25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Cyberpunk 2077

davkar9
#1039 davkar9 [11350]
Felhő alján ott volt még tavalyról a nomados mentésem aztán úgyis szemeztem a kardokkal a mostani körben ezért a verzióváltással járó respec (amúgy nem értem miért nincs végtelen újraosztás) alkalmából megcsináltam a rendes Vcher karit. Ajándék Aerondight-tal teljes volt az élmény. Jópofa a golyóvisszaverés, de egy újabb kör PL elég is volt belőle, végül nem bánom, hogy maradtam a "fő" karival a hekkelésnél.

Gondolkodtam egy rövid Vgigjátszáson, (corpo mV, hekk, mantisb, osonás, csak főküldik, arasaka ending), de ez a kis kaland a ffi hanggal megint csak elvette a kedvem tőle...

PL frissesség miatt értelemszerűen nem ütött akkorát és marad továbbra is az A1, elégedett vagyok azzal. Egy visszatöltésig kipróbáltam a mérgesebb szövegeket és az előbb kezdett a2-t, de nem győzött meg.

Válasz erre

Aribeth
#1038 Aribeth [2509]
A B úton én is összecsináltam magam, a pulzusom valahol az egekben volt abban az egy-másfél órában. De nagyon tetszett, és örülök, hogy ezzel kezdtem, mert
SPOILER
1. itt rendesen megismertük So Mi hátterét - ami az A választásnál kimarad nekünk
2. a B2 eutanáziája után Reed rendesen megborul, és végre kilép az agymosott NUSA-ügynökös "de legalább él, és én meg úgy teszek, hogy minden rendben lesz" mantrázásból
3. utána sokkal jobban esett, vagy helyesebbnek érződött elengedni Songbirdöt a Holdra az A végigjátszásban
4. és legalább láttam, hogy pontosan milyen mátrixos-eldritch horroros borzalmakat piszkálgat a Voodoo Boys a feketefalon túl.


Úgyhogy nálam az volt, hogy a fullos B és Tower ending után visszatöltöttem, majd az A1-gyel befejeztem a PL főszálát, utána eltakarítottam a még felmerülő mellékküldetéseket, és visszamentem Hanakóhoz, aki számításaim szerint már hetek óta várt rám a hotelban, és ebben a sorrendben letoltam a befejezéseket:
SPOILER
- Arasaka 1-2 (hát az engrammá válósnál kajakra nekem is elszorult a torkom)
- öngyilkos
- Johnny és Rogue betörnek a Mikoshiba, de Johnny visszaadja a testet V-nek - Sun ending
- V és a nomádok befúrják magukat az Arasaka toronyba, V átadja a testét Johnnynak - nagyon szép volt ez a küldetéssorozat is
- V és a nomádok, de V jön ki a végén, majd elhúz a naplementébe a haverokkal, azért hagytam a legvégére, mert tényleg ez volt az érzelmileg legkellemesebb zárás


A secret endinget nem kaptam meg valamiért, pedig topon volt a kapcsolatom Johnnyval*, és a sírjánál is a megfelelő reakciókat adtam elvileg, de mindegy.

*SPOILER
Istenem, az a búcsúzás a Tower endingnél... "Goodnight Valerie. Today was a good day." Vááááááááá! Igen, én azok közé tartozok, akik bírták azt a hülye gyökeret V fejében.


Az alapjátékban túl sok volt az átírás és a lerövidített szál, de így is korrektnek éreztem a sztorit, azért pedig hatalmas dicséret jár, hogy rengeteg energia (fejlesztés, játékidő) ment az egyes befejezésekbe. A DLC viszont felette áll, és szenzációsak a karakterei: Myers, Reed, Songbird, de a mellékszereplők is nagyon emlékezetesek lettek, egyedül Hansent éreztem gyengébbnek, viszont esetében tetszett az a megoldás, hogy a Barghest-katona visszaemlékezéseiből ismerhettük őt meg valamennyire.

Válasz erre

Peace
#1037 Peace [27978]
Nekem ráadásul sikerült a horror utat választanom. Tökre paráztam, amíg bujkáltam!

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.01.13. 23:17
davkar9
#1036 davkar9 [11350]
SPOILER
Nem tudom, nekem nem lenne szívem eladni, ez így már csak geciség. Persze csúnya az átbaszás, de ami rá vár az sokkal rosszabb. Kóma ending pedig elég rossz csere, ennél még az Arasakás is jobb szerintem.

Ismeretlenül, teljes self-insert rp-jell lehet jobban zavarna, de így hogy tudtam ezután megyek tovább a játék végére nem zavart a dolog, főleg, hogy azok sem maradandó megoldások. Szóval V úgyis baszhatja, akinek még van esélye kijutni azt nem érdemes magunkkal rántani.


PL B verzió
jól éreztem, ez egy egyszer aztán többet nem út volt... Döntések illetve gameplay miatt is...
SPOILER
Az árulás még rosszabb volt, mint amire számítottam. Ugh, de szarul éreztem magam ettől. Sarokba szorítjuk a szerencsétlent aztán kétségbeesettségében áttör a falon ami mögött pedig csak egy szakadék várja. Közben minden szöveg "ó, segítünk". B1-ben visszarántjuk épp csak annyi megmaradt tudattal, hogy utána örökké szenvedjen... B2, megölése, valamivel "jobb", de ez is elég depis és nem igazán tudnám beépíteni egy olyan V végigjátszásba (Vgigjátszásba?) ahol megérné emiatt újra lenyomni a bújócskát a robopókkutyával.

Elnök asszonynak örülök. Eleji közös kalandnál bírtam, de főleg így a B-vel teljesen megutáltam. A szemét picsa néha tényleg csak egy szemét picsa, még ilyet!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2024.01.13. 14:32
subject17
#1035 subject17 [6643]
Phantom Liberty

SPOILER
Én videón sem láttam a többi lehetőséget, de szerintem az egyik legerősebb sztoriszál volt a játékban Songbird kimentése első körben, majd az igazság megismerése után átadni Reednek.

Kurvára át tudtam érezni, hogy milyen állapotban lehet V, miután ennyi szaron keresztülment, és kiderül, hogy hamis reménnyel áltatta a csaj. Nem sokszor vertek át IRL durván, de olyankor mindig nagyon rosszul viseltem, szóval egyértelmű volt, hogy a kicsinyes megoldást választva kibaszok vele.

(És nyilván érthető az is, hogy így kellett csinálnia, hiszen V-nek semmi oka nem lett volna segíteni, ha eleve egyenesen mondja meg, mit és hogy akar - sőt, akkor V-nél lett volna egy erős labda, hogy a legvégén elárulja őt, és átvegye a helyét.)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.01.13. 14:05
davkar9
#1034 davkar9 [11350]
Fordítva.
PL ending
SPOILER
Mikor kiderült, hogy átbaszott mindenkit az annyira nem zavart (CGI trailer alapján az volt a benyomásom, hogy a dlc Sol bosszújáról fog szólni) mivel minden érintett nevesített karakter életben volt, szóval sértett önérzeteken kívül komolyabb baj nem történt. Namost válaszút 1nél nem láttam értelmét elárulni So Mit, szóval kimentettem. Mikor a végén kiderült, hogy minket is átbaszott akkor persze nem örültem, de hát meta ismeret megvolt, csak a másik ad új befejezést, érthető, hogy ez a szál nem tart sehová. Már kész átszakítani a célszalagot, nem leszek köcsög (-acsis visszatöltés), hogy ennél a pontnál rúgjam fel.

Igazából jól is esett az őt támogató ending*, kicsit át is értelmeztem emiatt az egész játékot. Túlélésre van kihegyezve a dolog, de inkább elkezdtem azon gondolkodni, hogy kiknek is segítettem (+ ezek közül mit is rögzít a játék). Aztán kijött egy kellemes szám főleg így So Mival a végén, ezért az öngyi ending jött be a legjobban. Persze utána letoltam a szokásos nomadosat Judyval a naplementébe, de az annyira most nem adta.

*Persze a megmentése kérdőjeles, mert a Kékszemű a játék háttérgonosza (gondolom valami AI lehet husibőrben) aki Gman módra itt-ott bekukkant szóval nem biztos, hogy jó kezekbe került a holdon.


Én is bírtam a csajt. Mondjuk az az egész küldi nagyon jól sikerült szerintem.

Alexet is megkedveltem, részben ez is +1 az A verzióhoz.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2024.01.12. 23:15
Aribeth
#1033 Aribeth [2509]
A tisztánlátás végett:
SPOILER
Az "A1" a Reed mellé állós, majd So Mit kinyírós befejezés, az A2 meg a kismadarat Myersnek leadós? És B lesz a Songbird mellé állós verzió?

Én először az Alien Isolationös cuccot csináltam meg, kegyes halál, visszatöltés, geci leszek és leadom az árut Reedéknek, majd Tower ending. Aztán visszatöltöttem a döntési pillanatig, és So Mi seggét mentettem meg, itt is ledaráltam a két verziót, és csak ezt követően térképeztem fel az összes többi alapjátékos befejezést.


És igen, itt is a szokásos "a DLC-be rakjuk az odafigyelésünk és kreativitásunk legjavát, mert itt csak az alapjáték töredékét kell megtöltenünk tartalommal" szindrómát figyeltem meg, na nem mintha bántam volna. A többi, alapjátékos fixer küldetés is lehetett volna ilyen elgondolkodós, de evvan.

Neked hogy tetszettek a francia ikrek? Szerintem a csaj ritka karizmatikus kis rohadék lett, imádtam minden jelenetüket.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2024.01.12. 23:01
davkar9
#1032 davkar9 [11350]
Elég éles volt a váltás a pl és az alapjáték között. Szinte az összes mellékküldinél meg kellett állnom gondolkodni a döntéseken és az általános hangulat is olyan, hogy a "jobb"? eseteknél is enyhe undorom támadt. Dlc befejezéssel is elégedett voltam (A1), viszont kár, hogy nem nagyon adott újat dolgokat az alapokhoz (1 új sor volt a nomadosnál de elhanyagolható). Új ending így játszva is lehangoló volt, főleg az ide vezető döntésekkel (A2), úgyhogy utána megint a "gyors" lezárás esett a legjobban.

Holnap lenyomom még a dlc B-t, bár tényleg csak az acsikért, mert az olvasottak alapján ez annyival nem másabb, több szempontból pedig inkább az A felé húzok. Újrázásoknál is valószínűleg mindig azt választom majd.

Válasz erre

davkar9
#1031 davkar9 [11350]
Időgépes komment.

Szóval nem kell (/érdemes?) kivárni a főszálak végéig, mert dlc indítással kapjuk pl a kapitány gta küldijeit is, amik nem nehezek de a minden más mellé beszorítva mégis csak jobban állnak, mint egymás után csinálni őket a már "kihalt" városban. Fordítva viszont akad 1-2 mellékküldi itt ami más/könnyebb ha már csináltunk bizonyos alapjátékos fő-mellékeket előtte.

Wiki alapján még van pár küldi mielőtt elérek az elágazáshoz. Lehet választok egy szimpatikusat aztán majd a játék vége után megyek vissza ide végigpróbálni a dlc endingeket (főleg acsiért...)

Kapcsolódóan viszont folyamatosan azon jár/t az agyam a mostani végigjátszás alatt, hogy mennyire működne egy rövidített kör bg3 mintára. Gondolom az overhaulnak és a színes színkövetelmények eltörlésének köszönhetően jelentősen könnyebb lett a játék és kíváncsi vagyok mennyire állna jobban össze a történet ha a critical path és xy endinghez kapcsolódó szálakkal foglalkoznék csak.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.12.20. 15:51
davkar9
#1030 davkar9 [11350]
Alapvetően ez még mindig egy elég jó játék! Kissé muszájból kezdtem neki újra, de aztán 1-2 óra után ismét elkapott a lendület, 2.0 kavarások összességében jót tettek a gameplaynek. A belsőnézetes cuccok továbbra is nagyon kényelmesek (mobil, "dialogue wheel", stb), nem is értem bethesda/gta-k/akárki miért nem csaptak még le erre.

Fokozott rendőri jelenlét annyira mondjuk nem jön be. Volt egy olyanom, hogy valami őrült autós nekikoccant a rendőrautónak amitől ő is megvadult és üldözéskor meg ő jött nekem amitől kaptam is egy csillagot... Bandairtásnál is nem egyszer fordult elő, hogy egy kósza golyót támadásként rögzített pedig nem is az irányába ment csak benne volt a képernyőnyi látóteremben...

Szokásos -1 Johnnynak. Átdolgozott fixer küldisorrend miatt a rablás előtt teljesen ki tudtam pucolni watsont, ami így eléggé adta most. Hírnév fel, pénzszerzés, jó kis zsoldos cuccok aztán kiszorítja a szabad gameplayt a főszál. Én például, főleg így 2.0-val, elvittem volna inkább metro/dishonored irányba a játékot. Osonás/rambó stílus alapján adnak be küldiket ami aztán látványos változásokat hoz a városba is. Mostani főszálnál is elég vicces a gazdagság és a hírnév haszolása mikor a "nagy" meló előtt már a sc 30 körül van, pénztárcába pedig vagy 300k jött be küldikből és loot eladásból úgy, hogy már költöttem is vagy 150kt cuccokra...

Válasz erre

davkar9
#1029 davkar9 [11350]
Ja arra gondoltam van-e valami "értelme" beszorítani két főszál küldi közé. Eleje-végét, új endinget megnéztem, de a közepéről nem tudok semmit. A példa witcher 3 hots lenne, de gondolom mivel a c77 pnrt használ ezért ennek dlcnek hangulata/élményét nem befolyásolja, hogy közben vagy már a játék "vége" után indítanám.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.12.20. 15:57
Peace
#1028 Peace [27978]
Teljesen mind1 mikor vágsz bele. Ha jól emlékszem, akkor a Voodoo Boys-os szállal kell végezni és onnantól indítható.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.12.20. 15:51
davkar9
#1027 davkar9 [11350]
Téli akcióban szerintem bedobom a dlct. Későbbi hozzátoldás miatt az amúgy is pacing problémákkal küszködő alapjáték közben nyilván nincs ideális időpont a végigjátszásra szóval elég közvetlen a pnr előtt nekivágni?

Válasz erre

Peace
#1026 Peace [27978]
Én háromszor toltam végig 3 külön karival és mindig találtam újdonságoakat. Biztos vagyok benne, hogy egyszer lesz még 4. végigjátszásom!!!

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2023.12.17. 10:44
Aribeth
#1025 Aribeth [2509]
Persze múlt hétvégén csak megcsináltam az összes befejezést (az öngyilkosat is), de kellett az az egy hónapos pihenés, hogy képes legyek ismét nekifutni a játéknak. Viszont megérte, a Temperance egyenesen meghatott, és a végére tartogatott Star is egész kellemes volt.

Aztán visszakerültem a point of no return elé, és a 2.1 újdonságaival ismerkedve elkezdtem levadászni az ácsikat - és megint csak azt vettem észre, hogy a játék továbbra is ontja magából a kisebb mellékküldetéseket és megbízásokat. Persze ezek inkább arról szólnak, hogy jön az sms, "helló, x vagyok, köszi, hogy megmentettél, menj y helyre, ott elrejtettem neked egy kis ajándékot", meg már annyi pénzem és alapanyagom van, hogy soha nem fogom elkölteni őket, de elleszek vele egy darabig.

Gondolkodok azon, hogy indítok valamikor egy férfi V-t egy speedrun erejéig. Egyetértek azzal, hogy nem annyira vonzó az újrajátszhatóság gondolata, mivel egy körben fel lehet tárni az égvilágon mindent, de kíváncsi vagyok, hogy legalább a főküldetésekben milyen a fickó hangja. (Tudom, megnézhetem youtube-on is, de teljesen más az, ha én irányítom a karaktert.) És különben is, hiányzik Jackie.

Válasz erre

Aribeth
#1024 Aribeth [2509]
Tegnap visszatértem a játékhoz, mert csak fúrták az oldalamat a nyitva hagyott befejezések, ezért kezdésnek megcsináltam a Devilt. Nekem tetszett, mindamellett, hogy érfelvágósan depresszív volt: tökéletesen átadta V frusztrációját az űrállomáson ismétlődő vizsgálatokkal, és kellemesen lesokkolt, amikor megtudtam a híradóból, hogy
SPOILER
Hanako azért ragaszkodott Yorinobu sértetlenségéhez, hogy a Saburo AI átvehesse az irányítást a fia teste felett.

That fucking bitch, tudtam, hogy egy rohadék, próbáltam is a játék közben megölni, de sajnos nem engedte a rendszer.
Este nézem a többit.

Válasz erre

davkar9
#1023 davkar9 [11350]
Én a corpo femV, Judy, nomad endingre esküszöm. Ffi hang szerintem élvezhetetlen, legalább 3 pontot levon. Panam miatt "kötelező", de szerintem ő egy olyan karakter aki románc nélkül is remekül illeszkedik a történetbe.

Kérdőjeleken kívül szerintem a döntéshelyzetekben sincs olyan nagy variáció (morálisan, következmény) ami miatt megérné nem azt választani amivel már elégedett voltál elsőre. Így hirtelen nem is emlékszem van e a fő-, nagyobb mellékküldikben A-B verzió.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.12.02. 01:35
Peace
#1022 Peace [27978]
Azért voltunk pár millióan szerintem.

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2023.12.02. 01:45
LordMatteo
#1021 LordMatteo [29272]
Kb én voltam az egyedüli akinek tetszett a játék megjelenéskor, Khm.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.11.30. 20:29
subject17
#1020 subject17 [6643]
Igen, nekem sincsenek illúzióim. A női szinkront nagyon szerettem most, és hát igen, nekem ez a karakter volt a meghatározó "igazi" V. Ahhoz hasonlítanám, mint amikor Dragon Age-ben hirtelen megvan az arany együttállás, és érzem, hogy a tökéletes karakterrel játszom.

Amit a kérdőjelek stb. kapcsán mondtál: ez volt végül az, ami miatt töröltem a játékot egy új karakter indítása helyett. Tudom, hogy nem lennék képes egy "csak fő sztori" végigjátszást csinálni, de arra sem, hogy ezt, amit az őszi végigjátszás során csináltam, megismételjem. Visszavezethető ez is arra, amit az elején egyből írtam, nekem a Cyberpunk V-ről szólt, és V nálam már egy elég szépen meghatározott karakterré vált.

Ami origineket illeti, az egy dolog, hogy lényegében értelmetlenek, de még csak nem is tudnék egyebet választani, mint a nomádot, csak az áll hozzám közel.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2023.11.30. 20:29
davkar9
#1019 davkar9 [11350]
Ha most bejött akkor szerintem inkább ne. Kb én voltam az egyedüli akinek tetszett a játék megjelenéskor, de utána az újrázásokkal kinyírtam magamnak a játékot. 2.-nak röviddel az első után álltam neki és már az sem volt az igazi. Origineknek semmi értelme, talán ha 2-3 hely van ahol érezhető a "különbség". Nem az +-, attól függően mi volt az első, szerintem femV fényévekkel jobb a ffinél. Kérdőjelek, xy küldik is elsőre izgalmasak, újabb ~100%-olásnál már fárasztó volt inkább, közelített az ubi "élményhez".

Overhault nem próbáltam, de nem hinném, hogy annyira jelentősen átalakult volna a gameplay, hogy egy mellee->hack+pisztoly (vagy fordítva/hasonlók) annyira friss/más élmény lenne, hogy el tudja fedni a fentieket.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.11.30. 15:08
subject17
#1018 subject17 [6643]
December ötödikén v2.1, elvileg megint hoz gameplaybe is dolgokat. Majd holnap derül ki talán valami streamben, hogy pontosan mi, gondolom azért itt apróságokra kell inkább gondolni.

Épp az előbb töröltem le basszus, mert mondom hiába van kedvem hozzá, egy közel 100%-os végigjátszás után nem fogok még egyet (máshogy meg nem vagyok hajlandó ). Dilemmák...

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Dark Archon
#1017 Dark Archon [11481]
EZ amúgy valami poén?

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

subject17
#1016 subject17 [6643]
Romance/friendly npc-k kapcsán szerintem kicsit azt is elrontották, hogy az egész kb. addig tart, amíg azt a szálat lenyomod.

Nyilván előrehaladás szempontból nem vezetett volna sehova, ha vannak később súlytalan kis interakciók, vagy esetleg lehetőség összeülni egy-egy sörre - de szerintem csomót dobhatott volna a roleplay élményen.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2023.11.05. 15:11
Aribeth
#1015 Aribeth [2509]
Érdekes egyébként, hogy Muamar autóit egy kivételével le tudtam szállítani időre, de a versenyek az istennek sem mentek, annyit meg nem ért nekem a sztori, hogy a Witcher 3 lóversenyeihez hasonlóan plusz energiát tegyek bele a gyakorlásba.

A motorban azt szerettem, hogy soha nem ragadtam be vele a forgalomba, ellenben nem egyszer estem úgy le róla, hogy a saját pofámon csúsztam még öt métert… Mindenesetre ezeket élveztem.

Közben a végére értem teljesen a PL-nek, megnéztem benne mindent, és most kellene lezongoráznom a négy achievementes fő befejezést. De hivatalosan is kifáradtam, lehet, hogy annyiban hagyom, és csak a neten nézem meg a videókat.

Ráadásul én abba a körbe tartozok, akik kedvelik [ s] Keanut[/s] Johnnyt, és
SPOILER
egyszer már kinyírtam a PL végén, nem akarom többször, viszont annyira meg nem vagyok önfeláldozó, hogy neki adjam a testem. A hátralévő hónapjaimat rohadtul nem szeretném sem Panammel, sem Judyval tölteni, a legendává válás meg láthatjuk, mennyire bejött akár Johnnynak, akár Jackie-nek, tehát azt is passzolom.


Összegzés:
A fősztorival akadtak gondjaim, simán lehetett volna több főküldetést is csinálni a hétezer kiberpszichós/BD ribancos feladat helyett, mert nagyon rövid és összecsapott az egész Arasaka szál. A romantikus opciók nem kaptak azonos súlyt, az Evelyn szál miatt Judynak jutott a legtöbb interakció, utána jön Panam, River még kevesebb (de legalább a sorozatgyilkosos küldetés remek volt), Kerry pedig a játék legvégén kerül elő egy atombéna feladatsorral, pedig őt bírtam a legjobban. (Mondjuk ez a 75-80 éves vagyok egy fiatal ember testében, és agyilag megragadtam 22 évesen dolog aligha hihető.)
Akadtak még szálak, amiket jó lett volna tovább boncolni, mint a Sandra Dorsett által felfedezett összeesküvés és a Peralez família helyzete.

A játékmenettel szemben nekem nem volt sok kifogásom, maximálisan kiélveztem a különféle harcmodorokat, a közepétől a lopakodás és a kamerán keresztül történő semlegesítés/gyilkolászás is jól ment. Viszont én is hiányoltam az olyan hackeket, amivel feltűnés nélkül ki lehetett volna iktatni az ellenfeleket, mert az egy szem rendszerösszeomlással (28 ram) nem voltam igazán kisegítve.

A krómok összevásárlása es fejlesztése igencsak addiktív volt, viszont személyes véleményem az, hogy az emberiség rohadtul tököm szúrta magát azzal, hogy ilyen kütyüket kezdtek el beépíteni a testekbe. Nem csodálom, hogy ennyire paráznak a Blackwall mögötti Skynet intelligenciáktól, ha elszabadulnának, akkor bárki felett átvennék a hatalmat/simán kisütnék az agyukat. Ellentétbe más disztópiákkal, ahol a robotoknak több energiát kellett beletenniük a népirtásba.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.11.05. 14:41
subject17
#1014 subject17 [6643]
Szerintem az a motor is gyász.

Ki kell tapasztalni, van egy-kettő járgány, amin totál más a handling. Azt hiszem, Javelinának hívták, amivel én teljesítettem a versenyeket is, bár ott meg pont arra kellett figyelni, hogy ne húzd túl, mert azonnal megfordul. Mindenesetre sokkal jobb volt ezt korrigálni, mint beletörni a sticket a kontrollerbe, és még úgy is falnak menni, meg ugye gépfegyver is van rajta.

Amúgy én minden játékban utálom a versenyeket, de itt a pocsék vezetési modell ellenére se volt nagy ügy. Tipikus scriptelt hülyeség, hogy úgyis a te kocsidhoz igazodnak az ellenfelek, plusz ha weaponized, akkor tényleg kilőheted az ellenfeleidet. És nincs is sok, talán 3+1, ahol az utolsó már inkább side quest, mint verseny.

Későbbiekben is találtam pár Javelinánál is sokkal kellemesebb járgányt, de már meg nem mondom, mik voltak, addigra nem volt lényeges túlzottan. Gyanús amúgy nekem, hogy DLC kocsik részben, azért volt ugrásszerűen jobb a vezetésük.

PL-ben viszont bejött egy side activity, ahol Muamarnak lopunk autókat, ott is néha kapsz optionalként olyat, hogy időre vidd, na az iszonyat volt. Szerintem a legutóbbi frissítésben belenyúlhattak (még nem néztem a note-okat, mindjárt megtúrom), mert amikor elkezdtem a DLC-t, nagyon irreális időket adott meg a leszállításra, még hibázás nélkül is sokszor 10 másodpercnél kevesebb maradt a végére, aztán peccs után hirtelen nem tudam elrontani.

Edit: Patch 2.02 notes
Haha, igen. Konkrétan a listán az első pont.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2023.11.05. 14:24
Aribeth
#1013 Aribeth [2509]
Autók helyett inkább Jackie motorját nyúzom, azzal egész élvezetes a felfedezés.
De amikor autós küldetés jön, akkor előre szívom a fogam. Azokat a mellékküldiket, amikben időre kellett menni valahová egy kocsival (pl. a lerobbanó farkú ürge még az elején), eleve passzolom, nem kell nekem a plusz stressz.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2023.11.05. 12:06
Dark Archon
#1012 Dark Archon [11481]
Hát, én adtam ennek még egy esélyt a 2.0 miatt, de ez így sem túl élvezhető. Vagyis még éppen az volt, egészen addig, míg el nem jutottam a Sandayu Oda harcig. 15-ös hacker skillemmet ugyanúgy feldughattam magamnak, mint a fegyvereimet. Géppisztoly teljes tára talán 1%-ot szedett le az életerejéből, a mesterlövész puska használata a feltöltéses lövés miatt szintén @gyf@sz volt. Mindezek tetejébe még aztán láthatatlan lesz, és visszatöltődik az életereje. S akkor eszembe jutott a harc Smasherrel még az előző végigjátszásból, szóval nekem asszem ennyi elég volt ebből.

Plusz:
- az autók irányítása továbbra is sz@r, egyedül a Shion Coyote vezethető úgy, ahogy normálisan
- Silverhand idegesítő egy f@sz, inkább lőném magam fejbe, kár, hogy csak a játék végén lehet - igazából nagy kár, hogy Reeves-t elpazarolták egy klisés alkoholista, s@ggfej, bagózós rocker szerepre
- az újszerű skill lista pocsék, miért nincs például lopakodós / nem halálos kiiktatás hack? legalábbis elegánsabb lenne, mint a késdobálás

Ezek után a PL-től is elment a kedvem

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Aribeth
#1011 Aribeth [2509]
Gondoltam, a hétvégén végigpörgetem az összes befejezést, méltó búcsú véve a játéktól. A fixer megbízásokat kitakarítottam, mínusz Mr. Hands utolsó két feladatát, amit csak a Firestarter után ad ki, mellékes melók kipipálva a Halálos iramban autózós versenyeket leszámítva, mert ezeket nem szeretem, és mivel elértem a maximum szintet, és dúskálok a pénzben, már nem látom értelmét annak, hogy az összes rendőrségi szkenneres vacakot is teljesítsem.

A játék viszont másképp gondolta: megcsináltam a Towert és a négy Songbirdösből kettőt, majd visszatöltöttem a Firestarter döntési pontjáig, és azóta a mellékszereplők folyamatosan dobálják rám a küldetéseket. Kezdem úgy érezni, hogy soha nem fogok eljutni Hanakóhoz az Embersbe.

Válasz erre

Aribeth
#1010 Aribeth [2509]
PL fináléja, ki akarom próbálni az összes lehetséges alverziót, és sikerült valószínűleg a legparább és legstresszesebb szállal kezdenem.
SPOILER
Blackwall So Mi és bújócska a robot elől lent a föld alatti laborban

Hát ettől összecsinálom magam így este játszva. Félórája a mögöttem alvó kutya felmordult, amitől ugrottam egyet idegességemben.

Szóval gratula, a készítők odatették magukat ezzel a küldetéssel.

Válasz erre

subject17
#1009 subject17 [6643]
Önálló szál, ami egy új befejezést is hozzáad a játékhoz. Utánaolvasgattam most, hogy végeztem mindennel, ennek az endingnek a lehetősége is a DLC-ben hozott döntéseinken múlik, nem unlockolódik minden esetben.

@Aribeth:
Az előző kapcsán, van Phantom Libertynél is a játékos fele egyértelműen jelzett point of no return. El lehet ott is vinni még egészen a végéig, és esetlegesen meggondolni magad (én így tettem).

Furán lett megoldva, mert külön küldetésként megnyitva marad aztán egészen a legvégéig... De így legalább nem failelt le mindent PL szálon, ami korábban completed volt.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2023.10.29. 11:43
Peace
#1008 Peace [27978]
Teljesen önálló szál, de az alapjáték utolsó küldetése előtt viszed végig és hatással lehet a legvégére. Igen, jött egy teljesen új befejezés is.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2023.10.29. 11:43
Dark Archon
#1007 Dark Archon [11481]
Most a Fantom Liberty 2 új befejezést ad a játékhoz, nem egy teljesen önálló szál? Mert, gondoltam, végigjátszom megint, aztán veszem csak meg a DLC-t, de akkor ez így nem lesz jó.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Aribeth
#1006 Aribeth [2509]
Ez remek, most tartok én is ott, hogy extra óvatosan próbálom párhuzamosan vinni az alapjáték utolsó felvonását és a DLC-t, nehogy valami kimaradjon, megkeveredjen a végjáték, de azért aránylag logikusan és szerepjátéknak megfelelően járjak el (extra sürgős szálat ne hagyjak magára hetekig stb.), és közben Johnny lelkivilágára is figyelek, és közben Regina is folyton bombáz az újabb munkákkal.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.10.29. 07:49
subject17
#1005 subject17 [6643]
Hm, eljutottam az utolsó küldetésig, de nem Phantom Liberty ending szálon megyek. Most viszont azt nézem, hogy minden elvégzett main job failed státuszba került a DLC-ből. Egyetlen nyitott quest maradt, ahol telefonhívásra vártam elvileg - annak az egynek az esetében nyilván érthető a fail, viszont akkor lehet, hogy túl hamar indítottam el a base game végét, és még tényleg lett volna előtte egy hívás? (Magát a Phantom Liberty sztorit nyilván lenyomtam, ez már csak ilyen aftermath cuccos.)

Visszatöltöm, aztán szöszölök még valamivel, nehogy emiatt akadjon nekem össze valami a legvégén, elbaszná az élményt.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

davkar9
#1004 davkar9 [11350]
új ending, csak általános hangulat, részletek nélkül

SPOILER
Ahogy elnézegettem ez minden variációban elég szar, legalábbis nem tudom milyen hangulattal, döntésekkel lenne valamennyire elfogadható (mint mondjuk a suicide vagy arasaka ending). Állítólag high approval Johnny mellett valamennyire megéri, azt még nem néztem.

Judy mellé szerintem továbbra is az alap Panam-nomad ending a legjobb.

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2023.10.24. 14:55
Aribeth
#1003 Aribeth [2509]
80+ órája fixer-csicska üzemmódban vagyok, és egyelőre tartogatom a főszálat (most kellene Hanako közelébe jutnom). A spoilerek nem zavarnak, ezért olvasgattam egy kicsit, de még mindig nem látom át teljesen a játék befejezéseit, nemhogy a PL-t, de az alapjátékét sem. Viszont azt olvastam, hogy
*a spoileredhez kapcsolódóan*
SPOILER
Elvileg ha V bekómázik, akkor az összes románcnak kuka, illetve talán Kerry nyitott valamikor a folytatásra. Ha nagyon fontos a románc, akkor érdemes lehet másik befejezést keresni, amennyiben az összeegyeztethető a te V-ddel.

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2023.10.24. 14:55
LordMatteo
#1002 LordMatteo [29272]
Kurva faszba. Belefutottam egy spoilerbe, de úgy elvette a kedvemet - nem a spoiler, hanem hogy mire fut ki az a szál, amit kinéztem magamnak.

Szóval az első tagben leírom, hogy melyik szál, utána a második tagben, hogy miről is van szó pontosan.

SPOILER
Most femV-t tolok, Judy miatt, és Reed megoldását szeretném.


SPOILER
Kurva jól ment minden, legnehezebb szinten széthackelek-fojtok-mesterlövök mindenkit, Judyval is megy minden faszán. Erre bazmeg belefutok a spoilerbe a kurva anyja youtube pöcsömön (én is balfasz voltam, nem figyeltem oda, hogy mi megy, és kétszer is végignéztem), hogy Reed megoldásával 2 éves kóma van, miután kiszedik Neót a fejünkből? És Judy bazmeg kajakra elhagy ilyenkor? Fú, de elment a kedvem. Most ehm, izé, menjek át Riverre?

Az a baj hogy a Panam-szálon már túlmentem, szóval hiába bögyörgetném meg a játékot, hogy maleV legyek mégis. Úgyhogy vagy egy rendkívül keserű végjátékom lesz, vagy egy olyan, amit még nem ismerek (femV-River szál), csak épp nem is akartam annyira.

Szóval kicsit pihentetem most. A lassan betöltő út-textúrák továbbra is megvannak, illetve Dogtown-hoz közeledve érthetetlenül röccen párszor a játék, gondolom a füstfelhő akasztja meg, mert az, ami új látványelem, és korábban nem csinált ilyet.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Peace
#1001 Peace [27978]
Akkor azért. Meg ennyi év után is tud meglepetésekkel szolgálni basszus.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2023.10.10. 06:19
McCl@ne
#1000 McCl@ne [13402]
Ki van kapcsolva alapból.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2023.10.10. 06:13
Peace
#999 Peace [27978]
Sose hívott a rendőrség.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.10.09. 22:46
subject17
#998 subject17 [6643]
Épp játszom én is, szóval ránéztem gyorsan - így van, Settings/Gameplay alatt lehet belőni, lent a Holocalls résznél.

NCPD dispatcher és fixerek esetében is átállítható, hogy inkább sms-t kapjunk. Előbbi szerintem default setting lehet, mert így nyolcvan óra játék után meglepődtem, hogy a rendőrség hívhatna.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2023.10.09. 22:37
McCl@ne
#997 McCl@ne [13402]
Ja, hogy akkor megjönnek ezek a dolgok SMS-ben? Nem bánnám, lehet, hogy ez lesz a jövő, mert néha kicsit sok, ahogy ömlik rám az infó.
LM: ja, a telefon működését vágom, csak azt nem tudtam, hogy ha valami (pl. területre lépés) triggerel egy hívást, az megismétlődik-e. De ezek szerint nem para.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.10.09. 22:31
subject17
#996 subject17 [6643]
Loading screen tippeknél én úgy láttam, még setting is van rá, hogy kiiktassuk a hívások egy részét gameplay szinten, szóval nem maradsz le semmiről emiatt.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2023.10.09. 22:24
LordMatteo
#995 LordMatteo [29272]
Nincs gond, elküldi üzenetben (T betűvel tudod előhívni a telefont, hosszan nyomva). Ha pedig olyan hívás jön, akkor automatikusan felveszed úgyis.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: McCl@ne 2023.10.09. 22:24
McCl@ne
#994 McCl@ne [13402]
Ha valami fixer hív, és nem veszem fel, mert éppen ötszázan ütnek/lőnek, akkor véglegesen bukok valamit, vagy majd visszahív? Igazából nem is vettem észre, csak jött valami vonatkozó tutorial üzenet jött, abból gondolom, hogy így járhattam. Elején vagyok még, 10 percet kell kb. visszatölteni, simán belefér.

Respect is not given. It's taken.

Válasz erre

subject17
#993 subject17 [6643]
Én azt se tudom, mi fán terem a Sandevistan.

Nem adnám fel a quickhackeket, nekem az az abszolút kedvencem a gameplayben, teljesen adta magát, egy tech-intelligence-reflex V, gyakori lopakodással.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: LordMatteo 2023.10.08. 02:53
Peace
#992 Peace [27978]
Mocskos jó a játékban a melee!!! Első végigjátszásom katanás volt, második egy tech fegyver őrült kiscsaj. Most harmadjára visszatértem a kardozáshoz és poénból a mantis blade-et is kipróbáltam a kivégzések miatt. A Militech Berserk-el és teljesen szétdrótozva félelmetes gyilkológép lett a karim very hard-on! Néha poénból előkerült a stukker vagy a shoti, de főleg a Witcher kard aprított!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.10.08. 00:03
LordMatteo
#991 LordMatteo [29272]
Hamu a fejemre de a mantisbladet ki se probaltam meg soha a jatekban.

A gwynnbleid is a kurvagyorsan mozgo kardosok ellen van csak. Valahogy nekem ezek a Sandevistan-buildek se tetszenek, az elso 5 alkalommal jo buli lehet, de aztan marha unalmassa valna szerintem.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: subject17 2023.10.08. 00:03
LordMatteo
#990 LordMatteo [29272]
20 perce szórtam el cirka 700 ezret kibercuccokra (mondjuk ebből az öngyilok hack volt 180 ropi). Szerencsére kb. a rendőrös térképes cuccok fele hátravan még.

A kibaszás társas játék, sose feledd.

Válasz erre

Előzmény: Aribeth 2023.10.08. 00:17

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.