Fórum
Beszélgetés a játékokról
Netszerte, az ismert oldalakon új sláger van a GP4 két screenshotja. Mindkettő a boxutcában való munkát mutatja be, a Saubernél illetve az Arrowsnál. Remek képek, ha valóban ilyen lesz a GP4-es kerékcsere, akkor a grafikai megvalósítás mennyit javulhat majd. GP4 GP4 GP4 GP4 GP4.......
Jönnek az újítások a GP3-hoz, F-2002 (nem RH-s) de elég jó, sisakok, Teamartok, carshape-k, cockpitek. Meg van valami Cart Patch is.

Jönnek az újítások a GP3-hoz, F-2002 (nem RH-s) de elég jó, sisakok, Teamartok, carshape-k, cockpitek. Meg van valami Cart Patch is.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Na, akkor el vagyunk látva hírekkel is.
Most néztem a RH féle oldalt, lassan, de azért fríssit. A Toyota, Renault már elérhető.
Most néztem a RH féle oldalt, lassan, de azért fríssit. A Toyota, Renault már elérhető.
Egy 50-60 év körüli férfi ellopta Michael Schumacher sisakját
Braunschweigben, ahová a pilóta január 30-ai barcelonai balesete után
szállították vissza a gyárba, ellenõrzés céljából. Az egyedi építésû
sisakból világszerte mindössze négy darab létezik.
Végül megkerült a négyszeres Forma-1-es világbajnok sisakja. Az ismeretlen tettes egy lelkésznek adta át zsákmányát a következõ, bűnbánó szavak kíséretében: "Nagy butaságot követtem el, kérem juttassa vissza tulajdonosának." A meghökkent pap azonnal értesítette a rendõrséget. Az 50-60 év körüli férfi Braunschweigben tulajdonította el az értékes sisakot, amelyet a Ferrari pilótájának január 30-ai barcelonai balesete után szállítottak vissza a gyárba, ellenőrzés céljából. Az egyedi készítésű, speciális sisakból mindössze 4 darab létezik a világon.
A forradalmi újításnak számító sisak deformálódás nélkül ellenáll például a rendkívül nagy hőnek és ütésnek is. Akár még egy harckocsi is átroboghat rajta anélkül, hogy baja lenne a sisaknak. Az RF1 névre keresztelt sisak amellett, hogy „sebezhetetlen”, igen könnyű is, súlya épphogy eléri az 1300 grammot. Ráadásul egy belső hűtőrendszer révén a sisak hőmérséklete +5 fokon tartható, ami a sokszor 60-70 fokosra is felhevülő aszfalt fölött hasznos szerkezet lehet. A Schuberth cég meg is kéri a sisak árát, hiszen 7500 dollár igencsak borsosnak mondható.
Vasárnap Fioranóban
egyébként Schumacher kipróbálta az új autóját, az F2002-est, amellyel az
idei szezonban az ötödik világbajnoki címére pályázik.
Braunschweigben, ahová a pilóta január 30-ai barcelonai balesete után
szállították vissza a gyárba, ellenõrzés céljából. Az egyedi építésû
sisakból világszerte mindössze négy darab létezik.
Végül megkerült a négyszeres Forma-1-es világbajnok sisakja. Az ismeretlen tettes egy lelkésznek adta át zsákmányát a következõ, bűnbánó szavak kíséretében: "Nagy butaságot követtem el, kérem juttassa vissza tulajdonosának." A meghökkent pap azonnal értesítette a rendõrséget. Az 50-60 év körüli férfi Braunschweigben tulajdonította el az értékes sisakot, amelyet a Ferrari pilótájának január 30-ai barcelonai balesete után szállítottak vissza a gyárba, ellenőrzés céljából. Az egyedi készítésű, speciális sisakból mindössze 4 darab létezik a világon.
A forradalmi újításnak számító sisak deformálódás nélkül ellenáll például a rendkívül nagy hőnek és ütésnek is. Akár még egy harckocsi is átroboghat rajta anélkül, hogy baja lenne a sisaknak. Az RF1 névre keresztelt sisak amellett, hogy „sebezhetetlen”, igen könnyű is, súlya épphogy eléri az 1300 grammot. Ráadásul egy belső hűtőrendszer révén a sisak hőmérséklete +5 fokon tartható, ami a sokszor 60-70 fokosra is felhevülő aszfalt fölött hasznos szerkezet lehet. A Schuberth cég meg is kéri a sisak árát, hiszen 7500 dollár igencsak borsosnak mondható.
Vasárnap Fioranóban
egyébként Schumacher kipróbálta az új autóját, az F2002-est, amellyel az
idei szezonban az ötödik világbajnoki címére pályázik.
Ha játszani akarsz a neten:: #fifahungary @ Quakenet
Vodafone felírattal?
Akkor elkezdte gyártani az új festéseket?
Akkor elkezdte gyártani az új festéseket?
Jelenleg a z eredeti GP3-at nyüstölöm. Gyors köröket nyomatok a HSW bajnokságába az eredeti pályákon.
Amúgy Ralf Hummerich lassan kezd beindulni. Hajrá!!!!!!!!
Gyönyörű az új ferrari.
Amúgy Ralf Hummerich lassan kezd beindulni. Hajrá!!!!!!!!

Gyönyörű az új ferrari.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Ja, pálya editor. Azzal sok mindent lehet szerkeszteni, meg el is lehet baszni a játékban a pályákat.
Én most cserélgetem majd a meglévőket, hogy 2002-es legyen.
Én most cserélgetem majd a meglévőket, hogy 2002-es legyen.
Számomra, csak az valós időpont kérdéses, szomorú tapasztalataim vannak a múltból. Bár nem bánom ha rám cáfolnak majd.
A holland oldalról most szedtem le valamilyen Track Pack Editort.
A holland oldalról most szedtem le valamilyen Track Pack Editort.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Én már nagyon várom, hogy megjelenjen. A Prost kiesése miatt a 22 autó, versenyző megjelenítése könnyebb lesz.
Forma-1 rajongók figyelem
Az Infogrames sajtótájékoztatóján elhangzottak szerint júniusban már kapható lesz a Geoff Crammond nevével fémjelzett Grand Prix 4!
Egyelõre annyit lehet tudni a játékról, hogy FIA-tól a 2001-es licencet szerezték meg, úgyhogy a program a tavalyi világbajnokságban szereplõ összes pilótát, pályát és autót tartalmazza majd.
A PC-re és XBOX-ra megjelenõ GP 4-et a Chippenham Studio Crammond saját cégével, a Symergyvel közösen készíti, s mint állítják: az eddig is élethû játéksorozatot egy újfajta fizikai autómodellezéssel, a kerékcserét végrehajtó technikai személyzet mozgásának motion-capture módszerû megvalósításával, újított hanghatások bevezetésével igyekeznek még inkább realisztikusabbá varázsolni.
Pontosítják továbbá a statisztikai adatbázist, s nem feledkeznek meg a multiplayer üzemmódról sem.
Na mit szóltok?

Az Infogrames sajtótájékoztatóján elhangzottak szerint júniusban már kapható lesz a Geoff Crammond nevével fémjelzett Grand Prix 4!
Egyelõre annyit lehet tudni a játékról, hogy FIA-tól a 2001-es licencet szerezték meg, úgyhogy a program a tavalyi világbajnokságban szereplõ összes pilótát, pályát és autót tartalmazza majd.
A PC-re és XBOX-ra megjelenõ GP 4-et a Chippenham Studio Crammond saját cégével, a Symergyvel közösen készíti, s mint állítják: az eddig is élethû játéksorozatot egy újfajta fizikai autómodellezéssel, a kerékcserét végrehajtó technikai személyzet mozgásának motion-capture módszerû megvalósításával, újított hanghatások bevezetésével igyekeznek még inkább realisztikusabbá varázsolni.
Pontosítják továbbá a statisztikai adatbázist, s nem feledkeznek meg a multiplayer üzemmódról sem.
Na mit szóltok?
Ha játszani akarsz a neten:: #fifahungary @ Quakenet
emac.de
Vagy az emilt kérdezed?
Vagy az emilt kérdezed?
Mosley azt mondta, hogy a Prost, ha akar Melbourneban meg ott lehet. Erdekes...
Ralphnak mi a cime?
Ralphnak mi a cime?
Van új gpxpatch?
Az jó, akkor gyorsan megyek letölteni.
Most kezdem majd el Malaysiat, egész jó kis pálya, van néhány padlógázas kanyar, bár akkor kicsit jobban megkostolom a kerékvetőt, dehát azért van.
Az jó, akkor gyorsan megyek letölteni.
Most kezdem majd el Malaysiat, egész jó kis pálya, van néhány padlógázas kanyar, bár akkor kicsit jobban megkostolom a kerékvetőt, dehát azért van.
Ha jól emlékszem, még tavaly novemberben az SDI azt mondta, nincs széndékukban több GPxPatch-et csinálniuk a GP3-hoz. Most pedig itt a GPxPatch 2.10-es verzió, Köszi srácok.
Ez kellemes csalódás volt.
Ez kellemes csalódás volt.

"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Én Frentzen-ről tudok. Mármint hogy eltünik.
Ki tud jó 2002-es cuccokat tartalmazó oldalt? Vagy ezt még korai firtatni?
Ki tud jó 2002-es cuccokat tartalmazó oldalt? Vagy ezt még korai firtatni?
Hétfőn véglegessé vált, hogy a Minardi szerződteti a
Forma-3000-ben tavaly második ausztrál Mark Webbert, a Prost-csapat
pedig megszünik.
Webber az előző szezonban a Benetton tesztpilótája volt. Idén
lehetőséget kapott, hogy kipróbálja a Minardi autóját. A csapat vezetői
nagyon elégedettek voltak a teljesítményével, ezért egyéves szerződést
kínáltak neki. Debütálására éppen hazájában kerül sor március 3-án,
Melbourne-ben.
Az Arrows egybehangzó, s hiteles internetes források szerint a német
Heinz-Harald Frentzen és Jos Verstappen közül választ, s ez ellentmond
annak, hogy utóbbi már hónapokkal ezelőtt biztosra vette idei
szereplését. Az nyilvánvaló, hogy valamelyikük nem indul az 1. futamon,
s ezzel az autós gyorsasági világbajnokság mezőnyéből egy rutinos pilóta
tűnik el bizonytalan időre.
Forma-3000-ben tavaly második ausztrál Mark Webbert, a Prost-csapat
pedig megszünik.
Webber az előző szezonban a Benetton tesztpilótája volt. Idén
lehetőséget kapott, hogy kipróbálja a Minardi autóját. A csapat vezetői
nagyon elégedettek voltak a teljesítményével, ezért egyéves szerződést
kínáltak neki. Debütálására éppen hazájában kerül sor március 3-án,
Melbourne-ben.
Az Arrows egybehangzó, s hiteles internetes források szerint a német
Heinz-Harald Frentzen és Jos Verstappen közül választ, s ez ellentmond
annak, hogy utóbbi már hónapokkal ezelőtt biztosra vette idei
szereplését. Az nyilvánvaló, hogy valamelyikük nem indul az 1. futamon,
s ezzel az autós gyorsasági világbajnokság mezőnyéből egy rutinos pilóta
tűnik el bizonytalan időre.
Ha játszani akarsz a neten:: #fifahungary @ Quakenet
Én most az öcsémnek az f1-2001-hez szedtem le festéseket, de az nem olyan jó, mint a gp. Bár az új festéseket, itt csak be kellett másolni és kész.
Tegnap beraktam a 2002-es cuccokat, Renault, Toyota festés, pilóták.
Egy holland oldalon már a 2002-es bukósisakok is fellelhetők, a cockpit is megvan, csak az a fránya pitman nincs meg.
Az emac-on fent vannak?
Az artwork már 2002-es?
Mert Toyota képem nincs.
Raiki-t még megoldottam, de a többiek még gondok.
Ja, meg most ha rákattintasz a srácra, akkor bukósisakosra változik a fej, azt is átírtam. Meg Michelin a Mclaren-nek.
Meg nagyjából erőbeállítás, motor stb.
Tegnap beraktam a 2002-es cuccokat, Renault, Toyota festés, pilóták.
Egy holland oldalon már a 2002-es bukósisakok is fellelhetők, a cockpit is megvan, csak az a fránya pitman nincs meg.
Az emac-on fent vannak?
Az artwork már 2002-es?
Mert Toyota képem nincs.
Raiki-t még megoldottam, de a többiek még gondok.
Ja, meg most ha rákattintasz a srácra, akkor bukósisakosra változik a fej, azt is átírtam. Meg Michelin a Mclaren-nek.
Meg nagyjából erőbeállítás, motor stb.
Én, most már sajna áttáltam a toyotára (néha még mindig megkönnyezem a Prostot), a ralph féle verziót használom, ráadásul van hozzá már Artwork is meg sisakok is fellelhetők.
Most nézem van már Renault is, elég jól néz ki, de azért Ralph jobbat tud majd.
Amúgy, ha mostanában nézted a Ralph oldalát, számomra az tűnik ki, hogy igazából az F1 2001-re öszpontosít.
Most nézem van már Renault is, elég jól néz ki, de azért Ralph jobbat tud majd.
Amúgy, ha mostanában nézted a Ralph oldalát, számomra az tűnik ki, hogy igazából az F1 2001-re öszpontosít.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Webber szerintem is tuti. Én a Prost miatt most kezdtem el a Toyota festését, meg ilyeneket felkutatni.
Amikor tölti a térképet, oda most új bmp-ket állítottam be, az aktuális pályával, sebességgel, hány kiállás legyen, ki volt a leggyorsabb stb.
Amikor tölti a térképet, oda most új bmp-ket állítottam be, az aktuális pályával, sebességgel, hány kiállás legyen, ki volt a leggyorsabb stb.
Sajna, a Professzor gárdáját felszámolják, hiába bizakodtunk a csodában. Lehúzták a rolót.
De ezáltal az egyik fő probléma megoldódott, továbbra is 11 csapat lesz. Tehát a Toyota veszi átt a Prost helyét kedvenc játékunkban.
Ezálltal valószínű, hogy Frentzen lehet hogy megfúrja Verstappent. Emlékezz vissza tavaly még tesztelt Pedro de La Rosa az Arrowsnak, majd lapátra tették.
De ezáltal az egyik fő probléma megoldódott, továbbra is 11 csapat lesz. Tehát a Toyota veszi átt a Prost helyét kedvenc játékunkban.
Ezálltal valószínű, hogy Frentzen lehet hogy megfúrja Verstappent. Emlékezz vissza tavaly még tesztelt Pedro de La Rosa az Arrowsnak, majd lapátra tették.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
A dailyf1-en azt írták, hogy Verstappen újfent Arrows-os lett, tehát HHF-et feltehetőleg ejtették, aki ugyan várna még Prostra, de legvalószínűbb, hogy a francia csapatot egy az egyben fölvásárolja vki/Prost azt nyilatkozta, hogy hajlandó lemondani a csapatfőnökségről, ami korábban már nem volt rá jellemző, mármint, hogy ilyet mondjon.
A Minardiba szerintem Webber tuti befutó, Yoong meg biztos, merthogy ő továbbra is szerződéssel kötődik az "olasz" csapathoz.
bye
A Minardiba szerintem Webber tuti befutó, Yoong meg biztos, merthogy ő továbbra is szerződéssel kötődik az "olasz" csapathoz.
bye
Hát nagy változások voltak, mert már a gpx.it-et sem érem el.
De vannak night track-ek, meg nigth track bug fix-ek, tehát javítások.
Egyébként semmi más nem jött még úgy friss hírek.
Ja, meg a grandprixoz3.net-en lesz 2002-es szekció mindenféle festés, bukósisak, kocsiforma, stb. gp3-hoz.
Persze az egyel több kocsit nem tudom hogy oldják meg.
Ez a Prostos dolog meg csak egyre húzodik.
A Minardi, meg az Arrows meg még mindig nem tudja, hogy kivel induljon.
De vannak night track-ek, meg nigth track bug fix-ek, tehát javítások.
Egyébként semmi más nem jött még úgy friss hírek.
Ja, meg a grandprixoz3.net-en lesz 2002-es szekció mindenféle festés, bukósisak, kocsiforma, stb. gp3-hoz.
Persze az egyel több kocsit nem tudom hogy oldják meg.
Ez a Prostos dolog meg csak egyre húzodik.
A Minardi, meg az Arrows meg még mindig nem tudja, hogy kivel induljon.
Na végre RH kiadta a Toyota TF102-t, igaz még nem a rajtszámos verzió, de gyönyörűre sikerült.
matarese, amúgy tudsz e más ujdonságot, a GP4 megjelenésén kívül?
matarese, amúgy tudsz e más ujdonságot, a GP4 megjelenésén kívül?
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Én annak örülnék a legjobban, ha a boxon javítanának, álá F1-2001, tehát be lehetne állni, meg ilyenek, kicsit realisztikusabb lehetne.
A grafika szerintem jó volt, bár a közönség néha csak elmosodott papírmasé volt.
Ja, meg az ellenfelek intelligenciáját is nővelhetnék.
A grafika szerintem jó volt, bár a közönség néha csak elmosodott papírmasé volt.
Ja, meg az ellenfelek intelligenciáját is nővelhetnék.
Na itt van már Le Mans éjszakai verzióban is, mint már említettem volt bízom benne lesz még 24 órás változat is.
Ma teszteltem Barcelónában, ráadásul esőben, de szerencsére jó az esős beállításom, így lenyomtam mindenkit.
Reméljük a GP4 fejlesztők, azért belátják már végre, hogy helyt kellene adni több csapatnak is. Mondjuk 13-nak, de jó is volt a Gp2 megoldása.....
Ma teszteltem Barcelónában, ráadásul esőben, de szerencsére jó az esős beállításom, így lenyomtam mindenkit.
Reméljük a GP4 fejlesztők, azért belátják már végre, hogy helyt kellene adni több csapatnak is. Mondjuk 13-nak, de jó is volt a Gp2 megoldása.....
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Attól még lehetne benne 2002-es beállítás is. Tehát Toyota.
De persze mig nem biztos a Prost...
De persze mig nem biztos a Prost...
Töltsétek le a Bugatti-Le Mans pályát, sirály. A 24 órás verziót is elkészítik remélem, de jó is lenne.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Hivatalos FIA 2001-es season lesz, de sajna a játékról még nincs sok egyéb info. Nagyon gyanús nekem a 2001 végett, hogy csak 11 csapat lesz benne, de azért bízzunk a fejlesztők előrelátásában.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Milyen év lesz?
Csak azért, mert remélem elérhető lesz majd a 2002-es 12 járgány, mert a gp3-ban nem lehet új kocsit berakni, sajna.
Csak azért, mert remélem elérhető lesz majd a 2002-es 12 járgány, mert a gp3-ban nem lehet új kocsit berakni, sajna.
A csúszás az biztosra vehető, de én még Geoff Crammond remekműveiben nem csalódtam. Ráadásul, ha sikerül megtartani a fizikai megvalósítást, amelyhez végre ütős grafika is társul majd, nyilvánvaló a siker. A 2001-es hivatalos szezon meg nem gond, óriási fan-gárda van a világon, tehát rögtön lesz majd hozzá editor, 2002-es carset + stb.
A gépigény bizonyára nőni majd, de azért 2002 közepére már szinte alap gép lesz az 1 GHz feletti járgány egy GF2 GTS-el v. nagyobbal, sőt ha az egész csúszik akkor még jobbal.
A gépigény bizonyára nőni majd, de azért 2002 közepére már szinte alap gép lesz az 1 GHz feletti járgány egy GF2 GTS-el v. nagyobbal, sőt ha az egész csúszik akkor még jobbal.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Szerintem 2002 december felé fog majd megjelenni!!!!! Úgyis el fogják késleltetni....
De azért remélem jobb lesz, mint az előző, de az is biztos, hogy a Gépigény NŐNI fog, ami nem tesz jót mindenkinek.
De azért remélem jobb lesz, mint az előző, de az is biztos, hogy a Gépigény NŐNI fog, ami nem tesz jót mindenkinek.
Szenvedély nélkül a foci halott.
Most néztem az alpha-n, hogy 2002 júniusában jön a GP4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bár gondolom, az időpont folyamatosan csúszik majd még, de végre beszélnek róla. Jó volna már screenshotokat is látni a készülő progiból. Főleg a grafika javulását várom, na és a beigért extrákat (stop&go, SC, felvezetőkör, stb.)
A játék hivatalos FIA verzió lesz, amely a 2001-es szezonra fog épülni, A games mind PC mind Xbox-ra is el fog készülni.
Ha már most itt lenne akkor is késő lenne.
Bár gondolom, az időpont folyamatosan csúszik majd még, de végre beszélnek róla. Jó volna már screenshotokat is látni a készülő progiból. Főleg a grafika javulását várom, na és a beigért extrákat (stop&go, SC, felvezetőkör, stb.)
A játék hivatalos FIA verzió lesz, amely a 2001-es szezonra fog épülni, A games mind PC mind Xbox-ra is el fog készülni.
Ha már most itt lenne akkor is késő lenne.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Hát a pontszerzést a forma1-be is bevihetnék, hogy legalább az első 8 szerezzen pontot.
A crl.ipscc.net-en CART liga van, akit erdekel. Vicces dolog oválpályákon menni, meg ott az a svájci Bremgarten-dolog; száguldás átlag 280-al a keskeny hegyi utakon. (Legalábbis úgy néz ki.)
Most éppen újrakezdjük az egészet, mert ősszel 1 futam után behalt a technikai dir. gépe.
Szerintem még lehet jelentkezni, akit érdekel. A versengés elég nagy volt, bár ugye CART-ban a 12. hely is pontot ér. A pályák, egyebek letölthetők a site-ról.
Most éppen újrakezdjük az egészet, mert ősszel 1 futam után behalt a technikai dir. gépe.
Szerintem még lehet jelentkezni, akit érdekel. A versengés elég nagy volt, bár ugye CART-ban a 12. hely is pontot ér. A pályák, egyebek letölthetők a site-ról.
A sima gp3 editorrol semmi hír? Most néztem a gpx.it oldalt, hát egyre több f1-2001 cucc van fent, gp ügyben nem igazán fríssitenek.
Szedjétek le a Carsetcreator 2.00 a GP3 2000-hez. Remélem a progi sokat fejlődött az előző verzióhoz képest.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Ja, és már az eddig tesztelő pilóták közül a BMW-s srácok voltak a legjobbak.
Valóban, elég keveset írok én is mostanában, de ez az úgynevezett uborkaszezonnak tudható be. Fölösleges dolgokat pedig nem szeretek csinálni, ezért ha nincs mondanivalóm nem írok inkább semmit.
Viszont, ismét bővítettem a GP3-at nyúzók táborát, a cimbi most ismerkedik az alapokkal, de bele fog jönni, hiszen hát én vagyok a tanítómestere.
Amúgy, ma indúlt a való F-1-ben a tesztelések sorozata.
Viszont, ismét bővítettem a GP3-at nyúzók táborát, a cimbi most ismerkedik az alapokkal, de bele fog jönni, hiszen hát én vagyok a tanítómestere.
Amúgy, ma indúlt a való F-1-ben a tesztelések sorozata.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Van egy két új pálya, meg cockpit.
F1-2001-hez már touring caros autóformák is fellelhetők.
Ha valakit érdekel, mert elég rendesen el lett felejtve a topic.
F1-2001-hez már touring caros autóformák is fellelhetők.
Ha valakit érdekel, mert elég rendesen el lett felejtve a topic.
Neked is. Remélem a mai napra, már mindenki visszatér.
Minden GP3 rajongónak B.Ú.É.K. .
Kívánok mindenkinek az új esztendőben jobb beállítást, hotlapot, győzelmeket és világbajnokságot.
Kívánok mindenkinek az új esztendőben jobb beállítást, hotlapot, győzelmeket és világbajnokságot.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Vagy a javítást, a pályához.
Ja-ja, ott valami gond van, mert nálam gond nélkül fut a progi. Max akkor rakoncátlankodik, ha nem megfelelő carshape-t editálok be.
Próbáld ki, ha simán indítod akkor megy e (ne a Gpx-el).
Próbáld ki, ha simán indítod akkor megy e (ne a Gpx-el).
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Én is felraktam a TrackPack2001-et a GP3-ra és a Hockeheim pálya betöltödése elött kilép a program és a 2.03 patch azt irja ki hogy a 127 memoria helyett csak nulla van.
Ez az eredeti Gp3-hoz való de az 1.13-as patch felrakása kötelező, mint említettem elég jó.
Most szedtem le az f1gpx.it-ről egy cockpiteditort remélem jól műkszik majd.
Csak gyakorolgass, ismerd meg a pálya minden centiméterét.
Amúgy nálam a Matti féle pályak a nyerők, mert ő mindet megcsinálta, és nem is akárhogyan, meg ugye itt pont jók a kerékvetők(nem bazinagyok mint másoknál).
Most szedtem le az f1gpx.it-ről egy cockpiteditort remélem jól műkszik majd.
Csak gyakorolgass, ismerd meg a pálya minden centiméterét.
Amúgy nálam a Matti féle pályak a nyerők, mert ő mindet megcsinálta, és nem is akárhogyan, meg ugye itt pont jók a kerékvetők(nem bazinagyok mint másoknál).
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Ez most melyik Track pack? Valami új?
Most én a pályánkénti fríssitéseket szedegettem és azokat próbálgatom, egész jók. Monzán futok, tök szar, mert 1-25-öt futok ugye még mindig amatőrön, és vagy 3 másodpercel verem őket.
Most én a pályánkénti fríssitéseket szedegettem és azokat próbálgatom, egész jók. Monzán futok, tök szar, mert 1-25-öt futok ugye még mindig amatőrön, és vagy 3 másodpercel verem őket.
Az alphaf1-nél, hol található ez a Zandwoort-i verseny?
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
Feltettem most a GP3-ra a TrackPack2001 1.13 verziót, amely elég jóra sikerült. Tud ez a Matti gyerök, igaz egy-két nagyobb bug előfordul benne. A játék kinézete így már majdnem Addon szintű, csak a visszajátszás hiányzik, de vannak (magas kerítés, kameramanok,stb.).
Meg már elegem volt az esőbeni látványtól.
Meg már elegem volt az esőbeni látványtól.
"A felnőttek és a gyerekek között csak a játékszereik árában van különbség."
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.