I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Cyberpunk 2077
Netrunner kurva jó, és amúgy én tök egyetértek a belső nézetes melee iránti wtf érzeteddel, itt valahogy jobban működik nekem, nagyon jó katanás meg mantis blade aprításokat lehet összehozni, míg mondjuk egy - mittomén - Skyrimet képtelen voltam élvezni.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Most már kialakult a netrunner build iránti elhatározásom közben, osonós-fojtogatós ninja móddal kiegészítve. Mellette van egy baszó sniperem, meg a Gwynnbleid. Az első végigjátszásom a klasszikus rambózás volt. Ami abszolút nem vonz, az a csak melee-build, FPS nézetű játékokban sosem tudtam igazán értelmezni ezt.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Ezzel szemben a Corpo Plaza területe már inkább bosszúságot okoz, az az érzésem, hogy már attól rám repül a világmindenség összes rendőre, ha rosszul veszem a levegőt.
Engem annyira nem hat meg, hogy milyen mértékben él a város, nyilván ne legyenek teljesen üresek az utcák, és legyen némi mozgás, de az már nem tűnik fel, hogy a tízezer, többségében egyszer látott NPC-nek le van-e kódolva egy teljes napja, vagy nincs. Azt meg eleve nehezen viselem, ha eltűnik a kinézett kereskedő, mert hugyoznia kellett, vagy aludni ment.
De mivel a Rockstar homokozó-szerkesztő, világépítő technikái sok ember agyát simogatják, én is támogatnám, ha a CDPR (meg a többi nyílt világos rpg-s cég) hozzáállását vegyítenék a Rockstar saját megoldásaival.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem.
Azt láttam, hogy azt a küldit kell megcsinálni, de Pacificát eleve utálom, nagyon nyomasztó az egész a Voodo Boysokkal.
A Rockstart a technikai megvalósításra értem, az NPC sűrűség még mindig nagyon kettős érzés, néha teljesen üres a map, néha meg kurva jónak tűnik, mintha tényleg élne. Aztán megfordulok, és 40 tökugyanolyan NPC áll csatasorban. A GTA-ban sosincs ez, ott... megy az élet. Szóval ezért mondtam, hogy a CDPR diktáljon a Rockstaros csávóknak, ők meg oldják meg.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Tudtommal mindenhol minden elérhető, pont ez is az újítás 2.0-ban.
Új területre lesz "Phantom Liberty" main quest, és journal entry alapján előfeltétele az indításának a "M'ap Tann Pélen" sztoriküldetés teljesítése. (Még én sem csináltam meg, nem tudom, utána ad-e egyéb prereqet is. )
Rockstarral meg haggyá', akkor lehetne agybajt kapni a kezelhetőségtől. Utálok hozzászokni mindig a R* játékokhoz egyéb címek után, ahogy mintha dőlöngélő zsákokat irányítanék emberek helyett.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Szóval, amikor kiadták a bétaverziót, akkor én voltam a fórumon szerintem az egyetlen, akinek kb semmi komoly bug nem jött elő, és még a 970-es karimmal is eldöcögött ilyen 15-20 fps-ekkel.
Akkor ~másfél végigjátszásom volt benne, idén év elején kezdtem újat, aztán azt hamar hagytam, hogy majd a DLC-vel folytassam. Így is tettem, és... felemás. A játék jobb lett. De nekem kurva sok bug előjött, beragadó párbeszédek, eltűnik a HUD és senki nem reagál semmire, ugrani se tudok ilyenkor, stb. Illetve ami korábban sosem jelentkezett, a töltési idő kegyetlenül hosszú lett, és a játék közbeni töltések is nagyon rosszak. Szerencsére csak grafikailag, szóval az út ott van, amerre megyek, csak épp nem látom, de most már konkrétan nem száguldozok a városban, mert egyszerűen nem tölt utánam a játék elég gyorsan - korábban ezt nem tapasztaltam. Egy helyen rendszeresen beesek a térkép alá, mindegy, hogy betölt-e az út vagy sem, most már rutinból kikerülöm azt a szakaszt.
A kiberver-ripperdoc stb rendszer átszabása nem rossz, de valami logika lehetne abban, hogy milyen cuccokat melyik dokinál találhatunk meg.
Az új területre nem tudtam még bemenni (megpróbáltam partizánkodni, de nem sikerült sehol se belógni, szóval majd a sztori visz be). Most kitakarítom a térképet (rendőrség, fixermelók, stb), mert többet már nem akarok nekiállni ennek a játéknak szerintem, úgyhogy now or never.
Továbbra is szeretem amúgy és nagyon jó, hogy létrejött, de valahogy ezt úgy kellett volna, hogy a CDPR emberei megmondják betűről betűre a Rockstar embereinek hogy mit csináljanak.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
Kevésbé él bennem legalábbis, hogy mennyire beígértek fűt-fát a játék kapcsán, aztán mi a végeredmény. Tartom, hogy egyébként itt a váz egy erős átlagjáték továbbra is, a jól megszokott openworld questrendszerrel. A régi, beégetett negatívumok ugyanúgy velünk maradtak, mint például az elképesztően pocsék vezetési modell, vagy az abszolút zavaró túlspamelése a hívásoknak és smseknek. (Bár ez is inkább akkor zavaró, ha az ember mondjuk sorozatban le akar nyomni több sztori questet, de folyamatosan a fixerek baszogatják.) Openworldben sincs semmi a questeken kívül, ami meg elég kihagyott ziccer egy ilyen setting mellé.
Viszont most már könnyebben tudok csak úgy leülni elé és jól szórakozni, és így ki tud ütközni a legnagyobb erénye, a world building. Szegény Keanu még mindig nagyon rossz (szinkron)színész, de ezúttal pl. sokkal jobban viszonyulok az egész Silverhand koncepcióhoz is.
Crowd density: Xboxon elég gyérecske lett most a végleges szerintem, plusz azért nagyon erőteljes az "npc-k egy sínen" effekt. FPS így is beesik bizonyos helyeken. De meh, annyi baj legyen, nem zavaró.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Eddigi benyomások:
- Ismét meggyőződtem arról, hogy nagyon tetszenek a modern, városias, ütött-kopott, fémes helyszínek, legyen az bármelyik jelenkori AC/Tomb Raider/Uncharted küldetés/Detroit Become Human/TLOU-k összes városi pályái/SW-ből minden, ami Coruscant vagy arra emlékeztet/stb. (De a Rockstar cuccai meg pont hidegen hagynak.)
- Én is szeretnék egy platina Trauma Team előfizetést…
- Tits and ass, tits and ass everywhere.
- Nem tudom, hogy mennyire volt üres az eredeti, de nekem egyelőre teljesen megfelel a város jelenlegi népsűrűsége és az NPC-k aktivitása.
- Az eddigi négy órából játszottam nettó ötven percet, a többiben csak olvastam.
- Jackie.
Végignéztem a neten a románcopciókat, de ahogy elnézem, a nem leszbi női V vonalon elkeserítő a kínálat, úgyhogy vagy maradok a magányos farkas vonulatnál, vagy ráfanyalodok arra a bizonyos Jutkára.
De nem emlékszem már mindenre, viszonylag az elején vagyok a questline-jának, lehet, hogy majd enyhül...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Oké, FPS nézet miatt kb. mindegy, ha úgy nézel ki, mint egy bohóc, de ezzel az armor miatti ruhaváltogatás, és a ruhaváltogatás miatti transmog baszakodást is megszüntették, úgyhogy én így már nagyon boldog ember vagyok.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
PC Gamer: "[...] the Phantom Liberty quest appear at the start of Act 2, but you won't be able to access it until you complete the Evelyn Parker questline, culminating with your Voodoo Boys encounter in Pacifica."
Dexerto: "As confirmed by CD Projekt Red themselves, the Phantom Liberty story will become available after you finish the Transmission quest in the main game. In this quest, you will encounter Maman Brigitte of the Voodoo Boys for the first time. After completing this mission, Songbird will reach out, allowing you to commence the Phantom Liberty quests."
Szóval adott egy jó dlc content, új ending, újrázás nem szükséges (overhaul miatt esetleg "új" élmény). Én legalábbis ezt szűrtem le. Teljes árat nem tudom megéri e, én is gondolkodom még rajta.
Jobban örülnék, ha spin-offokkal bővítenék a játékot.
I wish I could have known about the view from halfway down
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Mert baszottul idegesítő, nem egyszer-egyszer előfordul, hanem az esetek 80%-ában hiába nyomkodom a gombot, marad a gyaloglás és fast travel.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Bár nekem ez TPS-ben lenne igazán jó élmény továbbra is... Nem tudom megmagyarázni, mentálisan számomra nagyon fárasztóak az openworld-ök FPS nézetben, és ez eléggé lekorlátozza, hogy mikor és mennyit tudok játszani, bármennyire is lenne kedvem.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Rendőrök gombamód megszaporodtak, ez így inkább idegesítő lesz. Játszatlanul a kocsis összecsapások és ebből eredő random becsapódó golyó 1-2-es körözést eredményez ami aztán meneküléskor fokozódik típus frusztrációnak tűnik.
Dlc véleményeket megvárom, de csak a patchtől nem érzek késztetést egy hét alatt újra végignyomni. 5 óra van ebben a tavaly megkezdett kariban, ez úgysem sok, lehet érdemesebb lesz tiszta karival nekivágni dlcstül, mindenestül.
Most az update után lesétáltam, beszéltem a DeShawn melóról Jackie-vel, visszakaptam a kocsim... Ami nem indul. Minden egyéb in-vehicle control működik, de nem lehet elindulni az autóval.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Most BG3 pereg még.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem tudom elképzelni, hogy olyan jelentősen átalakulna ettől a játék. Önmagában ez még nem is baj, gameplay eddig is elment, ha az "ígéretek" szerint a város "gta"-s lesz az úgysem ad semmit a játékélményhez. Dlc sztorit sem tudom hova akarják beszorítani, már az alap mellékküldik is kilógtak itt-ott a főszál "időlimitje" miatt. Egy+ vadiúj befejezés érdekes lenne, de valamiért úgy sejtem a dlc végén csak megkapjuk Idris Elbát/másik npct, aki ugyanazt a szerepet tölti be az utolsó pálya videóiban, mint a mostani segítők.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
De már 1-2 hete piszkálja a csőröm, hogy csak-csak kéne tolni, úgyhogy csináltam is egy karaktert, elgurultam a lakásig, aztán várom a peccset.
Peace, egy kérdés Phantom Liberty kapcsán, mert lusta vagyok guglizni és videókat nézni : az mennyire fog midgame dolgokba épülni, vagy hogy kell elképzelni? Vagy 2.0 után nyomathatom is nyugodtan ezt a végigjátszásom, mert nem tudok "előre kimaradni" semmiből, amit a dlc ad?
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 22:44
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [1]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]