Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

3273 levél
Válasz 13.12.29. 16:27 #269
Raistlin666
Megvettem kb. 2 éve fillérekért, de valahogy mindig volt más "fontosabb".

Aztán tavaly el is akartam adni, de olyan kevés pénzért vitték volna, hogy nem volt szívem odaadni.

Talán annyival lett volna jobb megjelenéskor kipróbálni, hogy a látvány még jobban letaglózott volna. Most csak konstatáltam, hogy ez a maga idejében csúcs lehetett!
3076 levél
Válasz 13.12.29. 15:58 #268
gregmerch
Igen, a 2. és 3. rész sokkal jobb! (Főleg a 2., de a 3. is nagyon ott van! És a Golden Abyss is !)
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
14264 levél
Válasz 13.12.29. 15:35 #267
balays82
Nem mondod, hogy most játszol vele először? Akkor már éppen itt volt az ideje. Szerintem is jól tetted, hogy nem adtál rá 10/10-et, mert az kelleni fog a második résznek.
3273 levél
Válasz 13.12.29. 14:11 #266
Raistlin666
Uncharted

A Last of Us valamiért megülte a gyomromat (nem is visz rá a lélek hogy folytassam), de talán éppen ezért rámozdultam erre a polcon porosodó szépségre (azonos a készítő csapat).
Kb. 10 óra FELHŐTLEN szórakozás várt rám mint kiderült. Maximálisan megértem miért ütött ekkorát megjelenésekor ez a cím. Most vadászom is a másik két részt, mert a kritikák alapján csak emeltek a lécen az első részhez képest!

Negatívumnak csak egy kis SPOILER!!! dolog lépett a képbe:

A szintén remek extra videókban is kiemelték a készítők, hogy a realitás talaján akartak maradni. Ehhez képest a végén behozott mutáns/zombi/izé ellenfelek nekem bezavartak a hangulatba.
Ha példálóznom kellene akkor a 2. Indy filmben a szektás jelenetek bénasága/nem oda illő hangulata ami eszembe jutott...

ÉS 9/10, de csak azért mert tutira jobbak lesznek a folytatások!
6618 levél
Válasz 13.12.28. 19:35 #265
GustyX
Akkor csak úgy
Igaz még van hátra pár nap, de amit az alatt végigviszek, azt is beleszámolom.
Szóval a 2013-ban végigtolt játékok. Több mint tavaly .
1. Ace Combat: Assault Horizon
2. Assassin’s Creed 2
3. Assassin’s Creed Brotherhood
4. Battlefield 4
5. Bioshock: Infinite
6. Blazing Angels 2
7. Brütal Legend
8. Call of Duty: Black Ops
9. Crysis 2
10. Diablo 3
11. Dungeon Siege 3+DLC
12. Dust: an Elysian Tail
13. Far Cry 3
14. Kingdoms of Amalur: the Reckoning+2 DLC
15. Mass Effect 3+DLC-k
16. Max Payne 3
17. Mini Ninjas
18. Mortal Kombat
19. Sacred 2
20. Saints Row 4
21. Spec Ops: the Line
22. Splinter Cell Blacklist
23. SW Force Unleashed 2
24. Tomb Raider (2013)
25. Transformers: Fall of Cybertron
+CoDMW trilógia (már csak az MW3 van hátra)
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6618 levél
Válasz 13.12.23. 21:40 #264
GustyX
He...
Ehhez is +1.
Én kipróbáltam anno a fejhokit.Emberi fejekkel hokiztam, az ütő az ásó volt, beteg, de jó móka volt
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 13.12.23. 21:13 #263
Zoo_Lee
Postal 2 Apocalypse Weekend

Egy délután alatt sikerült ma végigpörgetnem az expanziót is. A humorfaktor megtöbbszörözve, Tourette-szindrómás zombik és Gary Coleman-klónok az ellenfelek sorában, új fegyverek, kevesebb bug, cserébe jóval kevesebb helyszín, az alapjátékkal ellentétben teljesen lineáris csőpályák, és enyhén fogalmazva is brutális nehézség, hiába játszottam alacsonyabb nehézségen, a fináléhoz közeledve egy ponton kénytelen voltam cheatkódokhoz nyúlni, hogy újratöltsem a lőszeremet és az életerőmet. Még néhány extra poént süt el, főleg a fejlesztők kontójára (galamblövészetes pálya), de amúgy az alapjáték után hanyagolható, hol túl frusztráló, hol semmi kihívást nem nyújt, és összességében semmit nem tesz hozzá az élményhez, sőt, a linearitással inkább csak elvesz belőle.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
6618 levél
Válasz 13.12.23. 15:03 #262
GustyX
+1+1+1+1...
Sajnos nincs ilyen játékból túl sok.
Harcrendszer szerintem jó lett, ilyet szívesen látnék mondjuk a Skyrimban is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 13.12.23. 11:31 #261
Zoo_Lee
Postal 2: Share the Pain

Bár az Apocalyptic Weekend kiegészítő még hátravan, végre végeztem az (így visszatekintve meglehetősen rövidke) alapjátékkal. Meglehetősen vegyes érzéseim vannak a Postallal kapcsolatban. A bennem levő kritikus üvölt, hogy rövid, bugos, már a megjelenésekor sem volt túl szép, sokat tölt, az ellenfelek mesterséges intelligenciája szinte nem létezik, és ha hivatalos cikket kellene írnom róla, kizárt, hogy 5 pont fölé mennék az értékelésben.

Viszont, ott van a játék fő designeleme, a példátlanul magas, végletekig eltúlzott és parodizált erőszakosság. A hivatalos reklámszlogen azt hirdeti, a játék csak annyira erőszakos, mint te magad, és bár ezzel vitatkoznék (több esetben is kényszerítve vagy arra, hogy tömegmészárlást vigyél végbe) tény és való, hogy a parodisztikus designt remekül eltalálták a készítők. Ha létezik valamilyen őrült, elvont, beteges dolog, ami a játék megjelenésekor uralkodó paranoid hangulatban (még viszonylag friss volt a szeptember 11-ei tragédia és az erőszakos videojátékok elleni tiltakozás is ekkor tetőzött igazán) lehetségesnek tűnt, az ebben a játékban megtörténik. Teljesen természetes, hogy a templomra Bin Laden-klónok ezrei támadnak, miközben meggyónjuk bűneink hosszú sorát, nyilvánvaló, hogy az "Erőszakellenes Szülők" állig felfegyverkezve küzdenek a játékfejlesztők ellen, a graffitik ellen tiltakozók falfirkákkal hirdetik üzenetüket, de még a könyvtár előtt is tüntetők tömegébe ütközünk, akik könyveket akarnak égetni, hogy így állítsák le az erdők kipusztítását. A Postal 2 készítői zseniálisan tartanak görbe tükröt számtalan eszme és mozgalom elé, saját magukat sem kímélve, és mindez valahogy sikeresen teszi egy élvezhető, emlékezetes klasszikussá a játékot, ami nyilván nem nyeri el mindenki tetszését, de az a szűk tömeg, aki képes elnézni számtalan hibáit, és csak a designra, a beteg ötletekre és játékelemekre koncentrálni, az végtelenül élvezni fogja.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
401 levél
Válasz 13.12.23. 11:17 #260
Zoo_Lee
Kingdoms of Amalur: Reckoning

A végigjátszás egy ilyen játék esetében kicsit túlzás, pontosabban azután, hogy júniusban a PS Plus-on elérhetővé vált a játék, most jutottam el odáig, hogy 30+ óra beleölését követően végigjátszottam a fő küldetésszálat, lenyomtam a végső bosst, 30. szintre fejlesztettem a karakteremet (Crusader sorssal) és 50-60 mellékküldetés mellett megcsináltam az egyik Faction (House of Ballads) sztoriját is... tehát kb. a játék negyedét-harmadát. Az eleinte nagyon innovatívnak tűnő hack-and-slash harcrendszer egy Elder Scrolls jellegű játékban egy idő után kissé monotonná vált, főleg a játék vége felé, amikor szinte kizárólag Tuathák ellen kellett küzdeni, viszont a történet, a fantasztikus látvány valahogy végig sikeresen lekötött, még ha nem is sűrűn fogom elővenni a későbbiekben (max a még hátralevő Faction küldetéseket letudom). Ha vevő vagy egy akcióközpontú szerepjátékra, hatalmas bejárható területtel, rengeteg küldetéssel, mindenképp adj neki egy esélyt, különösen most, az ünnepek alatt biztos, hogy több helyen is fogják 5-7 euró környékén dobálni.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
12154 levél
Válasz 13.12.21. 06:26 #259
Gobiakos
Abszolút egyetértek, bár én még csak a 7. fejezet elején járok, most nyírta tarr kopaszra magát Max bácsi. Sajnos sokkal kevesebb időm van játszani vele, mint gondoltam. Ezen felül a SC 2: WoL is ott vár a polcon, mert anno, mikor megvettem, nem játszottam végig, és éppen ebből fakadóan "nagyon örülök", hogy most nem vettem meg a GoG-on a Witcher 2-t...
32434 levél
Válasz 13.12.21. 04:38 #258
Creativ3Form
Az utolsó negatívumhoz...sztem az pont attól zseniális, hogy így akarták elérni a készítők, hogyha Max nem érti mit kvartyognak, akkor mi, játékosok se értsük. Kivéve, ha valaki anyanyelvi szinte beszéli a nyelvet.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6618 levél
Válasz 13.12.21. 00:26 #257
GustyX
Max Payne 3

Gyakorlatilag szinte minden rendben van ezzel a játékkal. A játékmenet nagyon ott van, Max karaktere is bejött (alkoholista/gyógyszerfüggő léte ellenére), a bullet time jó volt, a fedezékrendszer is működött, grafika eszméletlen, szinkron/zene szintén, ahogy az arcade mód is jó móka. Szóval minden rendben volt a játékkal . Lassítva, dupla pisztollyal lőni, papagájos ingben atom-brutál jó!

Leszámítva persze az
- olykor túl sok, ráadásul zavaróan effektezett átvezetőket
- néhány esetben egyszerre túl sokan vesznek körbe és gőzünk sincs merről is lőnek ránk
- néhol túlzottan nehézre sikerült, köszönhető az előző pontnak
- átvezetők alatt visszavált pisztolyra a dualról, illetve karabélyról, és ez az első vetődésnél meglepően érint, amit követ az azonnal restart…
- Por que não poderia a rotulagem falar Português / Espanhol em Inglês?

Maximum Fucking Game!!!

Pont egy Max Payne játékról nem gondoltam volna, hogy gamepaddel, ráadásul soft lockkal fogom játszani
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6618 levél
Válasz 13.12.14. 13:05 #256
GustyX
Mini Ninjas*
Ez valami eszméletlen hihetetlen brutál jó volt! Látványos harcok, kemény boss fightok, QTE-ek, különbözős képességek, többféle karakter, változatos helyszínek/ellenfelek, hosszú játékidő (8 óra körül), fejlődő főhős(ök). Mindent elmondtam nagyjából. Akció fanoknak kötelező darab! Egy vérbeli DMC klón!

*csak és szigorúan az általános iskolás korosztály számára!!!

Az idősebbeknek meg csupán egy könnyed kikapcsolódás, aranyos grafikával, aranyos karakterekkel és debil történettel. Szóval cukiság a javából, de megérte azt a 8 órás játékidőt, ami alatt sikerült a gonoszt megállítani!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
32434 levél
Válasz 13.12.08. 16:14 #255
Creativ3Form
Nnnnnnnah, kész a játék vidim. Már csak a cikket kell megírnom hozzá, aztán 21-én megy fel a blogra.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
56 levél
Válasz 13.12.07. 12:25 #254
Gryphonheart
Serious Sam HD: The Second Encounter

Több tartalom = több idegesítő hülyeség. Egy kicsivel volt csak jobb az első résznél.

6.5/10
4081 levél
Válasz 13.12.05. 12:44 #253
xeLaR
Két Daedalic kalandjátékot vittem végig.
Először The Dark Eye: Chains of Satinav-ot, ami nem igazán nyerte el a tetszésemet. Főleg technikai problémák rontották el számomra a játékélményt, de pl. az angol szinkron sem volt túl meggyőző, ill. a feladványok vagy nagyon egyszerűek voltak, vagy pedig olyan őrült megoldásokat kellett találni, amire rohadtul nem gondol az ember. Pedig maga a világ nem rossz (habár kicsit átlagosnak találtam, ami mondjuk nem meglepő, mert Németország legnépszerűbb asztali RPG-jére épül), és a történet is OK lenne, vagy legalábbis érdekesebb, mint más kalandjátékok, mert kicsit komolyabb témákkal foglalkozik, és nem kizárólag humorra épít. Ettől függetlenül nem voltam túlságosan elragadtatva a Chains of Satinavval, ami számomra csak egy erős közepest érdemelne.

Na, de a második játék, a The Dark Eye: Memoria...ég és föld a különbség. Sokkal stabilabb a játék (mondom ezt annak ellenére, hogy kb. amikor elkezdtem a játékot, rögtön ki is fagyott), az angol szinkron sokkal élvezhetőbb, a történet érdekes helyekre viszi a játékost, több fajta feladvány van, amik nem túl könnyűek, de nem is kell hajat tépni miattuk, és a karakterek is érdekesek. Tökre beleéltem magam, ami tényleg meglepett. Nagyon élveztem a játékot, és remélem, hogy majd kap még folytatást ez a sorozat. Csak így tovább Daedalic...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
32434 levél
Válasz 13.12.03. 16:47 #252
Creativ3Form
Sony Vegas vágó programmal csinálom, és csináltam is minden évben. Már a zene is megvan hozzá, szóval már csak el kell dőlnie, hogy ki lesz az 5. helyzet. És, ahogy eddig, idén is csak a PC-s játékokat veszem figyelembe, hiába toltam pl. konzolon a GTA V-öt, és néztem végig a The Last of Us valamint a Beyond Two Souls végigjátszását a youtubeon.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4081 levél
Válasz 13.12.03. 16:39 #251
xeLaR
Ha idén jelent meg először PC-re, akkor idei...
Legalábbis én ez alapján fogok "díjakat" osztogatni.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6618 levél
Válasz 13.12.03. 16:37 #250
GustyX
Kitől??????
Megengedem, ha gondolod.

Én nehéz helyzetben vagyok, nem is játszottam 5 idei új játékkal
De ha vesszük a PC-re most megjelenőket is, akkor igen.

Amúgy a videókat hogy cisnálod? Tavaly tetszett, én is csinálnék, de....
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
32434 levél
Válasz 13.12.03. 16:18 #249
Creativ3Form
Mivel nem akarom elvenni davkar-tól az "Év Járéka 2013" topic megnyitását, így inkább ide írom, hogy mivel decemberben már nem igazán jön olyan cím, ami megmozgat, lassan kezd összeállni a TOP 5-öm, amihez idén is társulni fog a tőlem már megszokott TOP 5 Év Játéka videó. Az első 4 helyzet már betonbiztos, az 5. helyre még két játék között vacillálok. Az alkategóriák, úgymint év csalódása (két játék lesz), év meglepetése (szokásos egy játék), legjobb zene (szokásos egy játék) és legjobban várt játék (két cím is lesz) már megvannak, így reméljük az "alszom rá egyet" elvbe kapaszkodva hamarosan eldől, hogy ki lesz a szerencsés befutó az 5. helyre.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6618 levél
Válasz 13.12.03. 00:04 #248
GustyX
Brütal Legend
Teljesen vegyes érzelmeim vannak. Van ami bejött, van ami kevésbé. Legnagyobb gondom, hogy egyik-másik játékstílus sem volt túl élvezetes. Mint hack and slash gyenge és mint stratégia úgy is gyenge. Pedig az ötlet jó volt, de a megvalósítás kevésbé. Nyilván jobb lett volna, ha az egész nem konzolra jön, hanem PC-re, több stratégiai résszel és akkor akár a Sacrifice nyomdokaiba is léphetett volna. De így most nem jött össze. A játékmenet hibáin túl a játék témája miatt sem élveztem annyira a játékot. Ami miatt mégis végigvittem, az a történet és az egyes karakterek, meg a humor. Mert az van bőven. Ha még az utalós poénokat is értettem volna, akkor biztosan jobb szájízzel néztem volna a stáblistát.
Azt meg elképzelni sem tudom, hogy ez a játék valaha teljes árú volt, végig az volt az érzésem, hogy indie, letölthető címmel játszom (humblebundle hatás? biggrin.gif).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
56 levél
Válasz 13.11.30. 15:45 #247
Gryphonheart
Serious Sam HD: The First Encounter

Eleinte baromi szórakoztató volt és még többet is nyújtott mint reméltem. Később viszont a harcok baromi frusztrálóak lettek, co-op segítség nem volt és kooperatív játékot amúgy is csak elvétve találtam. Szerencsére a Deathmatch-et is kitudtam próbálni mert néha feltűntek hozzá játékosok. Azért szerencsére mert ez még aránylag jó is volt.
Mindent egybevéve nem volt rossz játék és hamarosan nekiugrok a folytatásnak.

6/10
4081 levél
Válasz 13.11.27. 13:48 #246
xeLaR
Bioshock Infinite...jó játék, viszont felemás véleményem van az egésszel kapcsolatban. Először is nagyon vártam ezt a játékot, a videók, a kedvcsinálók, kb. automatikusan az év legjobb játékának vártam. "Természetesen" ezt az elvárást nem tudta hozni a játék, de tény, hogy ez az év egyik legkülönlegesebb játékélményét hozza el. Nem elég, hogy játékmechanikailag kombinálja a régi és új FPS-ek pár jellemzőjét (pl. újratöltődő pajzs, health packok felszedése, limitált vihető fegyverek száma), de még ad egy hasznos társat is Elizabeth személyében, aki akciórészeken belül és kívül is segít tárgyakkal ellátni. A gond azonban az, hogy az akciót nem igazán találtam túlzottan szórakoztatónak, néhány nagyobb pályarészen már-már beleszédültem, hogy melyik ellenség hol van, meg hogy mennyi töltényem van, hogy elintézzem őket. Lehet, hogy csak nem voltam elég kreatív ezeknél a részeknél, de nem tudtam élvezni ezeket, minél gyorsabban végezni akartam velük, hogy menjen tovább a történet. Nem mintha az sokkal érdekesebb lett volna, mivel lényegében a végső nagy csavar az egész történet, minden ami előtte van az már-már felesleges (vagy legalábbis megbarátkoztatja a játékost a gondolattal, hogy ez másmilyen játék lesz). Maga a csavar nagyszerű, fontos momentum, de minden ami előtte van, az egyáltalán nem marad meg. Fink, Daisy Fitzroy meg ki más van még egyáltalán nem értek el olyan hatást, mint mondjuk egy Sander Cohen vagy Fontaine a Bioshock-ból. Ami viszont mindenképpen tetszett, az a hangulat, amit Columbia árasztott magából. Az áthangszerelt zenék, a látványvilág, egyszerűen nagyszerű volt. Örülök, hogy végigjátszottam, és sztem egy fontos játék volt az előző generációnak a végén, de inkább nagyobb a füstje, mint a lángja.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4081 levél
Válasz 13.11.20. 09:00 #245
xeLaR
Batman: Arkham Origins...elég negatívan álltam hozzá a játékhoz, hisz mindenhonnan csak az jött, hogy ez inkább egy DLC-kieg, rengeteg bug, lényegében semmi újdonság sincs benne, stb. Aztán ott van öcsém is, aki nagyon oda van a sorozatért, és szinte meg kellett szenvednie, hogy rendesen menjen a gépén, és még alig tudta befejezni a bugoknak köszönhetően. Erre az én végigjátszásom jobb nem is lehetett volna. Pozitívan csalódtam. Nem rossz ez, hisz az alap játékmenet ugyanaz, mint a City-ben volt, és az még mindig élvezetes. Játékot kinyíró buggal nem találkoztam (habár volt egy-két apróbb hiba, de semmi nagy probléma), a történet rendben volt, a szinkronok meglepően jók lettek (de ha kukacoskodni akarnék, akkor azt mondanám, hogy az új Batman és Joker hangok inkább csak imitálják Kevin Conroy és Mark Hamill-t, de tekintve, hogy ez prequel, ez még vmennyire érthető is). Ami miatt tényleg kritizálni lehetne, hogy ez tényleg egy City 2.0 már ha a területet és látványt nézzük, illetve hogy már megint inkább a nagyobb gonoszokra fókuszál a sztori. Szeretem a Jokert, meg minden, de ez túlzás, hogy már megint neki kell lenni a fő seggarcnak. Ami pedig kifejezetten nem tetszett az a Mad Hatter "úúú...próbáljunk egy Scarecrow szerű pályát csinálni neki, biztos bekajálják majd a népek..." baromsága, ami inkább csak felidegesített. Meg aztán persze lehetne még jobban kukacoskodni és belemenni, hogy akkor most tényleg egy karácsony este ismerte meg Batman a legnagyobb ellenfeleit, na neeee...
Mindegy...el lehet vele játszani, még mindig jó a játékélmény, de ez egyértelműen a leggyengébb darabja a "szériának"...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4081 levél
Válasz 13.11.13. 09:01 #244
xeLaR
Végigvittem The Bureau: XCOM Declassified-ot...nagyobb volt a füstje, mint a lángja. Maga a marketingje sztem nagyon hatásos volt, ami sztem főleg a koncepciónak köszönhető. Meg aztán az élőszereplős kampány is jó volt Dominic Monaghan-nel, érdekessé tette a már évek óta készülő játékot. És elég gáz, hogy ezek a videók több hangulatot árasztanak, több érdekesebb ötlet van bennük, mint a játékban. Mert maga a játékmenet egy középszerű Mass Effect-re emlékeztet, amiből kivették a lényegesebb RPG elemeket. Emellett még rengeteg technikai probléma és bug miatt a játékot nem igazán lehet élvezni. A két agyatlan társunk a missziókon folyton olyan helyekre mennek, ahol simán leszedik őket, és állandóan figyelni kell rájuk. Na, de azt nem mondhatom, hogy nem nyújtott bármiféle szórakoztatást, mert a vége fele, mikor már a karakterünk, meg a társaink is a max. szintre fejlődtek, már gyors, élvezetes a gyilok, és lehet kicsit taktikázni. Sztoriról, karakterekről nem igazán lehet beszélni, mert eléggé semmilyen a történet, klisés momentumokkal, a szereplők meg sablonok, és nem igazán lehet őket megkedvelni. Szal ez elég középszer...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6618 levél
Válasz 13.11.10. 23:13 #243
GustyX
Ezek szerint végre visszatért egy jófajta Credits. Legalább ennyi jó van a játékban.

Splinter Cell Blacklist
Erre szavakat nem találok. Korábban, egy 2012. április havi SC Conviction írásomból:
"Számomra pont ezek azok az elemek [lövöldözés, akció, akár az ellenség fegyverével], amelyeket hiányoltam a korábbi részekből, és ha minden igaz, Sam Fisher 2012-2013-as kalandjaiban már keveredni fog a korábban jól bevált lopakodás és az efféle „klónozás”[Gears of War klón]. Ez esetben olyan SC-t fog készíteni az Ubisoft, amelyre már a 2. rész óta vágyom." És igen, megkaptam egy olyan Splinter Cellt, amire már 2004. óta vártam/vágytam. Nagyszerű játék volt, minden percét, mozzanatát élveztem és egyáltalán nem úgy voltam vele, hogy na, akkor már csak pár pálya és kipipálhatom. Egy remek játék lett, TPS akció fanoknak, SC fanok és lopakodni vágyóknak is ajánlott. Legnagyobb negatívum (amit gyakorlatilag alig látunk) az a sprint animációja. Az továbbra is gagyi kategória, de na. Ennyi baja van csak.
Amit hiányoltam viszont, azok a spéci mozdulatok, de ezt tudjuk be annak, hogy kell valami a következő részbe is. Csak arra még sokat kell várni, de ha ilyet kapunk, akkor megéri mindenképpen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2886 levél
Válasz 13.11.10. 13:07 #242
Dilizs
Most toltam ki a COD Ghosts-t!

Nekem nagyon tetszett, a grafika sem volt csúnya sztem, a hangulat és a történet is bejött! Negatívum számomra az irreális gépigény (Bár így is kb maxon elég jól futott), technikai megvalósítás.

Várom a folytatást! (A creditset NE nyomjátok el!!!!!)
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
4081 levél
Válasz 13.11.09. 15:27 #241
xeLaR
Nemrég fejeztem be The Book of Unwritten Tales című kalandjátékot, és egész jó volt, bár nem túlságosan forradalmi koncepciót dolgoz fel. A Simon the Sorcerer kb. ugyanilyen stílust képvisel (mind humor, mind a fantáziavilág megvalósítása terén), és sztem összességében jobb játékélményt nyújt, mint ez. Ettől függetlenül ez is tetszett, jók voltak a karakterek, az angol szinkronnal sem volt túl nagy gond, a poénok inkább aranyosak voltak, mint igazán viccesek, de nem volt nagy bajom vele. Sztem nem lesz egy klasszikus, de jelenleg nálam ez a német fejlesztésű kalandjátékok királya...

Emellett még pár napja a Castle of Illusion-t is félig-meddig befejeztem. Egy Mickey egeres platformer cucc, amit igazán csak azért próbáltam ki, mert drága unokahúgom és unokaöcsém megvesznek az egérért (nameg a többi Disney karakterért is). Nem egy nagy vmi. Elég egyszerű, de ugyanakkor vannak benne frusztráló részek, a történet nagyon alap...egy aranyos platformer, aminek nincs túl sok esélye olyan klasszikusok ellen, mint pl. az Aladdin vagy a Lion King játék. De legalább a gyerkőcök jól szórakoztak az egészen...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6618 levél
Válasz 13.11.01. 10:46 #240
GustyX
Ismerem ezeket, de mindegyik olyan nagyon japános, amitől kifejezetten irtózom.
MK-ot pedig ismerem régebbről ugye, meg ez elég "nyugati" számomra. De legjobban egy Fighter Within-nek örülnék PC-re.

Naruto azért másabb, mert ott szeretem az animet és az egyszerűsége is vonzó.

Injustice-t vártam (annak ellenére, hogy a comic téma egy fokkal áll hozzám közelebb, mint a japán cuccok), de miután kipróbáltam a demóját, nem tetszik.

De hát ki tudja, majd egy akció keretében adok neki esélyt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4081 levél
Válasz 13.10.31. 13:17 #239
xeLaR
Most én is ezzel szórakozok, tegnap sikerült a sztori módot végigjátszanom, de még megpróbálom a challenge towert is teljesíteni. Normálon elég egyszerű volt a játék, legalábbis nem kellett védekeznem benne, simán lehetett spammelni. Shao Kahn meg köcsög, de minden játékban az

Ehhez a "...ez után biztos haragudni fogok, ha nem lesz PC-re következő Mortal Kombat (meg úgy általában egy normális verekedős játék)..." dologhoz meg annyit szólnék hozzá, hogy már egy pár éve jönnek ki verekedős játékok PC-re, csupán azok inkább a japán, "kombózzunk ezerrel" vonalat követik (Street Fighter 4, Blazblue, Street Fighter x Tekken). Ebben az évben viszont kb. 3 db komolyabb verekedős cucc jött ki PC-re. Az egyik az MK, aztán ott a Skullgirls (ami bár a japán vonalat követi, de nyugati stílusjegyekkel van tele, meg egy fasza kis tutorialja is van, ami lényegében megtanítja a verekedős játékok mechanikáját), meg a King of Fighters 13. És ha még az Injustice is kijön idén...lényeg, hogy el van látva a PC is jó verekedős cuccokkal.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6618 levél
Válasz 13.10.31. 00:09 #238
GustyX
Mortal Kombat Komplete Edition
Amilyen ellenszenvvel és közömbösséggel fogadtam a játékot, annyira megkedveltem. Persze nem olyan szinten, hogy nézegessek videómegosztókat a legmagasabb kombó-szorzó miatt, de ez után biztos haragudni fogok, ha nem lesz PC-re következő Mortal Kombat (meg úgy általában egy normális verekedős játék). Az egyjátékos rész meglepően jóra sikeredett (függetlenül a „Ne állj az utamba!-De!-Meghalsz” párbeszédektől), kifejezetten érdekelt, hogy mi is fog történni a következőkben, valamint annak is utána olvastam, hogy ki, honnan, merre, hány méter. Ráadásképp a sztorit követően (vagy mellette) mindegyik karakterrel megnyerhetjük a tornát, az adott karakter saját befejezését megkapva, amelyekért, valamint az extrákért érdemes még a sztorin kívül is játszani. Legnagyobb problémám az Shao Kahn volt, akit enyhén szólva is túl…túl…Menjenek a picsába a fejlesztők vele. Szóval jó volt és mondom ezt úgy, hogy csak a sztorit fejeztem be, hanem a többi játékmóddal is élvezkedtem. Ajánlom mindenkinek, annak is, aki nem szereti a verekedős játékokat.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
342 levél
Válasz 13.10.29. 19:09 #237
harras125
Mass effect 1-2-3 egymásutánban

ME 1 : 8 pont (plusz: ötletesség, újszerűség, mínusz: sok bíbelődés a fejlesztésekkel és a hótegyszerű grafika sok helyen)

ME 2: 10 pont (nem tudom magam függetleníteni a fenomenális hangulattól és az utolsó küldetéstől, 30 éve játszok számítógépen de ez dobogós volt)

ME 3: 7 pont ( a sztori vezetése és befejezése lerontotta, pedig több volt benne, sokáig azt hittem ez is lehet kilenc-tíz pont)
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
4081 levél
Válasz 13.10.28. 17:23 #236
xeLaR
Két kisebb kalandjáték szerűséget játszottam ki. Az első a To the Moon volt, és egyetértek azokkal, akik szerint ez az előző év egyik legjobbja. Nem mint teljes értékű játék, mert egyrészt ez RPGMaker-ben készült, másrészt meg a műfaja inkább visual novel, mint kalandjáték. Ettől függetlenül maga a sztori, a karakterek, a grafikai stílus és a zene szinte tökéletesen keveredik, ami miatt simán átsiklok a "játék" rész hiányosságai felett. Ennek a játéknak egyszerűen van szíve. Fasza kis játék volt.

A másik pedig a Gone Home volt...ehhh...értékelem, hogy mit akart csinálni a játék, és maga a sztori is sokkal komolyabb témát dolgoz fel, mint a kalandjátékok úgy általában, de ezzel is úgy vagyok, mint a Dear Esther-rel. Értékelem a fejlesztő igyekeztét, hogy nosztalgikus hangulatot teremtsen, meg hogy egy új dimenziót mutasson az ilyen tárgykeresős játékoknál, de maga a történet nem tudott teljes mértékben megfogni és lefoglalni. Vmi hiányzott, valszeg jó lett volna nagyobb interaktivitás, vagy akár a karakterünk is hozzászólhatott volna pár dologhoz a játék során (habár nemtom hogy lehetett volna azt rendesen megoldani, hisz a történetmesélése is elég különleges). Lényeg az, hogy ez egy érdekes élmény volt, de nem vagyok túlságosan elégedett...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4081 levél
Válasz 13.10.26. 23:27 #235
xeLaR
Az első részben Daniel története érdekes volt meg minden, de kevésbé fogott meg a kozmikus horror aspektusa. Szimpatikus karakter volt, egyetértettem vele, hogy miért kell bosszút állnia, de vmilyen szinten picit komolytalan is volt a történet pár részlete.
Ebben viszont Mandus-ról már szinte az elejétől fogva tudjuk, hogy milyen ember volt az amnéziája előtt, és ahogy megyünk előre, úgy derülnek ki a dolgok, hogy milyen szörnyű dolgokat tett. És mégis sikerült szimpatikussá tenni a karakterét, együttéreztem vele mikor kiderültek dolgok. Mandus tragédiáját jobban el tudtam fogadni, és számomra sokkal komolyabb volt, mint az előző részben.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
7798 levél
Válasz 13.10.26. 23:13 #234
Lovi Tommy
Nekem is csalódás volt, és szerintem sztoriban sem lett olyan jó, mint az első rész
4081 levél
Válasz 13.10.26. 23:07 #233
xeLaR
Félve kezdtem neki az Amnesia: A Machine for Pigs-nek, mert elég sokan csalódtak a játékban, és azt hittem, hogy nagyságrendekkel rosszabb, mint az előző rész. És bizonyos szinten tényleg csalódás volt. Kiveszett belőle a "játék", hisz ebben szinte csak ajtókat kell nyitogatni, keresni pár naplóbejegyzést, illetve pár tárgyat kell megtalálni, hogy továbbjussunk. Nincs tárgylista, nem kell gyújtóst, olajat gyűjteni, a sötéttől sem kell félni, akár végig is lehetne menni lámpás bekapcsolása nélkül. Nincs meg benne az ijesztő hangulat, ami végigkíséri a játékot. És tekintve, hogy milyen lineáris, milyen rövid, és mennyire kevés az interaktivitás, nem véletlen, hogy nem jön be a játék egyeseknek. Azonban ezzel a játékkal a Chinese Room mást akart elérni. Bár "Dear Esther-esítették" az Amnesiat, ezzel az jött, hogy a történet is sokkal érdekesebb, koherensebb, és egy picivel komolyabb lett. Az 5 órás játékidő alatt az elejét eluntam, a közepén kezdett érdekelni, hogy mire megy ki a játék, és a végére beszippantott. Más Amnesia volt ez, kicsivel rosszabb élmény, de még így is jót szórakoztam a végére...
...ja, emellett még nagyon hangulatos zenéje van
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
55 levél
Válasz 13.10.21. 22:06 #232
betyar1
ja meghackelték szóval csak jövőhéten tölthető ismét ,ha valaki ki akarja próbálni.
55 levél
Válasz 13.10.21. 22:04 #231
betyar1
mivel ezt tolom más nem mondhatok!

http://www.youtube.com/watch?v=G9-sMrPMPDg&feature=youtu.be

Ha adrenalin kell akkor ebben a gamben megtalálod.
946 levél
Válasz 13.10.18. 20:08 #230
Dbz
Most fejeztem be az Outlastot és szerintem eddig ez az év legfélelmetesebb játéka! A hangok/zenék is úgy vannak adagolva, hogy a frászt hozzák az emberre! Volt olyan, hogy észre sem vettem senki, csak recsegés és felgyorsul a zene, körbe sem néztem ki üldöz ha üldöt egyáltalán, de menekültem amerre láttam! Viszont rövid volt, kereken 3 óra alatt toltam végig. Most pedig következhet az: "Amnesia - A Machine for Pigs"
3273 levél
Válasz 13.10.18. 20:01 #229
Raistlin666
Company Of Heroes 2

Kampány:
14 küldetés van sajnos összesen. Már ez eleve lehangoló lehet, de a tartalom sem az igazi! A nehézség nevetséges az első részhez (főleg az alap amerikai kampány) képest.
Kevés fajta egységet lehet elérni a pályákon. Az ellenfélnek szintén nincs nagy merítési lehetősége. Ráadásul az utolsó 4-5 pálya lezavarható mindenfajta taktika nélkül 1-2 JS-2 vagy ISU-152 tologatásával a frontvonalban. Szerencsétlen németek 1x tudtak meglepni egy "Elefant" bevetésével amikor nekem csak T34/76 volt a tarsolyban. De utána semmi, még egy nyamvadt King Tiger se került elő soha!
Tudom kampány meg AI, de azért a kiegészítőkben rengeteg ötletes kampány pálya volt.
Ez rettenetes visszalépés ha azokra gondolok...
4/10
Multi:
Igazság szerint csak a bétával toltam 1-2 hétig. Ez alapján se rosszat se jót nem mondanék. Inkább annyi, hogy fikarcnyit sem változott az egész. Mintha egy új kiegészítő lenne az első részhez.

A körítés megint érdekes. Számomra a grafika is olyan mint a multis véleményem. Minden maradt a régi, csak néhány effekt javult/bővült. De végig azt éreztem, hogy a maga idejében mennyire király volt az első rész kinézete és mennyire semmitmondó most ez a rész 2013-ban!


DE akinek a multi a célja és kimaradt az első rész az ne habozzon. Én pár éve jó 40-50 csodálatos órát eltöltöttem a multiban az első rész+3kieg kombóval! Ez már ebben a formában nem érdekel, de távol áll tőlem bárkit lebeszélni róla...
4081 levél
Válasz 13.10.16. 01:06 #228
xeLaR
Hát azt nem mondanám, hogy végigjátszottam, de befejeztem a Diablo III-at, és bár a játék egyre jobb lett, ahogy haladt előre (picivel nehezebbé vált, a történet érdekesebb, dinamikusabb lett), de rá kellett jönnöm, hogy ez már tényleg nem nekem való. Még a Diablo 2-vel elhülyéskedtem anno, ez már annyira nem fogott meg. Lehet én nem vagyok elég kitartó, hisz valszeg Nightmare és Hell fokozat biztos sokkal nagyobb kihívást jelentene, de most elkezdeni cuccokért farmolni, újból az egészen végigmenni...hát nincs ínyemre. Pedig igazán nincs baj a játékmenettel, az egész jó, csak nem nekem való.

Még kipróbáltam The Wolf Among Us első epizódját, és egész jó volt, bár nem győzött meg teljesen. Még sztem egy másik játékot is indítok, amiben az összes döntésem ellenkezőjét fogom majd csinálni. Olyan, mint The Walking Dead, de szerencsére a hangulata más és a történet is csavarosnak ígérkezik majd. Remélem a következő hozza ezt a szintet.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
314 levél
Válasz 13.10.04. 12:38 #227
CarRoy
Painkiller Overdose

A játék mechanikája mit sem változott az alapjátékhoz és annak kiegészítőjéhez képest. Most is változatos helyszíneken keresztül (egyebek mellett van itt ókori Rómát idéző, vikinges, filmstúdió díszletek között játszódó, állatfarmos pálya, de még a vidámparkos is visszaköszön átalakított formában) írtjuk a hullámokban özönlő ellenfelek hordáit. A lélekgyűjtés/démonforma és a tarot kártyagyűjtés szintén jelen vannak változatlan formában. A fegyverek kinézete viszont új skineket kapott; ugyan a legtöbb a régiek funkcióját egy az egyben átörökölte, de akad 1-2 új darab is (pl. egy levágott démonfej, mely sugarat lő vagy egy eldobható tojásszerű bomba). Belial-t, az új főhőst igyekeztek Daniel-nél kicsit lazábbra és beszédesebbre megalkotni, így minden pálya elején hozzáfűz valamit az aktuális helyszínhez, valamint egysoros beszólásokkal próbálja szórakoztatni a játékost.
Az előző két játékból kiindulva úgy éreztem, hogy ideje bevállalni a Nightmare fokozatot, mivel ott az Insomnia elég könnyedén ment. Nos, kb. 10 perc után rá kellett jönnöm, hogy vagy ekkora ugrás van a 2 fokozat között vagy pedig alapból nehezebb lett ez a rész. Fórumokon utánanézegetve kiderült, hogy valóban kicsit keményebb lett ez az epizód, tehát ezért kellett gyakran az újratöltés után nyúlni. Végigjátszva a játékot inkább azt tudom mondani, hogy nagyon hektikus a nehézségi szint. Az első fejezet például kínkeserves volt, itt akadt 1-2 olyan pálya, ahol nagyon be kellett osztani a lőszert, mert elég szűkmarkúan adta a játék. Ezzel szemben később már pár olyan szint is előfordult, amit kis túlzással az alap Razorcube-bal végig lehetett volna verni, annyira nem jelentett kihívást még ezen a fokozaton sem. A 3 boss-szal sem akadt különösebb probléma, túl sokat nem kellett velük szenvedni, ami azért elég meglepő. Igaz, én kicsit magamnak is feladtam a leckét a kártyafeltételek teljesítésével, mivel nem túl könnyű úgy teljesíteni egy szintet, hogy pl. ne használjunk pajzsot, ne szedjünk fel egy darab lelket sem vagy csupán az alapfegyvert használjuk. A megszerezhető kártyákból főként régebbiek köszönnek vissza pár új darabbal kiegészülve, ám nem feltétlen a legcombosabbak szerepelnek az Overdose-ban, még tovább növelve a kihívást. Sajnos előfordult pár csúnyácska bug is pl. beakadás, textúra hibák, játékkifagyás, valamint az egyik pálya végén, ha meghaltam, nem tudtam egy bizonyos pont utáni mentést visszatölteni, így halál nélkül kellett megoldani az adott szakaszt. Ezenkívül a játék optimalizálatlanságát jól jellemzik a bődületes töltési idők, pedig ezt egy 2007-es játék esetében semmi sem indokolja.
Összességében azért el lehet szórakozni a játékkal, a pályák valamennyire idézik a régi Painkillerek hangulatát. Viszont meg tudom érteni, hogy sokaknak ez már a hulladék kategória, köszönhetően a bugoknak, a hosszú töltési időknek és a hullámzó nehézségi szintnek. Én a magam részéről nem bántam meg, legalább végre volt egy kis kihívás, nem pedig csak ásítozva végigrohantam a játékon.
946 levél
Válasz 13.10.04. 12:09 #226
Dbz
Én most fejeztem be a GTA V-öt, hatalmas egy játék! Szerintem TPS műfajban az év játéka. Nemrég a Splinter Cell Blacklistet is befejeztem, annak is nagyon jó volt a storyja. Most nekikezdtem az Outlast-nak, de ááá, iszonyat parás!
6618 levél
Válasz 13.10.03. 21:31 #225
GustyX
Azt elhiszem. Bár azt hozzáteszem, nekem elsőre sikerült normalon, Katarinával
...
De mielőtt elszégyelled magad hozzáteszem, hogy a DLC-s uniquemotherfuckerawesomeultragigaüberultimate "képesség(ek)" sokat segített(ek). Anélkül érdekes lett volna, de még úgy is teljesíthető. Bár azt nem tudom, mikor volt az utolsó mentési pont. Mert ha az elején, akkor az bizony...
Mondjuk ennél a résznél - 1, már be akartam fejezni 2, már max lvl-t elértem - már nem álltam le útközben csépelni, szó szerint oda rohantam a főellenséghez
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19725 levél
Válasz 13.10.03. 21:11 #224
Peace
Én nagyon jól elvoltam bill+egérrel. Csak az uccsó főbossnál letöröltem, mert mocskosul idegesítő volt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6618 levél
Válasz 13.10.03. 20:58 #223
GustyX
Dungeon Siege 3
Jó volt az egész játék, nekem kifejezetten tetszett az elejétől kezdve, a DLC-n át, a főgonoszig, függetlenül a kisebb-nagyobb hiányosságok/hibáktól. Külön tetszett, hogy mind a 4 karakter saját előtörténettel bír, döntéseinknek vannak következményei, és amiből a Mass Effect 3 is tanulhatott volna: a vége valóban a döntéseinknek megfelelően alakult (legalábbis a lezárás). Viszont az egész játék során olyan érzésem volt, mintha egy alacsony költségvetésű indie fejlesztéssel játszanék: kevés, külsőre alig eltérő, ugyanolyan páncélok/fegyverek, a karakterfejlesztés rossz útra tévedése, a képességek száma/minősége, minimális NPC modell, animációk, „inventory”. Ezek ellenére jól szórakoztam, élveztem, magával ragadott, mind a történet, mind a taktikus harc. Irányításához pedig egyértelműen kontroller szükséges. Ami jó! Remélem lesz folytatása.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5219 levél
Válasz 13.10.02. 19:04 #222
Skorpio90
Én is pont a minap vittem végig, főként azért, mert előtte minden topicban azt láttam, hogy Gusty egy leárazásban reménykedik, majd 3000 Ft-ot nem sajnálva rá megvettem, és egyetértek, hogy alapvetően nem egy nagy durranás a játék, mert semmi újat nem mutat, mégis élvezetes játszani vele, amihez nagyban hozzájárul a hangulat.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
4081 levél
Válasz 13.10.02. 16:29 #221
xeLaR
Sztem az elején zavart, de aztán hozzászoktam. Így visszagondolva volt pár olyan helyzet, ahol jó lett volna ha kicsit többet láttam volna, de nem volt ez említésre méltó probléma.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6618 levél
Válasz 13.10.02. 16:22 #220
GustyX
Egyetértőssmiley.

Nekem leginkább a szürreális könyezet tetszett legkevésbé, a játékmenet pedig pont jó volt. Pont olyan, amiből szerintem kevés is van (téma+stílus).

Nagyon bízom egy következő részben, más helyszínnel, más karakterrel, de hasonlóan hangsúlyos történettel, karakterfejlődéssel.

ME3: az alacsony FOV téged nem zavart?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.