Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
349 levél
Válasz 15.01.01. 07:23 #795
xpressnokia
A procit még ellenőrzöm, de a többit erről a listáról már néztem és nem változtattak. Ettől függetlenül köszi a segítséget!
8931 levél
Válasz 14.12.31. 16:59 #794
davkar9
Patch óta többször dobál ki csakúgyból, szóval ez "természetes".

Sucee:
Here Lies the Abyss
SPOILER
Nocsak, képes voltál otthagyni Hawkeot? Vagy csak visszatöltés/yt? Bár ne is válaszolj, Loghain nálad él... persze, hogy őt választottad.
Simple. Eternal. Beige.
1578 levél
Válasz 14.12.31. 16:07 #793
Aribeth
Talán ezek között találsz valami megoldást.
A processzort egyszerűen zabálja a játék, még akkor is, amikor nem fut a háttérben további negyven program.

http://segmentnext.com/2014/11/18/dragon-age-inquisition-errors-crashes-pc-controls-directx-stuttering-freezes-save-fixes/

Nálam tegnap óta megint kezdi, hogy random kidobál, ezúttal hibaüzenet nélkül, úgyhogy megint végigzongorázhatom a lehetséges orvoslási módokat.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
19727 levél
Válasz 14.12.31. 14:15 #792
Peace
Kösz
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19727 levél
Válasz 14.12.31. 14:15 #791
Peace
Kösz
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3377 levél
Válasz 14.12.31. 12:26 #790
Sucee
Kivehetőek, csak a rúnák nem.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19727 levél
Válasz 14.12.31. 09:57 #789
Peace
Kar és láb upgrade-et ki lehet szedni páncélból, vagy egyszer használatosak?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
349 levél
Válasz 14.12.30. 23:17 #788
xpressnokia
Sziasztok!

Azért írok mert már egy pár napja vettem meg a játékot az originen. Feltelepült hiba nélkül, de azóta ha elindítom elképesztő módon lelassul a gép. Konkrétan a "kattints a továbblépéshez" résztől a menübe jutást percekben kell mérni. Legalsóra állítottam minden grafikai funkciót, de semmi változás. Másik probléma, hogy nem tudok felcsatlakozni a DA - Keephez, ellenőriztem, nem fogja a tűzfal. Frissítettem a videó kártya driver-eket, a Visual C++. Amiatt, hogy a Keep nem működik, még nem tudtam elkezdeni a játékot, de az elején a karaktergenerálásnak, mielőtt szóba kerülne a Keep, mintha gyorsabb lenne. Nem tapasztaltam olyan brutális lassulást. Előre is köszi a segítséget!
10326 levél
Válasz 14.12.30. 21:58 #787
MattMatthew
Tényleg működik a demo, és futtatni is tudom a játékot. Ritka randa így alacsony grafikán, de ahogy láttam a TeCsőn a videókat ez a játék amúgysem szép.

(Természetesen a demót továbbrais a hajára kenheti az ember a keep miatt.)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3377 levél
Válasz 14.12.30. 14:41 #786
Sucee
Ó, elf karakter. *pacsi*

Dawn Will Come cutscene alatt nekem a karakterem "wtf is going on" arca volt a kedvencem. Meg úgy egyáltalán, folyton olyan arca volt, és mindig jókor.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
1578 levél
Válasz 14.12.30. 13:35 #785
Aribeth
Az elmúlt húsz-huszonöt percet pedig úgy tudnám jellemezni, hogy "epic cutscene epic cutscene hátán". Egy ideje én is ilyen fejet vágok.

A történet/filmszerűség/hangulat/karakterek terén Davkar fanboykodását egyre megalapozottabbnak érzem.

Ó, és a Dawn Will Come kedvenc.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3377 levél
Válasz 14.12.30. 01:54 #784
Sucee
Igen, nálam ez a küldetés volt az "oké, hogy eddig elvoltam a random mászkálással, de nem gondoltam, hogy ebben a játékban magam alá fosok" kiváltását okozó tényező.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
1578 levél
Válasz 14.12.30. 01:44 #783
Aribeth
Hű.
SPOILER
Az a jelenet Havenben Corypheusszal és a sárkánnyal, meg az egész ostrom és az azt követő menekülés... Örülök, hogy a Bioware-nél még nem felejtették el, hogyan kell forgatókönyvet írni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3377 levél
Válasz 14.12.29. 23:52 #782
Sucee
Elvileg direkt nem lett számszerűsítve, nem hinném, hogy ezt "javítják" később.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8931 levél
Válasz 14.12.29. 22:39 #781
davkar9
davkar disapproves

Wikin láttam számokkal, onnan vettem át, így rövidebb. Mondjuk egy jövőbeli patch a játékon belül is számszerűsíthetné, röpködnek össze vissza a feliratok és kíváncsi lennék, hogy meddig lehet elmenni egy-egy társnál. Persze az 1-paragon, 2-humor, 3-köcsög rendszer már nem egészen úgy működik, mint régen, nem elég csak a 3-ast nyomkodni az elzavaráshoz. Váratlanul is ért amikor lsnek hitt felsőválaszomra kaptam a fejrázást.

Aribeth: na igen. Sera a maximum/legalja (kinek hogy tetszett), de a többieknek is megvan a maguk batyuja. Sokáig én sem tudtam eldönteni, hogy 2-3 széket széttörjek a fején vagy inkább megöleljem. Végül maradtam az egy szék és egy ölelésnél.
Simple. Eternal. Beige.
1578 levél
Válasz 14.12.29. 19:56 #780
Aribeth
Sera wtf.

Az egyszer biztos, hogy itt mindenki öhm, érdekes egyéniség.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3377 levél
Válasz 14.12.28. 21:50 #779
Sucee
Először erre gondoltam én is, de davkartól valami nyakatekertebb dologra számítottam.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
10326 levél
Válasz 14.12.28. 21:36 #778
MattMatthew
Slightly approves, approves és greatly approves, nem?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3377 levél
Válasz 14.12.28. 21:34 #777
Sucee
+3? Már számokban kifejezhető rendszer is van az approvalra?
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8931 levél
Válasz 14.12.28. 21:30 #776
davkar9
Felfedezős karimmal én is ezt csináltam, a vége az lett, hogy egy idő után nem jött új terület és a sztorit is le tudtam nyomni egyben. ACkban is ezt szoktam, unityben ezért örültem annyira az ubinak amikor huszonóra időpocsékolás (mellékküldik) után beugrottam 2 kör történetre és játszhatatlan lett a játék. Egy pálya sem fog kizárni ha visszább-előrébb vagy a történetben, ha Sucee mintájára megunnád és inkább belehúznál, azt is lehet. Halvány spoiler, lesz is olyan terület amit ha egy bizonyos történet előtt vagy után látogatsz meg akkor az npcknek lesz pár eltérő mondata.

Háh, Dorian nagy figura! Imádtam, hogy imádhattam, anélkül, hogy félreértettük volna egymást. Lazán kaptam a +3 approvalokat a beszélgetéseknél, amiket Anders/Fenris udvarlásnak vett volna.
Simple. Eternal. Beige.
1578 levél
Válasz 14.12.28. 21:15 #775
Aribeth
Az első pár óra elment a szájtátással ultra grafikán, de az állandóan esős területeken az sem segített. (Jut eszembe, a napszakok változása már nem fért bele az atomszuper, processzorzabáló motorba?)
Most én is elkezdtem próbálkozni a sztori/felfedezés egészséges beosztásával. Csak ugyebár amikor az ember belekezd egy új játékba, még nem tudja, hol, mikor és mi várható, és szokásom egy-egy területet teljes mértékben felfedezni, mielőtt továbbmennék, mert az a biztos, és emiatt szívtam meg. Na, akkor ezt a szép szokást most kidobom egy időre.
A Hinterlandsen voltak mozgalmas területek, csak ott sem sok.

Végre megkaptam Dorian Martellt! Miért full langyos, miért?
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8931 levél
Válasz 14.12.28. 21:07 #774
davkar9
Azért maxra húzva jó nézelődni. Pályák nekem tetszettek, egész jól voltak felépítve, ha hegyi ösvény van akkor hegyi ösvény van és az vezet is valahova, nem csak odatették valamit a pályadesignerek. Ugrálás-lecsúszáson (pro-tip, mountok nem sebződnek esésnél) mindenkinek át kell esni, de egyébként ilyen jellegű útkeresési bajok leginkább a tengerparton vannak. Az üresség jogos, végtelen medverespawn helyett a riftek eltakarítása után mondjuk visszatérhetett volna az élet. Felfedezést-sztorit kell jól beosztani, mikor már én is "untam" akkor lement 1-2 küldi, földhöz vágott, utána mentem vissza mászkálni.
Simple. Eternal. Beige.
1578 levél
Válasz 14.12.28. 18:18 #773
Aribeth
Eszembe jutott, mire emlékeztetnek még ezek a hegyes-völgyes területek: a Mass Effect 1 bejárható "nem főküldetéses" bolygóira. Azok voltak még ilyen rettenetesen izgalmasak.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1578 levél
Válasz 14.12.28. 18:09 #772
Aribeth
Helyzetjelentés: kezdek ideges lenni.

Hogy a jó oldallal indítsak, a DAI-ban történet és karakterek terén erős a potenciál, magyarán hozza az elvárt színvonalat.

A gond azzal az aprósággal van, ami a történet egyes csomópontjai közé ékelődik. Tudjátok, magával a játékkal. Mert az valami eszméletlenül unalmas. És miért? Hát a bazi nagy területek és a DA2-nél is zs kategóriásabb harcrendszer miatt.

Eddig négy plusz egy helyszínt derítettem fel teljes mértékben (Haven, Hinterlands+Valammar, Storm Coast, Fallow Mire). Harmincnégy játékóránál tartok, ebből legalább huszonötöt azzal töltöttem, hogy a space gomb szanaszét nyomkodásával kecskeként ugrálva próbáltam megmászni meredek hegyoldalakat, vagy kibaszott egyhangú, és a Storm Coast meg a Fallow Mire esetében még ráadásul extra ronda, lélektelen helyeken keringtem, mint gólyafos a levegőben.

Még ha legalább lenne valami érdekes ezeken a területeken, de nincs! Sehol egy jópofa NPC, aki valami értelmes feladatot ad, sehol egy karakteresebb ellenfél, egy értelmes beszélgetés, mindezek helyett csak megyek és megyek előre, időről időre elém ugrik valami ügyeletes gonosz, vagy egy ideges medve, és ennyi. Üres és lélektelen.

Miért nem képesek a játékkészítők megtartani az egyensúlyt a Mass Effect-féle csőegyenes, de legalább minden sarkon érdekességekkel telipakolt minipályák meg az ilyen gigászi, otromba "mi ilyen nagy területeket is képesek vagyunk alkotni, és nem, azon a hegygerincen nem fogsz tudni átjutni, körbe kell menned még kétszer, bibibííí" erőfitogtatások között? Miért gondolják azt, hogy az pozitívum, ha amiatt magas a játékórák száma, hogy száz órából nyolcvanat a nagy semmiben rohangálunk?

Ezt a játékot elwitcherezték, utoljára annak első részén untam magam ilyen szinten halálra.

És ha már majdnem open world, egy Assassin's Creedben legalább élvezet végigmászni a teljes térképen, mert általában érdekesek a helyszínek, és a játék felépítéséből adódóan értelemszerűen jó a főhős mozgása, kellemes irányítani, itt viszont olyan lassan és nehézkesen mozognak a karakterek, és akkora nullák a felderítendő helyek, hogy legszívesebben már csak a főszálra koncentrálnék. És nem kellene ennyire erőltetni egy crpg-ben, hogy a főhős tud ugrálni, ha egyébként a mozgása minden más szempontból kritikán aluli, a megmászandó akadályok pedig egy idő után csak idegesítik az embert.

Ráadásul ez az újrajátszási hajlandóságomat is leredukálja a minimumra, mert hogy én még egyszer nem fogom végigszenvedni az összes lehetséges power és influence pontok beszerzését, az fix.

Majd ha végre beindul ismét a történet, akkor jóval lelkesebb leszek, mert az egyelőre kifejezetten tetszik. Csak ugye minden egyes sztori-szakasz közé beékelődik öt-hét órányi tökölés a vadonban. Komolyan gondolkodok azon, hogy keresek egy trainert, ami olyan háromszorosára felgyorsítja a karakterem mozgását.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1809 levél
Válasz 14.12.26. 19:51 #771
warcat
Még nem kezdtem bele,csak beleolvastam kicsit fórumon,hogy milyenek a kasztok,mi nem működik jelenleg(pl on hit bleedek) csak hogy ne fussak ilyenbe bele,és ennek kapcsán olvastam,hogy archer kari összes tier 3 upgrade-je Hissing Wastes sírokban van,tehát be kell járni
3377 levél
Válasz 14.12.26. 13:39 #770
Sucee
Nekem egyedül a Western Approach maradt felderítetlen játék végére. Viszont a csillagvizsgálós achievement hiányzik csak (a 'legalábbhard' és a nightmare achievementeken kívül, persze), szóval szerintem a napokban azt is bejárom.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
1578 levél
Válasz 14.12.26. 11:57 #769
Aribeth
Amióta van lovam, felhúztam pár waypointot tábort, és célirányosan haladok, azóta jobban élvezem a keringést.

Valammar valami extra szép. De vajon reaperek tartózkodnak odabent? Mert amikor beléptem, egyből felzengett a Hans Zimmer/Leaving Earth-féle kürt.*

* Ha már.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8931 levél
Válasz 14.12.26. 09:34 #768
davkar9
Hissing Wasteset kerüljétek... Másodjára már célirányosan haladva nem is volt olyan hatalmas, na de elsőre. Érzésre kb akkora volt az a terület mint az összes addigi együttvéve. Ott használtam egyedül a mountot.

Hinterlandsen is csak jól kell haladni. Először elindultam a térkép sarkába, +követők, jó ez. Aztán mikor már elfogytak a dolgok akkor lementem a főküldihez, erre az elf visszazavart. Oké. Pipa, irány el balra, felderítő: ugyan hozzak már néhány pokrócot... onnan ahol már vagy háromszor jártam. Itt én is berágtam egy kicsit. Többi területen már nem kell ennyit visszamászkálni.
Simple. Eternal. Beige.
1578 levél
Válasz 14.12.25. 22:29 #767
Aribeth
"Openworld itt idézőjeles, csak rohadt nagy területek vannak."

Igen, a mai nap én is szembesültem ezzel a ténnyel, és őszintén szólva a Hinterlands egyelőre a legunalmasabb Assassin's Creed 3 emlékeket hozza vissza. Nagy megkönnyebbülés volt, amikor végre (pár órányi idegesítő keringés után) lóhoz jutottam.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3377 levél
Válasz 14.12.25. 10:17 #766
Sucee
Openworld itt idézőjeles, csak rohadt nagy területek vannak. Amúgy nekem már néha kicsit túl mmo volt, az elején még ámul az ember, hogy mekkora a Hinterlands, de amikor már mennél tovább főküldetéssel, de a szinted alacsony, és hetven kilométert kell sétálni, hogy befejezz egy mellékküldetést, az néha már unalmas.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
1578 levél
Válasz 14.12.24. 22:07 #765
Aribeth
Az a jó az év végi szabadságban, hogy miután megvolt minden takarítás, díszítés, sütés-főzés, ajándékozás és zabálás, végre lehetőségem van arra, hogy nyugodtan játsszak. Nem mellesleg piszok hangulatos a karácsonyi fények alatt nyomni.

Túljutottam a prológuson a szokásos lassú, mindent megnézős, mindent elolvasós tempómban - a karakteralkotással együtt (amit még novemberben végeztem el) ez eddig röpke nyolc órát tett ki. A DA-codexek olvasgatását még soha nem élveztem ennyire.

A tippeknek köszönhetően sikerült kiiktani a "cutscene közben kivág a játék a picsába" bugot (köszi!), és ugyan fps drop még mindig akad, de ez legyen a legnagyobb bajom.

Az open world témát eddig még csak az Assassin's Creedekben kóstolgattam, és úgy érzem, hogy itt is szeretni fogom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1809 levél
Válasz 14.12.23. 21:28 #764
warcat
Elfelejtettem leírni,hogy teljesen nemzetközi verzió nem úgy mint pl a ruszkiktól vásárolható.
Telepítéskor lehetett választani uk angol,Us angol,német,spanyol,lengyel stb nyelvű verziókból.
1809 levél
Válasz 14.12.23. 21:23 #763
warcat
Na megvéve,de kegyetlen lassan tölti a 24 gigát (1.7mb/s)

A hogyanra meg: Chrome alól Hola unblockerrel(Mexikóra állítva) kosárba rakod,bejelentkezel a rendes fiókoddal,most már nehezítésként meg kell adni egy mexikói címet is(kinézel egy szimpatikus szálloda,vagy pl postahivatalt),majd rányomsz paypal fizetésre,ezen a ponton kinyomható a Hola,nekem mondjuk nincs is élesítve paypalra(ugye külön megadható,hogy pl origin.com-on honnan vagy) fizetsz és kész is.
2886 levél
Válasz 14.12.23. 19:39 #762
Dilizs
?How?
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ ASUS GTX 1060/6 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
8931 levél
Válasz 14.12.23. 19:19 #761
davkar9
Bőven.
Simple. Eternal. Beige.
1809 levél
Válasz 14.12.23. 19:06 #760
warcat
30 dollár most mexikói originen a digital deluxe,hogy érzitek,megér annyit?
19727 levél
Válasz 14.12.23. 15:36 #759
Peace
Normálon szerintem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10326 levél
Válasz 14.12.23. 13:10 #758
MattMatthew
Ismerek olyat aki "kénytelen" volt feltenni nightmare-re mert túl könnyű volt.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
97 levél
Válasz 14.12.23. 12:52 #757
Elkor1991
Nekem végül sikerült közel 100%os végigjátszást tolnom végig Hardon. Viszont friendly fire-t muszáj volt kivennem. Nem elég, hogy a varázslatok közül a legtöbb területre hat, még a közelharci karaktereknek is a legtöbb támadása valamekkora területre sebez.
3377 levél
Válasz 14.12.23. 12:51 #756
Sucee
Épp most fogok nightmare végigjátszásba kezdeni.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8931 levél
Válasz 14.12.23. 12:48 #755
davkar9
Riftek többsége lenyomható, viszont minden területen van pár darab ami táposabb. Középső pályákon vagy már annyira erős, hogy ez ne legyen gond, de a magasabb szintűeken ez megint probléma lehet. Ezen kívül vannak a fix 11-es ellenfelek meg olyanok akik veled együtt fejlődnek. Nem tudom milyen nehézségen tolod, szerintem előbb utóbb mindenki lemegy easyre ezek miatt.
Simple. Eternal. Beige.
19727 levél
Válasz 14.12.23. 12:25 #754
Peace
Szuper! Én meg szenvedtem, hogy kipucoljam az egész helyet. De sejtettem, hogy lvl 12-es rift mobokat nem nyomok le 6-oson. Mondjuk ahhoz képest elég jó voltam, mert a terület 90%-a ki van tisztítva. Köszi!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
97 levél
Válasz 14.12.23. 11:49 #753
Elkor1991
Nem hagyod ott a Hinterlandsot mikor már rég mehetnél tovább. A főküldetés, amivel haladhatsz tovább simán teljesíthető azon a szinten. Azt kell nézni, hogy az Inquisitor's path alá tartozó küldetések a főküldetések, az Inner Circle a companion questeknek felel meg, a többi pedig mindig az aktuális terület. Az, hogy a Hinterlandson van lvl 12es rift, az nem jelent semmit, majd visszamész ha táposabb leszel. Egyébként, itt van egy kis segítség, hogy melyik terület kb milyen szintre való:
Katt
A wartablenél egyedül a főküldetésekhez van írva recommended level, a területekhez én ezt használtam, hogy tudjam merre érdemes menni.
19727 levél
Válasz 14.12.23. 11:40 #752
Peace
Nem igazán értem a játék logikáját az ellenségek szintjét illetően. Most úgy néz ki, hogy 6-os szinten ácsorgok. A farm rift-et nem tudom bezárni, mert 12-es demon jelenik meg, ami 1 lövésre öli embereimet. Dél-nyugatra nem mehetek, mert Forest camp-nél akkora nagy macik vannak, hogy két csapásra ölnek. Minden más ki van pucolva konkrétan. Északnak indulhatok Redcliff felé még, ott még nem jártam, de ott meg valami sárkánygyíkokba botlottam a vízben, amik szintén megöltek. Mit csinálok rosszul?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4 levél
Válasz 14.12.22. 21:05 #751
dexter2525
Kössz így már mükszik.
8931 levél
Válasz 14.12.22. 19:36 #750
davkar9
A keepes default world state még ott van a listádban? Töröld ki azt is, hátha csak félrekattintottál. Próbáld olyan böngészővel ami támogatott, nálam is volt olyan, hogy egy újabb belépésénél már másik ws fogadott, mint amivel kiléptem. Mondjuk ettől függetlenül ha egyszer már importáltál (dátumot kaptál + egy pipás DAI inkont is látnod kell), azt nem kéne elállítania. Fontos, hogy a játékhoz és a keephez használt EA accod megegyezzen. Vagy konzolon játszol? Ott az adott konzol gamertagját kell összekapcsolni az EAssel, korábban volt erről egy link. Ékezetes karaktert használtál? Erről nem írtál, béta alatt nekem ez bekavart. Esetleg még azt próbáld meg, hogy csinálsz egy másik mentést (mindegy milyen beállításokkal), betöltöd, majd utána újból importálod azt amelyiket szeretnéd, lehet, hogy csak az ő végükön akadt össze valami.
Simple. Eternal. Beige.
3377 levél
Válasz 14.12.22. 18:25 #749
Sucee
Elég rég óta, csak mindig letörlik.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
4 levél
Válasz 14.12.22. 16:08 #748
dexter2525
Nem az a probléma hogy nem tudom hogyan kell betölteni a világomat, hanem az hogy nem azt tölti be amit kiválasztottam(csak 1 világot csináltam nehogy bekavarjon) hanem mindig az alapot tölti be amit bioware csinált(ami be kell vallani nagyon gagyi). Ezt a problémát már megírtam nekik dolgoznak rajta 1 hete de már nem tudok várni rájuk.Ezért kértem segítséget hogy valaki szánjon rám 10 percet és készítsen 1 mentett játékot az abból amit leírtam.
10326 levél
Válasz 14.12.22. 14:59 #747
MattMatthew
Ezek szerint van már működő demo?

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3377 levél
Válasz 14.12.22. 13:10 #746
Sucee
De, ez elég szar megoldás. Gondolom azért kellett ezt kivenni, mert már van ugrás funkció. Viszont ha közel állsz, az F megnyomásával legalább azt ki tudod küszöbölni, hogy egy két centis tárgyra pontosan rá kelljen kattintani, az is valami.

@Bandi094: Valószínű, hogy elkószáltál valami olyan területre, ahova még nem kéne. Főküldetések esetén meg írja mindig, hogy mi az ajánlott szint.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.