Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
1823 levél
Válasz 16.04.13. 20:21 #481
warcat
Sajnos a gear nem ad skillt ugyebár ,ha meg mindenki firearms+picistamina buildes,na az nem fog menni.
20253 levél
Válasz 16.04.13. 19:16 #480
Peace
Ez egy fos! 180+os csapattal 3. hullámnál fekszünk.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.13. 05:49 #479
ivanova36
A WoW példád jó pár szép régi emléket felhozott, dark iron farm és craft, Fireres poti és gear farm, raid előtt a kötelező farmkörök Felwood-ban tökre vadászva, később a kötelező lőszergyártás, stb...persze le voltak írva hogy min 100 Fireres kell MC-be, sokan nem foglalkoztak vele, de legalább a két tank és a két healerüknek tényleg kötelező volt.

Más, 172-ről 183-ra feltoltam a GS-t, legyártottam a Striker's Battle gear két darabját receptből, a 2: +20% enemy armor damage setbonus miatt. Még nem teszteltem élesben de kellett a modokkal játszani, hogy a meglévő fegyvertalentek üzemképesek maradjanak. Majd ma kiderül hogy ez a 183 mire lesz elég.
Kollégáim, hála a garantált sárga lootoknak, 123 körülről 145 körülre pakolta fel a GS-t pár Lincoln Tunnel Challenge futam alatt. Érdekes volt hogy hardban is van sárga drop a bossból, igaz csak egy szemben a challenging 4 darabjával. Egyelőre számomra még mindig a craft az ami fejlődést hoz, igaz challengingben nem esett set még.
12971 levél
Válasz 16.04.12. 20:12 #478
McCl@ne
Most tolták végig, elsőre meglett nekik. Jól nyomták, csapatmunka volt, folyamatosan kommunikáltak, brutál kockák egyébként, ismerik is egymást, DE! a csávónak 150k körüli sebzése és 35k körüli hpja(!!!!!) volt. Hát az úgy mi a fasz? Mindegy, kicsit tápolok még, 180-ig fel akarom tornázni a geart (most 165 asszem), aztán nekiugrok
Respect is not given. It's taken.
12971 levél
Válasz 16.04.12. 19:54 #477
McCl@ne
Itt megy most élőben, még van pár kör, ha nem halnak ki. Magyarul megy, kurva idegesítő gyökér a gyerek, de legalább meg lehet figyelni, hogy mi van.
Respect is not given. It's taken.
1823 levél
Válasz 16.04.12. 19:26 #476
warcat
Nem voltam még,csak néztem videón,de önmagában nincs gond azzal,hogy csak ennyi, illetve faék bonyolultságú.

Rengeteg tudatlan ember van, főleg firearms+némi stamina vonalon mozogva,akik semmit sem tanultak még meg a játékmechanizmusokból.Őket kézen kell fogni illetve ösztökélni egy kicsit,hogy alakítsanak már valamit magukon.

WoW példa: anno klasszikban amikor jött a döntés,hogy jövőhéten elindulunk Molten Core-ba, én elvégeztem a házifeladatomat és legyártottam, összeszedtem ami elérhető +defenses cucc volt kint a világban.Másik "tank" beállított valor setben, placcs kb 1 ütésből meghalt.
Tankolhattam egyedül a 2 óriást Ilyen szinten mozog itt a többség,hogy azt sem tudja,milyen statokat kellene válogatnia magára.Ha emellé beraknak valami viszonylag bonyolított taktikát,akkor nem sok minden lesz a matchmakinges csapatokból.
9105 levél
Válasz 16.04.12. 18:48 #475
davkar9
Vicc az egész. Gránátesőnél már doboltam az ujjaimmal, drónoknál ki is léptem. Raid címszó alatt bedobtak egy csőben játszódó horde módot. Komolyan ennyire futotta? Epeen ugyancsak nagy ötlet volt. Elég lenne, ha csak a gép tudna róla, így, hogy ki is van írva sokkal több party megy majd szét.
Simple. Eternal. Beige.
943 levél
Válasz 16.04.12. 17:48 #474
ivanova36
Incursion Falcon Lost:
Egyelőre csalódás az egész, és nem azért mert az eddigi 5 próbából egyszer sem sikerült befejezni.
Az egész egy nagy terem. Terem végében van a "főellenfél" egy Páncélozott csapatszállító (APC) és mellette két automata lövegtorony. Ennél fantáziadúsabb "instát" is össze lehetett volna pakolni New York városában. Számtalan jobbnál jobb ötlet merült fel redditen...végül kapunk egy termet.
Az ellenfelek 15 hullámban érkeznek, hullámok között drónok támadnak. Legjobb eredményem az 5. hullám, így csak addig tudok nyilatkozni.
Ahogy tapasztaltam a terem vezérlőjébe érve célszerűbb egyből leugrani és az első támadó csapatot kezelésbe venni. A probléma a 2-3 hullám körül jelentkezik amelyben sok söréteses és gránát vetős alak van. A 4. hullámnál már a hátunk mögül is támadnak ráadásul 4 söréteses + 1 gránát vetős. Kicsivel nagyobb pihenő lesz ekkor hiszen el kell jutni az APC-ig és oldalról robbanószert kell rá tenni. A két lövegtornyot ami végi ekkor CC-zni kell hogy ne a robbantást végző kollégára lőjenek. Sikeres robbantás esetén futás vissza az elejére, ugyanis a következő hullám fent a futófolyosókon érkezik 4-8 mesterlövész képében a terem két oldalán, kellően kereszttűzbe fogva minket. És ekkor elvérzett mind az 5 csapat.
Ami nálam gond volt:
- rohan mindenki, mintha időre menne. persze nem kell leülni tábortűz köré a csatornában, de trash moboktól tovább rohanni mikor még élnek hogy majd a többiek megoldják..hát nem a legelegánsabb
- "alacsony" gearscore-al repülsz egyből a csapatból amint meglátják (140GS a min, az alatt be sem enged HARD-ba, 160GS a javasolt, de 172-vel is kidobtak már 180-190es csapatból)
- nulla kommunikáció, se tipp hogy mit hogyan, se azt honnan jönnek, se hogy CC kell, vagy keltés
- nulla csapatmunka, mindenki megy a saját feje után, CC ha van is, csak a saját célpontjaikra
- keltés nem nagyon van, hacsak nem a saját supply station-öd kap fel.
- jellemző fegyverzet a Vector, de azzal nem nagyon tudnak lekapkodni mesterlövészeket meg 60 méterre lévő gránátosokat.
- kilőtt ügynök ha nem kapod fel azonnal kilép probléma nélkül, a csapatot is halálra és szétbomlásra ítélve. Nem lehet bentről új tagot beinvitálni, lehet előröl kezdeni, nem csak az instát, a csapatkeresést is.

Kezdésnek nehéz a hard, de ha a fentieket meg tudjuk oldani megcsinálható.
943 levél
Válasz 16.04.12. 08:14 #473
ivanova36
Na igen, eléggé nehéz egy vagy több fegyverhez igazítani a felszerelést, pláne ha ragaszkodsz egy "kaszthoz".
Tegnapelőtt és tegnap is egy-egy kolléga szembesült azzal hogy a hőn áhított gyártható Vectoron bizony 2300+ firearm kell a hasznos talentekhez. Nehezen szedhető össze ha electornics-ra gyúrsz közben.

Meglátjuk mit hoz a mai és hogy mennyire kellenek a javasolt "kasztok" hozzá. Tény hogy a CC az még challengingben is hasznos, bár egy karaktert tiszta CC-re nem biztos hogy be kell állítani.

Kipróbáltam a Sticky Bomb (Flashbang) + Seeker Mine (Gas) kombót és erős, azt kell hogy mondjam, de sajnos a saját gyógyítás éppen olyan fontos ha nincs "healer" a csapatban. Így Sticky Bomb (Flashbang) + Supply Station (Ammo Cache) mellett maradtam végül a CC karakteremnél. Caduseusnak hála és a sok ellenfélnek, jó ha van 10 másodperc a két Supply Station (Ammo Cache) lerakása között, így a heal és lőszer folyamatosan meg van oldva, CC meg szintén, jó ha 10-15 másodpercenként megy. Amire figyelni kell hogy ha másnak is van Sticky Bomb (Flashbang), a két robbanás CC-je nem adódik össze, így csak akkor kell lőni a másodikat, ha az első már ténylegesen lejárt. Kommunikáció nélkül volt hogy Lexington tetőn a szabadítás után a lemenő liftnél 3 Sticky Bomb (Flashbang) röppent be a tömegbe és utána 10 másodpercig nem volt semmi CC, max a gyújtógránát.
Seeker Mine (Gas) esetében pedig sajnos megesett hogy az ellenfelek túl messze voltak neki, így hiába dobtam feléjük szépen visszagurult hozzám és mellettem várakozott.
Sniper kolléga pedig rászokott a Sticky Bomb (Flashbang)-re mert vele könnyebben le tudja szedni az ellenfelek mesterlövészeit, így nem kell odarambózni hozzájuk, vagy másnak lőni oda valami CC-t hogy kijöjjenek fedezékből. Igaz így elbukja a Fist Aid (Booster Shot)-ot, de szerinte így hatékonyabb.
Tegnap este még mi is áttekertük az összes craftalapanyagot sárgára, miután befejeztünk 4 menet Lincolt Tunnel challenginget.
20253 levél
Válasz 16.04.11. 21:19 #472
Peace
Fos volt az a sniper, sokkal hulladékabb a 35-ös táras narancs mesterlövésznél!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1823 levél
Válasz 16.04.11. 20:39 #471
warcat
Remélem nem a balanced m1a-t cserélted le rá

(lentebbire)
Amúgy bár lehet,hogy könnyű aranyba felöltözni(főleg,ha csak ilvl30),még talán jól rolloltba is,de azért vannak kételyeim,hogy a buildedhez tudtad igazítani a cuccokon levő skillbónuszokat is,márpedig azok sokat adnak,szóval elég sok időt bele lehet ölni.Persze azt is megértem,ha ennyire azért nem érdekel az egész.
9105 levél
Válasz 16.04.11. 20:31 #470
davkar9
Felfejlesztettem sárgára a két karival a nyersanyagokat, bele is állt a görcs az ujjaimba. PXC vendornál volt egy fasza sniper, le is cseréltem a régi lilát. Ha a raid kuka, legalább a hátralévő 1 lvl DZre jó lesz.
Simple. Eternal. Beige.
20253 levél
Válasz 16.04.10. 16:58 #469
Peace
Igazából olyan kedvtelenül ment, monoton volt, és a napi reward hiánya is rávetette árnyékát. Most már inkább megvárom a keddet. Gondoltam, hogy ma még gyorsan kiskarival felvásárolom a piacot, de belegondoltam a kilogolgatásba és stash pakolgatásba, egyből elment a kedvem. Majd meglesznek az új cuccok, mikor meglesznek. Igazából most is az volt a baj, hogy viszonylag hamar aranyba burkolózott a kari és nem volt már hova fejlődni...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.10. 12:43 #468
ivanova36
Hogy-hogy nem volt sok értelme? PxC azért csak jött, ahogy craftalapanyag is, nem?
20253 levél
Válasz 16.04.10. 12:21 #467
Peace
Letoltunk ma két speed run-t challenge-en, de nem sok értelme volt, meg belépni sincs sok kedvem keddig.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.10. 11:15 #466
ivanova36
https://twitter.com/TheDivisionGame/status/719089651571695616

Please note that the issue with Daily Hard and Challenging missions will be fixed with the Update deployed on April 12.

Vagyis keddig nincs napi hard-challenging. Ennyit az 1000 PxC terveimről keddig. Összejött volna, ha ebben a 3 napban is lehetett volna napizni. Így marad az alt húzás és craftalapanyag gyűjtés.
20253 levél
Válasz 16.04.09. 12:33 #465
Peace
Megvan na hiba:

http://www.thebitbag.com/division-daily-reset-not-yet-updated-fans-get-frustrated/145475
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 16.04.09. 12:12 #464
Peace
Kicsit lemaradtam, úgy egy hete nem játszottam. Ma reggel beléptem, és nem voltak daily-k. Az lehet????
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.08. 20:44 #463
ivanova36
- Sentry's Call: sniper set :
2: +30% headshot damage
3: +20% damage to elites
4: Headshots mark the enemy, increasing the damage inflicted on the target by 15% for a duration of 10 seconds each. A target cen receive up to three marks.

- Striker's Battle gear: combat assault set
2: +20% enemy armor damage
3: +100% critical hit damage
4: Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus 2%. Bonus reduced by 1% every second.

- Path of the Nomad: DZ / solo set
2: +50% scavenging
3: +20% Health on kill
4: when recieving a fatal damage, you are instead healed to full health. Can occure once every 10 minutes

- Tactician's Authority: support és tech bonus
2: +4000 skillpower
3: +20% skill haste
4: Every 60k damage your group deals adds 1% power to you for a may of 100%. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage

Operationbe ebből 3 kell majd. Négy játékosra. Négy "kasztra" (healer/cc/support/dps). Kérdés hogy a négy kaszt mennyire lesz létszükséglet. Lehet elég lesz egy healer, esetleg egy support, és két dps, 1 CC skillel? Majd kiderül kedden. A videóban 6 részesek voltak a setek. Addig is kis brainstorm:

A kép alapján a Sentry's Call az egyértelmű dps és erősen a marksman rifle-re utal a talentje is. Kérdés hogy Vectorral osztott fejesek lesznek a hatékonyabbak vagy a marksman rifle-el. 4 db elég a talenthez, így a maradék kettőre mondjuk Striker's Battlegear 2 darabja is megfelelő a +20% enemy armor damage miatt.

Tactician's Authority gear
Számomra nagyon Healer esetleg Support gearnek néz ki.

Striker's Battlegear
Vectoros dps-eknek is jó lehet, kiegészítve a Sentry's Call 2 darabjával illetve CC esetleg Support-nak hiszen ők ketten lesznek azok akik nem nagyon lesznek dmg topon.
Azért ezt a geart nem temetném olyan hamar. 4 innen, 2 a Sentry-ből és máris kellemesebb:
+30% headshot damage
+20% enemy armor damage
+100% critical hit damage
Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus 2%. Bonus reduced by 1% every second.
Vectorral vagy más automata putyputtyal eléggé gyorsan fel lehet stackelni 100%ot, mondjuk Vectorral pont a 3. tár felétől fog nagyot ütni, egy AR kb 2. tár felétől fog jobban harapni, míg LMG-vel az első tár felétől, már ha minden lövés talál. Feltéve ha lesz annyi golyófogó szivacs hogy fel lehessen stackelni a buffot és ténylegesen legyen haszna is.

Mondjuk a gearek koncepcióját sem értem egészen. Ha már 4 "kasztot" javasolnak, miért nem lehetett volna 4 külön, egyértelműen nekik való setet kitalálni, és pluszba lehetett volna a DZ set.
A DZ settől nem vagyok lenyűgözve, igaz nem is DZ-zek nagyon, így nem tudom az a talent mennyire hasznos, de a challengingekből kiindulva ahol ha egyszer esik az ember ott jó eséllyel többször is fog és a vége esés-kelés, az a 10 perc kb halottnak a csók. WoW raiden hasznos volt hasonló talent, de ott a bossharcok között volt ideje újratöltődnie. Kint a nagyvilágban meg haszontalan volt hiszen ha valaki egyszer lenyomott és ez mentett meg, akkor másodikra is le fog nyomni talán kicsit lassabban, de le fog. Kicsi az esélye hogy ez menti meg az embert és 10 percig nem fog kelleni.
Most jutott eszembe hogy a mai redditezés közben olvastam a 350-700k-s fejlövésekről, így talán annyira lesz haszna hogy nem oneshotolnak DZben.
20253 levél
Válasz 16.04.08. 18:51 #462
Peace
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/t31.0-8/12976957_926124684170122_1207666564078319133_o.jpg

4. set egyértelműen!!! A többi gáz!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.08. 09:50 #461
ivanova36
30 alatti tudtommal nem dob HE-t, de ha

10 kiskari meghív egy 30ast a városába, majd
20 logoutol a partiból (opcionálisan átmegy a főkarakterére és vissza invelteti magát a 30as haver mellé, és így már ketten lesztek) akkor elméletben az ő városában ragadsz és az egész városban ott lesznek a nevesített 30as sárga mobok, pl Bullet King.
30 Végigmész mindegyiken, majd
40 bontjátok a partit.
50 goto 10

A killek elméletben nem mentődnek mert a házigazda nincs ott a killkor. Jelenleg ez az egyik Caduceus farm alternatíva. Persze eshet az instákban is:

Larae Barret - Lexington Event Center, final boss
Raptor - General Assembly, mid-mission boss
Domino - General Assembly, mid-mission boss
Finch - Lincoln Tunnel Checkpoint, final boss
Kosinski - Broadway Emporium, final boss - HARD DAILY
Guard - WarrenGate Power Plant, Final room first kill - Hard, Challenge
Hornet - Russian Consolate, Final Boss - Challenge Mode
Scarecrow - Police Academy, final boss

Ha csak HE craftanyag kell akkor lehet gyorsabb egy General Assembly hard vagy éppen most megy a Brainstorm Warrengate erőmű nevesítettjeiről, hogy a Guard az most 4-nek számít vagy 1-nek, illetve az Operation lesz még kérdéses, hogy ott mennyi nevesített lesz, illetve farmolható lesz-e hardban.

A városi szivacsokra a resetet azt én is szeretném, legalább heti egyszer, és akkor nem kellene kiskarakteres megoldás ha Caduceust szeretne az ember.
Craftalapanyag account wide-ra állítását is sokan kérték, és nem is látom az okát hogy miért ne lehetne átállítani. A több együttes konvertálására pláne most lesz majd nagyobb igény, más kérdés hogy a linkelt patchben leírták hogy nem akarják hogy lootvadászat helyett a craft legyen az elsődleges gearforrás, így jó eséllyel lekezdik nehezíteni a craftot, lásd 10 zöld -> 1 kék, 15 kék -> 1 sárga... ennek ellene menne ha kényelmesebbé tennék a tekerdátmindkékre vagy tekerdátmindsárgára gombbal.

Valahol az az érzésem hogy nem tudják mi lenne a jó megoldás, csak próbálkoznak, hátha megtalálják azt ami a többségnek tetszik. Dicséretes hogy próbálkoznak, de lehet felesleges lefutni ezeket a köröket, hiszen más játéknál már beleütköztek ilyen problémákba azok készítői (Bordeslands, Diablo 2-3, WoW, Destiny).
Leginkább ezekkel példázódnak a játékosok mikor egy Divison hibára próbálnak megoldásokat találni.
Éppen most olvastam a Gearscore-ról hogy lehet láthatóvá teszik majd mindenkinek, a szintkiírás mellett.
Minap megkaptam a magamét az egyik Challengingben ahol alttal voltam hogy 0 a DZ szintje így biztos friss 30as, nulla tapasztalattal a challenging terén és nulla gearrel. Végigmentünk gond nélkül, nem feküdt senki, de rosszul esett hogy matchmaking után egyből le lettem nézve hogy mennyire "kezdő" mert nincs DZ50-e. Valahol ettől tartok a GS bevezetésekor is.

A WoW-ban, aki ismeri a GS történetét az ugorhat a következő bekezdésre, aki nem annak érdekes lehet. Az egyik kiegészítő során a játékosok elkezdtek egy addont használni, meglepő módon a neve Gearscore volt, mely összeszedte a játékosnál lévő összes geart és egy számot kalkulált belőle. A szám azt mutatta, milyen jó vagy milyen rossz felszerelése van az adott játékosnak. Megjelentek ezzel egy időben a felhívások hogy nehezebb instákba csak ilyen és ilyen gearscore-al várnak embereket. Később ez továbbfokozódott és már raidekre (10-25 fős) is alkalmazták. Ennek két mellékhatása volt: mivel a táskában lévő itemeket is beleszámolta, elkezdtek az emberek egymás elől itemeket vinni az instákból, raidekből, csak a GS növelése miatt, sokszor nem is karakternek illőeket, pl tank elvitt egy healerpajzsot mert annak a pajzsnak nagyobb volt a gearscoreja emiatt a tank gearscoreja is növekedett, valamint megjelentek az elképesztő elvárások. Napi HardCore instákba raidszintű gearscoret követeltek meg a játékosok. Normál raidre meg HC raid szintűt. Nemsokára a GS őrület lecsengett, mert a Blizzard látott benne fantáziát és átvette, Itemlevel néven. Később behozta a DungeonFinder-t mely enyhítette a GS okozta problémákat, de jó pár újabbakat hozott be, de az egy másik történet.

Egyelőre tartok a GS itteni hatásaitól. Ha a DZ rang ezt hozza ki az emberekből akkor nem sok jót várok a GS-től sem. Persze az is lehet hogy jó lesz a végén a GS és jelenleg a craftolt gearben DZ0-s játékosokat, altokat egy szintre helyezi a DZ50es játékosokkal. Más kérdés hogy ez nekik hogyan fog tetszeni, illetve a setek majd hogyan fogják ezt megkavarni.
A másik amivel egyetértek a GS-el kapcsolatban hogy valahol azért szét fogja még jobban zilálni a jelenlegi játékosközösséget. DZ-ből ugye lesz egy 160- és egy 160+ os, emellett az MM is GS alapján fog válogatni, megint csak szétszedve a játékosokat. Tegnap Normal Madison Hospitalban a végső bossharcig eljutottam mire összeszedett 3 játékost, akik közül egy ért fel a bosshoz a harc végéig. Kis alttal mentem, de nem hiszem hogy ennyire kevés új karakter lenne, 30 nappal a megjelenés után. Vagy ha mégis, akkor lehet hogy csak rossz időpontot fogtam ki és mindenki craftalapanyagot farmolt, vagy...
Lehet pár opció nem ártana az MM-hez:
- +/- 30 GS az amiből válogasson: inkább várok többet de nem húzok friss 30-ast challengingben
- megyek bárkivel aki jelentkezik: megyek bárkivel, csak induljunk már végre
- ne számolja bele az inventory-ban lévő cuccokat csak ami rajta van.
9105 levél
Válasz 16.04.08. 08:13 #460
davkar9
HE az ugye 30+. Hülyeség lenne, ha a 30 alattiak is dobnának. Ha van eszük, akkor legalább erre tesznek egy napi limitet, mert így valóban a gyorsabb hard pályák farmolása megy majd ezerrel. Persze az is lehet, hogy ezek a dropok csak szar sárgák. Liláról válttani megéri farmolni, de a jó cuccok továbbra is csak a random crafttal szerezhetők.

Városi szivacsokra kéne egy heti reset. Craft matikat átrakhatnák accosra, körülményes kissé ez a cuccok oda-vissza mozgatása. Egyszerre több anyag fejlesztése is bekerülhetne (alapból benne kellett volna lennie), space hosszan->2 mp->esc->újból módszer elég lassú, amikor elég sok zöldem van. Patch előtt még fel kéne fejleszteni, amit lehet.
Simple. Eternal. Beige.
943 levél
Válasz 16.04.08. 05:45 #459
ivanova36
"killing a named NPC will grant you a guaranteed High-End drop" - akkor vagy beköltözünk az ENSZ székházba challenging és/vagy hard módban, vagy megyünk haver kis altjának a városába nevesítetteket öldösni a HE itemekért és/vagy a HE craftalapanyagért.

Az elgondolások nem rosszak, legalább látják a "hibát" és próbálnak változtatni rajta, kérdés hogy az eddigi bossfarmolási metódusokat lehet-e majd használni az Operationben vagy erre ott már figyeltek.
12971 levél
Válasz 16.04.07. 21:42 #458
McCl@ne
Új infók a loot rendszer átalakításáról, szerintem csupa jó, de én ilyen pozitív vagyok
Respect is not given. It's taken.
943 levél
Válasz 16.04.07. 09:12 #457
ivanova36
Reddit:
olvasgattam a craftolás körüli felháborodást, íme jó pár javaslat amit a probléma megoldására tettek a játékosok:

"A stash nem account függő legyen hanem állítsák át karakterfüggőre, vagyis minden karakternek külön stash-e legyen."
- annak idején tolták a több karakteres játékot, bár ha a PxC közös marad sok hátrány nem lenne ha a stash elkülönülne. Viszont így aki a craft recepteket karakterenként csoportosította, az megszívja. Alternatíva lenne de nem olvastam egyik javaslatban sem:
1: stashből kivételi limit: 9 item / nap / karakter. Így az altot lehetne felszerelni akár naponta az adott szintre, 30-asok között mehetnének a legyártott itemek átadása, viszont lvl3-6os felszerelés átbizniszelése szétszedésre már nem érné meg.
2: vendortól vásárolt felszerelést nem lehetne szétbontani. Megszűnne a lvl3-6os felszerelés átbizniszelése, és megvédené a játékost a vásárolt PxC / credites gear szétszedésétől 30on is. pl félmilliós Pakhan deconstruct...
3: 1-29es itemeket nem bonthatna szét 30as, csak felfeljebb 29-es karakter. Így ha megveszed az olcsó itemeket és a karaktert felhúzod, akkor neki is meg kellene venni a recepteket hogy legyárthasd a geart. Finomított verzióban +/- 5 szintnyi eltérés lehet a felszerelés és a szétbontást végző karakter között, vagyis 30as karakter max 25-ös itemet bonthatna, kisebbet nem.


"Tervezett craftváltozás az exploitokat kihasználók miatt lesz bevezetve, de csak őket nem érinti hátrányosan, hiszen mára már 999-re fel vannak tankolva. Megoldás: új craftalapanyag az első operationből a lvl32es itemekhez."
- még talán elfogadható, amennyiben nem akkora random drop lesz, mint a sárga Division Tech, hanem pl minden egyes Hard Operation után 1-2 db, nehézségtől függően Challenging Operation után 2-4 db járna és egy lvl32es itemhez kellene 10-12 darab.



1823 levél
Válasz 16.04.06. 19:35 #456
warcat
Láttam xbox töltést,ahhoz képest ég és föld az SSD,de más játékokhoz képest még mindig lassú sajnos.Különösen a ki- és belépés,átlépés másik karakterre.
Gyanítom másra is várni kell az adatokon kívül.
20253 levél
Válasz 16.04.06. 19:16 #455
Peace
Egyébként nem. Mindig csak betolok egy aktuális képet karimnról, azt annyi.

Ettől függetlenül kíváncsian várom nagyon a peccset. Pénteken meglesz elvileg az EVO 850-esem, és átkerül a játék SSD-re. Nagyon kíváncsi vagyok a töltési sebességre!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.06. 08:34 #454
ivanova36
Tegnap warcat egy részét már bemásolta, a többi meg nem igazán újdonság, egy két tételt kivéve. De köszönöm a linket, jobb így egybe olvasni, mint redditen összevadászni a részeit.

Reddit: volt egy két érdekes észrevétel a játékosok részéről a tervezett patchet illetően
- PxC drop buff lesz, de akkor amikorra már nem nagyon lesz rá szükséged. - Gyakorlatilag 2. héttől vagyok 30 és PxC-t farmolok, de csomó recept még mindig nincs meg, igaz 3 karakternek gyűjtöm, mindhárom statos felszereléshez a recepteket és nem csak egy main karakternek. Bár a main esetében a héten lett meg az optimális el iy ment rá nem kevés PxC. Kalibráláshoz és DZ receptekhez nem fog már kelleni, így több marad a hiányzó tervekre. De hogy utána mire fog majd kelleni, az jó kérdés. Esetleg a heti-két heti PxC gear megvétele vendortól max.

- az új craftarányok felborítják a jelenlegi fejlődési görbét, és sokkal tovább fog tartani a normális gear összeállítása - meglátjuk mit dob az operation, de egyelőre nem látom olyan sötétnek a craft problémát a patchnotes alapján. Persze jobb lenne ha a talált cuccot lebontva legalább annyi vagy legalább fele nyersanyag összejönne mint ha legyártottam volna, pl egy lila fegyverből ne 1-2 kék weapon part jöjjön hanem 3 plusz 1 electronics is, de ezek ellenére max lassabb lesz a craft, illetve lehet érdemes lesz az altokkal is foglalkozni ha más nem lvl6ig felhúzni őket.

- lvl32es craft gear kell majd operation challenginghez és hard operationből heti egy darab lvl32es item fog esni - erről valahol van bővebb info, mármint a heti 1 ről? mert eddig mintha az lett volna az állítás hogy nem lesz heti limit.
Ha mégis lesz heti limit, és a craftot is így változtatják akkor lehet tényleg időhúzásnak ítélni az egész patch craftváltozásait.

- turret már nem lesz suppressre használható - pedig hasznos kiegészítése volt, de így akkor marad a shock vagy flame verzió CC-re
- HE gear kalibárlás craditbe fog kerülni, nem PxC-be - hurrá, miután elköltöttem 500 PxC-t rá sebaj limitközelben voltam úgy is, keddig meg össze lehet hozni a limitet ismét

12971 levél
Válasz 16.04.06. 07:59 #453
McCl@ne
Te sem nagyon olvasod ezt a topikot, igaz?
Respect is not given. It's taken.
20253 levél
Válasz 16.04.06. 06:42 #452
Peace
Ezt amúgy néztétek már?

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm%3A154-245851-16&ct=tcm%3A148-76770-32
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.05. 21:15 #451
ivanova36
Ezen a hétvégén nem nagyon leszek, max délutánonként, akkor meg napizás, de ettől függetlenül ha összeáll a 4 fő akkor hajrá.
9105 levél
Válasz 16.04.05. 20:41 #450
davkar9
Péntek este-hétvégén mehet az alt húzás? Vasárnap estig szerintem pont be tudná fejezni egy teljes csapat. Zónánként takarítunk, 2-3 teljes után vissza a bázisra skilleket feloldani, szinten/+1nél instát tolni.

Egy hét szünet után beléptem most a napira, egy hard után meguntam. Közös játéknak még talán lenne értelme.
Simple. Eternal. Beige.
943 levél
Válasz 16.04.05. 20:08 #449
ivanova36
kb első MMO-juk mind a készítőknek és kiadónak ami ekkora közönséghez jutott el. Csiszolnak rajta és talán jó lesz. Más kérdés hogy szerintem is jelenleg a gyártható gear a legjobb, kivéve a két nevesített fegyvert (Caduseus és Midas), valamint a vehető nevesített Pakhan. Meglátjuk hogy kedden a DZből átrakott receptek mit tudnak és hogy a raid maga hardban milyen lesz majd.
1823 levél
Válasz 16.04.05. 19:55 #448
warcat
Lol, mintha Massive olvasta volna...

Crafting:

Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2
Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors
Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints

Hát,akkor keddig kell összehozni amit lehet.
1823 levél
Válasz 16.04.05. 19:49 #447
warcat
A craftolás és a játék újabb abszurd oldala:

A jövőheti patch és új receptek(remélhetőleg nem mind dark zone-os) miatt elkezdtem nézelődni,hogyan tölthetném fel craftalapanyagokkal a karaktert.

Jelenleg most szerintem a Police Academy maradt a mobile coveres rövidítéssel.
De persze így is gyökérlassú és pl tools alapanyag alig esik.

Mit lehet tenni? Már említettem korábban,hogy a kiskariknak még nagyon olcsók a vendoros cuccok.
Egy példa: lvl 30 lila fegyó árusnál kb 6000 kreditet ér.Ha szétszeded, 2 kék weapon parts a jutalmad...
Ha ugyanezt a fegyvert berakod a ládádba,majd eladod kiskarival,zöld pisztolyokat vásárolva 200cr/db körüli áron 60 darab zöld weapon partsot kapsz,ami 2 High end ÉS 2 kék weapon partsra tolható fel.(LOL,jók az arányok)Ugyanez igaz a tools-ra is,extended magazine 198 credit.
Itt persze bejön az,hogy ha ezeket harmincasával ki-be pakolgatod,hogy a nagykari szétszedje,horribilis idő.De itt jön a képbe az,hogy mi van akkor,ha a kiskarit csurig feltöltöd nyersanyagokkal 4-es szinten (már ekkor is elérhető a crafting stationben a high-end upgrade) majd szimplán felszintezed 30-ra.Phoenix kreditből megveszed neki a receptet és hajrá.Szükség esetén ha kifogyott,törlöd és újra.

Azt,hogy ezt egyáltalán fontolgatni lehet és kell,megint csak megmutatja,mennyire nem átgondoltak a rendszerek és mennyire eltúlzott grindelést kaptunk alig létező dropokkal.
943 levél
Válasz 16.04.05. 19:30 #446
ivanova36
Lenyomva, HARD-ok maradtak
20253 levél
Válasz 16.04.05. 18:25 #445
Peace
Kéne két ember challenge-re ASAP!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 16.04.05. 17:31 #444
Peace
Most is mehet. Később nem tudom hogy leszek...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20253 levél
Válasz 16.04.05. 13:58 #443
Peace
Este 8 körül benne vagyok egy challenge-be meg a két hard-ban. Csak egy karakterem van.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.05. 12:49 #442
ivanova36
A mai state of the game beszélgetés zanzásítva redditről:
- Division tech eshet majd NPC-ktől is
- hátizsák hiba javítva 1.1-ben javítva lesz, egyelőre ne legyen modolt tárgy a tatyóban, akkor nem jelentkezik a hiba
- ingame csaló jelentésre lesz majd lehetőség 1.1-től (/report (username))
- első csalás 3 nap ban, második dobás, 3.-nál kispad végleg.
- a játékosok 41%-a fejezte be a fő történeti szálat, de csak 8%-a ment el az utolsó echohoz
- jelenleg az összes karakter 37%-a lvl30-as
- lesz újabb podcast az incursion/endgame/balancing témakörben
- Falcon Lostból kis ízelítő
következő héten jön, 4 gearset (1 DZ / 3 PVE), több infó a héten, Gearscore be lesz vezetve, napi-heti megbízatások DZ/PVE/crafting témakörben, Supply drop a DZ-ben, csapattársak közötti trade
- 1.1 patchnotes ma lesz kiadva, ízelítő:
PxC drop mennyiségek ellenfelektől: lvl30: 1-3, lvl31: 2-4, lvl32: 3-5, lesznek új lvl31-32es újabb gyártható cuccok, DZ tervek kikerülnek onnan és a BoO-ba vándorolnak és nem kell Division tech hozzá, újabb DZ tervekhez továbbra is fog kelleni Division tech, DZ rangok és vehető itemek párosítása: 15/25/40/75/90 Dz rangonként lehet másabb itemeket venni, új szint a DZ-n belül, ketté lesz választva a játékosbázis: Full HE gear (160) és a nem Full HE gear (<160)

---------------------------------------------------------------------------------------

Mai reset infók:

HARD 15 Phoenix Credits, Blue Crafting Material
Time Square Power Relay HARD
Hudson Refugee Camp HARD

CHALLENGE 20 Phoenix Credits, Yellow Crafting Material
Lincoln Tunnel Checkpoint CHALLENGE

---------------------------------------------------------------------------------------

LFG:
ma 15:15-15:30-tól napi hard és challenge küldizés, 3 karakterrel legalább egyszer mindegyik lenyomva a napi PxC miatt, utána megbeszélés szerint, végső esetben pár Lincoln Tunnel Checkpoint CHALLENGE
943 levél
Válasz 16.04.05. 09:31 #441
ivanova36
Tegnap nekiestem a karaktereimnek és elkezdtem a szerepekhez hozzá igazítani őket, illetve a felszerelésüket. Egyelőre csak a CC karaktert érzem majdnem késznek, még kell jó pár prototype mod neki az advanced modok helyére és készen is lesz.

CC: Sticky Bomb (Flashbang) és Seeker mine (Gas Charge), ultija a Recovery Link (csapat heal).
Fegyvere a Caduceus és tegnap sikerült az összes talentjét beüzemelni (Coolheaded (headshot reduce skill cd 5,50%): 1889f(irearm),1889e(lectronics), Restored (killing remove all negative status effect): 1417s(amina),1889e(lectronics), Self-Preserved (crit hit with this weapon heal the user 3% od the dealt dmg)). Lexington Event Centert látogattam meg vele, természetesen Challengingben. Azt kell hogy mondjam, a Coolheadednek köszönhetően a harcok alatt kb 5-8 másodpercenként tudtam a Stickyt vagy a Seekert dobálni. A csapattagok közül senkinek sem volt CC-je, így még hasznosabbnak éreztem ezt a szerepet. Igaz healer sem volt nagyon, de még Supply Station is csak elvétve. Smart Cover (Trapper), és Pluse (Tactical scanner) az volt mindenkinél gyakorlatilag, így a pulse állandóan fent volt.
A sticky és seeker felváltva dobálva eléggé effektív CC-t hozott össze, már ha a sticky jóra ragadt rá és amikor seeker célba ért. Persze megfelelő dps is kellett a többiek részéről mert egy ilyen CC rota alatt (sticky flashbang lejárta előtt ment a seeker) gyakorlatilag az LMG-s lvl32-es mobot lekaszáltunk és hála a sok fejlövésnek a köv mobra is mehetett a sticky...

DPS: karakteremmel szívtam a legtöbbet tegnap. Craftolható lvl31es sárgákban van, plusz a vásárolt lvl31es holster. A többi lvl30as lila, így a Vectorjának egy vagy több talentje nem volt üzemképes. Kellett volna neki összese 2385 Firearm, 1889 stamina és 1889 electronics, hogy minden üzemeljen a vectoron. Végül a Lexintgton challengingeknek hála összejött a PxC a Prototype modokra, így megvettem mindhármat és pár rekalibárlás és kb 500 PxC elköltése után (gear mod slotok és statok rollolása sokat elvitt) sikerült összehozni a kért firearm-stamina-electronics mennyiséget, de a stamina és electronics éppen hogy meglett, kb 2-10 ponttal tudtam csak túllőni. Ma majd letesztelem challengingben hogy mit alkot.

Support: tegnap nála is kicsit optimalizáltam a geart és a modokat, de a fegyvere jelenleg csak egy lvl30as lila ACR-E, így sokat nem kellett operálni, a modokkal ahol lehetett növeltem az electronicsot és a gearen meg skillpowert rollolgattam, így lett neki a mostani karcsú 20k skillpower. Electronicsos receptek még hátra vannak, így azokkal jó eséllyel tovább növelhetem, a cél valahol 60-80k HP és 40k skillpower körül lenne, de az armorral nem foglalkozok nagyon, hiszem a jelenlegi állás szerint tank nem igazán fog kelleni. A tanknak indult karakteremet tekertem át supportra de még hátra van pár chellenging hogy megszokjam a skilljeit Supply Station (Ammo Chache) és Smart Cover, tankos ultival (Survivor Link)


Tank: tegnap összefuttam egy tankkal challengingben. Ballistic Shielddel tankolt és mellé nyomta magára az Overhealt. Nem volt rossz felállás, de sajnos többször beállt a lővonalba, így gyakran kellett helyet változtatni és emiatt kimozdultunk a Smart Cover mögül. Életképesebb lett volna a dolog ha megpróbálja elfordítani az ellenfeleket, vagy a dpsek mögül tankolta volna őket. Gyakorlatban lvl30 előtt bohóckodtam én is a Ballistic Shielddel, de azon a szinten egy LMG-s mob ementálivá lyuggatott seperc alatt. Itt viszont jól bírta a strapát, részben az aktív CC miatt, részben a nagy dps miatt. Lexington tetején a túszszabadítás utáni mobpackot az lift szobájának az ajtójában tankolta így nagyon kellett helyezkedni hogy tudjuk sebezni a mobokat, de végül összejött. A tank viszont jó ha egy gyufaszálnyi HP-val élte túl, ultik ellenére.
943 levél
Válasz 16.04.04. 16:46 #440
ivanova36
Ahhoz nem kell raid, csak időpont és máris mehetünk Challengingezni vagy DZ-be szintezni vagy csak a hardokon végigfutni.

Noha nem remélem hogy olyan nagy taktikázás kellene a raidre, lehet nem ártana pár challenging kör hozzá ha másért nem hogy összeszokjon a csapat és/vagy szokjuk a szokatlan skilleket.

Komolyabban úgy is csak a raid kijövetelekor lehet készülni rá, mert addig csak a sötétben tapogatózunk. Pl én is elkezdtem a karaktereimet 1-1 szerepre átalakítani. Még a dedikált healerem hiányzik de lehet nekiesek annak a 4. karakternek a napi PxC után és elkezdem felhúzni.

Jawsika: TS annyiból lenne hasznos hogy akkor a kimaradt kolléga is tud szurkolni meg akkor is lehet csevegni a témáról ha éppen nem vagyunk ingame akármilyen okból.
1398 levél
Válasz 16.04.04. 16:28 #439
jawsika
nekem adná, benne lennék. szerintem a haverom is. meg magyarul az igazi. ts-t tudunk adni
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
20253 levél
Válasz 16.04.04. 15:38 #438
Peace
Én lennék a legboldogabb ha végre ennyi idő után összehoznánk egy mikrofonos full magyar group-ot!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12971 levél
Válasz 16.04.04. 15:12 #437
McCl@ne
Én pl. benne vagyok. A karaktert is szívesen átalakítom, ha kell, mármint szinte bármelyik kasztot szívesen kitanulom, ha van türelme a többieknek is hozzá Viszonylag tűrhetőek a statjaim is, meg az ilyen random hard futamokon sem szokott velem gond lenni, sőt.
Respect is not given. It's taken.
943 levél
Válasz 16.04.04. 15:01 #436
ivanova36
Kérdés hogy a jelenlévő fórumozó kollégák közül ki lenne benne a "raidelésbe". Vagy mindenki oldja meg majd saját magának haverral, pug-gal?
20253 levél
Válasz 16.04.04. 12:57 #435
Peace
Ha a dps-t úgy képzelik el, hogy 200k+ sebzés és 30k HP, őt elég nehéz lesz éltben tartani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.04.03. 15:42 #434
ivanova36
A két hét múlva érkező Operation/Incursion/Raid-be a készítők szerint kell majd egy healer, egy cc, egy support és egy dps.
Mivel a játék egyelőre nem teszi kötelezővé, nem oktatja ezen "kasztok" felépítését és használatát, a játékosokon múlik hogy hogyan is képzelik el az alábbi szerepek. Na meg kérdés hogy kinek melyik kaszt játékstílusa fog tetszeni vagy hogy a raid egyáltalán meg fogja-e követelni ezt a leosztást, vagy csak kezeljük ajánlottnak és el lehet tőle térni.
Ha a készítők elgondolásánál maradunk, szerintem:
Healer: First Aid (Defibrillator vagy Overdose) és Supply Station (Life Support vagy Immunizer), healer ultival (Recovery Link). (Ulti : ultimalte képesség, melyet az adott szárny 1000 supplyos fejlesztése ad és a T gyorsgombra kerül)
CC: Sticky Bomb (Flashbang) és Seeker mine (Gas Charge). Ultija a csapat felszerelésétől függne.
Support: Supply Station (Ammo Chache) és Smart Cover, tankos ultival (Survivor Link).
Dps: Pulse (Tactical Scanner) és First Aid (Booster Shot), Dps ultival (Tactical Link).
Viszont állítólag lesz olyan boss is melyet nem fog majd a golyó, így arra is készülni kell, akár Sticky Bomb (BF, akár gránátokkal.
Vélemény?
4262 levél
Válasz 16.04.02. 13:16 #433
csuroach
közben vakon meglett... most a helikopternel vagyok, érdekes hogy se előtte se utána csak abba a szobában volt ez...
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
943 levél
Válasz 16.04.02. 12:46 #432
ivanova36
Kérdés hogy egyedül nyomod-e vagy máshoz csatlakoztál, illetve mindig csak ott hibás vagy máshol is. Ha mással akkor lehet nála van a gond és neki kell egy relog, ha egyedül akkor relog vagy vga driver frissítés.

Nálam ott nincs hiba, játszható gond nélkül. Korábban volt effektezési gond a város azon részén a GTX 750 Ti-men, de az nVdidia 364.72 drivere megoldotta ezt a problémát. Ati oldalról nem tudok nyilatkozni.

Ha továbbra is vacakol, vegyél fel uplay-en barátnak és végigmehetünk rajta, hogy meglegyen.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.