Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

9101 levél
Válasz 17.04.08. 20:09 #729
davkar9
SPOILER
Geth távcső szerintem is csak egy ilyen, kuss, ezért vagyunk itt, el kell fogadni magyarázat.

Amúgy újabb +1 a hülyeség/fölösleges mellett: a quarian pathfinder amint hajlandó belemenni, hogy SAM-et használjanak? Legutóbb is olyan jól sült el amikor AI-jal kavartak, nem lesz baj!
Simple. Eternal. Beige.
3483 levél
Válasz 17.04.08. 16:39 #728
Sucee
Ami még eszembe jutott kicsit ennek kapcsán, az az, hogy ugye geth technológiával sikerült a Tejútból leszkennelni Andromedát, so... yea. Lehet, hogy visszatérnek a dolog miértjére, as in, minek nézelődtek a gethek a galaxison túlra. Kivéve persze, ha ezt csak egy gyors játék eleji magyarázatnak szánták, hogy ne gondolkozzon a játékos ilyen "felesleges" dolgokon végig.
3483 levél
Válasz 17.04.08. 14:30 #727
Sucee
Multi ugyanúgy kifagy. Kösz, patch!
9101 levél
Válasz 17.04.08. 13:21 #726
davkar9
SPOILER
Addig oké, de én azt úgy kezeltem, hogy mivel nem indultak el időben a többiekkel ezért a reaperek érkezésekor szépen el is pusztultak.
Számokat a többiek alapján mondom. Alacsony létszámmal előbb utóbb nem lesz meg a genetikai változatosság és szerintem azért az idegeneknél sem olyan jó ötlet, ha rokonságon belül szaporodnak.
Simple. Eternal. Beige.
3483 levél
Válasz 17.04.08. 12:42 #725
Sucee
SPOILER
Azért hozzá kell tenni, hogy már egyből a játék legelején megemlíti Tann a quarian bárkát, szóval nem endgame dobják be, hogy egyáltalán létezett ilyen, szerintem így teljesen oké. Lehet, hogy csak én nem figyeltem, de szerintem nem mondtak számokat, hogy mennyien jöttek, a ~20k valószínűleg összesen jön össze, nem minden még meg nem érkezett fajból külön-külön van annyi.
9101 levél
Válasz 17.04.08. 12:35 #724
davkar9
NG+ lehetőségről tudtam, de azt nem, hogy engedi nem importált karakterrel is folytatni. Igazából egy játékban se szoktam használni szóval nincs jelentősége. A mentések nem tudom mennyire fognak összeakadni. DAI mintára ömlesztve van minden, régen legalább kitette külön mappába/profilba. Lehetne nevezgetni őket, de itt most végre van jelentősége a default névnek mivel szinte minden npc használja beszélgetésekben. Elég jó feature.

Sztori
SPOILER
Archon egész jól indult, aztán fullba nyomta a Corypheust. Macska jelenlét borítékolható, ezzel a Primusszal tuti lesznek még bajok. Kill codeot elraktam későbbre. Endgamenél nem használtam, túl gyanús volt.
Initiative eredetében TIM biztos tippnek tűnt elsőre az anyagi háttér és Shep emlegetése miatt, de kezdem azt hinni, hogy ez valaki más lesz. Sara pt-nél más a jellemzés, sima AI fejesként van emlegetve, Scott nagy infóbrókert mond. Ráadásul úgy tűnik, hogy ő(k) is átjöttek, szóval nem lehettek TIMék. Őszintén szólva egy addig soha nem említett titkos társaságnak is jobban örülnék, mint a Cerberusnak. A 3 részben miattuk lett olyan szar. Komolyan itt a reaper háború erre a játék 80%-ban velük harcolunk.
Jardaan esetében inkább a gonoszok lesznek érdekesek. Mondjuk nem volt teljesen tiszta, hogy mi a franc a Scourge azon túl, hogy az vágta haza az egész rendszert. Ha kitalálják, hogy a reaperek...
Quarian arknak nem örülök. Még ha esetleg csak egy átalakított hajóról lenne szó, ami kivált a flottillából, mert nem akart a 3-ban háborúzni/ vagy ha korábban feliratkoztak, akkor azért, mert unták a vándorlást. De így, hogy hozzájuk csapják a többi MW fajt is (és figyeld meg lesz ott egy maroknyi felszökött terhes vorcha is) hatalmas baromság az egész, egy üres fanservice. Egészségügyi előírások a quarianok miatt, volt is ingame szó a hanar fagyasztás nehézségeiről, drellekből a 20k a fajuk jelentős %. Elcorokra és volukra meg aztán tényleg mi szükség van? Ha nem is a titokzatos jardaam ellenfelek lesznek a reaperek a dlcben vagy a mea2 quarian subplotjánál biztos , hogy felbukkannak. 2186-os távozás közben pár reaper a nyomukba eredt, elkapták őket ezért ne jöjjön senki a megmentésükre. Ugh, hagyjuk már. Utolsó apu üzenetnél kirázott a hideg a reaper brrrrr-től, de álljunk meg itt.


Krogan: nem tudom, ez engem nem zavar. Új oldalukról látjuk őket, nem csak a killkillshootshoot zsoldosokat. Eve és a szép krogan jövő a 3 legjobb része, ez annak egyfajta ~folytatása. Ez a túl sok nő dolog megint csak nem probléma, legalább érthető, hogy miért nem láttuk őket a trilógiában, mindegyikük eljött inkább ide.
A béna karaktergeneráló tehet a csúnya emberekről. Az ázsiai csajok az egyedüli a vállalhatóak. Eosi férfiaknál elég durva arcok vannak, legszívesebben rájuk gyújtanám a telepet.
Simple. Eternal. Beige.
357 levél
Válasz 17.04.08. 11:23 #723
Ricsi1976
Nem én találram ki, csak alkalmazom
357 levél
Válasz 17.04.08. 11:22 #722
Ricsi1976
3483 levél
Válasz 17.04.08. 10:13 #721
Sucee
Persze, hát NG+ beadja rendesen a karaktergenerálót. Ha Scottal akarod újrajátszani, akkor is enged változtathatni rajta. De egyébként én meg mertem volna esküdni, hogy te voltál az, aki ezt az infót ebbe a topikba is beírta, még megjelenés előtt/körül.

Main story: Egy rohadt nagy tease volt az egész játék, az a helyzet. Még nagyobb, mint ME1 a reaperekkel, ott legalább kaptunk egyfajta lezárást azzal, hogy teljesen biztosak voltunk benne, hogy az életünkre törnek, és ezt hamarosan teszik.
SPOILER
De itt? Az egyetlen dolog, ami lezárást kapott, az az Archon. Nem tudtuk meg az Initiative eredetét (valószínű Cerberus tie-in), a Jardaan (vagy Jaardan, OST track nevében úgy írják... ) kiléte is kérdéses, plusz az is, hogy ha visszajönnek, mit fognak szólni ahhoz, hogy szépen átvettük a cuccaikat. Hogy mi volt az eredeti céljuk, miért terveztek életet? És persze a macskák sem tűntek el, erről még post-credits bejátszás is van.
Plusz megjelenik ugye a quarian ark, bár feltételezem, ez dlc material, nem köv. rész.


Krogan kiherélés: lehet, hogy az a baj, hogy nem voltak elég jók a hangok? Se voice acting, se hangzás terén. De ha keménynek, lényegében krogannek akartak tűnni, nem tudtam komolyan venni, sokszor viszont nem is akartak annak tűnni, és igazi kis együttműködő optimizmuscsomagok voltak. Also, túl sok nő, túl sok szerepben. Értem, hogy BW, és se fehér emberek, se férfiak nincsenek többé az univerzumban, de a krogan népet nem így ismerték meg a játékosok.

Peebee: Eddig minden kommentemben azt írtam, hogy nincs semmi konkrét infó a device-ról, de azóta eljutottam oda, hogy elmondja Peebee, hogy mi is lehet az, bár gyakorlati hasznát nem látjuk.
20238 levél
Válasz 17.04.08. 09:50 #720
Peace
"Plusz fussak egy újabb Peace-es "hogy van időd játszani?!" kört?"

Az félkör maradt minden alkalommal eddig, mert sosem kaptunk választ rá.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12970 levél
Válasz 17.04.08. 09:21 #719
McCl@ne
Ez nagyon jó duma! Te találtad ki?
Respect is not given. It's taken.
9101 levél
Válasz 17.04.08. 09:10 #718
davkar9
"Teljes megismeréséhez nem kell, "
->lehet pont ez kell

" és Sara alakítása győzött meg arról, "
->+sem

Kevés az az 10 mp szerkesztési idő...
Simple. Eternal. Beige.
9101 levél
Válasz 17.04.08. 09:00 #717
davkar9
NG+ elkezdhető a másik nemmel? Eh, ha ezt tudom rámegyek a minden profil lvl6-os acsira. RP részt megértem. Fryda amúgy nem rossz, de valamiért Sara nagyon nem adta. Emotional-casual válaszokat mentem, lehet, hogy ez volt a baj, állítólag a másik kettő jobb. Scottal szituáció szerint kattintgattam, minden opciónál egész jól alakított. Ebben biztos benne van az is, hogy ő a szegény ember Nolan Northja. Vannak egyébként tök jó Ryder tesó alapú eltérések. Pl Jaal-lal van egy beszélgetés a szemről, amire Scott válasza "ööö", Sara meg fejből elmondja a működését. Ezek miatt mindenképp érdemes legalább egyszer végigmenni a másikkal is.

Jaal és a haverok.
A beleásós lépéseket végigjártam, mint mondtam nem is rossz maga a faj. Csak valahogy az a 'nahát!' extra hiányzott, amit egy teljesen új galaxisban élő fajtól elvárnék. De megint 3 ujj, törött láb, ezeket már láttuk. (végespoiler)
SPOILER
Nem lennék majd meglepődve ha kiderülne, hogy a Jardaan jó pár ciklussal korábbi MW menekültek csapata. Az angarás revealt szerintem nem kezelték kellő komolysággal. "*shrug* Ja hát tudnak életet is csinálni, ó máris itt az újabb enemy wave!"
Csak kett szerintem elég lett volna ha jobban ráfekszenek a "nem hódítók vagyunk, de tényleg!" sztorira. Angarával ez érintve volt, de pl érdekes lett volna úgy a békés együttélést (ideiglenesen?) kiharcolni, hogy az archon folyamatosan basztat minket és a macskásítás (exaltation) revealje egy számunkra fontos npcn történik. Folytatásban ez még kinézhet, kett-es mellékküldik alapján van valami phantom menace-es szenátusuk sok-sok kett skines idegennel.

Ugyan már, mozgó hanar adta volna! A fantáziátlan prothean retcon apró tüske marad. Oké, azt a kopasz csápos izékhez nehéz lett volna animációkat gyártani, főleg 5+ éve, de most azért mégis csak új engine (még ha a jelek szerint a korai frostbite) és elvárások vannak. Alapból el kéne rugaszkodni a meg akarnám/tudnám-e dugni féle idegen alkotástól. De hát sajnos? a jelek szerint pont ez volt a cél, a Jaal fangirlök valami elképesztőek (nem a jó értelemben)...

Csapat: Vetrába én az első pillanatban (vga gameplay) beleszerettem. Az ő románca remekül van felépítve. Annyiból mondjuk "csalás", hogy az ő lényegi részei mid-late gamenél jönnek elő, addig csak egye-egy főküldi utáni flört van. Ráadásul daddy issuesból is csak pont annyi volt, hogy illeszkedjen a karakteréhez. Teljes megismeréséhez nem kell, sima friendship path-on nem tudom mennyira állja meg a helyét. PB pacingje rosszabb volt és Sara alakítása győzött meg arról, hogy ő legyen számára a canon. Pt3-ra Corát terveztem. Sajnos partylosztásaim alapján nem sok helyzet volt ahova magammal "tudtam" volna vinni szóval a kötelező körökön túl annyira még őt nem ismerem. Több beszélgetés kellett volna a karakterekkel. Trilógiában ~30 órás (/játék) végigjátszás mellett jobban ment az ismerkedés. A mostani dupla+ játékidővel és eltolt arányokkal ez így kicsit nehezebb. Banter mondjuk jó forrás, patch óta gyakrabban történik.
Dracket nem értem. A kid *nod* old man kapcsolat nagyon adta! Kiheréléssel (nice pun btw!) mire gondolsz? Nekem tetszettek a "civil" szerepek a kolónián. Az új megközelítés beleillett a képbe, a többiekhez hasonlóan ez nekik is új start. (Eladeen nagydöntés+ játékvége)
SPOILER
Morda keménykedő vérszomjas picsa volt, de nem éreztem rosszabbnak Morrigannél, vagy hogy aktuális példát mondjak, Sloane-nál. Megkapták a generátor, majdnem volt egy ölelés is. Az epilógusban gondolkodtam, hogy őt válasszam ambassadornak. Komoly döntésnek és poénnak is jó.

Liamet én dobnám a folytatásban, fölösleges foglalni vele egy helyet a csapatban, amit át lehetne adni valaki jobbnak. Erősen gondolkodom, hogy a leordítás ("rossz") döntés lesz a canon az ő küldijében csak nem tudom, hogy az mennyiben befolyásolná a movie night küldit.

PB loyalty (minimálisan érintve az endgame-et)
SPOILER
Csak maga a lövés az, ami olyan durva. A hajós beszélgetés utána egész nyugodt, PB nem esik nekünk. Meg lehet magyarázni, hogy csak őt védtük, Kalinda újra és újra visszatáncolt volna az életébe, hogy jól átbassza. Döntés guide szerint, ha életben marad ő is beszáll a végén, mondjuk én egyik alkalommal sem láttam. Random arcok rádión kiabáltak be hogy "én is itt vagyok" lehet egy combat végi szövegváltás miatt nem vettem észre őt.
A remnant device huncut sequel bait (mint a Maelon adatok?). Ha megvan akkor oké, ennek örülünk Vincent. Elvesztése esetén PB mondja, hogy sikerült eleget skennelnie, ami szerintem elég lesz ahhoz, hogy utána varázsütésre mégis megkapjuk majd ugyanazt az információt/jelenetet amihez amúgy a device jelenléte kell.
Simple. Eternal. Beige.
357 levél
Válasz 17.04.08. 08:33 #716
Ricsi1976
Hogy van időd játszani? Ezen sírtam. Amúgy erre mindig az a váladzom: mindenre van idő, amire akarja az ember
20238 levél
Válasz 17.04.08. 07:33 #715
Peace
Nagy beszélgetésben vagyok, valami elkezd ütögetni. Kezd pirosodni a képernyő, verem a space-t mint állat meg esc-et meg mindent. Erre nem megöl egy kis bogár. Istenem!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3483 levél
Válasz 17.04.08. 01:03 #714
Sucee
Ja hát az egyértelmű volt, hogy végeztél, azért is kérdeztem. De már írtad is valahol, hogy Sarával előjött egy rakás bug.

Amúgy én is elkezdtem vele NG+-t, de első cutscene után kiléptem, nekem Sara most már egy időre biztos megmarad a "tesó" kategóriában, furcsa volt őt fő karakterként kezelni úgy, hogy Scott, akivel az utóbbi két hétben 90+ órát lejátszottam, most ott fekszik kómában. Valamikor biztos rászánom magam, de így hirtelen nem tudtam átállni új karakterre, hogy az előző is jelen van.

Jaal és az angara:
Nekem tetszett a nép, bár tényleg bele kellett ásnia magát az embernek mellékküldetések során a filozófiájukba, történelmükbe stb., mert a fő szálon annyira nem sokat árulnak el. Jaal meg jól beilleszkedett a végére, nálam legalábbis simán ő volt az ügyeletes space-bro. Viszont a neked nem tetsző dologra reagálnék (aki nem játszotta még végig, ne kattintson):
SPOILER
Oké, új galaxis, de mesterségesen létrehozott faj. Ki tudja, a "tervezőik" honnan jöttek, kik voltak, és milyen változók és megfigyelések alapján jutottak el a végleges formához? Itt a kérdés igazából, hogy az időnként látott szobrok és artifactok a jardaant ábrázolták-e, vagy volt a végleges angara előtt egy "tesztverzió", létező kultúrával?

Plusz azért tegyük hozzá, ha a ló túloldalára esnek, az is furcsa lett volna, képzeld el az egészet angara helyett hanarokkal. Szerintem nem véletlen, hogy törekednek humanoid formákra, mégiscsak ezt veszi be a legkönnyebben az átlag játékos szervezete. Azon túl persze, hogy nem kell túl komplikált plusz animációkat létrehozni...
Csak kett meg furcsa lett volna, angara nélkül minek lettek volna ott egyáltalán?

Csapat: Vetrát még talán megértem, bár nekem ő se volt annyira érdekes, de Drack? Nagyon sok idő kellett elteljen ahhoz, hogy valami érdekeset mutasson. Igazából kiherélték a kroganokat ebben a játékban, pedig abból még tartalékuk is van... Egyáltalán nem lehetett érezni, hogy ez ugyanaz a nép, akit a trilógiában megismertél, és Drack meg valahogy egyik mentalitáshoz sem illett, rossz arányban viccelődött és keménykedett, és meglepő módon inkább az utóbbi hatott erőltetettnek. Tudom, nem szabadna a trilógiával összehasonlítani, de Wrex esetében azért ilyen gond nem volt, az ő oldottabb hangulatú pillanatai nem döntötték le a badass státuszát.
De ami pl. engem is meglepett, hogy Corát egészen megkedveltem a végére, az Eos kert jelenet az egyik legjobb ilyen friendship átvezető. Liam sajnos az lett, amire mindenki számított, azért ilyen kevés karakternél remélte az ember, hogy legalább kicsit érdekessé tudják tenni. Voltak jó pillanatai, és bajom sincs vele, Jacobnél egy fokkal jobb is, de azért kevés.

Peebee lojalitás küldetéshez még:
SPOILER
Valóban kevésbé illett az established Ryder személyiséghez az az utolsó döntés, de belegondolva fene tudja... Érthető azért. Túlnyomó többségben racionálisan igyekeztem dönteni és válaszolni, mert úgy vettem észre, hogy az áll a legközelebb ahhoz, amit én magam is mondanék, és lássuk be, itt is érvényes ez. Az a hülye picsa majdnem megölt, és megbízhatatlan, és érte veszítsek el egy értékes techet? Plusz Peebee bizalmatlansága és meggondolatlansága miatt kötöttünk ki ott úgy alapban is, én biztos, hogy baszott frusztrált lettem volna, és gondolkozás nélkül beleeresztek egy tárat a barátnőjébe, pedig alapban elég Ryder-természetű vagyok.
9101 levél
Válasz 17.04.07. 22:45 #713
davkar9
Ó, már múlthét kedden végeztem csak nem szóltam. Felmerült, hogy firkantok egy ~ismertetőt aztán ahogy fejben íródtak a sorok elgondolkodtam, hogy minek is? A magam véleményét ismerem (duh). Visszajelzés nem szokott jönni ezekre, spoileres beszélgetés kezdeményezéséhez pedig még amúgy is korai lenne. Plusz fussak egy újabb Peace-es "hogy van időd játszani?!" kört? Utána mégis rászántam magam és ténylegesen lejegyzeteltem pár dolgot (darabokra szedve ezeket már bele-beleszőttem néhány hsz-be), viszont Rydernél elakadtam. Fontosnak éreztem, mert ő más, mint a megszokott BW vagy-vagy hős, hiszen a tesó is jelen van a játékban. Kellett valami first-hand élmény, így aztán belevágtam Saraval is. Csak hát habi7 megint beszippantott, a Tempest után pedig már képtelenség volt felállni. Időközben befutott a domeos cikk is, rossz lett volna az időzítés, inkább passzoltam.

De ha már ilyen szépen megkenegettél, akkor ne vesszen kárba az a háj...

Saját szempontom szerint a fő cél a ME3 szivárványa okozta undorító íz kimosás volt és ez sikerült is! A nyitójelenet nagyon meta, ahogy feltűnt az Andromeda logó hivatalosan is túlléptem rajta. A seb az megmarad, de ennyi. Persze az endgamenél önkéntelenül is odakaptam, mert hát a fenébe is, csupán csak ennyi kellett volna csinálniuk 5 éve.

Magával a történettel elégedett voltam, itt inkább csak a kapcsolódásokkal és a pacinggel van baj. Az open world content szépen leválik a főszálról. Itt érződik a Witcher 3 hatása és ezért tényleg jár a dicséret, mert nagy előrelépés a DAI-hoz képest. Viszont szerintem már megint nem bízott bennünk a BW annyira, hogy azokat végig is fogjuk csinálni. Eoson ott lobog a plot zászló, a többi pedig csak úgy van. Egy-egy több órás bolygópucolás kellemes élmény gameplay és adott planet-story szempontból is, de emiatt mindig megakad az a dolog, amit nem csinálunk. Mondjuk ez általános open world betegség, nem lenne fair ezért levonni.

Személyiséget érintettük. Összességében nem rossz ez a rendszer, de amikor kilóg a lóláb, akkor nagyon kilóg. A lentebb említett PB küldi remek példa, az kicsit durva Ryder karakteréhez. Vannak azért jobb döntéshelyzetek, ezeknél szintén előjön a W3 hatása. Egy-két helyzetben ültem is percekig, hogy mi legyen, a hülye autosave-es rendszer pedig segített, hogy arra kattintsak, ami mellett utána (nagyobb) lelkiismeret furdalás nélkül ki tudjak tartani.

Csapatról is mintha lett volna szó. Jó lenne visszaemlékezni a legelső ME1 végigjátszásra, hogy milyen véleménnyel voltam a társakról, mert több trilógia újra után nehéz elfogulatlan összehasonlítást végezni. Drack és Vetra mondjuk instant kedvencek, PB se vészes. Többiek ott lófrálnak a hajón, de minek... Jaal és maga az angara faj szerintem fölösleges volt. Nem rosszak, de elég lett volna a kett is. Fantáziátlan a designjuk, nem eléggé idegenek. Mégis csak új galaxisban vagyunk.

Mi van még? Galaxy map már javult. Gameplay fun, főleg a jetpackes ugrabugra. Ehhoz nem nagyon van mit hozzátenni. Nomad szinte egy az egyben batmobil lett. Elején nem akartam, a végére eléggé megszerettem. Jó érzés volt a legmakacsabb hegyoldalakat is a ribancommá tenni, amik bizony kifogtak volna a jó öreg mako-n. Persze voltak hülyeségek is ezzel kapcsolatban, főleg amikor egy kicseszett 10 fokos emelkedőn(ek sem nevezném) képes volt visszagurulni. Combat mode annyira nem is hiányzott.

Tl:dr. ME3 befejezés nem lett megbocsátva, de ezzel most végre lehet és van hova továbblépni. Hiába az új galaxis, magát a ME hangulatot eltalálták innentől pedig nyert ügyük volt. Közel sem tökéletes (arcok, bugok - én sem vagyok vak) játék a MEA, új alapnak viszont megfelel. Szerettem volna, de év játéka nem lesz. Vagy hát ki tudja, talán majd pár újrázás és finomító patch után.

+
hangulat
új kedvencek
-
a többiek
kisebb-nagyobb hibák (pl autosave loop)

objektív 7/10
szubjektív 8/10
(főleg Vetra miatt és mert új és biztató kezdet)
Simple. Eternal. Beige.
1822 levél
Válasz 17.04.07. 15:42 #712
warcat
Lapozd át az intrót,teljesen felejthető, a fateros rész meg fájdalmasan béna volt(mintha a fejlesztés végén dobták volna oda gyorsan), viszont amint leszállsz Eoson,jelentősen jobb, persze csak ha élvezed a harc részét a játéknak.
8074 levél
Válasz 17.04.07. 15:26 #711
Gerry
Huh, remelem ennel mar csak jobb lesz...nyilvan remekul kikepzett es mindenfele szurokon atesett felderitok osszevissza anyaznak es csodalkoznak a legelejen, meg meg nyolcszor belelonek a halott idegenbe, mert csunyan lelottek a havert, remesen professzionalis, mely levego, sisakcsere nem mukodik mert drama van...elso ket ora utan meglehetosen lehangolo...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
3483 levél
Válasz 17.04.07. 14:32 #710
Sucee
Davkar, amúgy hogyhogy nem olvashattunk még tőled valami összefoglaló (vagy akár csak endgame) értékelőt? Vagy csak én nem voltam pont jelen?

(Kéne amúgy valami rendes tag-notification rendszer ide.)
20238 levél
Válasz 17.04.07. 13:35 #709
Peace
De jó is lenne! Hátha belefutok még pár ilyenbe...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3483 levél
Válasz 17.04.07. 13:04 #708
Sucee
Egy-két nagyobb után már simán megy az. Elég egyszer ráérezni, hogy hogy érdemes elkezdeni, és onnantól nem tud kifogni rajtad.
De mondom, elvileg az előbb említett merchant újra fel is tölti a készletét mindig (talán elég Aya-n belül fast travel oda-vissza), és feltankolhatsz kulcsokból.
20238 levél
Válasz 17.04.07. 13:00 #707
Peace
Én kivagyok tőle. Eddig toltam rá folyamat a dekriptelőt, de ma reggel már nem volt egy darab se és kómás fejjel próbáltam kirakni, ráadásul a nagyobb változatot dobta be. Összejött elsőre, de ráment jó pár percem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3483 levél
Válasz 17.04.07. 12:58 #706
Sucee
Ha jól emlékszem, Aya-n általános itemeket áruló kereskedőnél láttam, de az még patch előtt volt. De igazából eddig se volt szerintem fukar a játék ezekkel, random containerekből is szedtem fel egy csomót, és eddig egyetlen alkalommal használtam, még trial alatt, amikor véletlenül lenyomtam azt a gombot.
Mondjuk tény, hogy fura perverzióm a puzzle solving, de azért én meglepődtem, hogy mekkora általános utálat van a remnant sudoku körül.
20238 levél
Válasz 17.04.07. 07:49 #705
Peace
patch notes-ból:

"Decreased the cost of remnant decryption keys and made them more accessible at merchants"

Melyik kereskedőnél láttatok ilyet?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20238 levél
Válasz 17.04.07. 06:28 #704
Peace
Van tegnap óta új NV driver is. Sivatag rusnyább lett, ennyi változott.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
940 levél
Válasz 17.04.07. 06:14 #703
ivanova36
Ugyanúgy töltőképek, mint kadarán a "városban" a két nagyobb ajtó nyitása. Azok is aránytalanul hosszúak, a többihez képest.
3483 levél
Válasz 17.04.06. 22:12 #702
Sucee
Én is szívesen kattintottam volna le ezeket már a második alkalommal, csak az a baj, hogy azok lényegében a töltőképernyők. Bár valóban gyanús, hogy nincs minden esetben szükség ennyi töltésre sem, főleg a PC-s változatnál erős hardver esetén.
9101 levél
Válasz 17.04.06. 22:08 #701
davkar9
30 mps bolygó utazásból lett 8, ami a hosszú távon majd jó lesz, a tempest landolások viszont ugyanúgy átugorhatatlanok. Tudom mohó vagyok, meg szépek is ezek a videók, de azért szerintem ez még beleférne.
Simple. Eternal. Beige.
3483 levél
Válasz 17.04.06. 20:43 #700
Sucee
Hát ilyet nem is ígértek, csak lipsyncbe nyúltak bele.
32666 levél
Válasz 17.04.06. 20:27 #699
Creativ3Form
És mi ez a trükk, az új patch? Amúgy a szem tényleg mintha javult volna a patchel, de maga az arcmimika viszont nem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3483 levél
Válasz 17.04.06. 19:42 #697
Sucee
Éltem vele. De egyelőre elég jelentéktelennek tűnik a dolog.
940 levél
Válasz 17.04.06. 18:16 #696
ivanova36
Kérdés, hogy ha éltél a lehetőséggel, később mi lesz a helyzet. Lehet hogy egy köv részben még hasznos lett volna...
3483 levél
Válasz 17.04.06. 08:18 #694
Sucee
Vannak, akik beszólnak, amiért military (gondolom akik helyeselték, azok meg science miatt szólnának be). De gyakorlatban valóban nem befolyásol semmit.

Peebee loyality spoiler, ha esetleg még nem játszottad
SPOILER
Ennek a végén is van egy interrupt, amit talán vehetünk genyó megmozdulásnak, amikor Peebee megmentené az idegesítő hülye picsa aszárit a végén az értékes tech helyett, oda lehet lőni, hogy megakadályozd. Kicsit zavart is, hogy ennek nem volt nagyobb impactje, mert tényleg nagyon hideg megmozdulás, még ha érthető és logikus is.
20238 levél
Válasz 17.04.06. 08:10 #693
Peace
Ha jól gondolom, akkor semmit nem befolyásol, hogy milyet raksz le első alkalommal, a továbbiakban meg tényleg nem kérdezi. A gonosz karakter nekem is hiányzik, az interruptolás eddig két esetben volt jópofa, de semmi több. Volt egy kék felkiáltójeles mellékág, amin jót röhögtem SPOILER
kis kuckóban 3 bandita, akik ömlengenek, hogy de jó arc vagyok amiért meghallgatom őket és nem lőttem először....erre én: "meglepetés!" és lelőttem mindet a ge*ibe.
De sajnos más ilyen poén szitu nem volt, pedig lehetett volna. Szerintem már nincs sok hátra...ma lett meg az utolsó bolygó 100%-ra, úgyhogy befejezem maradék loyalty küldiket, aztán marad a fő szál.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3483 levél
Válasz 17.04.05. 19:31 #692
Sucee
Valóban szarul fogalmaztam, nem MINDIG gonosz.

Egyébként igen, én is totál azt hittem, hogy később is mindig megkérdezi majd, hogy milyen outpostot akarok, csak az elsőnek nagyobb hatása lesz a megítélésemre, amiért az első. De gondoltam majd valami "barátságosabb" helyre teszek tudományos céllal is, stb...
940 levél
Válasz 17.04.05. 19:08 #691
ivanova36
Azért pl hátba lőni három karaktert egy végigjátszás során nem hiszem hogy "térj a lényegre b**meg.." kategória
Mondjuk a Liam loyality küldijénél én is félbe szakítottam a konzolon pofázót: "nem vezetett sehová a csevegés, na merre induljunk?"

Outpost kérdésnél amúgy számomra furcsa volt hogy amikor a másodikat leraktam, nem kérdezte meg milyet szeretnék. Pedig egy Imperium Galaktika 1-2 féle megoldásnak örültem volna. 4 outpost, választható hogy military vagy science, lerakás előtt eldönthető, de a fejleszthető-elérhető skilleket-fegyvereket befolyásolná. Pl kell 1 mil-3sci outpost egy adott skillhez, 3mil-1sci kell másikhoz, stb...pár végigjátszást ez is befolyásolt volna, pláne ha lerakás után nem változtatható már meg.
3483 levél
Válasz 17.04.05. 18:26 #690
Sucee
Az nem gonoszkodás, én sokszor használom az interruptokat, az is egyfajta hirtelen döntés csak. Egyébként nem "gonoszkodni" akarok, csak néha tudatni idióta személyekkel, hogy idióták, és nem "I get your point, but..." stílusban, hanem "That's a load of horseshit"-hez közelítőben. Paragon Shepardként is elvesztettem sokszor a türelmemet, és becsúsztak ilyenek.

Military outposttal nyitottam egyébként most is, én inkább logikát láttam benne, mint bármi negatívat. Amilyen állapotban a bolygó volt, és ami történt az első két helyszínen, gondolkodnom sem kellett ezen a döntésen.
940 levél
Válasz 17.04.05. 18:11 #689
ivanova36
Ha gonoszkodni akarsz akkor ahogy én néztem akkor az átvezetők alatt kell bal egérgombon az ujjnak lenni. Pár ellenfelet ki lehetett lőni úgy, vagy csak simán párbeszéd végén ledurrantani.

Mondjuk nem rossz ez a fajta megközelítés, de nekem hiányzik a jó és rossz választási lehetőség.
ME1-2-t végigtoltam full kre...akarom írni rosszban is, és helyenként jobban egyet érettem a karakterrel, mint az angyali megközelítés során. Annak ellenére hogy nem egy esetben a "rossz" cselekedet végül nem hajtotta végre a csapattárs pl, mert hogy jaj, hát mégse...

Itt még újabb végigjátszási faktor lehetne ha military outposttal nyitsz és nyíltan "gonosz" mentalitással, kb másik galaxisból érkező hódító szerepben végignyomni. Először lő, aztán még egyszer, majd aki túlélte azt fejbe megint. Nexuson aki tüntet, bumm a fejbe. Angarákat leigázni, szent bolygójukra military outpostot felhúzni, voelden a rinyáló angarákat kivégezni, kadarán statáriumot bevezetni, a szemben álló bandákat lenyomni, izmozó krogan főnök homlokpáncélját két lépésről kilyuggatni. Majd megkérdezni: akar még valaki tárgyalni? Ketteket így is úgy öljük szal náluk max a módszeren lehetne durvítani, mondjuk spéci biotkus támadással szétszaggatni őket, morálcsökkentés végett. Nomadra és Tempestre felkerülhetne végre fegyver. Hajóikat nem emp-s űrsiklókkal hanem Tempest ágyúival és torpedóival amortizálni. Akár egyik bazinagy kett hajóra Nomadot ledobni és azzal a burkolaton végiggurulva bedarálni a védelmüket. Legalább egy túszmentéses feladatot atombombázással "megoldani".

Lehetne lehetőség na
3483 levél
Válasz 17.04.05. 17:21 #688
Sucee
Hát szerintem itt is jelen van ez, csak épp nem tűnik fel a saját karakteremnél, mert beleillik az általam játszott személyiség a defaultba. De ha valaki 90%-ban professional approachra megy rá, furcsa lehet, hogy Ryder sokszor automatikusan nagyon komolytalan.
9101 levél
Válasz 17.04.05. 17:11 #687
davkar9
Igen, én is azt vettem észre, hogy úgy az esetek jelentős %-ban leginkább csak azt dönti el az egyik vagy másik válaszlehetőség, hogy milyen módon vagy kedves/jópofa/segítőkész, stb. Ahogy nézegettem a különféle "rossz"? döntések és evil videókat csak Liamet lehet jól elküldeni a faszba. Az se teljesen renegade, de jó látni a hisztijét. Önmagában nincs baj ezzel a főkarakter alapértelmezetten laza és a világ, történet vidámabb hangnem és -súlyával, de néhány döntés és beszélgetés valóban elég nyámnyila tud lenni. Mondjuk azért az jó, hogy még ennek ellenére is egy viszonylag következetes karaktert lehet alkotni. Rohadék kanárimnál kicsit érdekes volt, amikor a Trespasserben nekiállt humorizálni.
Simple. Eternal. Beige.
3483 levél
Válasz 17.04.05. 15:55 #686
Sucee
Kíváncsi lennék mondjuk arra is, hogy miért nem lehet egyáltalán seggfejnek lenni a játékban. Nem építenék csak arra egy karaktert, de sokszor túl fatökű már Ryder, nem lehet mindig ennyire megértő az ember. Szeretnék néha kiállni magamért, vagy a saját véleményem mellett, csak hát nem lehet ugye...
3483 levél
Válasz 17.04.05. 08:12 #685
Sucee
Igen, külön középsőujjmutatás ez, hogy ilyenkor még csak nem is ír semmi indokot, csak simán szürke a save lehetőség... Oké, hogy főküldetésnél valamilyen idióta okból úgy döntöttek, hogy nem lehet menteni, de azt már nem közölték, hogy ez a mellékküldetések elég nagy százalékánál is ugyanúgy érvényes.
20238 levél
Válasz 17.04.05. 08:01 #684
Peace
De felidegesített megint ez a mentési rendszer. Reggelente gyorsan leszoktam ülni kicsit játszani, amíg párom készülődik. Mellékküldetés közben voltam, de nyílt terepen, nem valami zárt helyen. Sehol nem volt a közelben ellenség, de így sem engedett menteni. Így majd nekiugorhatok ismét, pedig vagy 50 embert gyilkoltam le meg nagy dög lépegetőt...nem akkora tragédia, de akkor is idegesít, hogy ilyenkor miért nem enged menteni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3483 levél
Válasz 17.04.04. 18:22 #683
Sucee
Ami viszont nekünk is számít: Patch Notes.
Itt egy kis plusz infó is van ezzel kapcsolatban, pl. elvileg a szemek megjelenésén is változtatnak, mondjuk nem értem, hogy a patch note miért nem tartalmazza ezt.
20238 levél
Válasz 17.04.04. 17:48 #682
Peace
Eddig tartott a híres védelem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3483 levél
Válasz 17.04.04. 16:44 #681
Sucee
Téged és a többieket is arra biztatlak, hogy használjátok az EA Answers HQ-t, akár saját poszttal, akár másét támogatva, hogy valóban kiütközzenek ezek a dolgok, és kellő visszajelzés is legyen. Szeretném hinni, hogy van értelme...
9101 levél
Válasz 17.04.04. 15:50 #680
davkar9
Lehet, hogy csak képzelődöm, de valamiért úgy tűnik, hogy Sara-val játszva jönnek elő a bugok. Random crash*, törött nyak animáció, egybeolvadás a társakkal, egyszer nem volt teste a Tempesten egy mentés betöltése után, stb. Egy ideig viccesek voltak ezek, de egyre inkább kezd zavaró lenni.

*Visszatöltés-> sokadik +1 a Nomadhoz kötődő autosave loophoz.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.