I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Fórum » Beszélgetés a játékokról
Mass Effect: Andromeda
Ez a legmegbízhatóbb kulcsos oldal, ami nem hivatalos viszonteladó, itt mindig fényképet kapsz a dobozból, a kulcsodról. Én már vagy 1 éve csak innen vettem. Ráadásul pont erre gondoltam akkor is, mikor azt mondom, hogy elég hamar le tudnak menni az új játékok árai, decemberben vettem 25€ért a Dishonored 2-t, ugyanakkor néztem, hogy az új Deus Ex is már majdnem apróért ment, Wildlands téren is hasonlóban bízom, ja meg van egy -5% kuponjuk a facebook oldalon. Csak a régióra kell odafigyelni, bár tudtommal jellemzően az sem EU-ból nézve érdekes.
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Első részből én a lőszernélküli fegyvereket hoztam volna vissza, mert ilyen szempontból az volt a legjobb. Remnant fegyverek jól hangzanak a lehűléssel, de szerintem olyan Javik lézerpuska féle bénaságok lesznek. Örülnék ha nem így lenne, de attól tartok, hogy átvezetőkben már megint az M8 lesz a placeholder fegyver mindenkinél, szóval "kénytelen" leszek azt használni.
A videóban jelenik meg pl. weapon/skill wheel, ezalatt a játék szünetel, szóval én nem látom akadályát annak, hogy legyen csapatutasítás. Eddig valahogy igazából fel sem merült bennem, hogy esetleg azt kihagyják, irtó hülye húzás lenne, lényegében elvenné az értelmét a squad alapú játéknak.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Ami számomra tényleg hiányozni fog (és láthatóan ki is veszik belőle) az a csapattagok utasítása. Pont emiatt én az 5 slot-ból anno egyet sem használtam, mivel mindig akkor nyomtam el egy-egy képességet, mikor a csapattársakat is irányítottam.
Ami viszont dicséretes az a freeform skill rendszer: Mindig is gondba voltam, hogy biotikusként miért ne használhatnék gépfegyvert, de itt hála az égnek nem fognak megfosztani tőle. Ami pedig különösen izgalmasnak tűnik egy vanguard szerű beugrós biotikus azzal a szimpatikus Krogan kalapáccsal
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Amúgy nem rossz. 3 slottal még nem tudom mi legyen. Egyértelmű konzolos butítás, viszont a trilógiában sem mentem nagyon az 5-ös fölé. Esetleg az tudom elképzelni, hogy a squad ai-n finomítottak és így próbálnak rávenni minket, hogy csapat képességeit figyelembe állítsuk össze a saját skilljeinket is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Respect is not given. It's taken.
diplomatiHawke: menjünk törmeléket takarítani.
saracasticHawke: ezzel megvagyunk, irány a hanged man egy körrel.
agressiveHawke: játsszátok le egymással köcsögök, Hawke out.
DAI-ból nekem nagyon hiányzott egy Hawke-Cass beszélgetés. Varric mese közben nagyban tolta a fangirl, itt meg semmi. Cullennel is 0 interakció, kb mintha Hawke nem is lett volna. Szerintem a BW-nek most már el kéne felejteni az új játékosokat. Csináljanak egy nagy easter egg kacsintós játékot (értelemszerűen a gameplay tartalmi része legyen élvezhető), ne magyarázzák el újra és újra a loret és a szereplőket. Bőven elég ha az eddig nem látottakat mutatják csak be, a meglévő dolgokat pedig folytatják.
Persze ennek is megvannak a hátrányai. BSN fórumon pl nagyban megy az agyalás, hogy Cora vajon akkor most TIM lánya és hogyan kapcsolódik majd Cerberus a MEA-hoz?
Igen, DA2 történetének nagy hibája ez szerintem, kellett volna egy harmadik, "kapjátok be mind" befejezés. Mivel egy mindenképpen megtörténő plotot vezet fel a játék, zavaró, hogy még rá is kényszerít arra, hogy válassz egy oldalt - ez a választás pedig teljesen mindegy ugye, attól totál függetlenül megoldja majd 5 óra játékidő alatt az inkvizitor a helyzetet. Így meg aztán még hasztalanabb, DAI alatt max. más véleménye lenne egy-két karakternek Hawke-ról (pl. Cullen rosszallóan megjegyezhetné, hogy talán másképp alakult volna minden, ha Hawke nem hagyja cserben őket, stb.), de az én végigjátszásomhoz nagyon illett volna egy ilyen "anyátokat fogjátok megint belerángatni valamibe" reakció és elsétálás. Bár az ugye teljesen más finálét követelt volna, és már két különbözőre se volt elég erőforrásuk...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Női hősök érdekesek, főleg, hogy mivel többnyire jobb munkát is végeznek. Most a búcsú végigjátszásnál veszem észre, hogy bizony Jenny Hale volt a jobb Shep. Inkvizítorok közül is Alix a legjobb. Múltkori bts videó alapján a FRyder lesz a befutó. Annyiból mondjuk ők "egyenlők", hogy hangzásra mindketten nagy nevek budget változatai. Tom kissé Nolan Northos, Fryda pedig enyhén Laura Bailys. Evolveban sokáig azt hittem, hogy ő az.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Leginkább annak örülnék, ha az új rendszerhez egy "Clementine will remember that" is párosulna. Társak és karakterek véleményét nem igazán befolyásolja, hogy milyen döntéseket hozunk. KöcsögShepnél elég vicces volt, hogy Liarát leoltom az egyben, a 2-ben viszont nagy örömmel fogad. Fajokat is sorra irtotta ki, de mindenki tök meg/egyetértő volt. DA approvaljával is ez a baj, ugrálnak föl-le a pontok, de olyan nagyon annak sincs jelentősége. Na a Bull megoldás, az rohadt jó, alapnak az egész jó lenne! Kicsit a másik oldalt kellett volna még finomítani (tényleges kanári nem/támogatás) és akkor teljes egészében tökéletes lett volna.
Őszinte leszek, hozzám Ryder már a trailerben elhangzott generic mondatai alapján közelebb áll.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
There’s a number of reasons why BioWare went with this, part of them is that the old system was part of Shepard’s character. Now that Shepard is gone, BioWare felt a change is needed.
“What we have now is based more around agreeing and disagreeing. The reason I like that is because in the trilogy it’s like, ‘I’m gonna play Paragon,’ and then you know which way you’re moving the stick on every conversation. You don’t have to think about it, because you’re just going to hit Paragon every time,” creative director Mac Walters told Official Xbox Magazine (via GamesRadar).
According to Walters, basing the new dialogue choices on agreeing and disagreeing makes conversations more interesting because the outcome changes depending the NPC you’re talking to, and the situation you’re in.
“We’ve added in four tones and we’ll talk a little more in the future, but they basically allow other types of characters to express them[selves] in one of four different ways, and sometimes one of two different ways,” Walters said about the different voice tones.
“And I think that gets back to that more traditional role-playing sort of feeling which is less about ‘Do I want to be good or bad,’ and more about ‘How do I want to express myself.”" - ez jól hangzik, nekem a The Witcher 1 jutott eszembe. Ott sem igazán volt jó/rossz döntés, meg ott sem volt egyértelmű a következmény. Bár számomra ez aggasztó olyan szempontból, hogy a végén még én leszek egy gonosz reaper...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nem tudom, hogy ilyen komolyan foglalkoznak-e majd az otthonkereséssel. Pl én szívesen látnék egy egyértelműen - (környezeti) és/vagy egy elsőre nem egyértelműen (undok kis gomba vagy baktérium, utána járvány a nexuson) veszélyes lakhelyet is. Angaranokat is jó lenne ha nem egyből értenénk. Nem kell egy fél játékos nyelvtanulás, de azért ne csak egy "nézd már, a gúgli fordító érti őket is" megoldás legyen.
Ébredés után meg kicsit gondolkoztam a dolgokon, és felmerült bennem egy tényleg lehetséges dolog, morális kérdésként: ugye új bolygót akarunk magunknak, na de mi lesz, ha a tökéletes bolygón már van valami létforma, aki mellett nem férünk meg? Afféle "maradunk quarianszerű nomádok" vagy "lemészároljuk az őslakosokat" ending.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Nagyon remélem, hogy a MEA+-ban nem fogják erőltetni az ilyen hülye sablon drámát hanem szépen hagyják "érlelődni" a döntéseket. Úgy értem, hogy az animációk, videók ugyanazok, de teljesen más a hangulata a küldinek attól függően, hogy Wrex-szel hogy állunk, Maelon adataival mi van, stb.
Gameinformeres cikk alapján lesznek ismét loyality küldik, szóval lehet majd újra jókat barátkozni. A macskás konfliktus tétnélküli mérkőzésnek tűnik ránézésre, tehát a stáblistát a teljes csapattal ülhetjük majd végig. Aztán ha szépen megvannak az alapok (letelepedés, fullos Nexus, barátságkarkötők cseréje az angaranokkal), akkor a MEA2-ben már jöhet a nehezítés. Persze nem pár elkóborolt tintahal formájában.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Sera 2.0 Ami nem baj, mert ebben a környezetben jobban elfér.
Fajok női +1, ez engem is zavart a trilógiában, hogy az asarin kívül más nem volt. Elég sok helyen megfordultunk, kizárt, hogy legalább a citadelen ne lettek volna. Értelemszerűen ennek technikai okai voltak, de akkor is. A MEA ilyen szempontból fura is, hogy a trilógiában sehol nincsenek, viszont erre a senkisemtudróla projectre több ezren jelentkeztek. Ezért is várom már Vetrát. Nagyon!
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Valami olyasmi is rémlik a Lore-ból (vagy talán valamelyik fajtabeli említi), hogy nem csak harcosok vannak köztük, de tudósok is, csak ők nagyon kevesen vannak. Lehet, hogy mivel nem a tudomány a Krogan faj elsődleges kulturális jellemvonása, ezért az ilyen karakterek a kisebb klánokba tömörültek és elhatárolódtak a nagy klánok közötti erőfitogtatásból.
Tetszik viszont, hogy az új részben egy-egy faj mindkét neme képviseltetve van valahogy. határozottan szimpatikus előrelépés az ME1-hez képest, ahol nő vagy emberi ácsorgó civil volt, vagy Asari.
Ami számomra kicsit fura, hogy egy pár napja láttam egy méretbeli összehasonlítást a Tempest, a Normandy SR-1 és a Normandy SR-2 között. Jellegéből adódóan ugye a Tempest a legkisebb, mégis a kiadott videók alapján belsőre méretesebbnek tűnik, mint az első Normandy
Nexus briefing alapján (+GE trailerben is ott feszít a hídon) egy Cullen-Josie jelentőségű karakter. Kíváncsi vagyok, hogy miért nem szállt be Clan Urdnot krogan egyesítős bulijába.
Még azzal nem is lenne bajom, ha van 6-7 nagyobb terület, amit a térképen most bolygók jelölnek, de emellé legyen legalább ugyanennyi kisebb meglátogatható bolygó barátságtalan környezettel, amit csak a felfedezés kedvéért nézel meg. A másik, hogy ha akkora területet kapunk amekkorára van értelme a Nomad-nak, adja az isten hogy ezért ne legyünk megfosztva pár meglátogatható helytől.
Imádom a Bioware játékait, de valahogy az Andromeda esetében nagy elvárásaim vannak a DAI után.
Az animációk +1, amit Sucee írt. Technikai szempontból elfogadom, de a lore részből kicsit húzom a szám. Mert oké, MW legyen ~egyforma, így alakult az ottani élet. Na de most egy teljesen más galaxisba megyünk, itt is pont a ugyanígy* mozognak és néznek ki a lények? A legidegenebb idegen eddig a Thorian és a thresher maw volt, több ilyen "idegenséget" vártam volna már a trilógiában is, itt meg aztán pláne.
*Az még beleférne - és bocs ha lehetséges spoiler - hogy az angaranok és/vagy a macskák korábbi reaper ciklus menekültjei.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az nagyon csúnya lenne! Ennél azért sokkal többet várok! Talán ez az általam legjobban várt játék jelenleg, hatalmas élmény lesz remélem!
És őszintén megmondom ezzel kapcsolatban egy picit én is így érzek. Míg a Dragon Age világában megszoktam és elfogadható a koncepció, hogy a fajok küzdenek a világért (és ennek megfelelően persze minden eredettörténethez más kihívások tartoztak...végső soron az Origins-nek ez is volt az alapkoncepciója) addig a Mass Effect esetében szeretem érezni, hogy egy ember karakteren keresztül én vagyok az univerzum megmentője. Egy turian vagy salarian karakterrel nem lenne ugyanaz....
Animációk és fajok terén talán a legproblémásabb, hogy az emberek úgy alapból nem tudják elképzelni, hogy hogyan alakulhatna másképp az élet, mint a Földön. Talán ezért van az, hogy idegen fajok esetében is ismerős elemeket, testrészeket és mozdulatokat kapnak, mert a valós képzelőerőnk nem képes ezen túllépni. (másfelől a mi biológiai és evolúciós felfogásunk szabályainak megfelelőek ezek a fajok). Így ezért nem tudom hibáztatni a készítőket.
Azért viszont nagyon mérges leszek, ha belengetik a nagy felfedezés vonalat aztán a végén kapunk 5-6 darab nagy bejárható bolygóterületet, amin lescannelhetünk egy két növényt.
Ryder érdekes helyzetben van. A pathfinder feladata ugye az új otthon felkutatása és biztosítása, gondolom ez a játék végére többé-kevésbé sikerül is majd. Akár szögre is akaszthatja a páncélját. Ugyanakkor a mea csak egy csillaghalmazra koncentrálódik*, szóval a későbbiekben mehetünk akár messzebbre is hasonló feladattal. Ryder ráadásul fixen 22 éves, minimum egy játék még biztos beleférne. 5-10 év eltelik a mea után, ilyesmi. Persze ezt csinálhatja a kispadról is, ahogy Hawke is tette a DAI-ban. Előzetesen mindkét hang szimpatikus és talán ők is el tudnák cipelni a franchiset a hátukon egy ideig.
Az idegenes me-től nem zárkózom el, de annak hasonló veszélyei vannak, mint a da-ben. Kanárit pl fölösleges újításnak éreztem és itt is bele lehetne futni hasonlóba (miértnemlehetekdrell?!). Na meg akkor illene már külön animáció is ezekhez. Így is teljesen kiábrándító volt, hogy itt vagyunk az idegen galaxisban, erre az angaranok és a macskák is pont ugyanúgy néznek ki (visszafele hajlított vádli, 3 ujj) és mozognak**.
*habitat 1-7, szóval szerintem 15-20+/- kisebb (leszállunk egy n x n-es kis területre) nagyobb (hub "építős" hissing wastes területek) bolygót kapunk.
**Már az első nézéskor hangosan felröhögtem az angaranok beállásánál, tiszta DA póz. Az ujjösszekulcsolásról egyből Lady Elegant jutott eszembe.
Én bele sem gondoltam, hogy esetleg Rydert egy játékban irányítjuk csak, pedig teljesen jogos felvetés. Valamiért automatikusan úgy vettem, hogy évekig lesz az avatarunk, és igazából én ezt is tartanám a legjobbnak.
Viszont azt is nagyon támogatnám én is, ha kapnánk valamikor alien főhőst is, egy ekkora scifi világban már zavaró, hogy csak ember lehetőség van.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Viszont kétségtelenül jó érzés, hogy megint érzem azt az utánozhatatlan érzést, mint annak idején az első (majd a második és harmadik rész megjelenésénél is.....te jó ég anno külön blogbejegyzésben bontottam darabokra minden egyes trailert)
Inkább a jövő a kérdés. DA váltogatott főhőseivel képtelenség belefutni egy me3 befejezés féle helyzetbe, viszont ha Ryder képes egy Shep szintet hozni, akkor jó lenne a későbbiekben is vele folytatni. Persze egy idegen pc-t is érdek/mes lenne egyszer kipróbálni...
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
20+ újranézés után sem unalmas a trailer és a hatására bele is kezdtem a trilógia búcsú végigjátszásba. Briefinges MRyder adatlap alapján arra jöttem rá, hogy Jenkinst fogjuk irányítani. Az is érdekes, hogy ha nem kerül be a pathfinder csapatba, akkor az elsők között halt volna meg amikor a tintahalak megérkeznek.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]