Kapcsolódó tartalom: Összeesküvés a The Order 1886-ban Az egyik leghangulatosabb és leglátványosabb előzetes érkezett meg a februárban megjelenő játékból.
Tudtommal nem nagyon szokás az ilyet. Aki követi figyelemmel a játékot a kezdetektől fogva, annak eddig is tudható volt. Szakmai szempontból, meg az egyik legjobb belsős stúdió támogatását élvezik, szóval reméljük a végső produktumnál a legjobbakat.
Valóban érdekes ez a marketing. Konkrétan wikin is meg van említve a Santa Monica Studio, míg a borítóképen már csak a Ready at Dawn logója van. Ha viszont a RaD van marketingelve, akkor az SMS miért nem kap egy plecsnit a támogatásért?
Szerintem ez így volt tervezve, sonys 1st partyknál elég gyakran kisegítik egymást amúgy is kooperáció nélkül is.
Inkább amúgy azért lehet, hogy a Santa Monica Studio annyira nem ugrik be semelyikünknek, mert a médiában is majd mindenhol inkább csak RaD címként hivatkoznak rá (itt a hírben is).
Abszolút f*ngom nem volt róla, hogy becsatlakoztak a Ready At Dawn-hoz. Úgy emlékeztem, hogy volt egy olyan hír, hogy a God of War IP-t tovább viszik még SSM-ék az Ascension előzményrész után is.
Nem reklámozzák nagyon, hogy kik fejlesztik. Én is kevésbé bízok az ilyen kooperáló fejlesztésekben, hiszen valami oka van hogy segítséget kérnek. Vagy túl nagy fába vágták a fejszéjüket, vagy valami nagy gubanc alakult ki, stb.
Ha már a terv az elején is ez volt, hogy közös erővel készítik akkor bocsi, nekem úgy jött le, hogy kisegítik őket.
Kezdetektől fogva nyílt titok ez. Meglep, hogy nem hallottál erről a közreműködésről. Mondjuk az SSM-től lehet mit tanulnia a srácoknak, mert azért nem rossz játékokat tettek le az asztalra a God of War játékokkal.
Való igaz, ez már nem ide tartozik. A lényeg az, hogyha egy projektet külsős függőségre bíznak, akkor az könnyen rossz irányba mehet. Reméljük, a The Order 1886 esetében ha kijön a végső release, egy jó ellenpélda lesz.
Magyar példa: Black Hole Entertainment. Ígéretes kisebb cég volt, megkapták a Heroes VI-ot azzal a feltétellel, hogy Ubisoft-os csapatokkal kooperáljanak. A játékot lefejlesztették vért brunzolva, csődbe is kerültek miatta. Na ennyire romboló hatású.
Ugyanakkor kivancsi lennek mennyire rombolo hatasu, amikor mar studion kivul kell kooperalni egy projekten. Meg akkor is ha ezek a kaliforniai studiok amugy is ossze vannak nove. Lathatoan a Ubit pl. Pont ez vagja tonkre.
Santa Monica-ék besegítettek nekik a God of War: Ascension után?
Így valamelyest érthető a kooperáció (főként hogy a srácok előtte PSP-re adtak ki GoW játékokat), egy új IP-nél meg még minden projektrésztvevő lelkes
Bár a projekt nem teljes része az ő érdemük, de figyelemreméltó, hogy amolyan kisebb csapatként a Sony Santa Monica segítségével mire képesek. Remélhetőleg jó eredménnyel zárnak majd az Order-rel, bár még szkeptikus vagyok egy kicsit ezt illetően.
Ezt szerintem már tavaly, az első bemutatónál lehetett érezni, hogy itt bizony lesz egy s más a háttérben Feláll a szőr a karomon ha megnézem ezt a bemutatót
Eddig nem különösebben figyeltem erre a címre, de ez a trailer meghozta a kedvem. Mindig jó, hogyha belekerül egy konspirációs vonal a történetvezetésbe.
Az mondjuk meglepett, hogy ez lesz a készítők első nagyobb volumenű dobása egy új IP-vel, eddig főként PSP-re adtak ki már meglévő brand-ekhez játékokat. Szóval kíváncsivá tettek.
Én is a Gametrailers review-kat szoktam kivárni. Bár ettől függetlenül megesik, hogy azokat sem várom meg, de eddig még nem futottam bele megbánt dolgokba, csak 1-2-szer(Crysis első része maradandó kellemetlen emlék lesz ilyen szempontból)...
Igen azok alapjan lehet itelni, a "gyari" gameplay az inkabb marketing. Mondjuk en nem szoktam eleve vegignezni ezeket, szoval vagy csak az elejet, vagy beletekerek. Gametrailers reviewi viszont altalaban elegge betalalnak reszemrol, jol ossze szoktak szedni a lenyeget.
Most nem a kampány videókra célosztam, hanem átlag hétköznapi user-ekre vagy béta tesztelőkre, ők meg csak nem fogják ez alapján kiválasztani azt a szakaszt, de persze ez is benne van. Akkor maradjunk az 1 órás gameplaynél, bár azt én már nem bírnám végig ülni játék nélkül Nem szeretem túl sokáig azt nézni ahogy más játszik
A 10 perces gameplayek sem mindig célravezetőek. Legalábbis szerencsétlenül is lehet választani 10 perces szakaszt, de épp ellenkezőleg lehet olyan szakaszt is választani ami túlontúl hatásvadász, és jóval kecsegtetőbb mint amúgy a produktum többi része. Arany középút nem igazán van.
Igen, azt hiszem ma a gameplay az ami leginkább képes kiváltani a demót. Legalább is ha legalább egy jó 10 percig minimum a történet szálat követi és nem csak ilyen fél perces bevágások innen onnan. Mert azzal még nem derül ki hogy milyen az atmoszféra. Aminek nagyon örülök hogy egyre inkább szaporodnak ezek az első órás gameplayek. Ahol a játék elejét mutatják, és akár a történet felvezetést is követheted, persze nem 360pben kézi kamerával, hanem minimum 720p belső felvételen. Ha ilyet találok egy játékról akkor nem tartom szükségesnek a demo meglétét. Azt már egy tesztből el lehet olvasni hogy a késsöbbiek hogy alakulnak az adott játékban.
Egyetertunk. Lehet objektivitasra torekedni, de mivel kritika, alapvetoen szubjektiv lesz az eredmeny. Tudni kell valasztani kinek a velemenyere ad az ember. Valamint a metacritic, gamerankings es egyeb oldalak nagy segitseget nyujtanak. Nna meg a gameplay videok.
Vagy pedig, és ezt csak nagyon halkan mondom, ha olyan platformon játszol, ahol lehetséges, kipróbálhatod a csúnya verzióját a játéknak. Nyilván a két új konzolon ez lehetetlen egyelőre. Őszintén szólva én főleg a saját szememnek hiszek. Mondjuk, ha mindenki az én elveim szerint venne játékot, kihalna a játékipar Egyébként én is tesztekből tájékozódom, csak megemlítettem az objektivitás hiányát.
Még mindig van egy metacritic, ahol összelehet vetni az értékeléseket. Újságírói véleményeket az átlag gamer értékeléseivel. Persze tudni kell szűrni, és ráérezni a vélhető helyes útra, de az átlagolt értékek általában megmutatják, hogy ez most kell-e neked vagy sem, persze ez is eltud ütni az egyéni ízléstől nem egy esetben
Ez az értékelések közti eltérés mindig jelen volt. Nem vagyunk egyformák, és egy játékot nem lehet objektíven értékelni, mert a végső kérdés az hogy tetszett-e. Velem is sajnos számtalanszor előfordult hogy elolvastam a jó értékelést, tetszett amiket írtak róla, aztán én jó nagyot csalódtam a játékban mert nem úgy jött át ahogy én szerettem volna.
Igen emiatt hiányoznak nagyon a demók, de érthető hogy miért nem tudják már megcsinálni.
Teljesen igaz, amit leírtál, leszámítva, hogy manapság már az értékeléseknek sem hihet az ember maradéktalanul. Egyik értékelőnek jobban tetszik, másiknak kevésbé, így fordul elő, hogy egyetlen játéknál egy tízes skálán mondjuk 3 pont eltérés is lehet. Objektivitásról ezeknél egyáltalán nem beszélhetünk. Legjobb volt a demós korszak, de azt meg nemrég kitárgyaltuk valamelyik hírben, hogy a mai játékoknál már nem feltétlenül megvalósítható.
Mai vásárlói igényekből tisztán le lehet szűrni, hogy a vásárlási szokások nem azt tükrözik vissza, hogy az összes vásárló felelősségtudatos lenne, és igényes. Felelősségtudatos vásárlásról akkor beszélhetnénk, ha ténylegesen megvárná mindenki a megjelenést követő értékeléseket, de ez sosem fog megtörténni, meg ugye emberenként az ízlés is eltérő. Pl van ismerősöm aki szerint a Knack egy kikúrt jó platformer, míg véleményem szerint(és a legtöbb hallott vélemény szerint) még viccnek is kurva szar...
Sajnos mire az emberek kezébe kerül, máreladtak elővételben annyit, hogy bőven megérte nekik. Meg aztán mit számít, hogy nem tökéletes egy játék? Új AC rosszul sikerült, mégis megvette mindenki.
Ezt most nem mondod komolyan. Egy profitorientált műfajban mindenki meg fog tenni mindent, hogy a termékét népszerűsítse. Mivel sokba kerül, sokat is akarnak kaszálni. Vagy gondolod most már ingyen kéne adniuk mindent, mert túl sokat kerestek? Érdekes elképzelés.
Amúgy meg bevett szokás egy ideje. Hiába derül ki megjelenéskor, ha rossz egy játék, addigra elég hype-pal már elég sokat eladhatnak belőle. Ráadásul ez a Sonynak fontos cím, persze hogy agyba-főbe nyomatni fogják.
Csak a magad álláspontját képviseled, a cégek meg a minél nagyobb profitot vízionálják. Nekik sem az a legjobb ha nullszaldósra térül csak meg a projektjük, meg is szeretnének belőle élni rendesen. Én nem hibáztatom őket.
Miért van az hogyha kiadnak egy új és jó játékot,előtte mindig húzzák az emberek agyát legalább fél évig???
Miért kell mindig azt a rohadt bevételt gerjeszteni???
Nincs már így is elég pénzük???
Úgy is kiderül egyből,ahogy az emberek keze közé kerül,hogy mennyire jó igazából.
Szemét zsidó banda.
Hát azért azt nem mondhatod hogy az előző trailerje nem volt hangulatos, csak az nem épp a játék szépségével akart odaverni, hanem pont a hangulattal, de azért ezt is eltalálták nagyon. Még egy indok a PS4 beszerzéséhez.
A bemutató óta nem láttam hangulatos mozgóképanyagot ebből a játékból. A sok semmitmondó anyag után kijöttek egy ilyennel amit eddig is kellett volna adagolni: Mondjuk állítólag a legszarabb filmekből és játékokból is lehet fenomenális trailert összevágni, de azért végső soron remélem, hogy ez nem abba a halmazba fog kerülni. Hamarosan kiderül, februárban már jönnek az értékelések
Bitang jó cucc lesz. Egyik tuti vételes játék, ha PS4 kerül a kezeim közé. Egyszerűen gyönyörű és valami fantasztikus atmoszférája van. Árad belőle a nagyszerűség.
Libabőrös vagyok ettől a játéktól.Ha csak a GOW múltjukat nézem,a készítőknek,már biztos a siker.
Emellet a minigémek,kis fejtörők,gondolkodós mellékküldetések is befognak köszönni,vagy hasonlók a játék stílusának megfelelően.