Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
1822 levél
Válasz 16.03.28. 12:02 #381
warcat
Na kicsit szenvedősen kitakarítottam a konzulátus nagy részét,jönne akkor valaki farmolni?
Ha emlékeim nem csalnak most érek a pánikszobához lassan, van még pár shotgunos.
synrew az UBIs nevem.
12970 levél
Válasz 16.03.28. 11:58 #380
McCl@ne
Ehhez feltétlenül hozzá kell tenni, hogy én pl. lila fegyverekkel járok, hiába van Vector és Liberator receptem, mindkettőnél találtam jobb lila fegyvereket! Egy sniper és egy assault a felszerelésem, plusz egy Pakhan takarékban, de a használtakhoz képest gyenge, csak a lőszer miatt tartom. Így van 130k+ sebzésem tűrhető egyéb statokkal.
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 16.03.28. 11:55 #379
csuroach
köszönöm mindegyikőtöknek
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
943 levél
Válasz 16.03.28. 11:50 #378
ivanova36
Phoenix Credit (PxC) : 30as szinten lehet és érdemes is gyűjteni, fizetőeszköz, melyből High-End (HE, sárga) felszerelést, fegyvert és gyártási terveket lehet vásárolni. Account függő, vagyis az összes karaktered közösen használja.
napi hard : minden nap két insta (instance, itt a csapatos feladatok gyűjtőneve), lesz végigjátszható hard módban 15-15 PxC-ért. Egyik legbiztosabb PxC forrás, és több karakterrel is lejátszható naponta.
Challenge: hasonlóan a napi hardokhoz, vagy napi challange is, keményebb sokkal és több PxC jár érte, plusz a végén garantált egy HE jutalom.

Insták:
Madison Field Hospital
Lincoln Tunnel Checkpoint
Subway Morgue
Amherst's Apartment
Timesa Square Power Relay
Broadway Emporium
Napalm Production Site
Police Academy
Warren Gate Power Plant
Lexington Event Center
Rooftop Comm Relay
Grand Central Station
Queens Tunnel Camp
Russian Consualte
General Assembly

mindegyiknek van normál és hard módja, de naponta csak kettő melyek jelölve vannak adnak +15 PxC-et a hardért. Challenge meg 3 insta van naponta jelölve +30 PxC-ért és napi 1 van a 30on felül +20 PxC-ért még, így egy challenge +50 PxC-t érhet.

A napi hardok és challengek majd 30-on lesznek elérhetőek. De 30-at elérve ne dobj el mindent és rohanj challengezni, hardozni. Előtte nem árt ha befejezed a bázis fejlesztését, mindhárom szárnyat teljesen, megnézed az Advanced Weaponry Vendornál a két vehető fegyvert hogy kell-e valamelyik (kb félmillióért darabja (Pakhan - LMG és Cassidy - Double-Barrel Shotgun), majd körbemész a menedékházakon és megveszed azokat a 30-as lila felszereléseket amikre még szükséged van. Ha ez megvan akkor már neki lehet állni a napi 2 hardnak a PxC-kért, esetleg a többit csak saját szórakozásra és/vagy Eredmények gyűjtéséért.
Ezek mellett beleshetsz a DZ-be is, ha van kedved, vagy indíthatsz egy altot hogy újra végigjátszd a történetet, de ezúttal tudatosan haladva és fejlesztve, akár más skill-fegyver párossal, hogy másabb élményt nyújtson. 30-on meg akkor lesz még egy karakter akivel lehet a napi hardokat lenyomni és az már 2x napi 15-15 PxC.
PxC-t a bázison tudod elkölteni a Tech szárnyban a Recalibration pad melletti Special Gear Vendornál.
Jelen állás szerint a javasolt vásárlási sorrend:
Vector 45 ACP : 154 PxC - SMG terv
Extended magazine : 84 PxC - bővített tár
CQBSS scope : 96 PxC - távcsövecske
Muzzle brake : 96 PxC - torkolattűz lefogó vagy minek van magyarban fordítva.
Majd jöhet a maradék Firearms vagy Stamina vagy Electronics felszerelés. Esetleg ha semmiképpen sem vagy SMG párti akkor van még ott pár fegyverterv, 124-179 PxC között.
12970 levél
Válasz 16.03.28. 11:30 #377
McCl@ne
30-as szinten, ha már végeztél a sztorival, minden nap teljesíthetsz 3 küldetést (kettőt hard, egyet challenge nehézségen). Ezeket egyszer lehet végigjátszani, társakkal, vagy egyedül (challenge az csak társakkal megy, mert kurva nehéz, de oda is jó gear kell).
Ezekért kapod jutalmul a Phoenix Creditet, ami egyfajta pénznemként értelmezhető, a bázison fog megjelenni egy árus, tőle vehet high end cuccokat érte.
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 16.03.28. 10:55 #376
csuroach
23-s szintén vagyok, lehet hülye kérdés de elmondja valak mik ezek a napi hardok + challange meg phoenix credit stb?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
9101 levél
Válasz 16.03.28. 10:20 #375
davkar9
Nem feltétlenül, sokszor a lila jobb. Még a korai drop scarom is többet ért, mint a legyártott sárga ak. Múltkor hardon esett egy sárga. Rng az egész. Azért fölösleges egy órát+ szopni a golyószivacsokkal.

Igazából az alt kari nem tett jót. Napi kétszer ment így az unalmas grind, pár nap után meguntam. Most már elindulni se akar. Ezt így passzolom. Raidre talán visszanézek, de ha csak challange szintű amatőrség (több hp, kurvanagy sebzés) lesz akkor tényleg ennyi volt. DZbe xp növelés kéne, hogy megérje odamenni, de alapvetően az is egy nagyon gyenge endgame tartalom.
Simple. Eternal. Beige.
1398 levél
Válasz 16.03.28. 09:45 #374
jawsika
ha gondoljátok d.u. farmolhatjuk. sietek haza anyuéktól legkésőbb 1 2 körül vagyok utána bármire ráérek.

Jawsika vagyok uplayen, Peacenek fent vagyok. A gearem jó.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
1398 levél
Válasz 16.03.28. 09:41 #373
jawsika
én pont fordítva látom. egyrészt a challenge 50 PC nem 15, másrészt annak a végén esik arany drop, ami a legerősebb a játékban, és érhet is valamit. Én már rájöttem, hogy előre nem, csak oldalra fogok tudni már fejlődni, olyan item kábé nincs, ami mindent felfele tolna, de most finomhangolok.
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
943 levél
Válasz 16.03.28. 09:41 #372
ivanova36
A videót azért lesd meg. csak egyszer kell végigverekedni utána az utolsó harcot kell csak megvívni és több lehet a jutalom, mint a hardokban.
9101 levél
Válasz 16.03.28. 09:33 #371
davkar9
Csak a hardokra ugrok be, mert a challengenek igazából nincs értelme (több idő, közel ugyanazért). Természetesen már megint bugos volt a start, nem akart elindulni. Mindenki szét, új csapat, megint semmi. Kösz ubi, jók vagytok.
Simple. Eternal. Beige.
943 levél
Válasz 16.03.28. 09:28 #370
ivanova36
akkor már van egy 3. golyofogótok.
1822 levél
Válasz 16.03.28. 09:19 #369
warcat
Hát most őszintén,el kell jutni a végéig,aztán eléggé szabad a pálya,max egy kicsit lassabban lehet pörgetni a köröket - de tippre maximum 5-6 óra alatt minden kiesik.Egy jó m1A sniper ajánlott másodlagosnak.
Már péntek környékén hallottam suttogást a konzulátusról,de nem volt konkrétum,ki tudja mikor fedezték fel.Mostanra gondolom mindenkinek meglett abból a körből a top high end fegyó + talentkombó és bedobták a közösbe.

Nekem átlagos "random vectoros csávó" statjaim vannak a Dark zone craftolhatók hiányában,
155/63/20,de viszont csak legyintettem eddig challenge konzulátusra,mert hogy nem érte meg a ráfordított időt full random csapatokkal.
943 levél
Válasz 16.03.28. 09:08 #368
ivanova36
104k dps, 76k hp gondolom kevés hozzá.
20243 levél
Válasz 16.03.28. 08:53 #367
Peace
Kell még két magyar mikrofonnal! ÉS tőlem go!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1822 levél
Válasz 16.03.28. 08:49 #366
warcat
Első pillantásra pont megfelelő vagy Hornetfutárnak Menni kellene,gondolom holnap kijavítják.
20243 levél
Válasz 16.03.28. 08:41 #365
Peace
Nah jól kezdődik a mai nap....Challenge dobott egy kesztyűt, amit átkalibráltam firearmsra electronicsról, majd kneepad is sikerült másodikra mod slot-os!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1822 levél
Válasz 16.03.28. 02:32 #364
warcat
Az eddigi legdurvább publikus exploit, orosz konzulátus utolsó bossának végtelen farmolása challenge módban,bármit dobhat a játékban mivel 32-es,az összes 31-es HE fegyót is.

https://www.youtube.com/watch?v=41hfFDw6ypk

Kár,hogy nincs csapat hozzá,ezért még én is betáboroznék oda
20243 levél
Válasz 16.03.27. 22:45 #363
Peace
Ma már összejött kemény 15 perc!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4262 levél
Válasz 16.03.27. 21:48 #362
csuroach
Cél a szórakozás kondi, munka, egyebek mellett több nem lehet, főiskolás eveimben jön ki, akkor más a helyzet
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
943 levél
Válasz 16.03.27. 21:45 #361
ivanova36
DZ-ben lehet móka, de kérdés mire hajtasz ott, mert valami cél csak kell. A DZ99 is egy cél, ez tény, de ahhoz rá kell feküdni nagyon.

Csapatszervezés na az lesz kérdéses mert mindannyian máskor vagyunk online, de majd csak össze lehet kalapálni.
4262 levél
Válasz 16.03.27. 21:28 #360
csuroach
én 30 után DZben látom a mókát, addig megcsinalok minden küldetést mellékkuldetest, stb Arra kéne egy jó és megbízható csapat, nekem is napi 1-1 óráim lesznek rá, hétvégén több.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
20243 levél
Válasz 16.03.27. 21:06 #359
Peace
Nagyon kevés az olyan ember, aki vágja, hogy mikor mi merre hány méter! Iszonyat mák kell, hogy rendes csapatot fogjál ki challenge-re!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.03.27. 19:16 #358
ivanova36
Csak hogy kis rossz tapasztalat is legyen:
- ma már a harmadik hard General Assemlby instát nyomtam le úgy csapattal hogy ketten nem voltak 30-asok. 26+ osok elkezdtek hardozni, persze oneshotolják őket és esnek-kellnek, de ez kezd elszomorító lenni. Így a Supply Stationt már nem Ammo Cache fejlesztéssel használom, hanem Life Support-tal. Keltse fel magát, ha már nem a lehető legoptimálisabban felkészülve jött hard instába.
- ugyanezen instafutamok alatt tapasztaltam, hogy a signature skilleket nem érték el jó páran, nem fejlesztették ki a bázison az 1000 supplyba kerülő fejlesztések közül az egyiket sem még 30-on sem. Ok nem nagy számok, de egy jókor elnyomott sig skill a csapatot mentheti meg. Noha hardban nincs annyira nagy szükség rá normál esetben, értsd mindenki 30-as és legalább a vásárolható lilákat megvette és felszerelte magára. Sig skillek közül a medic ág sigje kb lvl15-ön elérhető, míg a másik kettő kb lvl20-22-n Kips Bay-t elérve. Feltéve ha közben nem fejleszt haszontalanságokat.
- nem figyelnek az instában hogy mikor mi honnan jön. Persze ez nem megy az első után, de azért egy idő után nem ártana ha tudnának készülni hogy mikor honnan mennyi jön. Konkrétan a GA előadótermében a második hullám után össze vissza rohangálnak az emberek a széksorok között, ahelyett hogy készülnének a 3. hullámra. vagy kint az udvaron SMG-vel elkezdik lőni a főbosst ahelyett hogy a tornyokhoz mennének és azokat kezdenék el átállítani.
- nem tudják hogy mi a killsorrend. Több alkalommal is a shotgunosok közel jöttek és a 30 alattiakat oneshotolták. Azt hiszem ezt a szintezés alatt is meg lehetett tanulni hogy a villámost villámgyorsan le kell teríteni vagy baj lesz.
943 levél
Válasz 16.03.27. 17:13 #357
ivanova36
30-on már nincs olyan sok teendő, pláne ha az rng is melletted áll és a gearből is összejön minden elsőre.
Napi hard és challenging, majd ha kell még gear PxC-ből akkor vagy hard/challenging farm, vagy DZ nevesboss vadászat, és kb ennyi.
1 karakterrel a napi 2 hard megvan max 1 óra alatt. És friss 30-asként challenging az felejtős még, így esetleg 1-2-3 General Assemby insta futam ami szintén egy, max másfél óra és készen is vagy. Ha komolyabban rá akarsz feküdni a PxC farmra akkor több is, vagy indítasz altot
3db 30-assal jelenleg a napi 2-2-2 hard után már nem sok kedvem van GA instában PxC-et farmolni, DZ meg nem vonz, így azért kezd már kevésnek tűnni az elérhető tartalom, de csak mert PxC szempontból nézem és hétvége van. Hétközben a napi hardok lenyomása bőven elég időtöltés.

Év játékát meg nem biztos hogy megnyeri nálam, attól függ mit alkotnak az év hátralévő részében. Mennyire lesz hangulatos és jó raid, meg milyen új részek jönnek ki. Noha kint van már az ezévi terv, ennyi tartalom nem tudom meddig tartja meg a játékosokat. 1 raid ha naponta lehet tolni akkor max egy hónapig. Ha heti egyszer, akkor kicsit továbbig, de nem hónapokig.
Első pár végigjátszásra tényleg lenyűgöző, de a végjáték kezd kicsit karcsúnak tűnni, de csak ha egymás után több teljes napod van rá. Hétközbenre meló utánra bőven megfelel.
1822 levél
Válasz 16.03.27. 15:03 #356
warcat
Na erre a pontozásra azért térjünk majd vissza 1+ hetet 30-as szinten eltöltött idő után
4262 levél
Válasz 16.03.27. 14:56 #355
csuroach
1 hét játék után lemerem írni h hibái ellenére nálam már most az év játéka, úgy, hogy DZben alig voltam és a felénél járok csak. Viszont DZ-t tényleg csapatban tolnam, majd 30 felé ha valakinek van kedve hozzá szólok, mivel senkiben nem bízok
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
20243 levél
Válasz 16.03.26. 10:37 #354
Peace
Tegnap kegyetlen jó volt!!!!! Este bekerültem egy ritka jó random csapatba és lenyomtuk egymás után 6szor a tegnapi challenge-et! Nagyon jó ötlet volt lecserélni az assault rifle-t marksman-re. Hátul maradok biztonságban és onnan osztom a kimondottan jó kis sebzéseket! Kicsit toltam még HP-ra, nagyon kell az a 90k+ élet, ilyen nehézségen már mindenképpen. Szépen okosan smart cover-rel haladni, aztán annyi. Talán ha kétszer kellett újra talpra állítaniuk a 6 run alatt, ami azért nagy szó! Gyártottam narancs fegyver modokat minden cuccomba, meg összejött egy kellemes tár+távcső is sznájperre szintén narancs. Jó kis este volt. Toltam energiaitalt meg csokit, kicsit nosztalgia hangulat volt, mint annó a fősulis időkben! Rég nem volt ilyen, hogy éjjel játszom és ilyen jót.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1398 levél
Válasz 16.03.25. 21:59 #353
jawsika
Itt tartunk
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
943 levél
Válasz 16.03.25. 12:04 #352
ivanova36
Első nekifutáskor útközben én is felszedtem minden vackot, meg elcsatangoltam craftalapanyag-lelőhelyeket keresni, vagy ha láttam egy-egy érdekesebb helyet az megnéztem. 2-3 alkalommal már többnyire gyorsutazást használom amikor lehet. Ettől függetlenül a 4. koop végigjátszás során szívesen strázsálok míg a szeméthalmokat vagy a házak emeleteit kutatja át a csapat.
Sok gyűjteni való van az biztos, és sokan is gyűjtögetnek, egyre többen vannak a gyűjtögetésért járó lila pufidzsekiben
4262 levél
Válasz 16.03.25. 11:52 #351
csuroach
egyedül én játszok úgy h mindent megnézek mindent atkutatok, mindenhol leallok stb? full Aladár szinten vagyok de nem is számít.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
943 levél
Válasz 16.03.25. 10:43 #350
ivanova36
Mai napi lehetőségek:
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4buhar/daily_reset_info_324_325/

Kiemelt javaslat:
Safe House Weapon Type DPS Credits DMG RPM MAG Talent
The Grindhouse SOCOM M1A Marksman Rifle +138% Headshot Damage 25,826 59,533 17.2K 300 10 Steady, Restored
Ha 1444 megvan mindenből akkor mindkét talent üzemel.


Missions


Mission Name Rewards
General Assembly HARD 15 Phoenix Credits, Blue Crafting Material
Police Academy HARD 15 Phoenix Credits, Blue Crafting Material
Lexington Event Center CHALLENGE 20 Phoenix Credits, Yellow Crafting Material


Superior Gear


Safe House Gear ARM Credits +F +S +E Major Minor Skill
Base of Operations Rapid Assault Mask 303 33,987 +0 +411 +0 +10% Disorient Resistance +2.50% Mobile Cover Damage Resilience +1 Mod Slot
Camp Hudson Rapid Assault Pads 482 29,724 +0 +0 +384 +7% Exotic Damage Resilience +4% Protection from Elites +77% Scavenging +19% Disorient Resistance +20% Burn Resistance +7.50% Pulse Critical Hit Damage
Autumn's Hope Rapid Assault Pads 657 29,782 +0 +0 +406 +185 Armor +1,023 Health +21% Burn Resistance +77% Scavenging +21% Disrupt Resitance +6.50% Sticky Bomb Explosion Radius
Dante's Run Responder Pads 528 29,766 +0 +376 +0 +4% Damage to Elites +8.50% Exotic Damage Resilience +22% Disorient Resistance +37% Increased Kill XP +19% Burn Resistance +7% Support Station Healing Speed
The Cavern Shooter Vest 605 37,162 +0 +420 +0 +6% Damage to Elites +9% Protection from Elites +1,941 Health +32% Ammo Capacity +7.50% Sticky Bomb Damage
Madison’s Stand Shooter Vest 599 37,370 +393 +0 +0 +1,965 Health +6% Damage to Elites +8% Protection from Elites +16% Increased Kill XP +2.50% Smart Cover Damage Resilience
The Ward Responder Gloves 303 30,094 +0 +0 +426 +5.0% Critical Hit Chance +8% Health on Kill +422 Pistol Damage +7.50% First Aid Self Heal
Southpaw Shooter Gloves 283 30,075 +0 +0 +422 ++8% Damage to Elites +306 SMG Damage +30% Critical Hit Damage +7.50 First Aid Self Heal
The Firewall Responder Holster 319 26,001 +0 +414 +375 +6% Skill Haste +7% First Aid Ally Heal +1 Mod Slot


Superior Weapons


Safe House Weapon Type DPS Credits DMG RPM MAG Talent
Base of Operations Enhanced ACR-E Assault Rifle 30,631 64,081 3,671 760 30 Responsive, Self-preserved
Camp Hudson Officer’s M9 A1 Pistol 24,698 44,805 3,509 450 20 Expert, Toxic
Wolves Den Tactical M1911 Pistol 23,686 45,192 6,208 310 7 Expert, Restored
Kerman Station Px4 Storm Type F Pistol 18,479 44,699 3,040 450 17 Expert, Meticulous
The Meat Locker Convert SRS Marksman Rifle +145% Headshot Damage 30,436 59,259 19.7K 53 7 Fierce, Predatory
The Last Call Classic FAL Assault Rifle 32,187 63,895 5,531 650 20 Capable, Meticulous
The Grindhouse SOCOM M1A Marksman Rifle +138% Headshot Damage 25,826 59,533 17.2K 300 10 Steady, Restored
The Crypt Classic M1A Marksman Rifle +157% Headshot Damage 30,453 60,245 19.1K 300 10 Deadly, Harmful
Advanced Weapons Vendor


Category Weapon Type DPS Credits DMG RPM MAG Talent
High - End Pakhan LMG 36,623 476,378 4,070 650 45 Swift, Destructive, Ferocious
High - End Cassidy Shotgun 28,959 476,309 36.7K 200 2 Responsive, Commanding, Meticulous
Superior Classic M60 LMG 29,819 56,631 3,888 500 100 Destructive, Unforgiving
Superior SOCOM SCAR-L Assault Rifle 34,982 67,131 4,505 625 30 Restored, Talented
Mod Credits Major
VX-1 Scope 12x 33,613 +5.50% Headshot Kill XP +17% Headshot Damage
Heavy Magazine Spring 32,172 +6% Critical Hit Chance +22.50% Rate of Fire
943 levél
Válasz 16.03.25. 08:05 #349
ivanova36
Na ja, de pl megfelelő létszámban, (4+ fő) akár challenginget is lehet farmolni nem csak 1 bosst és akkor nem un bele az ember a sok 50sec-5 perces futamokba.

Altos futam eddig a főkarakter +1-2 alt szintezése, gearelése és a pxc farmolása miatt napolódott el nálam. Most hogy kezd "elfogyni" a tartalom, most lehetne esetleg egyet indítani amivel a raidig kihúzzuk a napi hardok-challengingek lenyomása mellett. Mondjuk egy 4-6-8 fős altos parti esetén (ameddig össze lehet ilyeneket hozni) lehet kihívás sem lenne sok, csak oneshot mindenkitől egy ellenfélre na meg lilába gearelve szintenként...vagy egy-egy fegyverhez és/vagy skillhez ragaszkodva kasztokat létrehozni magunk között
1822 levél
Válasz 16.03.25. 07:53 #348
warcat
A rendőrakadémia az 3 perc a sok scriptelt dolog lefutása miatt.Hutch meg az egész run a halállal letolható 50 másodperc vagy alatta kinek milyen gearje van

Nekem annyi a bajom,hogy bár van amikor visszadob az elmentett állásba,sokszor fagyás vagy crash után újra le kell tolni a küldetést a boss előtti pontig,és sajnos akad belőle nálam szépen.
20243 levél
Válasz 16.03.25. 07:39 #347
Peace
Mert undorító módon szór, ha próbálom félautomata módban használni, úgy sem az igazi. És igazából challenge módra vagyok ráizgulva leginkább, ott meg minimális ideig dughatom ki a fejemet smart cover mögül. Parkhan nekem nagyon bevállt, e mellé meg ideális választás egy marksman, ami eléggé adja a sebzést. Jobban örültem volna egy kis tárasnak, de most 33-as volt éppen elérhető receptek terén.

Az alt karis végigmászkálás nagyon jól hangzott volna, de nagyon nincs rá időm már sajna. Meg nem hajlandó senki mikrofonon beszélgetni. Legalábbis eddig vagy nem volt, vagy nem akartak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.03.25. 07:25 #346
ivanova36
Vector hype vagy sem, megvannak az előnyei.
Elérhető csak PVE során, DZ nélkül, viszonylag gyorsan megszerezhető, és ahhoz képest rendesen osztja a sebzést is ha jól célzunk vele.
Pár Assault Rifle szór jobbra balra fel, LMG-k majdnem csak felfelé húznak, Shotgun közelre hatásos csak, Marksmanrifle-nél a távcsövezés macerás és csak a kis tárúak ütnek nagyot, igaz az automatáknak is megvan a maguk szépsége, pisztoly meg max Pajzs mellé.
SMG-n belül használnánk több fajtát is ha lenne ilyen könnyen elérhető recept hozzá, akár AUG, akár MP5, MP7. Megkockáztatom a P90-et is ha bekerült volna.

warcat: ez a megoldás számomra kicsit kockázatosabbnak tűnik, mint a Rendőrakadémiai jelenleg. Azt a két baseball ütőst kerülgetni bossharc közben nem az én világom. Ettől függetlenül ez is egy jó alternatíva, köszönjük.

Más:
Nulláról indulós, a friss karakterrel csak együtt haladós, altos újrakezdős, végigsétálásban benne lennék 1db új ügynökkel.
314 levél
Válasz 16.03.25. 07:01 #345
szabolint
miert? en most akarom kiszedni az sa 58 he t dz vendortol. nekem kicsit a vector hypbol van elegem
20243 levél
Válasz 16.03.25. 05:56 #344
Peace
Én nagyon meguntam tegnap az assault rifle-t, betelt a pohár. Legyártottam egy narancs mesterlövészt. Teljesen jó lesz nekem Parkhan mellé.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1822 levél
Válasz 16.03.25. 02:11 #343
warcat
Na van új bullet king

https://www.youtube.com/watch?v=RUYBKyJifEE

Ráadásul főleg fegyvereket és fegyveralkatrészeket, valamint kesztyüt és hátizsákot dob mást nem.Azaz jó Vectoralkatrésznek.
9101 levél
Válasz 16.03.24. 23:41 #342
davkar9
Napi 2-3 zónával húztam ezt az altot. Másik kari fejlesztése amúgy még mindig kevésbé volt unalmas, mint ugyanazoknak a részeknek a farmolása a 30assal. A grafikai részét adom, sokszor én is az államat keresem egyes időjárási)effektektől. Úttesten pár centire lebegő köd, sötétben hóvihar, +5 fokos napsütés, stb. Bázis fejlesztése helyett/mellett (bár ezt a részét élveztem, ahogy folyamatosan gyarapodik) a zónák is átalakulhattak volna. Ha megcsinálom a sablon küldiket akkor térjen vissza az élet a negyedbe, ne spawnoljanak végtelenszer a sima kis piros mobok. Úgyis kötelezőek a skillfeloldás miatt, igazán lehetett volna valami látványos változás is, ha már egyszer a történettel, karakterekkel nem sikerült célt és értelmet adni a játéknak. Mi vagyunk a szupertitkos ügynökök, de miét is küzdünk? Elsősorban a lootért. NY lakói? A világ megmentése? Ugyan, kit érdekel, most esett egy kék sapi!
Simple. Eternal. Beige.
12970 levél
Válasz 16.03.24. 22:33 #341
McCl@ne
Ahogy vesszük. Én pl. ma azzal szórakoztam, hogy elindultam a város alacsonyabb szintű részéből (pisztollyal) és szépen bejárogattam az utcákat. Ugye 25-ösnél nincs alacsonyabb szintű ellenfél, a lőszer nem fogy, gyűjtögettem az összeszedhető cuccokat, 3 meg is lett, kaptam érte fasza kabátokat De full nyugisan, nézelődve, szinte nem is siettem soha. Esküszöm, nem volt unalmas, egészen elképesztő, mennyire össze van rakva a város Teljesen más hangulatú negyedek, a váltakozó időjárás és napszakok... közben jöttem rá, hogy csak végigrohantam a sztorin, alig nézelődtem.
Plusz beleakadtam szerintem szinte az összes boss-ba, akik persze 30-asok, bár nehéznek nem nevezném egyiket sem, találtam DZ06-ban tegnap egy lila assault rifle-t, ami kenyér nélkül megeszi minden téren(!) a Liberatort. Pl. nem húz oldalra egyáltalán, nagyobb a sebzése. Úgyhogy most ~125k sebzés, ~68k élet és ~13k körüli tech a pálya úgy, hogy a játékidőm 95%-ában szólóztam eddig
Respect is not given. It's taken.
20243 levél
Válasz 16.03.24. 15:51 #340
Peace
Úgy elhiszem, hogy mocskos unalmas, ha csak ezt tolod orrba-szájba. Most, hogy pár naponta van fél órám belépni, így tökre várom mindig és nagy élmény, ha játszhatok valamennyicskét....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
943 levél
Válasz 16.03.24. 14:12 #339
ivanova36
Kis szemezgetés :
- DZ map, aki még nem ismerné: http://thedivisionagent.com/map
- állítólag létezik mód hogy üres vagy legalábbis nagyon üresnek (nincs, vagy csak nagyon kevés játékos van bent)ható DZ-be bekerülj, pletyka szerint nem kell mást tenni mint akkor belépni amikor eleve kevesen vannak online, majd bent maradni, gyakorlatilag foglalni azt az instance-t míg az utolsó emberke is kilép, és onnantól tiéd a pálya. Mobok, ládák, minden. A játék elvileg a DZbe belépőket igyekszik a népesebb DZ instancekbe rakni, így jó eséllyel hajnal körül "befoglalt" DZ reggelre kiürül és lehet kezdeni farmolni
- ha lockout hibát kapsz HE cucc legyártása után, érdemes lehet megnézni /My Documents/My Games/Tom Clancy's The Division/State.cfg fájlt és törölni. Állítólag ez megoldja és uPlay support javasolta (tegnap két HE firearm mod legyártása után kaptam dc-t és nem is engedett vissza egy ideig, de nem ezzel oldottam meg, kivártam míg visszanegedett)
- állítólag van végtelen lőszer / hatalmas rpm csalás a játékban. Nos a pletyka szerint ennek a felét már orvosolták, konkrétan a szerver oldalra került a lőszermennyiség. igaz az rpm még nem, meg a spéci lőszerek sem...
- 150 óra után akasztja szögre a Vectorját az egyik játékos és összefoglalta a gondolatait az eddigi játékélményről:
tartalom: nem kevés, nem sok, ígért DLC-k ellenére több időt töltött vele mint más aaa kategóriás címmel
grind: rng miatt nagyban a játék szerves része, de ezt csak 100 óra után lehet érezni, mikor a HE gyártás nem akar sikerülni sokadjára sem
szintezés: jó alaptörténet, echo-k keresése és története remek volt, 30 utná lilaeső az instákból és irány a gyártás
DZ: na itt az ígéretekkel ellentétben nincsenek übetáp cuccok, hanem grindelj a receptekért hogy gyárthass.
gyártás: gridnelj hozzá pve oldalon, grindelj hozzá pvp oldalon és újragyártással szerencséd is lehet
cuccok: HE elsődleges beszerezési forrása a gyártás lett a dropok helyett, kivéve 1-2 nevesített lásd Caduceus-Midas páros. DZben a HE farmolás meg maga a pokol lett, nem elég hogy kiesik egy mobból még a rouge ügynökök is vadászni fognak emiatt az emberre holott lehet nem is lesz megtartva az a HE cucc hanem bontásra kerül hogy a saját HE Vectorját újra legyártva hátha jobb rollt kap...
végszó: Áprilisban visszatérek!
- végére kis Lincoln Tunnel speedrun:
https://youtu.be/x8Rl2eMxl8M
943 levél
Válasz 16.03.24. 12:01 #338
ivanova36
Még egy üres karakterhelyem van egy szigorúan együtt bandázásra, a többi már foglalt és lassan 30-asok.
Repetitív így a harmadik szintezés során? Az. De nem vártam mást. Egy wow kieg is unalmas a 10+ karakter felszintezése során. Mégis miért csinálom? Próbálkozok más játékstílussal. Az elsőt AR+LMG kombóval húztam fel. A másodikat Sniper+SMG. Ezt most Shotgun+SMG-vel. Plusz a 15 instance mindegyikébe eddig egyedül mentem a szintezés során, a harmadikkal viszont mindig csapatot keresek. Van amikor jó csapat jön össze és élvezetesebb, mint egy napi hard, van amikor esnek-kelnek a csapattársak, és van amikor friss kolléga kérdezi hogy mikor mit kell tenni, mi mire való, stb...
A 2db 30-assal a PxC-t farmolom a napi 2x2 hardból, hétvégére már a 3x2 hardból. Máshogy lesznek felöltöztetve mind, a 3 statnak megfelelően, és az endgame fegyvereket is próbálom optimalizálni. PxC-ből veszem a recepteket amikor éppen összejött valamire. Meglátjuk hogy az áprilisi raid mit hoz.

Tartalom az a kb 20-30 óra míg eljutsz 30-ra és megismered a környezetet. Napizás mellett ott a DZ és a craftolás még. Ez a kb 40 óra első karakterre volt benne ebben a 3 hétben. Következő karakterekkel persze gyorsabban megy az egész, és kényelmesebb is ha szintenként tökig lilába öltözöl fel És ismét wow példa: a jelenlegi kiegben sem volt benne sokkal több tartalom időmennyiséget tekintve a kijövetelekor, kivéve hogy a saját bázisodat nem húztad fel maxra mire a karaktert felszintezted. És akkor ott az aréna, bg ami itt ugye a DZ.
Tény hogy a zónákban a supply reaccusition-uplink-bounty feladatok egy idő után nem túl fantáziadúsnak hatnak, ezek ellenére nem igazán éreztem hogy ismétlődés lenne. persze mikor a harmadik karakterrel tartasz ugyanazon a területen és hogy már megint az a két supply-t kell összeszedni a háztömb két végéből ott már unalmas, de konkrétan ezt feldobni nem igazán lehetett volna semmivel. Nem ismerek olyan játékot ami ugyanazon a területen, ugyanazt a feladatot két karakternek máshogy adta volna elő, hacsak nem bug miatt

Jelenleg a max szintű tartalom a PxC és Dz farm, készülve az első raidre. Azután meglátjuk mit hoz az az 1 raid, illetve mennyire lesz lehetőség farmolni, mennyire lesz nehéz, hány emberes lesz, stb...raidre jelenleg a 150 item lvl van írva, az is kérdés ez hogy lesz számolva. Ha csak a meglévő itemek összeadva akkor az ugye max 5db 30as cucc, ami azért nagyon karcsú, hiszen az friss 30on is megvan. Ha viszont csak a HE itemek lesznek beleszámolva az már keményebb. Meg kérdés hogy a fegyverek bele lesznek-e számítva vagy sem, vagy hogy az item fel is legyen szerelve vagy elég ha a táskában van.
Van aki a Vectorjára már második legyártás során megkapta a kívánt talenteket, van aki a 60.-ra sem. Ezzel is el lehet tölteni nem kevés időt, PxC-et hogy optimalizáld a meglévő geart, még akkor is ha a challengek 9 perc alatt megvannak.

Clancy játékok jellemzően köszönő viszonyban sincsenek a könyveivel, esetleg itt-ott egy egy áthallás, vagy utalás, mint ahogy ebben is van a vadászat a Vörös Októberre, plusz jellemzően másfajták voltak eddig megjelentek. Pl az Endwar nekem kifejezetten nem tetszett, pedig rts játékos is vagyok, de a Hawx az igen. És totál más játék és stílus mindkettő.

privát vélemény:
szerintem jobb alaptörténet lett volna ha egy névtelen és arctalan szervezet helyett a könyvekből ismert Campus lépett volna elő egy ilyen krízis helyzetben, akár úgy hogy a főbb karakterek csak npc-k és segítik a játékos munkáját tanácsokkal, feladatokkal. Tény hogy a jelenlegi intro és hogy kik is azok az ügynökök az nagy telitalálat, ettől függetlenül jó lett volna ha van összefüggés a könyvekkel.
9101 levél
Válasz 16.03.24. 11:32 #337
davkar9
Senki nem akarta a 4-es coopot, egyedül vágtam hát neki egy altnak még szombaton. Lassan megvan a 30. Gyűjtögetésnek már nincs ételme, megvannak a kabátok és így azért lényegesen kevesebb a kutyagolás. Feldobja az unalmas dailyzgetést és sikerült ezzel egy ~15 órát (gyorsabban halnak, rejtett második kari buff miatt vagy lilák után nagyon könnyűek a pirosak) rádobni a játék élettartamára. Viszont tényleg fájdalmasan semmilyen és üres a játék. Ugyanazokat a küldiekt csináljuk újra és újra. Menj el a kihagyott lehetőségek és a fantáziátlanság sarkára, ölj meg mindenkit. Ismételd meg zónánként vagy hatszor. Hol az élmény, hol a tartalom? Vagy minden Clancy ilyen sótlan és üres? Azt hittem pont az lenne a cél, hogy zombik-szörnyek helyett valami realista kaland legyen ez a gyerekcipős postap téma. Szó se róla, egy-két üzenetben ez megvolt, de ez így inkább Tom Clancy's Lootpark.

Na mindegy, holnap 20.00 körül egy dome DiZsi?
Simple. Eternal. Beige.
1822 levél
Válasz 16.03.24. 10:44 #336
warcat
Leteszteltem,nekem kb 3 perc egy kör,ami kis plusz,hogy bár csak ilvl 30-as de esik High End cucc.Nem olyan gyors mint szegény BK,de elmegy az ilyen szűkös időkben.
749 levél
Válasz 16.03.24. 10:31 #335
Gerő a nyerő
Figyu, én az aláíromban részletezett konfiggal tolom SSD nélkül és átlag 50-60 fps-em van High-nál picit magasabb grafikán.

Maga játék szerintem is remekül van optimalizálva, egyes egyedül a pálya és quick travel betöltés kicsit "hosszú", de ennyi legyen a legnagyobb baj vele!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
943 levél
Válasz 16.03.24. 08:39 #334
ivanova36
Clever use of game mechanism - egyes szerint "csalás", így csak saját felelősségre:

Újabb PxC farm lehetőség, ez úttal a Rendőrakadémián:

https://youtu.be/a5jw6-inrm8

10 Scarecrow boss előtt, mikor kimennél a rendőrakadémiáról az utcára, az ajtóra merőlegesen dobj le egy Mobile Cover-t.
20 Ezután nyomjátok le az érkező ellent, Scarecrowal együtt, majd
30 loot és
40 futás ki a területről és
50 jelentkezzen be újra a csapat.
60 Visszaérve ne a garázsba menjetek le hanem a főbejáratnál az ajtóból kilógó Mobile Coverhez fedezékbe bújva a Cover mellett be lehet osonni a zárt ajtón,
70 irány a tornaterem az Echo-hoz, majd
80 goto 10

Hardban működik a dolog, és a kiszedett craftalapanyag sem kevés.

LordMatteo:
https://ipon.hu/webshop/product/intel_core_i3_4160_3.60ghz_1150_box/737821
INTEL Core i3-4160 3.60GHz 1150 BOX 33 722 Ft

i7-el biztosan jobban futna ennél, de hát i7-hez nem is GTX 750Ti az "javasolt".
20243 levél
Válasz 16.03.24. 08:06 #333
Peace
Azt kell mondanom, hogy az utóbbi 5 év egyik legjobban optimalizált játéka! Le a kalappal, mert nem semmi a látvány(főleg éjszaka meg teljes ködben és hóvihar idején), és mégis csodaszépen egy szem belassulás nélkül megy high-on a 2011-es konfigomon. Nem SSD-ről fut a játék!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
27974 levél
Válasz 16.03.24. 07:57 #332
LordMatteo
Értem, köszi. Keresek valami hasonló 1150-es processzort akkor, ez már kifutott. De jó tudni, hogy az i7-es system req. csak az ámítás megint.
A kibaszás társas játék, sose feledd.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.