For Honor
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

2883 levél
Válasz 14.03.07. 17:41 #311
Nayrobi
Tomb Raider

Tegnap éjjel leszedtem (ps+), játszottam vele egy kicsit, eléggé bejött, szóval reggel 8 körül folytattam és most értem a végére, végigvittem egy seggel, ilyet se nagyon csináltam még. Kicsit hasonlított szerintem a Far Cry 3-ra, de ez nem baj, sőt, azt is 1-2 nap alatt fejeztem be, pedig kevés játéknak jutok el a végéig, általában megunom menet közben. Tuti beszerzem ps4-re is, most pedig irány reggelizni
PSN: nayrobi11
679 levél
Válasz 14.03.04. 21:05 #310
SMBX-fan
Tudom. De PC-n is sokat játszom (lásd: Super Mario bros. X, van topikja dome-on)
De a konzolokról és a konzolos játékoknak van külön topikja? :/
14264 levél
Válasz 14.03.04. 20:14 #309
balays82
Könnyelmű kijelentés ez egy olyan oldalon, amelynek PC Dome volt a lánykori neve.
679 levél
Válasz 14.03.04. 20:09 #308
SMBX-fan
Csak megöltem azt a Drakulát! Meg a Galamoth is sikerült.
Szórakoztató volt, bár szerintem A Castlevania: Symphony of the Night-ot mindenki ismeri.
679 levél
Válasz 14.03.02. 14:36 #307
SMBX-fan
Van egy problémán:
Amikor a Galamoth (az a hatalmas páncélos izé) eltalál a sötét villámlabdájával, akkor lefagy a játék és meghalok. Ugyanez van amikor Shaft (az utolsó előtti boss) eltalál a villámmal. (valamiért az elektromos támadásokkal probléma van)
679 levél
Válasz 14.03.01. 08:45 #306
SMBX-fan
Igaz, mert nekem is egy PSP-m van és rajta van a DXC, F1 2009, Angry Birds és a Bomberman.
Szóval én a DXC-n belül játszottam végig.
401 levél
Válasz 14.02.28. 23:35 #305
Zoo_Lee
PSP-re már ajánlottabb beszerezni a The Dracula X Chronicles-t. Nem csak a címszereplő játék eredeti változatát és remake-ét tartalmazza, de a komplett általad említett Symphony of the Night is megnyitható benne, így gyakorlatilag három remek Castlevania játék egy áráért. A Lords of Shadow első részének megjelenéséig etalon volt, de még mindig talán a legjobb választás, ha a klasszikus, oldalnézetes/platformozós részeket szereted jobban.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
679 levél
Válasz 14.02.28. 21:02 #304
SMBX-fan
Castlevania: Symphony of the night PSP változata (igasz, csak az első felét játszottam végig)
Szórakoztató és néha elő kell venni a youtube-ot, hogy végig tudd játszani. Amúgy szórakoztató volt és megpróbálom a felfordított várat is megcsinálni.
PS1-en jelent meg először tudtommal, szóval ha valakinek PS-e, ajánlom, hogy töltse le/vegye meg és játssza végig. A főszereplő nem egy Belmont, hanem Alucard.
3234 levél
Válasz 14.02.27. 16:44 #303
Raistlin666
Én is megszenvedtem vele. Piszok nehéz és ezért nagyon hosszúnak is tűnt.

Kár hogy lassan lelövik a 2. rész coop szervereit...az volt a sorozat csúcsa nálam!
401 levél
Válasz 14.02.27. 15:14 #302
Zoo_Lee
Resistance: Fall of Man

Nagyon régóta megvolt már, de a nehézségi szintjével folyton kiakasztott, és csak néhány hete vettem elő ismét (legkönnyebben - még azon is büntetett időnként). A korai PS3-as játékokhoz hasonlóan inkább nextgen szakadékba tartozik, az egyedi, őrült fegyvertárat, és a remekül megdesignolt helyszíneket, ellenfeleket leszámítva inkább tűnik egy PS2-ről portolt programnak, ami előkészítette a terepet a két jóval profibb és emlékezetesebb folytatásnak. A sorozat rajongóinak ajánlott, illetve azoknak is, akik szívesen elszórakoznának egy érdekes, alternatív világháborúban játszódó, néha igen komoly kihívást támasztó FPS-sel, meglehetősen olcsón be lehet már szerezni.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6551 levél
Válasz 14.02.25. 23:56 #301
GustyX
The Bureau: XCOM Declassified
Mit mondjak. Függetlenség napja + CsataLA '60-ban + Mass Effect. Ez a három a ~11h30m hosszú játékidő alatt végig ott motoszkált a fejemben, annyira egyértelmű. Csak kicsit gyengébb kiadásokban. Az eleje sokkal hangulatosabb volt, mint a közepétől, köszönhető ez a környezetnek és a korszaknak, azonban ez a játék közepétől elvész. A történet érdekesnek indul, aztán lesz belőle egy klisés cselekmény, de benne egy olyan húzással, amit én a Mas Effectben is megnéztem volna. Játékmenet mint a Mass Effect, csak gyengébb társakkal és kevésbé jól működő képességekkel. Vannak benne jó ötletek (fejlődés, AC-ből ismerős embereink küldetésre küldése), meg vannak benne ME-es húzások, de olyan Tesco gazdaságos kivitelben, néhány apróságról nem is beszélve. Ezek ellenére, ha az akciókat vesszük, akkor egy marha élvezetes fedezékes TPS-t kapunk, de úgy összhatást tekintve olyan "egyszer jó lesz" kategória, amit majd akciósan beszerzünk a steam salen. Ennek ellenére bízom egy folytatásban, amiben hátha sikerül javítani az itteni hibákat és akkor klasszikus is lehet belőle. Akció fanoknak kötelező!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3 levél
Válasz 14.02.24. 22:31 #300
Skorm
The Wolf Among Us. Mivel már az 1. rész is olyan zseniális volt és csavaros, alig vártam, hogy neki vágjak a 2. epizódnak. Eddig lenyűgözött a két rész remélem megtartják ezt a színvonalat, illetve emelik is azt. Habár nincs olyan drámai és megható mint a Walking Dead volt, ez mégis jobban tetszik nekem.

Visszatérve a 2. epizódra: nagyon tetszett, viszont még több kérdés merült fel bennem a történettel kapcsolatban, melyekre valószínűleg csak az utolsó részben kapunk választ.

Ráadásul az epizód vége megint akkorát ütött, mint az 1. rész utolsó jelenete.

SPOILER
Mikor megláttam Crane-t a fotón meghökkentem, de tuti nem ő a főgonosz. Sokkal csavarosabb lesz itt a cucc.
12128 levél
Válasz 14.02.23. 23:14 #299
Gobiakos
Hosszú idő után ma végre a végére értem a Max Payne 3-nak. A Social Club szerint 12 óra 49 perc kellett hozzá, de azt kell mondanom, hogy volt is néha pár bosszantó pillanata, összességében abszolút megérte a játék az árát. Anno emlékszem, mennyire fikázta mindenki az első képek alapján, hogy "Pfúj már, hawaii mekszpéjn, hol marad nyújork meg az eső?!"
Az a véleményem, hogy ez az irány sem volt rossz, hiteles maradt, és még újítani is sikerült, nem is kicsit, mindamellett, hogy a régi értékeket megörizte. Most kicsit más vizekre fogok evezni, de nem kizárt, hogy egyszer még majd újrajátszom ezt a remek kis game-et!
11052 levél
Válasz 14.02.19. 19:02 #298
VodevilX
Nem csak magára a játékra értendően ilyen nehéz, általánosságban se nagyon akad párja... És ez a parasztság, hogy nem tartalmat ad, hanem kínszenvedést pár órán át. Na de szerencsére (vagy nem...) steamen már alapból a játék része. De pontosan ilyen az összes dlc, csupán felesleges lehúzás, sosem tesznek hozzá semmit a játékhoz érdemben...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2859 levél
Válasz 14.02.18. 23:48 #297
RAI*DEN
Hát, messze a 2. DLC a legnehezebb az egész játékban, de ugye a maxoláshoz csak egyszer kell végigszopni paladin szinten a DLC-t, aminek nagyon örülök. Bár mikor játszottam a játékkal, már kívülről tudtam mikor mit fog csinálni az a pöcs Forgotten One. Meg még annyit, hogy nem úgy marad meg az emlékezetemben ez a DLC mint valami nagy kaland, mert a nehézsége és a semmilyensége révén inkább csalódás az alapjátékhoz képest. A 2. részben meg bízom, annak ellenére is, hogy az EDGE szerint csak 4/10-et ér, bár érdekes módon IGN-en user score 9,2-t mutat, egy spanyol lap a Playmania szerint meg 95/100. Én utóbbiaknak hiszek, az EDGE meg trollok trollja... BTW, lehet lövök majd képet a gyűjtői Castlevania Lords of shadow 2-ről a milyen játékot vettél topicba amint kézhez kapom. Nagyon igényes a Draculas Tomb edition az eddig látottak alapján
11052 levél
Válasz 14.02.17. 17:45 #296
VodevilX
Jaaaj az a trágya dlc... Olvastam, a készítők is bevallották, kényszerből kellett, mert sikeres volt a játék, és kapták a parancsot... Látszik is, attól függetlenül, hogy nagyon jó meg feelinges az ilyen olcsó rajzolt átvezető, de jó példa. És igen, ezzel nem adnak semmilyen tartalmat, hogy olyan kibaszott nehéz, hogy rámegy 2-3 órád.... Többet szenvedtem a 2. dlcvel mint 2 másik chapterrel, és az alapból utolsó boss fight-al együtt...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2859 levél
Válasz 14.02.17. 00:39 #295
RAI*DEN
A héten, több mint 2 év után újra elővettem a Castlevania Lods of Shadow-t X360-ra a 2. rész közelgő megjelenése végett, és gondoltam újra végigjátszom. Kezdetnek pár pályán játszottam, visszaszoktam az irányításhoz, majd úgy egy órányi próbálgatás után átváltottam a nehézségi szintet paladin szintre, és walkthrough segítségével minden létező követ, scrollt és gyűjtenivalót összeszedtem, valamint a trialokat is teljesítettem. Az alapjáték önmagában nem mondható egyáltalán nehéznek(főleg úgy, ha már az embernek megvannak az ultimate képességek), viszont a 2 DLC(azok közül is inkább a Resurrection) viszont valami pofátlanul kurva nehéz... Mondjuk nem tudom mit vártam, hogy elsőre nekiugrottam a két kiegészítő csomagnak úgy, hogy még sosem játszottam velük, és egyből a legnehezebb szinten. A Forgotten One első csata még csak-csak elment, de mire a 2. csatához jutottam, zéró light magic-el és az életcsíkom szerinti 1mm-nyi életemmel, kb 2,5 órán keresztül szívtam, mire végül legyűrtem, de lehet volt az több is. Most úgy vagyok, hogy a 2 DLC csomag trialjai vannak hátra a totális kimaxoláshoz(legalábbis ami az X360-as achievmentjeimet illeti), de a trialok teljesítése ezek után gyerek játék lesz, főleg, hogy a trialokat easy szinten fogom teljesíteni, ha már egyszer nem muszáj a legnehezebb szinten szopni
3158 levél
Válasz 14.02.17. 00:04 #294
Sucee
Szerintem kurva unalmas.
*grabs popcorn*
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 14.02.16. 23:42 #293
balays82
Én is hasonló paraméterekkel hagytam abba (függesztettem fel?) a játékot kb. 120 óra után. A fő történeti szállal addig jutottam, hogy keressem meg Jurgen Windcaller kürtjét. Ettől függetlenül tény, hogy 53 óránál jóval rövidebb idő alatt is végig lehet vinni a játékot, értve ez alatt a főküldetések teljesítését. Az más kérdés, hogy úgy tényleg a játék lényege veszik el.
8760 levél
Válasz 14.02.16. 22:41 #292
davkar9
Hogy viszed végig a Skyrimet 53 óra alatt? Hogy viszed egyáltalán végig a Skyrimet? 53 óra az kb a tutorial. De nem leptél meg, ha nincs minden bokorban kólofdutiyrénbószik akció akkor az neked unalmas. Én október közepén raktam le "pihenni" 147 óránál. Ennyi idő alatt a térkép nyugati részénél még nem jártam, volt vagy 30 felvett küldim. Dragon cuccokban mászkáltam, dragon fegyvereket használtam, de a loottal még mindig elrohangáltam a boltokba. Felépítettem mind a 3 házat, voltak rólpléj ruháim, promó karakter páncél az egyik helyen, roxfortban a főmágus kabát, rifteni házban a tolvajos szett. Főküldihez sokáig nem is nyúltam, csak kicsit haladtam vele, most a köcsög elfekkel kéne bálba menni vagy mi. Ki foglalkozik ilyen hülye főkveszetkktel ha van egy hatalmas játszóterem? Ó és akkor a modokkal még nem is ismerkedtem, "tisztán" akarom elsőre "végigvinni", aztán jöhet az ökörködés.
Simple. Eternal. Beige.
11052 levél
Válasz 14.02.16. 22:09 #291
VodevilX
Elég aljas a játék. Bár merre megy az ember úgyis meglát valamit hol közelebb, hol távolabb (mert igen, a tájak piszok jók!) Szóval tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű, mint ahogy hangzik
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6551 levél
Válasz 14.02.16. 22:02 #290
GustyX
Így sok bosszúságtól kíméled meg magad, meg sok örömtől is. Legalább nézz szét, barangolj egy picit. Hatalmas, mikor az óriásokon semmit sem sebzel, de ő egy ütésre megöl, aztán pár óra után, magasabb szinten visszamész és kiirtod az összeset.

Meg a tájak, azok is változatosak és nagyon hangulatos mindenütt. Bár lehet ez nálam eleve plusz pont, mert nekem bejön ez a tajga/tundra környezet.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11052 levél
Válasz 14.02.16. 21:50 #289
VodevilX
Én meg jól leragadtam vele 12 óra után... Pedig be kell majd fejeznem, de azt hiszem én bőven beérem, ha rövid úton letudom a főszálat, esetleg a varázs sulit.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4069 levél
Válasz 14.02.16. 20:25 #288
xeLaR
Szóval...Rayman Legends...ennek is köszönhetően a blogtéma megvan, értékelésnek legyen annyi, hogy egy nagyon kellemes látványvilágú, nagyszerű zenével megáldott, szórakoztató platformer, amit méltán lehet emlegetni, mint a tavalyi év egyik legjobb játéka. És a szavatossága...hát sztem beleöltem úgy 6-7 órát, és úgy nagyjából még csak a fele van kijátszva (sőt, egy terület még teljesen le van zárva, kell oda gyűjteni keményen), de még a kijátszott (és kimaxolt) területekre is simán vissza fogok menni, mert annyira tetszett...meg aztán bátyám gyerekei is nagyon oda vannak ezért. Szal, ja...elég jó...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
5013 levél
Válasz 14.02.06. 09:36 #287
Gump
~650 óra kb. Igaz, abból az enyém talán 200-250, a maradék asszonypajtié. Modokkal nagyon fel lehet dobni. Ja és ő úgy tart kb. 400 óránál, hogy a fő történeti szálat nem vitte végig.
1784 levél
Válasz 14.02.06. 00:28 #286
warcat
Szerintem akkor kerüld el messzire a modos oldalakat Azokkal több száz órát bele lehet tolni.
401 levél
Válasz 14.02.06. 00:16 #285
Zoo_Lee
Bioshock Infinite

Szűk három nap alatt sikerült kijátszani szerencsére (a Tomb Raider mellett a legfontosabb játék a tavalyi felhozatalból, amit minél előbb le akartam tudni). Játékmenet terén a riftek nyitása és a skyline használata érdekes adalék a korábbi Bioshockok elemeihez, a játékidő kellemes, a nehézségi szint korrekt.

A sztoriról és a designról viszont még évekig/évtizedekig lehetne órákat zengeni. Már Rapture is eszméletlen kreatív tehetségről árulkodott az Irrational soraiban, amit viszont Columbiával alkottak, attól még a PlayStation 3 (a PC-s verziónál már sajnos gyengébb látvány) is ledöbbentett. Gyakran percekig megálltam, és néztem a lángoló várost, a felhőkbe burkolózó épületeket, amelyek között megcsillantak a napsugarak. Ez a játék olyan, mint egy óriási, grandiózus festmény, amely minden egyes beleölt perccel lesz egyre szebb, egyre látványosabb, minél több időt szentelsz neki, annál jobban értékeled a legkisebb részleteket is, amelyeket a készítők a legaprólékosabb munkával raktak össze. Kétségtelen, hogy a legjobb tavaly megjelent játékok egyike, nagyon ajánlom mindenkinek a végigvitelét. A befejezés pedig spoilerektől mentesen a legdurvább és legszívbemarkolóbb twist ending, amit az utóbbi években játéktól láttam. Mit mondjak még? "Mindig van egy világítótorony. Mindig van egy férfi. Mindig van egy város."
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6551 levél
Válasz 14.02.05. 22:45 #284
GustyX
Skyrim

Igazából mikor megvettem, nem hittem volna hogy ilyen sok időt (steam szerint 53 óra) fogok beleölni és hogy szinte csak ezzel fogok játszani végigviteléig. Teljesen magával ragadott az egész játék, annak ellenére hogy voltak kisebb-nagyobb hibák, hiányosságok. Mondhatni ugyanaz végig a környezet, mégis változatos, a harcrendszer fapados, használható képességeket hiányoltam, a folytonos városba járkálás-eladás-várakozás és hasonlók gyakran idegőrlőek voltak, ahogy a térkép és úgy az egész felhasználói felület. Meg persze bugok, bár azokkal csak a végén találkoztam, egyet leszámítva visszatöltéssel orvosolhatóak voltak. Kb. 35 óra után éreztem azt, hogy ennyi szabadság elég volt és inkább már ki akarom pipálni, de most mégis ürességet érzek, pedig folytathatnám. De a józan ész azt diktálja, ennyi elég volt, ideje lenne valami izgalmasabb, pörgősebb játék irányába nézni, amiben nem mellesleg megjelennek a színek is. Remélem lesz folytatása, mert ha kisebb-nagyobb módosításokkal megkapnánk ugyanezt, csak más környezetbe ágyazva, már örülnék neki.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6551 levél
Válasz 14.01.31. 16:10 #283
GustyX
+1
Én is nagyon szerettem, csak hiányoltam, hogy ezúttal nem lehetett karaktert választani, de ennek ellenére jobbnak tartom....

A fenti részt benthagyom, mert azt hittem a 2. részről beszélsz.

De ezek után azt is csak ajánlom, az jobb lett!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 14.01.31. 15:38 #282
Zoo_Lee
Transformers: War for Cybertron

Folytatódik a backlogolás, ebből is csak az Autobot kampány fele volt már hátra, és pár óra alatt befejeztem. Összességében egész jól eltalált TPS, hatalmas nosztalgiaértékkel azok számára, akik az animék/Michael Bay filmek helyett sokkal jobban szerették az eredeti G1-es képregénysorozatot és rajzfilmeket. Persze megvannak a maga hátrányai - néha nehezen detektálható ellenfelek a remekül designolt helyszíneken, iszonyatosan ostoba MI a gép irányította csapattársak részéről, egyjátékos módban pedig a nehézségi szint kettővel beszorozható, mivel az ellenfelek soha nem fókuszálnak a gép irányította játékosokra. Amit kiemelnék egyfajta fénypontként, azok a főellenfelek - annak ellenére, hogy a játék pályái legfeljebb az alapmű nyújtotta hangulatuknak köszönhetően emelkednek ki a középszerűségből, az egyes főellenfelek, főleg a két kampány végén a hatalmas, felhőkarcoló méretű bossok, remek kihívást nyújtanak, pokoli nehezek, nem kevés gyakorlást , újrakezdést, tanulást, illetve a jármű és robot alakok közötti váltások tökéletes időzítését igényli a lenyomásuk, amikor pedig ez sikerül, egyszerűen hatalmas élmény.

Gépen még a Witcher első részével nyomulok, a negyedik fejezet végén tartok, illetve a héten elkezdtem a Bioshock Infinite-t is.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
8760 levél
Válasz 14.01.27. 15:32 #281
davkar9
Assassin’s Creed Liberation HD

Na hát mint tudjuk ez a játék PS Vita AC részének nagygépekre szánt változata. Ezt csak azért írom le, hogy harmadjára is megdicsérjem a Vitat, le a kalappal, hogy egy ac „epizódot” képesek voltak beletuszkolni abba a kis vacokba. És máris elérkeztünk a fő problémához, a Liberation HD nem a hagyományos értelembe vett (tudjátok x év novemberi) AC rész, sokkal inkább egy 12 órás dlc. Irányítás, animációk, bugok, egy az egyben az ac3-ból lettek átvéve. Ezzel még önmagában véve nem is lenne baj, mindenki szerette a tomahawkos harcot, de végig olyan érzésem volt, hogy a bugok jöttek át a legnagyobb számban. Csak a szokásosak, futás közben elakadás (feltett kézzel nekisimul a karakter a ládának), a fa egyik ágáról a másikra átszökkenés helyett felfut a törzsén, visszaérkezéskor leesik a talajra, szinte összeérő ágak átugrásánál valamiért oldalirányba ugrik el, gondolom mindenki találkozott már ezekkel. Idegesítő játékelemek is megvannak, a mindenki által gyűlölt követés (és ez nem a bf féle eagle visionnel megjelölhető célpont típusú), idióta akciókamera (még véletlenül se tudjál jobban navigálni a rád zuhanó kövek között).

Grafikáról írtam már a bf topicban, másolok: 20-30 méterig ac3 grafika, onnantól folyamatosan hasonlít a régi részekhez csökkenő sorrendben. Szokásos toronyszinkronizálásnál kissé szájhúzós a téglákból és kockákból felépülő táj. Karakterek néha szépek a videókban. Black Flag után persze nincs valami túl jó helyzetben, de egy HD-től kicsit azért többet vártam. Minden magas, AA-t vettem le normalra, fix 30 fpsem van (nem tudom, hogy ez korlát vagy pedig ennyire stabil)

A történet sajnos unalmas, random történés követ random történést (ebben megint csak az ac3-ra hasonlít), a karakterek nem érdekesek és még csak nem is próbálkozik a játék, hogy megismerjük/-szeressük őket. Mindenféle bevezető nélkül indítunk, kicsi Aveline szaladgál, keresi az anyukáját majd bumm, máris assassin göncben rohan a háztetőn. Nincs motivációja, nincs elfogadható indok az ügyességére (altairt születésétől fogva assassinnak nevelték, ezio ablakokon ki-be surranással tanult meg mászni, connor indián, edward pedig kalóz). Egyes szekvenciákban van egy két elhintett mondat (pl a vége felé derül ki, hogy aveline mentora dulakodó tengerészektől mentette meg és azután vette a szárnyai alá), de ez kevés. Sokan szidják a black flaget, hogy ez mennyire nem ac, pedig még abban is elég jelentős az assassin szál. Persze erre megvan a kissé nyakatekert magyarázat, a liberation az animussal kinyert emlékek összeszerkesztett szórakoztatóipari változata amit a templarok->abstergo->ubisoft révén jut el hozzánk. Nincs jelenkori szál, viszont már a 2. szekvencia alatt kapcsolatba lép velük egy erudtito-s ügynök/munkatárs (én sem tudom most hirtelen, hogy ezek most 3. fél a templar-assassin vitában vagy nagyon lelkes kockák), felhívja a figyelmünket bizonyos citizenE-kre. Ha ezeket az npcket megöljük akkor megnézhetjük egyes átvezetők cenzúrázatlan változatás. Kivágott megnevezések/utalások a templarokról, céljaikról, módszereikről. Minden ilyen npc levadászása után pedig megnézhetjük a true endinget (nem valami nagy szám). A történet first civ szála rém erőltetett, kell ez is egy ac részbe alapon került bele. Nem egy újabb alma, nem emlék-CD, nem templomkulcs SPOILER
egy egyszerű lejátszóról van szó, amin 3 alak *bla-bla*, majd ismételgeti, hogy „Eve will lead us”


Van azért egy-két pozitívuma is a játéknak. A 3 különféle álruha, amik helyettesítik a segítő npc csoportokat jó ötlet ebben a környezetben (bár biztos voltak New Orleansban is tolvajok és kurtizánok a 18. században). Úgy lehetett volna őket még érdekesebbé tenni, hogy ha szabadon használhatjuk őket, általában minden küldetést csak adott álruhában teljesíthettünk. De mindenképpen jó ötlet, a későbbiekben tovább lehetne gondolni ezt a játékelemet. Aveline assassin hacukájai is nagyon tetszett, végre egy diszkrét egyenruha, nem a „ó nézzétek fehérben rohangálok az utcán, fejemen egy csőrös kapucni, cseppet sem feltűnő”. Persze a csőr itt is megvan, de neki a kalapja van úgy hajtva, ha valaki nagyon vágyik a csuklyára az megveheti a boltban. Ezt a testreszabható külsőt jó lenne ha a fő ac vonal is átvenné. A fegyverek is szépen rögzítve voltak nem csak úgy odavágva a karakter oldalára (kardnak most sem jutott hüvely, de az első rész óta ez a megoldás tetszett a legjobban).

Érdekes módon a pénzszerzési lehetőség egész jó volt. A 3 és a 4 kereskedésének az ötvözete. Nem kell széket farigcsálni, hajóra rakni majd malmozni a tűz mellett. Különféle árucikkeket kell megvenni, majd olyan kikötőkbe küldeni ahol ezekre szükség van. Az elején mikor még pénzhiány van akkor nehezen megy az üzlet, később 8 hajóval viszont már egész jól lehet kereskedni. A pénzre szükség is van, van ugyanúgy boltfelújítás, drága fegyverek, az egyedi dolog a zsebóra – igaz ezeket csak az acsi miatt és egy nem többet sebző mint a boltban kapható pisztoly miatt érdemes összeszedni. Az összegyűjthető cuccok egyébként elég unalmasak, mindegykiért csak kalap, tárgy és achievment jár. A mellékküldetésekben sincs semmi érdekes, menj oda öld meg, hasonlók, különösebb értelműk nincs, egy 100%os végigjátszás, acsik miatt érdemes végigenni rajtuk, már ha valakit érdekel az ilyesmi.

Szóval az Assassin’s Creed Liberation HD egy teljesen felejthető alkotás, se a múltbeli se a „jelenkori” szál nem tesz hozzá semmit az ac univerzum nagyegészéhez. Miközben unottan caplatsz a mocsárban rájössz, hogy milyen jó dolgunk is van az évente elénk tett fő ac részekkel. Mert ha azok is ilyenek lennének akkor joggal lehetne minden újabb részt rókabőrnek és fölöslegesnek bélyegezni.

Ja és ha ezt meg az ac3-at összerakjuk akkor máris kaptunk egy ~francia forradalmas ac epizódot, szóval remélem, hogy az a korszak nem kerül be a programba.
Simple. Eternal. Beige.
401 levél
Válasz 14.01.27. 09:08 #280
Zoo_Lee
Far Cry 3
A PS Plus-szal töltöttem le a játékot még október környékén, már erősen a vége felé jártam, és tegnap egy hosszúra nyúlt délután során befejeztem a fő sztoriszálat (pont időben, hét közepén jön a Bioshock Infinite). Összességében egy hatalmas élménnyel lettem gazdagabb, jó történet, remek hangulat, eszméletlenül őrült, zseniálisan megírt karakterek, és egyedi fejlődésrendszer a vadászattal és a tetkók gyűjtögetésével. Az egyetlen problémám, hogy a játék atmoszférája meglehetősen hullámzó minőségű - néha (főleg a Vaas-hoz kapcsolódó jeleneteken és pályákon) egyszerűen szavakkal le nem írható, mennyire élveztem a játékot, míg máskor minden adott eszköz és elem ellenére egy "na, ilyen is volt" kifejezés ült csak az arcomon. És ez utóbbi pont a játék utolsó fél órájában lett egyre dominánsabb, a konkrét befejezés, bármelyik utat is választod a végén, majdnem olyan szinten volt kiábrándító, mintha egy epikus csatára készülő állig felfegyverzett harcos képébe a nagy, gonosz főellenfél habostortákat kezdene dobálni Looney Toones stílusban. A fejlesztőcsapatban nyilván voltak kiváló, művészi adottságokkal bőven megáldott designerek, és olyanok is, akik még a Far Cry 2 hibáiból sem voltak képesek tanulni, a két típus kéznyomai pedig helyenként nagyon jól kivehetőek az AAA-kategóriás, és a frusztráló/középszerű játékelemek váltakozásakor.
Ettől függetlenül nagyon jól szórakoztam vele, a zene még hatalmas plusz pont, de tizen+ óra után egy kicsit jobb finálét vártam tőle.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
2855 levél
Válasz 14.01.15. 19:08 #279
Dilizs
+1!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
4069 levél
Válasz 14.01.15. 16:22 #278
xeLaR
Ez az új Shadow Warrior egész "kellemes" volt. Na jó, nagyon fasza volt agyatlanul kaszabolni össze-vissza, annak ellenére, hogy ez nem teljesen adja vissza azt az old-school FPS hangulatot. Bár van ebben kulcskeresés, labirintusszerű pályák és viszonylag sok rejtett cumó, de azért próbálták a sztorit is kicsit jobban nyomatni, ami nem baj, de igazán nem egy nagy vmi. Viszont a karakterei többnyire rendben vannak. Lo Wang beszólásai elég idióták, de szerencsére nem idegesítőek, és a Hoji-val való párbeszédeik is szórakoztatóak. Viszont a fő attrakciója a lövölde, habár ez esetben inkább a katanával való kaszabolás, ami nagyon szórakoztató, főleg miután jó pár képességre tettünk szert. Persze a lövölde is jó, habár nem egy nagy eresztés az arzenál (pisztoly, géppityu, számszeríj, shoti, lángszóró, rakétavető), de a játékban fellelhető pénzért fejleszthetőek extra opciókkal. A játék viszonylag jól is néz ki, bár nem túl szép, de egy ilyen játékhoz ez bőven jó. Nincs ezzel semmi baj, old-school fun.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4069 levél
Válasz 14.01.06. 16:09 #277
xeLaR
A Legends tervbe van véve, de hogy mikor fogok nekiugrani, azt nem tudom, de van más idegőrlő platformer is a terítéken (Angry Video Game Nerd Adventures, Volgarr the Viking). Mondjuk most inkább FPS-eket pótolnék be, úgyhogy ezek jegelve lesznek egy darabig.

Újratermelődő ellenfelek téma tényleg lol, főleg a Himalája ugráló kecskéi voltak köcsögök
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
52013 levél
Válasz 14.01.06. 15:23 #276
Barthezz
Még vmi, ami nagyon idegesített és a normal módtól visszatartott: Tudom, hogy az eredeti játékban így volt (bár ott pusztán amiatt, mert az akkori memóriák nem tudták tárolni az adott pálya dinamikus változását), de 2013-ban ez már tényleg vicc, hogy újratermelődnek az ellenfelek. Főleg úgy, hogy a legtöbb pályán oda vissza kell rohangálni a feladatok teljesítése miatt.
52013 levél
Válasz 14.01.06. 15:18 #275
Barthezz
Az a baj, hogy a mai játékokban egyrészt tényleg hozzászoktunk már a végtelen checkpoint / mentés lehetőségekhez, másrészt felnőttként már messze nem jut időm annyit játszani, hogy 25-ször menjek végig egy fél órás pályán (én mindig mindent összegyűjtök, szal inkább a 100%-os teljesítésre törekedem minden játék esetén). 11-12 évesen, amikor GameBoy-on kitoltam mindkét részt, bőven volt ennyi időm, meg ugye ott nem is volt más alternatíva. Ráadásul ott egyhuzamban kellett az egészet végigjátszani, mert kikapcsolás után nem jegyezte meg a már teljesített szinteket. De akkor még volt türelmem és időm ehhez.

Harmadrészt rengeteg jó platform jelent meg mostanában, kb. 6 új játék pihent a gépemen, szal nem akartam sokat időzni vele, főleg, hogy a Rayman Legends előtt toltam ezt végig bemelegítésként, azt meg már nagyon játszani akartam. Azt amúgy ajánlom neked is. Bár végtelen élet van benne, ha mind a 700 teensiet össze akarod gyűjteni és minden világot gyémánt serleggel zárni, az igen durván komoly kihívás. Nekem másfél hónapba telt kimaxolni, de megéri, mert minden idők legjobb platformjátéka lett sztem.

Amúgy a végigvivés után vettem észre, hogy van patch, ami orvosolja az ellenfelek eltűnését és a pattogó ugrás leállását a platformok szélén, de hát ekkor már sajnos késő volt. A patch tudatában lehet megpróbáltam volna normalon, anélkül viszont kivágta a biztosítékot, hogy folyton ez a 2 bug miatt vesztettem életet és kezdhettem elölről.
4069 levél
Válasz 14.01.06. 12:00 #274
xeLaR
Tény, amikor először próbáltam, akkor nálam is voltak hasonló bugok (villogó ellenfelek), de viszonylag hamar orvosolták azokat a problémákat a fejlesztők. És igen, tényleg frusztráló ha csak 2 életed van és a pálya végén meghalsz, akkor próbálhatod az elejétől, de mivel olyan rövidek a pályák (persze akkor ha nem próbálod összegyűjteni az összes rejtett kincset), hogy ez nálam nem jelentett olyan nagy problémát, pedig sokszor előfordult. Az egyik legdurvább az volt, amikor uccsó életem volt a Himalája pályán, a boss-ra már csak egyszer kellett volna ráugrani, amikor a legeslegutolsó leeső cucc fejbe kólintotta Dagobert bácsit, és kezdhettem az egészet a pálya elejétől A legrosszabb, tényleg frusztráló az volt, amikor a játék legvégén a láva jön fel, és ugrálni kell magasabb szintekre, akkor pont uccsó élettel, pont kb. az uccsó pattogó ugrást elrontottam...kb. kétszer egymás után.
Vannak problémái ennek a játéknak, de mondjuk ezt az oldschool "kezdjük újra az elejétől" nehézséget nem találtam annak, pedig a vulkán pályát pedig annyiszor kellett újrakezdenem, hogy most már szinte kívülről fújom De mondjuk jó is az
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
52013 levél
Válasz 14.01.06. 11:22 #273
Barthezz
Nekem sajnos nem talált be annyira. A régi játék hangulatát teljesen visszahozta, de sajnos hemzsegett az olyan bugoktól, ami miatt rendszeresen elhaláloztam (a pattogás néha ok nélkül megáll, villognak és eltűnnek az ellenfelek, majd láthatatlanul kinyírnak) és a nehézségi szintek is nagyon rosszul voltak optimalizálva. A normal mód a fenti bugok miatt rendkívül nehéz volt, 2013-ban ez már egyáltalán nem szokás, hogy van 2 életed és ha a fél órás pálya végén ez elfogy, visszarak a legelejére... Ehhez nekem már nincs türelmem, pláne, hogy legtöbbször a bugok miatt haltam meg. Az easy mód viszont meg nem jelentett semmilyen kihívást, mivel nem csak végtelken életet adtak, de csak felesével mentek le a szívek, ami már túlságosan megkönnyítette. Ergo hiányzott az a mód, ahol figyelni kell azért, hogy ne halj meg, de a legkorábbi checkpointról végtelenszer újrakezdheted, ld. Rayman sorozat.

Egynek azért tényleg nem volt rossz, egy hétvégi időtöltésnek megfelelt (mert sajnos nagyon rövid a játék, szvsz célszerűbb lett volna a 2. részt is remake-elni és akkor dupla olyan hosszú játékidőt kapunk). Jah, a 2 új pálya (intro és a befejező vulkán jól sikerültek, ezek jelentették a legtöbb élvezetet benne).
4069 levél
Válasz 14.01.06. 09:03 #272
xeLaR
Pár napja ki lett játszva a Ducktales Remastered, és kb. egyet kell értenem a kritikákkal. Ez a játék egyszerre akarta kielégíteni a régi játék, ill. a mára klasszikussá vált rajzfilmsorozat rajongóit, és sajna ez sikerült tökéletesre. A játék története érezhető módon megszakítja az akciót többnyire felesleges poénokkal, amik persze emlékeztetnek a sorozatra, de valszeg inkább játszanál tovább és gyűjtenéd a kincseket. Emellett még rövid is a cucc, de ha mindent unlockolni akarsz az extrák között, akkor többször neki kell majd esni. Nem is túl nehéz a játék, kicsivel sztem nehezebb, mint a régi Aladdin, Lion King platformerek, de aki már játszott hasonlóval, akkor ez nem fog kifogni rajta. Azonban a negatívumok ellenére ez egy szórakoztató, hangulatos játék, ami nagyszerű módon állít emléket az eredeti játéknak és a sorozatnak. A grafika lenyűgöző, színpompás látványvilága van, ami nem zavarja meg a játékosokat. Az irányítás egyszerű, könnyen kezelhető. A zene pedig...háát...magáért beszél. Szal ez a játék egy jó platformer és egy jó nosztalgikus visszatekintés egy nagyszerű sorozatra.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
11052 levél
Válasz 14.01.04. 20:43 #271
VodevilX
Castlevania: Lords of Shadow

Jó kis játék ez! Igazi hiánypótló, és szerencsére jön PC-re is majd hamarosan az új rész. Egyedül annyi baj volt vele (habár örülni kell neki, mert pc-n alapból benne van a csomagban), hogy a végén a DLC-k teljesen feleslegesek... Olvastam is, hogy népszerű játék lett, aztán ezért kellett kidobni 2 dlc-t, hogy még többet keressenek vele... de a fejlesztőknek sem tetszett az ötlet. Semmi extra, és inkább csak az adja a hosszát, hogy a legmocskosabb és keményebb boss fight amihez valaha is szerencsém volt, nos az került a legvégére....
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6551 levél
Válasz 14.01.03. 18:55 #270
GustyX
CoD Black Ops 2

Nekem baromira tetszett, minden percét élveztem, a strike force missionöket is. Viszont most néztem egy kibaszott nagyot, hogy rákeresve a "worst endingre" azt láttam, amit én kaptam . Pedig - szokásomhoz híven - próbáltam a legjobb döntéseket hozni, erre.... Ráadásul nézegetve most a végigjátszásokat, tátom továbbra is a számat, hogy na bazz, ezt lehetett volna így vagy úgy??? Ragaszkodom a legjobb befejezéshez, úgyhogy hamarosan jöhet egy újrázás, viszont előtte átolvasva pár walktrought, nehogy elbasszak valamit . Stáblista utáni videó pedig az eddigi legjobb a CoD-okban.
A 3. részt csupán a next-gen volta miatt nem várom. De amúgy igen, ott a helye. Előrendelni ugyan nem fogom, megvárom az első tapasznyalatokat vele.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3234 levél
Válasz 13.12.29. 16:27 #269
Raistlin666
Megvettem kb. 2 éve fillérekért, de valahogy mindig volt más "fontosabb".

Aztán tavaly el is akartam adni, de olyan kevés pénzért vitték volna, hogy nem volt szívem odaadni.

Talán annyival lett volna jobb megjelenéskor kipróbálni, hogy a látvány még jobban letaglózott volna. Most csak konstatáltam, hogy ez a maga idejében csúcs lehetett!
3052 levél
Válasz 13.12.29. 15:58 #268
gregmerch
Igen, a 2. és 3. rész sokkal jobb! (Főleg a 2., de a 3. is nagyon ott van! És a Golden Abyss is !)
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
14264 levél
Válasz 13.12.29. 15:35 #267
balays82
Nem mondod, hogy most játszol vele először? Akkor már éppen itt volt az ideje. Szerintem is jól tetted, hogy nem adtál rá 10/10-et, mert az kelleni fog a második résznek.
3234 levél
Válasz 13.12.29. 14:11 #266
Raistlin666
Uncharted

A Last of Us valamiért megülte a gyomromat (nem is visz rá a lélek hogy folytassam), de talán éppen ezért rámozdultam erre a polcon porosodó szépségre (azonos a készítő csapat).
Kb. 10 óra FELHŐTLEN szórakozás várt rám mint kiderült. Maximálisan megértem miért ütött ekkorát megjelenésekor ez a cím. Most vadászom is a másik két részt, mert a kritikák alapján csak emeltek a lécen az első részhez képest!

Negatívumnak csak egy kis SPOILER!!! dolog lépett a képbe:

A szintén remek extra videókban is kiemelték a készítők, hogy a realitás talaján akartak maradni. Ehhez képest a végén behozott mutáns/zombi/izé ellenfelek nekem bezavartak a hangulatba.
Ha példálóznom kellene akkor a 2. Indy filmben a szektás jelenetek bénasága/nem oda illő hangulata ami eszembe jutott...

ÉS 9/10, de csak azért mert tutira jobbak lesznek a folytatások!
6551 levél
Válasz 13.12.28. 19:35 #265
GustyX
Akkor csak úgy
Igaz még van hátra pár nap, de amit az alatt végigviszek, azt is beleszámolom.
Szóval a 2013-ban végigtolt játékok. Több mint tavaly .
1. Ace Combat: Assault Horizon
2. Assassin’s Creed 2
3. Assassin’s Creed Brotherhood
4. Battlefield 4
5. Bioshock: Infinite
6. Blazing Angels 2
7. Brütal Legend
8. Call of Duty: Black Ops
9. Crysis 2
10. Diablo 3
11. Dungeon Siege 3+DLC
12. Dust: an Elysian Tail
13. Far Cry 3
14. Kingdoms of Amalur: the Reckoning+2 DLC
15. Mass Effect 3+DLC-k
16. Max Payne 3
17. Mini Ninjas
18. Mortal Kombat
19. Sacred 2
20. Saints Row 4
21. Spec Ops: the Line
22. Splinter Cell Blacklist
23. SW Force Unleashed 2
24. Tomb Raider (2013)
25. Transformers: Fall of Cybertron
+CoDMW trilógia (már csak az MW3 van hátra)
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6551 levél
Válasz 13.12.23. 21:40 #264
GustyX
He...
Ehhez is +1.
Én kipróbáltam anno a fejhokit.Emberi fejekkel hokiztam, az ütő az ásó volt, beteg, de jó móka volt
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 13.12.23. 21:13 #263
Zoo_Lee
Postal 2 Apocalypse Weekend

Egy délután alatt sikerült ma végigpörgetnem az expanziót is. A humorfaktor megtöbbszörözve, Tourette-szindrómás zombik és Gary Coleman-klónok az ellenfelek sorában, új fegyverek, kevesebb bug, cserébe jóval kevesebb helyszín, az alapjátékkal ellentétben teljesen lineáris csőpályák, és enyhén fogalmazva is brutális nehézség, hiába játszottam alacsonyabb nehézségen, a fináléhoz közeledve egy ponton kénytelen voltam cheatkódokhoz nyúlni, hogy újratöltsem a lőszeremet és az életerőmet. Még néhány extra poént süt el, főleg a fejlesztők kontójára (galamblövészetes pálya), de amúgy az alapjáték után hanyagolható, hol túl frusztráló, hol semmi kihívást nem nyújt, és összességében semmit nem tesz hozzá az élményhez, sőt, a linearitással inkább csak elvesz belőle.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6551 levél
Válasz 13.12.23. 15:03 #262
GustyX
+1+1+1+1...
Sajnos nincs ilyen játékból túl sok.
Harcrendszer szerintem jó lett, ilyet szívesen látnék mondjuk a Skyrimban is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.