Fórum » Beszélgetés a játékokról
Alien: Isolation
Egyébként szerintem is azért sokkal kevésbé emberszerűek, mert az állomáson végzett feladatokhoz nincs szükség fejlettebbekre.
Szerintem itt csupán arról lehet szó, hogy Ash-t jóval több feladat elvégzésére készítették, így aztán jóval fejlettebb is volt, mint a játékban látható tesói. Nyílvánvaló, hogy a társaság már tudott vmit a jelzésről, ezért küldtek egy szinte emberi robotot a küldetésre.
horrorgeeks.blogspot.com
Az androidokkal kapcsolatban egyébként érdekes az is, hogy mennyire különböznek a filmbeliektől. Ezek tényleg úgy néznek ki, és úgy viselkednek, amilyeneknek egy androidot gondolná az ember. És most nemcsak a külsőre gondolok, hogy világító szem, robothang meg hasonlók, hanem teljesen gépiesek, makacsul ragaszkodnak a kapott utasításhoz, nem képesek mérlegelni vagy gondolkodni, illetve csak azt a feladatot tudják elvégezni, amire beprogramozták őket, ha más kéréssel megy oda hozzájuk Ripley, akkor megáll náluk a tudomány. Összehasonlítva ezt akár Ash-sel az Alienből, akár Daviddel a Prometheusból, amelyek teljesen emberszerűek, szerintem megdöbbentő a visszalépés. Pedig hát ugye utóbbiak évtizedekkel korábbi prototípusok voltak. Igaz, egy másik cég fejlesztette őket, és az eddig csepegtetett információmorzsákból olybá tűnik nekem, hogy ez a Seegson nem volt annyira májer vállalat, mint a Weyland-Yutani, a Sevastopol pedig egy kifejezetten csóró, lepukkant űrállomás volt.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Egyelőre én is így gondolom. Igaz, nem volt még időm átmenni hibakeresési módba (nem is szokásom), illetve az említett hibák sem jöttek eddig velem szembe.
Lényeg hogy azért ne temessétek az egészet mert nekem most volt időm bohóckodni vele. Lehet holnap jön egy javítás és ezt a kevés logikai bukót is kigyomlálja amit találtam...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
A készítők vszeg nem gondoltak arra, hogy valaki az alien után fog eredni
Mind1, szerintem még így is az idei év egyik legjobb játéka (a Wolfenstein mellett)!
horrorgeeks.blogspot.com
Rajongóknak nem kérdés a vétel (ha nem zavarnak a korábban emlegetett furcsaságok), mert az első film hangulata zseniálisan jelen van!
És az sem, hogy egy AC+Batman+LOTR zagyvaság mellett már-már kínos a vételen lamentálni...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Respect is not given. It's taken.
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Egy hasonló lángszórós zavarkeltés után fogtam magamat és próbáltam követni őkelmét. Természetesen az eredmény az lett, hogy egy ajtón befordulva 1 ezred másodperc alatt köddé vált egy olyan szobában, ahol nem volt menekvés.
Ez persze érthető mert az egész arra van kihegyezve, hogy te rettegjél csak tovább a sarokban. Viszont ez is "csak" egy játék és a logikát nem nagyon használták. Lehetne sokkal több látható szellőző és járat ami sokkal hihetőbbé tenné a dolgokat. Így csak színház van, de nem szabad a színpad mögé menni...persze más játékban is ez van, de itt a zárt folyosókon azért jobban figyelhettek volna erre!
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Respect is not given. It's taken.
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Rám ront egy ajtóban a kedves főszereplő. Reflexből bele pumpálok 150 egységnyi lángszóró cuccot (ami amúgy vagy 2 másodpercet jelent) és erre egy nyikorgó hang kíséretében a semmibe felugrik/elteleportál. Sehol egy szellőző vagy feltépett panel a falon. Szimplán csak köddé válik. És persze kb. 10 másodperc múlva mögöttem ugrik le és kicsinál. A hangok arra utalnak, hogy a szellőzőkben közelekedik, csak nincs szellőző ott ahol megjelenik. A hab a tortán, hogy egy szobában voltam egy másik szereplővel aki a nagy semmivel reagált erre a kis jelenetre...na az ilyet már vehetitek kritikának...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Azt kell mondjam, hogy egy szemétség amit így művel a játék.
Igazából nem is a célokat figyeltem, hanem a kis aranyos próbáltam kiismerni. Mire hogyan reagál, egyszóval milyenre lőtték be a viselkedését.
Lényegében egy kis neszre is rád tapad. Sőt olyan is előfordult, hogy egy szellőző egyik oldalán megjelent (megláthatta ahogy bezáródik) és amint a túloldalon (másik szoba és folyosó is volt közöttünk) szisszent a nyitó mechanika azonnal átrohant és kirángatott.
A fáklya eldobása is kb. olyan hatással van rá mintha megőrülne. Azonnal oda trappol nekem általában és jó sokáig méregeti. Ez történik akkor is ha lángszóróval elzavarom és se híre se hamva. Egy fákja és mintha mézre jönne a méhecske.
A mozgása rettenetesen gyors. A filmben főleg lopakodott és a meglepetés erejét vetette be. Itt nem szarozik ám! Akkurátusan járőrözik a folyosókon és mindent precízen átvizsgál.
Félreértéseket elkerülendő ez nem negatív kritika akar lenni, csak érdekességek...
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
horrorgeeks.blogspot.com
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
horrorgeeks.blogspot.com
Az inventory meg a 70-es évek stílusát idézi, nyilván az sem véletlenül.
horrorgeeks.blogspot.com
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
De pont erről beszélt Shinji Mikami az elmúlt Evil Withines beszélgetős videókban, hogy egy jó horror játék minden visz, a filmekből ha eleget látsz hozzászoksz, de egy játékban sokkal nagyobb a beleélési faktor. Itt pláne rátesz, hogy űrben vagyunk ugye,meg is fejeli az egészet, itt érvényes igazán a szlogen, hogy az űrben senki sem hallja a sikolyod. Ezt már megtanultam a System Shock 2ben
Engem ez amúgy továbbra sem vonz, demot lehet nézek majd, de max valamikor nagyon akciósan érdekel csak, a másik játékot viszont nagyon várom (remélem nem fogok csalódni)
Amúgy is valamivel igazán le kell tesztelni a HyperX fülest, mert meseszépen szól persze, de pont itt számít igazán, minden kis zaj
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
munszu:
Szerintem bárhol elő lehet venni a fáklyát, ha éppen van belőle. Csak ki kell választani az eszközök közül, utána folyamatosan Amanda kezében van.
A fáklyát sztem tudod használni bármikor, ha van persze Lesz egy rész azt hiszem nem sokkal az eleje után, amikortól lesz elemlámpánk, habár ahhoz meg kell elem
Sötét a játék...hát az űr meg egy sérüléseket szenvedett teherhajó már csak ilyen Azt hiszem a filmben sem vakította az embereket a sok fény.
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
Ez miért jó?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Nagyon hangulatos lett, sok helyen olvastam hogy hú sötét a játék?
Milyen legyen kérdem én?
Amúgy maga az Alien hangulat nagyon a helyén van, de ahogy elnéztem az én tempómmal lesz ez 30 óra játék idő is, a be ígért 20, 20x helyett.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Kérdés szerintem semmi spoiler nincs benne: Fáklyát akármikor használhatok, vagy meg van szabva mikor vehetem elő?
Mert volt rész amikor tök sötét volt, elő akartam venni de valamiért nem igazán akarta... :\
Nos a játék nekem tetszik, nem vagyok horror rajongó, de egyedül a Dead Space-nél (első rész) éreztem ugyanazt mint itt. Rohadt nagy, szinte kihalt űrhajó, ismeretlen okok, egy a cél: húzzunk el a francba minél gyorsabban.
Mivel nem túl erős az idegzetem a DS-el kb. maximum 1 órát játszottam egyhuzamban anno, de mivel az Alien-ben csigafa**nyi arzenálunk van, így ez még kevesebb
A grafika ahogy előttem is írták nagyon pofás, az űrhajó egyes részeit egy az egyben fel lehet ismerni az Alien első részéből, ugyanis ahol a story játszódik az szintén egy "M" osztályú teherhajó akárcsak anno a Nostromo. A hangok szintén ott vannak, nem találkozol a döggel, viszont mindig ott van a para, hogy most fog rád ugrani, mert a sikolyát és a lépteit hallani, nem beszélve a hajó által kibocsátott zörejekről. Erre még ad egy lapáttal a filmből jól felismerhető zene és hangeffektek.
Én szeretem az Alien univerzumot, végig is néztem előtte mind a 4 rész rendezői változatát, amik így az első résztől számítva 30 év után is tartogattak meglepetést és olyan részeket amiket még nem láttam. Mivel nem bírtam ki a játék megjelenéséig, előtte játszottam a Colonial Marines-el (igen, csak rávettem magam) amiről annyi szart olvasni. Sajnos tényleg az, viszont eljátszottam a gondolattal (miközben Amanda Ripley-vel osontam a folyosókon), hogy milyen is lehetett volna a CM-ha egy ilyen látványvilággal és zenei aláfestéssel ötvözik... (mert úgy olvastam, hogy a story egyébként nem lett volna rossz, de minden mást elcsesztek).
Egy szó mint száz, így pár óra játék után azt mondom, hogy én az Isolation-tól azt kaptam amit vártam és ha gyomorgörccsel, 120-as pulzussal vagy ágytállal a valagam alatt is, de megpróbálom végigjátszani, ahogy anno a Dead Space-el is tettem.
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
Click (14-től 19-ig van benne szó róla)
Gameplay
A random emberkék játéka elég vicces. Nagyon bejön ez a játék, elképesztő atmoszférája van, de nem fogok játszani vele. Nem bírnák az idegeim.
Ideje lenne csinálni nemtúlmeerőltetőythoz@gmail.com címet és bejelentkezve kell maradni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
"The game is set fifteen years after the events of Alien, and Amanda has grown up, always wondering what has happened to her mother. She's currently working for Weyland-Yutani and is approached by an employee of the company, Samuels, to say that they‘ve found the black box flight recorder, ejected from the Nostromo in the moments before its destruction."
Nee stated: "It's on a station called Sevastopol and Samuels offers Amanda the chance to go with them and to unlock the secret of what happened to her mother."
Nem utolsó sorban épp núgy néz ki, mint az első film Alien-je! Ugyanez elmondható bizonyos részekről is. Én elhiszem, hogy film-hű játékot szeretnének alkotni, de miért kell pont annak "megfelelni"? Vessünk egy pillantást az AVSP2-re... független a filmektől, mégis mindenki tudja miről van szó, és a "függetlenség" nem megy a játékélmény rovására.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 16:48
- Helyzetjelentés [156872]
- 16:26
- Dakar Desert Rally – Szavannák, fekete nők, ó-ó Szaúd-Arábia! [hozzászólások] [9]
- 11:58
- Dinónak [4230]
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]