Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld!

4081 levél
Válasz 13.10.02. 16:13 #219
xeLaR
Nos...a Spec Ops: The Line elég érdekes játék lett. Maga a játékmenet egy nagyon átlagos lövöldözős cuccra emlékeztet, és semmi különleges mechanika sincs benne. Ezért annyira nem is tudom ezt a részét nagyra értékelni, mert bár működik, és nincs semmi gond vele, de annyira nem is volt túlságosan élvezetes. Ehhez képest a történet, a hangulat és a látványba sokkal több kreativitás szorult. Azt sem mondhatom, hogy túlzottan megfogott volna a játék, de maga a koncepció és pár fontosabb jelenet alatt nagyon rosszul éreztem magam, ami sztem a fejlesztők terve volt. Ott van az is, hogy talán ez az egyetlen olyan hadi-lövölde, amiben megjegyeztem a karakterek nevét, és valamennyire szimpatizálni tudtam velük, vagy legalábbis értékelni a karakterfejlődésüket. Ezek még jobban ki lettek hangsúlyozva a karakterek hangjai által, akik nagyszerűen mutatták be, ahogy egyre jobban "lezüllöttek" miközben mentek egyre beljebb Dubaj szívébe. Mindent összevetve sztem ez egy jó játék volt, annak ellenére, hogy középszerű a játékmenete, míg a sztori eléggé elvont, de nagyon érdekes és elgondolkoztató.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
4081 levél
Válasz 13.09.27. 16:36 #218
xeLaR
Szóval...most fejeztem be a Mass Effect 3-at...és ki merem jelenteni, hogy összességében ez egy jobb élményt nyújtott, mint a Mass Effect 2, amit egyáltalán nem vártam. A sok negatív visszajelzés miatt azt hittem, hogy ez olyan lesz, mint egy filmtrilógia béna utolsó része. Eleve egy rossz pozícióból indult a játék, mert a "Földet megtámadják a Reaperek" nyitójelenetet eléggé elcsépeltnek találtam, és egyáltalán nem érdekelt a "szülőbolygóm" sorsa. Csak azért, mert ember vagyok, attól még nem fog érdekelni a Föld, főleg úgy, hogy a sorozat folyamán egyszer sem kellett ott küldetéseket csinálnom. Miért nem lehetett a Reaper-támadást a végére rakni, hogy vmi tényleg epikus dologgal záródjon a széria. Szóval, nem igazán fogott meg az elején.

És aztán a játék szép lassan megmutatta, hogy mi is változott, és ezek többnyire pozitívak voltak. Eleinte kicsit zavart, hogy a Normandy fedélzetén a beszélgetések zöménél már nem "zoomol" be, de ugyanakkor több dumát lehet hallani, és a társaink egymással is többet foglalkoznak, mint korábban. Ennek hatására jobban bejöttek, mint az előző részekben, méghozzá olyannyira, hogy az előző részekben hihetetlenül megutált Garrus-t is el tudtam viselni, illetve szimpatizálni vele. A cselekmény is nagyon érdekes volt, sok olyan elképesztő momentuma van a játéknak, ahol tényleg csak pislogtam, hogy ez milyen király volt Tényleg csak szuperlatívuszokban tudok erről beszélni.

A játékmenet meg egyszerűen fantasztikus volt. A már eleve jól összerakott "harcrendszer" még jobb lett, és a már-már kimaxolt karakteremmel és a választott felszerelésével szinte megállíthatatlan volt, de ugyanakkor adott annyi kihívást a játék, hogy ne legyen olyan könnyű. Bár így sem lehetek teljesen elégedett, mert pl. a rengeteg fegyver közül csupán 1-et favorizáltam igazán, és annyira nem is merültem el a különféle módosításokban. Ugyanez igaz a páncélokra is, a kezdőruha végig kitartott, és értelmét nem láttam váltani. Tekintve, hogy vissza akart hozni egy-két RPG elemet, ezt sztem nem sikerült jól implementálni. De ezek csak kisebb szőrszálhasogatások, mert amúgy nagyon jól szórakoztam. A végén a harc a Földön pedig sztem óriásira sikerült. Nagyon élvezetes volt.

DE...ott a vége...inkább nem is mondok itt semmit, lényeg az, hogy picit én is csalódtam. De összességben nem sokat von le a játékélményből, mert ott van annyi más momentum, amiért szívesen újrajátszanám. Kit érdekel az utolsó fél óra, ha előtte lévő 40 órát mosollyal az arcomon játszottam végig. Ha pusztán egy játékként kell értékelni, akkor a Mass Effect 3 ott van a legjobbak között. Ha pedig mindent egybeveszek...még akkor is jobb, mint a legtöbb játék. Bármennyire is nehéz elviselni, hogy milyen idióta lezárást kapott...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
2129 levél
Válasz 13.09.22. 22:48 #217
Balanses
Köszönöm mindkettőtök válaszát! A videó kicsit pontosabb és jobban rávilágít a tényekre. Hát...nem semmi történet az biztos, eddig a legjobb FPS sztori amivel találkoztam. Mikor véget ért a játék akkor nem tetszett, hogy a megoldás SPOILER
Booker megölése volt, mivel azt hittem, hogy még a keresztelkedés előtt ölik meg Bookert és nem a keresztelkedés után Comstockot. Meg a feliratokat sem hagytam végig menni így a legutolsó cutscene-ről is lemaradtam, ami azért egy kicsit happsysebb endet ad neki.

Mindent összegezve ez egy kurva jó történet volt, ritka az ami ennyire megmozgatja a fantázid!
32432 levél
Válasz 13.09.22. 22:02 #216
Creativ3Form
Engem Baldrick kolléga tett tisztába annó, így bemásolom az ő összefoglalóját, amivel világos lett számomra is minden.

SPOILER
A játékban multiverzumokról van szó, mint a mátrixban is volt, a Slidersben, erről szól Schrödinger macskája, és pl még az Alan Wake-ben is volt róla említés az egyik TV adásban (kvantum öngyilkosság/ kvantum halhatatlanság). Úgy tűnik ez sokaknál kedvelt téma.

Végtelen számú világ létezik egyszerre, és ebből végtelen számú csak egy picit tér el a miénktől (pl egy részecske nem jobbra haladt hanem balra) és végtelen számú van amelyik teljesen máshogy alakult mint a miénk (bár nem említették, de tulajdonképpen ebben olyan is beletartozik amelyben pl a Föld nem is létezik, ahogy emberek sem). Említik azt, hogy vannak konstansok és változók, de az is csak végtelenül belül lehetséges, mármint azon a végtelenül belül amely nem túl sokban különb a mi világunknál. Bioshock 1 világában pl nem volt Columbia valószínűleg, de létezhet olyan világ ahol meg mindkettő volt.

Az infinite története a hiszékenyebb és mondhatjuk, hogy őrültebb Bookerrel kezdődik, aki megkeresztelkedett a Wounded Knee után és mélyen vallásos lett. Nem találtam meg minden Voxophone-t így nem tudom miről maradtam le, de kétlem, hogy egyszerű pásztorként találkozott volna a testvérpárral akik csak úgy megmutatták neki mit tudnak, ezért az akkor már Comstockként ismert Bookernek volt egy látomása egy angyalról és Columbiáról. Talán csak álmodta, vagy csak bolond, mindenesetre komolyan vette és az idő haladtával gondolom már akkori követői segítségével elég vagyont és hatalmat szerzett, hogy felbérelje a testvérpárt akiknek sikerült megoldaniuk a lebegő város lehetséges működését. Ők ugyanakkor a multiverzumokkal is foglalkoztak és azzal is igen sikeresen. Példaként megmutatták Comstocknak az egyik Tear-t, amelyikben Columbia épp pusztítja a világot Elizabeth-tel az élen. A testvérpár hiába próbálta magyarázni, hogy ez nem prófécia hanem csak egy lehetséges végkimenetel, Comstock annak tekintette, és Columbia eredeti szerepe (hívők megmentése a bűnös földi világtól)megváltozott arra, hogy Columbia célja a földi világ lerombolása, egy új özönvíz féleség, csak ezúttal tűzzel. Comstock hiába próbálta teherbe ejteni nejét, nem sikerült. Erre pontosan nem emlékszem így ez nem biztos, de volt valami utalás arra, hogy a testvérpár tehet róla, a kísérletek során történhetett valami ami miatt Comstock steril lett. Sok próbálkozás után végül jött az ötlet. Egy kis kapu.

Comstock a testvérpár segítségével egy másik világba ment, olyanba, ahol Bookernek született egy gyereke, de ugyanakkor valamilyen rossz helyzetben is van amivel könnyebben lehet rávenni az alkura. Booker nagy adósságot halmozott fel és egyedül neveli a gyereket. eleinte nem akarta eladni Annát, aztán nehezen mégis belegyezett. majd meggondolta magát és visszaakarta vonni az alkut, de itt tudjátok mi történt. Ujj nyissz, és Booker onnantól kezdve kénytelen volt azzal a tudattal élni, hogy eladta a lányát.

Comstocknak még jól is jött, hogy a gyereket tulajdonképp másvilágból hozta, és könnyebb volt elhitetni az emberekkel, hogy ez a gyerek bizony egy csodagyerek hisz csak 1 hétig volt az anyja méhében, és mégis teljesen egészségesen született meg. Ő a megváltó gyakorlatilag. Konkrétan nem tudjuk Elizabeth miért tud réseket nyitni más világba ahol csak akar, csak feltételezést kaptunk arra, hogy azzal, hogy más világból jött és nem kéne itt legyen, felborult a világ rendje, és ezzel a képességével helyrehozhatná. Vagyis az univerzumnak nem tetszik ez a vándorlás ezért adta a képességet. Ezt viszont félelmetesnek tartották, hogy csak úgy kaput nyit egy más világba és bármi rosszat magával hozhat ezért inkább felépítették a szobrot amiben az a nagy gépezet elszívja Elizabeth erejét, korlátozva azzal a kapunyitogatást. Onnantól kezdve inkább bezárták, megfigyelték, és gondolom könyvekkel, történetekkel készítették volna fel a szerepére. Comstock maga ölette meg a nejét és azokat akik tudtak a gyerek titkáról, a gyilkosságot pedig a Vox tettének állította be, erre nem emlékszem pontosan (hiába na, majd még újrajátszom), de mintha említettek volna olyat, hogy a testvérpárt is megpróbálták megölni, vagy egyiküket sikerült is.

Mindenesetre a fiútestvér nem látta jónak a dolgok alakulását és helyreakarta hozni, és a testvére segítségét is kérte, máskülönben elhagyja őt. A lánytestvér nem érzett nagy veszélyt, de követte a testvérét, hiszen nagy a kötődés közöttük és nem akarta őt elhagyni. Ikrek. Visszamentek Booker világába. Leütötték vagy sem, de valahogy átráncigálták a Comstock féle világba. Azt nem tudom, hogy a testvérpár miért nem vesztette el az emlékeiket, gondolom valami technológia segítségével. Booker viszont elvesztette azokat az emlékeit amik a keresztelkedés után történtek, azért mert nem passzol a Comstock féle világgal. Az agya viszont emlékeket kreál a semmiből, hogy kitöltse az üres teret, és a testvérpár is elhintett néhány morzsát, megváltoztatva a "hozd a lányt és töröld el az adósságot" szöveg értelmét.

Comstock számított arra, hogy Booker esetleg valahogy visszatalál abba a világba, ezért terjesztette a hamis pásztor rémét. Nem emlékszem magyarázatra az AD-t illetően, hogy mi is az. Vagy egy speciális ismertetőjele Bookernek a saját világában, vagy Comstocknak is volt, amit idővel eltüntettetett valahogy.

Aztán követjük a játék eseményeit, a végén pedig arról van szó, hogy bár megöltük Comstockot egy világban, végtelen számú olyan világ van még amelyikben él és virul, és, hogy véglegesen megszüntessük a bajt, ott kell megölni ahol az egész kezdődött. Na jó ez nem teljesen biztos, de azt hiszem ez az egyetlen magyarázat, hogy az utolsó ugrás egyfajta időutazás is lehetett, Booker meghalt, és minden a keresztelkedés utáni esemény törlődött, soha nem történt meg.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6618 levél
Válasz 13.09.22. 22:01 #215
GustyX
Magyarázat.

de azért

SPOILER
Több dimenzió is van, amiben Booker és Elizabeth más szerepben játszik, de mégis ugyanolyan kapcsolatban állnak. Azért folytották vízbe, mert ezzel ha megölik, elméletileg minden rendben lesz. Vagy valami ilyesmi volt.
Igazából pont ezek miatt tekintenek rá GotY-re, mert hogy ez milyen fasza már, hogy ennyi nyitott kérdés merül fel benne és hogy mennyire az játékosra van bízva, mit hogyan gondol tovább. Sokat én is a fentiből és egyéb fórumokból tudok.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2129 levél
Válasz 13.09.22. 22:00 #214
Balanses
Najó! Azt hiszem, hogy előbb kellett volna körülnézni és aztán kérdezni! Asziszem meg is van a válasz a kérdésekre. De azért kíváncsi lennék mások véleményére is!
2129 levél
Válasz 13.09.22. 21:49 #213
Balanses
Na, most végeztem a Bioshock Infinite-vel.

A végét most egyáltalán nem értem, valaki magyarázza el légyszíves, hogy mi van!
SPOILER
Mi volta végén ez a sok Elizabeth? Miért folytottak vízbe? Most akkor Booker meghalt? Mert ő volt Comstock is egyben? De hogyan? És mi volt ez a sok ajtó a sok világítótoronnyal és a különböző óceánokkal? Meg Lutece-ékkal. Most akkor ki volt az Anna nevű csecsemő? Ő volt Elizabeth?
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem a vége kissé kesze-kusza volt. Egy kissé nagyon. Valaki világosítson fel légyszíves.
16251 levél
Válasz 13.09.20. 12:41 #212
ufodani
Ez vmi nem végleges verzsönből lehet vsz. Ilyen a gémben nincs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
10326 levél
Válasz 13.09.20. 12:37 #211
MattMatthew
0:34-től
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12897 levél
Válasz 13.09.20. 12:14 #210
konrad
"Mintha azért járna a legnagyobb szorzó, ha érintetlenül maradnak az ellenfelek"

Pont ezért írtam, ha tehetem, kikerülöm őket, egyre többször sikerül is!

Azt az ütéskombót én nem láttam, így nem is próbáltam. Ha ingame-ben ilyet láttál, akkor biztosan ki lehet valahogy vitelezni!
10326 levél
Válasz 13.09.20. 11:09 #209
MattMatthew
Egy technikai kérdés a Blacklist játékosokhoz: Videókban láttam azt amozgást amikor Sam elkap egyet, kicsavarja a kezét, kivégez 2-3 másikat, majd akit fogott azt közelről lelövi. Ezt hogy lehet megtenni játékban?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10326 levél
Válasz 13.09.20. 08:09 #208
MattMatthew
Mintha azért járna a legnagyobb szorzó, ha érintetlenül maradnak az ellenfelek. Szóval az tutibb mint a leütés.

A repülőgépes menü engem is zavart. Fölösleges és lassítja a játékmenetet.
Újrajátszható küldi nem zavart, fel se tűnt.

Az ajtórácsukás az nálam is előfordult.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12897 levél
Válasz 13.09.19. 23:59 #207
konrad
Talán a végét - amely nekem is hiányérzetet keltett - azért hagyták ilyen "kurtára", mert talán a történetet valamilyen dlc-ben esetleg folytatják, amely nem ártana a hiányérzetünknek!

GustyX! Az első tolásnál én is sokszor türelmetlen voltam: nem ismertem a pályákat, gyenge volt a fejlesztésem stb. Ám aztán második alkalommal totál rámentem a lopakodásra (jó sok lóvét hozott), csak az volt a cél, hogy minél kevesebb csetepaté, annál több észrevétlen kiütés. Ugyanakkor vannak pályák, ahol a lopakodás hentelésbe csap át, mert egyszerűen csak úgy tudsz továbbjutni. Nyilván ezekben a helyzetekben is meg lenne a megoldás a "rejtett utak" megtalálásában, de az embert elkapja a hév, és csak a kis világoskék ikont látja, hogy hova is kell(ene) eljutni! Ettől függetlenül megér egy próbát, most harmadjára én már tényleg nyugger üzemmódban nyomom: ha kell, kivárok perceket, míg leütök valakit, hogy továbbjussak, vagy kicselezem őket. Azt vettem észre, hogy a küldik többségében már elenyésző a párduc és a harcos százalék, sőt most két küldetés végénél fel is ment sárgába a lopakodó kijelzőm. Hm, örültem neki! Pont ez a nagyszerű az SCB-ben, hogy Te döntöd el, hogy sunnyogsz vagy nyíltan fps módban ölsz, vagy esetleg vegyíted!

Sucee! Sajnos nekem a Conviction-el pont az volt a bajom, hogy nagyon elnyomták az igazi splinter cell-es hangulatot a túl sok lövöldével - szinte alig volt lopakodás -, igaz azt is megértem, hogy a történet beágyazottsága - miszerint akkor Sam éppen szabadúszó volt és a lánya körüli balhét akarta kideríteni - miatt lövöldözősebbre vették a figurát! Ha klasszikusan akarom összehasonlítani a részeket, és klasszikuson az alap sc-t értem, hogy lopakodás, hangtalan ölés, titkos ügynök stb., akkor inkább a SCCT-val vetekszik ez a mostani ötödik rész! Az is nagyszerű volt, sőt, de nekem ez a Blacklist veri a sorozat összes részét! (Itt most nem csak a grafikára értem, hanem arra nagyfokú fejlesztésre, amely a játék történetét, a fejlesztési és a játékos döntési lehetőségeit megteremtette!). Utoljára ilyen típusú játékban az AC2-ben és az azt követő részekben volt élményem!

Egyébként abban teljesen egyetértek, amit MattMatthew írt: az ellenség már legkönnyebb fokozaton is rohadt okos! Ha felhívod magadra figyelmet - mondjuk csak annyival, hogy kilősz egy neon csövet, mert kurva világos van -, azonnal megy a hümmögés és elkezd keresni Téged a paraszt! Vagy, ha sokkoló aknával kiütsz két ellenséget, miközben egymással beszélgetnek és ha ott hagyod őket, felébreszti őket az arra bóklászó társuk: ma este kétszer is volt erre precedens a titkos iraki pályán...

Szóval jó, próbáld ki GustyX: én már egyre kevesebbet (próbálok) lőni, annál többet ütni vagy nyílpuskából, sokkoló aknával stb. kábítani! Fontos, hogy a leütött faszikat rejtsd el, ha tudod, mert azt is díjazza a pont- illetve pénzrendszer!
3375 levél
Válasz 13.09.19. 22:39 #206
Sucee
Őszintén szólva az általam említett nehézségen kívül egyet sem próbáltam.

Persze, hangtompítós lövöldözéssel megoldható, én a rendes ajtóberúgós dörgő fegyveres megoldásra gondoltam. Az annyira nem nyerő.

Amúgy maga a játék nagyon tetszett, ha a játékmechanikai dolgokat nézzük (leszámítva azt, hogy mindent E-vel csinálunk, szóval Sam rendszeresen inkább rácsukta az ajtót a rosszfiúkra takedown helyett), viszont nekem nagyon idegen volt ez az egész, hogy nem kapunk egy rendes főmenüt, valamint szerintem nagyon megtörte a játékot az, hogy bármikor újrajátszhatjuk bármelyik küldetést. Persze, ez opcionális (pénzszerzés miatt viszont ajánlott is), de ilyen szempontból a Conviction nyerőbb nálam.
Plusz egy jobban összerakott vége-cutscene is hiányzott nekem.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
10326 levél
Válasz 13.09.19. 22:28 #205
MattMatthew
Már normálon is nagyon könnyen leszedik az embert, ami alapvetően nem gáz, csak kicsit nevetséges, hogy az 5.56-ost az ellen viszont nagyon jól bírja. Az ilyen brute-ok miatt kicsit AC3 feelingje volt, ami nem tetszett.

Azért ezzel együtt kis taktikázással és egy jó, tompított gépkarabéllyal elég könnyű.
A vége viszont csalódás volt nekem. Teljesen értelmetlen kis csavart próbáltak csinálni, ami nagyon egyértelmű volt, és nem adott semmit.

A felszerelés nélküli lopakodások jók voltak.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3375 levél
Válasz 13.09.19. 22:17 #204
Sucee
Kb. a játék legjobban kidolgozott részeit fogod úgy kihagyni. Annyira nem frusztráló a lopakodás, szerintem mindenképp megéri abban a stílusban.
(Mellesleg egy realistic nehézségen már nem is túlzottan működik a Rambo mód.)
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
6618 levél
Válasz 13.09.19. 22:14 #203
GustyX
Én kedvelem. És holnap végre tolhatom.

Probléma, hogy az utóbbi időben olyan türelmetlenné váltam játék téren, hogy egy-két résznél biztosan "f&szom mos má! Kva anyá* bazze!" - és teljesen átszellemülünk rambóvá.
Jó lesz az mezei TPS-nek is
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12897 levél
Válasz 13.09.19. 22:11 #202
konrad
Splinter Cell - Blacklist 10/10

Jó történet, magával ragadó hangulat és izgalom, jól felépített játékrendszer, okos ellenségek és jól optimalizálható grafika, mi kell ennél több? A ubisofték Halász Samuja kegyetlenül bekeményített az ötödik résszel. Aki kedveli az ilyen típusú játékokat, annak kötelező! (Most tolom harmadjára !)
32432 levél
Válasz 13.09.19. 19:35 #201
Creativ3Form
A Revelationsban az a jó, hogy kiszedték az idegesítő, apró mellékküldiket, és csak a társaid, embereid mellékküldijei vannak benne, amik viszont jók lettek sztem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
16251 levél
Válasz 13.09.19. 19:18 #200
ufodani
Támogatom.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
56 levél
Válasz 13.09.19. 19:15 #199
Gryphonheart
The Witcher

Elég vegyes érzéseim vannak..
Jó játék de közel sem annyira mint ahogy mondták.Az a baj hogy elhittem nekik és ezért valami csodát vártam.Arról nem is beszélve hogy itt-ott a storyt is ellőtték...
De a haverjaim hülyesége természetesen nem a játék hibája..
Persze a játékban is akadt hülyeség bőven.

A legidegesítőbb dolgok

Dice Poker: Volt 1 rész amikor 1 szellem ellen kellett játszani.Ha vesztettem azonnal ellenségessé vált ezért mindenképpen nyernem kellett.Ez oké.És azt is eltudom fogadni hogy egyre jobbak/szerencsésebbek az ellenfelek.De amikor pofátlanul csal a játék és 20x kell újratöltenem..azt már nehezen

Scoia'tael: Érthetetlen ami velük történik.Eleinte tök szimpatikusak voltak és őket támogattam.Később viszont átmentek totál seggfejekbe és érthetetlen dolgokat műveltek.

"Túszdráma": Az 1ik chapter végén történtekre célzok.Itt röviden/spoiler mentesen és baromira leegyszerűsítve ennyi történt:

Geralt: Engedjétek el az embereket!
Elf vezér: Nem!
Geralt: Akkor csak az egyik gyereket.
Elf vezér: Nem!Senkit nem engedünk el!

Itt jött 1 rövid tanácskozás egy másik karakterrel hogy mi legyen.És mivel az elfek szokás szerint seggfejek voltak és egyértelműen megmondták hogy NEM ENGEDIK EL A GYEREKET úgy döntöttem hogy segítek az embereknek.Erre 1 perc sem telik el és történik ez:

Geralt: Oké nyertél..elmegyek.De a gyereket had vigyem magammal.
Elf vezér: Jaaa oké..miért ne?Te rendes vagy szóval viheted a kölyköt.

WTF??? Most akkor mégis elengedik?Ha egyből ezt mondta volna akkor másképp döntök.És ezen egyszerűen nem tudom túltenni magam.Az 1ik percben nem megy senki sehova aztán meg mégis?Hirtelen megszűnik gyökérnek lenni és akkor még én érzem szarul magam hogy le kell vágnom.Ezt szerintem nem gondolták át eléggé.

Több negatívum nem jut eszembe.De nem is akarok keresni.
Összességében nagyon jó és élvezetes játék volt.Csak jobbra számítottam.

8/10
10326 levél
Válasz 13.09.13. 21:50 #198
MattMatthew
Azért a Revelations kerüljön terítékre előbb-utóbb. Az is egy remek darab lett. Bár én is úgy voltam már azzal is, aztán meg a harmadik résszel is, hogy főküldiket csináltam és nem tököltem mással, mert belefásultam.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6618 levél
Válasz 13.09.13. 19:38 #197
GustyX
Assassin's Creed Brotherhood - tetszett, sok módon el lehet benne tölteni az időt, de nem igazán éltem ezzel a lehetőséggel, inkább a sztorira koncentráltam. Leginkább a vége nem tetszett, meg akadt egy-két alkalom, amikor a falat kapartam, "Miért????"-et ordibálva. Érdekes módon legjobban a toborzást és a kis "pátyolgatást" élveztem . Most viszont minden AC játékot messzire kerülök egy darabig, elég volt ez. Egy teszt kontra pontja igaz lett/volt rám: "Lesz aki belefásul"

CarRoy: nekem tetszett volna, simán végigtoltam volna, ha nem az van, hogy a szélrózsa minden irányából lőnek rád és mindig előkerül valaki aki meg akar ölni, mert neki mentél az utcán. Ez, hogy mindig tépj vissza egy checkpointhoz, hogy megszüntesd a körözési szintedet

MattMatthew: jó lett volna az. De csak lett volna.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
314 levél
Válasz 13.09.09. 14:15 #196
CarRoy
Red Faction Guerrilla

Elég hányattatottan indult a játék indítása: ki kellett kapcsolni a játék közbeni Steam Community-t, hogy elinduljon, regisztrálni kellett a Games for Windows Live-ra (mivel ez volt az első ilyen játékom), valamint megoldást kellett találni az erősen villodzó textúrákra is. Ezek után végre sikerült rendesen játszani, ám ráadásként napi egyszer azért mindig kifagyott a cucc.
A játék típusa a manapság oly divatos open world, ahol a főküldetések száma jóval elmarad a mellékküldetések számától (itt konkrétan 1 főküldire kb. 5 mellékküldetés jut), valamint jelen vannak az elmaradhatatlan gyűjtögethető/megkereshető dolgok. A tutorial után gyorsan felvilágosítást kapunk, hogy miről is lesz szó: szektorok felszabadításával kell a megszállókat távozásra kényszeríteni a Marsról. Ezt küldetések teljesítésével és az ellenség bázisainak/tulajdonainak lerombolásával lehet elérni. Sajnos itt adódik a játék első problémája, ugyanis gyorsan kiderül, hogy az első órában szinte pontosan ugyanazt fogjuk csinálni, mint az utolsóban, csak mindig más környezetű zónában. A melléküldetések kellően változatosra sikeredtek, van itt területvédés, túszmentés, konvojok semlegesítése, autók menedékhelyre való szállítása, rombolás járművekkel és kézi eszközökkel stb. Ez utóbbi szerintem a játék egyik fénypontja, mivel a Red Faction játékokban a rombolható környezet mindig is kiemelt szerepet töltött be. Itt megadott kellékekkel kell megadott időre lerombolni különböző objektumokat. A kihívást főként az adja, hogy sikerül-e ezt a lehető leggyorsabban végrehajtani (pro time teljesítése). A játék fontos részét képezi még a salvage gyűjtögetése, melyekből a fokozatosan megszerzett új fegyvereket és fejlesztéseket vásárolhatjuk meg.
Sajnos azonban játék azért közel sem tökéletes. Én normál fokozaton vágtam bele, de legmagasabb riadóztatási fokozaton már így is kellően nagy számban és agresszívan viselkedett az ellenség. Főképp a játék elején lehet emiatt sokszor fűbe harapni, amíg nem kapunk meg 1-2 komolyabb fegyvert, amivel már eredményesebb a harc. A legfőbb gondnak viszont azt éreztem, hogy a játék nagyon centralizálva van a menedékhelyeinkhez. A legtöbb mellékküldetés ugyanis itt végződik, így ha mindet teljesíteni kívánjuk, 1-1 utat szinte kismilliószor meg kell tennünk. Az előbb említett harcoknak is leghatékonyabban úgy tudunk csak véget vetni, ha visszamenekülünk, mert az ellenség nem fog magától sosem elfogyni, csupán ha sikerül kicsit elbújnunk egy időre (ám ez például nagyobb bázisok lerombolása közben sosem fog bekövetkezni). Van fedezékrendszer, de itt ez simán szétkapható, plusz ha már minden oldalról zaklatnak, semmit nem ér. A lőszer újratöltése szintén az óvóhelyeken történik. Ugyan vannak elszórtan ládák, melyekből pótolhatjuk a skúlót, de ezek nem mindig töltenek fullra minket, másrészt a legnagyobb harcok közben gyorsan elfogynak ezek a tartalékok is, utána maximum az ellenségtől zsákmányolt fegyverekkel kell beérnünk. A járművek irányításával sem vagyok teljesen kibékülve. Sok másik játékban tapasztalt "az autóknak nincs érezhető súlya" effektus érvényesül itt is. Olyan, mintha egy légüres fémdobozt terelgetnénk, ami a legkisebb buckán már irányt vált. Persze többféle típus szerepel a játékban, de a legtöbbre érvényes ez a megállapítás. Gondolom így akartak a készítők gondoskodni, hogy a vezetős mellékküldetésekben legyen kellő kihívás, ne csak sétakocsikázásból álljon. A játékstílusból adódóan a fősztori szál nagyon elsikkad a sok mellékküldetés között és véleményem szerint jóval könnyebbek lettek ezek a missziók (nem úgy, mint némely alfeladat vagy bázis kitakarítás), leszámítva talán az utolsó küldetést. Nem értem, néha miért mániájuk a készítőknek a tonna számra özönlő ellenfél a játékok végén, ezzel is frusztrálva a játékost. Oké hardon legyen melós, de normalon feleslegesen ne kapjon már idegbajt az ember. A mesterséges intelligencia meglehetősen felemásan teljesít. Az ellenfeleink sok esetben megpróbálnak fedezékbe bújni és onnan tüzelni, ellenben a társaim képesek elsodorni engem a kocsijukkal gond nélkül vagy harc közben belém lövöldözni, ha előttük tartózkodok, netán beállni a célkeresztem elé pont akkor, mikor rakétavetővel tüzelnék (jó párszor ennek köszönhettem a halálomat).

A sok panasz ellenére mégis azt kell mondjam, hogy jól szórakoztam a játék alatt. A felsorolt negatívumok nagy részét ugyanis gyorsan meg lehet szokni és ki lehet tapasztalni, így azok később már fel sem tűnnek. A rengeteg mellékfeladat sok órára lekötött és igen, egy idő után ezeket meg lehet unni, ám aki hozzá hasonlóan igyekszik mindent teljesíteni, azt úgyis hajtani fogja a lelkesedés, hiába ismétlődnek a küldetéstípusok. A harc és a totális rombolhatóság igazán élvezetes (főként egy walkerben ülve), fegyverekből pedig bőven van választék, így kényünk-kedvünk szerint választhatunk, mivel szabadítsuk fel a Marsot az elnyomás alól. Kellemes meglepetés még, hogy a bonus missions menüpont alatt egy kis előzmény sztori lapul, amiben plusz egy zónát lehet végigküzdeni egy másik szereplővel és néhány újdonsággal kiegészítve.
10326 levél
Válasz 13.09.09. 11:49 #195
MattMatthew
Pedig az első rész a legjobb Crysis.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5 levél
Válasz 13.09.09. 07:49 #194
Horzsolo
Just Cause 2

A sok negatív vélemény ellenére, gondoltam neki vágok Rico Rodriguez titkos ügynök kalandjainak a festői kinézetű Panau szigetvilágában. 19 óra alatt vittem végig a fő sztorit, és így is 23%-os lett a végkifejlet. Szóval van benne tartalom kétség nem fér hozzá. Tetszettek az olyan apróságok, mint pl. hogy ha autóval nekiszáguldunk valamilyen fának az darabjaira szakad. Jó volt a sok repülőzés, helikopterezés, ejtőernyőzés és egyéb finomságok. Szeretettel várom a harmadik részt.
3076 levél
Válasz 13.09.08. 23:10 #193
gregmerch
Az a befejező, majd ott kapsz válaszokat.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
6618 levél
Válasz 13.09.08. 22:41 #192
GustyX
Crysis 2

Több ilyen konzolos vérpistikéknek szánt butított FPS kellene, én éveztem. Kiváló lopakodós játék vagy lőjj mindent ami mozog, kinek mi. A történet a kezdeti wtf??? után kifejezetten érdekes lett, illetve több kérdést is felvetett bennem. Nagy részük megválaszolatlan maradt. Igaz, az előző részt nem játszottam végig, még idegenekkel nem is találkoztam. Az első rész miatt nem érdekelt egyáltalán a sorozat, de ezután a 3. részt is be akarom szerezni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
56 levél
Válasz 13.08.30. 20:17 #191
Gryphonheart
Hitman: Blood Money

Ezért már megérte megvenni a quadrilogy-t.Legjobb Hitman játék amivel eddig játszottam.
Sajnos ebben is volt 1 küldetés (House of Cards) ami kicsit felhúzott.De a befejezés kárpótolt.

9.5/10
592 levél
Válasz 13.08.27. 23:09 #190
nazgul
Most játszottam végig a Deadpool t. Nagyon jó játék, kiválló a harcrendszer, és a hangulat is egyedi Ami idegesítő, azok a nagyon nehéz platform részek, gyakran egy mm , egy másodperc eltérés, és buktad a platform kihívását De összeségében mindenkink ajánlom, és halálnak nagyon jó teste van
9 levél
Válasz 13.08.26. 16:23 #189
Esrohnoil
Inquisitor c. játékot valaki próbálta?
http://inquisitor-rpg.com/

Ahogy elnézem, vmi idióta feltöltötte az oldalra a 630 darabból álló végigjátszását a youtube-ra, ami a játék weboldalán is be van linkelve.
3076 levél
Válasz 13.08.26. 16:16 #188
gregmerch
+1! Igen, ez is nagyon durva volt!
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
9 levél
Válasz 13.08.26. 16:15 #187
Esrohnoil
Én is végigjátszottam, de határozottan csak azért, h. a végén lássam, mit is akartak ezzel a sztorival... de nem jöttem rá.
Szerintem a 2010-es AVP simán kenterbe veri!
Ezt, és a legelső AvP-t még mindig szívesen előveszem.
(Az elsőnek a legbrutálabb a hangulata egyedül a sötétben. Volt, amikor fél óra játék után egyszerűen nem mertem vele tovább játszani, pedig a legtöbb küldit megcsináltam Directors Cut fokozaton. Úgy az igazi! )
4195 levél
Válasz 13.08.25. 18:57 #186
Madrac
Nem, a kolon gerinctelen huzas az volt hogy csinaltak egy JO, MUKODO valtozatot, ami csak egy palya volt es azt kuldtek ki mint press preview...
Quoth the raven, `Nevermore.'
3076 levél
Válasz 13.08.25. 17:09 #185
gregmerch
A Gearbox leginkább nem foglalkozott vele, mert az aranytojást tojó tyúkocskájára koncentrált, a Borderlands 2-re. Azt hitték, ezt már a neve is eladja. És az a szomorú, hogy igazuk lett, mert a program - még ha mindenki szídja is, mint a bokrot - üzletileg sikeres lett. Az meg külön gerinces lépés volt Gearéktől, hogy mikor sz@r került a palacsintába, és megindult a rettenetesen negatív kritika áradat, akkor előjöttek a "nekünk ehhez tulajdonképpen alig volt közünk" szöveggel. Bravó! Ez van, ha hozzá nem méltó kezek közé kerül valami kultikus alkotás. Pont ezért tartok egyelőre a Disney - Star Wars fúziótól ...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
4081 levél
Válasz 13.08.25. 17:00 #184
xeLaR
Aliens: Colonial Marines
Nem sokszor szoktam közepesnek ítélt játékkal játszani, hát még hihetetlenül rosszakkal. A Colonial Marines inkább közepes, mint rossz, de legszívesebben az utóbbiak közé sorolnám. Nekem már a patchelt verzióval sikerült játszanom, ami elvileg sok hibát orvosolt, és "jobbá" tette a játékot. Élvezhetővé viszont már nem sikerült, az egyszer biztos. Nem elég, hogy magát az Aliens-világát megszentségtelenítették az idióta történetével (ami kb. nem is létezik, mert főleg csak a rajongókat akarták kielégíteni ebben az emlékezetes helyszínekkel), de emellett még olyan frusztráló a játékmenet, hogy legszívesebben már az első pár pályán uninstallálltam volna ezt a szart. DE...legalább lehet vele játszani. Nem voltak játékgyilkos bugok, nem volt lehetetlen helyzet, és legalább megpróbáltak vmi sztorit összehozni. De mindent összevetve ez egy nagyon rossz játékélmény volt. És maga a tény, hogy még DLC-t is kapott a játék, egyszerűen nevetséges. Mert ez a játék szörnyű, a Gearbox nagyon elcseszte ezt...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
342 levél
Válasz 13.08.22. 08:59 #183
harras125
Szerintem meg csalódás volt, nem kicsi .
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
111 levél
Válasz 13.08.20. 10:24 #182
batman91
Dead Space 3

Nekem nagyon bejött, főleg a coop lehetőség és a craftingolás.

9/10
Én vagyok a megtestesült halál.
56 levél
Válasz 13.08.19. 12:00 #181
Gryphonheart
Hitman: Contracts

Kellemes meglepetés volt.Rövid játék de a végére így is elfogyott a türelmem.

8/10
56 levél
Válasz 13.08.16. 11:44 #180
Gryphonheart
Hitman 2: Silent Assassin

Szépen felépített valamit amit aztán az utolsó 2 küldetés sikeresen lerombolt.De még így is sokkal jobb volt mint az elődje.

7/10
4081 levél
Válasz 13.08.15. 22:02 #179
xeLaR
Remélem is. Egy picit már bele is játszottam, és így elsőre, rögtön a 2. rész után elég fura volt. Kellemes meglepetés volt olyan elemeket látni, mint pl. ügyelni mennyi cuccot viszel magaddal, moddolhatóság, ami hiányzott a második részből. Remélem lesz még több ilyen is, de kicsit szkeptikus vagyok még a történettel kapcsolatban...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
6618 levél
Válasz 13.08.15. 18:18 #178
GustyX
Transformers: Fall of Cybertron - ez eszméletlen jó volt. Pörgős, izgalmas, látványos, változatos. Mintha egy CoD lenne, csak robotokkal. Akinek az első rész tetszett, annak ez hatványozottan fog. TPS fanoknak kötelező!
A stáblistát is érdemes végignézni.
90+

xeLaR: a végét leszámítva szerintem jobb, sokkal jobb. Mind játékmenet szempontjából, mind sztori szempontjából. Nekem a végével sincs olyan nagy bajom mint egyeseknek, de tény, hogy lehetett volna min változtatni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4081 levél
Válasz 13.08.15. 16:33 #177
xeLaR
Sikerült újból végigjátszanom a Mass Effect 2-t az ME1-es Paragon karakteremmel, akinek a mentését tesóm véletlenül letörölte még anno, amikor először végigtoltam. Mit is mondhatnék, ami nem lett elmondva róla...Minden tekintetben szórakoztató játék. A történet nagyon profin lett összehozva, az első rész monumentalitása helyett egy "kisebb", de annál érdekesebb küldetést kellett végrehajtani. Ennek köszönhetően egy csomó új (és pár régi) viszonylag jól kidolgozott karaktert kaptunk, akik közül pár a szívemhez nőtt, míg párat meg még jobban megutáltam. Vannak azért problémáim vele, de ezek főleg csak kisebb kukacoskodások. Még mindig tetszik ez a játék, és kíváncsian várom, hogy a 3. rész mennyire tudja majd megközelíteni ezt az élményt.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
56 levél
Válasz 13.08.12. 12:29 #176
Gryphonheart
Hitman: Codename 47

Tele van frusztráló/idegesítő dolgokkal + 1-2 küldi kegyetlenül büntet.
Ez utóbbit valamennyire egyensúlyozza a sikerélmény a teljesítésük után.

5/10
6618 levél
Válasz 13.08.07. 23:18 #175
GustyX
Dust: an Elysian Tail
Ha mondanom kellene egy ismertetőjelet, ami alapján egyből érdekelni kezd egy játék, az a szépen megrajzolt, rajzfilmes grafika. Már a képek láttán megjön hozzá kedvem. A gond ezzel annyi, hogy hiába tátottam a számat a grafika láttán, nagy valószínűséggel úgyis Runaway és társai játékok rejlettek a külső mögött. Legalábbis eddig nem találkoztam ínyemre való rajzolt grafikájú játékkal. De mikor megláttam az első képeket a Dust-ról és mellette az "action-adventure" kiírást, azonnal szerelembe estem.

Pro:
- audiórész (szinkron+zene)
- aranyos, szerethető karakterek, már amennyire megismerjük őket (különösen Fidget)
- megalkotott világ (abszolút nem olyan hú de nagyon kidolgozott, de mégis tetszetős)
- grafika (legfőbb ok, amiért felfigyeltem rá)
- játékidő (letölthető címtől kevesebbet vártam)
- humor
- a harcrendszer (egyszerűsége élvezetes is tud lenni, de néha jó lett volna pár látványos mozdulat)
- élvezetes, nem frusztráló (egy-két alkalmat leszámítva) platform részek
- történet
- változatos helyszínek

Kontra:
- a harcrendszer túl egyszerű, a kevés kombónak sincs sok értelme
- az inventory rendszer lehetne jobb
- a repülő-robbanó gyümölccsel való figurázás egy-két alkalommal azonnali hajtépéssé megy át
- a főhősön igazán látszódhatna, hogy másik páncél van éppen rajta
- lehetett volna mélyebb a karakterfejlesztés (több képesség, változatosabb harcrendszer, szélesebb körű fejlesztési lehetőség)
- kevés mellékküldetés, amiket a térkép sem is jelöl

Igazából az van, hogy a pozitívumok megkétszereződnek, a negatívumok feleződnek, hiszen mégiscsak egyetlen egy ember munkájáról van szó!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10326 levél
Válasz 13.08.07. 11:57 #174
MattMatthew
Felraktam megint de hamar felidegesített most engem is.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
342 levél
Válasz 13.08.07. 11:47 #173
harras125
Dead Space 3, 90 %-on állok de lehet így marad.

Óriási csalódás.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
56 levél
Válasz 13.08.06. 20:37 #172
Gryphonheart
Hunted: The Demon's Forge

Nekem nagyon bejött.Egy esélyt mindenképpen megérdemel.A történet a sok gyűjthető cuccal összeállt a végére.A happy end lett meg a végén ami szerintem tök rendben volt.

8.5/10
27916 levél
Válasz 13.08.06. 16:55 #171
LordMatteo
Igen, közben már beleolvastam. Mindenesetre asszonypajtással regisztráltunk, remélhetőleg lehet alpházni.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9354 levél
Válasz 13.08.06. 16:37 #170
Kanduhrka
Vagy a legszörnyűbb találmány FPS-nél, a P2P, és ami a hozadéka: a gyűlölt lagg kompenzáció.
horrorgeeks.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.