Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

25364 levél
Válasz 17.04.05. 08:01 #684
Peace
De felidegesített megint ez a mentési rendszer. Reggelente gyorsan leszoktam ülni kicsit játszani, amíg párom készülődik. Mellékküldetés közben voltam, de nyílt terepen, nem valami zárt helyen. Sehol nem volt a közelben ellenség, de így sem engedett menteni. Így majd nekiugorhatok ismét, pedig vagy 50 embert gyilkoltam le meg nagy dög lépegetőt...nem akkora tragédia, de akkor is idegesít, hogy ilyenkor miért nem enged menteni.
5128 levél
Válasz 17.04.04. 18:22 #683
subject17
Ami viszont nekünk is számít: Patch Notes.
Itt egy kis plusz infó is van ezzel kapcsolatban, pl. elvileg a szemek megjelenésén is változtatnak, mondjuk nem értem, hogy a patch note miért nem tartalmazza ezt.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
25364 levél
Válasz 17.04.04. 17:48 #682
Peace
Eddig tartott a híres védelem.
5128 levél
Válasz 17.04.04. 16:44 #681
subject17
Téged és a többieket is arra biztatlak, hogy használjátok az EA Answers HQ-t, akár saját poszttal, akár másét támogatva, hogy valóban kiütközzenek ezek a dolgok, és kellő visszajelzés is legyen. Szeretném hinni, hogy van értelme...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10574 levél
Válasz 17.04.04. 15:50 #680
davkar9
Lehet, hogy csak képzelődöm, de valamiért úgy tűnik, hogy Sara-val játszva jönnek elő a bugok. Random crash*, törött nyak animáció, egybeolvadás a társakkal, egyszer nem volt teste a Tempesten egy mentés betöltése után, stb. Egy ideig viccesek voltak ezek, de egyre inkább kezd zavaró lenni.

*Visszatöltés-> sokadik +1 a Nomadhoz kötődő autosave loophoz.
25364 levél
Válasz 17.04.04. 10:54 #679
Peace
Értem. Nekem alap volt, hogy a maximumot hozom ki a SR+Shotiból. 4 slot-ba belemegy az összes elérhető legmagasabb szintű finomság. Súlycsökkentőt meg el lehet felejteni, mert feleslegessé vált a +40% teherbírás skill után.
33705 levél
Válasz 17.04.04. 10:42 #678
Creativ3Form
Bőven jó ez így 2 slotoson. A Sniperrel így is egy, ha pajzsa van két lövés mindenki, és a stukival is 3-4, de headshoot esetén ott is csak egy. Plusz akció közben én előszeretettel kombinálom a képességeket is és azok is elég nagyokat sebeznek. Eddig nem éreztem szükségét a +2 slotnak. De úgy is mondhatnám, hogy a +2 slotot azt nálam a biotics/tech képességek teszik ki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1321 levél
Válasz 17.04.04. 10:17 #677
ivanova36
Igen a Fusion mod pont erről szól hogy a plusz mellé valami mínusz is társul. Igaz, ezt a mínuszt lehet csökkenteni, de ott lesz mindig.
Pl én azt használom amelyik ha jól emlékszem pajzsmennyiséget növel, de dodge esetén hp-t von le. Mivel nem Dodgeolok, így kb csak plusz

Fegyvereknél szerintem a csak plusz adó modok használata annyiból problémás, hogy azonos szinten azok a modok, amiken mínusz van azok erősebbek lehetnek. pl +11% dmg, vs +17%dmg -10% stability.

Nekem eddig csak 1db 2 slotos mod esett és az ment a sniperre. hasznos, de 3 slotos fegyverekkel is el lehet operálni, pláne ha pl a vintage heatsinket rakod rá gyártáskor, akkor a spare ammo mod (és a clip size sem akart fent maradni nekem 2-n Isharay esetén) megspórolható szerintem, és máris mehet cső-távcső-átütés a 3 slotra.
5128 levél
Válasz 17.04.04. 10:02 #676
subject17
Szerintem a fusion modok lényege pont ez, hogy nagy bónuszt adnak, de ennek mindenképp ára van, DA Inquisitionben is volt ugyanilyen, Sigil néven, ha jól emlékszem.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
25364 levél
Válasz 17.04.04. 09:59 #675
Peace
Normális chest mod-.ot én sem találtam még, ami csak pluszos. Azt vajon csak ládából lehet szerezni? Eladót még nem láttam. Kadara-n megvettem gyorsan az összes V-ös szintű shoti+sniper modot, aztán csókolom. Egyébként miért nem 4 mod slotos fegyvereid vannak?
33705 levél
Válasz 17.04.04. 09:54 #674
Creativ3Form
Azért van mindegyik fegyón, mert variáltam sokat. Az elején Assaultra és Sniperra akartam gyúrni...aztán nem nagyon találtam olyan Assaultot ami tetszett, így átváltottam a Pistol/Sniper kombóra, ami király, és ezt is használom 90%-ban, csak egy idő után elkezdtem unni az egylövetűs harcot, és kellett egy assault még is. Aztán a kezem ügyébe akadt egy elég sokat sebző shoti, és akkor egy darabig kiéltem a shoti+charge biotics képesség kombót, de aztán ez is elcsendesedett. Így visszatértem a Sniper/Pistol párosra, plusz néha előkapom az Assaultot is, de tegnap nem sokkal a képek linkelése után, már ki is vettem a repertoárból. Viszont az asaultra és shotira rakott pontok miatt nem akartam újraosztani az összes képességemet az orvosin. Erre a Hornet-re ránézek majd este, hátha kipróbálom pár misszió erejéig.
Chest fusion mod-nál pedig igen, nem találtam még megfelelőt. Csak olyanokba futottam bele eddig, ami + mellett - is ad (pl. ad +50 pajzsot, de cserébe elvesz 50-et az életerőmből) és azokat nem szeretem. A fegyver fejlesztéseknél is olyat használok, ami csak és kizárólag ad, de nem vesz el a fegyver más paramétereiből.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
25364 levél
Válasz 17.04.04. 09:11 #673
Peace
Április 27.-ig van időm bőven. (DoW 3 )
5128 levél
Válasz 17.04.04. 09:06 #672
subject17
Haha, helyes. Ezen a héten hasonlót akarok én is, illene a sztori végére érni, lojalitás küldetésekből csak egy hiányzik (az is csak időhiány miatt, már bele lehet kezdeni), és az utolsó kolonizálandó világra is lekerül lassan az outpost, szóval ideje egy hosszabb sztori chunknak nekiállni.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
25364 levél
Válasz 17.04.04. 08:18 #671
Peace
Nem panaszkodom már, 7végén 14-ről 44 órára nőtt a játékidő, szuper hétvégém volt!!!
1321 levél
Válasz 17.04.04. 07:15 #670
ivanova36
Combat: Fura, hogy minden fegyveren van valamennyi pont. Ok lvl54-re én a teljes combat ágat maxra pontoztam, de csak mert nem tudtam már mire pakolni A Soldier 6-os profilhoz mondjuk kell is a sok pont rá, de talán a sörétest hagytam utoljára és előtte már beadta a lvl6os profilt.
Barricade-t én is kipontoztam amint rájöttem mi az de több pontot szórtam rá már az elején hogy egy csata idejére azért végig lent legyen. Addig szívtam vele, volt hogy két fedezék között elkaptak, gyorsan leraktam és a legnagyobb tűzharc közepette egyszer csak lejárt és eltűnt. Kicsit ciki volt ott guggolni a nagy puszta közepén fedezék nélkül. Kaptam is egyből az áldást.

Biotic: nem használtam még, így nincs viszonyítási alapom.

Tech: Inci az nálam is maxon, meg most new game+ során az energy drain van még kipakolva a remnant vi mellé, de ez utóbbit cserélni fogom, néha a frászt hozza rám hogy besettenkedett mögém egy Observer

Weapons: Widow-on ott figyel az átütés, helyes Carnifex helyett átszoktam a Hornetre, de lehet keresek valami full autot a helyére, bár a 3as burst nem rossz, korrektül lehet vele fejre sorozni.

Chest fusion mod hely üres. Nem találtál megfelelőt? Vagy megvárod míg lehet a fusion modok büntijét felezni és akkor veszel fel oda valamit?

5128 levél
Válasz 17.04.03. 20:29 #669
subject17
Ugyan, Remnant Heritage all the way.

Szerk.: És természetesen az Initiative szabvány kék-fehérben, bármi armor is legyen. Színtévesztőként RGB-t kellett keresnem hozzá, aztán azon a lehetetlen "csúszkán" beállítani...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10574 levél
Válasz 17.04.03. 19:55 #668
davkar9
Aztán nem lötyög nagyon apu páncélja?

(Én is azt használtam, legjobb kinézetű páncél a játékban. )
33705 levél
Válasz 17.04.03. 18:29 #667
Creativ3Form
Amúgy ha már írta szinte mindenki korábban, akkor íme az én Shep...azaz Ryderem paraméterei.

Combat
Biotics
Tech
Weapons
Armor

Armorból van egy V-ös sorozat az N7-es páncélból is. Sokáig azt hordtam, de aztán ráuntam, és váltottam a Pathfinder armorra. Itt nem a funkcióit, hanem inkább a külcsínt nézem. Most ehhez van kedvem...aztán pár nap múlva lehet kapom vissza az N7-est. Ja, és kasztot tekintve Sentinel vagyok. Még a 2. részben szerettem bele, a jó kis Tech páncél miatt, ami csak annak a kasztnak volt (kivéve az első részt).
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
17537 levél
Válasz 17.04.03. 12:54 #666
david139
Take 666 *ördögsmiley*
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
25364 levél
Válasz 17.04.03. 12:24 #665
Peace
Dehogy panaszkodom, hogy könnyű! Imádom! Akiket nem kapok le sniperrel, az Dahn-tól fekszik. Vagy Asari sword-al adom meg nekik a kegyelemdöfést. Ez az infiltrator nekem nagyon adja! Számtalanszor vannak hatalmas kommandózások cloak-al.
1321 levél
Válasz 17.04.03. 11:01 #664
ivanova36
Ha könnyűnek ítéled a sniperkedést, még ott a lehetőség a nehezebb fokozatokat választani, esetleg shoti+smg párossal nyomulni. Nekem így is megfelelő volt, bár hozzáteszem az Architect ellenni harcokat jobban kedveltem, mint egy-egy fejezetek végén lévő "mini-főbossokat", Ascendant vagy mik elleniket.
25364 levél
Válasz 17.04.03. 09:27 #663
Peace
Rajta van a mod a sniperen, nagy sziklákra meg hasonlókra gondoltam. Drack rendszeresen alájuk gyújt, azzal nincs gond. Mióta megvan a sniper+shoti páros, már elég vicc lett a nehézség, de így is van néha legalább kicsit húzósabb helyzet, ami felébreszt kicsit. Még skilleket is újra eloszthatnám, csak lusta vagyok. Lett +40%-os teherbírásom tech skillből, így már átállíthatnám +spare ammo-ra snipert meg shotit is, de igazából még sosem fogytam ki a lőszerből.
1321 levél
Válasz 17.04.03. 08:18 #662
ivanova36
120m-ről ellenfél fedezék mögül kiszedésére csapattársak használják az invasion és az inci skilleket, ekkor az áldozat felpattan és elkezd táncikálni, mintha egy pók mászna a fején és közben tüzet gyújtottak volna alatta.
Nálam még a conc shot volt erre, ha kellően magas ívben tudtam kilőni akkor bekanyarodott a fedezék mögé és "kirobbantotta" az ellent onnan.

Vagy sniperre felpakolsz egy kellemes átütő modot (4 slotos sniperen még hely is akad talán) és fedezéken keresztül bumm a fejbe. Vékonyabb lapok mögötti normal ellenfeleket így is ki lehet lőni. Persze böhöm nagy ládát nem lő keresztül, de a kisebb lapokat/korlátot igen, vagy pl a Nullifier alsó pajzsát, ahol a "feje" van.

Inci+conc shot párost használtam én is a vége felé, kifejezetten a Behemotok ellen. Inci viszonylag normális tempóban égette le a regenerált HP-jukat. És ha már égett robbanjon is.
25364 levél
Válasz 17.04.03. 08:03 #661
Peace
Normálon szerintem sem éri meg ilyenekkel szórakozni. Akinek ez a fétise és el sem tudja képzelni a játékot kombók/detonésönök/profilváltogatás nélkül, annak szíve joga. Én rohadt jól elvagyok full V-ös Maverick armor szettben, skillek cloak és barrier, meg harmadiknak beraktam a kis röpködő droidot, mert már nem találtam semmi értelmeset, amire pontot rakhatnék. Ha lenne olyan skill, ami 120 m-ről kiszedi ellent fedezék mögül, az nem lenne rossz. Nem tudom pull vagy singularity képes-e erre...De az már nagyon kényelmes lenne.
1321 levél
Válasz 17.04.03. 07:42 #660
ivanova36
Ám ha ugyanazt a profilt tartod meg, csak több skillt szeretnél, akkor viszont eléggé komoly büntetés, hogy kb skillbar/toolbar váltással a rajta lévő skillek cd-re kerülnek, pedig csak azért váltasz, hogy őket is használd, és nem az új/másik profil esetleges előnye miatt.

Itt szerintem az lenne a jó megoldás, hogy:
- vagy több skillt lehessen egy profilra osztani (lehet profilfüggő is, pl soldier marad a 3db, bioticnak mehetne mondjuk max 5db)
- váltáskor ami nem volt cd-n az ne is kerüljön cd-re, persze ha cd-n volt akkor ketyegjen az csak tovább rendben

Érdekelne példa arra, mikor és hogy éri meg, esetleg milyen szituációkban milyen karakterrel mekkora szinten?
5128 levél
Válasz 17.04.03. 07:14 #659
subject17
Ja hát igen, a cooldown az "ára" ennek a szabadságnak. Be kell tanulni az időzítést ennek megfelelően, de szerintem még így is teljesen megéri a váltogatás.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
1321 levél
Válasz 17.04.03. 04:03 #658
ivanova36
Igen, megvan hogy 4 profil és 3 skill / profil, de egyrészt macerásnak bizonyult ez a profilváltás, majd skill nyomás, (felhasználható skill cd-re kerül váltáskor, nem is értem miért ha előtte nem volt cd-n akkor váltással miért kerül rá) másrészt vagy megtanulom melyik favoritra mit raktam, (F1+2 = inci, F2+3= Barricade) és billről vezérlem vagy weapon wheelen váltom, ám ez utóbbi számomra nagyon megtöri az akciót, valamint szerintem a ME1 megoldása jobban bizonyult.

Illetve normalon egy profil 3 skill is elég volt a végigjátszás során és egyik másik profil sem adott annyit nekem a Soldier-hez képest, hogy váltsak rá, sőt.

Inflivel szemeztem még a fejlövések miatt, ám a clip méret ha nem Soldieren vagyok csökken. Vagyis Soldieren tárazok, váltás Inflire, van 2 lövésem, majd váltás Soldierre és reload, hogy ismét kettő legyen a tárban. Ez mindenképpen problémásabb ha elsősorban a fegyveremre támaszkodok és nem skillekre.
Ez a profil/3 skill limitálás meg "rákényszerített" hogy keressek 3 skillt és azokat használva haladjak.
25364 levél
Válasz 17.04.02. 21:25 #657
Peace
Ez lehetséges, de rohadtul nem is hiányzik! Így is piszkosul élvezem!!! Néha meg kell egy minimálisan kis izgalom, mert így is rohadtul overkill a karakter lvl 20 óta.
5128 levél
Válasz 17.04.02. 20:18 #656
subject17
"Ettől függetlenül nekem a használható skillek száma (soldiernél 3) még a soldiernek is kevés. Korábbi ME-kben azért lehetett zongorázni a skillekkel csata közben és a fegyver csak kiegészítés volt."
Wait, what? Ugye tudod, hogy a profilváltogatással még több skillt is használhatsz, mint az eddigi részekben? Vagyis inkább "kedvencváltogatás", mert nem feltétlenül kell másik profil más skillkiosztáshoz.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
1321 levél
Válasz 17.04.02. 14:56 #655
ivanova36
T7-es Isharay, visszaállva a rendes lőszer fogyasztásra, két lövés a gömbje, reload, kettő fejbe, és eddigre vissza is húzza a pajzsát.
Furcsa volt visszaállni a lőszeres megoldásra, néha aggódni kezdtem hogy elfogy a lőszere (2+36), de végül nem volt gond, mindenhol volt megfelelő mennyiségben lőszeresláda. Végére a Carnifexet lecseréltem egy Hornet SMG-re és teljesen jó lett így is.
Érdekes volt viszont, hogy lvl51 felett már a oneshot fejlövések nem működtek. Mindig maradt egy nyúlfarknyi HP, ami miatt újabb lövés kellett nekik. Persze egy csak a pajzsosokra, meg a komolyabb ellenfelekre vonatkozik. A kisebbek így is oneshotok a fejbe. Mintha el lenne bökve a HP mennyiség, vagy a fejlövés sebzése lett visszább véve, mert nem hiszem hogy lvl51en még tudtam hová kell lőni, lvl52re meg elfelejtettem volna, ugyanazzal a fegyverrel.

Sikerült ma befejezni a főszálat, lvl54-en, a galaxis meg 85%-ra megcsinálni, kb 60 óra játékidővel.
Liam loyality küldetése az egyik legjobb volt a végigjátszás során. Végre használtak valami kreatív megoldást is hogy feldobják a játékmenetet.
Utolsó küldetés is korrekt lett, szerencsére jobb befejezést kapott mint a ME3, pedig ha wtf befejezésre gyúrtak volna, arra is lett volna lehetőségük, de szerencsére nem éltek vele.
Viszont jó pár lehetőségük maradt DLC-kre. Kérdés hogy mennyire fogják ontani magukból őket.

Lehet kellene egy téma ahol lehetne ezekről rendben beszélni és nem kellene mindent spoilerbe rakni...pl ki mit választott az adott szituációban, stb

Összességében nekem megérte az árát. 15k.- 60 óra játékidő, és még nekem lesz benne legalább még egy végigjátszás, az arcmimika és mozgás animációk, falba ragadt ellenfelek ellenére.

Kicsit lehetett volna több másik űrhajóra átszállós, sötétben nyomozós, majd javítgatós végül lövöldözős feladat, de így is jók voltak a feladatok, nem voltak túl repetitívek vagy unalmasak.

Creativ3Form:
Én sem használtam se biotikus se tech skilleket, mégsem éreztem hogy kimaradt volna valami. Végére kezdtem a techből az incit használni, mert már nem tudtam hova pontot rakni.
Eredeti ME-kben is inkább a fegyverekkel operáltam, igaz ott voltak fegyvereket érintő megkötések is a kasztoknál.
Ettől függetlenül nekem a használható skillek száma (soldiernél 3) még a soldiernek is kevés. Korábbi ME-kben azért lehetett zongorázni a skillekkel csata közben és a fegyver csak kiegészítés volt.
5128 levél
Válasz 17.04.02. 14:42 #654
subject17
Az élményeken túl hasznos játékmechanikából is, ami nem véletlenül lett beépítve. Amúgy ajánlom az Ushior pisztolyt, kis clip size ugyan, de elképesztő erővel üt, Ascendant harcoknál Carnifexet szoktam az orbra használni, aztán egyből switch Ushiorra, és két headshot, elég jelentős életet levisz. (Plusz gyorsan egy detonationt is be lehet olyankor vinni, amikor újra kéne tölteni a pisztolyt.)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
33705 levél
Válasz 17.04.02. 14:38 #653
Creativ3Form
Ezért kellenének a képességek. Nem is értem, hogy lehet Mass Effect játékot tech vagy biotics képességek nélkül játszani. Kb. mintha egy Witcherben sohasem varázsolnál vagy használnál főzeteket, hanem csak kaszabolnál a kardokkal. Persze embere válogatja, de sztem rengeteg finomságból és játékmeneti élményből maradsz így ki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
25364 levél
Válasz 17.04.02. 14:31 #652
Peace
Semmi baj az 1 lövettel. Már csak valami olyan fegyver kellene, ami nagyon kevés idő alatt elképesztő sebzést tud bevinni. Ha a genya gömbös boss jön, akkor kilövöm a gömbjét és akkor kellene valamit előkapni, ami szétszedi első körben. Dahn-al 3-at tudok belelőni, de nem hal bele.
17537 levél
Válasz 17.04.02. 14:24 #651
david139
+65% clip size, de nem elég, hogy 1-ről 2-re menjen
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
5128 levél
Válasz 17.04.02. 09:23 #650
subject17
Matriarch és az ardat-yakshi két nagyon különböző fogalom. Vagy csak Samara neve után tetted oda, mint rang?
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
1321 levél
Válasz 17.04.01. 21:47 #649
ivanova36
Egyedül ami fejlesztést felpakoltam a Nomadra, az a nagyobb sebesség 4 és 6 kerékmeghajtáson, illetve a stabilitás kikapcsolása.
Teljes gázzal, utánégetővel, kikapcsolt stabilitással, befagyott tavon...érdemes kipróbálni.
25364 levél
Válasz 17.04.01. 21:12 #648
Peace
Nem. Sniper+shoti kombóval nevetségesen egyszerű lett a játék. Van pár izzasztó szitu, mikor anyázok, de így legalább néha van kis kihívás. Mikor a nagy dög Architect lő valami megsemmisítő halálsugárral, bombákkal is szór, a kis droidjai is lőnek és mellette még meg is fagyok és keresnem kell hősugárzót. Az ilyen helyzeteket imádom. A játék mocskos nagy, piszkosul élvezem!!! Ma egész nap volt időm játszani végre!
25364 levél
Válasz 17.04.01. 21:10 #647
Peace
Nomad-ra fejlesztéseket minél előbb gyártsátok le!!! Nekem csak most jutott eszembe ránézni egyáltalán, hogy mit hogy merre, mikor már lvl 30 lettem... Nem kell válogatni, amit legyártasz, az automatikusan beépül a kocsiba. Végre haladni is tud, kapott boost-ot rendesen 4 és 6 kerekes meghajtásra is és minden egyéb finomságot.
1321 levél
Válasz 17.04.01. 19:25 #646
ivanova36
"sok apró utalás van a korábbi részek egyes helyszíneire illetve szereplőire, de eddig a 40 óra alatt semmi olyan fontos nem hangzott el amihez kellene az előzmények ismerete.
Utalás pl a túlvilágra (Afterlife - ME 2 Omega aszteroida Aria szórakozóhelye), Ardakt-jakshi vagy hogy írták (szintén ME 2 Samara martiarch "beceneve" - ezek pl a csapattagok közötti háttér beszélgetésekkor hangzottak el, amikor a felszínen kocsikáztunk
Ennek ellenére javaslom az eredeti sorozat végigjátszását, a 3. rész utolsó felvonása előttig. Ott állj meg, és sokkal jobb befejezést fogsz elképzelni, mint ami belekerült."

28906 levél
Válasz 17.04.01. 18:44 #645
LordMatteo
Ha volt ilyen kérdés errefelé mostanában, sry - a ME sorozat eddig kimaradt az életemből, pótolni kellene, mielőtt ennek nekiállok (és értsd ezt úgy, hogy szeretem ha mindent értek, ami elhangzik-látszik-történik egy játékban), vagy ez önálló történet?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
33705 levél
Válasz 17.04.01. 18:31 #644
Creativ3Form
Zseniális.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10574 levél
Válasz 17.04.01. 18:19 #643
davkar9
10574 levél
Válasz 17.04.01. 17:03 #642
davkar9
Vagy fölkapsz egy középen lévőt, rá egy detonatort, na azt tuti megérzik. Ellenségdobálásnál az a legjobb amikor a fél tábort is fel lehet venni. Mondjuk a ME1-es biotic-kal átrendezett szobák jobbak voltak. Noverián sikerült is elzárni az ajtót egy ládával a laborban amikor az asari és a gethjei ránk támadtak.

MEA fun fact: Mindenki úgy odáig van az isharaytől. Az megvan, hogy az az angara elköszönés is?
1321 levél
Válasz 17.04.01. 14:25 #641
ivanova36
Ma legyártottam egy 4 slotos T6-os Isharay-t de megszívtam mert augmentnek egy olyat pakoltam be hogy lassan újratölti a tárat ha kifogy. Így most 1 lövéses lett, majd azonnal túlmelegszik, de cserébe nem kell lőszerrel foglalkozni, ám egy lövés, 3 sec szünet néha nagyon sok. Majd a T7esre ezt az augmentet nem rakom rá.
5128 levél
Válasz 17.04.01. 14:00 #640
subject17
Elejétől kezdve ezekkel játszottam én is, csak overload helyett backlash, nagyon kellett az a plusz védelem insanityn. Tárgydobálás az egyik leghatékonyabb dolog, csoportok meg nagy dögök ellen is. (Pl. amikor Eoson kiengeded a fiendet, később rájöttem, hogy direkt úgy tették oda a kis tartályokat, hogy egyetlen pull-throw megoldással megölhető.)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
10574 levél
Válasz 17.04.01. 13:47 #639
davkar9
Amúgy te skilleket tényleg nem használsz? Combok elég tisztességesen sebeznek és szinte mindegyik skill primer és/vagy detonator. Új kedvencem a throw-overload-pull + sentinel profile a +% combo dmg miatt. 2-3 primer, throw detonator, egyből ott az ingyen tech vagy biotic combo. A társaikkal megdobálni az ellenséget pedig külön fun. Pullt nyomva tartani, throw és már repülnek is. Működik néhány tárggyal is, "olajoshordóknak" is ugyanúgy szoktak örülni.
25364 levél
Válasz 17.04.01. 11:16 #638
Peace
Mocskos jó lett a karakter, köszi a tanácsokat mindenkinek!!! 4 mod slotos Isharay IV.-est legyártottam, mert végre meglett a 20.-as szint!!! Iszonyatosan tápos! Ha meg valaki túl közel merészkedik, az megtapasztalja a Dahn erejét!
17537 levél
Válasz 17.03.31. 13:41 #637
david139
Ahaa, nem gondoltam, hogy ilyen magasra felmegy. Thx.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
25364 levél
Válasz 17.03.31. 13:23 #636
Peace
Weapon Clip Size 10% 15% 20% 25% 30% 35% rank 1-től 6-ig. Valószínűleg ha sniper +25% clip size-ot választod, akkor talán 50%-tól már felfelé kerekít és megadja a két töltényes tárat.
5128 levél
Válasz 17.03.31. 13:23 #635
subject17
A clip size bónusz nő minden szintnél öt százalékkal.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.