Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» XCOM 2

2305 levél
Válasz 18.12.28. 20:57 #207
Shadowguard
Még a gyurmalények is belefértek volna, ha nem Bradfordot visszük. És akkor kommentálhatta volna azzal, hogy mindenféle alakváltó lényekről beszéltek a visszatérők, de szerinte csak a harctéri stressz miatt volt és hozzáfűzte volna, hogy most már tudja az igazat. De tényleg úgy lett volna az igazi, ha az EU-s idegenekkel kezdünk. Meg az EW-ből az Exalt. És belőlük alakult volna ki az ADVENT.

Hmm, én meg azt hittem, hogy én találtam fel a spanyolviazt ezzel a visszatöltögetős trükközéssel

Rewardokat még csak most fogom megnézni, kicsit rápihentem a kampányra, aztán nekikezdek egynek (bár nekem az emote-ok annyira nem tetszenek). Még van másfél hetem itthon, addig végezni kell vele
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
9974 levél
Válasz 18.12.28. 20:09 #206
davkar9
Az úgy eléggé adta volna! Sajnos már mindjárt az elején odalett a hangulat, amikor először találkoznak az alakváltó gyurmalényekkel miközben az alap kampányban csak pletykákat hallottak róluk. Az is vicc, hogy a később "eddig nem látott"-ként jellemzett űrlények fogadnak már mindjárt a 2-3. pályákon... Vagy az avatar spam... EU lényekkel szerintem is jobb lett volna. 3 ethereal ugyanúgy izzasztó lett volna az utolsó pályákra. Lily pályákon ezeket még úgy ahogy el lehet nézni, időben ezek a legközelebbi események, de amíg Bradford ment, addig fura volt. Az mondjuk tetszett, hogy a fan csapatot (Jane Kelly és a tutorialban kinyírt 2 arc) előléptették.

A spoiler eléggé "I ain't even mad" kategória pedig párszor rákényszerültem a menüs mentés trükközésre. Volt valami tűz, lett egy ökölnyi lyuk a falon, "megláttak", jött is két csapat avatar...

Rewardok szerencsére kárpótoltak. T1 fegyverekből kár, hogy csak 1 van, heavynek szerintem az jobban áll a minigunnál. Lézerfegyverek is jobban néznek ki. Páncélok nagyon kényelmesek, C-D csapatokat már nincs mindig kedvem egyesével festegetni így csak kapnak egy leharcoltat és mehetnek is csatába. Pózok a legjobbak, mérgesen vicsorgó viking csapat ftw!
Simple. Eternal. Beige.
2305 levél
Válasz 18.12.28. 19:11 #205
Shadowguard
Csak egy kis munka kellett volna hozzá: megcsinálni az első rész lényeit ide az elején (a régi modelles Sectoid, Thin Man), később meg jöhettek volna az ADVENT-es egységek, új modell a Sectoidnak és esetleg a Viper meg a Faceless. Szépen felépítve az egészet, fejlődött volna a csapat, egyre jobb fegyverek, de csak az észszerűség keretein belül. Lehetett volna úgy magyarázni, hogy régen az ADVENT fegyverei nem semmisültek meg, az is miattunk van és onnan szerzünk jobb holmikat. Fegyverfejlesztést, esetleg néhány kísérleti dolog is belekerült volna.
És meg lehetett volna oldani elegánsan-> az utolsó küldetésnél megtámadják az akkori bázist, X körig fel kell tartani az ellenséget amíg Lily beüzemel egy koptert, amivel el tud menekülni ő és a sebesült Bradford. Így meg is van magyarázva miért kell alap fegyverekkel vacakolni a kampány elején. A teljesítésért meg adtak volna pár modot meg egy fegyvert pluszban, hogy csak ennyit sikerült megmenteni.

Mondjuk az utolsó minikampány egész jó lett, hangulatos volt, ahogy sorban szabadítottam ki a csapattagokat (bár ebből ketten meg is fognak halni), de a záró rész... Az öt avatár egy dolog, bár a háromhoz voltam szokva és kicsit kifogytam a lőszerből. Viszont SPOILER
komolyan Central pulóverét őrizgették az idegenek egy tartályban?
. Itt tényleg nem ártott volna egy megjegyzés Bradfordtól,hogy megártott az alkohol
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1358 levél
Válasz 18.12.27. 23:28 #204
Baracklekvár
Teljesen egyetértek. Akkor tetszett volna igazán ez a köztes kampánykupac, ha hőseink tényleg a legalja összeharácsolt túlélőfelszereléssel mennek neki a rosszfiúknak és a legvégére jutnak el odáig, ahol az XCOM2 standard kampánya indul.

Egészen hangulatosra is lehetett volna ezt összekalapálni. Nem kellene Chosen fegyver a fejlődéshez.. Elég lett volna, ha hősünk talál a pisztolyhoz egy nagyobb tárat, a söréteshez esetleg valami expanzív lőszert, a kezeslábasba acél és kompozit lemezek.. Szóval földhözragadt(!) dolgokkal nagyon fel lehetett volna dobni.

Persze ehhez kellett volna mérni az idegenek erejét is, de hát akkor újfajta, potenciálisan gyengébb lényeket kellett volna kreálni, az meg munka lett volna a részükről..

Ahogy végül ez a 4 kampány elkészült, az teljesen összeegyeztethetetlen a fő kampánnyal, legalábbis részleteiben.
pogessor.pcdome.hu
2305 levél
Válasz 18.12.27. 23:19 #203
Shadowguard
Felülbírálom amit mondtam, a harmadik minikampány most lett meg aranyra. Találtam egy kiskaput a nagykapu mellett. Mentés ugyan nincs, de ha rosszul sikerül a kör és az ellenfél (fontos) köre alatt kilépek a főmenübe és vissza a játékba akkor az mentés az én köröm elejére tesz vissza Aláírom, nem elegáns megoldás, de a játék sem játszik szépen.

Az első és a harmadik minikampány még tetszett is (A DJ-s szerintem egy nettó baromság és semmit nem ad a sztorihoz), bár azért vannak kérdéseim így a kampányt illetően. Például, hogy miért kell majd alap fegyverekkel kezdenem, amikor mindegyik végén plazmapuskákkal szaladgáltam? És mit keresett nálam Chosen fegyver? A katanát még ki lehet magyarázni, de a harmadikban a mesterlövész puska már egy kicsit erős volt. Tudom, ne kötözködjek, de nah. Nekem azért jobban tetszett volna, ha csak kis alap egységekkel kell küzdenem, cserébe az ellenfél sem három avatárt dob rám minden utolsó küldetésnél.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2305 levél
Válasz 18.12.25. 22:25 #202
Shadowguard
Én pont most kezdtem bele a Legacyba, de az első sztori után most pihentetem is egy kicsit. Az utolsó küldetés nekem egy kicsit sok volt-> három avatár meg a golyók... Köszi...

Egyébként a jutalmak amiket fel lehet oldani jobbak is valamivel? Elsőnél adott valami fegyvert, de nem néztem pontosan mi lenne. Mondjuk csak ezüstre sikerült. Éppenhogy, de azon gondolkoztam, hogy még mentéssel, easyn se lenne egyszerű összeimádkozni egy arany medált.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2305 levél
Válasz 18.11.20. 22:53 #201
Shadowguard
Nem egészen, már rég játszottam vele, de én úgy emlékszem nem game over, csak ha megtelik a csík akkor kap egy új random erősséget. A játéknak tuti nincs vége, csak ha sokáig hagyod életben, akkor megeshet, hogy pofátlanul erős lesz a kicsike. Bár én már az elsőre plazmával mentem, úgy azért elgondolkozott rajta jó oldalon áll-e
Specialisthoz menteni kell. Csúnya dolog a savescumming, de én második végigjátszásnál kicsit rádolgoztam a +hackes dolgokra és a végére már fixen (100%) tudtam irányítani a sectopodokat is.


jawsika: Avatar tényleg nem érdekes. Nyugodtan felmehet maxra a számláló. Én utolsó végigjátszásnál kétszer is engedtem felszaladni, előbb a chosen-eket irtottam le. Aztán gyorsan végigszaladtam a facilityken, begyűjtöttem a bónusz armorokat és csak utána hívtam le az első codexet is Talán két kockára sikerült visszatolnom a csíkot aránylag rövid idő alatt.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
9974 levél
Válasz 18.11.20. 15:13 #200
davkar9
Avatar miatt ne stresszelj! Hagyhatod őket "nyerni", ha összejön a pontjuk utána indul egy 20on pár napos számláló, amikor még vissza lehet fordítani a dolgot. Karnyújtásnyira hagysz mindig 1-2 facilityt, csinálsz egy szabotázs akciót és máris nem lesz több gond a projecttel. 10-15. napig vagy még tovább hagyhatod is pörögni, mert a számláló újraindul, tehát mindig lesz még egy 3 hétnyi idő az igazi vereségig, amiből lazán talpra lehet állni.
Simple. Eternal. Beige.
1716 levél
Válasz 18.11.20. 11:38 #199
jawsika
Egyébként így, lelassítva is szopat az Avatar... már vagy 7 pont tele van, és aalig tudtam csökkenteni... Egyszer egy speckó mission vett le egyet, meg egy Codex kill asszem... Idegesít, mert lassan megint megtelik, aztán pacsi... Pedig csinálok mindenféle missiont nincs üresjárat.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
9974 levél
Válasz 18.11.20. 10:55 #198
davkar9
Chosenek jópofák, feldobják a játékot. Assassint szeretem, amikor azt hiszi, hogy lopakodik, de a kör végén ~látszik, hogy hol parkolt le. Kap egy gránátot, ami weaknesstől függően sebez is, de a fedezékét tuti elpusztítja. Utána "kaaapjuk el!" felkiáltással ráront a csapat és vége is. A térképen én sem csípem őket. Hagynám őket hónapokig parádézni, de ha jól értettem teljes csíknál game over és az avatarral ellentétben ezt nem lehet(?) csökkenteni.

Sniper nekem is kedvenc. Pályavégi esélytelen %-os mentést imádom, kellemes másik véglet a "tuti találat->mégis mellé"-nek. Én általában egyet hordok, b-d csapatba szokott kerülni egy egymás mellé ültetett bonding bónuszos páros.

Ranger blademaster skillel válik igazán hatékonnyá. Aki közel ér azt jól orrba vágja. Nyugodtan mehet előre, ha bírja fedezékkel. Zerges és berzes pályákon mindig megnyalják a csúnyaságok a szájukat, ingyen kaja, aztán közel érve fekszenek is. Működik ajtónyitásnál is, ahol muszáj a támadáshoz befordulnia az ellennek a sarkon. Adhatsz amúgy shoti helyett puskát is a kezükbe, ha az kényelmesebb.

Spec inkább medicnek van, mert a hackelés nem megbízható. Amikor nem számít, akkor teljes csík, ha játékot mentene természetesen 10-ből 9 alkalommal csak másfél pipet megy. Ami miatt szeretem az a guardian skill, ha jót gurítasz és bírja lőszerrel elég sokat lődözhet egy overwatch alatt.

Reaper állandó tag lett fontosabb küldiken. Folyamatos felderítés, nehezebben veszik észre, tehát sokkal jobb a rangernél erre a szerepre. Lőni szerintem csak kevés hp-s célpontokra érdemes (skillel még kisebb az esélye a felfedezésnek). A bombáját biztosan jobban is ki lehetne használni, én általában grenadierrel szoktam összekötni. A bumm így kétszer pukkan, ha robbanástól jobban sebesülő chosen van az ilyen combotól általában el is köszön az adott pályáról.

Skirmisher nekem a másik kedvencem. Leparkolva többet támadhat, kaphat ranger féle blademaster skillt (egyszer ketten tartottak egy sarkot, aki befordult azt jól megverték).

Templarban szintén elég jó, én csak a helyhiány miatt (fő csapat az alap 4, reaper és skirmisher) nem használom annyit, így általában csak a C+ csapatban jut neki hely. Psy képességeibe annyira nem ástam bele magam A korán elérhető 1 ingyen blokk támadás után hasznos tud lenni. Nem a szerencsétlen rangert eszik meg, vagy ha bele is csípnek a nagyobb ütés már a templar pajzsán csattant.
Alap psy-t én csak rólpléj miatt csinálom meg, de hordani csak néha szoktam. Lentebbi kommentben írtam, hogy játékot mentett, szóval megvan a maga haszna, de úgy érzem, hogy a kieg osztályok mellett vesztett a jelentőségéből.

Nem tudom megvan e a shen dlc, de a robik szintén nagyon jók.
Simple. Eternal. Beige.
1716 levél
Válasz 18.11.19. 09:47 #197
jawsika
Most kezdtem neki a gamenek, az első részt is nagyon szerettem, de mikor ez kijött, megpróbáltam és.... szóval nekem ez az időre csinálj mindent, mert tickel az Avatar-projekt dolog. Mindegy, most úgy kezdtem bele, hogy bekapcsoltam a hosszabb kampányt, így annyira nem is zavaró.

Azt hiszem, jól jártam, hogy vártam vele, mert most sokkal összerakottabbnak tűnik. Két Chosennel már találkoztam, nem jelentenek túl nagy kihívást, a térképen annál inkább. Az volt meglepő, mikor először leszedtem, és mint Kil Jaeden a Sunwellben, felszívódott, de él tovább... Mindegy, érdekes adalék. Tetszenek az új frakciók is.

A sniperek továbbra is a kedvencek, iszonyat feelinges, mikor a pálya másik oldaláról, a világ végéről érkezik egy golyó, crittel és megmenti a csapattársat. Két német csaj a sniper, ez az előzőből maradt így, ők kapják a javát mindennek, ami a célzást szolgálja. Általában egy missionön csak egyikük vesz részt, de ha nehéznek ígérkezik a feladat, akkor megy mindkét Mädchen. Messze a legtöbb killjük van, imádom őket.

A ranger class alapvetően tetszik, de csak a felderítés miatt, mert ez a kardozósdi nem nekem való. Igaz, hogy effektív, de ha nem az volt az utolsó enemy, akkor ott állsz, mint egy hülye és 20 oldalról fognak tudni rád lőni. Úgyhogy inkább lopakodok velük.

A specialist a távoli hack meg a healpotenciál miatt nem rossz, de annyira nem viszem túlzásba a használatukat, nem tartom őket kihagyhatatlannak.

A grenadier továbbra is fun, főleg ha el kell tüntetni egy zavaró fedezéket (vagy házat). Kedvelem a classt, főleg az erős support miatt, amit a speckó lövéseikkel el tudnak érni.

Reaper iszonyat fun, maximálisan az én igényeimhez van szabva. Stealth, sniper rifle, minden, ami kell. A sebzésüket találom kicsinek... Sajnos még nem ismertem ki igazán, azt hiszem adnom kellene egy esélyt a speckó minejuknak is, arrafele is lehetne talentolni talán.

Skirmisherben nem látok sok fantáziát, egy szimpla tanky karakter. erős, sokat bír, jól sebez, de semmi extra.

Templart még nem próbáltam eddig.
Psy operatívról is csak olvastam, még nincs.

Annyi, hogy most az első résztől eltérően mindenképp több csapatot is csinálok, mivel a tired debuff miatt sokszor még az egészséges karik sem bevethetőek.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
9974 levél
Válasz 18.11.13. 08:58 #196
davkar9
Azzal én is szívtam. Robi meglátott ugyan, de inkább 3 kör alatt kivégezte az adóvevőt. Lőttem ugyan, de volt vele szemét is akik feltartottak. Máskor ugyanez az említett szemét behúzott egy másik csapatot. Próbáltam a hacket*, gurult a kocka, táposabb lett. Végül úgy sikerült, hogy felküldtem mindenkit a tetőre, beültünk overwatchba. Lilynél már a chosen puska volt (prequel küldinél kicsit érdekes...) guardiannal lőtt vagy négyszer, így már könnyebb volt valamivel. Golyót squadsightos sniper-concealed ranger kombóval csipegettem, halálakor vitte magával a kíséretét is.
4. küldisor még rosszabb, ott szinte minden küldinél felmerült bennem a kérdés, hogy biztosan akarom én ezt...?

*A hackelés továbbra is a játék legrosszabb része. Szopás az rng. 97% hit chance, flanked, optimális távolság és mellé - oké, elintézem egy fejvakarással. Na de amikor 165 a hacking skill, a kellő 60, a sikeres %75+ erre megy a csík másfél egységet... Máskor esélytelen hackre végigszalad az egészen.
A 3-ban remélem csinálnak hozzá egy minijátékot. Komolyan még az utált vízvezeték-labirintusos vackot is szívesen kiraknám.
Simple. Eternal. Beige.
1358 levél
Válasz 18.11.12. 14:57 #195
Baracklekvár
Én nem csináltam végig a Legacy-t, mert annyira felidegesített az egyik küldetés, hogy bár azt megcsináltam, de utána nem sokkal meguntam az egészet. Valami adóvevő tornyot kell megvédeni (talán 3. sztori), mielőtt szétlövik a turista rosszfiúk. Simán menne az egész; de amint meglátta egy emberemet az a bazi nagy űrgolyó (nem tudom, hogy mi a neve az aliennek), azonnal toronyiránt elindult előre, s eközben simán átgázolt az adóvevőn - hiába bírt volna az még életerővel 3 kört, átgázolással egyből összetörte. Legalább tizenötször csináltam újra és újra, ennyi különböző irányból közelítve, próbálkozva, de végső soron ugyanezzel a forgatókönyvvel. Egyszer aztán sikerült, nem is tudom, hogy akkor miért.
Nekem ennyi szívás nem hiányzik egy játékba, ehhez én már öreg vagyok.
pogessor.pcdome.hu
22885 levél
Válasz 18.11.12. 11:08 #194
Peace
Nem. Csak pletyka szinten mozgott. Hogy dolgoznak még egy wotc szintű kiegészítőn. Aztán lehet egyszercsak befigyel a 3. rész.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9974 levél
Válasz 18.11.12. 09:55 #193
davkar9
Épp húzogattam a számat, hogy ugyan jók ezek a chosenek és a frakciók, de a történethez nem nagyon adnak hozzá. Leütjük őket, de a codex, shadow chamber stb, ugyanúgy zajlik. Pedig a pre-tutorial intronál már felcsillant a szemem. A befejezés utáni új videóknak örültem, bár azok tényleg inkább egy 3. résznek ágyaznak meg.

A másik kieg nem ez a legacy pack lehetett? Elég szép játékidővel rendelkezik. A sztori és a cuccok miatt átküzdöttem magam rajtuk. Szó szerint, mert rá kellett jöjjek, hogy nem véletlenül játszom én easyn... A default nehézség ezeknél normal+ironman, hát izzadtam is rendesen. Az régi ost viszont nagyon vagány!
Simple. Eternal. Beige.
22885 levél
Válasz 18.11.05. 17:12 #192
Peace
Bizony, hogy rohadt jó lett! És talán érkezik még egy ilyen nagyobb kieg a 3. rész előtt. Ezt rebesgetik. Mondjuk jobban örülnék a harmadik résznek, de ha legalább ilyen minőségű lesz az is, akkor nem lehet majd ok panaszra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9974 levél
Válasz 18.11.05. 16:51 #191
davkar9
Hát ez a kieg valami kegyetlen jó lett! Chosenek elsőre ijesztőek, de a térképen sokkal többet szívok velük, mint amikor betoppannak egy-egy pályára. Assassint öldöstem az első pár hónapban folyamatosan, le is szívta a bevételemet. Sniperrel amikor először találkoztam pont egy C csapatot húztam, főleg gránátosokat, na ki érzékeny erre... Beköszönt és már csomagolt is.

3. bemutatkozása volt nagyon szoros. 12 körös mentés, nyugodtan lépegettem (hiba, mehetett volna bátrabban), fogy az idő. 3. körben kinyírtam, de húzós volt, mert közelben volt egy megtépázott 3 fős pat és az erősítés is várható volt. Nagyjából kijött a lépés, de bakker a C sniper itt fog ragadni (hagytam már ott heavyt fogságban két lépésre a zónától), mert pont zárásnál fagyasztotta meg a priest. Psi to the rescue! Egyszer viszem magammal és meghálálja: mivel maxos volt ezért a zónában álldogálva tudott adni egy extra lépést és így sikeresen kimenekült mindenki. Búcsúzóul még beintett a csapat az addigra egyedül maradt priestnek.
(Izgalmas küldi volt ez így, de a következő játéknál már berakom a hosszabbításokat.)

Lost küldiket is nagyon élvezem, tök jó, hogy go-ra is adja őket néha.
Simple. Eternal. Beige.
9974 levél
Válasz 18.11.04. 08:13 #190
davkar9
Ilyen nekem is volt. Overwatch, fut felém, aztán csak látom az ellenség köre alatt, hogy felugrik az acsi, na mondom biztos nem élte túl. Maradt kettő rulerekhez kötődő, megölni amikor feltűnnek/ menekülni próbál. Ezek már nem igazán jönnek össze, újból meg nem nagyon akarok velük foglalkozni. Ezen kívül félig tudatosan, félig véletlenül idő előtt behoztam a játékba a codexeket, szóval nagy valószínűséggel kukázom ezt a végigjátszást és rávetem magam a Chosenesre.

Aribeth: nem tudom hány kört raktál már bele, de mindenképpen érdemes lenne az EU/EW-vel kezdeni inkább. Történet, karakterek mellett nagyon sok kényelmi funkció (concealment, átvariált skilltreek, stb) van a 2-ben, ami után az első rész már nem fog tudni olyan jó élményt nyújtani.
Simple. Eternal. Beige.
22885 levél
Válasz 18.11.03. 11:56 #189
Peace
Nekem is hatalmas kedvencem volt az eredeti két rész, mennyit játszottam vele!!!! De ez a reboot sorozat is csúcs! Nagyon örülök, hogy elkészültek!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1765 levél
Válasz 18.11.03. 11:04 #188
Aribeth
Pont a héten vettem meg a teljes csomagot, és tegnap tudtam belekezdeni. (Az első rész is megvan Steamen, de az még várat magára).

Többek között a régi jó Terror from the Deep és az Enemy Unknown pároson szocializálódtam a kilencvenes és kora kétezres években, embertelenül sok órát öltem bele ezekbe, a bázis menedzselése volt az egyik kedvencem, az óriási luxuscirkálók kitakarítása a másik. Ugyanazt az élményt nem fogja tudni biztosítani az új sorozat, de kellemesen hátborzongató volt ezt az ufós témát modern köntösben látni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2305 levél
Válasz 18.11.03. 10:53 #187
Shadowguard
Nekem két végigjátszás alatt kétszer puszilta meg őket az RNG, a Berz Queennel többet szenvedtem, mint ezzel: működik ellenük a repeater
Aranyos volt mikor beállítottam mindenkit overwatchba és ahogy megjelent el is dőlt Hirtelen azt sem tudtam mi történt.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22885 levél
Válasz 18.11.03. 08:51 #186
Peace
Chosen-eket simán le lehet zúzni. Az Archonok a ge*i idegesítőek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9974 levél
Válasz 18.11.03. 07:56 #185
davkar9
Jött is, ment is a kosárba.

Alapot kezdtem, talán jobb is. Shen dlc adta, karaktereket szeretem, jópofa ez a robot és hasznos is.

Alien hunters viszont... Alighanem ez ilyen egyszer és többet nem kategória lesz. Dr. Vahlen hallatán felcsillant a szemem, kár, hogy csak ennyi "szerepe" van. Na de ezek a bossok. Ez a mindenre lép egyet nagyon nem tetszik, sima csalás. Nagy nehezen kettőt levertem (berz queen-t bedobta a facility küldire, puszi rng!), de az archonnal eddig izzadok. Első találkozónál csak két hpt tudtam levenni tőle, most minden újabb küldinél rágom a körmöm, hogy mikor bukkan fel újra. Készül már a plazma gun, szóval talán meg tudom szerezni mire újból előkerül, aztán sniper duó ha jól pofán vágja, akkor talán nem lesz már vele több probléma.

Chosenek is hasonlóan működnek?
Simple. Eternal. Beige.
9974 levél
Válasz 18.10.15. 11:35 #184
davkar9
Na végül megoldódott. GMG-n láttam még a hétvégén egy jobb százalékot; vegyem ,ne vegyem. Ma rászántam magam, csak hát az akciónak vége, steam drága (csomagban rosszul számol, külön is soknak érzem), szóval ez most kimarad. Sebaj, úgyis mindjárt jön valami halloweeni sale.
Simple. Eternal. Beige.
9974 levél
Válasz 18.10.13. 14:24 #183
davkar9
De most minek kell felhozni a topicot?!... Olyan boldogan tologattam eddig magam előtt a wotc-t, várva a ~75%-os akcióra erre hozzádobnak egy ilyen extra küldetéscsomagot vagyis lényegében "olcsóbb" lett. Grr, és akkor a 3 régi dlc is olyan szomorúan néz. (ezekkel amúgy érdemes foglalkozni vagy annyit nem adnak hozzá a játékhoz?)
Simple. Eternal. Beige.
11196 levél
Válasz 18.10.13. 10:35 #182
VodevilX
Egy nagyobb expansion azért nem szokott besurranni így fű alatt
De erről én is csak akkor szereztem tudomást, mikor látom hogy a steam elkezdett lerángatni egy pár gigás frissítést
Viszont így, hogy itt van ez, tisztességes tartalom ráadásul dec3ig ingyen, látszik dolgoztak vele, ami nekem azt jelenti, hogy eszük ágában sincsen elengedni az XCOM-ot, és tuti biztos, hogy 1-1,5 éven belül jöhet a kövi, ami jelenleg is nagyban készülődik.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
22885 levél
Válasz 18.10.13. 09:01 #181
Peace
A második rész megjelenése óta várom a harmadik rész bejelentését!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
695 levél
Válasz 18.10.13. 08:42 #180
xyzw
Sajnos nem, de így is jó: 28 új map, 28 story mission és sok más. Mindez ingyen! (WoTC tulajoknak)
22885 levél
Válasz 18.10.13. 06:19 #179
Peace
Ja ja, elolvastam én is gyorsan. Pedig reménykedtem, hogy valami WoTC-hez hasonló kieg...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11196 levél
Válasz 18.10.13. 01:37 #178
VodevilX
Így magában is jó, de végignézni ahogy a 2 szerencsétlen félholt túlélőm lemászik a gépről hazaérvén, először erre a zenére... zseniális! Nem is tudtam elnyomni, ott ültem és becsülettel végighallgattam
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1358 levél
Válasz 18.10.13. 00:23 #177
Baracklekvár
Hű, a "Mission Accomplished" zene micsoda nosztalgiabombát dobott le most nekem...
pogessor.pcdome.hu
11196 levél
Válasz 18.10.12. 23:42 #176
VodevilX
XCOM 2: War of the Chosen - Tactical Legacy Pack Overview
Nem is biztos, hogy bármi is érdekel ami a menüben van nem része a kampánynak, de ez a zene... ezen élvezkedem egész este
XCOM 2: Tactical Legacy Pack OST - Covert Operations
XCOM 2: Tactical Legacy Pack OST - Mission Accomplished
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
22885 levél
Válasz 18.10.12. 23:08 #175
Peace
Új DLC? Ennek akkor gyorsan utána is járok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11196 levél
Válasz 18.10.12. 22:29 #174
VodevilX
Ááhh kapott most ugye egy dlc-t a játék, átmenetileg ingyenes az XCOM2+WOTC tulajoknak, és ezzel együtt van egy új XCOM UFO Defense"legacy" soundtrack, igazi synthwave extázis
Most tolom amúgy a kieget, bátor voltam -> Commander fokozaton, csak a legnagyobb balfaszságaimnál megy a töltögetés, fájó szívvel de hagyom hullani az embereket, nincsenek is agyon fejlődve... Ezen kívül eddig csak az assasin chosen-el találkoztam, de igazi patkány... ha közelről lövöm (lőném...) akkor dmg bónusz, de... melee immunis... ez mi a tököm
De mint kiderült, a háttérben azért jön a segítség a játéktól, láthatatlan aim assist stb... de szerintem nem ment meg, kétlem, hogy elsőre fennakadás nélkül tudnék a végére érni, egy fél éve már nekifogtam akkor veteran-on, de amint megtámadták a hajómat ott vége is lett az egésznek, totál esélytelen volt...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
22885 levél
Válasz 17.11.05. 15:47 #173
Peace
Ami viszont sajnos továbbra is rettenetesen idegesítő, hogy totálisan mindegy hányas a hack skillem, teljesen random pörgeti az értékeket. 130-as hack-el megyek egy 80-as ellen és 12%-ig sikerül pörgetnem a sávot, meg hasonlók. Ez azért tényleg nagy tirpákság! A másik meg a területre ható két körös támadásai az ellenségnek. Egy kör, mire előkészíti, majd a köv körben lesújt (archone meg Codex is csinál ilyet például). Elkezdi a támadást, majd abban a körben kinyírom. Nem számít, hogy meghalt a támadása érdekes mód befejeződik a halála után is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22885 levél
Válasz 17.11.04. 09:29 #172
Peace
És halott a 3. Choosen is! Zseniális lett ez a kiegészítő, szinte lehetetlen benne hibát találni! Nagyon várom a 3. részt!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22885 levél
Válasz 17.09.15. 09:16 #171
Peace
Használni is fogom szerintem most már rendszeresen ezt a szkennelést. Most majd kíváncsi leszek, mert egy szinte kezdő csapattal kellett mennem egy küldetésre, mikor is ki kellett lépnem reggel. Érdekes lesz. Meg az a baj, hogy nem lehet mindig ugye fix A, B meg C csapatokról beszélni, mert vagy covert opon van valaki, vagy fáradt, vagy sérült. De azért kötelékeket próbáltam úgy összehozni, hogy azért tudjanak együtt működni. Most érte el az első páros azt a szintet, hogy training centerbe be kellett ültetnem őket 3 napra, hogy tovább fejlődjenek. Jópofa ez az új rendszer. Meg igazából minden szempontból sokkal jobb lett a már eredeti állapotában is majdnem tökéletes játék, nagyon csúcs!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2305 levél
Válasz 17.09.15. 08:53 #170
Shadowguard
Grat Nekem ő volt a legnehezebb, mert két találkozó után kapott melee immunitást és semmi használható gyengesége nem volt. Meg a csapatom is kicsi volt még, de muszáj volt lecsapni.

Scannelés még bázisvédő küldetéseknél hasznos. Facelesst is kiszedi a formájából. Engem volt már, hogy megszívatott a rusnya dög, mikor a kör végén odafutottam a civil mellé és nem civil volt. Illetve a bogarakat is ki lehet vele ásni.
Ezért szoktam én mindig ignorálni, ha ezek közül dobja valamelyiket Dark Eventben. Leszedem őket már messziről, ha mégsem akkor meg próbálkozzanak a rangerekkel. Érzésre biztosan kaptak valami buffot, mert régebben teljesen haszontalannak éreztem őket kimaxolva is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22885 levél
Válasz 17.09.15. 07:44 #169
Peace
Este nekem is lement assassin. És végre első alkalommal használhattam a specialista scan-eleset, mielőtt meghalt volna. Felfedte a helyzetét, majd karddal le is nyestem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2305 levél
Válasz 17.09.14. 19:50 #168
Shadowguard
Nálam is bent vannak a duplázások, sokkal kényelmesebben lehet haladni. Plusz hatalmas pluszt adott, hogy a reapereknél bejött az instant contactos order az elején, mellé később még beadta, hogy a supplyt is hónap elején instant megkapom. Ha jól emlékszem talán a negyedik hónap végére megvolt az összes régió és dőlt a pénz. Mostanra már 5k fölött járok és nincs mire költeni

Reaper skilleket néztem én is, de az elején többször lesérült szerencsétlen és közben az inspirednek hála gyorsabban fejlődtek a fegyvereim, mint az ellenfelek és szegény lemaradt. Most meg nem számít már a scouting. Ami bejön pod az legtöbbször meg is hal abban a körben. A serpent ruler egész pontosan semmit nem tudott csinálni és meg is halt: behúztam, ranger lépett utána, katanával megcsaptam, menekült volna kapott még egyet Bladestormmal és a másik ranger kivégezte...

És a régi taktikám még jobban működik az új fegyverekkel: salvos gránátosok megpuhítják a podot blasterrel (célkövető a kis aranyos) és szétszedik a fedezéket. Sniper icarusban beugrik egy magaslatra és seriallal leszed mindenkit. Darklance free reloadot ad, szóval a lőszer sem gond, 6-7 enemy is simán megvan. Esetleg ranger katanával is megoldja a reaperrel, de ott csökken a sebzés...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
695 levél
Válasz 17.09.14. 14:54 #167
xyzw
A Reaper scouting skillje nagyon op, + a remote start robbantás is, ezért én is használom. Szerintem a nehézségi szintnek van hatása a fáradásra is, a pontos mértékét nem tudom.
22885 levél
Válasz 17.09.14. 14:38 #166
Peace
Én ezúttal easy-re tettem és minden határidő duplázást betoltam. Élvezni szeretném a játékot most, nem hülyét kapni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2305 levél
Válasz 17.09.14. 14:01 #165
Shadowguard
Akkor vagy nálam van a hiba vagy magasabb szinten jobban fáradnak az emberek (ami inkább fordítva lenne logikus). Tegnap letoltam egy facility küldetést, az egész tartott olyan 6-7 körig, nulla sérülés (az enemy vissza se lőtt) és 5 ember kapott 10+ nap tiredet... Mondjuk már van egy B-csapatnyi colonelem is, de akkor is nehézkes, amikor másfél hétre kiesnek az emberek.
Bár nem is sietek sehová
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22885 levél
Válasz 17.09.14. 13:35 #164
Peace
Reaper/templar duót én használom, szerintem kimondottan korrektek! Bár lehet nem ártana lassan a B és C csapatokat is vinni, mert nagyon ragaszkodom az A-hoz. Mondjuk nincs is sok küldetésem. Kutatgatok, építkezek, eddig csak 1 régióval építettem ki kapcsolatot...lehet majd besűrűsödnek az akciók, de ezidáig szinte mindig tudtam vinni 80%-ban az A csapatot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2305 levél
Válasz 17.09.14. 09:24 #163
Shadowguard
Két elerium coreba kerül darabja, én azt sokallom érte Így sincs elég, még kellene legalább két wraith suit a készletembe, mert eddig a WAR/blaster kombóra ment el a nagy része. Plusz a háromféle ruler armorra is kellett, de legalább tegnap röhögtem egy jót az icarusnak hála-> első pod két ADVENT meg egy sectopod, utóbbit meghackeltem, bejött egy második is három archonnal. Mind a három bepánikolt és leszedték a gyalogokat

Majd következő végigjátszásnál kipróbálom, most úgyis sok minden kimaradt. Az új frakciókat se igazán használtam ki, skirmisher jó lenne, de velük nem kapok plusz emberes küldetést, a reaper/templar duót meg nem érzem annyira hasznosnak. Előbbit a chosen puskája óta még annyira sem
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22885 levél
Válasz 17.09.13. 15:34 #162
Peace
Azt írják, hogy nem rosszak most sem:

"SPARKs don't use the will system, but they also don't use ability points. They're still really strong though and have been buffed a bit!"

"Sparks are not affected by the new Will/Fatigue system but also do not have access to the new ability points system.
Sparks received a buff to aim, hp and can now equip weapon mods."

Szerettem régen, lehet most is legyártok egyet. Végül is még összességében nagyon az elején vagyok a játéknak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9974 levél
Válasz 17.09.13. 14:46 #161
davkar9
Így játék nélkül csak tippelek, de ezzel az új fáradós rendszerrel nem lenne már értelmük a robotoknak? Ők elvileg nem vennének ki két hét szabit csak úgy egy-egy küldi végén. Bár ha hatékonyságukat tekintve olyanok, mint az egyben a kis gurulós ágyúk, akkor tényleg nem érdemes foglalkozni velük.
Simple. Eternal. Beige.
2305 levél
Válasz 17.09.12. 21:55 #160
Shadowguard
És meghalt a warlock is... Azért ez nevetséges volt ezzel a melee sebezhetőséggel. Vittem két rangert, egyiknél az assassin fegyverei, két gránátos, egy spec meg Mox. Mindenki colonel természetesen. Átmentem, kicsaltam a benti podot, beállítottam az embereket és előhívtam a chosent. Kapott kettőt karddal, a maradék pár HP-t meg lekapta a spec. Többiek meg szépen ráugrottak a szarkofágra. Az idézést röhögve lekezeltem (második execute is megvolt a kampányban), szarkofágot szintén röhögve szétkaptam és vissza is jött 40%-on a kis drága. Kapott egyet a katanával és mission completed... Kiábrándító
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2305 levél
Válasz 17.09.12. 20:05 #159
Shadowguard
Régen a Shen DLC kellett hozzá és akkor kaptál is egyet ajándékba. Most is lehet gyártani (SPARK néven fut), de az igazság az, hogy én nem használtam/használom. Előző körben mire meglett már colonelekkel voltam tele, most meg nem éreztem szükségét. Az elején inkább a kicsiket szinteztem, hogy mindig legyen egy B, esetleg C-csapat (és így is van, hogy Z-t kell küldeni), most meg már nem látom értelmét. Mostani körben még pszi katonákat se gyártottam Lehet kellene, de eddig nem láttam rá nyomós érvet. És hely sincs a hajón
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
22885 levél
Válasz 17.09.12. 14:48 #158
Peace
Volt valami lépegető robot régen, ugye?! Azt most is le lehet gyártani? Workshop kell hozzá? Vagy ki kell kutatni? Érdemes legyártani most sok héttel a kezdés után is?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.