Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
3572 levél
Válasz 14.11.28. 23:38 #645
Sucee
Hát... Mittudomén, nem volt másik karakterem, a csapattársakkal meg nem hasonlítgattam össze a sebzésemet.
9170 levél
Válasz 14.11.28. 23:09 #644
davkar9
Dupladaggernek milyen a sebzése? Neten nézelődve elég sokan olvadoztak tőle, multiban is elég keményen solozott egy arc mikor a party maradékát kifektették. Következő kari valószínűleg törp lesz az őrült femcityelf-bazdmeganders..femhawke vonalon (változatosság ftw!), csak a kasztjával bajban vagyok. Egy középsőválaszos zevran-oghren valamit akarok kétkezessel, csak hát ez tényleg nem annyira jó választás. A pajzs tényleg király, de az meg olyan nemes. A cartás háttér miatt viszont így marad a rugó tőrökkel. Nagy problémák, de hé, ez a rólpléj.

Csapatot én elég sűrűn váltogatom. Mindenkivel meg vagyok elégedve, akiket előzetesen leírtam azok is megleptek. Főleg Doriannak örülök, remek karakter és bár a karakterének a része, mégsem erőltetik ránk a buziságát. Egyedül Colet nem használom, de ő nem is igyekszik, hogy megkedveljem. Nyomokban emlékeztet egy bizonyos másik bw karakterre, de ez nekem kevés volt. Banter szempontjából vannak nyerő kombinációk. Sajnos nincsenek/nem találtam trigger helyeket, mint pl originsben az orzammari aréna előtt így csak ritkán beszélgetnek, viszont ami volt az szokás szerint elég jó. Bull+Vivienne ajánlott és volt egy sírva röhögős Solas+Blackwall beszélgetés is.
Simple. Eternal. Beige.
3572 levél
Válasz 14.11.28. 21:40 #643
Sucee
Igen, már azon van. Így is kurva idegesítő ez a rendszer.
Én Blackwallt képeztem two-handedre, hogy megnézzem, milyen is az, aztán soha többet nem is használtam, ő volt mindig az első, aki meghalt a csapatban. Cassandra sword-shield kombóját nem nagyon lehet überelni, nagyon szeretem harcban a karakterét. Igazából nekem maradt az alap felállás, Cassandra-Varric-Solas + saját dupladagger rogue (a kezdetekkor említett íjászom végül elkallódott ennek a karakternek a javára).
9170 levél
Válasz 14.11.28. 21:06 #642
davkar9
Azért kéne az alatta lévő rész is, mert úgy teljes. Aki szereti és követi az "elkurvult" bioware játékokat - a legyen mondjuk Mass Effecttől fölfele - annak ez a játék maga a tökély. Aki csak most vágna bele a DA franchiseba annak valószínűleg nem lesz ugyanekkora élmény, mert nem jelenti ugyanazt pl egy visszatérő karakter (vagy egy szinkronszínész - végre megvan femshep!) felbukkanása.

Sucee: vedd le easyre. Komolyan, szerintem bőven elég az is, történet és a hangulat elviszi a hátán, harc csak körítés. Még könnyűn is hamar megutáltam a medvéket akik pont a legjobbkor tudtak felbukkanni (és a sokszor mutatott erdőben az elejénél lévőknél nagyobb macik is mászkálnak). Ráadásul mintha néhol sűrűbb lenne a respawn is. Vannak értelmes helyek, pl csatamezőn zombik, de néha elég volt csak elfordulni. Nem kell Far Cry 2-re gondolni, de lehet, hogy nehezebb fokozaton szemöldökráncoláshoz vezethetnek az ilyen furcsaságok (de az is lehet, hogy csak a könnyű fokozat izgalmát akarják így fenntartani). Inquisition perkkel lehet bővíteni 12-re. Ha több közelharcit viszel akkor érdemes felfejlesztett regen potit is pakolni, úgy már a közelben lévőket is gyógyítja. Bullban csalódtam mikor állandóan csak itta a natúr löttyöket, de sebezni nem sebzett annyit amennyit kétkezestől elvártam volna. Főleg egy bizonyos sárkánynál volt ez probléma, de az 20-as területen volt és szerintem annak gyárilag csalásra állították a nehézségét.
Simple. Eternal. Beige.
3572 levél
Válasz 14.11.28. 18:07 #641
Sucee
Egy kis elmélkedés így pár halál és agyfasz után... Amikor megjelenés előtt olvastam, hogy nem töltődik vissza harc után az élet, gondoltam "na, ez zavaró lesz". Aztán olvastam, hogy nem lesz gyógyító varázslat, gondoltam, "na, ez rohadt zavaró lesz!". És nekem valóban az! Egyrészt kurva idegesítő az is, hogy folyton vissza kell menjek nehezebb harcok után a táborhelyekre feltölteni a készleteket (mert ki a fenének elég ennyi ital?), de ez persze csak akkor lehetséges, ha egyáltalán túlélem az adott harcot, lévén elfogy könnyen az ital.
Ha már kizárólag a potionre hagyatkozhatok, akkor meg miért kellett nyolcra korlátozni a számát, ráadásul úgy, hogy ez a nyolc eloszlik a csapat összes tagja között... ? Alapvetően nincs bajom a változtatásokkal, de ez nagyon frusztráló tud lenni. Van egy elég nehéz rift, de amire eljutok oda, bespawnol az utamba négy medve, szóval eldönthetem, hogy 8 helyett 6 itallal vágok neki, vagy visszamegyek MEGINT a táborhoz, csak hogy feltöltsem a készletet, és megforduljak, hogy aztán a riftnél rájöjjek, még mindig kevés vagyok ellene...
4176 levél
Válasz 14.11.28. 17:38 #640
gothmog
Ne adjatok a véleményemre, mert nyár eleje óta masiniszta vagyok a DA hype-trainen...

Bocs, de ezt egyszerűen nem tudtam kihagyni...
Endure. In enduring, grow strong.
9170 levél
Válasz 14.11.28. 15:27 #639
davkar9
Aztarohadt! IGN elmehet a picsába a weak plotjával, csupán csak arról volt szó, hogy valami hülyegyereket leültettek 20 órára a DAI elé, úgy hogy előtte maximum hallomásból ismerte a sorozatot.

ME3 átverés után fenntartásokkal kezeltem a "döntések számítanak" kijelentést, de basszus itt tényleg szó szerint erről van szó. Küzdök az örömkönnyekkel, látod az originben meghozott, 2-ben átívelő döntéseid következményét, korábban "névtelen" npck lépnek elő főmellékszereplőkké és közben az inquisition folyamatosan adja hozzá a saját élményeit/emlékeit. Olyan határozottan év játéka, hogy csak na.
Simple. Eternal. Beige.
10349 levél
Válasz 14.11.28. 13:03 #638
MattMatthew
6690 levél
Válasz 14.11.27. 22:50 #637
GustyX
Itt és itt nézz szét.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1 levél
Válasz 14.11.27. 22:40 #636
Ergor
Sziasztok! Valaki segítsen!! Megvettem a játékot telepítettem, regeltem origin-en, e-mail címet megerősítettem, telepítettem a játékot. Proci: i7 4710hq, grafikus kártya: nvidia gtx 860m 4gb, memória 8 gb. Elindítom a játékot és csak addig megy amíg háttétben van ahogy előtérben fut kidob. Miért csinálja ezt?:////
10349 levél
Válasz 14.11.27. 18:31 #635
MattMatthew
Gondolom nemsokára megjelennek olyan modok amik az NPC hajakat is beteszik a karakteralkotóba, mint DA2-nél és DAO-nál is voltak. Morrigan frizura pl jó! Bár mondjuk ha az ember pont egy ágrólszakadt elfecskét akar akkor kevesebb lakkos verziója kéne.

(Kérdés, hogy a Denuvo védelem mennyire lehetleníti el a moddereket.)
3572 levél
Válasz 14.11.27. 18:18 #634
Sucee
Engem hímnemű létemre is zavart a hajstílus felhozatal. Elfként valami hosszabb, rendezetlenebb hajat akartam (szeretem, ha szerencsétlenül néznek ki az elf karaktereim ), de azok mind női hajak voltak... És ez így elég kiábrándító, hogy még csak különbséget sem tettek, csak bedobták tök ugyanazokat minden nem számára.
1620 levél
Válasz 14.11.27. 12:13 #633
Aribeth
Tegnap este épp csak leültem egy félórácskára a játék elé, majd éjjel fél kettőkor eszméltem fel, hogy nagyon elment az idő. A körülbelül két és háromnegyed órából két és fél a karakteralkotással telt. Tudom, hogy egy szerepjátékban nem az a lényeg, hogy milyen mélységekig lehet a Sims 7-ből importált szerkesztőben molyolni a főszereplő pofájával, de én akkor is végtelenül élvezem az ilyesmit.

Viszont öt perccel később kukáztam is a nagy nehezen összerakott karaktert, mert mozgásban már a legkevésbé sem tetszett.

A hajfelhozatal is hagy nem kevés kívánnivalót maga után, mondjuk ez már a DAO-ban is probléma volt. Három fő kategóriába sorolható a kínálat:
a) azok a hajak, amelyek egyértelműen csak a férfi karaktereknek szólnak
b) nőies, dús hajzuhatagok, fánk alakú kontyok, hiperdizájnos ábrándos loknik - amikkel úgy fest az inkvizítorom, mintha most jött volna egy Barbie Hercegnőképzőből (igen, kénytelen voltam végigülni pár ilyen rajzfilmet)
c) a nem királylányos, nem férfias frizurákkal meg úgy festett, mint egy elbaszott Tilda Swinton hasonmás, a helyi LGBT közösség oszlopos tagja

Rendben, látom, hogy nem csak én picsogok ezeken.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
9170 levél
Válasz 14.11.25. 22:14 #632
davkar9
Áhháhá, Cassie! Köszönöm bioware! És a "lényegnél" még nem is tartunk.
Simple. Eternal. Beige.
10349 levél
Válasz 14.11.24. 22:14 #631
MattMatthew
A linkelt videóra azért Tőled is vártam volna reakciót.
9170 levél
Válasz 14.11.24. 20:00 #630
davkar9
Beszarás. **** personal questjében a döntés legalább olyan nagyságú, mint a da2 vége és ebben a választásban sokkal több az érzelem és a gondolat, mint a me3 szivárványában együttvéve.

Hihetetlen ez a játék! Év játéka, év meglepetése, év mindene! Amikor azt hiszed már láttál mindent, ismét előhúz valami újat a kalapból. Legyen szó egy új terület nagyságáról, szépségéről (hangulatáról!) vagy egy 10 órával később leeső easter eggről.
Simple. Eternal. Beige.
27987 levél
Válasz 14.11.24. 00:03 #629
LordMatteo
mi
a
büdös
franc
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8075 levél
Válasz 14.11.23. 23:49 #628
Gerry
'Ildiko szall sarkanyhaton
belebaszom a baltat ha kozeledni latom
a nekromanta tuzgolyoval tamad
vigyazz, elragadja a birkamat'

Nem Adunk Vissza nem eleg?


An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
1620 levél
Válasz 14.11.23. 21:29 #627
Aribeth
off
Igen, ezen már kiröhögtem magam pár napja.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4176 levél
Válasz 14.11.23. 21:07 #626
gothmog
Izé, most nézem, hogy hülye vagyok (persze szerkesztési időn túl). Szóval: Nincs Amerikába Vízumunk.
Endure. In enduring, grow strong.
4176 levél
Válasz 14.11.23. 21:00 #625
gothmog
Totál off, de ha már itt látlak (más úgysem fogja érteni így hirtelen), a minap hallottam: NAV = Nincs Vízumunk Amerikába
Endure. In enduring, grow strong.
1620 levél
Válasz 14.11.23. 20:44 #624
Aribeth
SPOILER
............................................________
....................................,.-'"...................``~.,
.............................,.-"..................................."-.,
.........................,/...............................................":,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:"........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
.........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
...,,,___.`~,......"~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10349 levél
Válasz 14.11.23. 20:18 #623
MattMatthew
SPOILER

Semmi olyat nem lő le amit az ember saját maga akarna megtapasztalni, de nem is ezért ajánlott csak saját felelősségre a megtekintése.
3572 levél
Válasz 14.11.23. 17:37 #622
Sucee
Blackwall

SPOILER
'The Inquisition needs all the support it can get, but what can one Grey Warden do?'
'Save the fucking world, if pressed.'


Kész, ennyi elég volt, hogy ismeretlenül is az egyik kedvencem legyen.
3572 levél
Válasz 14.11.23. 17:17 #621
Sucee
Hát nem vicceltek a területek méretével. Amikor a mögöttes területek fele vettem az irányt, gondoltam valami kis összekötő rész lesz, pár küldetéssel, ehelyett másfél nap alatt még nem jutottam túl rajta. Plusz belefutottam egy nagyon aranyos meglepetésbe, amit a "találkozhatsz sokkal erősebb ellenfelekkel" ténye magyaráz.
14264 levél
Válasz 14.11.23. 13:49 #620
balays82
Hagyd már abba, mert kezd baromira idegesíteni, hogy...nincs meg a játék.
9170 levél
Válasz 14.11.23. 00:21 #619
davkar9
Gyerekek, ez pontosan az aminek a Mass Effect 3-nak lennie kellett volna!

A bioware játék amire szükségünk volt ÉS megérdemlünk!
Simple. Eternal. Beige.
9170 levél
Válasz 14.11.22. 20:01 #618
davkar9
IGN elárulhatná, hogy mégis mi a fene itt a 'weak plot'.

Élvezetes harc, rohadt hangulatos tájak, remek karakterek, összekapcsolódó kvesztek. Egyszerűen imádom! Valaki mondjon már valamit a FC4-ről, ha semmi eget rengető, akkor meg is van az év játéka!
Simple. Eternal. Beige.
3572 levél
Válasz 14.11.22. 14:04 #617
Sucee
Bah, tök mindegy, Inquisition úgysem tudja importálni.
3572 levél
Válasz 14.11.22. 14:00 #616
Sucee
Ha exportálok egy world state-et az előző helyére, az az éppen folyamatban levő (másik state-tel elkezdett) játékba nem fog bezavarni, igaz?
10349 levél
Válasz 14.11.22. 13:25 #615
MattMatthew
1620 levél
Válasz 14.11.22. 11:14 #614
Aribeth
Nézzük csak a Bioware szerepjátékait:
BG + kiegészítő (1998-1999)
BG2 + kiegészítő (2000-2001)
NWN + kiegészítők (2002-2003)
KOTOR (2003)
Jade Empire (2005)
ME (2007)
DAO + kiegészítő (2009-2010)
ME2 (2010)
DA2 (2011)
SW:TOR (2011 + a kiegek folyamatosan)
ME3 (2012)
DAI (2014)

Sokan már a Neverwintert is visszaesésnek tartották a BG-sorozathoz képest. Ahogy a nevem is mutatja, azért egész jól elvoltam vele, de azt nem állítom, hogy ma hajlandó lennék ismét előszedni, akkor már ezerszer inkább az Infinity Engine-es játékok.

Úgy látom, hogy a kétezres években kikristályosodott egy sajátos Bioware-stílus, ami harc és fejlesztések terén egy RPG light vonulatot képviselt, de még mindig elég kihívást nyújtott a játékosoknak, és cserébe elképesztően erős sztorikat tett le az asztalra. A KOTOR, az ME de még a (szerintem gyengécskébb) JE is kifejezetten izmos színvonalt hoztak, majd jött a DAO, ami hozzájuk képest jóval magasabbra tette a lécet. Na, ez az, amit azóta sem sikerült megugrani, ehelyett az ME2, ME3 és DA2 egy új, aggasztóbb úton indultak el. (Írom mindezt úgy, hogy nyugodtan a homlokomra tetováltathanám, hogy "Mass Effect buzi vagyok".) Túl sok már bennük a leegyszerűsítés és a hack&slash vonulat, sztori terén pedig a DA2 eléggé katyvaszos, az ME2-ME3 befejezései meg gagyik voltak. Kérdés, hogy mi lesz ennek a folyamatnak a vége. Ubisoft 2?

Na, megyek vissza DA2 DLC-zni, mert így az életben el nem kezdem az Inkvizísönt.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3572 levél
Válasz 14.11.22. 10:47 #613
Sucee
Én azt kezdtem egyjátékosban, majd ma tesztelem, tegnap csak karaktergenerálásra volt egy kevés időm.
9170 levél
Válasz 14.11.21. 19:57 #612
davkar9
Megvan az első multi győzelem. Az íjász elég op ha ügyes az ember. Singleben is kell egy ilyen, az ottani távolságokkal szét lehet majd szívatni az ellenséget a long range shottal.
Simple. Eternal. Beige.
3572 levél
Válasz 14.11.21. 16:53 #611
Sucee
Forgatás: te voltál béna.
Na, amúgy annyi, hogy a négyzeten kívül (fölötte kattintva) kell forgatni a karaktert az említett helyzetekben.
3572 levél
Válasz 14.11.21. 16:21 #610
Sucee
Amúgy ha már GoT szereplőkről volt szó, csak szerintem néz ki Keepben a koronás Alistair úgy, mint Joffrey? Komolyan, rossz érzés kiválasztani, mint uralkodó.
10349 levél
Válasz 14.11.21. 15:34 #609
MattMatthew
Rúgd tökön te őt! V azt nem lehet?
9170 levél
Válasz 14.11.21. 15:11 #608
davkar9
Két cockblock után Vivienne minden 'my dear'-je olyan mintha egyszerre rúgna tökön és csipkedné meg az arcomat.
Simple. Eternal. Beige.
9170 levél
Válasz 14.11.21. 12:20 #607
davkar9
Mindkettő és egyik se. Nehézségtől függ. Easy és talán még a normál da2, fölötte dao. A kézi támadás elsőre szokatlan, ha ráál az ember keze akkor elég jó. Mondjuk emiatt tényleg inkább akciójáték érzése van, de ha a tac camet használod akkor úgyis egyesével adod ki az utasításokat és fel sem tűnik az automatikus támadás hiánya.
Simple. Eternal. Beige.
2183 levél
Válasz 14.11.21. 12:11 #606
Shadowguard
A lényeget mondd Origins vagy Da2 a harcrendszer?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
9170 levél
Válasz 14.11.21. 10:45 #605
davkar9
Rendben.

3 óra után jöttem rá, hogy ember Varricot csináltam. Ebben a starter páncélban van egy kis Sebastian beütése is.

Maga a játék... uhh. Pontosan azt hozza amit vártam! Ha csak úgy barangolsz tisztára Skyrim, ha beúszik a minitérképre egy új ikon akkor oda el KELL menni. A zónák behatárolják a bejárható területet, ez inkább pozitívum, nincs az, hogy elindulsz egy irányba és soha többé nem térsz vissza az ellentétes irányban lévő főküldihez. A mellékküldik, a maguk módján érdekesek és némely esetben fontosak. Találsz egy levelet/tárgyat egy holttesten amit el kell vinni valakinek? Unalmas tucat kvesztnek tűnik. Nem biztos, lehet, hogy a célpont a feladat végén hasznos tagja lesz az inkvizíciónak. Újdonság varázsa meg minden, lehet a 7-8. végigjátszásnál már nem így lesz, de a gyűjtögetős mmo-kvesztek is beleillenek a játékba. Segíteni akarok a vadásznak, segíteni akarok az öreg elfnek akinek gyógyszert kell keresni a felesége köhögésére. És ez az openworld rész, amint történet, karakterek vannak észrevétlenül visszaváltunk a bioware minőségre.

Ne adjatok a véleményemre, mert nyár eleje óta masiniszta vagyok a DA hype-trainen, de nálam abszolút betalált, imádom! Aki most kezdene ismerkedni a sorozattal vagy dao óta csak most térne vissza annak nem tudok biztosat mondani, vagy bejön vagy nem. Aki viszont benne van legalább a játékokig (ott azért nem volt minden kódexbejegyzés átnyálazva, de ki-ki, mi-mi dolgok mennek) és a köztes események is megvannak legalább egy wiki összefoglaló formájában annak garantáltan tetszeni fog.

Harc is nagyon lazán megy. Oké, easyn vagyok, pajzsos templarék csoportja max fél perc, viszont nekem ez így pont jó. Ezt tényleg csak szokni kell, nincs itt semmi baj az irányítással.
Simple. Eternal. Beige.
3572 levél
Válasz 14.11.21. 09:46 #604
Sucee
Olyan, mint a Shepard-öd, hogy nem mered csak úgy magadtól mutogatni?
32707 levél
Válasz 14.11.20. 23:18 #603
Creativ3Form
Na muti a hősöd. Én is megmutatom akkor a mágusom.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9170 levél
Válasz 14.11.20. 23:14 #602
davkar9
Naszóval. Nincs itt nagy meglepetés, remek játékra számítottam, remek játékot kaptam. Prológust megcsináltam, utána beszéltem mindenkivel a táborban, lassan nekiállok a főküldi folytatásának. Jönnek sorra kacsintások, élvezem. Eddig mindenki tök szimpatikus, bár Lelianaval lehet, hogy lesznek még gondok. Az approval csíkot jó lenne valahol látni mert pl Solassal elég kérdőjeleseket beszélni és már dőlnek is az apró pontocskák. Cassievel is csak óvatosan a flörtölést, első után slightly disapproved. Az újítások tetszenek a beszélgetésben, sírós, zavaros, nagyonmérges stb. Josephinenel volt egy faji válaszom is, emberként cseveghettünk a nemesekről és a bálokról.

A harcot és az irányítást tényleg szokni kell, viszont akik emiatt lepontozzák tényleg barmok. Kézi támadás valószínűleg a multi (és multis projectnek induló múltja) miatt kellett, egérkímélés céljából én az R-t használom, kényelmes. Ráadásul mágussal végtelen/elég nagy a lőtávolság, térkép széléről elég jó lövöldözni. A tac-cam valóban elég esetlen lett. 3 gombra széthúzni ami eddig ment egy görgő és egérmozgatással. Kigörgetek és úgy szörfözök, de azért még elég sokszor félrekattintok. Easyn nem vagyok rászorulva, de magasabb szinteken érdemes lesz gyorsan megtanulni.

Multiba is belenéztem. Érdekes első kör volt, lag és franciák (orlézek). Nem lesz akkora klasszikus mint a ME3 coop. Bár ki tudja, 2-3 menet lazán lement egymás után (2-4 szobáig csak). Az új harcrendszer mágusoknak annyira nem jó, viszont íjász és wari egész élvezetes, gondolkodom is rajta, hogy singleben is legyen ilyen karakterem a későbbi végigjátszások során.

Ami negatívum az a kamera, ha kiléphetős beszélgetésbe bonyolódunk előtte érdemes belemászni az npc arcába, mert pl Cassievel sikerült úgy beszélgetnem, hogy egy közelben álldogáló katona hátát néztük. A karakter arcával sem vagyok kibékülve, rajtam kívül mindenki természetesen illeszkedik a világba. Na és a szőrök... Úgy érzem a nextgen nagy problémája a hajak és szakállak lesznek. ACU-ban is mindenki szalmát hord a fején.
Simple. Eternal. Beige.
32707 levél
Válasz 14.11.20. 21:42 #601
Creativ3Form
Ezek betegek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11125 levél
Válasz 14.11.20. 20:46 #600
VodevilX
2003ban a KOTOR már sem olyan volt, mint bármi előtte, ahogyan azóta a többi sem, még a DA is csak félig meddig, pedig az EA csak 2007ben lépett be a képbe.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1620 levél
Válasz 14.11.20. 20:34 #599
Aribeth
Neeee.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1620 levél
Válasz 14.11.20. 20:13 #598
Aribeth
Korábban jó eséllyel olyan crpg-k jelentek meg, amikben mindenki megtalálhatta azt, amit keresett. A két órás, taktikázós csaták rajongói és a magamfajta csak-a-sztori-meg-a-karakterfejlesztés-meg-a-felszerelés-és-a-stronghold jellegű, "oké, állítsuk be a legkönnyebb fokozatot, és ha kell, akkor még arra is küldjünk egy trainert a biztonság kedvéért, viszont ha ahhoz van kedvem, akkor visszaállítom nehezebbre, és megdolgozok az eredményekért" hozzáállású megúszós népek is. Ezeket kérem vissza.

Ez a cég már nem a Bioware, hanem az EA csicskája. Evvan. És biztos vagyok abban, hogy idővel a zseniális történetek is mennek majd a kukába a többi feláldozott fícsör után, ennek már most vannak jelei. (Bár továbbra is imádom az ME3-at, meg a DA2-vel is elvoltam.)

Mindenesetre reménykedek abban, hogy tekintettel az előbb említett eleve elnézőbb hozzáállásomra és a másfajta igényeimre, így is nagyon jót fogok szórakozni ezen a játékon.

Viszont miután oly szépen pofára estem kedden a régiózárral, úgy döntöttem, hogy akkor inkább kezdésnek végigviszem a kimaradt DLC-ket a másodikban, és két fullos mentés viszek majd át a hármasba.

(Az általad és gothmog által felsorolt játékokat pedig már egy ideje feljegyeztem a "jövő évi program" listára.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
11125 levél
Válasz 14.11.20. 20:03 #597
VodevilX
Itt a következő GOT szereplő...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11125 levél
Válasz 14.11.20. 19:18 #596
VodevilX
Mass Dragon Effect Age?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.