Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
4262 levél
Válasz 16.04.02. 11:53 #431
csuroach
azóta már enged játszani, olyan kérdésem lenne, hogy gepemmel van a baj vagy normális hogy ENSZes küldetésnel nem tudok tovább menni, mert annyira textúra hibás a kép hogy nem látom az ellenfeleket
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4262 levél
Válasz 16.04.01. 19:21 #430
csuroach
csak engem nem enged be?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
1393 levél
Válasz 16.04.01. 15:00 #429
jawsika
értelek, bár pár aspektusban nem értek egyet. először is a Diablo 2 idejében az embereknek nem voltak más, hasonló játékai, de legalábbis kevés, és nem tudták, hogyan, mi módon lehetne jobban csinálni. amikor a 3 kijött, sok mechanika, ami a játékban helyett kapott, nem volt jó (RMAH pl) és a játékosok hivatkozhattak arra a neten, hogy máshol ez hogy megy és az mennyivel jobb. ezért nem is értem, pl a division esetében a fejlesztői döntések okait sok esetben.

-a hard a nevetségesen könnyű, normal setben a challenge sem jelent kihívást.
a dzben a rugók a tetőkre, a csövekbe kényszerülnek és védik a bejáratot, különben halottak, mert mindenki őket öli. ráadásul a rogue-ság nem kifizetődő, teljesen ellenérdekelt vagy, minimális, triviálisan alacsony jutalom jár hatalmas büntetés ellenében. kulcsok, xp, cucc minden veszik, ha kikapsz. ha meg kihúzod a manhuntot, kapsz 3k dz-moneyt. Röhej...
-mindenhol ugyanolyan loot esik, a hardban ugyanolyan statos itemek, mint challengen
-ha valaki elveszi a cuccodat, nem látod hol van, ki ő, semmit sem tudsz róla, sosem kapod vissza a loot-odat. legalább a cuccokat lopókat le lehetne lőni rugó-büntetés nélkül...

nem is értem minek van pvp a játékban, mert folyamatosan arról szól az egész, hogy NE CSINÁLD... sajnos.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
922 levél
Válasz 16.04.01. 10:39 #428
ivanova36
A Diablo 2 még mindig jobb mint a Diablo 3 szerintem és nem az Internet miatt

Játékról beszélni, ötletelni, eszmét cserélni, megvitatni a vele kapcsolatos dolgokat szerintem hozzá tartozik az adott játék fogyasztásához.
Internet előtt rá voltál kényszerülve hogy xy cikkíró véleménye alapján dönts hogy az a játék kell-e neked vagy sem, jó lesz-e vagy sem, haverokat be tudod-e rántani hogy LAN-on multizzatok vagy sem. Legfeljebb olvasói levelet írhattál hogy izé, elakadtál a c&c 4. pályáján, nem tudod megcsinálni a kapott egységekkel, mert bázist nem építhetsz, mi a teendő.
Ma már más a helyzet, és ez szerintem vele jár. Persze egyértelmű, hogy az Internet előtt is mindenki született kritikus volt, bár a hangját csak a játékgépet körülállók hallották, nem a játékot ismerők.
Igen, van egy fejlesztési koncepció a játékok mögött, többnyire és ugye a cél a haszon. Nem véletlenül készülnek el már 2-3 éve a játékok úgy, ahogy. Ettől függetlenül számtalan példa van hogy a fórumokon, hivatalos oldalakon feldobott játékos ötletek-kérések bekerültek az adott játékba, valamilyen formában.
A tetszik-nem tetszik rész meg a vele járója, de azzal is tisztába van mindenki, hogy nincs, és nem is lesz soha olyan játék ami mindenkinek tetszene. Ettől függetlenül hangot adunk az elvárásainknak, óhajainknak, megvitatjuk egymással, noha kevés ilyen ötletből lesz tényleges eredmény, "életben tartja" a játékot és mint emberek szeretünk az éppen aktuális kedvenc játékunkról beszélni.
Az előre fanyalgás meg "fikázás" az általunk elképzelt és a fejlesztők által fejlesztett folytatások-kiegészítések ellentétének szól.
Redditen én is sok panaszt olvasok hogy ez nem jó, az nem jó, egy részével egyet is értek, pl DZ kikapcsolható legyen a PVP, de ettől még nem fogok a Vectoroma dőlni hogy nem kerül be ez az újítás, "pedig ugyanannyit fizettem érte mint bárki más, megérdemlem hogy lássam a teljes tartalmat" , így marad az hogy nem megyek be oda. Mondjuk azért sok panasz alaptalan szerintem, mert vagy semmiért akarnak HE-t, vagy olyan változásokat akarnak melyek már túlmutatnak a játék alapkoncepcióján.
Ettől függetlenül elolvasom őket és ha arra méltó, itt is megemlítem mint érdekesség, hátha valaki nem olvasta.
12941 levél
Válasz 16.04.01. 10:13 #427
McCl@ne
Volt egy cikk a Diablo 3 megjelenése után, angolul, ha jól emlékszem, ahol arról beszéltek, hogy mekkora különbség volt a Diablo 2 és a 3 megjelenése után a két játék megítélésében, abban, ahogy a rajongók az egyes részekhez álltak. Nagyjából annyi volt a lényege, hogy a Diablo 2-t sok-sok szeretet fogadta, a hibák ellenére imádták, a patchekre hónapokat kellett várni (sok helyen offline voltak csak elérhetőek, mert annyira még nem volt elterjedt mindenhol az internet). A Diablo 3-nál mindenért, és minden ellen mentek a petíciók már a bejelentés után, az összes patch már a megjelenése előtt szarrá lett kritizálva, és persze az ilyen redditeken is mentek az elemzések egész nap, hogy mi miért szar és hogyan lehetne jobb. Én pl. minden magyar fórumot olvastam a megjelenés előtt, és mindenhol a fikázások, az elméletgyártások, a "hogyan lehetne jobb?" ment.

Röviden: az internet kinyírja a játékok iránti szeretetet. Lassan már majdnem mindenki többet ír és olvas a játékról, mint amennyit játszik vele. Mindenki szakértő (nem csak ebben, pl. mióta elterjedt az internet, azóta mindenki filmkritikus), mindenki tudja, hogyan lehetne jobb, és persze minden szar már azelőtt is, hogy megjelent volna.

Persze van pozitív oldala is: a sok gyakorlati visszajelzés pl. a bétatesztek alatt, vagy egyes fórumokon konkrét párbeszéd a játékosok és a fejlesztők között, ezek mind-mind segítik, hogy jobb legyen egy játék. De azt az egyszerű tényt elfelejtik az emberek, hogy a fejlesztők mögött van egy cég, tőke, szaktudás, elképzelés, stb. Ezeket összerakva készítenek egy játékot, ami ha tetszik neked, akkor játszol vele, ha meg nem, akkor játszol mással, vagy kiviszed sétálni a kutyát. De ez a reddit buzulás, meg játékok darabokra cincálása egy kibaszottul életszerűtlen folyamat. Ez egy szórakoztatóipari termék, amivel szórakozni kell. Ott van a kurva nevében. Akit nem szórakoztat, hagyja a fenébe, keressen egy másikat. De sokaknak több örömöt nyújt fórumokon osztani az észt a játékról, mint játszani vele. Ugyanez igaz a filmekre is, ami - számomra - még idegesítőbb.
Respect is not given. It's taken.
922 levél
Válasz 16.04.01. 08:47 #426
ivanova36
Nehezítést szerintem sem csak ellenfelek hp és dmg növelésével lehet elérni, hanem újabb mechanikákkal, lásd drón, vagy akár környezeti változások.
De kezdésnek első körben a fegyvereken kellene módosítani, hogy mindegyiknek legyen értelme hogy használjuk és legyen valamennyire valósághűbb hatásuk. Redditen van pár jó elemzés hogy hogyan is kellene az LMG, SMG, AR és shotgunnak működnie hogy megérje mindet használni. Pl Shotgunnak 10m-en belül visszalökése lenne és némi disorient effektje, LMG meg nagyobb sebzést produkálna fedezéken kívüli ellenfelek ellen.
Ezek után lehetne az AI-t kicsit feltupírozni hogy próbáljon bekeríteni, használjon fedezőtüzet ha a társa mozog, és használja ki a létszámbeli fölényét.

"ellenfelek minden frakciónál, semmi taktika, csak engedd a tárakat a szivacsokba"
Rikereknél nem nagyon láttam healert és technikust, ahogy az első utcai bandánál sem volt nagyon LMG-s ellenfél, ha jól emlékszem, se sniper. Vagy ott az SMG-lángszoró kombós hátán PB-palackos csóka. Tehát vannak eltérések a frakciók között, nem is kicsik. Más kérdés hogy hardban nem ellenfelek már.
Taktikát meg lehet helyettesíteni gearrel. Első Challengingek a beszámolók szerint 2 órásak voltak, a gear hiánya miatt, most meg 12-15 perces futamok vannak, "csalás" nélkül is.
Jelenleg challengingben is ha megszorulsz, egy jókor eldobott és nem meghekkelt Seeker Mine sokat segíthet a csapatnak, vagy flameturret. Ha meghekkelik akkor meg nehezítés

Tény, hogy hard módban nincs kihívás, hacsak a csapattársak nem gondoskodnak róla, és lassan a challenging is séta lesz, ahogy egyre többünknek lesz meg a 30-31es HE gear. Ez a játékbeli fejlődés velejárója. Erre nehéz, ha csak nem lehetetlen dinamikusan nehezedő feladatokat alkotni. Bár nem elképzelhetetlen, hogy adott szint vagy most már nevezzük gearscore-nak, GS felett akár plusz boss is megjelenhetne az adott pályán, plusz lootért, opcionálisan, vagy kötelezően a főboss előtt
De olyan nehezítés is lehetne mely akár az egész pályát, akár csak a főbb csaták helyszínein a környezetet megváltoztatva akadályozná a játékost:
- Madison Field Hospital tetején drón vagy helikopter lövöldözne, akár úgy hogy a pálya egyes részein a fedezékeket időlegesen használhatatlanná tenné, pl gyújtólövetéket lő és 5-10m es területen rövid ideig felgyújt mindent a becsapódás körül.
- Lincoln Tunnel Checkpoint közepét a bombaszakértő védése részt kicsit átalakítani, kevesebb fedezéket odarakni és időnként vízbetörés lenne a védekezés során, nehezítve a fedezékek használatát. Akár oldalról törne be, akár felülről és kimosna a fedezékből.
- Subway Morgue több és nagyobb robbanó palackok melyek ha szét lesznek lőve, sokkal tovább égnének, így csökkentve a felhasználható fedezékek számát. Esetleg másik palackot kilőve olthatóak lennének ezek a tüzek, vagy a plafonon a sprinklerek meglövésével, de nem ész nélkül. adott tüzet csak a felette levő sprinkler limitált vízmennyisége tud eloltani. Ha korábban lövöd ki, akkor azt a fedezéket ha felgyújtja egy palack, akkor azt a fedezéket a harc során elfelejtheted
- Amherst's Apartment végén a helikopteres résznél a tető elkezdene rogyadozni, és a fedezékek sorra omlanának lejjebb, nehezítve a sniperek-gránátosok-lángszórosok elől elbújást
- Times Square Power Relay áram bekapcsolása után az utolsó téren a közvilágításból több nagyobb pocsolyába áram kerülhetne, így "korlátozva" hogy mikor hová tudsz bújni a több hullámban és irányból érkező ellenfelek elöl
A többiben is hasonlóan, valami környezeti dolog ami nehezít még ha nehezítés kell, esetleg egy két fertőzöttebb helyen időnként egy egy nagyobb terület befertőződik, vagy eleve fertőzött lenne mondjuk 5-ös szintű maszk kellene oda de ugye az nincs, így azokon a helyeken gyorsan kellene áthaladni. De cserébe azt lehet csapdának használni az ellenfél ellen, stb...ok ez utóbbi időlimites dologra hasonlítana, de kivitelezhető lenne hogy ne a visszaszámlálót kelljen lesni menet közben.


Set itemekre visszatérve: a videó alapján a set és a lvl31es HE felszerelések azonos GS-el rendelkeznek, így már csak a set talentek lesznek a mérvadóak. Viszont a videóban egy karakteren egy set nem 4 hanem 6 részből állt, így lehet hogy a set talentet már 4 résznél megkapod és emiatt lehet megéri 4-2 arányban két különböző set hordása.

20139 levél
Válasz 16.04.01. 08:14 #425
Peace
Igazából szerintem kimondottan jól működik a taktikai rész, de csak challenge módban jön elő. Ott ha igazán értelmesek a csapattársak, akkor jó helyre bújnak, jól használják a smart covert, jól időzítik a gránátokat és így megkönnyítik a helyzetet. Vagy ha hagyják, hogy elkanászodjanak és szétszóródjanak, akkor fekvés van belőle, vagy legalábbis szorult helyzet. Én az ilyen challenge módokat imádom, mikor jó csapatot fogok ki. Igazából ezért a pár percért lépek csak be, mert több időm már nincs rá. DZ meg csak felba**za agyamat.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9083 levél
Válasz 16.04.01. 07:56 #424
davkar9
Legyen különbség a frakciók között. A hc militari arcok legyenek nehezek, ez rendben is van. A fegyenc sebezzen többet, de legyen butább, kövessen el több hibát. Az utcai suttyók pedig a vicc határán legyenek, ne pedig nehézgéppuskás félistenek. Használják a környezetet az instákban. Legyen több csapda, tereljenek arrafelé. Mozgassák meg a játékosokat. Attól taktikai lövölde, hogy percekig lőjük az ellenséget a smartcover mögül? Lehetne több jelentőségük a képességeknek. Egy jókor elsütött bb8 vagy egy gránátvető, egy jól elhelyezett sentry fordíthat egy szorult helyzeten. Ha nem akkor fff… akár wipe is lehet belőle.

Azt is el kéne már dönteniük, hogy akkor most solo vagy pedig a coopot játékot akart/nak készíteni, a kettő nem működik egyszerre.
Simple. Eternal. Beige.
20139 levél
Válasz 16.04.01. 07:43 #423
Peace
Te hogy nehezítenél egy taktikai lövöldét? Ha nem a több és erősebb ellenfelekkel. Időlimit? 4 helyett 2 játékos mehet csak be?

Nekem konkrétan nagyon jó érzés és elégedettséggel tölt el, hogy annó az első challenge módom az orosz konzulátus volt, és első pultnál feküdt a csapat. Tegnap éjjel meg olyan gyönyörűen végigfutottunk rajta, és haltak az ellenek, mint az álom! Le is gyártottam gyorsan a narancs stukkert, úgyhogy most már minden felszerelési tárgyam 30-31-es narancs narancs modokkal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9083 levél
Válasz 16.04.01. 07:38 #422
davkar9
Hát ez nagyon gyenge, látszik, hogy már az alapok is elég szarok. Rohadtul amatőr megoldás ez a nehézség/kihívás=kurvasok hp és nagy sebzés és akkor még direkt erre gyúrnak rá. Meguntam a farmolást, de ha érdekel az új content akkor mégsem úszom meg? Egyforma ellenfelek minden frakciónál, semmi taktika, csak engedd a tárakat a szivacsokba. Drón első olvasásra nem volt rossz, jobban belegondolva viszont ez is csak egy shotis/közelharci vagy hirtelen alánk vágott gránát.

DZ változtatással remélem pont az ellenkező hatást fogják elérni és a 'basszuk el a másik játékát' helyett inkább az lesz, hogy több csapat fog össze és segíti egymást ezeken a drop helyeken (korábban lásd a verem vagy a mozi).
Simple. Eternal. Beige.
922 levél
Válasz 16.04.01. 07:13 #421
ivanova36
Olvasd tovább, a Gear Score résznél majd kiderül hogy dehogynem kerülhet be alulgearelt a csapatba.
20139 levél
Válasz 16.04.01. 06:42 #420
Peace
"...nem kerülsz majd össze alulgearelt játékosokkal" YESSSSSS!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
922 levél
Válasz 16.04.01. 06:00 #419
ivanova36
A patch sok részével én sem értek egyet. Noha nem hallgattam még meg a csevegést, így csak a közzé tett tartalomra tudok reagálni, de mintha a játékosok közötti feszültségkeltésre utaznának szándékosan a "béna" megoldásaikkal.
Raidre javasolják a kasztokat, melyeknek eddig nem volt nyomuk a játékban, de most hirtelen kelleni fog. Akkor aki eddig full dpsre öltözött öltözzön át supportra vagy cc-re hogy eljusson raidre? Aki eddig tanknak készült, electronics-stamina ballistic shield-smartcover gearben az menjen játsszon a hello kitti online-al? A dps az a set-ek alapján a snipert jelenti csak? Vectorosok hello! Pláne hogy gyártható, elfogadható teljesítményű sniper nem igazán van.
Tippre nem kell majd guildezni-klánozni, hanem ahogy a mostani challengingeket is lehet teljesíteni minimális kommunikációval és megfelelő gearrel, ezt is lehet majd.
Set-ek nem fogják degradálni a geart, aham, hogyne, ha 4 részes a set simán felveszem a 4 részt, majd a maradék kettőre másik set 2 részét, ha engedik és hello lvl31es HE gear. Vagy 3-3 arányban attól függ hogy melyik megoldás lesz erősebb.
Trade során ledobja a földre és akármelyik csapattag felveheti? he? Akkor a DZ-ben immár nem csak kétszer kell megküzdeni a jutalomért hanem ez lesz a harmadik "lehetőség" is. PVE-ben meg egy második küzdelem.
Megbízatások, nem sok jóra számítok, esetleg beleraknak a meglévő instákba egy új feladatot, hogy pl világítsd ki a Times Square-t, és a napi hardok mellett oda is lehet menni azt teljesíteni. Ha meg egybe esik, hurrá. Több PxC az viszont jól hangzik.
DZ balhé: játékosoktól olvastam a javaslatot először és bekerült, plusz pont.
Dead cam: lényegtelen, ha a csapat nem kap fel azonnal az a csapat "hozzáértését" bizonyítja
Gear set: 4 féle set, ráadásul solora az egyik, akkor ezt hogy, menjek csapattal hogy magamnak kiszedjem a jó DZ geart, ismét balhé forrása, meg a cucc átadás miatt a hisztié.
Gearscore: jó ötlet hogy lesz, MM figyelembe veszi, és ekkor olvastam, hogy a táska tartalmát is. wtf? WoW-ban csináltuk ezt az ottani GS-el, hogy nagy GS-es intes pajzs volt a táskában a tanknak hogy mehessen instázni nagy GS-es tankos pajzsért, ismét balhé lehetőség

Mint ama bizonyos Dzsinn, amelyik teljesíti a kérésed, de ahol tud keresztbe tesz közben, lásd idevágó X-akták, vagy a Bájkeverő című film.
Trade kell, megkapjátok, de küzdj meg érte hogy a tiéd is legyen a cucc.
Incursion kell, megkapjátok, de a meglévő "szentháromságot" felejtsétek el, kitaláltunk 4 osztályt nektek, amit eddig nem kellett használni, most van két heted rá hogy felöltözz egy szerepnek megfelelően, hja hogy egy hónap alatt sem jött össze az optimális geared, nem a mi problémánk. A dps az nálunk sniper, nálatok meg vector, sz*r ügy, oldd meg, de nem adunk sniper receptet. GS kell, megkapjátok de a táskát is beleszámoljuk hogy bizonytalan legyél tényleg rajta van-e a megfelelő gear és nem csak kiesett neki és elrakta valaki más "elől" hogy nagyobb legyen a GS-e.

Tudom, semmi sem jó, semmi sem kielégítő, de első olvasatra a fordítás közben ezek voltak a reakcióim az olvasottakra. Ma végighallgatom és hátha árnyalja valamennyire a képet.
1820 levél
Válasz 16.03.31. 23:59 #418
warcat
Na azért nem kell beájulni,a bétázók elmondása alapján azért ehhez a bővítéshez megollózták a sima release-t,aztán most kiadják egyben azzal amit azóta alkottak hozzá.
12941 levél
Válasz 16.03.31. 23:40 #417
McCl@ne
Én is éppen most olvasgatom. Megjelenés bő egy hónappal ilyen szintű tartalombővítés Mármint ez szerintem példátlan (pláne a UBI-nál) és dicséretes! Persze megint lesz majd, aki 4 óra játék után minden full set birtokában fikázza a játékot, de az én egyszerű igényeim ki vannak elégítve
Respect is not given. It's taken.
1820 levél
Válasz 16.03.31. 23:38 #416
warcat
Szerintem rossz az irány,én biztos nem fogok guildezni/klánozni Division miatt (ennek nem is igazán adtak hátteret),ha tényleg igazán nehéz lesz (konzulátos + pár lapát) akkor a tömegeknek nem igazán lesz ez elérhető,márpedig jelenleg mindenkinek szegényes a tartalom.
922 levél
Válasz 16.03.31. 23:00 #415
ivanova36
Bejelentették az első hivatalos kiegészítést, az 1.1-es patchet, melyben benne lesz a Falcon Lost című incursion. Mit lehet róla tudni:
- Captain Perez újjászervezte a megmaradt LMB-t és velük bevetette magát a víztisztító üzembe
- több mesélés és narráció lesz
- nehéz lesz
- új ellenfelek is bekerülnek, a drónok. Képesek lesznek a fedezékekből kifüstölni minket így elég hamar le kell szedni őket
- igazán jó csapat és taktika kell a teljesítéshez, PUG-al az ígéretek szerint nagyon nehéz lesz
- elsősorban nem gear kell majd oda, hanem a karakter alapos ismerete
- kasztok (healer/cc/support/dps) használata javasolt lesz
- lesz MM (matchmaking)is természetesen, gear-score javaslat is lesz a hard és challenging nehézséghez, emiatt nem kerülsz majd össze alulgearelt játékosokkal
- nem lesz checkpoint így wipe esetén lehet előröl kezdeni
- nem lesz heti limit, de az első héten nagyon jó jutalmak lesznek benne, utána már csak jók
- a legjobb gear itt lesz beszerezhető, lesznek új nevesített fegyverek és set gear
- nagyonnehéz lesz, csapattal folyamatosan kell majd kommunikálni
- két nehézségi szint lesz, hard és challenging
- hardhoz lvl31es HE gear kell majd
- challenginghez gear set kell majd

Bevezetésre kerül a patchel a trading is
- csapattársnak le lehet majd dobni tárgyakat és csak akkor veheti fel ha veled volt csapatban amikor az kiesett
- tárgyat a felvételtől számított két órán belül lehet csak tradelni
korlátozások:
- DZ-ben chekpointban tudsz csak tradelni
- a ledobott tárgyat a csapat bármely tagja felveheti
- többször lehet csereberélni az adott tárgyat két óra alatt

Új kiegészítés: Megbízatások
- lesznek heti és napi megbízatások
- PxC és Division Tech lesz a jutalmuk
- jó jutalmak lesznek
- néha anapi küldetések meg fognak egyezni a megbízatásokkal

Új DZ balhé:
- lesznek utánpótlás ledobások a DZben, minden órában máshol, nagyon jó jutalmakkal
- amelyik csapat előbb odaér, azé a jutalom
- kemény ellenfelek fogják őrizni a ledobott utánpótlást
- amint megszerezted, nem kell kimenekítened a jutalmad

Dead cam:
- ha csapatküldi alatt meghalsz, követheted a csapattársaidat rajta keresztül
- válthatsz a csapattársak között, segíthetsz nekik, míg fel nem kaparnak

Gear setek:
- 4 részes lesz
- teljes set egy új talentet ad plusz további setbonusokat melyek a setdarabok mennyiségétől függ
- más talentek vannak a seteket mint az eddig ismertek
- minden játékstílusnak más set lesz majd
- különböző setek javasoltak a különböző csapattársak a hatékonyabb összmunkához
- Sentry's Call: sniper set
- Striker's Battle gear: combat assault set
- Path of the Nomad: DZ / solo set
- Technician's Authority: support és tech bonus
- beszerezhetőek lesznek: incursionből, vehető tervekből, challenge küldiken eshet, DZ

Gear score
- lvl30on jelenik meg és onnantól lehet figyelemmel kísérni
- minőség és itemlevel alapján lesz kalkulálva
- MM-be is bele fog szólni, ráadásul a táskádban lévő itemek is beszámítódnak

Max szint
- marad a 30

Megjelenés
- április 12

Forrás
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4cmr76/special_report_about_the_next_update_incursions/

https://www.twitch.tv/thedivisiongame/v/57806812
922 levél
Válasz 16.03.30. 17:08 #414
ivanova36
Hogy nincs szerkesztési lehetőség 2 perc után...

Plusz tartalom lehetne a PVE terület nevesítettjeinek levadászása hetente mondjuk, vagy a terveket adó feladatok újrajátszhatósága hardon, vagy challengingen, úgy, hogy a recept skálázódna a választott nehézségi szinthez, vagy heti-napi feladatként csak csapattal de legalább 2 fővel egy ultraritka nevesített levadászása, echo-s nyomozás után a játszható PVE játéktéren belül.
És ezek nem új mechanikák hanem meglévők felhasználásával is elérhetőek, "csak" össze kellene rakni ezeket.
Szerintem a gearplafon meg jelenleg a tökig lvl31 HE gear, ami mostanra, szerencsével összeszedhető lett, igaz nem egy karakterrel és nem egyedül játszva. (három BoO-n vásárolható PxC gearrecept, egy fegyver, 4 mod rá, egy armormod, és a 3 DZ50-es recept) Más kérdés hogy tényleg Best in Slot (BiS)talentek vannak-e a gearen vagy csak a gear HE és annyival megelégszik a játékos.
Ettől függetlenül jelenleg törpölök a Season Pass beszerzésén, legjobb meggyőződésem ellenére, ugyanis alapból támogatom a 80%-os játékból 3db 10%-os részt kivenni majd külön értékesíteni a játék árának 90%-áért, de egyelőre látok benne annyi időtöltést hogy megérheti még így is.
922 levél
Válasz 16.03.30. 16:53 #413
ivanova36
Viszonylag én is hamar lettem 30as és kezdtem a napi hardokat, csak mellette felhúztam még két karaktert a PxC farmoláshoz, így napi 90-110 PxC-t tudok kiszedni, csak a napi 2-2-2 harddal. A receptek egy részét megvettem már, de még mindig van mit vásárolni plusz utána a legyártottak újragyártása sem két fillér, vagy páncél esetér rekalibárlása sem olcsó. És igen most értem csak el a 132k dps - 67k hp-t.
Egyelőre leköt a napi instázás a meló utáni órákra, de pl hétvégén már nem csak ezzel játszok kizárólag, most hogy nem altozok. A napi hardok után kilépek és mással foglalkozok. Max egy kis kör craftalapanyag-futamot lenyomok és annyi. Egész napra már nem ad tartalmat, hacsak nem vesszük annak a General Assembly farmolását hardban 2-6 PxC-ért úgy hogy beeshet lvl26os is :S
Az hogy nem WoW-nak készült az jó, mert akkor 6 hónap lenne a lvl30, úgy hogy két hónap múlva kerülne be a Lexington Event Center és a Russian Consulate insta, gyorutazás nem lenne csak óránként a egy safe houseba tudnál menni, altok között postázhatnád a geart és a fizetőeszközt, és hja, havidíjas lenne
Az hogy nincs end tartalom az jelenleg abból a szempontból igaz, hogy aki már kiszedte a gearjét az most vár a raidre és ugye a raid lenne az igazi endgame, aki meg még nem az nem ír sehová hanem farmolja a PxC-t, vagy pvpzik a DZ-ben.
Tény hogy két hete máshogy láttam, az altozás közben, mellett, de mára egy karakterhelyem maradt amit coop együttbandázásra tartok fenn. Ha lenne több hely, újabba altokat húznék, de nincs sajnos, pedig lett volna pár "kaszt" amit még kipróbáltam volna szintezés közben.
12941 levél
Válasz 16.03.30. 16:15 #412
McCl@ne
Sok helyen olvasom ezeket a dolgokat, amik az end-game színvonalát, sőt, tulajdonképpeni nem létét taglalják, de szerintem csak félig-meddig van igazuk/igazatok.
Most úgy beszélünk itt a full high-end gearről, mintha a különböző játékhibák szarrá farmolása nélkül, napi 1-2 óra játékkal is simán el lehetne érni. Én viszonylag hamar 30-as lettem, azóta kivétel nélkül minden nap megcsinálom a napikat (a két hardot) és mellette néha még egy-két küldetést hardon, csak a szórakozás kedvéért. Így tudtam venni eddig 4 darab receptet! Négyet. És már 80 fölött van a játékórák száma egy 3 hete megjelent programnál!!! Azaz legyen mondjuk heti ~30(!!!) óra a 168-ból, amit a játékkal töltöttem Brutális és kicsit nevetséges is.
Vannak hibák, igen. Pl. nem érdemes challenge nehézségen szopni, amíg a hardot ennyivel könnyebb farmolni. Nincsenek buzidrága HE receptek, amikért érdemes lenne szopni és spórolni és hajtani. A DZ-ben való "szenvedés" nincs kellően honorálva, stb.
De pl. én akkor is játszani fogok vele nagyon sokáig, ha ez nem változik, mert annyira jó benne a harc és a főküldetések, hogy örömöm lelem benne csak úgy simán is.
Rengeteg kiegészítő fog megjelenni hozzá, lehet, hogy ezeknek az időpontját és tartalmát sem azokhoz igazítják, akik napi 4-5 órákat játszanak, hanem az átlag, casual játékosokhoz, akik csak 1-2-t max, azt sem mindig. Pl. hozzám

Ez nem a WoW, és nem is annak indult.
Respect is not given. It's taken.
922 levél
Válasz 16.03.30. 12:36 #411
ivanova36
Kis érdekesség, hogy miért is van kicsi visszarugása a Vectornak, aki esetleg nem tudná.

922 levél
Válasz 16.03.30. 07:34 #410
ivanova36
Igen,jelenleg ha eléred hogy mindenből lvl31 sárga vagyis HE van nálad akkor már csak a statok tologatásával játszhatsz a végletek között, lásd 200k dps-35k hp esete.
Nem gondolták szerintem, hogy kevesebb mint egy hónap alatt így fel lehet öltözni és emiatt lőtték be rosszul fejlődési görbét. Ha már MMO, noha a vanilia wow meg a bc meghatározó volt a számomra, nem sírom vissza a vanilia wow 3-6 hónapos karakterfejlesztését, csak hogy elérd a max szintet és gearről még nem is beszéltünk.
Ebből a szempontból szerintem jó ütemben lehetett haladni. És ne feledjük, nem mindenki jár ott, hogy maxon van. Pl nekem még "csak" 130k dps és 70k hp van, pedig napi hardokat tolom a PxC-ért, lassan két hete, több karakterrel, tegnap már mentem napi challengbe is, de ott is csak a PxC volt ami megérte, mert az esett tok gyengébb volt mint a PxC vendortól vett, ráadásul "csak" lvl30as HE volt, nem lvl31-es.
Remélhetőleg tényleg kijön 1-2 héten belül az első raid és lehet tovább gearelődni.

Ami viszont szerintem hiba volt a készítők részéről, hogy az open world nevesítetteket gyakorlatilag kivették. Ott még lehetett volna némi gearre szert tenni, és nem Bullett King módra, hanem rendesen heti egyszer körbejárni és levadászni őket, akár a csapat minden tagjának saját világában, így heti 4x nagyobb a lehetőség pl a Caduceusra. Ami nem nagy durranás ha nem skill alapú karaktert építesz, de azért kellemes kiegészítése egy átlagos gearnek is.

Viszont az első dlc még odébb van, és ha lesz valamelyikben is szint emelés, félő hogy a mostani tapasztalatok alapján el fogják húzni a szintezést a grind felé, maréknyi xp-ért.
Ráadásul ugye kint van az "egy éves terv" is ami a jelenlegiek fényében kicsit kevés. Pláne hogy a múltkor Brooklyn-ban játszódó dlc-ből mutogattak felvételeket ami ugye elméletileg az alapjáték része lett volna. Így vagy eléggé hullámzó lesz a játékosbázis, pl dlc-k megjelenésekor 1-7 napig tömeg majd kihal ismét a köv dlc-ig, vagy nekiállnak és havonta dobnak be valamit, akár free dlc-ként, amint nem nagyon tudok elképzelni, sajnos. Viszont öröm hogy a mikrotranzakció egyelőre nem került be és a uplay storeban sem bukkantak fel a weaponpackok-skinpackok. Még.

20139 levél
Válasz 16.03.30. 06:41 #409
Peace
Tegnap végre összejött PC a fegyvertok átkalibrálására, és betettem egy mod slotot neki. Így már csak muzzle meg grip hiányzik narancsból. De tényleg elég gáz, hogy ennél már hű de jobb felszerelés nem igen eshet. MAjd csak később operation-ök meg raid-ek. Valamelyest büszke vagyok, mert ritka jó a karim, nagyon rendesen helyt tudok állni bármely random challenge-ben. De igazából 7végén már én is elővettem Grim Dawn-t, és ott folytattam, mert ott legalább van hova fejlődni és esik állat loot!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1393 levél
Válasz 16.03.30. 06:31 #408
jawsika

karim most

nekem az a bajom, hogy másfél hét után elértem azt, hogy felfele nem, csak oldalra tudok már fejlődni. A dps-t tradelem be HP-ra vagy viszont, de olyan item, ami csak felfele megy, olyan nincs. Normál MMo-ban ez elképzelhetetlen, ráadásul egyforma loot esik challengeben meg hardon, és a hardot egyedül végigfutom, gyakorlatilag csak a karakter sebessége szab határt a szintidőnek. A challengen meg ha kapunk két n00bot, akkor egy óráig eltart. Az első challengem két és fél óra volt, megértem, mind szarok voltunk. De most azt veszem észre, hogy senki nem így játszik, hnem glitcheltet. Itt van pl a Hornet-farm. Nem volt rá időm, pedig egyszer ki akartam próbálni az ilyesmit. Hogy én pl hetekig szívok gearért, más meg 1 óra alatt megöli 15ször és voálá. Szóval buggoltatás nélkül mostmár felfele fejlődni lehetetlen, olyan kicsi a droprate meg olyan szarok az itemek. De felfele meg máshogy nem lehet menni. 5 napja nem esettt SEMMI. Sem DZből, se dungeonokból, sehonnan. A receptek is mind szarok. Szóval ez nagy baj szerintem.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
922 levél
Válasz 16.03.30. 05:09 #407
ivanova36
Napi hardokhoz és challenginghez nem árt a csapat. Noha a hardok lenyomhatóak egyedül is, a nagyobb létszám több célpontot az az ellenfeleknek, plusz ha 30as, jól felszerelt társakat kapsz akkor lényegesen gyorsabb egy menet és még mutathatnak újdonságot is.
Amennyiben 30 alattiakat kapsz akkor az szívás, mert lassíthatnak ha esnek-kelnek, de hát mindenki jó valamire, ha másnak nem, hát elrettentő példának. Van persze ügyes, tapasztalt, jó eséllyel nem első karakteres 30 alatti játékos hardokban, de nem jellemző, sajnos.
4262 levél
Válasz 16.03.29. 19:02 #406
csuroach
köszi megint hát magányos farkas vagyok.. marad a dps
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
922 levél
Válasz 16.03.29. 18:21 #405
ivanova36
Na, beengedett végre.
922 levél
Válasz 16.03.29. 18:11 #404
ivanova36
uplay lent, se login, se karakterváltás nem megy, se uplay friendlist. Szal ha bent vagy, ne válts karaktert ha nem akarsz kiesni
922 levél
Válasz 16.03.29. 16:59 #403
ivanova36
Ezt neked kell eldönteni, mi is akarsz lenni. Függ a játékstílusodtól, kedvenc fegyvertől, kedvenc skillektől.
Ha szeretsz majdnem csak fegyvert használni, és folyamatosan haladni (majdnem rohanni), és szereted a nagy dps számot a karakterlapon, akkor firearms.
Ha szeretsz skilleket használni, smart cover, seeker mine, turret, sticky bomb, vagyis taktikusabban fedezékről fedezékre haladni, akkor electonics szerintem. Ezzel is láthatsz nagy sebzéseket a harcok alatt, de a karakterlapodon nem lesz 150k+ sebzés jelenleg. Ettől még harcban, smart cover mögül bőven lehet.

Firearms a fegyvered sebzését növeli kizárólag.
Stamina a HP-dat növeli.
Electonics a skillpowert növeli, ami a skilljeidre hat, melyek növelhetik a hp-t és dps-t, igaz csak ideiglenesen.

Jelenleg a többség firearms-stamina geart szed, mert a nagy dps számmal lehet villogni. Chaten néha felbukkan egy-egy 200k dps-es beírás is, de hogy igaz-e...na meg mennyi a hp mellette, volt aki beírta 200k dps, 35k hp.

Ellenben 40k skillpower ritka, ám hasznos a csapatba egy smart coverrel, mely ekkor kb. +65% dps-t ad. És ha megvan tisztán a 100k dps-ed, a 40k skillpower mellett, az bizony 165k dps, míg a smart cover tart. És az a 65% nemcsak a tiéd, hanem minden csapattársé aki mögötte van.
4262 levél
Válasz 16.03.29. 16:48 #402
csuroach
röviden érdemesebb dps és hpra gyúrni mint skillre?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
922 levél
Válasz 16.03.29. 14:54 #401
ivanova36
Számomra nem a bedarálás a cél, bár ha csapat azt akarja, ám legyen.
Én inkább úgy gondolom hogy ha nincs tartalom akkor kreálunk magunknak, és egy teljesen koop mód lehet megtenné és 1-2 hét alatt végig lehetne érni rajta, nem sietve, és csak együtt haladva. Akár úgy is hogy leosztjuk ki milyen kasztot testesítene meg, de nem kell rpg mélységekbe belemenni hogy 8 oldalas eredet történtet a karakternek, meg kedvenc hobbi, meg lawful good beállítottság.
Kasztnál gondolok a "szentháromságra", tank-healer-dps, de akár ezektől függetlenül is magunknak kreálni újat és ahhoz tartani magunkat. Skilleket is ennek megfelelően lehet elosztani, pl
tank: smart cover - ballistic shield, LMG-pistol, stamina-electornics gear
healer: fisrt aid - supply station, SMG-vel, electronics-stamina gear
ranged dps: pulse-sticky bomb, sniper-assaultrifle, firerarms-stamina gear
support dps: turret-seeker mine, shotgun-smg, stamina-firearms gear

Vagy csak full dps gearben megyünk és lövünk, majd a csapat eldönti, amint összeáll.
Akár egyből hardban is mehetünk az instákba, craftolt és vásárolt lilákkal, csak hogy legyen kihívás
9083 levél
Válasz 16.03.29. 14:24 #400
davkar9
Az altozás az még benne van a programban? Mert arra +1, egy új kari felhúzásában több értelmet látok, mint a folyamatos farmolásban. Négyen haladva, napi 1-2+ órával (annyit szerintem össze lehetne hozni mindenkinek) viszonylag hamar be lehetne darálni a térképet.
Simple. Eternal. Beige.
922 levél
Válasz 16.03.29. 13:35 #399
ivanova36
Na ja, de nem is ketten esnek neki 144k és 89k dps-el, hanem vagy 8-an 100k+ dps-el. Úgy igen, ki lehet szedni könnyen.
Hasonló eljárást javasoltak a Police Academy-hez is Scarecrow-hoz, hogy insta területen kívülre menni és lekapni. Más kérdés hogy szerintem az hardban is viszonylag kényelemesen farmolható exploittal, de exploitmentesen meg ott van a General Assembly (2-6 PxC per futam), ha éppen nem esik be lvl26-os játékos az ember mellé.
PxC az ami még kellene, párszáz a megmaradt receptekhez, meg az esetleg vehető HE felszerelésre, de kb 1-3 hét alatt ki tudom szedni őket, napi 90-110 összejön a 3 karakterrel napi hardokból.

Vagy lehet meg kellene várni az érkező PxC-s feladatokat is, hátha többet adnak, mint challenging 20 PxC-je.

Van még egy negyedik helyem egy kezdő együtt mókázós altos csapatba, amit jó lenne majd elkezdeni valamikor ha már megy a panasz a tartalom hiányára. Ha nem lesz rá jelentkezés akkor lehet rövidesen felhúzom azt is

1820 levél
Válasz 16.03.29. 12:53 #398
warcat
Ahogy olvastam azért Hornetezésből van jóval brute forceosabb mint amit mi csináltunk
Fast travellel kiutazáskor Hornet nem mozdul bele és a sniperek max30 sec alatt leszedik.
922 levél
Válasz 16.03.29. 12:28 #397
ivanova36
http://www.gamesring.com/news/division-state-game-march-29-ep-3/

Állítólag a mai karbantartás során nem került javításra se Hornet, se Hutch, így szabad a pálya ki tudja még meddig.
Hátizsák-hiba is megvan még, noha dolgoznak a javításán már.
Scavenging viszont úgy néz ki ismét használható lett, így érdemes lehet egy geart összerakni rá, a jobb loot reményében.
DZ a fejlesztők szerint most jó, elégedettek vele.
Gear set-ek, majd az első raidkekel érkeznek.
Közeljövőben lesz majd napi és heti feladatsor a napi insták mellett, melyek szintén PxC-t adnak majd.
Big Stream: a napokban lesz kifejtve bővebben hogy az érkező ingyenes frissítések mit is takarnak pontosabban.
922 levél
Válasz 16.03.29. 09:05 #396
ivanova36
Sajnos vagy nem, ennyire nem másolták le a Diablo 1-2-3 mechanikáját, így nem kell többször végigjátszani ugyanazt a tartalmat magasabb szinten. érdekes koncepció lenne ha lehetne 30+ osan végigjátszani csak 30-32-es ellenfelek ellen az egészet, de egyelőre erre nincs lehetőség. Csak a már említett instáknak vannak hard fokozatai illetve challenging.

Én személy szerint normálban mentem végig az instákon először, majd amint meglett a 30, lilákba felöltöztem és irány PxC farm, napi hardok és hard General Assembly farm. Többi karakterrel a lilába felöltözést már nem vendortól oldottam meg hanem a főkarakternek kiesett cuccokból illetve legyártott HE fegyverekből-itemekből.

Éppen ma olvastam hogy más is panaszkodik a "friss 30as Challengingbe megy" jelenségre. Az említett esetben 3 játékos volt 50/30/10 stattal, és így mentek challenging instába. A 4. aki posztolta az esetet állítólag kitartott mellettük és a Lincoln Tunnelt 4 óra alatt teljesíteni is tudták.
Más kérdés hogy a challengingre az eddig javasolt stat mennyiséget is jóval csökkentették a játékosok közül páran, mára szerintük elég a 90/90/akármennyi. Mondjuk a 90k hp szerintem is kell, az a 60k amivel tegnap voltam farmolni karcsú volt nagyon, shotgunos 2 lövésből leterített. Más kérdés hogy friss 30asként hardokból nem kiszedve még az összes szükséges PxC-t,össze lehet lapátolni egy 90/90-es állapotot, hogy ez mire elég. Hacsak nem megfelelő fegyver és skill is tárul mellé: sniper+Smart Cover.

Statoknál pl 50/30/10 az 50k dps, 30k hp, 10k skillpowert jelent.
922 levél
Válasz 16.03.29. 08:54 #395
ivanova36
A csapat már teljes vagy randommal tervezted? Mert egy ilyen "félig Ironman" 15 hard insta futamban benne lennék én is. Igaz randommal is össze lehet hozni, de jobb lenne exploitmentesen, és volt rá példa hogy Lincoln Tunnel hardban is exploitolni akart a kolléga majd mikor meg lett említve hogy hardban nem kell, mert nincs értelme akkor ragequitelt


Más: pletyka szerint ma lesz Twitchen bemutató a raid-ről és talán pontos dátumot is kapunk. Másik pletyka szerint április 11-12 a raid megjelenése
12941 levél
Válasz 16.03.29. 08:32 #394
McCl@ne
A játékban nincs normál és hard nehézség, legalábbis ami a játék egészére vonatkozna. Van egy alap nehézségi fok, nincs neve sem, nem lehet állítani. A küldetéseket viszont játszhatod normál és hard nehézségen.
Én alapból végigjátszottam normál nehézségen a többségüket, aztán amikor kezdtem ráérezni a játékmechanikára, meg alakult a gear, akkor visszamentem és újrajátszottam a régebbieket hardon, a jobb jutalmakért cserébe.
Most pl. azt tervezem (mára-holnapra), hogy végigjátszom csapattal az összes küldetést hardon. Így összejön megint egy "halom" PxC, meg legalább nem lesz unalmas
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 16.03.29. 08:10 #393
csuroach
Kíváncsiságbol kérdezem, mindenki először normalon vitte végig a játékot mellékkuldetesekkel együtt utána Hard?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
922 levél
Válasz 16.03.29. 07:32 #392
ivanova36
Na igen, hard. Nálunk is gyorsabban ment volna még két füstölgő puskacsővel, de jó volt így is. Párszor lekaszáltak a sörétesek, meg az LMB járőrök mindig a legrosszabbkor támadtak, de ezek miatt nem volt annyira monoton, de még így is beleuntunk 4 óra után.
Lehet hogy a Követségi balhé helyett a PxC jobban jött volna pl Hard General Assembly farmolásakor, de a múltkori miatt (lvl26-28 bejön hardba, és a játék engedi!!!, ahelyett hogy 30as hardba csak 30asokat rakna) inkább passzoltam hétfőn azt a farmterületet.
12941 levél
Válasz 16.03.29. 00:10 #391
McCl@ne
Uhh, én most random bekapcsolódtam egy stadionos farmba, ahol kb. másfél perc volt egy run, vagy még annyi sem. Ugye ez csak hardon ment ma, de 1-3 PxC és 3 lila. Ezt nyomtuk másfél órán át. Egyszer megálltunk kicsit, ezzel együtt ~100 PxC jött össze, meg annyi alapanyag, mint a rohadás
Respect is not given. It's taken.
922 levél
Válasz 16.03.28. 20:05 #390
ivanova36
Nagyjából 60 PxC esett 5 és fél óra alatt, abból 4 és fél volt a farm. 3db HE cucc esett, egy x15ös távcső, egy RPK-47 és egy 249B LMG, a két fegyver sajnos nem a legjobb talentekkelrendelkezik, de a távcső az jó lett. Mindez 15% Scavenginggel. Esett még 50-60 lila cucc amit törve kb 6db HE extended magazine legyártására volt elegendő.
1820 levél
Válasz 16.03.28. 18:33 #389
warcat
Á annyit nem érnek ha nem gond,talán az AK-74 elmegy. 2x M44 marksman rifle meg egy ACR gyenge talentekkel.

Látom közben jött a következő, Lincoln Tunnel-t is lehet így csinálni:
https://youtu.be/v--mzs8cG_g

Kíváncsi vagyok,ki tudják-e javítani holnapi karbantartás alatt.Mondjuk csak a mobil covernek ezt a módosítóját kell kikapcsolni egy gyors fixként míg nincs jobb.
20139 levél
Válasz 16.03.28. 18:23 #388
Peace
Toljál már pár screen-t, hogy mik estek...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1820 levél
Válasz 16.03.28. 18:21 #387
warcat
Összehoztuk,de hogy végül csak ketten voltunk,kicsit nyögvenyelősen ment.Ezt ipari méretekben tolhatták azért,hogy mostanra gyakorlatilag megengedték,hogy kihírezzék a világnak.
Még így is (nekem) 4 darab HE ilvl31 fegyó esett,ezekből bármelyik lehetett volna jackpot.
Mivel az utóbbi 2-3 napban egy darabot sem láttam (high endből) esni,már bőven jó volt
.
Tisztára classic Diablo 3 esete,hogy ki kell erőszakolni a lootot,a franc sem akarja ezt de ha normál játék közben még csak nem is látod esni....
20139 levél
Válasz 16.03.28. 18:15 #386
Peace
Sikerült az kis exploit?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
922 levél
Válasz 16.03.28. 12:58 #385
ivanova36
uplayen küldtem barátfelkérést, nálam azt jelzi hogy még folyamatban, törlöm és küldöm ismét
1820 levél
Válasz 16.03.28. 12:39 #384
warcat
Nem kaptam meg valamiért,ha gyorsan beírod itt vagy priviben hívlak szívesen.
Az előbb kifagytam,még most visszarakott a könyvtárba ahol be van zárkózva az orosz,de ha megint behal,lehet odalesz a mentés,sietni kellene
922 levél
Válasz 16.03.28. 12:23 #383
ivanova36
Persze ez is előfordulhat, hogy egy lila jobb mint a legyártott sárga, ám a legyártott sárgát újra le lehet gyártani, jobb talentekért. És azért 3 talent ami sárgán van jobb, mint a két talent mint ami lilákon van.
922 levél
Válasz 16.03.28. 12:07 #382
ivanova36
Küldtem kérést és megyek.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.