Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» XCOM 2

234 levél
Válasz 17.02.15. 13:56 #112
Trufa
Na, már megnéztem. Tényleg organikusnak írják, de ettől függetlenül hat rá az EMP és a kékhalál. Az EMP kifekteti egy körre (akárcsak a Sectopodot), szóval érdemes használni.

Ja, én nem vettem meg a DLC-ket.
2144 levél
Válasz 17.02.14. 20:10 #111
Shadowguard
Én úgy tudtam a Gatekeeper nem robot, így nincs értelme a Bluescreen tölténynek. Legalábbis utolsó küldetésben is simán elkaptam Mind Controllal. A Sectopod meg nem volt akkora gond, a 92% azért elég szép esély volt a hackelésre. Andromedonnál is az volt inkább a gondom, hogy nem elég egyszer leverni, muszáj betartalékolni rá vagy plusz tűzerőt vagy egy haywire-t (bár a kettes specialist Mark III gremlinnek fixen tudta stunolni, szóval nagy gond nem volt vele).

Sniper nekem nagy kedvencem volt a végén, az archon jumppal simán flankelni tudtam az ellenfeleket, mellé megvolt a magaslati pozíció is. Volt a fegyverén egy superior scope és egy +3as tár. Serial killerrel két (meggyengített) podot is fel tudott számolni egy kör alatt és a Death from above miatt a végén még tölteni is tudtam. A másik sniper ugyanez csak serpent armorban, ott graple-el mentem fel a magaslati pontokra, így a flank elmaradt, de viszont AWC-ből phantomot kapott, szóval vele is lehetett kellemetlen meglepetéseket okozni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
234 levél
Válasz 17.02.14. 15:10 #110
Trufa
Bluescreen töltény remek a Gatekeeper és Sectopod ellen, mindig van legalább 2 embernél. Az EMP gránát sem rossz megoldás. A még élő Andromedon ellen kell egyedül a nyers tűzerő. Snipert talán csak az első végigjátszásomban használtam az előző rész miatt, de itt nekem feleslegesnek bizonyultak - a tartalék csapatba kerültek.
2144 levél
Válasz 17.02.12. 23:20 #109
Shadowguard
Az elején még én is csináltam az első változatot, de hacsak nem kell nagyon rohanni akkor két lépésben mozogva is fel lehet deríteni az ellenséget.
Nálam két verzió van a kezdésre:
- ha van sectopod akkor a specialist indít egy haywire-rel, 92% eséllyel hackeli a nagy dögöket is (három bónuszt sikerült begyűjteni vele), eddig csak egyszer jártam meg vele. Utána a maradék szétfut, ők kapnak egy gránátot, hogy fedezék nélkül maradjanak és a maradékot leszedik a sniperek.
- ha nincs sectopod akkor rögtön a gránáttal kezdek, a folytatás attól függ mi van a podban. Általában bármi marad a jól elhelyezett mesterlövészek lekapják. Nagyon még tervezni sem kell előre az archón ruha miatt, a serial mellé meg tiszta haszon, ha codex van és osztódik mielőtt elkezdenék aprítani. Plusz az archónok saccra 50% eséllyel pánikolnak be tőle és akkor vagy csak kuporog és nem csinál semmit vagy a haverjait lövi.
Nagyobb gond csak akkor van, ha Andromedon vagy Gatekeeper is van a csapatban, előbbihez kell a végén a specialisttől egy hackelés (bár az sem mindig), utóbbinak meg kellemetlenül sok HP-ja van és nehéz eltalálni. Viszont erre jó a három gránátos, végszükség esetén 6 robbanás bármit eltöröl
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1212 levél
Válasz 17.02.12. 22:47 #108
Baracklekvár
Ideális forgatókönyvem: Ranger álcaruhában előresompolyog, ellenséges csoportosulást felderíti. Mindkét mesterlövészem megkapja utasítást, hogy minden mozgó célra lőjön rá egyet. Majd valaki egy lövéssel-mozgással megugrasztja az ellenséges bandát. És a két mesterlövész átlagosan 4-5 találatot visz be az idegeneknek, mielőtt azok egyáltalán fedezékbe rohannának. S mindez az ellenséges lőtávolon kívül, teljes biztonságban.
Ezt álcaruhás ranger nélkül nem lehet megoldani. Ranger szerepe minimális, de elengedhetetlen.


Másik ranger-akció, mikor a csapat 4-5 tagja csatát vállal, s látványosan leköti az ellent; míg az egy szem ranger az árnyékban bújkálva szépen megkerüli azokat és megnyomja a nagy piros gombot, még a számláló lepörgése előtt.

Illetve szükség szerint e kettő kombinációja.
pogessor.pcdome.hu
2144 levél
Válasz 17.02.12. 21:17 #107
Shadowguard
És vége a második végigjátszásomnak is Az elsőt még vanillában fejeztem be, de itt a fórumon kedvet kaptam egy másodikhoz, ha már megvannak a DLC-k is címszóval.
Bár a végére most is olyan érzésem volt, hogy túl könnyű lett a játék (ettől függetlenül ironmant soha az életben), főleg, mert emlékeztem az alapvető dolgokra és célirányosan fejlesztettem. Az elit bossok okoztak némi fejfájást (túl korán mentem rá a küldetésre), de egyébként pont jó volt a fejlődési görbe, mindig mire bejött valami veszélyesebb ellenfél már éppen le tudtam kezelni. Bár ebben sokat segített a 3 elit gránátos is (6 gránát és 3 rakéta minden küldetésen), amit meghagytak azt meg leszedték a sniperek (seriel killer és hatos tár).

Viszont aki még játszott vele: a rangert csak én érzem még mindig haszontalannak? Onnantól kezdve, hogy volt WAR suit és plazmafegyverek csak szintezni vittem egyet-egyet, de igazi haszna nem volt.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
234 levél
Válasz 17.02.10. 16:31 #106
Trufa
Nahát, ki hitte volna, hogy nem árt, ha az ember ismeri a játékot
12829 levél
Válasz 17.02.09. 21:23 #105
McCl@ne
Szerintem befogom a pofámat, mert most újrakezdtem a játékot, már kicsit jobban átlátva mindent, és rögtön a 3. csatában előfordult, hogy egy sima advent katona visszafordult, miután az első körben elvesztette a parancsnokát, meg a haverját

Érdekes, hogy néhány kör alatt hatékonyabban harcoló squadot állítottam össze, mint az első próbálkozás háromszor ennyi ideje alatt. Nem árt eltökörészni a bázison, meg elolvasni minden szart, mert rutinból ugrottam neki, de nagyon más, mint az első rész.
Respect is not given. It's taken.
645 levél
Válasz 17.02.09. 20:25 #104
xyzw
Emlékeim szerint már a vanilla verzióban is volt ilyen, de a Long War 2 mod-al egész biztosan megtörténik, abban a battle ai is sokkal fejlettebb. Az 1 hp-s advent katona simán menekülőre fogja és riadóztat egy pod-ot.
2144 levél
Válasz 17.02.09. 19:52 #103
Shadowguard
Pedig előfordul Nem minden egység, de az Advent egységek és a Viperek nálam hajlamosak elszaladni a legközelebbi podhoz (bár az életszerűtlen viszont, hogy ha az látótávolságon kívül van, akkor nem aktiválják be). Mutonnal még nem fordult elő, a MEC-ek meg a megpillantásuk körében hackelésre is kerülnek.
Ami nem mindig öröm, párszor sikerült már összehoznom olyat, hogy két pod maradéka is becsatlakozott egy harmadikhoz. Tegnap pont egy Andromedonos pod kapott egy pajzsos adventet és egy officert. Meg is szenvedtem vele, mire sikerült megoldani, mert előbbi dögöt későbbre vártam és nem a teljes elit csapat ment.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
12829 levél
Válasz 17.02.09. 19:40 #102
McCl@ne
Én még nem találkoztam ezzel a jelenséggel, azért írtam, amit írtam
Respect is not given. It's taken.
1212 levél
Válasz 17.02.09. 19:37 #101
Baracklekvár
Ez így azért sarkítás, olykor most is visszavonul egy-egy mazsola. Ha a 3-fős csoportból a két keménygyereket ha leszeded a megpillantásuk körében, akkor a leggyengébb túlélő olykor elszalad.
pogessor.pcdome.hu
12829 levél
Válasz 17.02.09. 19:30 #100
McCl@ne
Összességében egy dolog van, ami nem annyira tetszik ebben a részben: hogy az ellenfelek nem vonulnak vissza. Jönnek mondjuk hárman, kettőt megölök, a harmadik pedig beáll az embereim közé, és mondjuk jobb esetben mellélő. A következő körben meg meghal a picsába, természetesen.

Az első részben valahogy el volt osztva arányosan, hogy mondjuk 3-ból 2 ha megfeküdt, akkor a harmadik elhúzta a belét fedezékbe, ami elég életszerű volt. Itt még ilyet nem láttam.

Plusz kezdek agyfaszt kapni a rengeteg teendőtől, mire átlátnám a játék egy részét, megismerek 20 új feature-t De persze ez pozitívum, csak egyelőre kicsit kaotikus.
Respect is not given. It's taken.
2144 levél
Válasz 17.02.09. 13:11 #99
Shadowguard
Ő az első a háromból. Elsőre nekem is elmenekült, de következő találkozásnál nem volt szerencséje. Az objective már megvolt (hackelés), szóval szépen óvatosan haladtam előre: 4 ember OW, 1 mozog. Na ebbe gyalogolt bele a rusnya hüllő. És a mozgó ember is pont a ranger volt, akinek már volt bladestormja is

Viszont ha nincsenek komoly fegyvereid, akkor inkább hagyd elmenekülni. A berserker queen lesz a második elit boss és hozzá már küldetés sem kell, ha a kígyó meghal akkor számíthatsz a megjelenésére. Persze a legalkalmatlanabb pillanatban
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
12829 levél
Válasz 17.02.09. 11:35 #98
McCl@ne
Ilyen Alien Hunter elit boss a Viper King is, ugye? Most volt hozzá szerencsém, 4 emberből 4 sebesült, ez a buzi meg elmenekült. Nem tudtam megállítani, akárhogy próbáltam, mert minden emberem minden megmozdulására volt valami reakciója, és ide tartozik az overwatch is. Felére levittem az életét, és a következő körben az első megmozdulásomra teleportált, úgyhogy közelharcban "Central" lebaszott neki egyet, aztán még ahogy menekült, kapott egyet blademasterrel. Ha a snipert be tudom állítani előtte overwatchra, talán meg is ölöm, de majd legközelebb
Respect is not given. It's taken.
2144 levél
Válasz 17.02.08. 22:56 #97
Shadowguard
És vannak azért vicces pillanatok is, ezt muszáj megosztanom. Retaliation küldetéssel indítottam ma, na mondom ide az elit csapat kell, mert biztos jön megint a queen. Veszteség és visszatöltés nélkül el is takarítottam szinte mindenkit, queen sehol. A térkép sarkában lazsált egy épület mögött (ahogy néztem a queen-es podok nem aktívak ilyenkor), visszatöltés, csapat pozícióba, mindenki overwatchban várja a dögöt. Elit gránátost beküldöm, gondoltam kezdek egy rupture-rel, mellé rámegy a holotargeting és legrosszabb esetben is instant menekülőre fogja, ha bekerül a tűzvonalba. Erre beproccolt a repeater Ennyit a három csíknyi életről és az armorról. Szinte már sajnáltam a nyomit
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2144 levél
Válasz 17.02.08. 20:00 #96
Shadowguard
Alien Hunters elit bossai azért tudnak kellemetlen meglepetéseket okozni. Tegnap cirka egy órán keresztül szórakoztam mire sikerült úgy megoldanom egy helyzetet, hogy az archon queen ne mészárolja le a fele csapatomat. Kicsit rosszul jött ki a lépés, mert az avatar számláló miatt nem tudtam halasztani a küldetést és az előzőben a berserker queen kórházba küldte a két legjobb emberemet.

Egyébként meg stílusfüggő. Én például képtelen lennék ironman nehézségen játszani a játékot, mert én minden emberrel elszöszölök mikor először küldetésre küldöm őket (meg utána is) és csak a halott nélküli eredménnyel vagyok hajlandó kibékülni. Ezt viszont néha a játék kifejezetten nehezen engedi. Volt, hogy az ötfős csapatból senki nem találta el az egy szem ellenfelet (70+ eséllyel) az meg berohant és röhögve lecritelte az én emberemet. 3-4 próbálkozás után inkább visszatöltöttem az egy körrel azelőtti mentést, mert bármit próbáltam mindig túlélte legalább egy HP-n.

Másik az időkeret. Az említett berserker queenes pálya egy dark VIP volt, akkora pályán, hogy a nyolc körből kettő elment, mire egyáltalán megláttam az első podot (és a fejlesztés is meg van véve). Utána meg lehetett trükközni, mert ha nagyon előre mentem bejött egy másik is. Ráadásul ha beküldtem a rangert kardozni (vagy a specialisttel hackeltem a robotot) akkor a queen is harmadiknak. Visszatöltés nélkül ez simán hat ember mínusz lett volna. Így is az utolsó körben sikerült kivinni a csapatot. Számláló nélkül nem lett volna gond, szépen felderítem a terepet és megtervezem az akciót, de így muszáj volt rohanni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1381 levél
Válasz 17.02.08. 18:37 #95
jawsika
Egyébként én úgy tudom, hogy nerfelték a nehézséget. Nem sokkal a kijövetel után.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
12829 levél
Válasz 17.02.08. 18:02 #94
McCl@ne
Valójában nekem nagyon bejönne, ha lehetne úgy játszani a játékot, hogy nem mentünk/töltünk folyamatosan. Csak az a problémám ezzel, hogy a játék felépítése nem támogatja ezt. Az említett probléma (teljesen véletlen, önhibádon kívül magadra tudsz húzni egy ellenséges csapatot, amibe emberek halhatnak bele) árnyékában szerintem elfogadható, hogy az ember ilyenkor visszatölt.
72%-os esély mellett mellélövő karaktereknél nem töltök vissza, ha csak nem kulcsfontosságú a szitu, de akkor sem újralövök, hanem kitalálok mást.

Ennek a korrigálását várom a folytatástól. Nem tudom, hogy pontosan hogyan, de több megoldás is van, más játékokban találkozni vele. Persze a concealment már egy jó elmozdulás ebbe az irányba, de ugye az csak az első csatára vonatkozik. Majd megpróbálom a rangerrel megoldani ezt, elvégre erre való.

Még tanulom ám a rendszert, lehet, hogy hülyeségeket írok
Respect is not given. It's taken.
11104 levél
Válasz 17.02.08. 16:32 #93
VodevilX
Ez szerintem attól is függ, hogy mentésekkel tartod életben az embereket. Én úgy kezdtem neki, hogy normal/nem ironman, de pusztuljon aki nem bírja a nyomást... csak hát kibaszottul a szívemhez nőttek, és kb a felétől, mikor már annyi kellemes emlék fűződött hozzájuk nem hagyhattam veszni őket, úgy meg persze, hogy nem volt nehéz a végére De az tuti, hogy nem nerfelték a nehézségeket.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19715 levél
Válasz 17.02.08. 14:32 #92
Peace
Nem fog nagyon nehezedni. 1-2 húzósabb szitu volt nekem, amikor majdnem elvesztettem 2-3 csapattagot és anyáztam is rendesen, mikor a majdnem lehetetlen helyzetből előbukkant még 5-6 ellenfél. De alapvetően nagy problémám nem volt a végigjátszással.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12829 levél
Válasz 17.02.08. 14:06 #91
McCl@ne
Ez az XCOM2 nerfelve lett amúgy? Magyarán a javítások időközben könnyítettek rajta? Csak mert visszaolvasva a topikot sokan már az elején elvéreztek és ment a sírás, hogy milyen teljesíthetetlen, én meg ilyen 15-20 csatán vagyok túl, egy kivételével (lett egy sérültem) mind flawless. Ez most nem ilyen önfuttatás akar lenni, gondolom könnyebbre vették a sok visszajelzés miatt, vagy még várjak, mire a keményebb ellenfelek megjelennek? (amúgy így is jóval nehezebb, mint a meglehetősen könnyű első rész, de minimális visszatöltögetéssel normmálon simán vihető sérülés nélkül)

Amúgy remélem, hogy az XCOM 3-ra kitalálnak valamit erre az ingyenkörre. Oké, hogy most van ez a rejtőzködés, és ez egy hatalmas jó újítás, használom is rendesen, nagy előrelépés az elődhöz képest. De ha az utolsó ember a körben pont behúz egy csapatot, akkor jó eséllyel vége a pályának.
Respect is not given. It's taken.
1212 levél
Válasz 17.01.30. 14:35 #90
Baracklekvár
Mimic beacon hatalmas könnyítés. Érdemes akár 2-3 darabot is vinni küldetésre.
pogessor.pcdome.hu
645 levél
Válasz 17.01.30. 14:23 #89
xyzw
Nagyon hatásos eszköz, néha súrolja a csalás kategóriát, de a commander ironman végigjátszásomban használtam. Nem tudom próbáltad-e a Long war 2 "mod"-ot, én most azzal kezdtem ismét egy kampányt. Nagyon jó, egy teljesen más játék szinte, rengeteg új tartalommal.
19715 levél
Válasz 17.01.30. 14:01 #88
Peace
mimic beacon-t sose használtam, pedig kétszer végigvittem...mindig tanul valamit az ember.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
234 levél
Válasz 17.01.30. 13:27 #87
Trufa
Van egy olyan mod, ami a körös küldetéseknél levon 2 kört, de csak akkor indul a számláló, ha felfedeztek. Nagyon nagy élmény volt nekem, így kellett volna gyárilag is.

Meg még van pár hasznos mod a brutál csalások mellett persze, érdemes körülnézni.
8929 levél
Válasz 17.01.30. 11:05 #86
davkar9
+ jól írta, nyugodtan hagyd csak őket "nyerni". Elég a teljes csík után foglakozni vele, mert a négyzetek után még jön egy 30 napos számláló is. Ha a <10. napon támadsz az bőven jó. Persze azért érdemes 2-3 gyárat/sztori küldit meghagyni, mert nekem pl volt olyan, hogy a visszaszámláló nullázása után pár nappal megint ugrottak a négyzetek és jött újra a 30 napos pánik. Területeket is érdemes aszerint megnyitni, hogy merre van gyáruk. Legkésőbb a 3/4-nél rá kell feküdni az antennákra, főleg ha több terület is van köztetek.

Amit még tudok ajánlani az az ACW, vagy ACR, szóval az advanced valami nevezetű épület. Önmagában a skillek újraosztásáról szól, viszont ami miatt megéri az a random cross-class képesség szintlépéskor. Volt egy olyan végigjátszásom, ahol többen is megkapták a támadásnál is aktiválódó overwatch és/vagy az ow találat esetén újra támad képességeket. Más dolgom nem is volt csak le kellett zárni a köröket.
Simple. Eternal. Beige.
12829 levél
Válasz 17.01.30. 10:09 #85
McCl@ne
Köszi! Jó, hogy írtad ezt, mert pont elindult ez az avatar project, be is fostam, hogy elbasztam-e valamit, de akkor egyszerűen csak ennyire a stresszpolitikára épít a játék, hogy mindig mindenre figyelni kelljen, erre is Jól sikerült visszaadniuk ezt az állapotot, hogy folyamatosan több fronton észnél kell lenni.
Respect is not given. It's taken.
645 levél
Válasz 17.01.29. 21:18 #84
xyzw
A taktikai részhez van egy csodaszer: mimic beacon. Még a nerf után is hatalmas segítség. Az alienek mindig azt támadják, egy-három támadást kibír. Sorsdöntő tud lenni. Akár hármat is érdemes vinni.
XCOM 2-ben a grenadier class elég op. Fedezékbontásra nagyon jó a gránát.
A shredder képessége szintén nélkülözhetetlen az armorral jól elátott ellenfelek ellen később.
Az offenzív (fegyver) fejlesztéseknek érdemes prioritást adni a páncélokkal szemben, mert az a lényeg, hogy ne tudjanak támadni, nem az, hogy sok támadást kibírj.
Workshopot központi helyre kell helyezni, mert engineer-t belerakva ad két plusz gremlint, amit a szomszédos épületekbe tudsz átküldeni. Átlósan nem.
Intelt, engineert adó küldetéseket érdemes választani.
Fejlesztések közül a squad size az elején a legfontosabb.
Labor nélkül meg lehet lenni.
A doom counteren nem érdemes izgulni, a story mission-ök majd úgyis leveszik. illetve lesznek ún. black site mission-ök, ezeket érdemes tartalékolni, mert azok is leveszik a számlálót.
Nyugodtan lehet engedni maxra felmenni, és akkor megcsinálni egy missiont ami leviszi.
1212 levél
Válasz 17.01.29. 19:29 #83
Baracklekvár
Végig ilyen kaotikus. Legtöbbször a mellékfeladatokat csak másodszorra tudod teljesíteni. Két játéknapig csinálsz valamit, aztán el kell ugrani valami irgalmatlanul fontos küldetésre - aztán az után lehet visszatérni elvégezni a félbehagyott melót.

Én a legkönnyebb fokozaton játszottam, mert a játék felétől nekem már normál fokozaton is unfair-nek tűnt néhány küldetés. Pl. a van 8 köröd, hogy kapcsolj ki-be valamit - még könnyű fokozaton is ügyeskedni kell, hogy mindenki élve megússza. Árnyoldala a könnyű módnak - legalábbis én erre fogom, hogy néha az ellen rendkívül ostoba döntést hoz, ami már bántó. Ha nem lennének ezek a gonoszul időlimites küldetések, akkor a normál mód lenne igazi, de én már túl öreg vagyok a néhány, kiugróan nehéz küldetéshez.
pogessor.pcdome.hu
12829 levél
Válasz 17.01.29. 19:18 #82
McCl@ne
Istenem, mi ez a vérfürdő?
Kurva jó ez a játék, tetszik minden eleme, de egyelőre kicsit kaotikus, biztosan újra fogom kezdeni. Valami normális tippgyűjtemény jól jönne.
Ugye most jóval nagyobb szabadságunk van, mint az első részben, ahol gyakorlatilag kötelező volt megcsinálni a küldetéseket, amiket bedobott a szkennelés (technikailag nem, de az okozott pánik miatt mégis). Itt meg ugye egy halom dolgot lehet csinálni, de még eddig bármibe fogtam bele, azonnal jött valami mostazonnalcsináldmeg mertkurvafontos üzenet egy küldetésről, és már mentem is. Ez ritkul később? Így sem gáz, csak nem tudom, ha választok, jól választok-e.

A harcok meg... Nem tudom, mennyire emlékeztek, de van az elején a küldetés, amiben megkapjuk a SPOILER
halott Dr. Shen által épített
robotot, akivel aztán ki kell nyírni a tetőn azt a kurva nagy lépegető sectopodot, meg a folyamatosan özönlő, kamikaze robotokat Na, nekem ez a 3. küldetés volt, kicsit úgy érzem, hamar beleálltam, de megúsztam hullák nélkül.
Normál nehézségen kezdtem, nem is fogom visszavenni, majd alkalmazkodok Ha valakinek van ideje és még működik a memóriája, írhatna a tapasztalatairól, hogy legalább feleslegesen ne szenvedjek
Respect is not given. It's taken.
11104 levél
Válasz 16.03.11. 10:19 #81
VodevilX
Tegnap kijött az első komolyabb patch, úgy vettem észre elég jól rendbe tették a teljesítményt! Kár, hogy eddig kellett várni rá, most annyi mással kell játszani...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
645 levél
Válasz 16.02.25. 14:18 #80
xyzw
Köszi, akkor ez lesz, mert a rookie nem drága, elpasszolok még egy-két dolgot küldetés előtt.
11104 levél
Válasz 16.02.25. 14:08 #79
VodevilX
Nos nehézség függvényében nem hiszem, hogy ebben lenne eltérés: black marketre oda/vissza én többször is elmentem ilyen szituban, sosem volt gond. Csak akkor szalasztottam el ezeket a küldiket, ha megpróbáltam azt a hátra levő fél/egy nap scannelést befejezni...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
645 levél
Válasz 16.02.25. 13:49 #78
xyzw
Azt tudom, hogy amíg valaki class trainingen van, addig nem mehet küldetésre, de megszüntethető valahogy a dolog? Az a helyzet, hogy szükség lenne arra a rookie-ra is ahhoz, hogy kilegyen a csapat. Classic/Ironman második terror missionhöz kellene és már nincs pénzem új rookie-ra (elköltöttem a predator armor-ra), és azt hiszem ilyenkor, hogy bejött a terror mission, már nem tudok elmenni a black marketre sem. Sérültek pedig még csak néhány nap múlva gyógyulnak fel.
8929 levél
Válasz 16.02.24. 11:34 #77
davkar9
Nem akartam elhinni, de a caps lockos gyorsutazás tényleg működik. Skyrangerben küldi után nyomjátok a CL-t és egyből (1-2 mpre megáll a kép) elérhető a bázis.
Simple. Eternal. Beige.
8929 levél
Válasz 16.02.17. 09:25 #76
davkar9
Power armor színezésével gondoltam valami hasonlóra, de 6-15 színekkel a vörös hajú skót hősnőm erős Kerrigan hangulatot árasztott, így már nem volt kedvem kísérletezni.
Simple. Eternal. Beige.
11104 levél
Válasz 16.02.17. 09:13 #75
VodevilX
Ez megvan?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11104 levél
Válasz 16.02.15. 18:35 #74
VodevilX
Én is a végére értem tegnap. Normalon (veteran).
Úgy kezdtem, hogy hagytam ott embereket az elején, mondom ők hősök, majd lesz új. De a játék második felére kialakult a kőkemény "elit alakulat", akkor már nem lehetett ... és muszáj volt néha töltögetni, mert az RNG egy nagy f*szfej tud lenni...

A nehézsége sokszor saját hibámból fakadt, hogy olyan harcokat kezdeményeztem amibe aztán tényleg mindenki beszállt a környékről aki már látható volt a térképen... De amúgy meg rohadtul nem tudom hova tenni a játék mechanikát... mert máskor meg úgy szedtem le embereket egyesével, hogy lépésről lépésre, mindig csak egy pici új területet felfedve elcsíptem egy tornyot, egy embert stb. úgy, hogy közben egyértelműen ott voltak mellettük is a haverok, de fog of war alatt, így az nem számít...

Viszont rendkívül meglepő, hogy mennyire szarul van optimizálva... Direkt elhagyták a konzolokat, hogy csináljanak egy hardcore PC verziót, erre jelenlegi csúcs Tomb Raider meg társait megszégyenítve fekteti két vállra a legjobb vasakat is (még csak nem is maxon) Ráadásul mindenféle ok nélkül, mert ugyanaz a jelenet képes 20tól rendes 60+ fps-el lejátszódni, mikor milyen kedve van...

Remélhetőleg javítják majd ezt is, meg a bugos kamerát, mert az még a világból ki tudott kergetni néha... Aztán mehet egy Commander kör.
Ettől függetlenül nagyon jó játék, de mivel továbbra is rengeteg van még az évből, én azért nem vágom hozzá a GOTY-t még... dobogós azért simán lehet majd
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1212 levél
Válasz 16.02.15. 14:16 #73
Baracklekvár
Szégyen, nem szégyen, s 20+ éves XCom tapasztalat ide vagy oda - én visszaálltam tegnap normál nehézségről könnyűre (rookie?).
És így már élvezhető a játék. Nem kell loadolgatni, nem döglenek halomra a civilek idegen terror idején az első három körben, nincs pofátlanul magas találati százalékkal ígért mellélövés.
Ez így már szórakoztató, nem érzem azt, hogy egész napi stressz után ez csak további stressz; ez így már játék.
pogessor.pcdome.hu
645 levél
Válasz 16.02.11. 09:24 #72
xyzw
Ok, kösz, ez megnyugtató időtállóság-újrajátszhatóság szempontjából.
19715 levél
Válasz 16.02.11. 08:53 #71
Peace
Szerintem változatosak voltak. Spawn pontok alatt nem tudom most mire célzol. De az idegenek folyamat sétálgatnak a ködben.

Szerintem random lehet. Nekem talon lövedék volt első, majd elektromos töltény, ami robotok ellen jó. Érdemes Óceániát felderíteni, mert minden elsődleges fegyver kap +1 bővítő slot-ot, és nagyon táp tud lenni úgy a csapat. Az utolsó 2 küldetés előtt megvásároltam mindent a GTS-ben és betettem az összes megvehető karakter és fegyverfejlesztő motyót. Nem semmi egy pusztítás ment végbe. Az a gáz, hogy míg egész játék alatt supply és intel hiány van, addig a végére már bőven mindenre elég. Igazából az utolsó küldetésre tudtam mindent megvenni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
645 levél
Válasz 16.02.11. 08:38 #70
xyzw
Akik már többet játszottak vele: ez a procedural map dolog mennyire volt parasztvakítás? Mennyire váltak változatosabbá a map-ok? Spawn pontok vátoznak, vagy azok fixek? Mivel én kb csak egyharmadnál járok, még nem tudtam megállapítani.
Vannak nagyon jó pillanatok: amikor a codexre első rálövésnél megjelenik az "execute" felirat a fegyver fejlesztés miatt, ami 10 % insta kill esélyt ad

Még azt kérdezném: ezek az experimental grenade, ammo dolgok: meghatározott sorrendben jönnek, vagy rnd módon? Tehát mondjuk mindig a venom round az első?
19715 levél
Válasz 16.02.10. 13:42 #69
Peace
ISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ez bizony megérte az árát, 2012 óta nem szórakoztam ilyen jól játékkal!!! Minden szempontból zseniális, az utolsó küldetés sem idegesítő, hanem inkább végig élveztem a félisteni szintet, ahova eljutott a csapatom! És ismételten meg kell dicsérnem a kis masinámat, mert majd 5 éves létére gyönyörűen vitte maximum grafikán. Az élsimítást kellett egyedül kikapcsolnom, és csak az átvezető töltéseknél szaggatott szegényke pár másodpercre, de egy SSD azt is orvosolta volna, mert a vinyót kaparta. Tisztességes munka, nagyon nem bánom a vételt!

Azt kicsit sajnálom, hogy a PSI labort nagyon későn kutattam ki, és így már egy rookie sem volt, akit képezhettem volna, mire elkészült. De sebaj. Anélkül is a földbe lettek gyalulva a k*rva idegenek.

A záróvideó utolsó pár másodperce remélem arra utal, amire én gondolok!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19715 levél
Válasz 16.02.10. 06:58 #68
Peace
Én is nagy mellénnyel normálon kezdtem, de azt hiszem a második küldetésnél váltottam easy-re, mert élvezni szeretném a játékot, nem agyfa**t kapni. Mondjuk így is töltögetek vissza rendesen, mert utálom, ha sérülnek az embereim. Mióta megvan a +100%-os healing, azóta fér bele 1-2 sérülés...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11104 levél
Válasz 16.02.09. 20:53 #67
VodevilX
+1
Nem elég, hogy alapból is néha vért kell izzadni már normalon is...
Én is hányszor kaptam azon magam, hogy 3 kör van hátra, de már rohadtul nem fogom teljesíteni a feladatot... Egyszer úgy értelmeztem a VIP mentős mapon a sarokban az 1 kör van hátra, hogy ezen kívül... persze nem, amint vége lett ott maradt volna az egész osztagom...
Persze rá lehet fogni, hogy mi vagyunk a lázadók, senki sem mondta, hogy könnyű lesz De akkor is, nagyon nagyon szemét tud lenni a játék enélkül is
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19715 levél
Válasz 16.02.09. 20:52 #66
Peace
Engem annyira nem zavar. Nem olyan sűrűek ezek a küldetések.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1212 levél
Válasz 16.02.09. 20:35 #65
Baracklekvár
Hát, egyrészt csupa jót lehet elmondani a játékról, másrészt már a gumicsizmám van tele azzal, hogy gyakorlatilag a legtöbb küldetés időre (8-12kör) megy. Azért szerettem az UFO-t mindig is, mert szépen volt lehetőség óvatosan csapatban mozogni, megkeresni a helyes felállást, s csapdába csalni az ellent - akár távolról orvlövésszel sebesítve, akár mozgásérzékelős aknákkal, akár magával a helyes fedezékválasztással. Most meg rohanás át a pályán, jobb esetben taktikával, rosszabb esetben ész nélkül az evakuálási ponthoz.

Most utolsó meccsen sikerült elérnem azt, hogy míg a csapat nagy része csatát vállal és elcsalja az ellent messziről is (mesterlövésszel), addig egyik sunnyogó kiskatona ellavírozott a zavarosban és észrevétlenül kikapcsolta az épp aktuális bizgentyűt. Egyszer-egyszer elmenne ilyesmi. De most van rá pénzem fogadni arra, hogy a következő küldetés is arról fog szólni, hogy van 8 köröm, hogy végigtapossak a pályán és csodát tegyek.
Az meg a minimum, hogy nem hagyok embert veszni - s hát így már kezd frusztráló lenni a dolog. Értem én, hogy az asszimetrikus hadviselés nagyjából erről szól, de lassan már annyira asszimetrikus vagyok, hogy többet töltök a LOAD felületen, mint a játékban.
Normál fokozat.
pogessor.pcdome.hu
19715 levél
Válasz 16.02.09. 14:32 #64
Peace
Mire megtaláltam jútúb videóban, hogy a piros X-el lehet eltávolítani helyiséget.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19715 levél
Válasz 16.02.09. 13:40 #63
Peace
Utánaolvastam. Pontok újraelosztásakor nem jöhet elő a hidden perk, csak előléptetésnél. Szóval nem sokra megyek az AWC-vel, mert majdnem minden karakterem maximum rendfokozaton van. Szopó...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.