rootshaper: miért kellene hinni, nem hinni egy ilyen értékelésnek? Konkrét példánál maradva, egy Crysis (ahol több gombot kell használni, mint a mai tipikus shooterekben) mitől lesz jobb? Én baromira unom, kifejezetten idegesít az a sok ökörség amivel találkozom a játékban. Már eleve az irányítás sem áll kézre a sok lehetőségtől, az idióta designeri húzásoktól/bugoktól pedig falra mászom. Ez a szempont szvsz az, amit mások HANGULATNAK, élménynek hívnak és nem a lineáris játékmenettől, lehetőségektől függ, hanem inkább kisebb/nagyobb elemektől. Ilyen tekintetben a HL-ban is vannak designeri hibák, de az ugye HL, abban lehet.
gregmerch: mi mást? Minden töltényt külön lehessen megvenni, minden szkript előtt kérdezzen rá, hogy valóban akarjuk-e, minden átvezetőben mi irányítsuk a karaktert, járműves részek előtt tankoljuk meg a kocsit stb.. Nem jó lenne? Nem mellesleg a stíluson belül újdonságnak számít, hogy mi választjuk meg a behatolás módját. Ilyet még nem láttunk! J
Igen, mivel a vén kontinensen csak 26-án jelenik meg.
Egyébként amit szívesen látnék ebben a stílusban, az a felszerelés kiválasztása a küldetések előtt, olykor választási lehetőség (elég lenne a fent-lent, jobbról-balról, halkan-rock?n roll style). Szó se róla, én is örülnék ha lenne mondjuk pl. egy SWRC 2, de ezért még nem lesz szar az ami van, mert valami nincs.
CoD-ot és új MoH-okat szerintem kár összehasonlítani, egyértelműen a CoD a jobb. A MoH csak próbál nyúlni belőle, kevesebb sikerrel, de alapjaiban is másabb a kettő. Ez teszi bizonyos szempontból jobbá, szebbé a MoH-t. Szerintem nem lesz meglepő, ha a BO2-t többre értékelnék, mint a same MoHW-t. CoD tud valamit, amit ez utóbbi csak próbál. Pl. a GRFS-ben, MoH2010-ben is volt üldözéses jelenet, de negyed olyan hangulatos sem volt, mint bármely CoD részben. Pedig próbált olyan lenni, de egyszerűen nem volt.
*csöppet kapkodva, még itt a főnök
.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról