Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Forza Horizon (X360) [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Forza Horizon (X360)
Avagy mi lesz a Forza Motorsport, Test Drive Unlimited és Burnout Paradise játékok keresztezéséből.

Forza Horizon (Xbox 360)

Forza Horizon (Xbox 360)
A legutóbbi Forza Horizon (Xbox 360) cikkek, hírek
112 levél
Válasz 12.10.22. 21:22 #5
Cibi 97
360 egyik legjobb grafikájú játéka lesz de lehet, hogy a legjobb
xbox live gamertag: cibi2838
3076 levél
Válasz 12.10.21. 14:28 #4
gregmerch
Köszönöm szépen ! Igyekeztem.

Nem akartalak rábeszélni, hiszen Te tudod, mire áldozol,én csak leírtam, hogy nem olyan nagyok azok a bakik. Annyi a gondom velük, hogy szívem szerint adtam volna magasabb pontot is a játékra, de ahhoz túl sok volt az apróbb probléma.

Még egyszer köszi szépen az elismerést !
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
141 levél
Válasz 12.10.21. 13:38 #3
vanhelzing
Jaj nem azért írtam, hogy rá kelljen beszélni mert már elő van rendelve azt elfelejtettem írni, hogy nagyon jó teszt lett gratula hozzá.
Conquering others is strength, conquering yourself is true power.
3076 levél
Válasz 12.10.21. 13:23 #2
gregmerch
Nem mérvadóak azok a negatívumok, nyugalom .

Időjárási effektek sosem voltak a sorozatban, régóta bosszankodom emiatt, de itt legalább a napszakok periodikusan váltakoznak, ami eddig szintén hiányzott a Forza játékokból. Ez utóbbi sokat dob rajta, és a szárazabb, sivatagosabb környezet feledtetni tudja az eső, meg a köd hiányát. Az ezt megelőző, kizárólag pályaversenyt tartalmazó részekben (az országúton kijelölt pályákon zajló futamokat is ide sorolom) sokkal zavaróbb volt az állandó napszak és klíma.

A törési modellből nem is annyira a belső sérülések megjelenítése hiányzik, mint inkább a reális külső zúzódás. Egy 350-400km/h relatív sebességkülönbséggel történt frontális ütközés után pl. kevés, hogy mindkét kocsinak kitörik a fényszórója, és felgyűrődik a motorházteteje egy kicsit. Az is igaz azonban, hogy megölné a játékélményt a reális sérülések szimulálása, és biztosan az autógyártók is elleneznék a dolgot (lsd. NFS Underground esete).

Az osztott képernyő tényleg kár, hogy kimaradt, de online jó pár haver összejöhet egy kis autós őrültködésre, és vannak ehhez kellemes koop kihívások is, mint pl. hogy x mp-en belül y számú autónak el kell haladnia egy speed camera előtt, meg ehhez hasonlók. Ettől függetlenül én is hiányolom az osztott képernyős versenyeket.

Összegezve: nem nagy hibák ezek, csak éppen akkorák, hogy legyen némi pici okunk a bosszankodásra, és megállapíthassuk, hogy van még hova csiszolni ezt az egyébként nagyon szépen csillogó ékkövet.
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
141 levél
Válasz 12.10.21. 08:55 #1
vanhelzing
Kár a negatívumokért az osztott képernyő hiánya nagyon gáz sztem, a változó időjárás hiánya is gáz tekintve, hogy a konkurensnél már mikor benne volt. A törési modell hát igen lehetett volna, hogy a belső részek is tőrnek.
Conquering others is strength, conquering yourself is true power.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.