Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

303 levél
Válasz 17.04.08. 08:33 #716
Ricsi1976
Hogy van időd játszani? Ezen sírtam. Amúgy erre mindig az a váladzom: mindenre van idő, amire akarja az ember
19722 levél
Válasz 17.04.08. 07:33 #715
Peace
Nagy beszélgetésben vagyok, valami elkezd ütögetni. Kezd pirosodni a képernyő, verem a space-t mint állat meg esc-et meg mindent. Erre nem megöl egy kis bogár. Istenem!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.08. 01:03 #714
Sucee
Ja hát az egyértelmű volt, hogy végeztél, azért is kérdeztem. De már írtad is valahol, hogy Sarával előjött egy rakás bug.

Amúgy én is elkezdtem vele NG+-t, de első cutscene után kiléptem, nekem Sara most már egy időre biztos megmarad a "tesó" kategóriában, furcsa volt őt fő karakterként kezelni úgy, hogy Scott, akivel az utóbbi két hétben 90+ órát lejátszottam, most ott fekszik kómában. Valamikor biztos rászánom magam, de így hirtelen nem tudtam átállni új karakterre, hogy az előző is jelen van.

Jaal és az angara:
Nekem tetszett a nép, bár tényleg bele kellett ásnia magát az embernek mellékküldetések során a filozófiájukba, történelmükbe stb., mert a fő szálon annyira nem sokat árulnak el. Jaal meg jól beilleszkedett a végére, nálam legalábbis simán ő volt az ügyeletes space-bro. Viszont a neked nem tetsző dologra reagálnék (aki nem játszotta még végig, ne kattintson):
SPOILER
Oké, új galaxis, de mesterségesen létrehozott faj. Ki tudja, a "tervezőik" honnan jöttek, kik voltak, és milyen változók és megfigyelések alapján jutottak el a végleges formához? Itt a kérdés igazából, hogy az időnként látott szobrok és artifactok a jardaant ábrázolták-e, vagy volt a végleges angara előtt egy "tesztverzió", létező kultúrával?

Plusz azért tegyük hozzá, ha a ló túloldalára esnek, az is furcsa lett volna, képzeld el az egészet angara helyett hanarokkal. Szerintem nem véletlen, hogy törekednek humanoid formákra, mégiscsak ezt veszi be a legkönnyebben az átlag játékos szervezete. Azon túl persze, hogy nem kell túl komplikált plusz animációkat létrehozni...
Csak kett meg furcsa lett volna, angara nélkül minek lettek volna ott egyáltalán?

Csapat: Vetrát még talán megértem, bár nekem ő se volt annyira érdekes, de Drack? Nagyon sok idő kellett elteljen ahhoz, hogy valami érdekeset mutasson. Igazából kiherélték a kroganokat ebben a játékban, pedig abból még tartalékuk is van... Egyáltalán nem lehetett érezni, hogy ez ugyanaz a nép, akit a trilógiában megismertél, és Drack meg valahogy egyik mentalitáshoz sem illett, rossz arányban viccelődött és keménykedett, és meglepő módon inkább az utóbbi hatott erőltetettnek. Tudom, nem szabadna a trilógiával összehasonlítani, de Wrex esetében azért ilyen gond nem volt, az ő oldottabb hangulatú pillanatai nem döntötték le a badass státuszát.
De ami pl. engem is meglepett, hogy Corát egészen megkedveltem a végére, az Eos kert jelenet az egyik legjobb ilyen friendship átvezető. Liam sajnos az lett, amire mindenki számított, azért ilyen kevés karakternél remélte az ember, hogy legalább kicsit érdekessé tudják tenni. Voltak jó pillanatai, és bajom sincs vele, Jacobnél egy fokkal jobb is, de azért kevés.

Peebee lojalitás küldetéshez még:
SPOILER
Valóban kevésbé illett az established Ryder személyiséghez az az utolsó döntés, de belegondolva fene tudja... Érthető azért. Túlnyomó többségben racionálisan igyekeztem dönteni és válaszolni, mert úgy vettem észre, hogy az áll a legközelebb ahhoz, amit én magam is mondanék, és lássuk be, itt is érvényes ez. Az a hülye picsa majdnem megölt, és megbízhatatlan, és érte veszítsek el egy értékes techet? Plusz Peebee bizalmatlansága és meggondolatlansága miatt kötöttünk ki ott úgy alapban is, én biztos, hogy baszott frusztrált lettem volna, és gondolkozás nélkül beleeresztek egy tárat a barátnőjébe, pedig alapban elég Ryder-természetű vagyok.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.07. 22:45 #713
davkar9
Ó, már múlthét kedden végeztem csak nem szóltam. Felmerült, hogy firkantok egy ~ismertetőt aztán ahogy fejben íródtak a sorok elgondolkodtam, hogy minek is? A magam véleményét ismerem (duh). Visszajelzés nem szokott jönni ezekre, spoileres beszélgetés kezdeményezéséhez pedig még amúgy is korai lenne. Plusz fussak egy újabb Peace-es "hogy van időd játszani?!" kört? Utána mégis rászántam magam és ténylegesen lejegyzeteltem pár dolgot (darabokra szedve ezeket már bele-beleszőttem néhány hsz-be), viszont Rydernél elakadtam. Fontosnak éreztem, mert ő más, mint a megszokott BW vagy-vagy hős, hiszen a tesó is jelen van a játékban. Kellett valami first-hand élmény, így aztán belevágtam Saraval is. Csak hát habi7 megint beszippantott, a Tempest után pedig már képtelenség volt felállni. Időközben befutott a domeos cikk is, rossz lett volna az időzítés, inkább passzoltam.

De ha már ilyen szépen megkenegettél, akkor ne vesszen kárba az a háj...

Saját szempontom szerint a fő cél a ME3 szivárványa okozta undorító íz kimosás volt és ez sikerült is! A nyitójelenet nagyon meta, ahogy feltűnt az Andromeda logó hivatalosan is túlléptem rajta. A seb az megmarad, de ennyi. Persze az endgamenél önkéntelenül is odakaptam, mert hát a fenébe is, csupán csak ennyi kellett volna csinálniuk 5 éve.

Magával a történettel elégedett voltam, itt inkább csak a kapcsolódásokkal és a pacinggel van baj. Az open world content szépen leválik a főszálról. Itt érződik a Witcher 3 hatása és ezért tényleg jár a dicséret, mert nagy előrelépés a DAI-hoz képest. Viszont szerintem már megint nem bízott bennünk a BW annyira, hogy azokat végig is fogjuk csinálni. Eoson ott lobog a plot zászló, a többi pedig csak úgy van. Egy-egy több órás bolygópucolás kellemes élmény gameplay és adott planet-story szempontból is, de emiatt mindig megakad az a dolog, amit nem csinálunk. Mondjuk ez általános open world betegség, nem lenne fair ezért levonni.

Személyiséget érintettük. Összességében nem rossz ez a rendszer, de amikor kilóg a lóláb, akkor nagyon kilóg. A lentebb említett PB küldi remek példa, az kicsit durva Ryder karakteréhez. Vannak azért jobb döntéshelyzetek, ezeknél szintén előjön a W3 hatása. Egy-két helyzetben ültem is percekig, hogy mi legyen, a hülye autosave-es rendszer pedig segített, hogy arra kattintsak, ami mellett utána (nagyobb) lelkiismeret furdalás nélkül ki tudjak tartani.

Csapatról is mintha lett volna szó. Jó lenne visszaemlékezni a legelső ME1 végigjátszásra, hogy milyen véleménnyel voltam a társakról, mert több trilógia újra után nehéz elfogulatlan összehasonlítást végezni. Drack és Vetra mondjuk instant kedvencek, PB se vészes. Többiek ott lófrálnak a hajón, de minek... Jaal és maga az angara faj szerintem fölösleges volt. Nem rosszak, de elég lett volna a kett is. Fantáziátlan a designjuk, nem eléggé idegenek. Mégis csak új galaxisban vagyunk.

Mi van még? Galaxy map már javult. Gameplay fun, főleg a jetpackes ugrabugra. Ehhoz nem nagyon van mit hozzátenni. Nomad szinte egy az egyben batmobil lett. Elején nem akartam, a végére eléggé megszerettem. Jó érzés volt a legmakacsabb hegyoldalakat is a ribancommá tenni, amik bizony kifogtak volna a jó öreg mako-n. Persze voltak hülyeségek is ezzel kapcsolatban, főleg amikor egy kicseszett 10 fokos emelkedőn(ek sem nevezném) képes volt visszagurulni. Combat mode annyira nem is hiányzott.

Tl:dr. ME3 befejezés nem lett megbocsátva, de ezzel most végre lehet és van hova továbblépni. Hiába az új galaxis, magát a ME hangulatot eltalálták innentől pedig nyert ügyük volt. Közel sem tökéletes (arcok, bugok - én sem vagyok vak) játék a MEA, új alapnak viszont megfelel. Szerettem volna, de év játéka nem lesz. Vagy hát ki tudja, talán majd pár újrázás és finomító patch után.

+
hangulat
új kedvencek
-
a többiek
kisebb-nagyobb hibák (pl autosave loop)

objektív 7/10
szubjektív 8/10
(főleg Vetra miatt és mert új és biztató kezdet)
Simple. Eternal. Beige.
1809 levél
Válasz 17.04.07. 15:42 #712
warcat
Lapozd át az intrót,teljesen felejthető, a fateros rész meg fájdalmasan béna volt(mintha a fejlesztés végén dobták volna oda gyorsan), viszont amint leszállsz Eoson,jelentősen jobb, persze csak ha élvezed a harc részét a játéknak.
8074 levél
Válasz 17.04.07. 15:26 #711
Gerry
Huh, remelem ennel mar csak jobb lesz...nyilvan remekul kikepzett es mindenfele szurokon atesett felderitok osszevissza anyaznak es csodalkoznak a legelejen, meg meg nyolcszor belelonek a halott idegenbe, mert csunyan lelottek a havert, remesen professzionalis, mely levego, sisakcsere nem mukodik mert drama van...elso ket ora utan meglehetosen lehangolo...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
3375 levél
Válasz 17.04.07. 14:32 #710
Sucee
Davkar, amúgy hogyhogy nem olvashattunk még tőled valami összefoglaló (vagy akár csak endgame) értékelőt? Vagy csak én nem voltam pont jelen?

(Kéne amúgy valami rendes tag-notification rendszer ide.)
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.07. 13:35 #709
Peace
De jó is lenne! Hátha belefutok még pár ilyenbe...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.07. 13:04 #708
Sucee
Egy-két nagyobb után már simán megy az. Elég egyszer ráérezni, hogy hogy érdemes elkezdeni, és onnantól nem tud kifogni rajtad.
De mondom, elvileg az előbb említett merchant újra fel is tölti a készletét mindig (talán elég Aya-n belül fast travel oda-vissza), és feltankolhatsz kulcsokból.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.07. 13:00 #707
Peace
Én kivagyok tőle. Eddig toltam rá folyamat a dekriptelőt, de ma reggel már nem volt egy darab se és kómás fejjel próbáltam kirakni, ráadásul a nagyobb változatot dobta be. Összejött elsőre, de ráment jó pár percem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.07. 12:58 #706
Sucee
Ha jól emlékszem, Aya-n általános itemeket áruló kereskedőnél láttam, de az még patch előtt volt. De igazából eddig se volt szerintem fukar a játék ezekkel, random containerekből is szedtem fel egy csomót, és eddig egyetlen alkalommal használtam, még trial alatt, amikor véletlenül lenyomtam azt a gombot.
Mondjuk tény, hogy fura perverzióm a puzzle solving, de azért én meglepődtem, hogy mekkora általános utálat van a remnant sudoku körül.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.07. 07:49 #705
Peace
patch notes-ból:

"Decreased the cost of remnant decryption keys and made them more accessible at merchants"

Melyik kereskedőnél láttatok ilyet?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19722 levél
Válasz 17.04.07. 06:28 #704
Peace
Van tegnap óta új NV driver is. Sivatag rusnyább lett, ennyi változott.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
767 levél
Válasz 17.04.07. 06:14 #703
ivanova36
Ugyanúgy töltőképek, mint kadarán a "városban" a két nagyobb ajtó nyitása. Azok is aránytalanul hosszúak, a többihez képest.
3375 levél
Válasz 17.04.06. 22:12 #702
Sucee
Én is szívesen kattintottam volna le ezeket már a második alkalommal, csak az a baj, hogy azok lényegében a töltőképernyők. Bár valóban gyanús, hogy nincs minden esetben szükség ennyi töltésre sem, főleg a PC-s változatnál erős hardver esetén.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.06. 22:08 #701
davkar9
30 mps bolygó utazásból lett 8, ami a hosszú távon majd jó lesz, a tempest landolások viszont ugyanúgy átugorhatatlanok. Tudom mohó vagyok, meg szépek is ezek a videók, de azért szerintem ez még beleférne.
Simple. Eternal. Beige.
3375 levél
Válasz 17.04.06. 20:43 #700
Sucee
Hát ilyet nem is ígértek, csak lipsyncbe nyúltak bele.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
32429 levél
Válasz 17.04.06. 20:27 #699
Creativ3Form
És mi ez a trükk, az új patch? Amúgy a szem tényleg mintha javult volna a patchel, de maga az arcmimika viszont nem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3375 levél
Válasz 17.04.06. 19:42 #697
Sucee
Éltem vele. De egyelőre elég jelentéktelennek tűnik a dolog.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
767 levél
Válasz 17.04.06. 18:16 #696
ivanova36
Kérdés, hogy ha éltél a lehetőséggel, később mi lesz a helyzet. Lehet hogy egy köv részben még hasznos lett volna...
3375 levél
Válasz 17.04.06. 08:18 #694
Sucee
Vannak, akik beszólnak, amiért military (gondolom akik helyeselték, azok meg science miatt szólnának be). De gyakorlatban valóban nem befolyásol semmit.

Peebee loyality spoiler, ha esetleg még nem játszottad
SPOILER
Ennek a végén is van egy interrupt, amit talán vehetünk genyó megmozdulásnak, amikor Peebee megmentené az idegesítő hülye picsa aszárit a végén az értékes tech helyett, oda lehet lőni, hogy megakadályozd. Kicsit zavart is, hogy ennek nem volt nagyobb impactje, mert tényleg nagyon hideg megmozdulás, még ha érthető és logikus is.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.06. 08:10 #693
Peace
Ha jól gondolom, akkor semmit nem befolyásol, hogy milyet raksz le első alkalommal, a továbbiakban meg tényleg nem kérdezi. A gonosz karakter nekem is hiányzik, az interruptolás eddig két esetben volt jópofa, de semmi több. Volt egy kék felkiáltójeles mellékág, amin jót röhögtem SPOILER
kis kuckóban 3 bandita, akik ömlengenek, hogy de jó arc vagyok amiért meghallgatom őket és nem lőttem először....erre én: "meglepetés!" és lelőttem mindet a ge*ibe.
De sajnos más ilyen poén szitu nem volt, pedig lehetett volna. Szerintem már nincs sok hátra...ma lett meg az utolsó bolygó 100%-ra, úgyhogy befejezem maradék loyalty küldiket, aztán marad a fő szál.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.05. 19:31 #692
Sucee
Valóban szarul fogalmaztam, nem MINDIG gonosz.

Egyébként igen, én is totál azt hittem, hogy később is mindig megkérdezi majd, hogy milyen outpostot akarok, csak az elsőnek nagyobb hatása lesz a megítélésemre, amiért az első. De gondoltam majd valami "barátságosabb" helyre teszek tudományos céllal is, stb...
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
767 levél
Válasz 17.04.05. 19:08 #691
ivanova36
Azért pl hátba lőni három karaktert egy végigjátszás során nem hiszem hogy "térj a lényegre b**meg.." kategória
Mondjuk a Liam loyality küldijénél én is félbe szakítottam a konzolon pofázót: "nem vezetett sehová a csevegés, na merre induljunk?"

Outpost kérdésnél amúgy számomra furcsa volt hogy amikor a másodikat leraktam, nem kérdezte meg milyet szeretnék. Pedig egy Imperium Galaktika 1-2 féle megoldásnak örültem volna. 4 outpost, választható hogy military vagy science, lerakás előtt eldönthető, de a fejleszthető-elérhető skilleket-fegyvereket befolyásolná. Pl kell 1 mil-3sci outpost egy adott skillhez, 3mil-1sci kell másikhoz, stb...pár végigjátszást ez is befolyásolt volna, pláne ha lerakás után nem változtatható már meg.
3375 levél
Válasz 17.04.05. 18:26 #690
Sucee
Az nem gonoszkodás, én sokszor használom az interruptokat, az is egyfajta hirtelen döntés csak. Egyébként nem "gonoszkodni" akarok, csak néha tudatni idióta személyekkel, hogy idióták, és nem "I get your point, but..." stílusban, hanem "That's a load of horseshit"-hez közelítőben. Paragon Shepardként is elvesztettem sokszor a türelmemet, és becsúsztak ilyenek.

Military outposttal nyitottam egyébként most is, én inkább logikát láttam benne, mint bármi negatívat. Amilyen állapotban a bolygó volt, és ami történt az első két helyszínen, gondolkodnom sem kellett ezen a döntésen.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
767 levél
Válasz 17.04.05. 18:11 #689
ivanova36
Ha gonoszkodni akarsz akkor ahogy én néztem akkor az átvezetők alatt kell bal egérgombon az ujjnak lenni. Pár ellenfelet ki lehetett lőni úgy, vagy csak simán párbeszéd végén ledurrantani.

Mondjuk nem rossz ez a fajta megközelítés, de nekem hiányzik a jó és rossz választási lehetőség.
ME1-2-t végigtoltam full kre...akarom írni rosszban is, és helyenként jobban egyet érettem a karakterrel, mint az angyali megközelítés során. Annak ellenére hogy nem egy esetben a "rossz" cselekedet végül nem hajtotta végre a csapattárs pl, mert hogy jaj, hát mégse...

Itt még újabb végigjátszási faktor lehetne ha military outposttal nyitsz és nyíltan "gonosz" mentalitással, kb másik galaxisból érkező hódító szerepben végignyomni. Először lő, aztán még egyszer, majd aki túlélte azt fejbe megint. Nexuson aki tüntet, bumm a fejbe. Angarákat leigázni, szent bolygójukra military outpostot felhúzni, voelden a rinyáló angarákat kivégezni, kadarán statáriumot bevezetni, a szemben álló bandákat lenyomni, izmozó krogan főnök homlokpáncélját két lépésről kilyuggatni. Majd megkérdezni: akar még valaki tárgyalni? Ketteket így is úgy öljük szal náluk max a módszeren lehetne durvítani, mondjuk spéci biotkus támadással szétszaggatni őket, morálcsökkentés végett. Nomadra és Tempestre felkerülhetne végre fegyver. Hajóikat nem emp-s űrsiklókkal hanem Tempest ágyúival és torpedóival amortizálni. Akár egyik bazinagy kett hajóra Nomadot ledobni és azzal a burkolaton végiggurulva bedarálni a védelmüket. Legalább egy túszmentéses feladatot atombombázással "megoldani".

Lehetne lehetőség na
3375 levél
Válasz 17.04.05. 17:21 #688
Sucee
Hát szerintem itt is jelen van ez, csak épp nem tűnik fel a saját karakteremnél, mert beleillik az általam játszott személyiség a defaultba. De ha valaki 90%-ban professional approachra megy rá, furcsa lehet, hogy Ryder sokszor automatikusan nagyon komolytalan.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.05. 17:11 #687
davkar9
Igen, én is azt vettem észre, hogy úgy az esetek jelentős %-ban leginkább csak azt dönti el az egyik vagy másik válaszlehetőség, hogy milyen módon vagy kedves/jópofa/segítőkész, stb. Ahogy nézegettem a különféle "rossz"? döntések és evil videókat csak Liamet lehet jól elküldeni a faszba. Az se teljesen renegade, de jó látni a hisztijét. Önmagában nincs baj ezzel a főkarakter alapértelmezetten laza és a világ, történet vidámabb hangnem és -súlyával, de néhány döntés és beszélgetés valóban elég nyámnyila tud lenni. Mondjuk azért az jó, hogy még ennek ellenére is egy viszonylag következetes karaktert lehet alkotni. Rohadék kanárimnál kicsit érdekes volt, amikor a Trespasserben nekiállt humorizálni.
Simple. Eternal. Beige.
3375 levél
Válasz 17.04.05. 15:55 #686
Sucee
Kíváncsi lennék mondjuk arra is, hogy miért nem lehet egyáltalán seggfejnek lenni a játékban. Nem építenék csak arra egy karaktert, de sokszor túl fatökű már Ryder, nem lehet mindig ennyire megértő az ember. Szeretnék néha kiállni magamért, vagy a saját véleményem mellett, csak hát nem lehet ugye...
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
3375 levél
Válasz 17.04.05. 08:12 #685
Sucee
Igen, külön középsőujjmutatás ez, hogy ilyenkor még csak nem is ír semmi indokot, csak simán szürke a save lehetőség... Oké, hogy főküldetésnél valamilyen idióta okból úgy döntöttek, hogy nem lehet menteni, de azt már nem közölték, hogy ez a mellékküldetések elég nagy százalékánál is ugyanúgy érvényes.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.05. 08:01 #684
Peace
De felidegesített megint ez a mentési rendszer. Reggelente gyorsan leszoktam ülni kicsit játszani, amíg párom készülődik. Mellékküldetés közben voltam, de nyílt terepen, nem valami zárt helyen. Sehol nem volt a közelben ellenség, de így sem engedett menteni. Így majd nekiugorhatok ismét, pedig vagy 50 embert gyilkoltam le meg nagy dög lépegetőt...nem akkora tragédia, de akkor is idegesít, hogy ilyenkor miért nem enged menteni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.04. 18:22 #683
Sucee
Ami viszont nekünk is számít: Patch Notes.
Itt egy kis plusz infó is van ezzel kapcsolatban, pl. elvileg a szemek megjelenésén is változtatnak, mondjuk nem értem, hogy a patch note miért nem tartalmazza ezt.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.04. 17:48 #682
Peace
Eddig tartott a híres védelem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.04. 16:44 #681
Sucee
Téged és a többieket is arra biztatlak, hogy használjátok az EA Answers HQ-t, akár saját poszttal, akár másét támogatva, hogy valóban kiütközzenek ezek a dolgok, és kellő visszajelzés is legyen. Szeretném hinni, hogy van értelme...
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.04. 15:50 #680
davkar9
Lehet, hogy csak képzelődöm, de valamiért úgy tűnik, hogy Sara-val játszva jönnek elő a bugok. Random crash*, törött nyak animáció, egybeolvadás a társakkal, egyszer nem volt teste a Tempesten egy mentés betöltése után, stb. Egy ideig viccesek voltak ezek, de egyre inkább kezd zavaró lenni.

*Visszatöltés-> sokadik +1 a Nomadhoz kötődő autosave loophoz.
Simple. Eternal. Beige.
19722 levél
Válasz 17.04.04. 10:54 #679
Peace
Értem. Nekem alap volt, hogy a maximumot hozom ki a SR+Shotiból. 4 slot-ba belemegy az összes elérhető legmagasabb szintű finomság. Súlycsökkentőt meg el lehet felejteni, mert feleslegessé vált a +40% teherbírás skill után.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32429 levél
Válasz 17.04.04. 10:42 #678
Creativ3Form
Bőven jó ez így 2 slotoson. A Sniperrel így is egy, ha pajzsa van két lövés mindenki, és a stukival is 3-4, de headshoot esetén ott is csak egy. Plusz akció közben én előszeretettel kombinálom a képességeket is és azok is elég nagyokat sebeznek. Eddig nem éreztem szükségét a +2 slotnak. De úgy is mondhatnám, hogy a +2 slotot azt nálam a biotics/tech képességek teszik ki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
767 levél
Válasz 17.04.04. 10:17 #677
ivanova36
Igen a Fusion mod pont erről szól hogy a plusz mellé valami mínusz is társul. Igaz, ezt a mínuszt lehet csökkenteni, de ott lesz mindig.
Pl én azt használom amelyik ha jól emlékszem pajzsmennyiséget növel, de dodge esetén hp-t von le. Mivel nem Dodgeolok, így kb csak plusz

Fegyvereknél szerintem a csak plusz adó modok használata annyiból problémás, hogy azonos szinten azok a modok, amiken mínusz van azok erősebbek lehetnek. pl +11% dmg, vs +17%dmg -10% stability.

Nekem eddig csak 1db 2 slotos mod esett és az ment a sniperre. hasznos, de 3 slotos fegyverekkel is el lehet operálni, pláne ha pl a vintage heatsinket rakod rá gyártáskor, akkor a spare ammo mod (és a clip size sem akart fent maradni nekem 2-n Isharay esetén) megspórolható szerintem, és máris mehet cső-távcső-átütés a 3 slotra.
3375 levél
Válasz 17.04.04. 10:02 #676
Sucee
Szerintem a fusion modok lényege pont ez, hogy nagy bónuszt adnak, de ennek mindenképp ára van, DA Inquisitionben is volt ugyanilyen, Sigil néven, ha jól emlékszem.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.04. 09:59 #675
Peace
Normális chest mod-.ot én sem találtam még, ami csak pluszos. Azt vajon csak ládából lehet szerezni? Eladót még nem láttam. Kadara-n megvettem gyorsan az összes V-ös szintű shoti+sniper modot, aztán csókolom. Egyébként miért nem 4 mod slotos fegyvereid vannak?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
32429 levél
Válasz 17.04.04. 09:54 #674
Creativ3Form
Azért van mindegyik fegyón, mert variáltam sokat. Az elején Assaultra és Sniperra akartam gyúrni...aztán nem nagyon találtam olyan Assaultot ami tetszett, így átváltottam a Pistol/Sniper kombóra, ami király, és ezt is használom 90%-ban, csak egy idő után elkezdtem unni az egylövetűs harcot, és kellett egy assault még is. Aztán a kezem ügyébe akadt egy elég sokat sebző shoti, és akkor egy darabig kiéltem a shoti+charge biotics képesség kombót, de aztán ez is elcsendesedett. Így visszatértem a Sniper/Pistol párosra, plusz néha előkapom az Assaultot is, de tegnap nem sokkal a képek linkelése után, már ki is vettem a repertoárból. Viszont az asaultra és shotira rakott pontok miatt nem akartam újraosztani az összes képességemet az orvosin. Erre a Hornet-re ránézek majd este, hátha kipróbálom pár misszió erejéig.
Chest fusion mod-nál pedig igen, nem találtam még megfelelőt. Csak olyanokba futottam bele eddig, ami + mellett - is ad (pl. ad +50 pajzsot, de cserébe elvesz 50-et az életerőmből) és azokat nem szeretem. A fegyver fejlesztéseknél is olyat használok, ami csak és kizárólag ad, de nem vesz el a fegyver más paramétereiből.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19722 levél
Válasz 17.04.04. 09:11 #673
Peace
Április 27.-ig van időm bőven. (DoW 3 )
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3375 levél
Válasz 17.04.04. 09:06 #672
Sucee
Haha, helyes. Ezen a héten hasonlót akarok én is, illene a sztori végére érni, lojalitás küldetésekből csak egy hiányzik (az is csak időhiány miatt, már bele lehet kezdeni), és az utolsó kolonizálandó világra is lekerül lassan az outpost, szóval ideje egy hosszabb sztori chunknak nekiállni.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
19722 levél
Válasz 17.04.04. 08:18 #671
Peace
Nem panaszkodom már, 7végén 14-ről 44 órára nőtt a játékidő, szuper hétvégém volt!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
767 levél
Válasz 17.04.04. 07:15 #670
ivanova36
Combat: Fura, hogy minden fegyveren van valamennyi pont. Ok lvl54-re én a teljes combat ágat maxra pontoztam, de csak mert nem tudtam már mire pakolni A Soldier 6-os profilhoz mondjuk kell is a sok pont rá, de talán a sörétest hagytam utoljára és előtte már beadta a lvl6os profilt.
Barricade-t én is kipontoztam amint rájöttem mi az de több pontot szórtam rá már az elején hogy egy csata idejére azért végig lent legyen. Addig szívtam vele, volt hogy két fedezék között elkaptak, gyorsan leraktam és a legnagyobb tűzharc közepette egyszer csak lejárt és eltűnt. Kicsit ciki volt ott guggolni a nagy puszta közepén fedezék nélkül. Kaptam is egyből az áldást.

Biotic: nem használtam még, így nincs viszonyítási alapom.

Tech: Inci az nálam is maxon, meg most new game+ során az energy drain van még kipakolva a remnant vi mellé, de ez utóbbit cserélni fogom, néha a frászt hozza rám hogy besettenkedett mögém egy Observer

Weapons: Widow-on ott figyel az átütés, helyes Carnifex helyett átszoktam a Hornetre, de lehet keresek valami full autot a helyére, bár a 3as burst nem rossz, korrektül lehet vele fejre sorozni.

Chest fusion mod hely üres. Nem találtál megfelelőt? Vagy megvárod míg lehet a fusion modok büntijét felezni és akkor veszel fel oda valamit?

3375 levél
Válasz 17.04.03. 20:29 #669
Sucee
Ugyan, Remnant Heritage all the way.

Szerk.: És természetesen az Initiative szabvány kék-fehérben, bármi armor is legyen. Színtévesztőként RGB-t kellett keresnem hozzá, aztán azon a lehetetlen "csúszkán" beállítani...
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8929 levél
Válasz 17.04.03. 19:55 #668
davkar9
Aztán nem lötyög nagyon apu páncélja?

(Én is azt használtam, legjobb kinézetű páncél a játékban. )
Simple. Eternal. Beige.
32429 levél
Válasz 17.04.03. 18:29 #667
Creativ3Form
Amúgy ha már írta szinte mindenki korábban, akkor íme az én Shep...azaz Ryderem paraméterei.

Combat
Biotics
Tech
Weapons
Armor

Armorból van egy V-ös sorozat az N7-es páncélból is. Sokáig azt hordtam, de aztán ráuntam, és váltottam a Pathfinder armorra. Itt nem a funkcióit, hanem inkább a külcsínt nézem. Most ehhez van kedvem...aztán pár nap múlva lehet kapom vissza az N7-est. Ja, és kasztot tekintve Sentinel vagyok. Még a 2. részben szerettem bele, a jó kis Tech páncél miatt, ami csak annak a kasztnak volt (kivéve az első részt).
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.