszú kaland befejezésének megtette.
A DLC-ket az alapjáték után toltam le, de szomorúan konstatáltam, hogy ha ezek után szeretnénk egy második végigjátszást indítani, akkor az ellenfelek körülbelül a főtörténet utáni szintre lesznek beállítva. Kár, hogy a készítők ezt nem oldották meg valahogyan, mert így inkább csak a maximum szintre való felfejlődés után érdemes belevágni a kiegészítésekbe (persze érthető, hisz ezek jó pár hónappal a játék után jelentek meg).
Összességében tetszett a Borderlands és annak világa, így csak idő kérdése és a második rész is beszerzésre fog kerülni. Úgy hallottam az még ennél is nagyobb, jobb és viccesebb lett.
5204 levél
Válasz 14.06.12. 11:07 #318
Skorpio90
GTA 4

6 év kellett, mire a sztori végére értem. Még 2008-ban a megjelenés napján megvettem, majd az indítást követően tapasztalnom kellett, hogy játszhatatlanul fut a gépemen, vissza is vittem, de persze nem vették vissza. Miután gépet újítottam 2010-ben, akkor megint megpróbáltam, és még mindig szarul ment a 7. peccs után is, de akkor már haladtam vele picit, de meg is untam. Aztán megint elkezdtem, de az is abbamaradt, és a tavalyi gépújítás után végre folyamatos volt a teljesítmény, de ekkor is kétszer kellett nekifutnom, és csak most értem a végére, de nagyon szenvedve. Hihetetlen, hogy a gamerankings-en 97%-on áll, miközben ez egy talicska fos. Ha nem is nézem a technikai balfaszságokat, úgymint a grafikát, a taknyon csúszó autókat, amik ráadásul fordulni sem tudnak, az elbaszott célzást, ami egérrel idegbajt okoz, akkor is ott van a teljesen szürke és jellegtelen város, az idegesítő, de leginkább felejthető karakterek és a küldetések változatosságának teljes hiánya, arról nem is beszélve, hogy sokszor csak azért szopat a játék, hogy hosszabb legyen a játékidő. Pl.: el kell kapni valakit autóval (vagy ha nem, le kell lőni, ennyi a küldetések variációja), de kötelezően kell vele 5 percet fogócskázni, mert előre szkriptelt az útvonal, ráadásul ha valahogy sikerül a közelébe érni, akkor fénysebességre kapcsolva begyorsít, csak azért, hogy amikor vége a fogócskának, akkor kiszálljon az autóból, és gyalogosan tudjam ledurrantani. Aztán ott vannak a feleslegesen hosszú útvonalak: menj el a világ végére felvenni a küldetést, majd vissza a halál faszára felvenni valakit, hogy utána Bivalybasznádra elvidd a seggét. Hál istennek ezen küldetések nagy részét kibekkeltem a taxizással. Kérlek mondjátok, hogy az Episodes from Liberty City jobb lesz ennél, mert az 5-ös részre való tekintettel azokat is végig kéne vinni őszig. És bónusz: leszedtem hozzá a magyarítást, már csak megszokásból is, de ilyen hányadék szánalmas munkát még nem láttam. AZ egy dolog, hogy amit a "készítők" nem tudtak, azt nemes egyszerűséggel nem fordították le, de a fordítás színvonala is annyira fostos, hogy néha már hangosan felröhögtem. Csak két példa: Yeah, I'm like my cousin. Fordítás: szeretem az unokatestvéremet. I was meant to protect her. Fordítás: Úgy értettem, hogy meg kell védeni.


Injustice: Gods among us

A Mortal Kombat jobban tetszett, de a történet miatt megérte végigvinni. Igazából csak annyi volt a bajom vele, hogy nekem nehezebbnek tűnik az irányítás az MK-hoz képest, sokkal kevesebb időt hagy a játék a kombók kivitelézésére, amik szerintem nehezedtek is, ráadásul nem tudom felfogni, hogy miért nincs külön védekezés, miért a hátra gomb funkcionál úgy (amivel aztán sosem tudtam védeni). A wager rendszert meg még most sem értem benne
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
12128 levél
Válasz 14.05.18. 17:37 #317
Gobiakos
Singularity

Többen mondták, hogy jó lesz, bár a vége felé le füg ülni, unalmassá válhat. Nálam ez nem állt fent, végig tudtam élvezni, bár a végére azért vártam volna még egy uccsó über boss-fight-ot...
A katonák elleni harcokat sokkal jobban élveztem, mint a szellemek(?) és a pókok ellen i csatákat. A TMD használata meg egyszerűen k*rva jó buli volt. Sokszor virult a fejem, mikor exxtra spéci módon gyilkoltam le az ellent, esetenként egyetlen skuló kilövése nélkül. ^^
Összességében tetszett, megérte az árát.
32164 levél
Válasz 14.05.05. 21:39 #316
Creativ3Form
Batman Arkham Origins - Cold, Cold Heart DLC

Aki szerette az alapjátékot, az ezt is fogja. A hangulat és az atmoszféra mit sem változott, sőt. Kapunk új kütyüket, egy teljesen új Batman ruhát, szóval megéri. És azoknak, akik esetleg unalmasnak találták az Originst, is azt tudom javasolni, hogy adjanak neki egy esélyt, mert olyan szinten sztori központú DLC, hogy össz-vissz egy rövidebb szakasz van, amikor a játék arra "kötelez" minket, hogy a városban repkedve gyűjtsünk be infókat a továbbjutás érdekében. Ám hála az égnek, nem az egész várost, csak egy nagyon kicsi részét kell átfésülni, szóval tényleg hamar letudható ez a szakasz.
Viszont pont ez a negatívuma is ennek a DLC-nek azaz, hogy pofátlanul rövid. 2 és fél, maximum 3 óra alatt kitolható még úgy is, hogy nem sietsz és ne adj isten elhalálozol párszor.
Szóval számomra remek szórakozást nyújtott, amíg tartott csak csinálhatták volna hosszabbra. Persze vannak benne gyűjögetni valók, mint az alapjátékban, de maga a sztori tényleg fájdalmasan hamar véget ér.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3235 levél
Válasz 14.04.17. 20:45 #315
Raistlin666
Bioshock

Legalább 5x kezdtem bele az évek során, de valahogy mindig abba maradt. Most végül sikerült végigjátszani és látom, hogy nem csak az én kitartásommal volt a baj.
Az első pár óra még sokadszor is hangulatos. De valahogy a játék második fele nekem már rettenetesen unalmas. A harc béna, nincs rá jobb szavam. Az ellenfelek táncikálnak taktikázás helyett. A nehézség egy vicc! A játék végén miért kellett 5x annyi golyó egy ellenfélbe mint a játék elején (maxos fegyverek és képességek mellett)? Mi értelme volt így a fényképezésnek, a fegyver fejlesztésnek? Az utolsó 2-3 pályán már csak rohantam, mert nem láttam értelmét olyan szobák felderítésének ahol mire mindenkit leölök a loot csak a veszteséget fedezi.

Maga a kitalált világ megérne egy 10/10-et is akár, mert irtó nagy ötlet volt (ezzel a művészeti stílussal meg zenével)! De a fentiek miatt egy erős 7/10 nálam. És sok idő lesz mire visszamerészkedem a 2. rész miatt Rapture-ba...

4069 levél
Válasz 14.03.20. 16:29 #314
xeLaR
Dead Space 3...ehh...végülis elmegy, mert a játékmenet még mindig rendben van, kicsit fel is gyorsult, a fegyver-összeszerelés is OK, a történet is érdekes irányba ment el, a látvány is nagyrészt rendben volt, nem igazán gépigényes játék. A probléma az, hogy rohadtul nincs hangulata a játéknak, és ezt még tetézi, hogy a legtöbb karakter rohadtul irritáló, és ez a főhős(ök)re is igaz. Meg úgy érzem, hogy lényegesen könnyebb lett a játék, pedig hardon nyomtam, úgy mint a Dead Space 2-t, ami abban rettenetesen bejött, itt viszont lényegében gond nélkül végigtoltam. A végeredmény pedig az lett, hogy csalódtam, ami főleg az előző részek hangulatának a hiánya és az unszimpatikus karakterek okozták. És bár a történet érdekes helyre ment, mégis nagyon klisésnek éreztem. Kár ezért a sorozatért...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4069 levél
Válasz 14.03.13. 12:33 #313
xeLaR
Befejeztem az Assassin's Creed IV: Black Flag-et...és ez a legjobb AC játék. Rengeteg dolgot lehet ebben a játékban csinálni, de mégis a legnagyszerűbb dolog benne, hogy a játék könnyen "rávett", hogy szinte mindent összegyűjtsek és mindent bejárjak. Ezt az előző játékokban nem igazán éreztem, pl. hagytam a francba azokat a béna tollakat meg ilyesmiket, de itt meg nem volt gondom vele. A hajókázás itt is nagyszerű, van értelme hajófejlesztéseket venni, és a nagyobb csaták rohadt izgalmasak. Ami viszont a legmeglepőbb volt, az a jelenkori szál kezelése volt. Desmond kiírását még mindig hibának tartom, de ez az irányvonal és ezek a felfedezhető információk segítették az elmélyülést. Szal ja, játékként ez az egyik legjobb...de a történet és a karakterek nem igazán fogtak meg, ami kb. az eredeti Assassin's Creed óta nem történt meg. Edward Kenway számomra kissé semmilyenre sikeredett, úgy érzem mintha egy Altair 2.0-át kaptam volna. A karakterfejlődése persze érdekes, és jobban van bemutatva, mint Altair esetében, de ugyanakkor semmit sem éreztem a karaktere iránt, nem úgy mint mondjuk Ezio (akit kb. megutáltam a játéka végére), vagy Connor (aki meg tényleg unalmas karakter, de jobban tudtam szimpatizálni a karakterfejlődésével). A mellékszereplők többsége is a tipikus "híres kalózok vagyunk és csak úgy itt lébecolunk" fajtából vannak, akik igazán fontos dolgokat nem tanítanak, csak eszközök a főszereplő fejlődéséhez.
Szal összességben...jó atmoszféra, jó a játékmenet, a történet pedig lényegében nincs, csak élvezd a szánsájnt és vitorlát fel...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
32164 levél
Válasz 14.03.12. 01:24 #312
Creativ3Form
South Park The Stick of Truth

Most fejeztem be. Eszméletlen zseniális lett! Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok fan, talán ha 8 részt láttam összesen. Éppen ezért fel lehetne hozni, hogy a sorozatra való utalásokat, mind történés mind poénok szempontjából nem vágtam, de mivel ez nem volt zavaró, így nem tudom negatívumként felhozni. Két apró van csak...az egyik, hogy eléggé rövid. Már csak a bújócskázó gyerekek közül nincs meg 2, de ha ők meglesznek, akkor 100%-ra ki van pörgetve, és ez össz-vissz 11 és fél órámba telt. A másik pedig a mentési rendszer, ami kritikán aluli lett. Tudsz manuálisan menteni, de felesleges, mert a chekpointot menti csak el, amit viszont érthetetlen időközönként aktivál. Néha 2-3 percenként benyom egy chekpointot, máskor meg fontos történtei fordulópont után se, és ez néha 15-20 perces szakaszt jelent. Nem egyszer volt, hogy egy hosszabb mászkálás majd harc után mentettem és kiléptem, majd amikor újra beléptem másnap, akkor a mászkálás és a harc legelejére töltött be. Puff, kezdhettem elölről a 20 perces szakaszt. Eléggé frusztráló tud lenni, hogy néha nem ment olyan szakaszok után, amikor alapnak kéne lennie egy mentésnek.
De ezt a két dolgot leszámítva zseniális lett, fanoknak nem fanoknak egyaránt kötelező a kipróbálása!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.