Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

19727 levél
Válasz 14.10.19. 08:37 #369
Peace
Elvoltam betegállomány alatt, nagyon jópofa. 2 hete nem volt elindítva, de lehet azt tényleg végigjátszom, mert érdekes mód élveztem.

Wasteland 2-t is csíptem az elején nagyon, aztán kipucoltam valami szivattyúállomást, ahol nagy büdös bogarak voltak, majd utána kiléptem, és nem lett elindítva többet.

És nem páros hónap, hanem páros év!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8931 levél
Válasz 14.10.17. 18:22 #368
davkar9
Hehe tényleg, páros hónap van, Peace megint nem tud játszani. Azt hittem a mordorral elvoltál már végre.
Simple. Eternal. Beige.
19727 levél
Válasz 14.10.17. 17:23 #367
Peace
Szeretem a GTA stílust, 3 vagy 4-szer ugrottam neki, 20 percnél tovább nem bírtam. Idegesítő, és nem volt képes lekötni/megfogni. Bár manapság igen kevés játék képes erre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6618 levél
Válasz 14.10.17. 17:09 #366
GustyX
Watch_Dogs

Szerintem ez egy nagyon jó játék lett, van benne tartalom bőven, sok időt el tudunk benne tölteni. A bosszú sztori engem olykor idegesített, ahogy Aiden karaktere is, de hát na, jó volt a játékmenet. Voltak hibái, hiányosságai, de azt tudjuk be a következő résznek, ami – ha követik az AC szokásukat – csak jobb, sőt kiváló játék lesz. Persze ha javítanak benne ezt-azt-amazt. Már várom a folytatás bejelentését, már csak a helyszín miatt is, ami valószínűleg már nem Chicago, hanem egyéb amerikai (a 3. részben pedig már európai ) nagyváros lesz.

Aki szereti a GTA stílust, annak kötelező kipróbálnia.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1033 levél
Válasz 14.10.15. 14:58 #365
quervo
Hotline Miami, második végigjátszás. Ezúttal jóval gyorsabban sikerült végigrohannom a játékon, és most megint elkapott az érzés, hogy mennyire várom a második részt
32434 levél
Válasz 14.10.14. 17:33 #364
Creativ3Form
Ez a Ryse: Son of Rome valami elcseszettül istenkirály lett! Hent game, de annyira zseniális, hogy az leírhatatlan. Látványos, brutális, jól irányítható és kezelhető, remek kombó és kivégzés variációk, a csapat irányítás és a parancskiosztás szintén remek, egyátalán nem lóg ki a játékmenetből, sőt! Extra extázis élményt ad. És ahhoz képest, hogy ugye átirat, tökéletes lett a bill. kiosztás - amit ugyan sajna nem lehet megváltoztatni - egyszer sem éreztem, hogy keresztül-kasul kéne nyúlkálnom. Emellett a grafika szemkápráztatóan gyönyörű, a Római birodalom érdekes és hangulatos, a történet jóféle, szóval érdemes kipróbálni. Ahogy haladtam benne előre, úgy szippantott egyre jobban magába. Olyan szinten, hogy be is szerzem a Róma nevezetű sorozatot, valamint a Kleopátra című filmet is újranézem asszem a szabadnapom alatt.
Egyedül az uccsó 30-45 percben kezdtem érezni, hogy fárad az egész, és ha még tartott volna 2-3 órát, tuti enyhén keserű szájízzel álltam volna fel előle. De így, teljesen megvagyok vele elégedve. Nem szabad sokat várni, de azt amit akar, azt tökéletesen hozza.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3273 levél
Válasz 14.09.23. 09:20 #363
Raistlin666
XCOM: Enemy Within

A tipikus több és jobb "kiegészítő".
Ha az alapjátékot kapjuk ennyi tartalommal, akkor nem lett volna sok fanyalgás.
Lényegében az alap sztorit vihetjük végig, de megspékelve új lehetőségekkel és küldetésekkel. A DLC küldetéseknek csak egy részét dobta fel, de így is sok volt a jóból.
Az EXALT megjelenése érdekes, de többet is kihozhattak volna a dologból. A bázisuk lerendezése is túl egyszerű volt egy világszintű szervezet leveréséhez képest.

Nekem az külön tetszett, hogy a játék végére már gyakorlatilag nem is emberek voltak a csapatban. Adott egy kicsit visszás felhangot az egész "győzelemnek, hogy az idegen inváziót végül implantátumokkal/génmódosítással/pszi képességekkel turbózott csapat tudta elérni...

Összegezve egy erős 8-as lett ez így. Persze lehet szidni a butaságai miatt (a két akciópontos rendszer eleinte nagy marhaság), de mégis inkább ez a kicsit könnyedebb és modernebb megközelítés való nekem mint például az eredeti részekhez valóban hű Xenonauts.
6618 levél
Válasz 14.09.13. 18:40 #362
GustyX
Deadlight

Háááát....Öööö...Izé....Fú bazdmeg!

Nagyjából mindent elmondtam és a fenti megnyilvánulás 100%-ig pozitív értelemben értendő.
Pedig utálom a zombikat.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11104 levél
Válasz 14.09.07. 22:30 #361
VodevilX
Óóó, az már bőven sok, ahhoz, hogy pár napos, esetleg max 2 hetes lelkesedés után gyorsan a háttérbe szoruljon nálam. Főleg mivel így is elvagyok most WoW meg Diabloval, nemsoká jön az új Fifa, aztán észre se veszem, máris itt egy Evil Within, GTA, új Civ, meg ki tudja még mi az, amiről időközben kiderül, hogy mégis érdekel. Már ezeket is elég lesz valahogy bezsúfolni.
Így is van már 1-2 játék aminek több mint fél, vagy 1 éve várat magára a befejezése. Meg amúgy is elég szívás a végtelennek tűnő steam library... És akkor nem is beszélve arról, mikor valamit újra játszani támad kedvem, mint a PoP vagy Mass Effect trilógia... Lényeg, hogy egyelőre ez várat még magára.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11104 levél
Válasz 14.09.07. 22:16 #360
VodevilX
Ennek azért nem lehet mindig hinni, mondjuk itt, ahol sokszor kell újra nekifutni pláne, az nincs mindig belekalkulálva. Amúgy is az a tapasztalatom, hogy simán 3-5 óra eltérés minimum szokott lenni az átlag időhöz képest, inkább úgy mondom, hogy azok az átlag idők inkább igazak egy játékot már ismerő második végigjátszásra, legutóbb pl pont a Metro redux 2033 részénél, ami egy haladós fps alapból megvolt minimum +2 óra, eldugott fegyverek, hullák lootolása miatt
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3273 levél
Válasz 14.09.07. 20:46 #359
Raistlin666
Hosszú bizony (illetve van még benne new game+++ lehetőség is), de nehéznek nem mondanám. Az elején könnyű meghalni, de később kimondottan haladós a játék. Ha kiismeri az ember a harcrendszert akkor semmi megerőltető nincs benne.

Egyébként a páncélod miatt gurult bénán a karaktered. Az elején kevés még az erőd/kitartásod és csak a bör cuccokban meg palástokban lehet normálisan vetődni. A testalkat nem befolyásol a kinézeten kívül semmit.
6618 levél
Válasz 14.09.07. 20:45 #358
GustyX
~50 óra.
Az oldal ajánlása is egyben, én ez alapján tájékozódom és nagyjából ott körül vannak nekem is a játékok.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11104 levél
Válasz 14.09.07. 20:33 #357
VodevilX
Már jó rég megvettem, de komolyabban nem játszottam vele, csak a tutorialt csináltam meg... De pont tegnap játszottam vele egy kicsit, viszont nem hiszem, hogy komolyabban nekifogok most, inkább csak ki akartam próbálni a DSfix-et, mert azért röhej, hogy ennyit nem voltak képesek megcsinálni, hogy normális felbontás meg pár alap beállítás legyen a játékban... szerencsére elég könnyen orvosolható így.
Az mondjuk tetszett, hogy very large emberkét csináltam, és pontosan olyan mozgékony is, mint egy tehén a vetődésnél is inkább csak földhöz bassza magát valamelyik oldalra, aztán egy óra alatt nagy nehezen felkel a vékonyabb mozgékonyabb emberkéhez képest. Arra mondjuk nem jöttem rá, hogy emiatt származik-e valami előny, mint nagyobb HP, vagy inkább csak külön nehezítésnek jó
De az biztos, hogy tényleg mocsok nehéz...
Hosszú amúgy?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
32434 levél
Válasz 14.09.07. 20:20 #356
Creativ3Form
Redux pakk kivégezve.

Piszkosul tetszett mindegyik, annak ellenére, hogy jó pár helyen hangosan káromkodtam. Bár mondjuk ez nálam már megszokott. Annó a 2033 kimaradt, valahogy nem vitt rá semmi, hogy belekezdjek, de aztán tavaly a Last Light-ot elkezdtem, és tetszett is csak a víziló méretű pókok támadása küldiktől kicsit kikészültem (fránya pókiszony) így jegeltem. Aztán jött a gép újrarakás okozta mentéselvesztés, és nem volt kedvem újrakezdeni, de most a Redux kiadással adtam egy esélyt nekik és nem csalódtam.
8 ropiért ajándék ez a csomag minden gamernak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3377 levél
Válasz 14.09.07. 20:13 #355
Sucee
Dark Souls.

Először is... Nem értem, hogyhogy itt nincs legalább pár ember, aki játszana ezzel, megbeszélne dolgokat, lore, taktikák, hogyan tovább, stb. Még saját topikja sincs.

Eszméletlen, hogy mennyire lekötött ez a játék, nagyon hosszú idő után volt ilyen velem. Hatalmas pozitívum, hogy végre volt kihívás egy játékban. A "játszóterünk" mérete is elég lenyűgöző volt, ha azt vesszük, hogy nagy százalékát loading screen nélkül bejárhatjuk.

A port egy szar, és kontroller nélkül nekiállni nem ajánlott - na meg egyes részek tényleg gyorsan felcseszhetnek agyilag -, de ezeket leszámítva mindenképp megéri nekiállni.

Jöhet a második rész!
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
6618 levél
Válasz 14.09.05. 19:15 #354
GustyX
Marlow Briggs
Élvezetesnek induló, alsókategóriás vagy low budget vagy indie hack and slash játék, klisés, gagyi történettel, eredeti környezetben, kombózással, poénos párbeszédekkel/beszólásokkal, egyszerű puzzle/platform részekkel.
Az árát pont megérte, vagyis a 2,5 eurót, de többet már nem.

Igazából pont a lényeget, vagyis az akciót rontották el benne. Engem baromira zavart, hogy mintha egy übertápos, extra élettel rendelkező ellenséget kapok a közepes-erős ellenfélnek, mert órákig lehet ütni mire megfekszenek. Persze arányosan igaz ez a kisebbekre is. A hasznosnak vélt varázslatok pedig kb. a kakival egyenértékűek. Voltak időközönként kihívások, amelyeket adott esetben kötelezően kell teljesíteni, de gyakran váltottak ki frusztrációt inkább, mint katarzist a kihívás miatt.
Szóval utólag már nem venném meg.

XCOM-hoz: az Enemy Unknown-t én szívesen látnám egy Bureahoz hasonló TPS-ként, nem lenne rossz az sem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
645 levél
Válasz 14.08.30. 19:33 #353
xyzw
Az XCOM EU kitűnő játék, én most vágtam bele egy új végigjátszásnak, mivel csak most vettem meg az Enemy Within kiegészítőt egy akcióban. Mostanában ráadásul már nagyon olcsó is.
1545 levél
Válasz 14.08.30. 13:22 #352
-T0ng-
Nekem is nagyon tetszett annak idején az The Bureau: XCOM Declassified. A kor és a játék hangulata nagyon rendben volt, és az XCOM-ra jellemző harcrendszert is nagyon jól sikerült beleültetni. (kifejezetten hamar el lehetett vérezni, ha nem taktikáztál jól)

Ami nekem nagy szívfájdalmam volt, hogy ez nem az az XCOM volt, amit eredetileg bejelentettek. Az egy sokkal nyitottabb világnak készült, igyekeztek egy kis X-Aktás nyomozást is belecsempészni. Hozzáteszem a korai videókon az is látszott, hogy kevésbé lett volna taktikus a játékmenet.

Tudom kevés rá az esély, de én az rendes XCOM mellett szívesen látnék egy Bureau folytatást is.
314 levél
Válasz 14.08.30. 12:31 #351
CarRoy
The Bureau: XCOM Declassified

Ahogy itt olvastam pár embertől, ők nem voltak elájulva a játéktól, de azt kell, hogy mondjam én azért elégedetten álltam fel előle. A történet olyan amilyen, klisés, ráadásul egyik hihetetlen dologból csöppenünk egy másikba, amit a főbb szereplők képesek szinte mindenféle meglepődés nélkül lereagálni.
A 60-as évek Amerikája hangulatos atmoszférát varázsolt; korhű kisvárosokban, farmokon és természetesen idegen létesítményekben is kószálhattunk; tetszett, hogy általában ez az átmenet a pályák közben ment végbe. Igaz, a földönkívüli építmények egy idő után elveszítették a varázsukat, mivel elég egykaptafás lett a kidolgozásuk. A XCOM bázis különösen elnyerte a tetszésem, tényleg élőnek hatott, ahogy a mezei NPC-k mellett elhaladva épp az aktuális eseményekről társalogtak. A különböző olvasnivalók, hanganyagok inkább a beleélést próbálták segíteni, mintsem hogy túl informatívak legyenek, hisz sosem ezekből derültek ki az eget rengető dolgok. Az NPC-s, feleletválasztós beszélgetések sem világmegváltóak, az elmúlt bevetésünk kihatásairól cseveghetünk a főbb karakterekkel. Néhol adta volna magát, hogy a válaszadásnak komolyabb kihatása is legyen a történetre, de nem így történt; ez sajnos így egy kihagyott ziccer lett a készítők részéről.
A játék sava-borsát persze maga a harc adta. Embereink 4 kasztból kerülhettek ki, amik kellően elkülönültek egymástól. A fejlődési rendszer kicsit takarékosra lett véve, mert míg mi 10-es szintig haladhattunk, társainknak csak 5-ig juthattak el. Fegyverből és passzív bónuszt adó hátizsákból viszont tengernyi opció akadt. Veteran fokozaton vágtam bele a játékba, de az első komolyabb bevetésen azt hittem meg is bántam eme döntésem. Lehet a rutintalanság miatt, hisz nem túl sok taktikai-TPS-sel játszottam még, de a harcrendszert rendesen szokni kellett. Aztán, ahogy fejlődött a csapat és új képességek nyíltak meg, sokkal gördülékenyebb és élvezetesebb lett az egész harc. Azért a kihívás később sem tűnt el, mindig akadtak komolyabb összecsapások, rázósabb szituációk. Néhány helyen (például, mikor 2 Sectopod megjelent egyszerre vagy 2 adagban ránk küldtek 3 elit Muton-t kísérőkkel) kissé fel is ment a pumpa, mert önkénytelen szopatásnak éreztem, hisz a taktikázást felváltotta a káosz és az össze-vissza rohangálás. Szóval jókat mosolyogtam az olyan kommenteken, hogy néhány ember röhögve (és gondolom mellette becsukott szemmel) végigszántotta ezt a fokozatot. Persze a nehézségre kicsit rátesz a mesterséges intelligencia felemássága :az ellenségét rendben találtam, de a társaim olykor hajmeresztő baromságokat voltak képesek kivitelezni és földre kerülni emiatt; azért egy "hold/stay" parancs igazán elfért volna nekik, mert a kijelölés ellenére olykor elkolbászoltak a helyükről. Elsőre az is zavaró volt, hogy a képességek elnyomásához és embereink pozicionálásához kerülgetni kell a fizikai akadályokat, valamint hogy a futás és fedezésekbe bújás egy gombra került, ami a harc hevében bizony akadályozó tényező lehet. Azért ez utóbbi dolgok megszokhatók, de egy kifinomultabb irányítással ki lehetett volna ezeket küszöbölni.
Összességében számomra kellemes kikapcsolódás volt a játék, igaz csiszolhattak még volna rajta, mert közel sem lett tökéletes. Még az is lehet, hogy a jövőben az XCOM: Enemy Unknown-nak is adok egy esélyt ezen a játékon felbuzdulva. Csak jókat hallottam arról a játékról.
6618 levél
Válasz 14.08.24. 00:22 #350
GustyX
Sacred 3
Nem volt vészes, kifejezetten élveztem, baromi szép grafika, kontrolleres irányítású izometrikus h&s (Diablo 3, miért nem akarsz kontroller supportot???), vicces poénok, jó beszólások. Csak két gondom van vele, de inkább egy, az magában foglal mindent:
1. ez nem Sacred!!! És nem úgy mint akár pl. Sam Fisher Convictionje, Red Facton Armageddon stb. Itt semmi sincs az elődökből (loot system nincs, karakterfejlesztés nincs [ami van, az nem az], open world sincs)!!!! A Dungeon Siege 3 a 2. részhez képest semmit sem változott ehhez képest...
2. ezt teljes árú játékként árulni pofátlanság (nem éri meg)... Tartalom alapján egy 3-4 ezer forintos letölthető címnek kellene lennie.
Kifejezetten nagyon jó játék lehetne Sacred Citadel 2 néven, de így.... Egy könnyed kikapcsolódásnak megteszi, amin egyszer végigszalad az ember és pont, esetleg kipróbálja a másik kasztot, ennyi. De a sztori végeztével semmi motiváció nincs a folytatásra, hacsak nem elérni a maximum szintet. Amit nyújt, az is átgondolatlan.
Az alábbi pontokban tényleg összeszedtem azt, ami miatt megéri játszani:
1, rövidebb ideig remek kikapcsolódást nyújt (co-opban még inkább, legalábbis aki vevő rá)
2, weapon spiritek beszólásai miatt mintha végig lenne társunk
3, grafika
4, humor
5, előrehaladásunkkal keményebbek lesznek az ellenfeleink, így nem elég csak csak rátenyerelnünk a támadás gombra.

Viszont már jön a az Ork karakter DLC. Ami pont nem érdekel.

Ha a 4. részre ezt az irányvonalat sacredesítik, akkor az kiváló játék lesz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8931 levél
Válasz 14.08.18. 09:34 #349
davkar9
Ami még nagyon tetszett, hogy nem voltak QTE-k! Első bossfight után kerestem is a felvillanó jeleket, de szerencsére nem volt semmi. Játék, észrevétlenül átvezető videó, játék és így tovább, szépen illeszkedik a kettő. Inkább az volt a "baj" néha, hogy a videó nem ment tovább és olyankor rá kellett jöjjek, hogy már megint én irányítok.
Simple. Eternal. Beige.
401 levél
Válasz 14.08.18. 09:02 #348
Zoo_Lee
Uncharted: Drake's Fortune: Nemrég vettem meg PS3-ra a teljes Uncharted-trilógiát, múlt héten fejeztem be az első részt végigjátszását. Hihetetlenül jól összerakott játék, az első között mutatta meg, mire lesz képes a PS3, ráadásul mesterien variálja a lövöldözés-platformozás-puzzle elemeket, hogy soha ne fulladjon monotonitásba. A nehézségi szint is tökéletesen lett belőve, a történet egész jó (bár látványosan sok kalandfilmes kliséből építkezik - ha jól sejtem szándékosan), Nolan North pedig eszméletlen, mit művel Drake szinkronjaként.

Mortal Kombat (story mód): Elölről kezdtem el annak örömére, hogy nyáron beszereztem PC-re a Komplete Editiont. A mai napig csak ámulni tudok azon, hogy a verekedős játékok többnyire sablonos, súlytalan történetei után a Netherrealms csapata milyen bestiát rakott össze. Ha ismerted a szériát, hihetetlen élmény hallani, látni és végre megérteni, miért is verekedett egymással éveken keresztül ez a rengeteg brutális karakter, de még akkor is pokoli jó, ha életedben nem játszottál korábbi MK-vel. Egyetlen hátránya, hogy nagyon olcsó tud lenni, ha oda kerül a sor, hogy egy bizonyos ponton emelje a nehézségi szintet: az aktuális szereplőd kicsit nehezebben irányítható, az ellenfélnek fele olyan gyorsan csökken az életereje, esetleg egy kellően brutális Tag Team ellen kell küzdened (talán ezek voltak a legrosszabbak) és máris frusztráló, unfair pillanatok tucatjai várnak a játékosokra (a final bossról pedig inkább nem is beszélek). Ennek ellenére a mai napig kötelező mindenkinek, aki szereti a verekedős játékokat.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6618 levél
Válasz 14.08.17. 22:47 #347
GustyX
A vége az valóban hatalmas kurva nagy! Jó, hogy eszembe juttattátok, mivel nálam eddig abszolút NO1 jelenet a játéktörténelemben.

Én is gondolkodom egy ismétlésen, de a játszik topicban írtam, hogy miért nem.
Minden esetre most férfival tolnám végig.
Igaz, a 4. rész után hiányozni fognak a szuperképességek.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10326 levél
Válasz 14.08.17. 22:26 #346
MattMatthew
STAG bázison amikor KIÁnak mondja, hogy "I like men", az még haláli. Illetve mindkét replülős-zuhanós küldi.
Negyediknél a karácsonyi kieget még nem is toltma végig, de majd most... illetve holnap.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32434 levél
Válasz 14.08.17. 22:04 #345
Creativ3Form
Annyi kimaradt, hogy az a bizonyos STAG bázis küldetés, illetve az uccsó misszió azzal a bizonyos zenével, még mindig megkönnyeztetett.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
32434 levél
Válasz 14.08.17. 22:01 #344
Creativ3Form
Jaja. Kellett valami GTA pótlék az V. rész megjelenéséig...a W_D-t kitoltam kétszer, a Sleeping Dogs újra is megvolt, így hát körbenéztem a gépemen, és akkor láttam meg a The Third és a IV. részt. Sztem elkezdem még én is ma.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10326 levél
Válasz 14.08.17. 21:55 #343
MattMatthew
Most újráztad te is?
Jöhet a negyedik!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32434 levél
Válasz 14.08.17. 21:50 #342
Creativ3Form
Saints Row The Third. Negyedszerre is hatalmas.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6618 levél
Válasz 14.08.15. 16:33 #341
GustyX
Alpha Protocol

Azt kaptam amire vártam. Se nem kiemelkedő, se nem egy teljesen elrontott akció-RPG. A párbeszéd rendszer kifejezetten tetszik, amihez hozzátartozik, hogy nincs jó vagy rossz válasz, így nyugodtan beszólogathatunk kényünk-kedvünk szerint, ami ráadásul kihatással van a történetre, egyes karakterekhez való viszonyunkhoz (picit csaltam ugyan, mivel a német milfnek szándékosan jártam a kedvére).
Szerencsére bugok nekem nem fordultak elő, leszámítva hogy néha betöltést követően magától mozgott a karakter, de ez is helyre jött azonnal. A lopakodás a hülye mesterséges intelligenciának és az olykor csaló minijátékoknak köszönhetően nem sikerült jóra, akármennyire is szerette volna az ember. A minijátékok közül a zártörés jópofa volt, bár a végén már inkább idegesítő, ahogy a hackeléskor is jópárszor emlegettem a fejlesztők felmenőit. Zavarónak találtam, hogy játék nem volt felhasználóbarát, térképet macerával lehetett előhozni és majdnem használhatatlan, ráadásul a küldetés leírások sem voltak bőbeszédűek. Hiányoltam, hogy több esetben nem adott semmi választási lehetőséget, így nem úgy alakult a történet, ahogy szerettem volna (pl. megmenteni XY karaktert). Nem éreztem fairnek azt sem, hogy a Rambó stílust nem hogy nem jutalmazza a játék, hanem kifejezetten büntet. De miért??? Emiatt gyakorlatilag szinte végig az első karabéllyal/öltözékkel döngettem végig, mert sosem volt pénzem másra. Akkor lett volna lopakodós játék és nem panaszkodom. Jöhetne egy folytatás, amelyben javítanának, fejlesztenének ezt-azt és igazi klasszikus lehet az Alpha Protocol 2.

80-85%

A miértre továbbra is kíváncsi vagyok, nem kellene ezen az ovis szinten leragadni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6618 levél
Válasz 14.08.13. 15:49 #340
GustyX
Probléma?
Azon túl, hogy volt egy oda nem illő szó nem értem a Barthezzkedésed.
Az első bekezdésed visszavezethető arra, de a többi.
Írhatod privátban is, de tényleg kíváncsi vagyok rá, miért írtad amit, nem hiszem hogy okot adtam volna rá vagy hogy olyan stílusban reagáltam volna. A 4. pontban írtak is írtakat sem olyan hangnemben írtam, pusztán eddig tőled hallottam ezt eddig hogy jól fut a játék.

"Nem keverem, tisztában vagyok vele melyik honnan jön, de ahogy az Odüsszeia is verses (?, valami nehezen olvasható) formában íródott (egyáltalán nem élvezet olvasni), hasonlóan íródott az Utazás a nyugat felé is (azt sem élvezet olvasni, itt csücsül a gépen, kb. 2*600 oldalas a cucc).

Jöhetne, mert szerintem kevés van belőlük (már vágyom egy lineáris lövöldére, mindenféle sandbox marhaság nélkül; talán azért is mert témaválasztás olyan) jó lenne már picit folyamatosan kikapcsolni és nem azzal foglalkozni, hogy merre menjek, mit csináljak, hol csináljam, kivel beszéljek stb.
Idén hány agyatlan akciójáték jött ki? Amelyik lineáris is? Szerintem tudnék róla, de jelenleg nem sok jut eszembe.

Valamiért én többre tartom a játékmenetet, minthogy sztori legyen benne, meg emlékezetes karakterek egy eleve nem szimpatikus világban/világból. Spec-Ops-ot is elsősorban ezért szeretem, nem azért hű milyen témához nyúlt és már meg mi történt a főhőssel…
Alpha Protocol sem lesz nagyszerű játék a sztori, karakterek, párbeszéd rendszer miatt.

1, akkor sem tetszik.
2, tudom, ott is kontrollerrel játszanám, nem az irányítással van bajom (bár ott olyan lassan reagált az irányokra a majom).
3, anyád. Nem szívesen nézem egy olyan karakter hátát, amelyik iránt nem érzek semmi szimpátiát, ráadásul még a külseje miatt sem akarok a bőrébe bújni. Nem furcsa a hozzáállásom, nem maradok ki semmiből. Nem vagyok ennyire kocka, hogy minden szar/jó érdekeljen. Már kinőttem ebből, hogy mindent ki kell próbálni, ami létezik. Ami eddig érdekelt, tetszett valamiért, be is szereztem. Amelyik játék nem érdekel, az nem fog azért mert valaki szerint a generáció egyik legjobbja. GTA4 sem érdekel, ahogy 100 másik AAA-s cím sem.
4, nem saját tapasztalat, de megjelenéskor (én is örültem a PC-s verziónak) sokan szidták emiatt a játékot, hogy szar a PC-s verzió. Most pedig itt vagy te, mondhatni eddig szinte az egyedüli ilyen véleménnyel.
5, nem mánia, egyszerűen zavaró (nem csak Enslaved esetében), kellemetlen (hozzáteszem, lehet csak az emlékeim rosszak vagy csak pont olyan részt kaptam el videókból). Ez esetben meg hülye lennék magam terhelni csak mert milyen jó sztori/karakterek/univerzum/játékmenete van a cuccnak. Az egész napos meredt monitor bámulásról ne is beszéljünk. Meg egyébként is, jobb (ideális) esetben van csúszka. Bár gondolom nem csak engem zavar, hiszen akkor nem lenne tele elégedetlenkedéssel az internet. Ez meg butaság, 10-ből 1 TPS-nél ha zavar (pl. Red Faction Guerilla. 30 perc után elég volt, nem bírtam).

Már akinek. Enslaved a Mass Effect közelébe sem érhet, ahogy más játék sem. Generáció legjobbja. Ja nem, mert a 3. rész utolsó 15 perce az egész trilógiát tönkretette és szar játék mind a három rész emiatt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8931 levél
Válasz 14.08.13. 15:40 #339
davkar9
Elmész te a jó büdös picsába...

Gratulálok, ismételten bizonyítottad, hogy egy ostoba barom vagy. A továbbiakban nem kívánok veled foglalkozni, se itt, se másmilyen témában.
Simple. Eternal. Beige.
6618 levél
Válasz 14.08.13. 14:53 #338
GustyX
Nem keverem, tisztában vagyok vele melyik honnan jön, de ahogy az Odüsszeia is verses (?, valami nehezen olvasható) formában íródott (egyáltalán nem élvezet olvasni), hasonlóan íródott az Utazás a nyugat felé is (azt sem élvezet olvasni, itt csücsül a gépen, kb. 2*600 oldalas a cucc).

Jöhetne, mert szerintem kevés van belőlük (már vágyom egy lineáris lövöldére, mindenféle sandbox marhaság nélkül; talán azért is mert témaválasztás olyan) jó lenne már picit folyamatosan kikapcsolni és nem azzal foglalkozni, hogy merre menjek, mit csináljak, hol csináljam, kivel beszéljek stb.
Idén hány agyatlan akciójáték jött ki? Amelyik lineáris is? Szerintem tudnék róla, de jelenleg nem sok jut eszembe.

Valamiért én többre tartom a játékmenetet, minthogy sztori legyen benne, meg emlékezetes karakterek egy eleve nem szimpatikus világban/világból. Spec-Ops-ot is elsősorban ezért szeretem, nem azért hű milyen témához nyúlt és már meg mi történt a főhőssel…
Alpha Protocol sem lesz nagyszerű játék a sztori, karakterek, párbeszéd rendszer miatt.

1, akkor sem tetszik.
2, tudom, ott is kontrollerrel játszanám, nem az irányítással van bajom (bár ott olyan lassan reagált az irányokra a majom).
3, anyád. Nem szívesen nézem egy olyan karakter hátát, amelyik iránt nem érzek semmi szimpátiát, ráadásul még a külseje miatt sem akarok a bőrébe bújni. Nem furcsa a hozzáállásom, nem maradok ki semmiből. Nem vagyok ennyire kocka, hogy minden szar/jó érdekeljen. Már kinőttem ebből, hogy mindent ki kell próbálni, ami létezik. Ami eddig érdekelt, tetszett valamiért, be is szereztem. Amelyik játék nem érdekel, az nem fog azért mert valaki szerint a generáció egyik legjobbja. GTA4 sem érdekel, ahogy 100 másik AAA-s cím sem.
4, nem saját tapasztalat, de megjelenéskor (én is örültem a PC-s verziónak) sokan szidták emiatt a játékot, hogy szar a PC-s verzió. Most pedig itt vagy te, mondhatni eddig szinte az egyedüli ilyen véleménnyel.
5, nem mánia, egyszerűen zavaró (nem csak Enslaved esetében), kellemetlen (hozzáteszem, lehet csak az emlékeim rosszak vagy csak pont olyan részt kaptam el videókból). Ez esetben meg hülye lennék magam terhelni csak mert milyen jó sztori/karakterek/univerzum/játékmenete van a cuccnak. Az egész napos meredt monitor bámulásról ne is beszéljünk. Meg egyébként is, jobb (ideális) esetben van csúszka. Bár gondolom nem csak engem zavar, hiszen akkor nem lenne tele elégedetlenkedéssel az internet. Ez meg butaság, 10-ből 1 TPS-nél ha zavar (pl. Red Faction Guerilla. 30 perc után elég volt, nem bírtam).

Már akinek. Enslaved a Mass Effect közelébe sem érhet, ahogy más játék sem. Generáció legjobbja. Ja nem, mert a 3. rész utolsó 15 perce az egész trilógiát tönkretette és szar játék mind a három rész emiatt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8931 levél
Válasz 14.08.13. 13:37 #337
davkar9
Szerintem kevered az alapműveket. Ez kínai cucc, nem a görög, de szerintem csak nyomokban tartalmazza az eredetit úgyhogy mindegy is. Kell a fenének egy újabb agyatlan akciójáték, évente vagy egy tucat jön belőlük. Itt sztori van, karakterek, mélység, évente legalább 1 ilyen játéknak kéne készülnie és máris nem lenne "lenézve"(?) a játékipar.

1. csak a környezet az , de ez is inkább szép és mint írtam mindenféle zombis szarság nélkül.
2. van már pc-s változat, bill-egérrel könnyen megszokható az irányítás
3. hülye vagy. Változtatni kéne már a hozzáállásodon, legjobb játékokat hagyod ki az ilyen furcsaságaid miatt.
4. Igen? végig 60fpssel ment max beállításokkal. Roncstelepen volt egy rész ahol leesett egy területen 45 körülire. (+ a játékmotorral készült fix 30fpses chapterközi videók)
5. mániád ez a fov. Nem tudom az alacsony melyiknek számít, nem volt se túl közel, se túl távol a karakter. Ha ettől is szédülsz akkor más nézdahátam játékkal sem szabad játszani.

De hajrá, nyugodtan hagyd csak ki az előző generáció egyik legjobbját...
Simple. Eternal. Beige.
6618 levél
Válasz 14.08.13. 13:13 #336
GustyX
Szép is a felvilágosodás

Én azért nem bánnám, ha hanyagolnák ezt posztapokaliptikus témát ez ügyben és készítenének egy akciódús játék feldolgozást, mert illene bele. Terveztem, hogy el fogom olvasni, de olyan Odüsszeiás, azt pedig nem jó olvasni...

Nekem csak alábbiak miatt maradtak ki:
1, posztapokaliptikus téma
2, X360-on próbáltam, de nem jött be
3, unszimpi főhős (nagyra nőtt és erős kvazimódó?Mehhh…)
4, optimalizálatlan
5, alacsony a FOV

De nem lenne rossz, ha fentiek nincsenek

Amúgy Alpha Protocol, összegzés este, de 80% körüli cucc.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.08.13. 12:32 #335
balays82
Én pár évvel ezelőtt játszottam végig, kb. hasonló a véleményem, mint amit megfogalmaztál, főleg ami Trip (azok a kifejező, szép szemek) és Monkey karakterét, illetve a köztük lévő viszony ábrázolását illeti. Méltatlanul elfeledett és anyagilag méltatlanul nagyot bukó (ezért PC-re már minden felhajtást nélkülözve megjelenő) játék, aminek így valószínűleg soha nem készül el a folytatása. Én viszont az Enslaved óta Ninja Theory minden játékát kiemelt figyelemmel követem, így most a Hellblade-et is. De azért egy Enslaved 2 lenne az igazi.
8931 levél
Válasz 14.08.13. 12:03 #334
davkar9
Enslaved: Odyssey to the West

Gyerekek! Semmi ajánlás, semmi beszámoló? Itt van a szemünk előtt egy gyöngyszem és nem foglalkozik vele senki? Simán 10/10 (még a hatása alatt vagyok, egyébként objektív 8 ). Ha Andy Serkis befejezte az éppen futó filmes projectjeit akkor segíthetne a játékipar fellendítésében. Mert ha több ilyen játékot kapnánk akkor bizony nem lenne olyan egyszerű év legjobb *-ját hirdetni. Játékmenet talán nem a legjobb, de ez inkább csak köret. Ütlegelős harc, papírra felírandó kombók vagy számláló nélkül. Van egy kellemes platformer része, mivel konzolról érkezett, a kihagyhatatlan fix kameranézetekkel. Megszokás kérdése, AC veteránként hamar megtanultam, hogy a fel az néha jobbra, ha lefele ugrok akkor oldalra megy, stb. De ismétlem ez csak köret.

A főfogás a történet, a karakterek és a grafika. Kezdjük a végén, összességében szép játék, az unreal engine még mindig tud. Távolban festett háttér, néhány közeli textúra homályos, a szokásos. Na de a színek, együtt az összkép, úgy bizony megállja a helyét! 3-4 különböző területet járunk be a játék során, a new yorki első harmad tetszett a legjobban (a természet által visszavett város a gyengém), de a roncstelep is elég csinos volt.

Történet. A(z utánajárásom alapján) a kelet meghatározó főműve a 'Journey to the West' nyugativá alakítása poszt apokaliptikus környezetben. Rabszolga kereskedők, robotok, utóbbi ötlet nagyon tetszett, a dzsungellé változott városban nem hörgő zombi hordák vagy üvöltő szörnyek jelentik a veszélyt. Maga a sztori egy kissé talán kiszámítható - inkább a részletei- azonban mindvégig élvezetes marad. Nem tudom mennyi az átfedés a kínai eredetivel, mítoszalapok viszont ott vannak. Le is esett az állam (utánanézés előtt volt még) amikor rájöttem, hogy songokut irányítjuk. ->*Utánanézés* A manga is a Journey hősét majmolta (mindjárt megértitek). A lényeg, ami az Enslaved-et a klasszikusok közé emeli: a főszereplő páros. Monkey és Trip az új kedvenc, sőt ha őszinte akarok lenni A kedvenc, mert ilyen szintű kémia eddig nem volt a sok legendás páros között. Részleteket nem akarok írni, tessék csak megtapasztalni, a játék elejétől a végéig jelen van közöttük. Trip játékmenet szempontjából is szerves része a játéknak, egyszerűen és kényelemesen lehet utasítgatni, nem állja el az utadat, nem idegesítő. Egyszer sincs az az érzésed, hogy csak úgy odadobtak melléd valakit. Igazából én, a játékos az aki fölösleges, csak segítek elmesélni a történetüket. Serkis az írás mellett Monkey mocapjét és hangját is csinálta, ez meg is látszik. A grafika minden ereje a két hősünknek jutott, egyszerűen gyönyörűek (főleg Trip ), kinézet, az apró arcrezdülések részletességén csak néztem. Ha a Last of Ustól nedves lett a bugyi, akkor ennek is érdemes adni egy esélyt.

Következő Steam akcióban ott ne hagyjátok, az ilyen alkotásokat kötelező pótolni!
Simple. Eternal. Beige.
5220 levél
Válasz 14.08.11. 23:41 #333
Skorpio90
Most fejeztem be az The Bureau: XCOM Declassified-ot, pedig már megvan egy ideje. Bundle-ban vettem, és nem szoktam ilyet csinálni, de most suttyó módon a lehető legalacsonyabb összeget fizettem érte, mert mindenhol azt hallani a játékról, hogy nem rossz, de... És tényleg ez a helyzet.
A grafika nem szép, de igazából semmi gond nem lenne vele, mert teszi a dolgát, a hangulatot a film grain-nel meg a barnás színekkel hozza, de olyan elcseszetten optimalizálatlan, hogy az elképesztő, pedig egy Unreal 3 motor van alatta, szóval hol 100 FPS-sel futott a játék, hol 20-szal.
A baj az, hogy tök jól indít mindennel a játék, ez az "éjszaka beüt az invázió, káosz, senki nem tudja mi van" felállás nagyon betalált, a parancs osztogatás meg konzolos, de végül is használható. A 2. főküldinél még tartott a varázs, a 3-4.-nél már kissé lejjebb ment az élmény, de még mindig élvezetes volt, de onnantól, hogy már nem otthon harcolunk, teljesen lenullázta magát nálam a progi. Az egy dolog, hogy nekem nem jött be a környezet, meg hogy így alakult a történet, de az, hogy utána szó szerint arra játszottak a készítők, hogy a lehető legjobban megszopassanak...hát a kurva anyjukat az ilyeneknek. Az utolsó 2 küldetés úgy nézett ki, hogy földre került a két társam, és rohantam felszedni őket, majd én kerültem padlóra, jött az egyik segíteni, de mire felkeltem, már padlón volt a másik, és így tovább, eszement rohangálás mindenfelé, miközben jön ránk két Muton, a háttérben egy Tech Commander meg egy Minion Commander, amiket ha nem szedek le, akkor folyamatosan ontják magukból a drónokat, és akkor még a sima Outsidereket meg sem említettem. És ilyenkor már baszhattam a taktikázást, az egész arról szólt, hogy egyszerre elsüssem az osztagom képességeit, valahogy kihúzzam a cooldown-ig, majd újra. Ráadásul a két társ - és esküszöm, hogy csak a vége felé - elkezdett olyan módon faszkodni, hogy már sírni tudtam volna. Magamhoz hívom őket, jönnek is mellém, kettőt lövök, és azt látom, hogy egyikük a pálya másik végén haldokol az ellenség között. Ja és ha meghal egy társad, akkor már szinte megcsinálhatatlan a küldetés, szóval ilyenkor reload checkpoint. Szóval egynek elment, de a végén lévő szopatás miatt jó ideig nem fogok hozzányúlni.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6618 levél
Válasz 14.07.21. 23:07 #332
GustyX
Próbáljuk meg feldobni az állóvizet, ki lehet találni mire gondoltam, SPOILER megtekintése nélkül.
SPOILER
Mafia 2

Teljesen egyetértek azokkal a kritikákkal, amelyek lehúzták, illetve erős közepesre értékelték ezt a játékot. Jobb lett volna, ha ez a játék teljesen szakít az elődjével és egy lineáris TPS-t készítenek a csehek. Az audió rész (hangok és zene) az egyetlen pozitívum. Minden más semleges (van, jó, ok, köszi), de inkább negatívum. Csalódás. A játék végét meg csak Sudeki végjátéka übereli, negatív értelemben.

Pro:
- korszak, hangulat
- audió rész
- extrák (azok a poszterek baromi jók!!!)
- szimpatikus főhős

Kontra:
- unalmas
- sandboxnak álcázott lineáris lövölde, avagy rengeteg felesleges autókázás
- fedezékrendszer
- akciórészek
- checkpointos mentés (nem vagyok ellene, nem lehetetlen, de néha agyfaszt lehetett kapni a ritkaságuktól)
- rendőrök
- ezerszer jobb lehetett volna

A The Saboteur számomra is örök kedvenc. Kár, hogy nincs folytatása.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 14.07.10. 15:14 #331
Zoo_Lee
Az elmúlt egy hónapban végre jelentős mennyiségű szabadidőhöz jutottam, és elég jelentős haladásokat tudtam elérni a backlogomon (pont időben, hogy kicsit kevesebb lelkiismeret furdalással nézhessek szembe a Steam Sale-en bevásárolt újabb mennyiséggel)

The Saboteur
Több mint egy éve kezdtem el, időhiány miatt csak nemrég fejeztem be. Történet, hangulat, párbeszédek és vizualitás terén csillagos ötöst érdemel a játék, ritkán találkozni ilyen jó, ilyen egyedi designnal. A játékmenet egy idő után képes monotonitásba fulladni, sajnos bugok is akadnak, de mindezektől függetlenül megérte a végigjátszás minden egyes percét. Érthetetlen, mennyire alulértékelték a megjelenéskor.

Mass Effect
A trilógia hatalmas hiányjel a gyűjteményemben, szerencsére alig két hét alatt végig tudtam pörgetni az első részét. Nem hiszem, hogy sok mindent tudok még mondani róla, ami az elmúlt években nem hangzott el többször, zseniális, ami hibája pedig van, azt a folytatások gyakorlatilag egytől-egyig kijavították.

The Witcher: Enhanced Edition
Régen, még a megjelenéskor kézhez kaptam a Witchert egy ismerősömtől, de akkor nem tudtam végigjátszani, és egészen mostanáig nem is ültem neki újból. A grafika mai szemmel nézve kopott, a harcrendszer megszokásához nem kevés idő kellett, akadnak frusztráló pályarészek, és még így több év és folyamatos support mellett is vannak bugok, előfordult, hogy a játék kifagyott. Ezek viszont mind-mind elenyészőek ahhoz a hihetetlen hangulathoz, remek történethez, és számtalan remek órához képest, amit a játék nyújtani képes. Minden hibája ellenére a mai napig egyike a legjobb szerepjátékoknak.

Prototype 2
Ez maradt a végére, pont a bejegyzés írása előtt pár perccel fejeztem be. Az első Prototype-ot szerettem, ezt viszont egy kínszenvedés volt végigjátszani. A PC-s port egyszerűen hemzseg a bugoktól, érthetetlen, zavaró játékhibáktól spontán beszaggatásokig (azon a tavaly fejlesztett gépemen, ami az előző generációból mindent elbír maxon), sőt kifagyásokig, és még egy kékhalált is összehozott, amikor véletlenül két másik programot futni hagytam a háttérben. A játék pedig összességében közel sem annyira jó, hogy így visszatekintve megérte volna ennyit szenvedni a végigjátszással. Van pozitív fejlődés az első részhez képest, jók az új képességek, játékelemek is, de ez mind kevés a rengeteg frusztrációhoz mérve, amit a játékhibák okoztak. Csak rajongóknak, nekik is konzolon, az legalább nem csinál framerate fagyást, ha DualShock kontrollert próbálsz használni a játékhoz.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6618 levél
Válasz 14.07.05. 17:16 #330
GustyX
Nem mostanában (kb. március vége)
Naruto Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst - jó kis üsd-vágd-nemapád stílusú verekedős játék, egyszerű kezelhetőséggel (majdnem minden karakternél ugyanaz), látványos animációkkal, kiváló zenékkel (OST itt csücsül a telefonon). A kampányt csak fanoknak ajánlom (így is van benne olyan rész, amitől falramászik az ember), a free mode-ot viszont bárkinek (aki nem is tudja mi az a Naruto, annak is), azon belül a challengest és kampány egy-két főellenségét a kihívásra vágyóknak. Van benne free roam mode, ami sajnos csak a sztori leküzdését követően nyílik meg. Legfőbb hátrány a hosszú és gyakori töltési idők és a pocsék térkép. Szeretjük. A 30 FPS lock itt nem zavaró.

Diablo 3 RoS - végigjátszottam és... Minek is írom ezt ide?

Ma:
Assassin's Creed Revelations - továbbra is jól összerakott játék, kicsit AC2.7 hatást kelt kevés fogás található rajta, de nekem továbbra sem a szívem csücske. A AC3 még megvan, de azt hiszem azzal vége a sorozatnak, majd ha végre jön ninjás-szamurájos-kungfuzós karateka assassin, akkor még visszatérünk rá.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2886 levél
Válasz 14.07.04. 22:27 #329
Dilizs
Nah ez is megvolt! Én élveztem nagyon.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
5245 levél
Válasz 14.07.03. 23:20 #328
Pras
Van egy sajátságos kis mércém, ami alapján azt mérem, hogy számomra egy videojáték mennyire érte meg. Egyszerűen megnézem, hogy eredetileg mennyiért vásároltam, majd az összeget elosztom a Steam szerinti játékórákkal (vagy ennek hiányában becslek.) Arról ez semmit nem mond, persze, a módszer, hogy egy játék mennyire "jó", de egyfajta hatásfokot feltétlenül kapok így. Így a Steam-érás néhány darab játékom közül masszívan vezet a Mount&Blade - Warband, ugyan, viszont megnyugtató, hogy mennyire jön fel a...

Rome 2 - Total War
A kiadás idején a szakkritika leszedte róla a szenteltvizet, de masszívan. ...és tulajdonképpen megérdemelten. Azt, hogy a programozás eredendően szar (hajlamos a bottleneckingre, az egész CPU-használata gyász a köbön, bár nem ettől a résztől kezdve, és végül mindezt voltaképpen a grafikai opciók visszavágásával, a játék "elrondításával" próbálták "megoldani", hovatovább még most is akadnak a játékban ostobaságok), nem igazán lehetett patchekkel megoldani, de amit meg lehetett, azt nagyjából megtették. Amit a játékhoz ezalatt hozzáadtak, az szintén örvendetes fejlemény volt. A legfontosabb fokmérő viszont feltétlenül az, hogy mindezt úgy írom, hogy tulajdonképpen a játékot nem játszottam "végig", mivel most is és a kiadása óta lassan eltelő egy évben folyamatosan játszottam. Bár most is van pár dolog, amiért fáj a szívem (a DLC-k egy normális világban ténylegesen egy kultúrát adnának a játékhoz, nem pedig egy unlockot és három új egységet; így pl. a nomád népek is lehetnének nomádabbak - talán apróság, talán nem, de a beleéléshez, hangulathoz ez rengeteget számít), lassan, de egyre biztosabban csatlakozok annak a halk tábornak a véleményéhez, akik szerint a Rome 2 a jelenlegi legjobb Total War játék. Nyilván nem az, amelyik a legnagyobbat ütötte (véleményem szerint az a szintén ezt a címet viselő első rész), de valószínűleg a legjobb. Viszonylag választékos játékmenet a különböző népeket illetőleg, korrekt fejlesztési lehetőségek, szerintem csodálatos grafika, ókor és hangulat. Realizmus, az csak mérsékelten, de a Shogun óta eltelt 14 év után talán senki nem is rugózik még mindig ezen. (jaj, dehogynem...)
Sajnálom tehát a hájpot követő szégyenletes, gyalázatos startot. Hamar a porba hullt a római becsület, azóta viszont szépen, fű alatt visszakapaszkodott - mégsem érdekel túl sokakat, ahogy észrevettem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
3377 levél
Válasz 14.07.03. 23:12 #327
Sucee
Slender pedig tényleg kurva unalmas.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
4082 levél
Válasz 14.07.03. 23:08 #326
xeLaR
Jaj Conan...nem értesz te ehhez
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
10326 levél
Válasz 14.07.03. 22:52 #325
MattMatthew
"ijesztős részek sem érnek el egy Slender szintet"
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32434 levél
Válasz 14.07.03. 22:44 #324
Creativ3Form
Helyes, azt ajánlani tudom. Ez is rövid, 2-3 óra alatt kitolható maximum.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2886 levél
Válasz 14.07.03. 22:36 #323
Dilizs
Outlast: Whistleblower

Kellően beteg, hangulatos. Alap játék kedvelőinek sztem be fog jönni, bár kicsit rövid; de ugye csak egy DLC...

SZERK: Sztem a kövi horror témájú cucc amit elkezdek, az Among the sleep lesz.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
4082 levél
Válasz 14.07.01. 20:45 #322
xeLaR
Bár tény, hangulatos, de sajnos nem tudom pozitívan értékelni. Egy Gone Home után sajnos egy ilyen témánál kiszámítható, hogy mi lesz a fordulat, és sajnos a ijesztős részek sem érnek el egy Slender szintet. Emellett bugos is volt a végigjátszásom, szal technikailag sincs a toppon.
Ettől függetlenül érdemes kipróbálni, mert vmennyire jobbnak tartom, mint a Gone Home-ot, vagy legalábbis egy érdekesebb témát dolgoz fel.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
32434 levél
Válasz 14.07.01. 20:31 #321
Creativ3Form
Among the Sleep

Kisbaba horror FPS. És a poén, hogy piszok hangulatos.
Történetünkben egy 2 éves kisbabát alakítunk, aki egy jól sikerült szülinapi parti után elalszik a kiságyában, szeretett - és egyben beszélő - Teddy macija társaságában. Ám hajnalban arra riadunk fel, hogy valaki (vagy valami) elveszi tőlünk a mackót. Uccu neki, megkeressük, és miután megtaláltuk elhatározzuk, hogy az este hátralevő részét az anyukánk mellett tőlünk, mivel eléggé megviselt minket ez a Teddy mackó rablás. Igen ám, de anyunk hálószobájába érve, ő nincs az ágyában, így elhatározzuk, hogy megkeressük...és itt veszi kezdetét a borzongás.
Ajánlatos a kipróbálása, már csak azért is, mert kb. 2-2 és fél óra alatt kitolható, így nem veszi el sok időnket, és ha magába szippant, amúgy se fogod tudni abbahagyni. Egy kis cím, egy független studiotól, de remekül összerakták.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2886 levél
Válasz 14.06.24. 17:09 #320
Dilizs
Wolfenstein: TNO:


Hát ez kib@@@@@szottul g****ciiii jó volt!!!!!! Ajánlom minden FPS kedvelőnek!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.