Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
12937 levél
Válasz 16.05.06. 10:38 #531
McCl@ne
Tényleg nem sok mindent lehet most csinálni, a napikat lenyomom, ha eszembe jut/van rá időm, de most pl. gyűjteni sincs mire (biztos lehetne még valamit fejleszteni, de a PxC farm elég monoton).
185-ös GS-en vagyok, ami a Falcont leszámítva (nem próbáltam még, nem különösebben vonz) bőven elég mindenhova. Ennek ellenére előfordul, hogy a 200+ GS-es emberkék kibasznak mondjuk az orosz konzulátusos challenging-ről Persze ha mégsem, akkor jó eséllyel én vakargatom össze a csapatot, mert a 80k HP-m általában érzésre a duplája az övéknek.

Viszont az kurva meredek, hogy állítólag a hamarosan érkező incursion ajánlott szintje GS 220 Sose lesz annyim
Azt is mondták, hogy bővítenék a PvE részt is, ami jól hangzik, de gondolom csak a konkrétumok érkezéséig.
Respect is not given. It's taken.
919 levél
Válasz 16.05.06. 10:21 #530
ivanova36
Szomorúan olvasom, bár igaz most már nem köt le engem sem annyira mint az elején, azért a köv nagyobb patchet és Incursiont még megvárom.
Hja, szép volt, jó volt, 270 óra belement, bugot most a pve alatt nem nagyon tapasztalok, igaz az egyik talent ami nagyon jó, bug miatt használhatatlan, DZ-be nem járok, így az ottani "csalók" nem zavarnak, a tartalomhiánnyal egyetértek, igaz a mostani incursiont nem sikerült befejezni, de indíttatást sem érzek rá. Napizás meg igen, hamar unalomba fullad.
749 levél
Válasz 16.05.06. 09:50 #529
Gerő a nyerő
A tegnapi nap eljutottam oda, hogy letöröltem és elsüllyesztettem a játékot jó mélyre a fiókban. Szép vót, jó vót, ennyi vót. Bugos-unalmas-content mentes 0, hiába próbálkoztam adogatni esélyt a játéknak.
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
919 levél
Válasz 16.05.06. 09:19 #528
ivanova36
"Leírás szerint ezek a hullámok sorrendje és tartalma:
1. Starting enemies, variety.
2. Grenaders
3. Drones
4. Shotguns, grenaders, first explosives round: 4 sörétes+1 gránátos hátulról jön, ahol leugrasz a terembe balra sárga villogó jelzi az ajtót ahonnan jönnek
5. Snipers, 4x on the left.
6. Mixed enemies.
7. Drones.
8. Mixed enemies with drones, second explosives round.
9. Machine gunners.
10.Shotguns and machine gunners, drones and one agent.
11.Machine gunners, third explosives round.
12.Machine gunners and drones.
13.Mixed enemies and a few agents.
14.Drones and many agents.
15.Final explosives round, non-stop enemies. "
4531 levél
Válasz 16.05.06. 08:53 #527
Anonymus23
Sziasztok,
Nincs valakinek listája, hogy milyen wavek vannak a Falcon Lost CHALLENGE-ben?
Mármint, hogy melyik hullámban milyen fajta ellenek jönnek...
Korábban megvolt nekem, de sehol sem találom.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
919 levél
Válasz 16.04.30. 20:22 #526
ivanova36
heti boo finomságok:
Military MK46 LMG : 820 PxC, GS 204
(2139 Firearm értéken)
DPS 51295
DMG 6271
RPM 550
MAG 100
Talentek
Destructive: 18%-al megnövelt páncél rombolás: 2063F, 2063S
Accurate: 47%-al megnövelt pontosság: 2063F
Prepared: 13,5%-al nagyobb sebzés 40 méternél messzebbi célpontokra
-----------------------
Px4 Storm Type T pisztoly: 656 PxC, GS 204
(2139 Firearm értéken)
DPS 51295
DMG 5600
RPM 450
MAG 17
Talentek
Harmful: 13,5% esélye van hogy Bleed kerül fel a célpontra. (1547F)
Expert: 100%-al nagyobb sebzés ha a célpont 30% életerő alatt van.
------------------------------
Gunslinger vest mellény: 546 PxC, GS 204
Armor: 1408
Firearm: 619
Talent: Forceful: Signature skill hatása alatt 16,5%-al több az armorod
Tulajdonságok:
+8% sebzés elitek ellen
+531 páncél
+2792 életerőpont
+44% lőszermennyiség
+3% Mobile Cover sebzésellenállás
---------------------------------
Tactical Pad térdvédő: 434 PxC, GS 204
Armor: 715
Stamina: 599
Talent: Prosperous: Fejlövésekért Credit jár.
Tulajdonságok:
+1409 életerőpont
+4% védelem elitek ellen
+42%-al megnövelt XP mennyiség öléskor
+22% égés elleni ellenállás
+9% páncélrombolás
+8% Mobile Cover életerőpont
20135 levél
Válasz 16.04.30. 18:23 #525
Peace
Hát ez remek! Sok sikert hozzá!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12937 levél
Válasz 16.04.30. 18:04 #524
McCl@ne
Szerencsére nem vagyunk egyformák
Én ma - unalmamban - kitűztem célul, hogy megveszem azt az LMG-t, amiről itt szó volt korábban, de 820 PxC és nekem pont nulla volt ma reggel, mert tegnap vettem ezt-azt. Ráadásul nincsenek ma napik sem, úgyhogy tényleg csak a challenging farm maradt, amivel össze is szedtem 277 PxC-t, mire meguntam. Az úgy 8 kör, nagyjából Még 2 ilyen nap és (ha lesznek napik is) már meg is van
Respect is not given. It's taken.
20135 levél
Válasz 16.04.30. 13:12 #523
Peace
Az eltöltött időtől függetlenül annak érzem.

De legalább már egy embernek jó napja van miattam, csak megérte.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1393 levél
Válasz 16.04.30. 13:06 #522
jawsika
én az alapjátékot nagyon élveztem, 150 óra repült bele 3 hét alatt. aztán elkezdődtek a gondok. a season pass volt a legnagyobb mellényúlásom az utóbbi időben... talán egy hónapja be se léptem. pedig milyen jól indult...
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
12937 levél
Válasz 16.04.30. 12:53 #521
McCl@ne
Szinte már csak a Peace-rage-eken röhögni járok fel ide Hány órád van ebben a pénzkidobásban?
Respect is not given. It's taken.
20135 levél
Válasz 16.04.30. 12:50 #520
Peace
Gondoltam kap egy kis esélyt, lövöldözök egy picit, MIKE error....elmennek a jó anyukájukba a hulladékukkal egyetemben! Nagy pénzkidobás volt!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12937 levél
Válasz 16.04.30. 08:26 #519
McCl@ne
Az nem valami 800+ PxC-ért van? Az előbb néztem be kicsit, de úgy rémlik, hogy baszott drága volt (mármint nekem, mert kb. egy hét, mire összeszedem az árát)
Respect is not given. It's taken.
919 levél
Válasz 16.04.30. 08:01 #518
ivanova36
Ma nincsenek napik. BoO-n változott a kínálat, de max a 204es LMG ér valamit onnan.
919 levél
Válasz 16.04.28. 11:01 #517
ivanova36
Tervek szerint délig karbantartás van, és javítanak pár dolgot:
- Protection from Elites - stat javítva lesz, és rendesen fog már védeni
- Rehabilitated talent nem fog végtelen ideig gyógyítani
- Falon átjárás egyik megoldása is javítva lesz
- Falcon Lost Incursion-be nem lehet ezentúl kívülről belőni
749 levél
Válasz 16.04.23. 10:40 #516
Gerő a nyerő
És megint állnak a szerverek és be se tudok lépni... Nevetséges.
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
919 levél
Válasz 16.04.23. 07:43 #515
ivanova36
"A bázison vehető PxC (Phoenix Credit)-ért fent a terveket árusító npc-nél:
A lenti DPS és DMG értékek 2276 Firepower(tűzfegyver) statnál érvéynesek, így lehet ennél több vagy kevesebb is az adott fegyveren a te Firepower(tűzfegyver) statodtól függően.

HE SOCOM M1A GS204 Marksman Rifle
+169% Headshot Damage
DPS: 74,117
Ár: 876 PxC
DMG: 34,8K
RPM: 300
MAG: 10
Determined: Célpont megölésekor 9%-al csökkennek a skillek CD-i. F: 2063, E: 2579
Dominant: Signature Skill hatása alatti ölések tovább csökkentik az egyéb skillek CD-jét 8,5%. F:2063, E: 2063
Vicious: 13,5%-al nagyobb kritikus találati esély amíg teljes életerőd van.

HE AUG A3 Para XS GS204 SMG
+22.50% Critical Hit Damage
DPS: 76,593
Ár: 814 PxC
DMG: 9997
RPM: 725
MAG: 25
Brutal: Fejlövés sebzése 24,5%-al nagyobb. F:2579
Vicious: 13,5%-al nagyobb kritikus találati esély amíg teljes életerőd van F:2063, S:2579
Meticulous: Öléskor 23,5% eséllyel újratölti a tárat"
20135 levél
Válasz 16.04.22. 18:38 #514
Peace
Ahham....hát....mit mondjak? Bekaphatják!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
919 levél
Válasz 16.04.22. 08:38 #513
ivanova36
Pont akkor jöttél fel amikor lelőtték a szervereket. 18:40-kor volt a második leállás, és 19:20-ra már játszható volt ismét.

20135 levél
Válasz 16.04.22. 07:47 #512
Peace
Hulladék! Pár napja próbáltam volna játszani, két küldi bugos volt, nem lehetett bemenni. Tegnap meg nem lehetett csatlakozni. "DELTA"!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1820 levél
Válasz 16.04.21. 22:04 #511
warcat
A telentváltósok közül a credites lagoltatta a szervert.
120 creditet létrehozó event fejlövésnél, ne ezt felstackelték akár 200-500k-ig
de ez rengeteg 120as egyéni eventből jött össze ,tehát egy headshot és mondjuk 1000x esemény.
919 levél
Válasz 16.04.21. 18:40 #510
ivanova36
Nem tudom nálad mi okozza, de egy biztos, ma még egy javítás lesz:
Here is the list of changes implemented with the server restart of April 21:

Fixed a bug where players could revive others twice by holding the Revive key
Fixed a bug where Talent effects could be stacked by repeatedly switching the equipped weapon. This should also resolve the recent server instability that was due to the increased traffic generated by this bug.

és itt a talent váltós glitchet jelölik meg lagforrásnak, és az kedd óta van jelen nagy tömegben.

http://forums.ubi.com/showthread.php/1437907-Changelog-April-21-2nd-maintenance
749 levél
Válasz 16.04.21. 17:08 #509
Gerő a nyerő
~9másodperces késés 4 napja. 100mbit-es netem van, nincs kihasználva a sávszél és ez a szerver cloud dolog csak mondva csinált kifogás. Egyszerűen kevés a hardware-ük és spúrak betenni pár plusz blade-t. Az utóbbi patch óta ráadásul grafikai hibáim is vannak (artifact-flickering), ami előtte nem volt, szóval vicc...
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
919 levél
Válasz 16.04.21. 15:37 #508
ivanova36
Lagot nem tapasztaltam eddig, igaz ma még nem voltam bent.
Bugosabb? Igen, bár nem DZ-zek, így a dps-hpregen glich nem érint, ahogy fejlövésért zseton sem foglalkoztat. Falcon Lostba meg majd a hétvégén megyünk szerintem, ha lesz kedv meg csapat.
Jobban zavarnak a pályáról kiesések és a térképről nem lehet instát indítani bugok.
Bár más is írt már hatalmas lagról, remélhetőleg ha tényleg a karbantartás okozta ezt azt javítják hamarosan.
Más elmélet szerint a lag oka lehet hogy a szerverfelhő nem hozzád legközelebbi részébe rakott be hanem valami tengertúliba és azért nagy a ping. Egyik reddites kolléga elmélete szerint a belépéskor azt figyeli elsősorban hogy a melyik szerveren mennyien vannak, és a nagyobb népességűre rak be, kompenzálva a PC-Steam 110k-ról 20-30k-ra leesett játékostáborát.
749 levél
Válasz 16.04.21. 15:13 #507
Gerő a nyerő
Én most jutottam el arra a pontra, hogy itt a vége a játéknak... 4 napja nem lehet játszani a laggtól, és nem mellesleg bugosabb a játék mint valaha. RIP Division.
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
919 levél
Válasz 16.04.21. 13:51 #506
ivanova36
Némi info a Scavenginget illetően:
"Evidently it only affects the quality of blues and purples from random mobs. As in: not named enemies, not bosses, not mission rewards and most importantly not material chests."

Vagyis nem befolyásolja a bossokból, ládákból, küldijutalmakból és craftalapanyagládákból szerezhető tárgyak minőségét a rajtad lévő scavenging mennyisége. Két részes Nomad set, hello.




919 levél
Válasz 16.04.21. 08:01 #505
ivanova36
A keddi karbantartás után, amikor is nem javítottak a játékmeneten semmit, ma újabb karbantartás lesz, melynek célja, hogy:
- ne lehessen máshogy elintézni az APC-t , csak az elgondolt módon, C4-el,
- ha az ellenfelek spawn szobájába bemegy a játékos az a spawn pillanatában meghal,
- a Reward vendortól ne lehessen továbbá "végtelen mennyiségű" PxC-t és craftalapanyagot szerezni.

Kezdésnek nem rossz, reméljük a napikat is helyreteszeik, igaz a mostani beragadt Broadway, Russian Consulate HARD-ok nem rosszak, de a Warrengate Power Plant Challenge-t le lehetne cserélni valami kevésbé durvábbra.
919 levél
Válasz 16.04.19. 08:30 #503
ivanova36
Még egy kis mai adag:
állítólag a napik változtak:
Daily Missions

Daily Hard difficulty missions grant a bonus 10 Phoenix Credits and 5 sets of superior crafting materials, while Challenge missions grant 20 Phoenix Credits and 1 set of High-End crafting materials.
Difficulty Location
Challenging WarrenGate Power Plant
Hard Broadway Emporium
Hard Russian Consulate

Mai patchnotes:
"Please keep in mind that there will be no game changes during this maintenance."
"Nem történik semmi változás."

Fegyvermizéria:
Honnan, GS, Mi, típus, dps, ár, dmg
The Last Call 131 Classic AK-47 Assault Rifle 31,954 63800 4331
Kerman Station 131 Tactical ACR Assault Rifle 34,413 63833 3964
The Meat Locker 131 Tac Vector SMG+22% CritHit 32,932 56345 4807
The Grindhouse 131 Enhanced AUG SMG+20.5% CritHit 33,787 55875 4601
Adv Weap Vendor 131 Burst MP-5 A4 SMG+21.5% CritHit 36,263 55586 4147

Itt is látható hogy azonos GS szinten mekkora eltérések vannak az SMG-k javára. Az hogy a lövésenkénti sebzésük az AR-ekhez képest mekkora az egy dolog, pluszba rájön még a crithit és rpm is. Ezek felett még olcsóbbak is mint egy AR, azt már csak hab a tortára.
919 levél
Válasz 16.04.19. 07:58 #502
ivanova36
Peace: sajnos az ismert hiba. Akkor jön elő, ha a térképről aktiválod az újrajátszást és utána ugrasz oda. Így viszont az egész csapattal kiszúr aki ezt teszi. Részmegoldás: odaugrasz és ott a bejáratnál aktiválod az újrajátszást, a nehézségi szintet és a csapatkeresést. Feketeöves megoldás: Open-re állítod a csapatot, és nem ugrasz be másikba, invre sem. Ekkor te elszel a leader, és hozzád kezdenek csatlakozni. Eredmény: nem rúghatnak ki a bossharc alatt, loot előtt.

McCl@ne:
Jó olvasni hogy téged ennyire leköt. Engem sajnos kezd kevésbé, igaz én két végéről égettem a gyertyát eléggé sokáig.
Minap lett meg a 210. óra, 3db 30as, 1db 24es, DZ 19 a max. Így hogy 3db 30assal nyomom a napi két hardot és 1 challenginget, erre így hétköznap elég a 2-4 óra, és nem unatkozom közben, van mit csinálni. Utána egy kis altozás esetleg a napi megbízásokhoz craftalapanyag keresés. A gond akkor van nálam ha több mint 4 órát szeretnék játszani, pl hétvégén. Akkor a hetikre fekszek rá és próbálom összeszedni azokat, de az is max 5-6 óra egy szombaton, 3 karakternek. A fennmaradó időben kezdtem húzni a 4. altot. És még így is marad pár óra "játékra szánt idő" amit nem tud a Division jelenleg kitölteni.

A fegyverpárosításnál pedig sok életképes alternatíva van. Minap challengingben is volt bent egy shotgun-sniper párost használó kolléga. Nem volt panasz rá, tette amit kellett és aprított is rendesen a super 90 shotgunnal és az M44-es sniperrel.

Alapelgondolás az volt, hogy:
eléred a 30at, mész normál instákat, összeszeded a cuccod onnan, mész hardokba, összeszeded a cuccod, mész challengingekbe, összeszeded a cuccod, mész DZ-be, összeszeded a cuccod és teljesen gearelt leszel, ami hiányzik, legyártod és a végeredmény 183GS HE az összes felszerelési helyen.

Más játékok is használják a fenti fejlődési görbét, és ott nem érzi a lelkiismeretes játékos hogy meghekkelte a készítők gondolatmenetét azzal hogy inkább gyártásból szerzi be a max geart.

Ezzel szemben mi játékosok mit tettünk a Divisionben?
eléred a 30at normál-hard instákban, mész challengingbe amíg meg nincs a kellő PxC mennyiség, majd legyártod a neked tetsző HE itemeket, és mész DZ-be a maradékért.
Első karakternél:
ez az út a legrövidebb és mint tudjuk az ember a legkevesebb munkával akarja a legtöbbet elérni. Ha ehhez Lincoln Tunnel / Lexington event center challenge farm kell 30 PxC / futam, ami kb 30 perc szedett-vedett csapattal is, akkor azt teszi egy hétvégén át és a végén megveszi a számára legjobb recepteket.
Második karakternél meg jó eséllyel:
eléred a 30at normál-hard instákban, accountközös stashből felöltözöl az első karakter által legyártott HE-kbe, és mész Challengingbe PxC-t farmolni, vagy DZ-be.

Vectorgond:
Receptek: vector, extended magazine, firearm térdvédő, hátizsák, maszk, firearm mod. Max 1000 PxC.
És miért vector: tervezési hiba miatt. SMG-k erősre sikerültek, AR-eknek nincs meg az a plusz ami a többi fegyvernek, pl SMG-nek a plusz crit, Snipernek a plusz fejlövés sebzés, LMG-nek a hatékony suppress, shutgunoknak a közelre oneshot, és mivel nem igazán volt alternatívája, a Black Market AK max, ami nem mindenkinek fekszik, maradt a Vector kizárásos alapon. Sajnos a Liberator talentjei fixek, LMG-t csak elvetemültek használnak, pl én, Pakhan LMG szintén, Aug, Navy MP-5 meg DZ recept volt akkor. Ezzel szemben a Vector csekély anyagköltségből sokszor legyártható míg ideális talenttel nem esik, és challengingben sem esik hozzá hasonló, megfelelő talentes, vagy csak nagyon ritkán.
Megoldás lett volna ha nevesített gyártható vagy vehető fegyverek talentjeit lehet módosítani, vagy nem ennyire erős az SMG, és/vagy nem ennyire endgame cuccokat lehet gyártani, hanem tényleg kiegészítést, tehát nem HE 183asok lettek volna hanem pl HE 170esek. Jobbak mint a challengingben eső lilák, de nem jobban vagy egyenértékűek a DZ 183 HE-jeivel.

M1A imádat:
Itt is hasonló a helyzet, mint a Vectornál. Igaz ez nem gyártható jelenleg, múlt héten az volt, DZ75-ös ranggal, de ez az egyik legoptimálisabb sniper. Automata, 10es tár bővíthető 20 fölé is, a kis tár miatt kellően nagy fejest lehet vele kiosztani, és ugyebár szeretjük ha 300000-600000-1200000 számok repkednek fölfelé.
M44, túl kicsi a tár, 1-2 mellélövés és több ideig tárazunk egy harc alatt mint sebzést osztunk.
SCAR-H, Tenebrae, meg a többi automata sniper: nagy tár, kevesebb tárazási idő, cserébe kisebb sebzés / lövés.

Csalásról meg: igen, voltam én is Bulllet King - Hornet farmon, 6-6 órát kb, meg lent APC-t robbantgatni, talán 5 alkalommal. Miért?
Bullet King: kifejezetten a gyors PxC és a Caduseus miatt. Caduseus kiesett, mai napig használom, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Ha gyártható lenne, simán gyártanám az összes karakteremnek, vagy megvenném akár 1000 PxC-ért is akáér a receptet, akár a fegvyert / darab.
Hornet farmot az Incursionre való felkészüléshez nyomtam, hogy ne én legyek a leggyengébb a csapatban.
APC: 5 próbálkozás után feladtam a csapatkeresést és incursion próbákat az ottani gondok miatt melyek egy része tervezési probléma szintén: a nulla kommunikáció, "nem keltesz kilépek a pékbe", kilépett helyére nem hozható új karakter csak előröl lehet kezdeni, és GS "qrvulás" miatt, így más megoldást kerestem hogy legalább egy 3-4db-os set meglegyen. APC robbantgatás során ezek meglettek, igaz a vége felé már jojozott a szemem a sok rohangálástól, de nem bántam meg. Miért? Meglett pár karakteremnek a 3-4-4 set, erősebbek, a napi challenging is simábban megy vele, és az adott challenging csapatot sem "hagyom cserben" az alacsony GS és dps miatt.

Fórumoktól és "ajánlott", meg "megszokott", meg "kötelezően elvárt" fegyverpárosításoktól függetlenül mindenki azzal a párossal menjen amelyik neki tetszik és amelyikkel élvezi a játékot, viszont sajnos vállalnia kell az ezzel járó következményeket is, amennyiben nem haverokkal szeretne csapatozni. Mivel a fentiek közül sok nem gyártható, és mivel ma már a GS mozgatja a megmaradt játékosok nagy részét, könnyen lehet hogy ki lesz rakva pár random csapatból az alacsony GS és/vagy alacsony DZ szint miatt.

Még remélem hogy ezekből a hibákból tanultak és helyrerázzák a következő Incursionnel a dolgot, akár úgy, hogy újabb gearscore szintet vezetnek be és törekednek hogy ne lehessen a rendszert megkerülni. Ha ezt sikerül összehozni, akkor onnantól kb tiszta lappal lehet indulni, az eddig jogtalanul szerzett előnyök elpárolognak, de félek hogy ha a 3 év fejlesztési idő alatt nem tudták ezt megoldani akkor ebben az 1 hónapban sem fog sikerülni.
20135 levél
Válasz 16.04.19. 06:42 #501
Peace
Tegnap beléptem, challenge bugos volt, nem volt nyitva ajtó, hard-nál ugyanez. Ki is léptem...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12937 levél
Válasz 16.04.18. 19:43 #500
McCl@ne
Hogy legyen egy kis "ellen"vélemény is, azért néha megnyilatkozom
118 óránál járok, 176-os GS-nál, 38 a DZ szintem. Remekül szórakozom a játékkal, napi szinten 2-3 órát is tolok bele néha, főleg mióta bejött az új patch és kibővültek picit a tennivalók.

Miután kitaláltam a nekem fekvő játékstílust, összefarmolgattam hozzá a szükséges geart is. Igaz, nincs kimaxolva, néhány cuccból még lehetne jobbat pörgetni, de legalább megvan a napi motivációm ehhez is.
30-as szint fölött alakul ki úgyis nagyjából mindenkinél, hogy milyen fegyvereket és skilleket preferál, nálam ez az assault rifle + marksman rifle kombó lett, illetve megy a lőszervisszatöltő support station és a smart cover/recharger skill összeállítás. Utóbbit kicsit későn találtam ki, pedig rohadt jó, az egymást erősítő hatásai miatt folyamatos a lőszer és hp utánpótlás, plusz az egyéb extrák.
Fegyverből nagyon sokáig egy lila LVOA-S-t használtam, egyszerűen semmi nem ért a közelébe, de ezt most lecseréltem egy HE Military SA-58-ra. Burst módban tüzel, tehát hármas sorozatban, és a különböző kiegészítőknek hála általában mindhárom ugyanoda megy. Ez nem kevés újrapörgetett modolásba került, de elég jó a végeredmény. Húzásról nem beszélhetünk, nagyon pontos, gyors és halálos fegyver lett. Igen, közelről nem egy Vector, de nincs mindenki közel. Különben is röhejesnek tartom a Vector imádatot, az meg tényleg vicc, hogy mindenki ezzel tolja.
Aztán emellé elkészült ma a Tenebrae, ami ugye egy nevesített mesterlövész puska. Elég szar sebzés jött ki a fixen meglévő 3 talent mellé (mindhármat tudom szerencsére használni), de még így is kurva jó fegyver. A SCAR módosított verziója, tehát félig-meddig assault is, nagyon gyors, nagyon erős és nagyon jól használható.

Ezek egyáltalán nem papírforma fegyverek, tehát ha valaki körülnéz fórumokon, akkor szinte senki nem használja ezeket, de pl. az én játékstílusomhoz nagyon jól fekszenek, sokkal hatékonyabb vagyok így. Egyébként egy-egy összeállítás (de még modolások!) között is óriási különbségek vannak, és nem vagyunk belekényszerítve egyikbe sem, úgyhogy a sok szidalmazással szembe menve én ki merem jelenteni, hogy a játék ezen része pont elég érdekes ahhoz, hogy sok-sok tucatnyi(!) órát beleölhessünk.

Ma megvettem végre a headsetet is, úgyhogy majd nyomhatom haverral párosban, vagy esetleg magyar csapatban.
Egyébként még egy apróság, ami lehet, hogy nevetséges, de ilyen balfasz is kell a világra: nem csalok. Hívtak már többen is (ivanova is), hogy csináljuk meg a Falcont, kihasználva a glitch-et, de én nem akarom. Nincs ezzel semmi baj, megértem én, hogy mások ezt tolják egész nap, tényleg elfogadható érv az elbaszott craftrendszer mellett, de én inkább kihagyom. Eddig egyetlen csalásban vettem részt, amikor a stadion tetején öltük a boss-t, újra és újra. Azt is megbántam, egyszerűen enélkül is meg lehet lenni.

Igen, vannak hibái a játéknak, de kb. 6 hét alatt 120 órát toltam bele, ami elképesztően sok, és egyáltalán nem érzem, hogy unnám. Minden nap leköt egy kis időre és ezzel tökéletesen meg is felel az elvárásaimnak. Pedig én sokszor játszom egyedül vagy idegenekkel, mind a 38 DZ szintemet úgy szólóztam össze, társak nélkül, tehát még az igazi co-op feeling is várat magára.

Mindezzel nem akarok senkit megcáfolni, meg különösebben ellenkezni, csak szerettem volna, ha van itt egy ilyen vélemény is. Ez egy nagyon jó játék, ami még ebben a folyamatosan (hol előre, hol vissza) fejlődő formájában is elég volt ahhoz, hogy 120 órára behúzzon.
Respect is not given. It's taken.
919 levél
Válasz 16.04.18. 13:13 #499
ivanova36
Azért legyen egy kis lelkesítés is:
https://www.youtube.com/watch?v=9OwMHsZr6-0
919 levél
Válasz 16.04.18. 12:54 #498
ivanova36
Kis Division érdekesség:
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4fb0gp/major_cringe_watching_hamishs_stream/

Community Manager egy csapattal tolja a Falcon Lost Incrusion-t, challenging módban. A dolog érdekessége a csapattagok neve és felszereltségi szintjük és állították a közvetítés elején, hogy: sosem csaltak. Legalább 2 twichelte is a falon átjárásait mikor kijöttek azok a hibák.
CM reakciója: igen, elképzelhető hogy a 222 GS geart legálsian szedték ki a csapattagok, nem láttam videót róla hogy csaltak volna.


919 levél
Válasz 16.04.18. 12:04 #497
ivanova36
Attól függ mit kerestél. Az alapverzió 12k körül volt, és első karakterrel a végigjátszás nekem kb 40 óra volt. Ez messze több, mint a hasonló CoD: MW3 volt a maga 7-9 órájával. A többi karakterrel gyorsabb persze, de ez érvényes a legtöbb játékra. SWTOR-hoz meg, igaz 8 történet van benne és hogy összességében talán hosszabb idő mint egy Division végigjátszás, de előfizetés nélkül ott nem jutsz valami messze, legalábbis két éve ez volt a helyzet, plusz a 8 történet ugyanazon a helyeken játszódik nagyjából, a tartalom jó része is ugyanaz. Más kérdés hogy nem igazán lehet-érdemes összehasonlítani a kettőt.
Egyelőre a gond az, hogy a Division készítői nem lőtték be jól a fejlődést és a gear szerzést. Ennek a következménye, hogy 1-6 hét alatt megunták az emberek. Rendszerint a Diablo 2-3, Destiny-vel hasonlítják össze és pl a D2-vel a mai napig játszanak. Igaz a D3 is csak egy nagyobb kieg-patch után lett játszható, sajnos itt is elkövetik ugyanazokat a hibákat. És hogy tovább szomorítson a dolog, két mondat a Massive oldaláról:
"We would love to hear from you but are busy bees and can unfortunately not answer all emails. Game ideas are great, but keep them to yourself, we only use in-house creativity."
Tehát náluk az "in-house creativity" = egy terem, 15 támadó hullámmal. Ennyit tudtak összekalapálni állítólag 1 év alatt. Vagy kivágni a játékból, nézőpont kérdése.

Remélhetőleg a májusi incursion már kicsit fantázia dúsabb lesz és nem lehet majd szétcsalni. Addig meg van 3 hét összeszedni a szükséges PxC mennyiséget és 1-2 set itemet legyártani.
749 levél
Válasz 16.04.18. 11:38 #496
Gerő a nyerő
Ez amit felvázoltál az endcontent-el elég elszomorító pláne hogy ~20 rongy volt a játék és alig kaptunk érte valamit. Megmerem kockáztatni lehet egy SWTOR előfizetéssel jobban jártam volna az olvasottak alapján, pedig az se nagy cucc mint az tudható. De mind1, meglássuk mit hoz a jövő. Köszi még egyszer!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
919 levél
Válasz 16.04.18. 10:52 #495
ivanova36
Gerő:
Akkor sorban:
alapgear az dicséretes, de annál azért több kellene még ha hard incursionbe 140 a min és 160 az ajánlott. Pár legyártható 182-es nem árt, viszont a Damascust csak GS miatt legyártani, max akkor ha van felesleges anyagod hozzá. Ebből is látszik hogy a GS rendszere "kijátszható".
Most jutottál el oda hogy PxC farm kell, ám ugye az maradz a napi hardok+challengek és mellette challenge farm. Próbálj meg annyit összeszedni, hogy a set-ből legalább kettőt le tudj gyártani, vehető recepből, 330-400 körül vannak, de csak kettőt érdemes legyártani magadnak. Jellemzően dps-re a Sentry az amit javasolnak.
DZ: átestél a 160GS-en így a 160+ os szinten szembe jöhet egy 4 fős 224-es csapat is, és persze esélytelen vagy ellenük. Ez a DZ és a GS tervezési hiányossága, kellene még legalább egy 200GS+os szint is.
Egyedül most PxC farm, amíg nincs meg legalább a két gyártható sentry. Utána lehet pug-al Incursionbe menni.
Vagy úgy döntesz hogy "csalsz", és mész egyedül APC-t robbantani.
Statra gyúrásnál meg arra menj ami neked tetszik. Más játékstílus kell a full elektronikáshoz és más a tiszta dps-hez. Délután felveszlek és ha a csapat menne incursionbe rendesen, nem csalva, akkor megpróbálhatunk összehozni valamit.

Peace: igen, a 300+ PxC receptekkel nagyon elszálltak, de vannak ott 204GS-es fegyverek is, 900 PxC-ért Mondjuk a 2-3 alt sokat segíthet ha a hetiket is csinálod velük, ugye az plusz 30-60-90 PxC, más kérdés hogy DZ-be kell bemenni. Hétvégén voltunk bent Cleanerekre vadászni, 50 db az kb 1 óra alatt meglett és mivel nem lootoltunk le sem vadászott senki, ami meglepő volt.

Általánosságba véve most vannak gondok a játékkal. A játékosok eljutottak a végjátékig és tapasztalják hogy olyan nem nagyon van.
Az Incursion-t mint olyat elrontották. Az egy terem 15 hullám, nem annyira élvezetes, mintha mondjuk a játékosok által sokat emlegetett Empire State Building, 8 fő, 3+ boss alulról felfelé haladva, stb. 30-on vagy csalsz és lesz 190GS+ os geared vagy próbálkozol puggal, de a hétvégén is gyakorlatilag pug az csalásra keresett embereket.
Tehát rendesen incursiont most nem fogsz tudni tolni, hacsak nem szerzel csapatot rá. De ha szerzel is, és sikerül hardban lenyomni az is "csak" 193GS-es körüli cuccot ad, és az is kérdés hogy számodra használhatót-e vagy sem. A heti első Incursionért járó (214GS) jutalmat is kikapcsolták, lassítva a haladást.
Receptek ára az egekben, craft költség 2x-3x magasabb mint eddig, PxC költség 3x, ezekhez képest a PxC mennyiség hardban csökkentve, és ezen a heti 30 PxC sem sokat segít. 1 óra alatt míg összeszedtem az 50 Cleanert, 3 Lincoln tunnel challenging is belefért volna, de minimum 2, ami ugye máris 60 PxC. Altok segítenek a problémán, nem fásulsz bele a grindbe olyan gyorsan, meg a napi hardok is változatosabbak ha az altok másra vannak összeállítva, pl cc-dps-support.
A patch után amikor a bossok dobtak 4 HE itemet is gyorsan lecsökkentették 1-re.
Személy szerint meglátom hogy a májusi Incursion mit hoz és utána döntök a folytatásról.
20135 levél
Válasz 16.04.18. 08:32 #494
Peace
Én eléggé beleuntam. 179-es a gear értékem egy darab zöld itemmel. A challenge az már nevetségesen egyszerű, az incursion-t lehetetlen megcsinálni random csapattal, a receptek árát meg felvitték az egekbe, így egy eszetlen farmolássá vált az egész. A DZ-be is próbálnak bekényszeríteni napi meg heti feladatokkal, de én be nem megyek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
749 levél
Válasz 16.04.18. 08:26 #493
Gerő a nyerő
Na végre elértem egy alapnak mondható geart (ilvl 166). Viszont kezdem érezni, hogy a DZ és úgy minden egyedül nem csak játék és öröm, kb halálra vagyok ítélve ha solozok. Igen-igen, MMO átka tudom.

Sokat agyaltam, de nem jutok dűlőre... Mire lenne érdemes gyúrni stat ügyileg? Eddigi meglátásaim szerint hiába gyúrtam firearms-stam kombinációra, DZ-n minden jötment alap geares leöl, pedig nem vagyok nyomi (elvileg). Gondolkodok azon hogy átmegyek Stam-Elektro vonalra, de ahhoz új fegyvereket kéne szerezni + teljesen át kéne alakítanom a teljes játékstílusom teszem azt turret+first aid kombóra a jelenlegi pulse+turret helyett. Majd teszek fel este képeket a karakter statjairól-gearjéről, hátha az alapján tudtok valami okosat mondani, amivel jobb lehetek.

Ha gondoljátok, adjatok hozzá a friendlisthez: Gerathorn
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
20135 levél
Válasz 16.04.16. 11:12 #492
Peace
Pont napi challenge felénél adta meg magát a monitorom... Szegény még megvárta, hogy meglegyen a TV, aztán eltávozott. Hétfőn még beviszem műszerész kollégának, de gyanítom, hogy már nem lehet életet lehelni belé.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1820 levél
Válasz 16.04.16. 09:03 #491
warcat
Közben megint van exploit Falconra,eszem megáll,én mondjuk tegnap elmentem aludni inkább.
919 levél
Válasz 16.04.16. 06:18 #490
ivanova36
Tegnap este 22:00 körül lelőtték a szervereket karbantartásra, íme az eredmény:
[Changelog] April 15, 2016 Maintenance
Here is the list of changes that will be implemented with the hotfix on April 15:
Falcon Lost
Fixed an exploit where players could attack the APC without triggering new waves of NPC
Fixed a bug where the Weekly Reward for Falcon Lost was not granted correctly
Fixed the rewards for Falcon Lost incursion not being received if the group leader had previously completed the mission
Dark Zone
Fixed a loophole where players could enter a lower gear score bracket in the Dark Zone
Missing characters
Fixed a bug on Xbox One where players could no longer see their characters. Please note that in order to fix this issue, we restored the account data of the affected players to that of April 12, 12pm CEST | 6am EDT | 3am PDT
NOTE: Unfortunately, the Incursion weekly rewards will not be granted this week. They should work as intended concluding next weeks maintenance.
1820 levél
Válasz 16.04.14. 17:29 #489
warcat
Sikerült reprodukálni a bugot, hard és challenging letolva, de utóbbi nagyon lassú.
Elvileg már dolgoznak a hotfixen,innen ráérne valaki? Teli csapattal 20-30 perc lenne egy kör.Esélyes,hogy még max néhány órán át fog élni a lehetőség.
919 levél
Válasz 16.04.14. 10:55 #488
ivanova36
919 levél
Válasz 16.04.14. 07:24 #487
ivanova36
Igen, a set árai 300+ PxC-nél kezdődnek és csak a mask-térdvédő páros van a receptek között. A többit össze kell vadászni, innen-onnan.
Challenging is nehéz volt az elején, de ahogy nőtt a gear és a tapasztalat, na meg a skillek ismerete, úgy volt egyre könnyebb. Igaz az orosz konzulátust challengingben még ma is elkerülöm. Jelenleg PxC-t próbálok én is farmolni hogy meg tudjam venni a hiányzó recepteket, és mivel csökkentették a napi challenging és hardok PxC jutalmát, tovább fog tartani mint eddig.
Incursion-be meg lehet majd szombaton benézek megint, hátha sikerül hardban végigmenni rajta. Olvasgattam pár tippek oda, de egyelőre nem biztos hogy a taktika az ami problémás.
Leírás szerint ezek a hullámok sorrendje és tartalma:
1. Starting enemies, variety.
2. Grenaders
3. Drones
4. Shotguns, grenaders, first explosives round: 4 sörétes+1 gránátos hátulról jön, ahol leugrasz a terembe balra sárga villogó jelzi az ajtót ahonnan jönnek
5. Snipers, 4x on the left.
6. Mixed enemies.
7. Drones.
8. Mixed enemies with drones, second explosives round.
9. Machine gunners.
10.Shotguns and machine gunners, drones and one agent.
11.Machine gunners, third explosives round.
12.Machine gunners and drones.
13.Mixed enemies and a few agents.
14.Drones and many agents.
15.Final explosives round, non-stop enemies.
A robbanószeres résznél vagyok egyelőre elakadva, mert akárhányszor lent voltam sosem láttam meg ki viszi a robbanószert meg hogy honnan jön, valaki gyorsabb volt, ami nem lett volna gond, csak így az ember nem tanulja meg.
Az APC rakétáira meg talán működő taktika hogy jobb fent az emelvényről lődözöl és úgy helyezkedsz hogy a hatalmas betonoszlop közötted és az APC között legyen. Ekkor a rakéták az oszlopot találják el, nem téged.
Van végigjátszás is , igaz a videón 196-203-as csapat van challengingben.
20135 levél
Válasz 16.04.14. 06:22 #486
Peace
Igazából a challenge is először ilyennek tűnt, hogy random csapattal teljesíthetetlen, aztán pár hétre rá már 90%/-ban sikerült röhögve végigmenni. Csak kinek van ezt kedve kivárni??!!!!! Annyi időm tényleg nem lesz, hogy még ilyen assignmentekkel is foglalatoskodjak, a napi 3 küldire is csak heti kétszer ha sort tudtam keríteni. Szóval szerintem hónapok, mire én teljes set-hez jutok. 1 szem sniper maszkot legyártottam kedden, arra el is ment összes PC-m. Nem kicsit tolták fel az árakat!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
919 levél
Válasz 16.04.14. 05:34 #485
ivanova36
Szerintem nem kor és GS függő a dolog.
Skill elosztás és csapatjáték az ami kell hozzá. Vagy pár nap és lehet nerf lesz egy két helyen, amennyien írogatnak a redditre hogy random csapattal teljesíthetetlen...
Viszont, tegnap volt egy "csendes" nerf: a patch napján még 4 HE itemeket dobó challenging bossokat visszavágták és már csak 1-2 HE itemet dobnak a 4 helyett.
20135 levél
Válasz 16.04.13. 21:52 #484
Peace
kb.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12937 levél
Válasz 16.04.13. 21:47 #483
McCl@ne
Pedig azzal bőven jó vagy, láttam embereket, akik 30-40k HP-vel csinálták meg viszonylag lazán, egy jó csapatban. Érdemes streameket nézni, de szerintem idegenekkel esélytelennek tűnik. Még összeszokott játékosoknak sem mindig megy elsőre, de ha kifogsz ilyen 15 éves nyomikat, akkor már léphetsz is ki.
Respect is not given. It's taken.
20135 levél
Válasz 16.04.13. 21:26 #482
Peace
A 100k HP-mal jónak gondoltam magamat, de azt vettem észre, hogy mindenki elhullott és körbevettek....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.