Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» XCOM 2

3644 levél
Válasz 17.09.12. 12:06 #157
Shadowguard
Nálam már csak a warlock él, de este ő is sorra kerül. A snipernek esélyt sem adtam: megkapta a robbanószer érzékenységet, szóval vittem rá három gránátost WAR suitban. Plusz két specialist és egy ranger chosen fegyverekkel. Elég gyorsan elkopott És végre megvan a háromból két ruler is (kígyó nincs). Bár az archon jópofa volt. Három emberemnek van superior repeater a fegyverén, de csak akkor proccolt be amikor három HP-n már menekült volna a portálba

Tegnap este engem is szívatott a játék. Protect device küldetést valami másfél óra volt összehozni, hogy ne lőjék szét a cuccot. Négy kör volt odaérni a csatornában, addigra 5-6 élete maradt a cuccnak. És egy terembe bezsúfolva 2 andromedon, 1 sectopod, 2 spectre meg az adventes sallang. Nem volt egyszerű az egészet úgy megoldani egy kör alatt, hogy az objective is meglegyen-> megszórtam a termet gránáttal/rakétával (Salvo hasznos mindenkinek) és a ranger bement reaperrel kivégezni a maradékot. Bár csak másodikra sikerült, elsőre az egyik andromedon megmaradt és simán szétlőtte a berendezést... Következő nekifutásra mellé álltam és a bladestorm zombirobotot csinált belőle. Az meg már sima ügy.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26413 levél
Válasz 17.09.12. 09:40 #156
Peace
Igen, azt pont ma reggel tanultam meg vele! Nem tudom mi volt, két emberemet tette dazed-re és vagy senki nem ért oda, vagy éppen többi ellent szedegették le. Aztán odafut, kiszipkázza infot és továbbáll. Kocsog!!!!
710 levél
Válasz 17.09.12. 09:28 #155
xyzw
Reaper is meg tud olyat tanulni, hogy akit egyszer felfedett, az mindig látható marad. Target definition-nek hívják és sergeant-nál elérhető. Azt gondolom tudod, hogy az info szipkázás előtt "dazed" státuszba teszi az emberedet, amiből viszonylag könnyű kihozni: mellé áll egy másik ember és egy free actionnel feléleszti. De a revival protocolos specialista is tudja ezt.
A chosen stronghold mission elég szivatós lesz azért, de megéri
Kis arcoskodás: egyik nap 31. lettem a challenge mode napi küldetésben.
26413 levél
Válasz 17.09.12. 08:39 #154
Peace
Hajnalban leültem kicsit játszani, erre mi történik bakker?! Chosen infot szipkázott ki az egyik emberem fejéből küldetés közben! Rohadna meg! Gyűlölöm, hogy nem lehet rá overwatch-al lőni. Az a felfedő képességem még mindig nincs meg specialistával, amit mondtatok. A Chosen meg már 3 csíknyira feltápolta magát és még mindig nem tudom elintézni, mert Major szintű ember kellene a 3. covert opra, ami remélem már végre felfedi a hollétét ennek a bu*inak. Kutatásokkal megint olyan sorrendben haladtam, hogy Psi szoba megint addigra vált elérhetővé, mikorra már nincs egy szem rookie-m sem. Régen is ugyanez volt. Mind1, a fegyverekre megyek rá és szerintem helyesen, mert le lettek gyártva már a gauss fegyverek is és mocskosul nagyokat durrogtatnak az embereim. Meg jók ezek a +1 sebzéses kutatások kardoknak meg shotgun-nak is.
3644 levél
Válasz 17.09.08. 05:33 #153
Shadowguard
Elsőre poén volt a fáradás, de már kezd bosszantó lenni, hogy hiába oldom meg a pályát sérülés nélkül (tegnap visszatöltés nélkül, olyan jó pályát kaptam) mégis kiesnek az embereim másfél hétre... Majdnem három csapatra való emberem van captain felett, tegnap mégis egy Z-csapatot kellett vinnem supply raidre, mert mindenki pihenni akart...
Viszont sikerült kiakasztanom a játékot tegnap: facility küldetésnél, ha gránátot akartam dobni az épület tetejére befagyott az egész. Muszáj voltam felmenni a rangerrel, hogy aktiválja a podot fent és ne szakadjon bele a játék. Pedig nem is visszatöltéssel láttam a fentieket, hanem scanneltem. És még a végén is megszívattam magam: erősítést mindig megvárom, az is plusz XP. Beraktam az érkezési pontra két Bladestormos rangert... Naná, hogy volt köztük egy purifier

Cserébe egy bázisvédő küldetés is bebugolt: nem aktiválta be a podokat amíg nem láttak meg és szépen komótosan mehettem előre. A mezei bakák meg apránkénjt leölögették az enemyt addig. Mondjuk nem bántam, mert 50%-ban bogarak voltak, azokat itt utálom.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26413 levél
Válasz 17.09.07. 09:29 #152
Peace
Olyan covert op tényleg volt, hogy befolyást növel. Na majd olyanra is elküldöm akkor. Szóval akkor érdemes figyelni ezeket a plusz statokat is, nem is hülyeség. Én rookie-kat küldtem ilyen küldetésekre eddig.
710 levél
Válasz 17.09.07. 09:17 #151
xyzw
Egyetértek, tényleg fantasztikus a kieg. A resistance order slotot úgy tudod feloldani, ha emeled az adott frakcióval a befolyásod mediumra és high-ra. Ezt a megfelelő covert operation-ökkel tudod elérni. Alapvetően a hunt the chosen operation-ök ezek. Hogy mit érdemes? A plusz reaper, skirmisher, templar hero, intel, supply, engineer mindig jól jön. Rájöttem, hogy néha fontosabb, hogy milyen bónuszt ad a katonának az adott mission: +4 hack egy specilasitának, +4 aim egy snipernek, + 1 movement egy rangernek küldetésenként néha többet ér, mint maga a fő reward. Nekem ez a feature nagyon tetszik. Kicsit ezzel visszahozták a hidden potentialt. Mert kissé utálom azt, ha minden katona egyforma stat-okkal bír.
26413 levél
Válasz 17.09.07. 08:20 #150
Peace
Tegnap este megelégeltem a dolgot és csak fennmaradtam éjfélig játszani (9 körül szoktunk lefeküdni már jó ideje, nagyon csúnyán is nézek ki most, de teljesen megérte!!! ). Ritka jó ez a kieg.!!!!! Tényleg mintha új játék lenne! Csak kapkodom a fejemet, annyi újdonság van. Mondjuk pár dolgot már itt kilestem a topic-ból, de még így is akad bőven olyan, ahol csak pislogtam. Be lehet tenni például egy szem aktív bónuszt, de a többi frakció vezetője alatti slot lelakatolt egyelőre. Azokat hogy lehet majd feloldani? Covert op küldetésekből mit érdemes? Szereztem mérnököket meg kiszabadítottam az elrabolt emberünket, úgyhogy most Avatar projekt csökkentő küldetésre mentem. De van olyan, amire érdemesebb? Fegyverkutatásra feküdtem rá és nagyon megérte! Le is gyártottam mindent, amit lehet és lényegesen jobb így nagyobb sebzéssel. Nagyon hiányzott az Xcom feeling, imádom ezt a játékot! A '94-es és folytatása nagy kedvenc volt, de zseniális ez a reboot széria is!
710 levél
Válasz 17.09.07. 07:38 #149
xyzw
Pont én is itt tartottam tegnap. Assassint iktattam ki, 4 sérült, egyik még shaken is. Az valóban nehéz volt, hogy a stasis kamráját, a chosen-t, és a MEC-Andromedon podokat is amortizáljuk. A legjobb sniperemnek beadta a rapid fire képességet a training center, kár, hogy öt körre emelték a cooldownját. Sajnos a loot weapon-öket még ki is kell kutatni. Utána jött egy simának tűnő protect the device küldetés. Persze a B, de inkább a C csapattal kellett mennem. Az összes ellenség a device-t vette körbe, muszáj volt magunkra vonnom a figyelmüket, mert már alig volt hp-ja az eszköznek. A vége 4 wounded, egy killed. Ez utóbbi egy captain sniper. Ez volt az első mission-je, mission reward-ként kaptam. Ekkor már a csapat kb 2/3-a sérült volt. De ekkor lett kész az infirmary+scanneltem azt a hq-t, ami a healing-et gyorsítja, így konszolidálódótt a helyzet. Colonelem még nekem sincs.
3644 levél
Válasz 17.09.07. 06:40 #148
Shadowguard
Tegnap este lement az assassin, azért a végére már rendesen szívtam a fogam, kellett egy pár visszatöltés hozzá mire sikerült veszteség nélkül kihozni az egészet. Bár jellemző, hogy a chosen okozta a legkevesebb gondot, a folyamatosan idézett Andromedon-Heavy mech párosokkal több bajom volt. A végén így is rendesen leamortizálódott a csapatom, a gránátosom még egy negatív traitet is összeszedett magának (meg az egész csapat 10+ nap kifáradást)... Következő nekifutásra megyek a sniperre, csak előtte jó lenne előkeríteni már előkeríteni a rulereket is, tegnap is sokat segített volna. Meg az is, ha végre lenne colonelem is a csapatban
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3644 levél
Válasz 17.09.06. 12:23 #147
Shadowguard
Ami megjegyzem azért picit hülyeség, mert a DLC missziók csak a térképen jelennek meg, nem kötelezőek. Emlékszem a Lost Towersre már egy hatfős majdnem elit csapattal mentem és a "főboss"-t egy kör alatt szedtem darabokra
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26413 levél
Válasz 17.09.06. 10:46 #146
Peace
Én is úgy láttam, hogy ha új DLC van kipipálva, akkor ez az előző két nagy küldetés nem válik elérhetővé, viszont az összes plusz tartalom benne lesz.
710 levél
Válasz 17.09.06. 10:32 #145
xyzw
Az egyik fejlesztő így magyarázza el a korábbi DLC-k témáját:
"War of the Chosen doesn't remove the missions, but it does disable them if you use our "Integrated DLC" option to balance the DLC content (particularly how the Alien Rulers work) with the new expansion features. You can still play both of the DLC story missions if you turn off that integration!

Both the Alien Nest and the Lost Towers mission happen very early in the campaign, and we wanted to add another big narrative mission for WotC (Lost and Abandoned). Having three huge, lengthy missions back-to-back would be really draining for new players, so that was one of the reasons we turned them off for the default experience."
26413 levél
Válasz 17.09.06. 09:59 #144
Peace
Na így már sokkal okosabb lettem, köszi! Amit még elszúrtam ezek szerint, hogy az "inspired" projektekre ezek szerint azonnal rá kell nyomni és elkezdeni a kutatást, különben elvesznek. Fegyverkutatást dobott fel, de inkább a küldetésben szereplő projektre mentem rá és így már legközelebb nem volt ott.
3644 levél
Válasz 17.09.06. 09:33 #143
Shadowguard
A specialist tudja Lieutenant szinttől, de csak ha arra pakolsz. Ha annyira fejlett embered még nincs vagy a másik ágra tettél (az medkitre ad plusz töltetet) akkor lehet vinni battle scannert is, de én nem szeretem az ilyen gyártós vackokat, mindig elfelejtem vetenni a helyére és a scanning egyébként is hasznos->átalakítja a facelesst és kiássa a zergeket a föld alól. Előbbi miatt nekem kifejezetten ajánlott, mert azt a dark eventet mindig bent hagyom ami plusz facelesst rak a pályákra. XP
Fáradt embert is vihetsz küldetésre, de akkor van rá esély, hogy bekap valami negatív traitet és ha nincs infirmary lehet káromkodni miatta. Indokolatlan pánik (Fear of Missed Shots), kényszeres újratöltés és hasonlók. Szóval lehet vinni, csak nem tanácsos.

Közben rákerestem a neten, megmaradtak a rulerek, de küldetés már nincs. Alien Facilitynél bukkanhatnak fel és ha ott hagyom elmenekülni őket akkor később már feltűnhetnek más küldetéseknél is (így már értem miért dobálta nekem, hogy powerful alien, azt hittem olyankor jönnek be az újfajta dögök) amíg meg nem hal... Ráadásul ha jól olvastam ha anélkül pakolom le a plasztikot, hogy találkoznék vele akkor buktam is. Így mondjuk értem miért nem találkoztam vele, egyedül a blacksite missiont csináltam meg, hála a duplás timernek.
Van külön kampány a két régebbi DLC-hez, vagy indíthatsz sima vanillát is akár. Sajnos a WotC kampány nem fér össze velük. Pedig igazán meghagyhatták volna azt a két szem küldetést.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
710 levél
Válasz 17.09.06. 09:32 #142
xyzw
Scanning protocol egy specialista képesség, felfedi a rejtett ellenséget és növeli a látótávolságot. De van battle scanner eszköz is. A reapernek is van olyan képessége, hogy az egyszer már láthatóvá vált enemy látható marad. Fáradt embereket lehet küldetésre vinni, de rossz ötlet. Rossz trait szerzése, will csökkenés, parancsmegtagadás is lehet a következménye. De lehet, hogy néhány hétig "shaken" lesz a státusza.
10730 levél
Válasz 17.09.06. 08:34 #141
davkar9
Akkor ha jól értem az első három dlct kukázták? Azok még nincsenek meg, de akkor így már lehet be se szerzem. Vagy új játéknál van külön alap (ahol gondolom feltűnnek még mindig) és wotc kampány?

A könnyítések nem rosszak. Belefértem mindig az időbe, de voltak elég szoros helyzetek. Gremlines volt sokszor az mvp, amikor látótávolsággal már oda tudott röppenni. Erről jut eszembe, a hackelés javult vagy még mindig a harcnál is pofátlanabb rngt használ?
26413 levél
Válasz 17.09.06. 08:06 #140
Peace
Ez nagyon jól hangzik!!! Én 7vége óta nem játszottam egy percet sem. Scanning protocol az mi az? Valamelyik emberem tud ilyet? Vagy hogy érted ezt a stealth-ből kiszedést? Fáradt embereket akkor abszolút nem is lehet küldetésre vinni? Olyan mintha sérült lenne?
3644 levél
Válasz 17.09.06. 06:53 #139
Shadowguard
Nálam szépen halad a kampány, ezek a duplázott timerek rengeteget dobnak az élményen, végre nem kell folyamatosan rohannom. Plusz skirmisherektől kaptam az elején egy olyan resistance ordert, hogy minden kapcsolat instant, ez jelentősen megdobta a haladást (még oda se kell repülni). Mellé még a supplyt is instant megkapom hónap elején, szóval a random dropokat is tudom szedegetni végre. Meg nem is árt, mert a kutatások még inspirálva is lassan haladnak és néha kezd bosszantó lenni a fáradás is. Fő gránátosom végre felépült, letoltam vele egy védekező küldetést és 12 napra elment pihenni.

Este esélyesen lecsapom az első chosent az assassin személyében. Sok vizet mondjuk nem zavar mióta megtaláltam ellene a tökéletes taktikát. Scanning protocol kiszedi stealthből és utána meg is hal. Már tegnap este is ránéztem volna, de a fene se számított rá, hogy még keresgélni is kell, meg vannak előtte mobok is... Ha előre tudom más felállással megyek, első teremben kapásból Andromedon...

Egyébként nálam van a hiba vagy tényleg nincsenek már benne a rulerek? Annyira nem számít, de az archon armor jó lett volna Arra rájöttem, hogy Shen küldetése már nincs benne, mert SPARK-ot tudok építeni, talán az eleje óta...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
417 levél
Válasz 17.09.04. 19:11 #138
Bozotszály
Biztos a rossz karma teszi
"Whore" is just another way to say "I love you"!
26413 levél
Válasz 17.09.04. 18:19 #137
Peace
417 levél
Válasz 17.09.04. 18:15 #136
Bozotszály
Nalam rendszeres volt, hogy az AI 9 es magasabb sebzeseket produkalt egy lovessel. Ennek kovetkezmenye azonnali halal vagy bleed status...tetejeben eleinte allandoan a medkites specialistaim szedtek ki, majd kesobbi szakaszokban 1 kor alatt 2-3 ilyen talalatot kaptam. Ami ugye visszatoltesi lehetoseg nelkul nagyon nem szerencses.

Kedvencem az volt mikor az elso Reaper host kiszedtek egy megtorlo akcioban. Civilek benn gubbasztottak egy hazban, Repaer-rel felrohantam shadow modban a tetore, ellenfel nem volt a kornyeken...mint kiderult a hozza legkozelebbi civil egy faceless volt, felugrott majd lepofozta, ami nem volt halalos, viszont beszakadt a teto alatta, es sajnos a zuhanas sebzett rajta meg annyit hogy ne elje tul
"Whore" is just another way to say "I love you"!
26413 levél
Válasz 17.09.04. 05:54 #135
Peace
Én most eddig nagyon élvezem!!! Bár a legelején vagyok, még csak most jött az új kiegészítő küldetése!!! De az első megtorló akcióba is tök állat, hogy az ellenállók is harcoltak és el is találták az idegeneket!
Milyen 1 shotos killek?
417 levél
Válasz 17.09.03. 20:42 #134
Bozotszály
Azota el is buktam a kampanyt....
Ha az elejen nem sikerul elkapni jol a ritmust, kesobb nagy szivas lesz.
De nalam a fo gond inkabb az 1 shot-os killek votak, foleg sergeant es magasabb rangoknal
"Whore" is just another way to say "I love you"!
3644 levél
Válasz 17.09.03. 18:54 #133
Shadowguard
Nekem rá se kellett feküdni Bedobta inspired kutatásra a magnetic fegyvereket, szóval második hónap végén már azzal szaladgáltam. Plusz elég szép bónuszt összeszedtem így a kardra és a mesterlövész puskára is. Így második nekifutásra csak annyi baki volt, hogy a fáradás miatt folyamatosan rotáltam az embereket, ha kellett ha nem és mire megépült a GTS még nemem volt elég fejlett emberem a létszám növeléséhez.
Valami biztos, hogy van a random seeddel, ma csináltam vele pár próbát. A baj az, hogy ahogy nézem ha elsőre miss akkor az úgy is marad, de találatból is simán lehet tévesztés visszatöltés után. Azért ez így nem olyan jó...

Darkest Dungeont én is próbáltam, ott érdekes módon nem zavart a mentés hiánya. Ahhoz képest elég sokáig el is jutottam, csak egy idő után nekem bosszantó lett, hogy az újoncokat soha nem tudom elküldeni sehová, mert csak mutatóba kaptam zöld küldetést. És kicsi volt az alap létszám nálam.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26413 levél
Válasz 17.09.03. 18:03 #132
Peace
Én is erősen gondolkozom, hogy ezúttal elég jól rá kellene feküdni az erős fegyverekre már az elején.
417 levél
Válasz 17.09.03. 15:54 #131
Bozotszály
(Bocsi angol billentyu)

Az elso az tortenet szerint jon, de mingyart az elejen, kotelezo kuldeteskent. Utana amig az un. "resistence ring" epuletet meg nem epited, havonta tudsz covert ops kuldiket inditani, ahol van esely a lebukasra(nalam meg nem volt), es ha ez megtortenik aktiv kuldetesse valik gondolom. De ezek aktiv kuldeteseket is eredmenyezhetnek tortenettol fuggetlenul, pl az elso skirmisher hos kiszabaditasa...nekem lassan 2 honapja ott virit a terkepen.
A codex most sem jon addig mig a hozza tartozo kuldetest nem csinalod meg, viszont az ellen rendesen fejlodik, ezzel szoptam be, mivel en is halogatni akartam hogy legalabb gauss fejlesztes meg pancel fejlesztes meglegyen...nos nekem nincs, advent meg mar eleg brutal egysegeket kuld, koztuk egy kodezhez hasonlito egyseget ami szepen kiuti az embereinket es lemasolja oket, meg teleport szeru kepessege van neki is.

Shadowguard:
Jha Darkest Dungeon ota kimondottan elvezem ezeket a "hozzuk ki a legrosszabb helyzetbol a legjobbat, es viseljuk mindennek a kovetkezmenyet" szitukat.
Viszont azt hiszem ironman elso neki futasra megis csak eros...valoszinuleg restart lesz
"Whore" is just another way to say "I love you"!
26413 levél
Válasz 17.09.03. 12:01 #130
Peace
710 levél
Válasz 17.09.03. 11:57 #129
xyzw
A negative trait-eket az infirmary-ban (ez egy új épülettípus) lehet gyógyítani.
26413 levél
Válasz 17.09.03. 11:40 #128
Peace
Első végigjátszásnál nagyon sok mindenre csak az utolsó órákban jöttem rá. Hogy mi mindent lehetett volna és mit csináltam rosszul. De itt egyelőre csak pislogok. Mármint, hogy könnyű fokozaton is nehezebbnek tűnik meg ezek a negatív traitek, kikészülök.
710 levél
Válasz 17.09.03. 10:16 #127
xyzw
Abban az értelemben, ahogyan a korábbi hidden ability rendszerben sürgős volt, úgy nem. Itt ugyanis nem veszik el a lehetőség, később is vissza lehet térni az alacsonyabb ranghoz tartozó képességekhez. Én - bár ez az első WoTC kampányom - továbbra is fontosabbank tartom a squad size növelését a GTS-ben.
26413 levél
Válasz 17.09.03. 09:44 #126
Peace
Akkor training centert minél előbb húzzam fel, ez a lényeg?
710 levél
Válasz 17.09.03. 07:44 #125
xyzw
Ezek az inspired kutatások "túl jók" hogy kihagyjuk, én is elég sokat megcsináltam. Ezzel is próbálták a játékosokat rávenni, hogy eltérjenek a megszokott sémáiktól. Rangerek nálam is felértékelődtek.
A random seedhez nem tudom hozzányúltak-e, az XCOM Enemy Within-ben volt olyan second wave opció (save scum), hogy az újratöltés reseteli a random seed-et, így más eredmény jöhet ki. A WoTC-ban az advanced option-ben nem láttam ilyen beállítást, de lehet, hogy ez lett alapból a default, ezért tapaszatalod ezt.
3644 levél
Válasz 17.09.03. 03:24 #124
Shadowguard
Félreértés ne essék, én egy szóval nem mondom, hogy ez nem jó Csak így teljesen más build order szerint kell haladni, mint eddig. Már amennyire a lehetőségek engedik, mert kicsit úgy érzem szívat a játék ezekkel az inspired kutatásokkal (cserébe két kardcsapás a chosen, megszerettem a rangereket). Egyelőre egy genius emberkém van, meg pár gifted, de a training centert úgysem most fogom megépíteni. Előbb komm relé kell, utána reaktor és majd akkor.
Második hónap végén még csak egy területem van. Bár annyira nem esem kétségbe, növelt timerekkel játszom.

Más: most már nem fixek a mentések? Úgy emlékszem az alapjátékban rögzítve volt, hogy ha ugyanazt csinálom ugyanaz történik (így egész köröket kellett újratervezni), de most direkt leteszteltem és volt, hogy a sniper hit-hit-miss-misst dobott ugyanarra az akcióra. Pedig biztosan ugyanazt léptem, mert vele kezdtem a kört
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
710 levél
Válasz 17.09.02. 21:25 #123
xyzw
Szerintem ez egy nagyon jó újítás. Sokkal változatosabb karakter skill variációkat lehet kialakítani. Ráadásul több "lottószelvénnyel játszunk", mert több véletlenszerű képességet kínál fel mindenkinek, így mindig izgalmas, hogy mit dob a gép. Érdemes figyelni a combat intelligence képességre, a genius-gifted szintűek gyorsan gyűjtik az ability pontokat.
3644 levél
Válasz 17.09.02. 19:59 #122
Shadowguard
Akkor pont a lényeget alakították át. Idáig rohamtempóban kellett megépíteni, mert ha túllépte a szintet a karakter akkor nem kaptam meg a random sorsolt képességet utólag. Így akkor bőven ráérek vele foglalkozni-> ideje újrakezdeni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
26413 levél
Válasz 17.09.02. 12:22 #121
Peace
Én valami elképesztően mocskos béna lettem, pedig simán végigtoltam régebben a játékot, de most első és második küldetésen is beszoptam sebződést egyik emberemnek. Ráadásul az egyik kapott is valami olyan negatív "ajándékot", hogy ha valaki bepánikol a csapatból, akkor ő is megteszi ugyanezt.
10730 levél
Válasz 17.09.02. 07:55 #120
davkar9
Ezek a frakció küldik random kezdődnek vagy sztorihoz kötöttek? Mert úgy rémlik, hogy anno az alappal lehetett annyit könnyíteni, hogy amíg az ellenség fejbeszúrós hekkelését eltoltad addig nem jött codex (de utáltam).
710 levél
Válasz 17.09.02. 07:08 #119
xyzw
Nem került ki, csak átalakult. A training center megépítése után a szerzett ability pontokból lehet képességeket vásárolni, olyan lehetőségek közül, amiket véletlenszerűen sorsol ki. Ez felel meg a korábbi hidden ability-knek. Pl. rapid fire snipernek. Emellett - szintén ability pontokból - megvehetőek az elpasszolt kaszt képességek: pl. a combat protocolt-t választottad szintlépéskor, de megveszed hozzá a healing protocolt is specialistnak.
3644 levél
Válasz 17.09.02. 01:53 #118
Shadowguard
Én beérem a sima veteránnal is, az ironman nem összeegyeztethető az én játékstílusommal (senkit nem hagyunk hátra).
Egyelőre még csak éppen átvergődtem a tutorial részen, viszont felmerült bennem egy kérdés: a hidden abilities tényleg kikerült a játékból? Anno ugye az volt a legfontosabb épület, hogy minden katonának meglegyen a maga kis extra képessége, de most új épület van az AWC helyett és ha jól olvasom ez nem adja... Szóval kezdhetem újra
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
417 levél
Válasz 17.09.02. 00:19 #117
Bozotszály
Még megjelenéskor toltam végig normalon, majd hardon kezdtem el egy ironman módot, amit aztán valamiért félbehagytam pedig nem volt sikertelen. Azóta most vettem elő a kiegészítő megjelenésekor, és indítottam normalt ironman módban, mindenféle extra beállítás nélkül.... kb 15 óran vagyok túl, 10. óráig várakozáson felül jól teljesítettem, majd onnan egyfajta szado-mazó élményben van részem. Iszonyatosan szívat a game, de nagyon élvezem.

A 3 új frakció jópofa, a hozzájuk kapcsolodó fedett küldetések elég sok lehetőséget nyitnak meg, a hősök jól használhatók(Templar igen menő), csak sajnos halandók. A küldetéseket kicsit színesítették, később nem tudom mennyire lesznek még változatosabbak. Az elder hősök szerencsére nem lettek túl tápolva, de nem is lehet könnyen megszabadulni tőlük.
A katonák közötti új kapcsolat rendszer jónak tűnik, igaz mélyebben nem láttam még bele, rendszerint valaki mindig idő előtt meghal.
Az állóképesség bevezétése kifejezetten tetszik, hogy katonáink előbb-utóbb elfáradnak és kénytelenek vagyunk pihenőt adni nekik, ezzel teret adva más embereinknek.
Rengeteg apróság van még, és csak gyakorlatilag az elején vagyok, nem láttam még mindent.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
710 levél
Válasz 17.08.29. 16:40 #116
xyzw
Ma tudtam pár órát játszani vele. Ami először feltűnt: jelentősen jobban fut. A töltési idők is jóval rövidebbek, kb. fele-harmada ideig tartanak. Nagyon sok az új tartalom. Az első négy mission teljesen új típus és map volt.
A három új kasztból kettőt lehet már használni, nagyon tetszettek. A Lost mechanic is új színt visz bele, a találat ellenük free action-t ad, így lehet sok chain killt csinálni ellenük. Kicsit drága, egy leárazás biztos lesz még idén karácsonykor, de szerintem megéri annak,aki szereti az XCOM2-t.
10730 levél
Válasz 17.08.29. 14:25 #115
davkar9
Próbálja valaki? Sűrű a szeptember, annyira nem is vagyok ráhangolódva ezért én átteszem a beszerzést a téli akcióra, de valaki dobhatna majd egy rövid beszámolót, hogy milyen lett.
26413 levél
Válasz 17.06.12. 20:52 #114
Peace
Végre valami értékelhető is!!!
10730 levél
Válasz 17.06.12. 19:50 #113
davkar9
529 levél
Válasz 17.02.15. 13:56 #112
Trufa
Na, már megnéztem. Tényleg organikusnak írják, de ettől függetlenül hat rá az EMP és a kékhalál. Az EMP kifekteti egy körre (akárcsak a Sectopodot), szóval érdemes használni.

Ja, én nem vettem meg a DLC-ket.
i5-8600 - RTX 2060 - 16Gb - Windows 10 x64
3644 levél
Válasz 17.02.14. 20:10 #111
Shadowguard
Én úgy tudtam a Gatekeeper nem robot, így nincs értelme a Bluescreen tölténynek. Legalábbis utolsó küldetésben is simán elkaptam Mind Controllal. A Sectopod meg nem volt akkora gond, a 92% azért elég szép esély volt a hackelésre. Andromedonnál is az volt inkább a gondom, hogy nem elég egyszer leverni, muszáj betartalékolni rá vagy plusz tűzerőt vagy egy haywire-t (bár a kettes specialist Mark III gremlinnek fixen tudta stunolni, szóval nagy gond nem volt vele).

Sniper nekem nagy kedvencem volt a végén, az archon jumppal simán flankelni tudtam az ellenfeleket, mellé megvolt a magaslati pozíció is. Volt a fegyverén egy superior scope és egy +3as tár. Serial killerrel két (meggyengített) podot is fel tudott számolni egy kör alatt és a Death from above miatt a végén még tölteni is tudtam. A másik sniper ugyanez csak serpent armorban, ott graple-el mentem fel a magaslati pontokra, így a flank elmaradt, de viszont AWC-ből phantomot kapott, szóval vele is lehetett kellemetlen meglepetéseket okozni.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
529 levél
Válasz 17.02.14. 15:10 #110
Trufa
Bluescreen töltény remek a Gatekeeper és Sectopod ellen, mindig van legalább 2 embernél. Az EMP gránát sem rossz megoldás. A még élő Andromedon ellen kell egyedül a nyers tűzerő. Snipert talán csak az első végigjátszásomban használtam az előző rész miatt, de itt nekem feleslegesnek bizonyultak - a tartalék csapatba kerültek.
i5-8600 - RTX 2060 - 16Gb - Windows 10 x64
3644 levél
Válasz 17.02.12. 23:20 #109
Shadowguard
Az elején még én is csináltam az első változatot, de hacsak nem kell nagyon rohanni akkor két lépésben mozogva is fel lehet deríteni az ellenséget.
Nálam két verzió van a kezdésre:
- ha van sectopod akkor a specialist indít egy haywire-rel, 92% eséllyel hackeli a nagy dögöket is (három bónuszt sikerült begyűjteni vele), eddig csak egyszer jártam meg vele. Utána a maradék szétfut, ők kapnak egy gránátot, hogy fedezék nélkül maradjanak és a maradékot leszedik a sniperek.
- ha nincs sectopod akkor rögtön a gránáttal kezdek, a folytatás attól függ mi van a podban. Általában bármi marad a jól elhelyezett mesterlövészek lekapják. Nagyon még tervezni sem kell előre az archón ruha miatt, a serial mellé meg tiszta haszon, ha codex van és osztódik mielőtt elkezdenék aprítani. Plusz az archónok saccra 50% eséllyel pánikolnak be tőle és akkor vagy csak kuporog és nem csinál semmit vagy a haverjait lövi.
Nagyobb gond csak akkor van, ha Andromedon vagy Gatekeeper is van a csapatban, előbbihez kell a végén a specialisttől egy hackelés (bár az sem mindig), utóbbinak meg kellemetlenül sok HP-ja van és nehéz eltalálni. Viszont erre jó a három gránátos, végszükség esetén 6 robbanás bármit eltöröl
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1553 levél
Válasz 17.02.12. 22:47 #108
Baracklekvár
Ideális forgatókönyvem: Ranger álcaruhában előresompolyog, ellenséges csoportosulást felderíti. Mindkét mesterlövészem megkapja utasítást, hogy minden mozgó célra lőjön rá egyet. Majd valaki egy lövéssel-mozgással megugrasztja az ellenséges bandát. És a két mesterlövész átlagosan 4-5 találatot visz be az idegeneknek, mielőtt azok egyáltalán fedezékbe rohannának. S mindez az ellenséges lőtávolon kívül, teljes biztonságban.
Ezt álcaruhás ranger nélkül nem lehet megoldani. Ranger szerepe minimális, de elengedhetetlen.


Másik ranger-akció, mikor a csapat 4-5 tagja csatát vállal, s látványosan leköti az ellent; míg az egy szem ranger az árnyékban bújkálva szépen megkerüli azokat és megnyomja a nagy piros gombot, még a számláló lepörgése előtt.

Illetve szükség szerint e kettő kombinációja.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.